Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(90)
  • WordPress(58)
  • e-Sklep(56)
  • Backup(14)
  • Poczta(14)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(85)
  • Webmastering(31)
Posted on 4 stycznia 2021

Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Tagi: LinkedIn Cloud Backup Pinterest TikTok Snapchat
Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online? | nazwa.pl

Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe, warto jednak nie koncentrować się jedynie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy YouTube’ie. Inwestycja w inne platformy również może się opłacić. Na które z nich warto zwrócić uwagę?

LinkedIn

LinkedIn jest serwisem networkingowym poświęconym życiu zawodowemu. Zrzesza profesjonalistów, którzy poszukują nowych możliwości kariery, chcą zaprezentować swoje dokonania i zainteresowania w praktykowanej branży lub po prostu poszukują ciekawych informacji pochodzących od innych użytkowników serwisu.

Social media w marketingu online - LinkedIn | nazwa.pl

Serwis jest skutecznym narzędziem do zdobywania potencjalnych klientów. Nawiązywać tam można wartościowe kontakty, także z osobami decyzyjnymi w firmach, dzięki czemu może on służyć do prowadzenia marketingu B2B.

Sam networking za pośrednictwem serwisu jest znacznie bardziej skuteczny niż spotkania networkingowe „w realu”. Swoje działania możemy prowadzić permanentnie oraz zyskujemy dostęp do większej liczby potencjalnych kontaktów.

Ponadto LinkedIn jest narzędziem, za pomocą którego możemy zaprezentować się jako ekspert branży, publikując wysokiej jakości materiały edukacyjne w formie tekstu lub filmów. Pozwala to pozycjonować się w charakterze firmy, z którą warto współpracować, gdyż jest kompetentna w swojej dziedzinie.

Serwis pozwala także na budowanie społeczności wokół naszej marki. Poprzez prowadzenie profilu firmowego i zapraszanie do jego obserwowania osób z listy naszych kontaktów, możemy zainteresować je naszymi treściami, co ostatecznie ma szansę przełożyć się na sprzedaż.

TikTok

TikTok to aplikacja służąca do tworzenia i zamieszczania krótkich wideo, która zdobyła w ostatnim czasie olbrzymią popularność. Obecnie korzysta z niej aż 800 milionów użytkowników na całym świecie. Są to w 43% osoby między 16 a 24 rokiem życia, co sprawia, że kanał ten dobrze sprawdza się w marketingu skierowanym do młodszych konsumentów.

Social media w marketingu online - TikTok | nazwa.pl

Platforma jest bardzo skutecznym narzędziem do budowania społeczności. Widoczne jest tam podążanie za aktualnymi trendami, do których może przyłączyć się także marka, o ile będzie w stanie na bieżąco je identyfikować i wykorzystywać.

Skuteczne prowadzenie marketingu za pomocą TikToka wymaga tworzenia treści pozbawionych stricte reklamowego wydźwięku, ponieważ pokolenie Z jest wobec niego niechętne. Pokolenie Z to określenie osób, które urodziły się po 1995 roku, zatem przez całe swoje życie mogą korzystać z dostępu do Internetu czy urządzeń mobilnych. Ciągła obecność w mediach społecznościowych przekłada się na większą kreatywność użytkowników. TikTok stanowi zatem doskonałą platformę do zamieszczania kreatywnych treści i angażującego storytellingu, nie przypominających typowych reklam.

Ponadto na TikToku możemy z powodzeniem wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Uznawane są one przez użytkowników za znacznie bardziej wiarygodne i autentyczne od tradycyjnego przekazu marketingowego marki, co przekłada się na większą skuteczność kampanii.

Platforma zrzesza także olbrzymią ilość influencerów. Wśród nich szczególnie warto zwrócić uwagę na mikroinfluencerów (do 100 tys. obserwatorów) i nanoinfluencerów (do 10 tys. obserwatorów). Postrzegani są oni coraz częściej jako bardziej godni zaufania od celebrytów z milionami obserwujących w social mediach. Dzięki nim można dotrzeć także do nisz, co ułatwia trafniejsze targetowanie potencjalnych klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Snapchat

W związku z olbrzymim sukcesem TikToka Snapchat nieco stracił na znaczeniu, ale nadal może pochwalić się 238 milionami aktywnych użytkowników. Platforma również umożliwia publikowanie krótkich treści wideo. Korzysta z niej podobna grupa wiekowa.

Social media w marketingu online - Snapchat | nazwa.pl

Snapchat był pierwszym serwisem, który stawiał na ulotną treść, aktywną jedynie przez 24 godziny. Jego tropem poszedł następnie Instagram i Facebook ze swoimi stories. Efemeryczne treści cechują się większą dynamiką i dobrze trafiają w gusta młodszych użytkowników. Ponadto uważane są za bardziej autentyczne, gdyż są publikowane spontanicznie, a ich niedopracowanie, może być nawet atutem dla użytkowników.

Platforma zdobyła popularność także ze względu na pionowy format wideo, łatwy do nakręcenia za pomocą telefonu. Użytkownik nie jest zmuszony także do zmieniania pozycji smartfona, aby obejrzeć filmy w pełnej wielkości. Marki szybko podchwyciły ten trend i same zaczęły tworzyć tego typu wideo, uzyskując większe zaangażowanie odbiorców.

Snapchat to także możliwości dla e-commerce, dzięki funkcjonalności SnapCash. Pozwala ona na robienie zakupów bez opuszczania aplikacji (podobnie jak sklep Instagrama). Zwiększa to szansę na dokonanie przez użytkownika szybkiej, spontanicznej transakcji.

Podobnie jak w przypadku TikToka, treści publikowane przez markę w Snapchacie powinny być kreatywne, lekkie i angażujące, często zabawne. Aby to osiągnąć, należy dobrze zrozumieć specyficzną „poetykę” serwisu, eksplorując pojawiające się w nim treści.

Pinterest

Pinterest pozwala na gromadzenie w swoim albumie zdjęć czy filmów znalezionych w Internecie lub innych miejscach serwisu. Jest to zatem rodzaj tablicy korkowej, do której użytkownik „przypina” interesujący go content. W ten sposób nasze treści mogą rozprzestrzeniać się po platformie.

Social media w marketingu online - Pinterest | nazwa.pl

Serwis jest dla użytkowników rodzajem wizualnej wyszukiwarki, która może wpływać na ich decyzje zakupowe. Korzystny dla marki jest fakt, że w Pintereście droga do źródła treści jest skrócona, dzięki czemu klient może szybko trafić na stronę firmy. Wpływa to pozytywnie na współczynnik konwersji.

Ważne jest także to, że algorytm Pinteresta zwiększa wartość contentu za każdym razem, gdy zostaje on przypięty do czyjejś tablicy. Dzięki temu nawet opublikowana dużo wcześniej treść może pojawić się w wynikach wyszukiwania serwisu.

Pinterest ma również pozytywny wpływ na SEO, gdyż zwiększa liczbę linków prowadzących do naszej witryny, co przekłada się na większy ruch. Tablice potrafią być także wysoko umiejscowione w wynikach wyszukiwania, co jest także korzystne dla pozycjonowania naszej witryny.

Prowadząc marketing na Pintereście, można dotrzeć przede wszystkim do kobiet, które stanowią 80% użytkowników serwisu (jest to szansa m.in. dla marek modowych czy kosmetycznych). Ponadto osoby korzystające z platformy są w wieku od 25 do 50 lat, a zatem dysponują większą siłą nabywczą niż młodzi użytkownicy TikToka czy Snapchata.

Warto otworzyć się na różne kanały

Facebook, Twitter, Instagram i YouTube pozostaną zapewne głównymi mediami społecznościowymi, w których będą działać marketerzy. Udane kampanie social media wykorzystują jednak wiele kanałów, mając na uwadze fakt, że docierają w ten sposób do innych grup odbiorców oraz mogą stosować różnego rodzaju przekaz. Zbierając materiały – filmiki i zdjęcia do publikacji w wybranych social mediach, warto odpowiednio wcześniej zadbać o ich bezpieczeństwo. Aby nie doświadczyć ich nierzadko bolesnej utraty, z pomocą przychodzi aplikacja Cloud Backup, która skutecznie chroni zebrane na komputerach pliki przed niepożądanymi skutkami cyberataków, awarii dysku lub utraty laptopa.

Podstawowym korkiem w marketingu online jest przede wszystkim trafne zdefiniowanie swojego targetu, aby wiedzieć, w które platformy warto inwestować. Powinniśmy także przeprowadzać regularną ewaluację prowadzonych kampanii – dzięki temu określimy serwisy prowadzące do najwyższej konwersji.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl
9 listopada 2020

Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl

Serwer dedykowany od hostingu wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to... Serwer dedykowany od hostingu WWW wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to jak jesteśmy postrzegani w sieci Internet zależy zupełnie od czegoś innego. To, co najbardziej wyróżnia serwery dedykowane, to własny adres IP oraz możliwość ustawienia dla niego opisu – potocznie zwanego reverse DNS, revDNS lub po prostu rekordem PTR. W ubiegłym roku do oferty nazwa.pl weszła usługa Dedykowany adres IP, dzięki której każda usługa hostingu w chmurze otrzymała możliwość uzyskania swojego indywidualnego, prywatnego identyfikatora w sieci Internet (adresu IP). Posiadanie takiego adresu, oprócz samego prestiżu wynikającego z jego posiadania, podnosi bezpieczeństwo i eliminuje potencjalne ryzyko związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Z każdym adresem IP związana jest jego reputacja, która wynika ze wszystkich działań użytkowników którzy go współdzielą. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL. Najczęściej skutkuje to odrzucaniem wiadomości e-mail wysyłanych przez pozostałych użytkowników współdzielących ten sam adres IP, przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorców korespondencji. Usługa Dedykowany adres IP spotkała się z dużym uznaniem naszych klientów, a w...
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%... Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie. Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie...
one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page...
zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail
19 września 2019

nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC dla poczty e-mail

nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed... Spółka nazwa.pl wprowadziła zaawansowane zabezpieczenia SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e‑mail (ang. e-mail spoofing). Zmiany odniosły skutek dla około 25% domen funkcjonujących w polskim Internecie, znacznie podwyższając poziom bezpieczeństwa w sieci. Podszywanie się hakera pod nadawcę wiadomości e-mail, czy też konkurencję, może wywołać fatalne skutki dla właściciela tego adresu. Korespondencja elektroniczna w ostatnich latach stała się podstawową formą komunikacji z firmami, bankami a nawet z urzędami państwowymi. Treść wiadomości może stanowić na przykład oświadczenie o rezygnacji z usług operatora komórkowego, czy też dostępu do Internetu. Korespondencja w świecie wirtualnym może więc wywołać często nieodwracalne skutki w życiu codziennym, doprowadzając do realnych strat. Spółka nazwa.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła na masową skalę kompleksowe rozwiązanie w zakresie ochrony użytkowników poczty elektronicznej, poprzez wdrożenie zabezpieczeń SPF, DKIM i DMARC, wyznaczając tym samym kierunek rozwoju dla innych firm hostingowych. SPF określa adres IP nadawcy Zabezpieczenie SPF (ang. Sender Policy Framework) odpowiada za podstawową ochronę poczty elektronicznej. Jego działanie polega na wskazaniu przez właściciela domeny...
freelancer - działalność gospodarcza
15 maja 2019

Czy freelancerowi opłaca się zakładać działalność gospodarczą?

Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i... Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i logo swojej działalności gospodarczej, dowiedz się, z czym wiąże się decyzja o jej założeniu. Jakie są korzyści z założenia działalności gospodarczej? 1. Masz większą szansę na zlecenie Nie da się ukryć, że klienci lubią, gdy freelancer prowadzi działalność gospodarczą. Znacznie ułatwia im to rozliczenia, nie wymaga podpisywania umów, płacenia za Ciebie podatku i wysyłania corocznego PIT-u. Na pewno Ci się zdarzyło, że firmy wypytują podczas negocjacji o możliwość rozliczenia poprzez fakturę, lub w samym opisie zlecenia jest taki wymóg. Trochę szkoda, jeśli z powodu braku działalności straciłbyś szansę zarobku na rzecz konkurencji… 2. Jesteś ubezpieczony Nawet jeśli korzystasz z płatnych wizyt lekarskich, życie bez ubezpieczenia zdrowotnego to nie najlepszy pomysł. Jeżeli trafisz do szpitala, nie będąc ubezpieczonym, ten wystawi Ci za leczenie pokaźny rachunek. Poza tym nie możesz korzystać z refundacji leków. Nie bez znaczenia jest także ubezpieczenie emerytalne. Alternatywą dla tego, które oferuje ZUS, jest oczywiście ubezpieczenie prywatne, które jednak wypłacane jest przez określoną ilość lat, nie bezterminowo...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone