Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 stycznia 2021

Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Tagi: Cloud Backup LinkedIn Pinterest Snapchat social media TikTok
Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online? | nazwa.pl

Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe, warto jednak nie koncentrować się jedynie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy YouTube’ie. Inwestycja w inne platformy również może się opłacić. Na które z nich warto zwrócić uwagę?

LinkedIn

LinkedIn jest serwisem networkingowym poświęconym życiu zawodowemu. Zrzesza profesjonalistów, którzy poszukują nowych możliwości kariery, chcą zaprezentować swoje dokonania i zainteresowania w praktykowanej branży lub po prostu poszukują ciekawych informacji pochodzących od innych użytkowników serwisu.

Social media w marketingu online - LinkedIn | nazwa.pl

Serwis jest skutecznym narzędziem do zdobywania potencjalnych klientów. Nawiązywać tam można wartościowe kontakty, także z osobami decyzyjnymi w firmach, dzięki czemu może on służyć do prowadzenia marketingu B2B.

Sam networking za pośrednictwem serwisu jest znacznie bardziej skuteczny niż spotkania networkingowe „w realu”. Swoje działania możemy prowadzić permanentnie oraz zyskujemy dostęp do większej liczby potencjalnych kontaktów.

Ponadto LinkedIn jest narzędziem, za pomocą którego możemy zaprezentować się jako ekspert branży, publikując wysokiej jakości materiały edukacyjne w formie tekstu lub filmów. Pozwala to pozycjonować się w charakterze firmy, z którą warto współpracować, gdyż jest kompetentna w swojej dziedzinie.

Serwis pozwala także na budowanie społeczności wokół naszej marki. Poprzez prowadzenie profilu firmowego i zapraszanie do jego obserwowania osób z listy naszych kontaktów, możemy zainteresować je naszymi treściami, co ostatecznie ma szansę przełożyć się na sprzedaż.

TikTok

TikTok to aplikacja służąca do tworzenia i zamieszczania krótkich wideo, która zdobyła w ostatnim czasie olbrzymią popularność. Obecnie korzysta z niej aż 800 milionów użytkowników na całym świecie. Są to w 43% osoby między 16 a 24 rokiem życia, co sprawia, że kanał ten dobrze sprawdza się w marketingu skierowanym do młodszych konsumentów.

Social media w marketingu online - TikTok | nazwa.pl

Platforma jest bardzo skutecznym narzędziem do budowania społeczności. Widoczne jest tam podążanie za aktualnymi trendami, do których może przyłączyć się także marka, o ile będzie w stanie na bieżąco je identyfikować i wykorzystywać.

Skuteczne prowadzenie marketingu za pomocą TikToka wymaga tworzenia treści pozbawionych stricte reklamowego wydźwięku, ponieważ pokolenie Z jest wobec niego niechętne. Pokolenie Z to określenie osób, które urodziły się po 1995 roku, zatem przez całe swoje życie mogą korzystać z dostępu do Internetu czy urządzeń mobilnych. Ciągła obecność w mediach społecznościowych przekłada się na większą kreatywność użytkowników. TikTok stanowi zatem doskonałą platformę do zamieszczania kreatywnych treści i angażującego storytellingu, nie przypominających typowych reklam.

Ponadto na TikToku możemy z powodzeniem wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Uznawane są one przez użytkowników za znacznie bardziej wiarygodne i autentyczne od tradycyjnego przekazu marketingowego marki, co przekłada się na większą skuteczność kampanii.

Platforma zrzesza także olbrzymią ilość influencerów. Wśród nich szczególnie warto zwrócić uwagę na mikroinfluencerów (do 100 tys. obserwatorów) i nanoinfluencerów (do 10 tys. obserwatorów). Postrzegani są oni coraz częściej jako bardziej godni zaufania od celebrytów z milionami obserwujących w social mediach. Dzięki nim można dotrzeć także do nisz, co ułatwia trafniejsze targetowanie potencjalnych klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Snapchat

W związku z olbrzymim sukcesem TikToka Snapchat nieco stracił na znaczeniu, ale nadal może pochwalić się 238 milionami aktywnych użytkowników. Platforma również umożliwia publikowanie krótkich treści wideo. Korzysta z niej podobna grupa wiekowa.

Social media w marketingu online - Snapchat | nazwa.pl

Snapchat był pierwszym serwisem, który stawiał na ulotną treść, aktywną jedynie przez 24 godziny. Jego tropem poszedł następnie Instagram i Facebook ze swoimi stories. Efemeryczne treści cechują się większą dynamiką i dobrze trafiają w gusta młodszych użytkowników. Ponadto uważane są za bardziej autentyczne, gdyż są publikowane spontanicznie, a ich niedopracowanie, może być nawet atutem dla użytkowników.

Platforma zdobyła popularność także ze względu na pionowy format wideo, łatwy do nakręcenia za pomocą telefonu. Użytkownik nie jest zmuszony także do zmieniania pozycji smartfona, aby obejrzeć filmy w pełnej wielkości. Marki szybko podchwyciły ten trend i same zaczęły tworzyć tego typu wideo, uzyskując większe zaangażowanie odbiorców.

Snapchat to także możliwości dla e-commerce, dzięki funkcjonalności SnapCash. Pozwala ona na robienie zakupów bez opuszczania aplikacji (podobnie jak sklep Instagrama). Zwiększa to szansę na dokonanie przez użytkownika szybkiej, spontanicznej transakcji.

Podobnie jak w przypadku TikToka, treści publikowane przez markę w Snapchacie powinny być kreatywne, lekkie i angażujące, często zabawne. Aby to osiągnąć, należy dobrze zrozumieć specyficzną „poetykę” serwisu, eksplorując pojawiające się w nim treści.

Pinterest

Pinterest pozwala na gromadzenie w swoim albumie zdjęć czy filmów znalezionych w Internecie lub innych miejscach serwisu. Jest to zatem rodzaj tablicy korkowej, do której użytkownik „przypina” interesujący go content. W ten sposób nasze treści mogą rozprzestrzeniać się po platformie.

Social media w marketingu online - Pinterest | nazwa.pl

Serwis jest dla użytkowników rodzajem wizualnej wyszukiwarki, która może wpływać na ich decyzje zakupowe. Korzystny dla marki jest fakt, że w Pintereście droga do źródła treści jest skrócona, dzięki czemu klient może szybko trafić na stronę firmy. Wpływa to pozytywnie na współczynnik konwersji.

Ważne jest także to, że algorytm Pinteresta zwiększa wartość contentu za każdym razem, gdy zostaje on przypięty do czyjejś tablicy. Dzięki temu nawet opublikowana dużo wcześniej treść może pojawić się w wynikach wyszukiwania serwisu.

Pinterest ma również pozytywny wpływ na SEO, gdyż zwiększa liczbę linków prowadzących do naszej witryny, co przekłada się na większy ruch. Tablice potrafią być także wysoko umiejscowione w wynikach wyszukiwania, co jest także korzystne dla pozycjonowania naszej witryny.

Prowadząc marketing na Pintereście, można dotrzeć przede wszystkim do kobiet, które stanowią 80% użytkowników serwisu (jest to szansa m.in. dla marek modowych czy kosmetycznych). Ponadto osoby korzystające z platformy są w wieku od 25 do 50 lat, a zatem dysponują większą siłą nabywczą niż młodzi użytkownicy TikToka czy Snapchata.

Warto otworzyć się na różne kanały

Facebook, Twitter, Instagram i YouTube pozostaną zapewne głównymi mediami społecznościowymi, w których będą działać marketerzy. Udane kampanie social media wykorzystują jednak wiele kanałów, mając na uwadze fakt, że docierają w ten sposób do innych grup odbiorców oraz mogą stosować różnego rodzaju przekaz. Zbierając materiały – filmiki i zdjęcia do publikacji w wybranych social mediach, warto odpowiednio wcześniej zadbać o ich bezpieczeństwo. Aby nie doświadczyć ich nierzadko bolesnej utraty, z pomocą przychodzi aplikacja Cloud Backup, która skutecznie chroni zebrane na komputerach pliki przed niepożądanymi skutkami cyberataków, awarii dysku lub utraty laptopa.

Podstawowym korkiem w marketingu online jest przede wszystkim trafne zdefiniowanie swojego targetu, aby wiedzieć, w które platformy warto inwestować. Powinniśmy także przeprowadzać regularną ewaluację prowadzonych kampanii – dzięki temu określimy serwisy prowadzące do najwyższej konwersji.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Proste sposoby na zamieszczanie filmów w WordPressie | nazwa.pl
19 czerwca 2024

Proste sposoby na zamieszczanie filmów w WordPressie

Obraz ruchomy to dzisiaj jeden z najbardziej oczekiwanych przez użytkowników rodzajów treści. Dzięki zamieszczaniu... Obraz ruchomy to dzisiaj jeden z najbardziej oczekiwanych przez użytkowników rodzajów treści. Dzięki zamieszczaniu na stronie filmów zyskasz zaangażowanie i uwagę odwiedzających. Warto to robić, tym bardziej że publikacja wideo w WordPressie jest dziecinnie prosta. Zamieszczenie filmu z YouTube Umieszczenie filmu z YouTube na stronie rozpocznij od wygenerowania jego linku za pomocą odnośnika Udostępnij, który znajduje się poniżej okna wyświetlania: Najprostszą metodą zamieszczania filmu w WordPressie jest wklejenie w treści strony adresu uzyskanego z YouTube. Chcąc zastosować alternatywny sposób na publikację, skorzystaj z przycisku Umieść, który będzie widoczny jako jedna z opcji funkcji Udostępnij. Otrzymasz w ten sposób kod, który będzie potrzebny do osadzenia filmu: Otwórz w WordPressie stronę, na której chcesz zamieścić film. Korzystając z wbudowanego edytora Guttenberg, dodaj do jej kodu ramkę wbudowaną, która uzyskasz w powyższy sposób z serwisu YouTube. Następnie zapisz treść i sprawdź, czy film pojawia się na niej w zaplanowany sposób. Umieszczanie filmu w Elementorze Elementor jest najpopularniejszą wtyczką typu page-builder w ekosystemie WordPressa. Pozwala na wygodne wklejanie filmów w dowolnym miejscu na stronie za pomocą widżetu...
nazwa.pl obchodzi 27 urodziny! | nazwa.pl
15 kwietnia 2024

nazwa.pl obchodzi 27 urodziny!

W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie... W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie. Nie każdy jednak wie, że nasza historia zaczęła się 14 kwietnia 1997 roku. Tak, już 27 lat jesteśmy i działamy dla Was, od samego początku konsekwentnie rozwijając swoje usługi i zapewniając innowacyjne rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami w branży IT. Nasze początki sięgają końcówki lat 90. XX wieku, które można uznać za okres dynamicznego wzrostu znaczenia Internetu. Architektem sukcesu nazwa.pl jest Piotr Nowak, którego wizja i zaangażowanie przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy i pozwoliły nam stać się przedsiębiorstwem o globalnym zasięgu dostarczającym rozwiązania IT dla Klientów na całym świecie. Jesteśmy obecni w prawie 100 krajach, zapewniamy użytkownikom przede wszystkim nowoczesne usługi oraz całodobowe wsparcie techniczne. Zaawansowane usługi IT dla każdego W naszej filozofii Internet powinien być przyjaznym miejscem dla każdego. Korzystanie z rozwiązań IT nie może wiązać się z wysiłkiem i wymagać dodatkowego, specjalnego zaangażowania. Dlatego wspieramy mocno rozwój usług opartych na Sztucznej Inteligencji. Przykładem wykorzystania zaawansowanych algorytmów SI jest wprowadzona jeszcze w ubiegłym roku nowa wyszukiwarka domen. Jej zadaniem jest tworzenie najlepszych nazw internetowych na podstawie opisów wprowadzanych w języku naturalnym...
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii... Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl. Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów. Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych. „W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

czym jest remarketing?
7 sierpnia 2019

Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście... 97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę Twojego sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście możesz się postarać, by te osoby pojawiły się u Ciebie ponownie. Służy do tego właśnie remarketing. Na czym polega i jak można go wykorzystać w Twoim e-biznesie? Remarketing (lub retargeting) to działania polegające na skłonieniu użytkownika do ponownych odwiedzin na stronie. Czy to działa? Łatwo możesz stać się celem kampanii remarketingowych, jeśli np. interesujesz się zakupem nowego smartfona, przeglądając modele w różnych sklepach. Wtedy gdziekolwiek spojrzysz, zaczynają się pojawiać reklamy telefonów (oczywiście tylko w internecie, ale wszystko przed nami…). Możliwe, że będzie to dla Ciebie irytujące, i tak może też zirytować część Twoich potencjalnych klientów. Statystyki pokazują jednak, że remarketing działa. Nawet ¾ zakupów może być dokonywane przez osoby, które wchodzą na stronę sklepu po raz kolejny. Czasem tych odwiedzin może być nawet kilkanaście. Kluczem do skuteczności kampanii remarketingowej jest odpowiedni wybór użytkowników, do których kierujesz działania. Można uniknąć w ten sposób wydatków nieprzekładających się na sprzedaż oraz wspomnianej irytacji odbiorców...
freelancing
19 czerwca 2019

Freelancing to przyszłość. Dowiedz się, dlaczego

Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz... Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz chętniej korzystają z ich usług. A zatem zamiast stabilnej posady praca według własnych zasad? Na to wygląda. Liczby sprzyjają freelancerom Firma doradcza EY przeprowadziła w zeszłym roku badanie amerykańskich menedżerów, z którego wynika, że połowa pracodawców zwiększyła skalę wykorzystywania pracy freelancerów. Coraz częściej w Stanach zatrudnia się na zasadach innych niż etat (wzrost o 66% w ciągu ostatnich 10 lat). Z wywiadów z osobami decyzyjnymi w firmach wynika też, że przewidują one utrzymanie się, a nawet intensyfikację zjawiska. Ten trend można zauważyć także w Polsce. Aż 18% osób pracujących zarobkowo to u nas samozatrudnieni. Co więcej, sytuacja się dynamizuje, gdyż 34% wolnych strzelców działa w ten sposób zaledwie rok. Na podstawie innych badań, znów amerykańskiego rynku, przewiduje się, że do 2027 roku co druga osoba aktywna zawodowo w USA będzie freelancerem. Polowanie na wolnych strzelców Najważniejsze, że freelancerzy nie muszą być już skazani na samodzielne poszukiwanie zleceń. Zaczynają interesować się nimi działy HR. Oczywiście wymaga to od specjalistów tej dziedziny wyjścia poza utarte sposoby działania i myślenia. Dotychczas bowiem pracowali jedynie z osobami zatrudnionymi na etacie lub do tej właśnie formy zatrudnienia nowe osoby pozyskiwali...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(6)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(240)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.