Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Tagi: e-mail marketing newsletter
jak tworzyć efektywny newsletter

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu?

Dlaczego wysyłać newslettery?

Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści.

Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży.

Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%.

Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić?

Określenie celu wysyłki

Jak w przypadku każdej kampanii marketingowej, należy wiedzieć, dlaczego się ją prowadzi. Newsletter świetnie się sprawdzi m.in. jako sposób na:

  • zwiększenie sprzedaży dzięki informowaniu o przecenach, nowych produktach w ofercie czy proponowaniu rabatów,
  • pozyskanie klientów pośród osób, które pozostawiły adres e-mail w naszej bazie, ale nie dokonały zakupu,
  • zwiększenie lojalności obecnych klientów,
  • budowę świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku,
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

 Trafny wybór subskrybentów

Planowanie newslettera wymaga ogólnej świadomości tego, kim jest nasz target. Jest to podstawowy element każdej strategii marketingowej, który pozwala określić rodzaj i charakter przekazu. Trafne wyznaczenie grupy docelowej, np. przy użyciu person (czyli postaci projektowanych odbiorców) przekłada się bezpośrednio na skuteczność e-mail marketingu, zwiększając konwersję.

W ramach naszego targetu możemy różnicować treść wysyłanych wiadomości w zależności od celu, jaki stawiamy przed kampanią. Inną treść przygotujemy dla klientów, którzy porzucili koszyki, a inną dla tych, którzy dokonali już u nas zakupu czy osób, u których chcemy dopiero zbudować świadomość naszej marki. Treść newslettera zróżnicować można także w zależności od płci odbiorców, ponieważ kobiety i mężczyźni podejmują decyzje zakupowe w inny sposób.

Spójny format

Przygotowując newsletter, ważne jest, aby określić standardowy format, w jakim będziemy go wysyłać. Subskrybenci będą oczekiwać, że za każdym razem zobaczą te same elementy w tych samych miejscach. Dzięki temu wiadomość będzie wyglądała dla nich znajomo i szybko przeskanują ją wzrokiem.

Szablon powinien odzwierciedlać również identyfikację wizualną naszej marki. Oznacza to nie tylko zastosowanie logo, ale także spójność z typografią i kolorystyką stosowaną na stronie internetowej.

Podstawowe znaczenie ma także dostosowanie szablonu do charakteru marki oraz planowanej grupy odbiorców, ponieważ mogą oni mieć różne preferencje odnośnie do układu i kolorystyki. Z tego też powodu może on się nieco różnić w zależności od targetu, jednakże z zachowaniem stylistyki marki.

Planując szablon newslettera, należy także określić jaki będzie będzie charakter mailingu. Inaczej wyglądać będzie wiadomość w formalnym stylu a inaczej w swobodnym. Różnić się będzie także w zależności od celu, w jakim wysyłamy mailing. Jeżeli jest to content marketing, szablon powinien mieć bardziej stonowany i informacyjny charakter, jeśli sprzedaż, może być agresywniejszy w wymowie i zawierać w sobie wyeksponowane przyciski call-to-action (wezwań do działania).

Optymalny temat

Od tematu wiadomości w dużej mierze zależy skuteczność newslettera. Jeżeli temat jest źle dobrany, istnieje duże prawdopodobieństwo, że odbiorca oznaczy e-maila jako spam lub zwyczajnie nie otworzy wiadomości.

Tematy powinny być jak najkrótsze, gdyż przekłada się to na większy współczynnik otwarcia e-maili. Ma to także znaczenie ze względu na limit znaków występujący na ekranach smartfonów. Dlatego najlepiej by były to 2 do 4 słów, w których należy zawrzeć wszystkie podstawowe informacje.

Rozwinięciem tematu może być preheader, który w programach pocztowych wyświetla się czcionką bez pogrubienia lub także szarym kolorem. Dzięki temu odbiorcę można zaciekawić dodatkową treścią, a nie przytłoczy go długi i agresywny, napisany pogrubioną czcionką, temat.

Aby e-mail nie został zaklasyfikowany jako spam, należy także unikać pewnych sformułowań i znaków. Nie powinny pojawiać się w nim duże litery i nadmiar znaków interpunkcyjnych, a także takie zwroty jak „kup teraz” czy „kliknij tutaj”.

Zwięzła treść

Celem newslettera jest w istocie odesłanie subskrybentów na naszą stronę internetową, gdzie będą mogli skorzystać z oferty lub zapoznać się z bardziej rozbudowaną treścią. Z tego powodu wiadomości powinny być możliwie zwięzłe.

Jeśli wysyłamy newsletter bloga lub serwisu informacyjnego, wiadomości mają na celu rozbudzenie ciekawości odbiorców, być przedsmakiem treści, a nie wyczerpywać temat. Gdy jest to newsletter sprzedażowy, nie powinien on powodować znużenia czytaniem zbyt dużej ilości treści, ale szybko skłaniać do przejścia na stronę internetową przez wyraźne wezwanie do działania.

Zwięzłość ma także znaczenie, gdyż treść e-maila powinna mieścić się powyżej linii załamania (above the fold). Dzięki temu odbiorca nie będzie musiał przewijać ekranu, aby przeczytać wiadomość.

Odpowiednia częstotliwość

Wysyłając newsletter, należy znaleźć złoty środek pomiędzy nadmiernym dostarczaniem wiadomości a zbyt rzadkim.

Zbyt częsta wysyłka może zostać uznana za spamowanie i skutkować wypisywaniem się subskrybentów z list.

Zbyt rzadkie wysyłanie wiadomości z kolei sprawia, że subskrybenci zapominają o naszym istnieniu, a także o tym, że zapisywali się kiedyś na naszą listę (a zatem znowu wiadomości mogą zostać uznane za spam).

Warto w tej kwestii pozostawić decyzję samym odbiorcom mailingu. Podczas zapisywania się do list subskrybentów mogą oni decydować o częstotliwości wysyłki. Jeśli serwis umożliwia logowanie, powinni mieć też możliwość zmiany ustawień wysyłki w swoim panelu użytkownika.

 Co zawrzeć w treści?

Treść newslettera zależy od naszych celów marketingowych. Możliwości jest wiele — mogą to być:

  • informacje o nowościach w ofercie,
  • spersonalizowane rabaty,
  • sezonowe wyprzedaże i zniżki,
  • zbiór nowych wpisów na blogu,
  • odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania,
  • nawiązania do aktualnych wydarzeń z branży.

Jeśli wysyłamy newsletter w ramach akcji content marketingowej lub prowadzimy bloga czy serwis informacyjny, dobrym pomysłem jest przeprowadzenie ankiety wśród subskrybentów. Będą oni mogli odpowiedzieć na pytania, jakich newsletterów oczekują, przez co lepiej dostosujemy treść do ich zainteresowań i potrzeb.

O tematyce wysyłki subskrybenci mogą decydować także podczas dopisywania się do listy. Warto zapytać o tematy, które najbardziej ich interesują czy rodzaje produktów, w których zakresie informacje chcą otrzymywać.

PODSUMOWANIE

Przygotowując mailing, należy mieć na uwadze następujące kwestie:

  • określenie celu wysyłki: może to być np. zwiększenie sprzedaży, świadomości marki lub ruchu na stronie internetowej,
  • trafny wybór odbiorców: należy mieć na uwadze target marki oraz cel kampanii,
  • spójność treści e-maili: szablon wiadomości powinien być stały dla każdej grupy odbiorców, a także spójny z identyfikacją wizualną marki,
  • optymalny temat: najlepiej, aby był jak najkrótszy. Jego treść można rozwinąć w preheaderze,
  • zwięzłą treść: powinna przede wszystkim zachęcić do przejścia na stronę internetową, aby przeczytać więcej treści lub skorzystać z oferty,
  • odpowiednią częstotliwość: zbyt częste e-maile mogą zostać uznane za spam, zbyt rzadkie sprawią, że subskrybent zapomni o marce. Dobrze jest w kwestii częstotliwości mailingu zapytać o zdanie odbiorców podczas zapisu na listę subskrypcyjną,
  • dostosowanie treści do celów marketingowych,

Pamiętając o powyższych kwestiach, możemy stworzyć mailing, który będzie skutecznym narzędziem marketingu pozwalającym na zwiększenie sprzedaży lub ruchu na stronie internetowej. Regularne wysyłanie wiadomości może świetnie uzupełniać nasze działania reklamowe w Google i Facebooku oraz content i social media marketing.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online | nazwa.pl
17 sierpnia 2021

Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online

Czat, jako niezależny kanał komunikacji, umożliwia wygodny kontakt klientów z każdą firmą. Jego wdrożenie sprzyja... Czat, jako niezależny kanał komunikacji, umożliwia wygodny kontakt klientów z każdą firmą. Jego wdrożenie sprzyja poprawieniu jakości obsługi i wsparcia, a nawet może służyć jako niekonwencjonalny sposób na zwiększenie zasięgów promocyjnych i sprzedażowych. W WordPressie dodanie czatu jest możliwe bez dodatkowych kosztów, chociaż nie brakuje także płatnych rozwiązań typu premium. Prezentujemy zestawienie bezpłatnych wtyczek do najpopularniejszego CMS-a, umożliwiających prowadzenie konwersacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Tidio Live Chat Dość popularna wtyczka, którą zainstalowano ponad 100 tysięcy razy. Jest gotowa do pracy zaraz po aktywacji. Okno rozmowy występuje w trzech stylach i można je dostosowywać pod względem kolorystycznym do designu witryny. Czaty obsługiwany jest za pomocą zakładki w panelu WordPressa, a także aplikacji desktopowej lub mobilnej. Tidio pozwala na wysyłanie e‑maili do użytkowników, którzy pozostają offline. Gdy operator znajduje się poza siecią, otrzymuje wiadomości z treścią zapytań klienta. Darmowy plan wtyczki pozwala na obsługę czatu przez jednego operatora, nie limitując liczby rozmów oraz dostępu do ich historii. 3CX Live Chat Wtyczka jest dobrym rozwiązaniem dla mniejszych firm, chociaż ze względu na swoje możliwości prawdopodobnie spełni wymagania także większych organizacji. Dostępne jest 6 motywów graficznych, co pozwala dostosować wtyczkę do designu naszej strony...
PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
14 stycznia 2021

PHP 8 na hostingu w nazwa.pl

Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla... Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla programistów tego języka, jak również optymalizację w zakresie jego składni. Ważną nowością jest również przyspieszenie wykonywania kodu, dzięki rozszerzeniu mechanizmu Zend OPcache o nowy mechanizm Just in Time Compiler (JIT). Wraz z nową wersją PHP zostały udostępnione również wszystkie biblioteki i zależności. O nowej wersji PHP 8, wydanej pod koniec listopada 2020, można znaleźć wiele informacji. Komentarze są bardzo różne – od zachwytów, aż po niezbyt pochlebne opinie. Każdy skupia się na zupełnie innych aspektach nowego wydania tego najpopularniejszego języka programowania aplikacji w sieci Internet. My, jako firma hostingowa, skupimy się tylko na jednej funkcjonalności Just in Time Compiler (JIT), gdyż może mieć ona największy wpływ na szybkość działania serwisów WWW. Just in Time Compiler (JIT) PHP jest językiem interpretowanym. Oznacza to, że po uruchomieniu skryptu PHP interpreter za każdym razem analizuje, kompiluje i wykonuje kod. W kółko przy każdym żądaniu. Może to spowodować marnowanie zasobów procesora i dodatkowy czas konieczny do przejścia całego procesu od początku do końca. Niezależnie od tego, jak długo będą się wykonywały oczekiwane przez Ciebie operacje, za każdym razem przed ich wykonaniem nastąpić musi kilkuetapowy proces weryfikacji składni skryptu i jego przetworzenie na kod zrozumiały dla procesora....
jak mierzyć efekty e commerce
9 września 2019

Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym... Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym kierunku, należy opierać się na twardych danych. Służą do tego kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (key performance indicators). Co się do nich zalicza w przypadku e-commerce? AVO — średnia wartość zamówienia Jest to jeden z decydujących wskaźników efektywności w e-commerce. Obliczyć go można, dzieląc przychód przez liczbę zamówień w tym samym okresie. Wartość AVO pozwala oszacować zysk pochodzący z każdej transakcji. Oceniając wahania AVO, można stwierdzić, czy nasze działania przynoszą skutek. Jak można zwiększyć AVO? - darmowa dostawa: koszty przesyłki są dla klientów jednym z najważniejszych czynników podczas wyboru oferty. Chętnie dodadzą oni dodatkowe towary do koszyka, aby na zaoszczędzić na dostawie. Oczywiście należy tak określić próg darmowej wysyłki, aby sprzedaż była nadal opłacalna, - wyeksponowanie towarów z wyższą marżą: warto postarać się, aby towary, na których zarabiamy więcej, znalazły się wyżej w wynikach wyszukiwania lub pojawiały się jako proponowane przy dodaniu mniej opłacalnego dla nas towaru do koszyka...
accessibility - dostępność strony internetowej
14 sierpnia 2019

Czym jest dostępność strony internetowej (accessibility)?

Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie... Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie oznacza on umożliwienie korzystania z witryny wszystkim użytkownikom, bez wykluczania żadnej grupy. Na czym polegają zasady dostępności? Reguły konstruowania dostępnych stron internetowych określa dokument opracowany przez Międzynarodowe Konsorcjum W3C – standard WCAG 2.0. Stosowanie się do jego wytycznych pozwala na stworzenie poprawnie zbudowanej strony, która będzie przyjazna dla wszystkich internautów. Użytkowników, którym twórcy stron internetowych powinni poświęcić szczególną uwagę, można podzielić na cztery podstawowe grupy: 1. Osoby niewidome lub niedowidzące Osoby z tej grupy często korzystają z czytników ekranów lub powiększalników (także w formie widgetów do przeglądarek). W przypadku czytników ekranów podstawowe znaczenie ma między innymi nadawanie odpowiednich tytułów stron (meta description). Powinny się one składać z dwóch członów – tytułu konkretnej strony/artykułu, myślnika oraz nazwy strony (np. „Czym jest dostępność – MójBlog”). Dla osób korzystających z czytników ważne są też tytuły (h1) i nagłówki (h2-h3-…). Tytuły stron (np. artykułów) powinny określać, jaka jest jej treść. Samą treść należy podzielić na sekcje rozpoczynające się nagłówkami, które trafnie wskazują na to, co w danej sekcji się znajduje. Dzięki odpowiedniej strukturze nagłówków, osoby niewidome otrzymują...
php wersja 7.3
4 stycznia 2019

PHP 7.3 już dostępne na serwerach w nazwa.pl

nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP... Firma nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP w wersji 7.3. Oprócz wielu nowych funkcji oraz zmian dla programistów aktualizacja po raz kolejny powoduje wzrost szybkości działania serwisów WWW. W porównaniu z wersją 5.6 wzrost prędkości działania serwisu jest ponad 3-krotny! Szybkość i bezpieczeństwo PHP to czwarty najpopularniejszy język tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Jego kolejne wersje są stale rozwijane poprzez dodawanie kolejnych funkcjonalności i wymogów związanych z bezpieczeństwem. Jego aktualizacje przekładają się także wprost na szybkość działania serwisów. Wersja PHP 7.3 to również gwarancja bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wydawca oprogramowania nie wspiera już wersji poniżej 5.6 oraz 7.0, dlatego nie zaleca się korzystania z tych wydań. Producent zakończył również uaktualnianie wersji 5.6, co oznacza, że od 1 stycznia 2019 roku ta wersja nie zapewnia już standardów bezpieczeństwa. Dalsze posługiwanie się niezaktualizowanymi wersjami PHP stanowi ryzyko zarówno dla twórców stron, jak i późniejszych użytkowników serwisu. Problemów wynikających z użytkowania nieaktualnego oprogramowania można uniknąć dzięki aktualizacji do wersji 7.3. Szczegóły dotyczące poszczególnych wersji PHP znajdują się pod adresem https://php.net/supported-versions.php...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone