Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Tagi: e-mail marketing newsletter
jak tworzyć efektywny newsletter

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu?

Dlaczego wysyłać newslettery?

Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści.

Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży.

Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%.

Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić?

Określenie celu wysyłki

Jak w przypadku każdej kampanii marketingowej, należy wiedzieć, dlaczego się ją prowadzi. Newsletter świetnie się sprawdzi m.in. jako sposób na:

  • zwiększenie sprzedaży dzięki informowaniu o przecenach, nowych produktach w ofercie czy proponowaniu rabatów,
  • pozyskanie klientów pośród osób, które pozostawiły adres e-mail w naszej bazie, ale nie dokonały zakupu,
  • zwiększenie lojalności obecnych klientów,
  • budowę świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku,
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

 Trafny wybór subskrybentów

Planowanie newslettera wymaga ogólnej świadomości tego, kim jest nasz target. Jest to podstawowy element każdej strategii marketingowej, który pozwala określić rodzaj i charakter przekazu. Trafne wyznaczenie grupy docelowej, np. przy użyciu person (czyli postaci projektowanych odbiorców) przekłada się bezpośrednio na skuteczność e-mail marketingu, zwiększając konwersję.

W ramach naszego targetu możemy różnicować treść wysyłanych wiadomości w zależności od celu, jaki stawiamy przed kampanią. Inną treść przygotujemy dla klientów, którzy porzucili koszyki, a inną dla tych, którzy dokonali już u nas zakupu czy osób, u których chcemy dopiero zbudować świadomość naszej marki. Treść newslettera zróżnicować można także w zależności od płci odbiorców, ponieważ kobiety i mężczyźni podejmują decyzje zakupowe w inny sposób.

Spójny format

Przygotowując newsletter, ważne jest, aby określić standardowy format, w jakim będziemy go wysyłać. Subskrybenci będą oczekiwać, że za każdym razem zobaczą te same elementy w tych samych miejscach. Dzięki temu wiadomość będzie wyglądała dla nich znajomo i szybko przeskanują ją wzrokiem.

Szablon powinien odzwierciedlać również identyfikację wizualną naszej marki. Oznacza to nie tylko zastosowanie logo, ale także spójność z typografią i kolorystyką stosowaną na stronie internetowej.

Podstawowe znaczenie ma także dostosowanie szablonu do charakteru marki oraz planowanej grupy odbiorców, ponieważ mogą oni mieć różne preferencje odnośnie do układu i kolorystyki. Z tego też powodu może on się nieco różnić w zależności od targetu, jednakże z zachowaniem stylistyki marki.

Planując szablon newslettera, należy także określić jaki będzie będzie charakter mailingu. Inaczej wyglądać będzie wiadomość w formalnym stylu a inaczej w swobodnym. Różnić się będzie także w zależności od celu, w jakim wysyłamy mailing. Jeżeli jest to content marketing, szablon powinien mieć bardziej stonowany i informacyjny charakter, jeśli sprzedaż, może być agresywniejszy w wymowie i zawierać w sobie wyeksponowane przyciski call-to-action (wezwań do działania).

Optymalny temat

Od tematu wiadomości w dużej mierze zależy skuteczność newslettera. Jeżeli temat jest źle dobrany, istnieje duże prawdopodobieństwo, że odbiorca oznaczy e-maila jako spam lub zwyczajnie nie otworzy wiadomości.

Tematy powinny być jak najkrótsze, gdyż przekłada się to na większy współczynnik otwarcia e-maili. Ma to także znaczenie ze względu na limit znaków występujący na ekranach smartfonów. Dlatego najlepiej by były to 2 do 4 słów, w których należy zawrzeć wszystkie podstawowe informacje.

Rozwinięciem tematu może być preheader, który w programach pocztowych wyświetla się czcionką bez pogrubienia lub także szarym kolorem. Dzięki temu odbiorcę można zaciekawić dodatkową treścią, a nie przytłoczy go długi i agresywny, napisany pogrubioną czcionką, temat.

Aby e-mail nie został zaklasyfikowany jako spam, należy także unikać pewnych sformułowań i znaków. Nie powinny pojawiać się w nim duże litery i nadmiar znaków interpunkcyjnych, a także takie zwroty jak „kup teraz” czy „kliknij tutaj”.

Zwięzła treść

Celem newslettera jest w istocie odesłanie subskrybentów na naszą stronę internetową, gdzie będą mogli skorzystać z oferty lub zapoznać się z bardziej rozbudowaną treścią. Z tego powodu wiadomości powinny być możliwie zwięzłe.

Jeśli wysyłamy newsletter bloga lub serwisu informacyjnego, wiadomości mają na celu rozbudzenie ciekawości odbiorców, być przedsmakiem treści, a nie wyczerpywać temat. Gdy jest to newsletter sprzedażowy, nie powinien on powodować znużenia czytaniem zbyt dużej ilości treści, ale szybko skłaniać do przejścia na stronę internetową przez wyraźne wezwanie do działania.

Zwięzłość ma także znaczenie, gdyż treść e-maila powinna mieścić się powyżej linii załamania (above the fold). Dzięki temu odbiorca nie będzie musiał przewijać ekranu, aby przeczytać wiadomość.

Odpowiednia częstotliwość

Wysyłając newsletter, należy znaleźć złoty środek pomiędzy nadmiernym dostarczaniem wiadomości a zbyt rzadkim.

Zbyt częsta wysyłka może zostać uznana za spamowanie i skutkować wypisywaniem się subskrybentów z list.

Zbyt rzadkie wysyłanie wiadomości z kolei sprawia, że subskrybenci zapominają o naszym istnieniu, a także o tym, że zapisywali się kiedyś na naszą listę (a zatem znowu wiadomości mogą zostać uznane za spam).

Warto w tej kwestii pozostawić decyzję samym odbiorcom mailingu. Podczas zapisywania się do list subskrybentów mogą oni decydować o częstotliwości wysyłki. Jeśli serwis umożliwia logowanie, powinni mieć też możliwość zmiany ustawień wysyłki w swoim panelu użytkownika.

 Co zawrzeć w treści?

Treść newslettera zależy od naszych celów marketingowych. Możliwości jest wiele — mogą to być:

  • informacje o nowościach w ofercie,
  • spersonalizowane rabaty,
  • sezonowe wyprzedaże i zniżki,
  • zbiór nowych wpisów na blogu,
  • odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania,
  • nawiązania do aktualnych wydarzeń z branży.

Jeśli wysyłamy newsletter w ramach akcji content marketingowej lub prowadzimy bloga czy serwis informacyjny, dobrym pomysłem jest przeprowadzenie ankiety wśród subskrybentów. Będą oni mogli odpowiedzieć na pytania, jakich newsletterów oczekują, przez co lepiej dostosujemy treść do ich zainteresowań i potrzeb.

O tematyce wysyłki subskrybenci mogą decydować także podczas dopisywania się do listy. Warto zapytać o tematy, które najbardziej ich interesują czy rodzaje produktów, w których zakresie informacje chcą otrzymywać.

PODSUMOWANIE

Przygotowując mailing, należy mieć na uwadze następujące kwestie:

  • określenie celu wysyłki: może to być np. zwiększenie sprzedaży, świadomości marki lub ruchu na stronie internetowej,
  • trafny wybór odbiorców: należy mieć na uwadze target marki oraz cel kampanii,
  • spójność treści e-maili: szablon wiadomości powinien być stały dla każdej grupy odbiorców, a także spójny z identyfikacją wizualną marki,
  • optymalny temat: najlepiej, aby był jak najkrótszy. Jego treść można rozwinąć w preheaderze,
  • zwięzłą treść: powinna przede wszystkim zachęcić do przejścia na stronę internetową, aby przeczytać więcej treści lub skorzystać z oferty,
  • odpowiednią częstotliwość: zbyt częste e-maile mogą zostać uznane za spam, zbyt rzadkie sprawią, że subskrybent zapomni o marce. Dobrze jest w kwestii częstotliwości mailingu zapytać o zdanie odbiorców podczas zapisu na listę subskrypcyjną,
  • dostosowanie treści do celów marketingowych,

Pamiętając o powyższych kwestiach, możemy stworzyć mailing, który będzie skutecznym narzędziem marketingu pozwalającym na zwiększenie sprzedaży lub ruchu na stronie internetowej. Regularne wysyłanie wiadomości może świetnie uzupełniać nasze działania reklamowe w Google i Facebooku oraz content i social media marketing.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Usprawnij pracę z WordPressem dzięki WP-CLI. Zarządzanie stroną poprzez wiersz poleceń. | nazwa.pl
27 lipca 2023

Usprawnij pracę z WordPressem dzięki WP-CLI. Zarządzanie stroną poprzez wiersz poleceń.

Wiersz poleceń od zawsze doceniany był przez programistów. Dzięki niemu można znacząco zwiększyć... Wiersz poleceń od zawsze doceniany był przez programistów. Dzięki niemu można znacząco zwiększyć produktywność i przyspieszyć pracę z aplikacją zainstalowaną na serwerze. Nie każdy wie, że w ten sposób można także zarządzać witryną zbudowaną w oparciu o CMS WordPress. Specjalnie do tego celu zostało stworzone narzędzie WP-CLI, które w najnowszej wersji jest dostępne na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Dlaczego WP-CLI? Mimo że WordPress dysponuje wyjątkowo intuicyjnym i wygodnym interfejsem graficznym, korzystanie wyłącznie z niego ma pewne wady. Wykonanie najdrobniejszej czynności wymaga zalogowania się do panelu, a potem odnalezienia określonej funkcji. Dopiero wówczas można wykonać zaplanowane zadanie. W zarządzaniu WordPressem nieocenione okazuje się narzędzie WP-CLI. Pozwala ono, za pomocą wiersza poleceń, wykonywać te czynności, które standardowo trzeba byłoby przeprowadzać poprzez panel administracyjny. Dzięki WP-CLI właściciel strony WWW, bloga, sklepu internetowego czy galerii, zbudowanych w oparciu o CMS WordPress, może pracować efektywniej, oszczędzając swój czas. WP-CLI szczególnie doceniają administratorzy, którzy obsługują wiele stron wykonanych za pomocą WordPressa. Logowanie się do panelu administracyjnego każdej z takich witryn, dla wykonania prostych czynności, jest bardzo czasochłonne. Wiersz poleceń pozwala przeprowadzać tego typu działania obsługowe znacznie szybciej. WP-CLI na serwerach CloudHosting Wszystkie typy serwerów CloudHosting, które dostępne są w ofercie nazwa.pl, posiadają zainstalowane narzędzie WP-CLI...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.
2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku... Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie? Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media? Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować. Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie. Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności. Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu. Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

płatność blik w nazwa.pl
5 marca 2020

BLIK, BLIK, płacę Blikiem… w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania... Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania swoich usług za pomocą polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Umożliwia on dokonywanie transakcji za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym dla osób posiadających konta w największych polskich bankach. System BLIK jest wyjątkowym projektem ponad podziałami, utworzonym w wyniku porozumienia 6 polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. O sukcesie tego systemu może świadczyć fakt, że wkrótce przyłączyły się do niego kolejne instytucje finansowe, wśród których można wyliczyć Getin Noble Bank, Bank Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole i Inteligo. Z danych NBP za trzeci kwartał 2019 roku wynika, że użytkownicy płacili kartami 28 milionów razy, podczas gdy BLIKIEM blisko 40 milionów razy. Dynamika wzrostu liczby transakcji BLIKIEM w sieci jest wyższa niż dynamika wzrostu liczby transakcji kartami. „Nowoczesny kanał płatności BLIK idealnie wpisuje się w profil działalności spółki nazwa.pl i jej Klientów. Usługi nazwa.pl aktywowane są o każdej porze dnia i nocy, a szybkie przetwarzanie płatności jest podstawowym kryterium, którego oczekują osoby korzystające z usług hostingu WWW i rejestracji domen. Oprócz najszybszego hostingu w Polsce będzie to również hosting najszybciej aktywowany!” – skomentował Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
darmowe wtyczki drag&drop na wordpress
15 lipca 2019

Twórz stronę łatwiej. Najlepsze darmowe wtyczki do projektowania drag&drop

Czasy, kiedy dla stworzenia strony WWW trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest... Czasy, kiedy dla stworzenia strony internetowej trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest programistą, odchodzą w zapomnienie. Teraz wystarczy po prostu zaprzyjaźnić się z WordPressem. Ale przecież zawsze może być szybciej, prościej i wygodniej! Dlatego właśnie powstały wtyczki, pozwalające projektować stronę metodą przeciągnij i upuść (drag&drop). Projektowanie drag&drop to najbardziej intuicyjny sposób budowania stron internetowych. Jest jak układanie kart na stole, gdzie można dowolnie je dodawać, odejmować i przesuwać. Za pomocą tej metody można konstruować witryny np. w edytorach stron Wix i Weebly. Te jednak, chociaż proste w obsłudze, dają użytkownikowi bardzo ograniczone możliwości personalizacji i rozwoju strony, przez co gorzej wypadają w porównaniu z WordPressem. Ponadto, w wersji darmowej wyświetlają reklamy. Na szczęście można połączyć wygodę edytorów typu Wix i Weebly z możliwościami WordPressa. Powstały w tym celu intuicyjne wtyczki do edycji stron metodą drag&drop, z których my wybraliśmy najlepsze: Elementor Gdy wykupisz usługę WordPress Cloud, w zainstaowanym przez nas WordPressie zobaczysz wtyczkę Elementor. Nie bez powodu — to wyjątkowo udany edytor drag&drop. Elementor jest bardzo intuicyjny w obsłudze i szybko nauczysz się z niego korzystać. Posiada prosty interfejs, a stronę możesz tworzyć z podglądem na żywo, co daje Ci dużą...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(6)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.