Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Tagi: e-mail marketing newsletter
jak tworzyć efektywny newsletter

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu?

Dlaczego wysyłać newslettery?

Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści.

Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży.

Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%.

Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić?

Określenie celu wysyłki

Jak w przypadku każdej kampanii marketingowej, należy wiedzieć, dlaczego się ją prowadzi. Newsletter świetnie się sprawdzi m.in. jako sposób na:

  • zwiększenie sprzedaży dzięki informowaniu o przecenach, nowych produktach w ofercie czy proponowaniu rabatów,
  • pozyskanie klientów pośród osób, które pozostawiły adres e-mail w naszej bazie, ale nie dokonały zakupu,
  • zwiększenie lojalności obecnych klientów,
  • budowę świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku,
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

 Trafny wybór subskrybentów

Planowanie newslettera wymaga ogólnej świadomości tego, kim jest nasz target. Jest to podstawowy element każdej strategii marketingowej, który pozwala określić rodzaj i charakter przekazu. Trafne wyznaczenie grupy docelowej, np. przy użyciu person (czyli postaci projektowanych odbiorców) przekłada się bezpośrednio na skuteczność e-mail marketingu, zwiększając konwersję.

W ramach naszego targetu możemy różnicować treść wysyłanych wiadomości w zależności od celu, jaki stawiamy przed kampanią. Inną treść przygotujemy dla klientów, którzy porzucili koszyki, a inną dla tych, którzy dokonali już u nas zakupu czy osób, u których chcemy dopiero zbudować świadomość naszej marki. Treść newslettera zróżnicować można także w zależności od płci odbiorców, ponieważ kobiety i mężczyźni podejmują decyzje zakupowe w inny sposób.

Spójny format

Przygotowując newsletter, ważne jest, aby określić standardowy format, w jakim będziemy go wysyłać. Subskrybenci będą oczekiwać, że za każdym razem zobaczą te same elementy w tych samych miejscach. Dzięki temu wiadomość będzie wyglądała dla nich znajomo i szybko przeskanują ją wzrokiem.

Szablon powinien odzwierciedlać również identyfikację wizualną naszej marki. Oznacza to nie tylko zastosowanie logo, ale także spójność z typografią i kolorystyką stosowaną na stronie internetowej.

Podstawowe znaczenie ma także dostosowanie szablonu do charakteru marki oraz planowanej grupy odbiorców, ponieważ mogą oni mieć różne preferencje odnośnie do układu i kolorystyki. Z tego też powodu może on się nieco różnić w zależności od targetu, jednakże z zachowaniem stylistyki marki.

Planując szablon newslettera, należy także określić jaki będzie będzie charakter mailingu. Inaczej wyglądać będzie wiadomość w formalnym stylu a inaczej w swobodnym. Różnić się będzie także w zależności od celu, w jakim wysyłamy mailing. Jeżeli jest to content marketing, szablon powinien mieć bardziej stonowany i informacyjny charakter, jeśli sprzedaż, może być agresywniejszy w wymowie i zawierać w sobie wyeksponowane przyciski call-to-action (wezwań do działania).

Optymalny temat

Od tematu wiadomości w dużej mierze zależy skuteczność newslettera. Jeżeli temat jest źle dobrany, istnieje duże prawdopodobieństwo, że odbiorca oznaczy e-maila jako spam lub zwyczajnie nie otworzy wiadomości.

Tematy powinny być jak najkrótsze, gdyż przekłada się to na większy współczynnik otwarcia e-maili. Ma to także znaczenie ze względu na limit znaków występujący na ekranach smartfonów. Dlatego najlepiej by były to 2 do 4 słów, w których należy zawrzeć wszystkie podstawowe informacje.

Rozwinięciem tematu może być preheader, który w programach pocztowych wyświetla się czcionką bez pogrubienia lub także szarym kolorem. Dzięki temu odbiorcę można zaciekawić dodatkową treścią, a nie przytłoczy go długi i agresywny, napisany pogrubioną czcionką, temat.

Aby e-mail nie został zaklasyfikowany jako spam, należy także unikać pewnych sformułowań i znaków. Nie powinny pojawiać się w nim duże litery i nadmiar znaków interpunkcyjnych, a także takie zwroty jak „kup teraz” czy „kliknij tutaj”.

Zwięzła treść

Celem newslettera jest w istocie odesłanie subskrybentów na naszą stronę internetową, gdzie będą mogli skorzystać z oferty lub zapoznać się z bardziej rozbudowaną treścią. Z tego powodu wiadomości powinny być możliwie zwięzłe.

Jeśli wysyłamy newsletter bloga lub serwisu informacyjnego, wiadomości mają na celu rozbudzenie ciekawości odbiorców, być przedsmakiem treści, a nie wyczerpywać temat. Gdy jest to newsletter sprzedażowy, nie powinien on powodować znużenia czytaniem zbyt dużej ilości treści, ale szybko skłaniać do przejścia na stronę internetową przez wyraźne wezwanie do działania.

Zwięzłość ma także znaczenie, gdyż treść e-maila powinna mieścić się powyżej linii załamania (above the fold). Dzięki temu odbiorca nie będzie musiał przewijać ekranu, aby przeczytać wiadomość.

Odpowiednia częstotliwość

Wysyłając newsletter, należy znaleźć złoty środek pomiędzy nadmiernym dostarczaniem wiadomości a zbyt rzadkim.

Zbyt częsta wysyłka może zostać uznana za spamowanie i skutkować wypisywaniem się subskrybentów z list.

Zbyt rzadkie wysyłanie wiadomości z kolei sprawia, że subskrybenci zapominają o naszym istnieniu, a także o tym, że zapisywali się kiedyś na naszą listę (a zatem znowu wiadomości mogą zostać uznane za spam).

Warto w tej kwestii pozostawić decyzję samym odbiorcom mailingu. Podczas zapisywania się do list subskrybentów mogą oni decydować o częstotliwości wysyłki. Jeśli serwis umożliwia logowanie, powinni mieć też możliwość zmiany ustawień wysyłki w swoim panelu użytkownika.

 Co zawrzeć w treści?

Treść newslettera zależy od naszych celów marketingowych. Możliwości jest wiele — mogą to być:

  • informacje o nowościach w ofercie,
  • spersonalizowane rabaty,
  • sezonowe wyprzedaże i zniżki,
  • zbiór nowych wpisów na blogu,
  • odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania,
  • nawiązania do aktualnych wydarzeń z branży.

Jeśli wysyłamy newsletter w ramach akcji content marketingowej lub prowadzimy bloga czy serwis informacyjny, dobrym pomysłem jest przeprowadzenie ankiety wśród subskrybentów. Będą oni mogli odpowiedzieć na pytania, jakich newsletterów oczekują, przez co lepiej dostosujemy treść do ich zainteresowań i potrzeb.

O tematyce wysyłki subskrybenci mogą decydować także podczas dopisywania się do listy. Warto zapytać o tematy, które najbardziej ich interesują czy rodzaje produktów, w których zakresie informacje chcą otrzymywać.

PODSUMOWANIE

Przygotowując mailing, należy mieć na uwadze następujące kwestie:

  • określenie celu wysyłki: może to być np. zwiększenie sprzedaży, świadomości marki lub ruchu na stronie internetowej,
  • trafny wybór odbiorców: należy mieć na uwadze target marki oraz cel kampanii,
  • spójność treści e-maili: szablon wiadomości powinien być stały dla każdej grupy odbiorców, a także spójny z identyfikacją wizualną marki,
  • optymalny temat: najlepiej, aby był jak najkrótszy. Jego treść można rozwinąć w preheaderze,
  • zwięzłą treść: powinna przede wszystkim zachęcić do przejścia na stronę internetową, aby przeczytać więcej treści lub skorzystać z oferty,
  • odpowiednią częstotliwość: zbyt częste e-maile mogą zostać uznane za spam, zbyt rzadkie sprawią, że subskrybent zapomni o marce. Dobrze jest w kwestii częstotliwości mailingu zapytać o zdanie odbiorców podczas zapisu na listę subskrypcyjną,
  • dostosowanie treści do celów marketingowych,

Pamiętając o powyższych kwestiach, możemy stworzyć mailing, który będzie skutecznym narzędziem marketingu pozwalającym na zwiększenie sprzedaży lub ruchu na stronie internetowej. Regularne wysyłanie wiadomości może świetnie uzupełniać nasze działania reklamowe w Google i Facebooku oraz content i social media marketing.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ponad 100 atrakcyjnych szablonów maili w Mailer Panel | nazwa.pl
16 stycznia 2025

Ponad 100 atrakcyjnych szablonów maili w Mailer Panel

Narzędzie Mailer Panel, służące do e-mail marketingu, zostało rozbudowane do ponad 100 atrakcyjnych szablonów... Narzędzie Mailer Panel, służące do e-mail marketingu, zostało rozbudowane do ponad 100 atrakcyjnych szablonów wiadomości. Dla wygody użytkowania projekty zostały pogrupowane w cztery kategorie: newslettery, maile informacyjne, eventowe i promocyjne. Zacznij już dzisiaj wysyłać korespondencje do swoich klientów i zwiększ zyski ze swojego biznesu. Zarabiaj na wysyłce maili do swoich klientów Ponad 100 szablonów w Mailer Panel pogrupowanych w cztery kluczowe kategorie, to kolejny krok, dzięki któremu usprawnisz komunikację ze swoimi klientami. Niezależnie od tego, czy prowadzisz regularne kampanie newsletterowe, informujesz o ważnych zmianach w firmie, przesyłasz życzenia, czy promujesz swoje produkty, teraz znajdziesz idealne szablony wiadomości do każdego z tych zadań. Szablony newsletterów – idealne do powiadomień o nowościach Newslettery są jednym z najpopularniejszych sposobów budowania relacji z klientami i informowania ich o tym, co dzieje się w firmie. W Mailer Panel znajdziesz szablony, które doskonale sprawdzą się przy wysyłce regularnych wiadomości o nowościach produktowych, aktualizacjach usług czy wydarzeniach branżowych. Dzięki nowoczesnemu designowi i dobrze przemyślanej strukturze korespondencja stworzona na bazie tych szablonów przyciągnie uwagę Twoich odbiorców i zachęci ich do interakcji z treścią...
Composer to wygodne zarządzanie zależnościami w WordPressie | nazwa.pl
13 sierpnia 2024

Composer to wygodne zarządzanie zależnościami w WordPressie

Programiści, pracujący w języku PHP, są zmuszeni do częstego powtarzania tych samych czynności przy zadaniach... Programiści, pracujący w języku PHP, są zmuszeni do częstego powtarzania tych samych czynności przy zadaniach związanych z obsługą zewnętrznych zasobów. Z pomocą przychodzą im narzędzia umożliwiające zarządzanie zależnościami, do których należy Composer. Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Kiedy przydaje się właścicielom witryn opartych na WordPressie? Zapraszamy do lektury! Na czym polega zarządzanie zależnościami Informatyk, budując stronę i administrując nią, jest najczęściej zmuszony do używania zewnętrznych programów lub narzędzi. Ma to miejsce na przykład przy korzystaniu z frameworków opartych na JavaScript i CSS czy też klas PHP pozwalających połączyć witrynę z zewnętrznymi usługami, takimi jak media społecznościowe. Klasycznym sposobem na realizację tego zadania jest pobranie odpowiednich kodów, skopiowanie ich do swojego projektu, a następnie skonfigurowanie ich wywołania w PHP. W przypadku zewnętrznych narzędzi należy pobrać oprogramowanie, a gdy zachodzi potrzeba jego aktualizacji, powtórzyć całą ścieżkę, zastępując poprzednią wersję nowszą. Procesy te są bardzo czasochłonne i żmudne. Jest to tym bardziej dostrzegalne, jeśli musimy przeprowadzić ich wiele w tym samym czasie. Wykorzystanie narzędzi do zarządzania zależnościami może zautomatyzować pobieranie zewnętrznych zasobów, dzięki określeniu standardowych algorytmów, które ich dotyczą. Zmniejsza to ilość pracy, ryzyko opóźnień podczas projektów czy liczbę możliwych błędów...
Jak zresetować hasło administratora strony WordPress? | nazwa.pl
6 marca 2024

Jak zresetować hasło administratora strony WordPress?

WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią. Za jego pomocą zbudowanych jest ponad 43% wszystkich... WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią. Za jego pomocą zbudowanych jest ponad 43% wszystkich stron WWW na świecie. Dużym problemem przy pracy z WordPressem jest sytuacja, kiedy zapomnisz danych logowania do zarządzania witryną. Przedstawimy Ci kilka sposobów, dzięki którym szybko odzyskasz hasło administratora WordPress. Utrata hasła administratora strony WordPress to sytuacja, która może spotkać każdego. Często dotyczy ona webmasterów, którzy jednocześnie pracują przy wielu projektach. Poznaj metody, które w razie konieczności pozwolą Ci odzyskać dostęp do zaplecza Twojej witryny. Opcja „Zapomniałem hasła” Jeśli znasz swoją nazwę użytkownika lub przypisany do niej adres e-mail, najprostszą metodą odzyskania hasła będzie skorzystanie z opcji Nie pamiętasz hasła? na stronie logowania WordPress. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Przejdź do strony logowania WordPressa, na ogół jest to adres https://www.jakasdomena.pl/wp-admin, gdzie „www.jakasdomena.pl” to nazwa Twojej domeny, pod którą publikujesz stronę - Kliknij odnośnik Nie pamiętasz hasła? znajdujący się poniżej pól do wpisania loginu i hasła - Wprowadź nazwę użytkownika lub adres e-mail powiązany z kontem administratora - Kliknij przycisk Zdobądź nowe hasło...
Baza danych PostgreSQL 14 w nazwa.pl
20 stycznia 2022

PostgreSQL 14 w nazwa.pl

Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj... Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj na serwerach można korzystać z 14 wersji popularnego i docenianego systemu zarządzania obiektowo-relacyjnymi bazami danych – PostgreSQL. Nieco ponad rok po wydaniu „trzynastki” twórcy PostgreSQL postanowili pochylić się jeszcze raz nad wydajnością baz danych, wprowadzając nowy sposób replikacji czy też tryb awaryjny dla garbage-collectora. Ale PostgreSQL 14 to nie tylko większa szybkość wykonywania operacji, ale również zapewnienie dodatkowej optymalizacji dla samych baz danych. Rozwój i wsparcie dla PostgreSQL 14 planowane są do listopada 2026 roku. Początki dzisiejszego PostgreSQL sięgają 1986 roku, kiedy to na Wydziale Informatyki Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, pod kierownictwem profesora Michaela Stonebrakera, rozpoczęły się prace nad stworzeniem obiektowo-relacyjnej bazy danych Postgres. Andrew Yu i Jolly Chen, absolwenci profesora Stonebrakera, dodali do Postgres interpreter języka SQL i w 1995 roku udostępnili swój projekt na licencji BSD. Od tego momentu dalsze prace nad nim przejęła społeczność Open Source, tworząc organizację PostgreSQL Global Development Group. I mimo że od powstania nazwy PostgreSQL minęło już prawie 30 lat, wielu użytkowników nadal określa go mianem „Postgres”, a tak uproszczona nazwa jest uznawana jako pełnoprawny skrót właśnie ze względu na tradycję całego projektu...
one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
jak fotografować jedzenie
17 czerwca 2019

Jak fotografować potrawy na stronę restauracji

Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy... Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy potraw. Należy też zadbać o to, aby Twoje dania można było „zjeść oczami” online, zanim się je zamówi na miejscu. Dlatego tak ważne są atrakcyjne zdjęcia potraw. A może fotograf? Oczywiście do fotografowania potraw możesz zatrudnić profesjonalnego fotografa. Na pewno wykona on świetne zdjęcia wysokiej klasy sprzętem. Takie rozwiązanie ma jednak swoje wady. W czasie sesji fotograficznej trzeba przygotować wszystkie potrawy z menu, co jest sporym wyzwaniem dla kuchni (i to wszystko poza godzinami pracy restauracji). Co jednak, gdy menu się po jakimś czasie zmienia? Potrzebna jest kolejna sesja i kolejny wysiłek organizacyjny z Twojej strony. Jeszcze większy problem pojawia się, jeśli włączasz do menu tylko jedno lub parę nowych dań, np. sezonowych. Zamawianie fotografa może zwyczajnie się nie opłacić. Dlatego też warto wyposażyć się w sprzęt i przede wszystkim nauczyć się fotografii kulinarnej. Będzie można wtedy na bieżąco uzupełniać stronę apetycznymi zdjęciami. Inspiracje Dobrze jest mieć punkt odniesienia, zanim zacznie się samodzielnie fotografować. W sieci znajdziesz mnóstwo inspirujących blogów, na których zobaczysz, jak mogą wyglądać udane zdjęcia potraw. Kopalnią pomysłów są też profile fotoblogerów na Instagramie...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.