Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Tagi: chat Facebook forum social media strona www
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl

Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić?

Autentyczność i „ludzka twarz” marki

W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek.

Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska.

„Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Opowiadaj o sobie

W komunikacji z klientami warto stosować techniki storytellingu. Dzięki nim abstrakcyjne komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę, a skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia.

Storytelling ma także znaczenie w kontekście nadawania marce bardziej ludzkiego wymiaru. Można go wykorzystać do opowiadania o historii firmy, przybliżania sylwetek jej założycieli i właścicieli, z podkreśleniem ich pasji czy zdradzania historii stojących za tworzeniem produktów. Sprawia to, że marka jest bardziej autentyczna i wzbudza emocje.

Storytelling w komunikacji online. W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Więcej na nazwa.pl.

W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Mogą stać się oni swego rodzaju ambasadorami marki, którzy przybliżają ją klientom, na swój sposób za nią ręcząc. Warto także pozwolić tworzyć treści i wypowiadać się samym pracownikom czy właśnie klientom.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Słuchaj głosu klientów

Ważne również, aby komunikacja marki nie była jednostronna. Głos klientów ma duże znaczenie i należy go uważnie słuchać oraz podkreślać, jak jest dla firmy ważny.

Można to zrobić, wykorzystując treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Zamieszczając na swoim profilu lub linkując content, który jest dziełem klientów, pokazujemy, że darzymy ich szacunkiem i uwagą. Co więcej, treści takie wzbogacają nasz profil oraz rozbudzają zainteresowanie marką i zaangażowanie klientów.

Aby zachęcić użytkowników do tworzenia contentu, można wykorzystać między innymi tagi, konkursy czy wyzwania (challange). Pobudzeni do generowania treści użytkownicy odczuwają większą więź z firmą oraz mogą udostępniać swój content, co bezpośrednio przekłada się na większy zasięg marki w social media.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Więcej na blogu nazwa.pl.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Można również zachęcać klientów do publikowania opinii poprzez ułatwienia w ich zamieszczaniu na stronie, a także wyraźnie prosić o recenzje. Wykorzystać do tego można mailingi, remarketing (tutaj reklamy z prośbą o ocenę produktów) czy posty w social media. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczenie opinii.

Wykorzystaj Messengera

Skuteczna obsługa klienta jest podstawą udanej komunikacji z użytkownikami. Coraz popularniejsze w tej dziedzinie są czaty, szczególnie Facebook Messenger. Ten sposób rozmowy z klientami jest dla nich bardzo wygodny oraz mniej zobowiązujący niż e-mail. Stosuje go wiele firm, m.in. nazwa.pl. Dzięki temu kanałowi kontaktu obecni i przyszli klienci nazwa.pl mogą zadawać różne intrygujące ich pytania związane z usługami hostingowymi, domenami czy certyfikatami SSL, a sama firma pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi użytkownikami.

Używając Messengera, warto pamiętać, aby zachować mniej formalny styl komunikacji niż w przypadku e-maili czy kontaktu telefonicznego. Czat jest dla użytkowników czymś w rodzaju rozmawiania ze znajomymi i właśnie jak znajomy może zachowywać się konsultant (oczywiście nie zwalnia to z konieczności bycia uprzejmym).

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem. Więcej na blogu nazwa.pl.

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem.

By zmniejszyć ilość pracy konsultantów oraz usprawnić proces obsługi klienta, warto także korzystać z chatbotów. Mogą one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a nawet pozwolić na złożenie zamówienia. Oczywiście, gdy nie są w stanie poradzić sobie z problemem klienta, przekierowują go do „żywego” konsultanta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Pomagaj poprzez forum

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami.

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Sposobem na to może być monitorowanie branżowych forów i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów. Łatwiejsze jest jednak stworzenie własnego forum, na którym można odpowiadać na pytania użytkowników.

Możemy je zorganizować na przykład w formie Q&A (pytań i odpowiedzi), pozwalając klientom na dzielenie się z innymi użytkownikami problemami związanymi z naszymi produktami oraz zadawanie pytań. Jest to okazja do udzielania im profesjonalnego wsparcia technicznego. Pokaże to naszą troskę o zadowolenie klientów.

Szczera i angażująca rozmowa

Aby w pełni wykorzystać możliwości komunikacji online, marka musi być aktywna i otwarta. W dobie social media sztywne „obwieszczanie” swoich przekazów straciło rację bytu. Obecnie trzeba rozumieć społeczność swoich klientów i szczerze z nimi rozmawiać.

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu.  Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu. Wykorzystując te możliwości, będziemy mogli stosunkowo małym kosztem zbudować, utrzymać i rozwijać społeczność, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybszy WordPress 6.8 dzięki technologiom nazwa.pl
24 kwietnia 2025

Szybszy WordPress 6.8 dzięki technologiom nazwa.pl

WordPressa 6.8 wprowadza szereg innowacji, które mają wspólny cel — przyspieszenie działanie stron internetowych... WordPressa 6.8 wprowadza szereg innowacji, które mają wspólny cel — przyspieszenie działanie stron internetowych. Jedną z kluczowych funkcji mogących realnie wpłynąć na szybkość witryny jest speculative loading, czyli przewidywanie kliknięć użytkownika i wcześniejsze wczytywanie stron. To krok w stronę błyskawicznego Internetu stanowiący idealne uzupełnienie technologii, które oferujemy w nazwa.pl. W połączeniu z siecią CDN, obsługą LSCache i automatyczną kompresją grafik do WebP, WordPressa 6.8 będzie działać jeszcze efektywniej, zapewniając użytkownikom natychmiastowy dostęp do treści, a właścicielom stron większe konwersje. Speculative loading w WordPress 6.8 Speculative loading to mechanizm optymalizacji szybkości działania stron, który bazuje na przewidywaniu zachowań użytkownika. Kiedy osoba odwiedzająca witrynę najeżdża kursorem na link, system rozpoznaje to jako intencję kliknięcia i rozpoczyna w tle pobieranie docelowej treści. Dzięki temu, kiedy kliknięcie faktycznie nastąpi, przeglądarka nie musi dopiero rozpoczynać ładowania, bo wszystko jest już zapisane w jej pamięci. To podobne rozwiązanie do tego, które stosują największe platformy e-commerce, dba ono o każdą milisekundę kontaktu użytkownika ze stroną. Wsparcie CDN nazwa.pl dla speculative loading W połączeniu z technologiami dostępnymi na CloudHostingu WordPress w nazwa.pl, speculative loading nabiera pełnego potencjału. Nasza infrastruktura obejmuje rozproszoną sieć CDN, której serwery znajdują się w strategicznych lokalizacjach na świecie. To sprawia, że treści dostarczane do przeglądarki przez WordPressa w ramach...
Szybka strona dzięki automatycznej kompresji grafik do WebP | nazwa.pl
20 marca 2024

Szybka strona dzięki automatycznej kompresji grafik do WebP

Atrakcyjny wygląd strony WWW to w głównej mierze zasługa grafik. Duża ich liczba na stronie może jednak... Atrakcyjny wygląd strony WWW to w głównej mierze zasługa grafik. Duża ich liczba na stronie może jednak negatywnie wpłynąć na rozmiar witryny, co w efekcie wydłuży jej czas ładowania. W nazwa.pl mamy dla Ciebie gotowe rozwiązanie. Dzięki automatycznej kompresji obrazów do nowoczesnego formatu WebP, z której możesz korzystać na serwerach CloudHosting, dalej będziesz mieć możliwość prezentowania ciekawych treści bez spowalniania swojej strony. Czym jest rozmiar strony? Wszystkie elementy, które tworzą stronę internetową, wpływają na jej rozmiar. Możemy go więc nazwać ciężarem strony. Od tego, jak ciężka jest witryna, zależy czas jej wczytywania. Do najbardziej obciążających treści, oprócz rozbudowanych wtyczek czy kodów JavaScript, zaliczamy grafiki. Są one niezbędne, bo nie tylko pozytywnie wpływają na odbiór serwisu WWW przez użytkowników, lecz także pozwalają dobrze zaprezentować oferowane towary i usługi. Zachowanie balansu między ogólnym rozmiarem strony a ilością grafik nie zawsze jest proste. W tym celu stosuje się odpowiednie formaty zapisu obrazów, wśród których zdecydowanie wyróżnia się stworzony przez Google format WebP. Korzystając z niego, można zmniejszyć rozmiar strony WWW nawet kilkakrotnie! Jak skutecznie zmniejszyć rozmiar strony WWW? Korzystając z usług CloudHosting od nazwa.pl, możesz włączyć automatyczną kompresję grafik na stronie do nowoczesnego formatu WebP. Zaloguj się do CloudHosting Panel i kliknij widoczny przy nazwie „Kompresja do webp” przycisk „Aktywuj”. Zrealizuj zamówienie i już po kilku chwilach ciesz się z szybciej działającej strony WWW...
CloudHosting Panel - Twoje usługi hostingowe zawsze pod dobrą kontrolą | nazwa.pl
16 maja 2023

CloudHosting Panel – Twoje usługi hostingowe zawsze pod dobrą kontrolą

CloudHosting Panel to doceniane i lubiane przez użytkowników narzędzie do konfiguracji hostingu w nazwa.pl... CloudHosting Panel to doceniane i lubiane przez użytkowników narzędzie do konfiguracji hostingu w nazwa.pl. Ustawienia poczty i domen, kompleksowe zabezpieczenie 2FA dla skrzynek e‑mail, rozbudowany mechanizm kopii zapasowych danych, automatyczna kompresja obrazów do WebP, certyfikaty SSL, dedykowany adres IP, ustawienia Reverse DNS, dodatkowy dysk do hostingu, dostęp do szczegółowych statystyk – to tylko nieliczne z funkcjonalności, z jakich można korzystać dzięki CloudHosting Panel. Nowoczesna stylistyka panelu do zarządzania hostingiem CloudHosting Panel to połączenie rozbudowanych możliwości i szybkości działania z nowoczesnym interfejsem. Intuicyjność tego narzędzia pozwala na wygodne administrowanie usługami hostingowymi nawet przez użytkowników nieposiadających zaawansowanej wiedzy w tym zakresie. Responsywność CloudHosting Panel zapewnia większy komfort pracy, umożliwiając realizację wszystkich istotnych działań związanych z zarządzaniem serwerem za pomocą urządzeń mobilnych. Wersja RWD jest szczególnie ważna w przypadku wyświetlania statystyk, wykresów i tabel, których jest wiele w panelu. CloudHosting Panel nazwa.pl to jedno narzędzie i trzy widoki Tworząc panel do zarządzania, twórcy przeważnie skupiają się na przedstawieniu jednego wyjątkowego interfejsu. Często wiąże się to z tym, że użytkownicy mają problemy, aby z niego korzystać. Pracując nad stroną graficzną CloudHosting Panel, podeszliśmy do tej kwestii zupełnie inaczej...
Polecaj usługi nazwa.pl i wygrywaj nagrody od marki Apple
8 października 2020

Webmasterze, wygraj Apple MacBook Air polecając usługi nazwa.pl!

Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę... Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę nazwa.pl. Konkurs skierowany jest w szczególności do webmasterów i osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale udział może wziąć w nim każdy. Chcesz otrzymać którąś z nagród? Nowa odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl skierowana jest głównie do osób, które zawodowo zajmują się tworzeniem stron WWW i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Aby wygrać którąś z atrakcyjnych nagród, należy w Programie Partnerskim organizowanym przez spółkę polecić jej usługi za jak największą kwotę. Konkurs trwa od 8.10.2020 r. do 31.12.2020 r. Program Partnerski nazwa.pl w czasie trwania konkursu pozwala wszystkim jego uczestnikom uzyskać 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy poleconych usług. Najwyższe prowizje w branży oferowane za zakup usług firmy, która niedawno została nominowana statuetką „Firma hostingowa roku”, stanowić mogą pokaźny, stały przychód w budżecie każdego webmastera, gdyż prowizje w Programie Partnerskim za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Dodać należy również, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl w przeciwieństwie do wielu innych tego typu programów wypłacane są za pomocą przelewów bankowych, a nie w postaci usług firmy i to w przeciągu 24 h od zgłoszenia wypłaty w Panelu Klienta nazwa.pl...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży. Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%. Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.