Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Tagi: chat Facebook forum social media strona www
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl

Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić?

Autentyczność i „ludzka twarz” marki

W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek.

Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska.

„Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Opowiadaj o sobie

W komunikacji z klientami warto stosować techniki storytellingu. Dzięki nim abstrakcyjne komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę, a skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia.

Storytelling ma także znaczenie w kontekście nadawania marce bardziej ludzkiego wymiaru. Można go wykorzystać do opowiadania o historii firmy, przybliżania sylwetek jej założycieli i właścicieli, z podkreśleniem ich pasji czy zdradzania historii stojących za tworzeniem produktów. Sprawia to, że marka jest bardziej autentyczna i wzbudza emocje.

Storytelling w komunikacji online. W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Więcej na nazwa.pl.

W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Mogą stać się oni swego rodzaju ambasadorami marki, którzy przybliżają ją klientom, na swój sposób za nią ręcząc. Warto także pozwolić tworzyć treści i wypowiadać się samym pracownikom czy właśnie klientom.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Słuchaj głosu klientów

Ważne również, aby komunikacja marki nie była jednostronna. Głos klientów ma duże znaczenie i należy go uważnie słuchać oraz podkreślać, jak jest dla firmy ważny.

Można to zrobić, wykorzystując treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Zamieszczając na swoim profilu lub linkując content, który jest dziełem klientów, pokazujemy, że darzymy ich szacunkiem i uwagą. Co więcej, treści takie wzbogacają nasz profil oraz rozbudzają zainteresowanie marką i zaangażowanie klientów.

Aby zachęcić użytkowników do tworzenia contentu, można wykorzystać między innymi tagi, konkursy czy wyzwania (challange). Pobudzeni do generowania treści użytkownicy odczuwają większą więź z firmą oraz mogą udostępniać swój content, co bezpośrednio przekłada się na większy zasięg marki w social media.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Więcej na blogu nazwa.pl.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Można również zachęcać klientów do publikowania opinii poprzez ułatwienia w ich zamieszczaniu na stronie, a także wyraźnie prosić o recenzje. Wykorzystać do tego można mailingi, remarketing (tutaj reklamy z prośbą o ocenę produktów) czy posty w social media. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczenie opinii.

Wykorzystaj Messengera

Skuteczna obsługa klienta jest podstawą udanej komunikacji z użytkownikami. Coraz popularniejsze w tej dziedzinie są czaty, szczególnie Facebook Messenger. Ten sposób rozmowy z klientami jest dla nich bardzo wygodny oraz mniej zobowiązujący niż e-mail. Stosuje go wiele firm, m.in. nazwa.pl. Dzięki temu kanałowi kontaktu obecni i przyszli klienci nazwa.pl mogą zadawać różne intrygujące ich pytania związane z usługami hostingowymi, domenami czy certyfikatami SSL, a sama firma pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi użytkownikami.

Używając Messengera, warto pamiętać, aby zachować mniej formalny styl komunikacji niż w przypadku e-maili czy kontaktu telefonicznego. Czat jest dla użytkowników czymś w rodzaju rozmawiania ze znajomymi i właśnie jak znajomy może zachowywać się konsultant (oczywiście nie zwalnia to z konieczności bycia uprzejmym).

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem. Więcej na blogu nazwa.pl.

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem.

By zmniejszyć ilość pracy konsultantów oraz usprawnić proces obsługi klienta, warto także korzystać z chatbotów. Mogą one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a nawet pozwolić na złożenie zamówienia. Oczywiście, gdy nie są w stanie poradzić sobie z problemem klienta, przekierowują go do „żywego” konsultanta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Pomagaj poprzez forum

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami.

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Sposobem na to może być monitorowanie branżowych forów i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów. Łatwiejsze jest jednak stworzenie własnego forum, na którym można odpowiadać na pytania użytkowników.

Możemy je zorganizować na przykład w formie Q&A (pytań i odpowiedzi), pozwalając klientom na dzielenie się z innymi użytkownikami problemami związanymi z naszymi produktami oraz zadawanie pytań. Jest to okazja do udzielania im profesjonalnego wsparcia technicznego. Pokaże to naszą troskę o zadowolenie klientów.

Szczera i angażująca rozmowa

Aby w pełni wykorzystać możliwości komunikacji online, marka musi być aktywna i otwarta. W dobie social media sztywne „obwieszczanie” swoich przekazów straciło rację bytu. Obecnie trzeba rozumieć społeczność swoich klientów i szczerze z nimi rozmawiać.

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu.  Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu. Wykorzystując te możliwości, będziemy mogli stosunkowo małym kosztem zbudować, utrzymać i rozwijać społeczność, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie | nazwa.pl
9 października 2024

SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie

Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia... Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia do obsługi poczty e-mail często nie nadążają za rosnącymi potrzebami firm. Oprogramowanie SaaS Cloud Mail od nazwa.pl to innowacyjna aplikacja, łącząca funkcje webmaila, kalendarza i menadżera zadań. Zapewnia łatwą i bezpieczną obsługę korespondencji oraz organizację pracy, niezależnie od miejsca i urządzenia. Dowiedz się, dlaczego użytkownicy wybierają SaaS Cloud Mail dla swoich firm. Ochrona i bezpieczeństwo Twojej poczty SaaS Cloud Mail zapewnia pełne bezpieczeństwo w obsłudze korespondencji elektronicznej. Połączenie z aplikacją jest chronione certyfikatem SSL gwarantującym szyfrowane przesyłanie danych. Interfejs aplikacji dostosowuje się automatycznie do przeglądarki, w której jest ona uruchamiania. Dzięki temu z Cloud Mail można korzystać na każdym urządzeniu z zainstalowanym programem do wyświetlania stron WWW i dostępem do Internetu. Usługa SaaS Cloud Mail, dzięki sprzętowym firewallom, jest chroniona w czasie rzeczywistym przed zagrożeniami zewnętrznymi, takimi jak ataki DDoS. Zastosowane rozwiązania gwarantują bezpieczeństwo przesyłanych informacji. Podobnie, jak inne usługi w modelu SaaS, Cloud Mail jest uruchamiany w środowisku chmury obliczeniowej wysokiej dostępności. Nad zagwarantowaniem wymaganych zasobów do jej działania czuwa automatyczny system monitoringu, który zapewnia równoważenie obciążenia w całym klastrze serwerów przy zachowaniu ciągłości pracy każdej usługi...
NetArt Group rozpoczyna ekspansję zagraniczną | nazwa.pl
5 października 2023

NetArt Group rozpoczyna ekspansję zagraniczną

Ponad 1 000 000 zadowolonych Klientów, ponad 5 000 000 zarejestrowanych domen, ponad 500 000 uruchomionych ... Ponad 1 000 000 zadowolonych Klientów, ponad 5 000 000 zarejestrowanych domen, ponad 500 000 uruchomionych usług hostingowych i ponad 1 000 000 wydanych certyfikatów SSL – tak w bardzo dużym skrócie można opisać ponad 26 lat działalności NetArt Group. W Polsce NetArt Group znany jest przede wszystkim dzięki marce nazwa.pl, która stała się liderem rynku, udostępniając najbardziej zaawansowane technologicznie usługi hostingowe. Na świecie NetArt Group rozwijać się będzie dzięki marce netart.com. Wchodząc na globalny rynek, zaoferuje szerokiemu gronu użytkowników rozwiązania IT klasy premium. Lider technologiczny na globalnym rynku NetArt Group to największy dostawca hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W sektorze, w którym działa, jest również najbardziej dochodową organizacją w regionie, a jego rentowność EBITDA przekracza 70%. NetArt Group tworzy wiele firm, a najbardziej rozpoznawalnymi markami są netart.com, nazwa.pl i NetArt Registrar. Obecnie tylko innowacyjne i profesjonalne rozwiązania IT pozwalają zdobywać przewagę nad konkurencją. Ich użytkownicy oczekują przede wszystkim niezawodności, szybkości działania, kompleksowej i błyskawicznej obsługi posprzedażowej oraz maksymalnego bezpieczeństwa. Jednocześnie wymagają, aby całkowity koszt posiadania zamówionej usługi (TCO) był jak najniższy. Oferta, z którą na arenę międzynarodową wchodzi dziś netart.com, idealnie się w to wpisuje. Hosting netart.com to usługa klasy premium, świadczona w chmurze, z konteneryzacją LXC i gwarancją zasobów nawet do 8 vCPU oraz 16 GB RAM. Poczta e-mail...
Przekształć WordPressa w serwis społecznościowy | nazwa.pl
2 sierpnia 2023

Przekształć WordPressa w serwis społecznościowy

WordPress jest CMS-em o naprawdę wyjątkowych możliwościach. Oferuje dostęp do ponad 60 tysięcy pluginów... WordPress jest CMS-em o naprawdę wyjątkowych możliwościach. Oferuje dostęp do ponad 60 tysięcy pluginów, dzięki którym możesz praktycznie w nieskończoność rozbudowywać swoją stronę o nowe funkcjonalności. Jednym z ciekawszych sposobów na wykorzystanie WordPressa jest stworzenie za jego pomocą serwisu społecznościowego. Konkurencja z Facebookiem czy Twitterem może być trudna, ale z wtyczką BuddyPress nie jest niemożliwa. Dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku. Ustawienia rejestracji użytkownika w WordPressie Jeżeli nie masz jeszcze swojej witryny w WordPressie, skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci usługa CloudHosting WordPress. Twoja nowa strona oparta o ten najpopularniejszy CMS na świecie zostanie udostępniona Ci w kilka chwil od momentu aktywacji hostingu. CloudHosting WordPress to najlepsza na rynku usługa, która dzięki gwarancji zasobów 4 vCPU i 8 GB RAM, technologii cloud i automatycznej integracji z siecią CDN nazwa.pl, pozwoli Ci na uruchomienie szybkiej i bezawaryjnej witryny. Gdy masz już uruchomiony WordPress, w pierwszym kroku zaloguj się do jego Kokpitu. Serwis społecznościowy nie będzie miał racji bytu, jeśli użytkownicy nie będą mogli się w nim rejestrować. Zaczniemy zatem od aktywowania tej opcji w Twojej instalacji WordPress. W tym celu wejdź w pozycję menu USTAWIENIA/OGÓLNE, a następnie zaznacz Każdy może się zarejestrować. Jako rolę nowego użytkownika pozostaw Subskrybent.
Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!
14 października 2021

Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!

Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie... Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie, to coś, co doceniają klienci. Od dziś w nazwa.pl opłacisz swoje usługi za pomocą popularnych systemów płatności elektronicznych – Google Pay i Apple Pay, które odpowiadają obecnie za ponad 14% płatności realizowanych na rynku e-commerce! Równocześnie do banków, za pośrednictwem których zrealizujesz płatność szybkim i bezpiecznym przelewem on-line, dołączyły kolejne: Bank Pocztowy, Bank BPS, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Toyota Bank, Envelo Bank oraz Bank Nowy BFG. Według raportu „Płatności cyfrowe 2020”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w 2020 roku liczba transakcji przeprowadzona przez portfele płatnicze, takie jak Google Pay oraz Apple Pay, dynamicznie wzrosła. O ile jeszcze w 2019 roku ich udział stanowił łącznie 8% płatności, o tyle w kolejnym roku wartość ta uległa niemal podwojeniu i wyniosła aż 14%. Kupujący są otwarci na nowości i udogodnienia w procesie płatności. Obserwujemy rosnące zainteresowanie portfelami elektronicznymi, jak Apple Pay czy Google Pay, a także płatności tymi metodami stacjonarnie z wykorzystaniem wearables – głównie przez zegarki i opaski sportowe. Polacy cenią sobie szybkość i wygodę tego typu rozwiązań...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.