Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Tagi: chat Facebook forum social media strona www
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl

Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić?

Autentyczność i „ludzka twarz” marki

W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek.

Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska.

„Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Opowiadaj o sobie

W komunikacji z klientami warto stosować techniki storytellingu. Dzięki nim abstrakcyjne komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę, a skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia.

Storytelling ma także znaczenie w kontekście nadawania marce bardziej ludzkiego wymiaru. Można go wykorzystać do opowiadania o historii firmy, przybliżania sylwetek jej założycieli i właścicieli, z podkreśleniem ich pasji czy zdradzania historii stojących za tworzeniem produktów. Sprawia to, że marka jest bardziej autentyczna i wzbudza emocje.

Storytelling w komunikacji online. W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Więcej na nazwa.pl.

W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Mogą stać się oni swego rodzaju ambasadorami marki, którzy przybliżają ją klientom, na swój sposób za nią ręcząc. Warto także pozwolić tworzyć treści i wypowiadać się samym pracownikom czy właśnie klientom.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Słuchaj głosu klientów

Ważne również, aby komunikacja marki nie była jednostronna. Głos klientów ma duże znaczenie i należy go uważnie słuchać oraz podkreślać, jak jest dla firmy ważny.

Można to zrobić, wykorzystując treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Zamieszczając na swoim profilu lub linkując content, który jest dziełem klientów, pokazujemy, że darzymy ich szacunkiem i uwagą. Co więcej, treści takie wzbogacają nasz profil oraz rozbudzają zainteresowanie marką i zaangażowanie klientów.

Aby zachęcić użytkowników do tworzenia contentu, można wykorzystać między innymi tagi, konkursy czy wyzwania (challange). Pobudzeni do generowania treści użytkownicy odczuwają większą więź z firmą oraz mogą udostępniać swój content, co bezpośrednio przekłada się na większy zasięg marki w social media.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Więcej na blogu nazwa.pl.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Można również zachęcać klientów do publikowania opinii poprzez ułatwienia w ich zamieszczaniu na stronie, a także wyraźnie prosić o recenzje. Wykorzystać do tego można mailingi, remarketing (tutaj reklamy z prośbą o ocenę produktów) czy posty w social media. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczenie opinii.

Wykorzystaj Messengera

Skuteczna obsługa klienta jest podstawą udanej komunikacji z użytkownikami. Coraz popularniejsze w tej dziedzinie są czaty, szczególnie Facebook Messenger. Ten sposób rozmowy z klientami jest dla nich bardzo wygodny oraz mniej zobowiązujący niż e-mail. Stosuje go wiele firm, m.in. nazwa.pl. Dzięki temu kanałowi kontaktu obecni i przyszli klienci nazwa.pl mogą zadawać różne intrygujące ich pytania związane z usługami hostingowymi, domenami czy certyfikatami SSL, a sama firma pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi użytkownikami.

Używając Messengera, warto pamiętać, aby zachować mniej formalny styl komunikacji niż w przypadku e-maili czy kontaktu telefonicznego. Czat jest dla użytkowników czymś w rodzaju rozmawiania ze znajomymi i właśnie jak znajomy może zachowywać się konsultant (oczywiście nie zwalnia to z konieczności bycia uprzejmym).

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem. Więcej na blogu nazwa.pl.

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem.

By zmniejszyć ilość pracy konsultantów oraz usprawnić proces obsługi klienta, warto także korzystać z chatbotów. Mogą one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a nawet pozwolić na złożenie zamówienia. Oczywiście, gdy nie są w stanie poradzić sobie z problemem klienta, przekierowują go do „żywego” konsultanta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Pomagaj poprzez forum

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami.

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Sposobem na to może być monitorowanie branżowych forów i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów. Łatwiejsze jest jednak stworzenie własnego forum, na którym można odpowiadać na pytania użytkowników.

Możemy je zorganizować na przykład w formie Q&A (pytań i odpowiedzi), pozwalając klientom na dzielenie się z innymi użytkownikami problemami związanymi z naszymi produktami oraz zadawanie pytań. Jest to okazja do udzielania im profesjonalnego wsparcia technicznego. Pokaże to naszą troskę o zadowolenie klientów.

Szczera i angażująca rozmowa

Aby w pełni wykorzystać możliwości komunikacji online, marka musi być aktywna i otwarta. W dobie social media sztywne „obwieszczanie” swoich przekazów straciło rację bytu. Obecnie trzeba rozumieć społeczność swoich klientów i szczerze z nimi rozmawiać.

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu.  Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu. Wykorzystując te możliwości, będziemy mogli stosunkowo małym kosztem zbudować, utrzymać i rozwijać społeczność, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Raport o liczbie stron WWW w Polsce | nazwa.pl
7 maja 2025

Raport o liczbie stron WWW w Polsce

W Polsce działa około 900 tysięcy serwisów WWW, co oznacza, że jedynie co trzecia zarejestrowana domena... W Polsce działa około 900 tysięcy serwisów WWW, co oznacza, że jedynie co trzecia zarejestrowana domena wykorzystywana jest do prezentacji treści w Internecie. Pomimo że liczba Polaków wynosi około 37,5 miliona, a według danych GUS liczba aktywnych przedsiębiorstw osiągnęła poziom 2,8 miliona, to domeny zarejestrowało zaledwie około 1,2 miliona unikalnych abonentów. Wskazuje to na niski poziom cyfryzacji w Polsce i dużą przestrzeń do rozwoju dla firm hostingowych działających w kraju nad Wisłą. Według raportu NASK na koniec 2024 roku w rejestrze liczba zarejestrowanych domen wyniosła 2,59 miliona. Jeżeli dodatkowo doliczyć domeny w rejestrach prowadzonych przez ACK Cyfronet AGH, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Centrum Informatyczne TASK oraz domeny europejskie eu i globalne, to całkowita liczba adresów wykorzystywanych przez Polaków wynosi łącznie niecałe 3 miliony. Liczba wszystkich abonentów wynosi około 1,2 miliona, z czego abonentów biznesowych jest około 800 tysięcy, a osób prywatnych około 400 tysięcy. Rejestracja domeny to niezbędny pierwszy krok w celu publikacji treści w sieci Internet. Umożliwia rezerwację unikalnego adresu, pod którym w przyszłości będą prezentowane informacje na stronach WWW. Korzystanie z własnej domeny daje rozpoznawalność oraz pewność biznesowo-prawną, że prezentowane informacje nie znikną z dnia na dzień, jak to czasami ma miejsce w przypadku treści na darmowych portalach społecznościowych typu Facebook. Po rejestracji domena może być wykorzystywana do prezentacji treści oraz wymiany poczty e-mail lub też pozostać jedynie zarezerwowana w celu jej wykorzystania w przyszłości. Pojawiają się na rynku również często osoby, które rezerwują domeny wyłącznie w celu ich późniejszej odsprzedaży. To duży problem dla rynku, bo handlarze...
Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu | nazwa.pl
2 czerwca 2022

Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu

WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów... WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów na stronie internetowej nawet o 40% w porównaniu do powszechnie używanego formatu JPG. Każdy właściciel usługi CloudHosting może aktywować dla swoich stron automatyczną konwersję grafik do WebP, połączoną ze zmianą ich wielkości. Dzięki temu witryna będzie nie tylko lżejsza, ale też lepiej zoptymalizowana pod kątem przeglądarki internetowej użytkownika, który na nią wchodzi. Dowiedz się, jak włączyć WebP na swoim hostingu! Automatyczna kompresja obrazów realizowana jest dzięki integracji CloudHostingu z siecią dystrybucji treści CDN nazwa.pl. Zapewnia ona wzrost szybkości działania stron internetowych dzięki przechowywaniu ich statycznych elementów, takich jak na przykład obrazy, na serwerach buforujących zlokalizowanych blisko użytkowników końcowych. Bardzo istotną funkcją, realizowaną przez serwery CDN nazwa.pl, jest automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP (.webp), który zapewnia dużo lepszy poziom kompresji niż JPG (.jpg), GIF (.gif) czy PNG (.png). Format WebP obniża nawet kilkukrotnie wielkość plików, dzięki czemu zwiększa się szybkość działania zoptymalizowanego w ten sposób serwisu internetowego. Zoptymalizuj swoją stronę jednym kliknięciem Uruchomienie automatycznej kompresji obrazów możliwe jest poprzez CloudHosting Panel. Korzystając z ID i hasła swojego hostingu, zaloguj się na stronie https://admin.nazwa.pl. Następnie z menu CDN wybierz Kompresja obrazów. Jeżeli na Twoim CloudHostingu aktualnie nie masz włączonej tej funkcjonalności, na dole pojawi się przycisk Aktywuj...
Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii | nazwa.pl
19 sierpnia 2021

Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii

Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie... Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie — zajęło mu to aż 8 godzin. Zapewne nie spodziewał się, że jego wynalazek zmieni życie miliardów ludzi, pozwalając od samego początku uwieczniać cenne wspomnienia. Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Fotografii, który jest dobrą okazją, żeby dowiedzieć się, jak zadbać o ochronę wykonywanych przez nas zdjęć. Fotografie wokół nas Możemy sobie wyobrażać, co czuli ludzie w czasach, kiedy wieść o nowym wynalazku Josepha Nicéphore’a Niépce’a zaczęła się rozchodzić. Czy przeczuwali, że tak mocno wpłynie on na nasze codzienne funkcjonowanie i stanie się nieodłącznym elementem wypoczynku, towarzyszem podróży oraz medium niezliczonych wspomnień? Pewne jest, że dzisiaj nie sposób zwizualizować sobie świata bez fotografii. Nie ważne, czy jesteśmy na uroczystości, spotykamy się z przyjaciółmi, przebywamy na urlopie, czy chcemy się czymś pochwalić przed znajomymi – robienie zdjęć towarzyszy nam niemal przy każdej aktywności. Dziś w każdym smartfonie znajduje się aparat, który w ułamek sekundy zapisze w swojej pamięci ważny moment i to w takiej jakości, o jakiej „ojcowie fotografii” mogli jedynie pomarzyć. Czy jesteście świadomi, że w czasie, który poświęciliście na dotarcie do tej części artykułu, prawdopodobnie wykonano na świecie więcej zdjęć niż w całym XIX wieku? A to wszystko dzięki postępowi technologicznemu i nowym przyzwyczajeniom społeczeństwa...
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl
15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru... Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych. Cel i target Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych. Format Do wyboru mamy tu różne możliwości: - seminarium W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski
8 listopada 2018

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 miliard... Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery największego dostawcy usług hostingowych w Polsce, spółki nazwa.pl. Analitycy poddali badaniom ponad 600 000 serwisów WWW. Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim Internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce. Okazuje się, że szybkość ładowania się stron WWW może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w e-handlu. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są usługi świadczone przez nazwa.pl. Wyniki badań prowadzą do jednego wniosku. Korzystanie z usługodawcy hostingowego optymalizującego szybkość działania stron WWW, nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, może przynieść realne zyski. W związku z tym, że aż 41% ruchu do stron WWW kierowane jest spoza Polski, wybór nieodpowiedniego dostawcy usług hostingowych może oznaczać utratę ponad 1/3 odwiedzin. Zbyt długie wczytywanie stron WWW może bowiem oznaczać rezygnację użytkowników z ich odwiedzenia. Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że strona ładująca się powyżej 5 sekund (w porównaniu do tej ładującej się 1 sekundę) traci blisko 40% konwersji, a współczynnik odrzuceń rośnie o ponad 100%. Jak wskazują wyniki analiz przeprowadzonych przez nazwa.pl, największą grupę użytkowników odwiedzających krajowe strony (21%) stanowią internauci pochodzący z Europy oraz mieszkańcy Ameryki Północnej (15%). Dane te wyraźnie wskazują potencjał dla rynku e-commerce. Jednak, aby dokonać konwersji ruchu na ilość zamówień, należy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(5)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.