Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(90)
  • WordPress(58)
  • e-Sklep(56)
  • Backup(14)
  • Poczta(14)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(85)
  • Webmastering(31)
Posted on 1 marca 2021

Na czym polegają testy A/B?

Tagi: marketing marka UX reklama
Na czym polegają testy A/B? | nazwa.pl

Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na twardych danych. Testy A/B pozwalają gromadzić potrzebne informacje, dzięki czemu możemy zbadać skuteczność poszczególnych elementów strony. Dlatego też warto je przeprowadzać, aby poprawić konstrukcję witryny. Jak się do tego zabrać?

Czym są testy A/B?

Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch rodzajów treści marketingowej i badaniu różnicy w ich skuteczności. Treścią taką może być, np. przekaz reklamowy, strona internetowa czy wiadomość e-mail. Każda z wersji prezentowana jest grupie odbiorców, aby sprawdzić reakcje użytkowników. Możemy zwracać uwagę na konwersję, ruch na stronie, kliknięcia czy też dowolne inne czynniki, które uznamy za istotne.

Testowane treści często różnią się tylko jednym elementem – może to być copy, grafika, kolor czy forma wezwania do działania. Dzięki temu wiemy, jak zoptymalizować swój przekaz, a także uczynić skuteczniejszymi te tworzone w przyszłości.

Czym są testy A/B? | nazwa.pl

Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B?

Testy A/B są świetnym narzędziem do badania skuteczności treści marketingowych. Dzięki nim możliwe jest m.in.:

  • skrócenie ścieżki zakupowej

Wyniki testów A/B uświadomią nam, które elementy strony utrudniają użytkownikowi dokonanie zakupu. Testując różne wersje witryny, sprawdzamy, która z nich daje większą konwersję.

Zdarza się, że przeszkodą na drodze do zakupu okazuje się dla użytkownika mylące copy, nieintuicyjna nawigacja czy zbyt długie formularze. Badając warianty zmian w tym zakresie, możemy wypracować optymalne rozwiązanie.

  • poprawa UX

UX (user experience) jest nierozerwalnie związane z konwersją strony internetowej. Witryna powinna być intuicyjna i gwarantować pozytywne doświadczenie użytkownika.

Do testów A/B związanych z UX można zaliczyć, np. publikowanie różnych wersji przycisków wezwań do działania (CTA). Znaczenie ma tu wielkość, kolor, ułożenie przycisku czy jego treść. Dzięki testom badającym konwersję w przypadku każdej z wersji możemy zdecydować, która z nich będzie optymalna.

  • zmniejszenie współczynnika odrzuceń

Współczynnik odrzuceń oznacza procent użytkowników, którzy odwiedzili witrynę, ale nie przeszli do innej podstrony. Gdy jest wysoki, może to świadczyć o nieprawidłowej konstrukcji strony.

Często jednak nie jest łatwo określić, gdzie występuje błąd w kształcie witryny. Pomocne są tu właśnie testy A/B, dzięki którym możemy publikować różne wersje strony, badając zmiany we współczynniku odrzuceń. Wyciągniemy z nich także naukę na przyszłość, dzięki czemu będziemy konstruować skuteczniejsze strony.

Nie mniej ważnym dla zmniejszenia współczynnika odrzuceń serwisu jest szybki hosting, na którym utrzymuje się stronę WWW, np. najszybszy hosting w Polsce – CloudHosting od nazwa.pl.

  • optymalizacja skuteczności reklam

Podczas prowadzenia działań reklamowych Google Ads czy w social media, ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać budżet. Porównując wersje treści, które różnią się między sobą, np. jedynie copy czy zastosowaną grafikę, możemy zbadać ich skuteczność. Dzięki temu dowiemy się, które kliknięcia w content przekładają się na wyższą konwersję, co pozwoli nam wyraźnie zaoszczędzić.

  • uniknięcie przeprojektowania całej strony

Zdarza się, że stwierdzając niesatysfakcjonującą konwersję witryny lub wysoki współczynnik odrzuceń, możemy zdecydować się na przeprojektowanie całej strony. W pewnych przypadkach może to być słuszne rozwiązanie (przeczytaj kiedy), ale często jednak wystarczy skupić się na poszczególnych elementach istniejącej witryny.

Dzięki testom A/B możemy zbadać, które elementy warto przeprojektować, w celu zwiększenia konwersji. Unikamy w ten sposób kosztów związanych z tworzeniem całkowicie nowego projektu, co do którego przyszłej skuteczności także nie mamy pewności.

Testy A/B mogą nam pomóc wypracować satysfakcjonujące rozwiązania, a są znacznie tańsze niż budowanie nowej wersji strony. Jeśli jednak i tak postanowimy przeprojektować witrynę, wyniki testów będą cenną wskazówką naprowadzającą nas na kierunek, którym warto podążać podczas prac.

  • opieranie się na danych, nie na „wyczuciu”

Często zmieniając projekt treści marketingowych, opieramy się na subiektywnym poglądzie na to, które z nich będą skuteczniejsze. Nawet jeżeli posiadamy odpowiednią wiedzę, niekoniecznie będzie to prowadziło do wypracowania optymalnych rozwiązań.

Prowadząc testy A/B opieramy się na twardych danych dotyczących interakcji pomiędzy treścią a użytkownikiem. Nie ma tu miejsca na domysły i wyciągane wnioski mogą być znacznie bardziej trafne.

Testy A/B muszą się opierać na dokładnych danych | nazwa.pl

Darmowe narzędzia do testów A/B

Aby sprawdzić, czy przeprowadzanie testów A/B przyniesie nam korzyści, warto użyć darmowych narzędzi. Jeżeli prowadzimy większą firmę, możemy także zastanowić się nad użyciem bardziej zaawansowanych, płatnych rozwiązań. Są one dostępne w różnych cenach i wiele z nich udostępnia okres testowy.

Wśród bezpłatnych narzędzi warto zwrócić uwagę na:

Optimizely

Jest to jedno z najpopularniejszych narzędzi służących do przeprowadzania testów A/B. Generuje czytelne raporty oraz współpracuje z innymi rozwiązaniami tego typu, jak Crazyegg, Kissmetrics czy SiteCatalyst.

Narzędzie dysponuje funkcjonalnym interfejsem API. Umożliwia korzystanie z edytora wizualnego, pozwala na eksperymenty z wieloma stronami oraz obsługuje dynamiczne witryny. Nie jesteśmy ograniczeni limitem eksperymentów oraz możemy segmentować odbiorców.

Pakiet startowy narzędzia jest darmowy.

Google Optimize

Bezpłatne narzędzie Google Optimize pozwala tworzyć nowe, lepiej zoptymalizowane wersje stron internetowych. Dzięki niemu będziemy mogli zmieniać treści, kolory czy umiejscowienia elementów witryny. Służy do tego prosty i intuicyjny interfejs.

Podczas testów narzędzie wyświetlać będzie użytkownikom różne wersje strony. Ich skuteczność możemy określić na podstawie wybranych czynników, takich jak ruch, liczba odsłon, współczynnik odrzuceń czy, w połączeniu z Google Analytics, współczynnik konwersji.

Five second test

Jest to nieskomplikowane narzędzie umożliwiające testowanie, w jaki sposób strona jest odbierana przez użytkowników. Witryna wyświetla się testerom przez 5 sekund, po czym udzielają oni odpowiedzi na pytania.

Test pięciosekundowy pozwala sprawdzić czy użytkownicy są świadomi, jaki jest cel strony, jakie są jej najważniejsze elementy lub czy marka budzi zaufanie. Otrzymamy także informacje dotyczące tego, jakie było pierwsze wrażenie osób odwiedzających witrynę.

Nelio

Nelio jest wtyczką do WordPressa, która umożliwia przeprowadzanie zaawansowanych i przy tym intuicyjnych testów A/B. Dzięki niej możemy badać interakcje użytkownika z witryną, poprzez analizę map kliknięć i popularności danych elementów.

Przetestujemy w ten sposób m.in. zdjęcia, opisy produktów, motywy, widżety czy CSS. Wtyczka jest ponadto kompatybilna z WooCommerce.

Title Experiments Free

Title Experiments Free to prosta wtyczka WordPress, które pozwala eksperymentować z tytułami postów. Dzięki niej poddamy testom wiele wersji tytułów, co pozwoli nam określić, które z nich cieszą się największą liczbą wyświetleń i klikalnością. Sprawdzimy także miniatury dołączane do wpisów. Narzędzie to jest bardzo użyteczne dla blogerów.

Title Experiments Free to prosta wtyczka WordPress do testów A/B | nazwa.pl

Regularnie testuj A/B

Dzięki testom A/B zdobędziemy wiedzę o skuteczności konkretnych elementów witryny lub różnych wersji treści marketingowych. Sprawi to, że podczas projektowania nie będziemy „błądzić po omacku”, ale oprzemy się na danych statystycznych.

Testy A/B potrafią pomóc nam wyraźnie zwiększyć skuteczność witryny, co może wpłynąć na przychody firmy. Szczególnie ważne jest to dla e-commerce, gdzie odpowiednie doświadczenie użytkownika bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Dlatego też poświęcenie czasu i środków na testowanie może okazać się dobrą inwestycją.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Czym różni się dysk sieciowy od kopii zapasowej?
20 lutego 2020

Czym różni się dysk sieciowy od kopii zapasowej?

W zakresie przechowywania i ochrony danych firma może stosować tradycyjne rozwiązania sprzętowe, choćby dyski sieciowe, jak... W zakresie przechowywania i ochrony danych firma może stosować tradycyjne rozwiązania sprzętowe, choćby dyski sieciowe, jak również postawić na backup. Najnowocześniejsze rozwiązania dedykowane do backupu, takie jak oferowana przez nazwa.pl aplikacja Cloud Backup, obejmują wykonywanie szyfrowanych kopii zapasowych w chmurze. Mówiąc „dysk sieciowy” mamy zwykle na myśli serwer NAS. Urządzenie takie w domowych zastosowaniach pełni funkcję centrum multimedialnego, udostępnia muzykę i wideo wszystkim urządzeniom w sieci domowej. W zastosowaniach profesjonalnych może być rozszerzeniem dysku twardego peceta, przeznaczonym do składowania plików archiwalnych lub obecnie nieużywanych. Ogółem, ma zapewniać autoryzowanym użytkownikom dostępność dokumentów z dowolnej lokalizacji. Minusem standardowego dysku sieciowego jest na przykład brak redundancji, obecnej na przykład w bardziej zaawansowanych urządzeniach do backupu typu Purpose‑Built Backup Appliance. Oczywiście, nawet prosty NAS dwukieszeniowy (czyli z możliwością zamontowania dwóch dysków twardych) można skonfigurować tak, aby napędy tworzyły macierz RAID. Pozostałe komponenty, takie jak procesor czy układ zasilający, nie są już dublowane. W razie ich awarii dostęp do zawartości dysków w NAS‑ie może zostać odcięty...
nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych
26 listopada 2019

nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych

Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm... Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Badaniu poddane zostały spółki obsługujące od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy osób fizycznych i firm, a jego celem było określenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Wyniki badania plasują nazwa.pl na pozycji niekwestionowanego lidera efektywności oraz szybkości odbierania połączeń telefonicznych. Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund. Badanie wykazało, że wiele dużych firm działających na rynku usług hostingowych w Polsce nie jest w stanie zagwarantować swoim klientom szybkiej obsługi i profesjonalnego wsparcia specjalistów w ramach kanału telefonicznego. Pomimo obsługi dziesiątek tysięcy klientów korzystających z usług rejestracji domen i usług hostingowych, w żadnej z badanych firm – poza nazwa.pl – liczba konsultantów nie pozwoliła na obsługę wszystkich testowych połączeń telefonicznych. Rozmowy z teleankieterami były albo od razu...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze...
41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski
8 listopada 2018

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 miliard... Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery największego dostawcy usług hostingowych w Polsce, spółki nazwa.pl. Analitycy poddali badaniom ponad 600 000 serwisów WWW. Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim Internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce. Okazuje się, że szybkość ładowania się stron WWW może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w e-handlu. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są usługi świadczone przez nazwa.pl. Wyniki badań prowadzą do jednego wniosku. Korzystanie z usługodawcy hostingowego optymalizującego szybkość działania stron WWW, nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, może przynieść realne zyski. W związku z tym, że aż 41% ruchu do stron WWW kierowane jest spoza Polski, wybór nieodpowiedniego dostawcy usług hostingowych może oznaczać utratę ponad 1/3 odwiedzin. Zbyt długie wczytywanie stron WWW może bowiem oznaczać rezygnację użytkowników z ich odwiedzenia. Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że strona ładująca się powyżej 5 sekund (w porównaniu do tej ładującej się 1 sekundę) traci blisko 40% konwersji, a współczynnik odrzuceń rośnie o ponad 100%. Jak wskazują wyniki analiz przeprowadzonych przez nazwa.pl, największą grupę użytkowników odwiedzających krajowe strony (21%) stanowią internauci pochodzący z Europy oraz mieszkańcy Ameryki Północnej (15%). Dane te wyraźnie wskazują potencjał dla rynku e-commerce. Jednak, aby dokonać konwersji ruchu na ilość zamówień, należy...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone