Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 1 marca 2021

Na czym polegają testy A/B?

Tagi: marka marketing reklama UX
Na czym polegają testy A/B? | nazwa.pl

Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na twardych danych. Testy A/B pozwalają gromadzić potrzebne informacje, dzięki czemu możemy zbadać skuteczność poszczególnych elementów strony. Dlatego też warto je przeprowadzać, aby poprawić konstrukcję witryny. Jak się do tego zabrać?

Czym są testy A/B?

Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch rodzajów treści marketingowej i badaniu różnicy w ich skuteczności. Treścią taką może być, np. przekaz reklamowy, strona internetowa czy wiadomość e-mail. Każda z wersji prezentowana jest grupie odbiorców, aby sprawdzić reakcje użytkowników. Możemy zwracać uwagę na konwersję, ruch na stronie, kliknięcia czy też dowolne inne czynniki, które uznamy za istotne.

Testowane treści często różnią się tylko jednym elementem – może to być copy, grafika, kolor czy forma wezwania do działania. Dzięki temu wiemy, jak zoptymalizować swój przekaz, a także uczynić skuteczniejszymi te tworzone w przyszłości.

Czym są testy A/B? | nazwa.pl

Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B?

Testy A/B są świetnym narzędziem do badania skuteczności treści marketingowych. Dzięki nim możliwe jest m.in.:

  • skrócenie ścieżki zakupowej

Wyniki testów A/B uświadomią nam, które elementy strony utrudniają użytkownikowi dokonanie zakupu. Testując różne wersje witryny, sprawdzamy, która z nich daje większą konwersję.

Zdarza się, że przeszkodą na drodze do zakupu okazuje się dla użytkownika mylące copy, nieintuicyjna nawigacja czy zbyt długie formularze. Badając warianty zmian w tym zakresie, możemy wypracować optymalne rozwiązanie.

  • poprawa UX

UX (user experience) jest nierozerwalnie związane z konwersją strony internetowej. Witryna powinna być intuicyjna i gwarantować pozytywne doświadczenie użytkownika.

Do testów A/B związanych z UX można zaliczyć, np. publikowanie różnych wersji przycisków wezwań do działania (CTA). Znaczenie ma tu wielkość, kolor, ułożenie przycisku czy jego treść. Dzięki testom badającym konwersję w przypadku każdej z wersji możemy zdecydować, która z nich będzie optymalna.

  • zmniejszenie współczynnika odrzuceń

Współczynnik odrzuceń oznacza procent użytkowników, którzy odwiedzili witrynę, ale nie przeszli do innej podstrony. Gdy jest wysoki, może to świadczyć o nieprawidłowej konstrukcji strony.

Często jednak nie jest łatwo określić, gdzie występuje błąd w kształcie witryny. Pomocne są tu właśnie testy A/B, dzięki którym możemy publikować różne wersje strony, badając zmiany we współczynniku odrzuceń. Wyciągniemy z nich także naukę na przyszłość, dzięki czemu będziemy konstruować skuteczniejsze strony.

Nie mniej ważnym dla zmniejszenia współczynnika odrzuceń serwisu jest szybki hosting, na którym utrzymuje się stronę WWW, np. najszybszy hosting w Polsce – CloudHosting od nazwa.pl.

  • optymalizacja skuteczności reklam

Podczas prowadzenia działań reklamowych Google Ads czy w social media, ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać budżet. Porównując wersje treści, które różnią się między sobą, np. jedynie copy czy zastosowaną grafikę, możemy zbadać ich skuteczność. Dzięki temu dowiemy się, które kliknięcia w content przekładają się na wyższą konwersję, co pozwoli nam wyraźnie zaoszczędzić.

  • uniknięcie przeprojektowania całej strony

Zdarza się, że stwierdzając niesatysfakcjonującą konwersję witryny lub wysoki współczynnik odrzuceń, możemy zdecydować się na przeprojektowanie całej strony. W pewnych przypadkach może to być słuszne rozwiązanie (przeczytaj kiedy), ale często jednak wystarczy skupić się na poszczególnych elementach istniejącej witryny.

Dzięki testom A/B możemy zbadać, które elementy warto przeprojektować, w celu zwiększenia konwersji. Unikamy w ten sposób kosztów związanych z tworzeniem całkowicie nowego projektu, co do którego przyszłej skuteczności także nie mamy pewności.

Testy A/B mogą nam pomóc wypracować satysfakcjonujące rozwiązania, a są znacznie tańsze niż budowanie nowej wersji strony. Jeśli jednak i tak postanowimy przeprojektować witrynę, wyniki testów będą cenną wskazówką naprowadzającą nas na kierunek, którym warto podążać podczas prac.

  • opieranie się na danych, nie na „wyczuciu”

Często zmieniając projekt treści marketingowych, opieramy się na subiektywnym poglądzie na to, które z nich będą skuteczniejsze. Nawet jeżeli posiadamy odpowiednią wiedzę, niekoniecznie będzie to prowadziło do wypracowania optymalnych rozwiązań.

Prowadząc testy A/B opieramy się na twardych danych dotyczących interakcji pomiędzy treścią a użytkownikiem. Nie ma tu miejsca na domysły i wyciągane wnioski mogą być znacznie bardziej trafne.

Testy A/B muszą się opierać na dokładnych danych | nazwa.pl

Darmowe narzędzia do testów A/B

Aby sprawdzić, czy przeprowadzanie testów A/B przyniesie nam korzyści, warto użyć darmowych narzędzi. Jeżeli prowadzimy większą firmę, możemy także zastanowić się nad użyciem bardziej zaawansowanych, płatnych rozwiązań. Są one dostępne w różnych cenach i wiele z nich udostępnia okres testowy.

Wśród bezpłatnych narzędzi warto zwrócić uwagę na:

Optimizely

Jest to jedno z najpopularniejszych narzędzi służących do przeprowadzania testów A/B. Generuje czytelne raporty oraz współpracuje z innymi rozwiązaniami tego typu, jak Crazyegg, Kissmetrics czy SiteCatalyst.

Narzędzie dysponuje funkcjonalnym interfejsem API. Umożliwia korzystanie z edytora wizualnego, pozwala na eksperymenty z wieloma stronami oraz obsługuje dynamiczne witryny. Nie jesteśmy ograniczeni limitem eksperymentów oraz możemy segmentować odbiorców.

Pakiet startowy narzędzia jest darmowy.

Optimizely - narzędzie do testów A/B | nazwa.pl

Google Optimize

Bezpłatne narzędzie Google Optimize pozwala tworzyć nowe, lepiej zoptymalizowane wersje stron internetowych. Dzięki niemu będziemy mogli zmieniać treści, kolory czy umiejscowienia elementów witryny. Służy do tego prosty i intuicyjny interfejs.

Podczas testów narzędzie wyświetlać będzie użytkownikom różne wersje strony. Ich skuteczność możemy określić na podstawie wybranych czynników, takich jak ruch, liczba odsłon, współczynnik odrzuceń czy, w połączeniu z Google Analytics, współczynnik konwersji.

Five second test

Jest to nieskomplikowane narzędzie umożliwiające testowanie, w jaki sposób strona jest odbierana przez użytkowników. Witryna wyświetla się testerom przez 5 sekund, po czym udzielają oni odpowiedzi na pytania.

Test pięciosekundowy pozwala sprawdzić czy użytkownicy są świadomi, jaki jest cel strony, jakie są jej najważniejsze elementy lub czy marka budzi zaufanie. Otrzymamy także informacje dotyczące tego, jakie było pierwsze wrażenie osób odwiedzających witrynę.

Nelio

Nelio jest wtyczką do WordPressa, która umożliwia przeprowadzanie zaawansowanych i przy tym intuicyjnych testów A/B. Dzięki niej możemy badać interakcje użytkownika z witryną, poprzez analizę map kliknięć i popularności danych elementów.

Przetestujemy w ten sposób m.in. zdjęcia, opisy produktów, motywy, widżety czy CSS. Wtyczka jest ponadto kompatybilna z WooCommerce.

Title Experiments Free

Title Experiments Free to prosta wtyczka WordPress, które pozwala eksperymentować z tytułami postów. Dzięki niej poddamy testom wiele wersji tytułów, co pozwoli nam określić, które z nich cieszą się największą liczbą wyświetleń i klikalnością. Sprawdzimy także miniatury dołączane do wpisów. Narzędzie to jest bardzo użyteczne dla blogerów.

Title Experiments Free to prosta wtyczka WordPress do testów A/B | nazwa.pl

Regularnie testuj A/B

Dzięki testom A/B zdobędziemy wiedzę o skuteczności konkretnych elementów witryny lub różnych wersji treści marketingowych. Sprawi to, że podczas projektowania nie będziemy „błądzić po omacku”, ale oprzemy się na danych statystycznych.

Testy A/B potrafią pomóc nam wyraźnie zwiększyć skuteczność witryny, co może wpłynąć na przychody firmy. Szczególnie ważne jest to dla e-commerce, gdzie odpowiednie doświadczenie użytkownika bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Dlatego też poświęcenie czasu i środków na testowanie może okazać się dobrą inwestycją.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?
  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?
  • Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!
22 stycznia 2024

Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!

Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny... Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny, wspierają edukację informatyczną i aktywnie angażują się w zapewnienie bezpieczeństwa w Internecie. W tegorocznej edycji wyróżnienia zostały przyznane w czterech kategoriach: Ekspert Badań i Nauki, Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji oraz Ekspert Bezpieczeństwa. Nagrody nazwa.pl to nie tylko wyraz uznania dla wybranych podmiotów, lecz także podkreślanie ich dokonań, jako źródła inspiracji dla innych. Ekspert Badań i Nauki – Fundacja Digital Poland Nagrodę w kategorii Ekspert Badań i Nauki za zasługi we wspieraniu cyfrowej transformacji w gospodarce otrzymała Fundacja Digital Poland. Poprzez swoje działania zmienia ona Polskę w ośrodek światowych innowacji. Przyznane wyróżnienie potwierdza ważną rolę, jaką Digital Poland odgrywa w promowaniu innowacyjności Polski i wiedzy z zakresu technologii oraz edukacji w tematach związanych z cyfryzacją. Ekspert Inwestycji – Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Inwestycji zostało Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH. Wyróżnienie nazwa.pl przyznane zostało za rozwijanie infrastruktury obliczeniowej i sieciowej oraz skuteczne wspieranie postępu naukowego w Polsce. Na docenienie zasługuje z pewnością zaangażowanie ACK Cyfronet AGH w tworzenie nowatorskich środowisk obliczeniowych, które przyczyniają się do znaczącego podniesienia jakości badań oraz umożliwiają naukowcom efektywną...
Sposoby zabezpieczenia się przed skutkami ataków ransomware | nazwa.pl
31 marca 2022

Sposoby zabezpieczenia się przed skutkami ataków ransomware

Ransomware to złośliwe oprogramowanie, które na ogół blokuje jakieś zasoby komputera i wymusza wniesienie... Ransomware to złośliwe oprogramowanie, które na ogół blokuje jakieś zasoby komputera i wymusza wniesienie opłaty przez użytkownika za zwolnienie takiej blokady. Uważane jest za jedną z największych internetowych plag ostatnich lat. Ten sposób wyłudzania pieniędzy stał się dla cyberprzestępców solidnym źródłem zarobku, a ofiarami takich ataków padają zarówno przeciętni internauci, jak i duże organizacje. Blokada urządzenia Oprogramowanie ransomware może dostać się do systemu operacyjnego urządzenia, z którego korzysta ofiara, infekując go na różne sposoby złośliwym kodem. Najczęściej odbywa się to poprzez uruchomienie na komputerze lub smartfonie specjalnie spreparowanego załącznika do wiadomości e mail, czy też poprzez kliknięcie odnośnika ściągającego wirusa. W rezultacie działania złośliwej aplikacji następuje blokada dostępu do plików — zarówno tych przechowywanych na komputerze lokalnym, jak i na zasobach sieciowych (w obrębie infrastruktury IT przedsiębiorstwa, jeżeli to ono jest celem ataku). Coraz więcej ataków Choć ataki ransomware nie są najczęściej występującymi incydentami z zakresu bezpieczeństwa, to jednak powinien niepokoić fakt, że z roku na rok jest ich coraz więcej...
Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
7 stycznia 2021

Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim

Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na... Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników oraz rozdanie wspaniałych nagród. Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 oraz Apple iPhone XS trafiają do zwycięzców! W tegorocznej odsłonie konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl rywalizacja o główne nagrody trwała dosłownie do ostatniego dnia. Miło nam ogłosić trójkę zwycięzców, którym  serdecznie gratulujemy wygranej! Mamy nadzieję, że wygrana w konkursie będzie zwiastunem udanego i szczęśliwego roku. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy wszelkiej pomyślności w 2021 roku! Przypominamy, że Program Partnerski w nazwa.pl trwa cały czas. Nadal możesz zarabiać polecając usługi nazwa.pl z prowizją sięgającą do 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności. Polecenie w Programie Partnerskim nazwa.pl jest bardzo proste. Wystarczy przekazać swój kod lub link polecający, dostępny w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”...
Backup i sposoby jego wykonywania | nazwa.pl
28 stycznia 2020

Backup i sposoby jego wykonywania

Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników... Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników, gromadzone informacje to największy skarb przedsiębiorstwa, dlatego wymagają szczególnej atencji i ochrony. Wraz z postępem technologicznym na rynku pojawiło się wiele rozwiązań, które pomagają zadbać o firmowe pliki. Należy jednak podejść do ich zabezpieczania profesjonalnie i z rozsądkiem. Backup, czyli kopia zapasowa Backup polega na cyklicznej archiwizacji plików, np. z serwera, komputera czy też telefonu. Przy prowadzeniu firmy należy zadbać o wykonywanie kopii bezpieczeństwa przede wszystkim takich zasobów, jak pliki znajdujące się na serwerze, poczta e-mail czy bazy danych. Kopia zapasowa danych zabezpiecza przed ich nieumyślną i bezpowrotną utratą. Wyobraźmy sobie sytuacje, w której pracownik przez przypadek usunął cały folder z wiadomościami e-mail. Bez posiadania kopii zapasowej nie udałoby się ich odzyskać. Ponadto przywrócenie kopii zapasowych jest najlepszym wyjściem dla organizacji w przypadku ataku oprogramowania ransomware czy katastrofy naturalnej, np. pożaru w serwerowni. W pracy może dojść do różnego rodzaju zagrożeń, więc wykonywanie backupu to po prostu konieczność. Jest to kluczowy element bezpieczeństwa informatycznego każdego przedsiębiorstwa...
transfer hostingu do nazwa.pl
10 kwietnia 2019

Migrator w nazwa.pl

Problematyczny hosting i słaba jakość usług spędzają sen z powiek niejednego użytkownika. Przeniesienie stron WWW... Problematyczny hosting i słaba jakość usług spędzają sen z powiek niejednego użytkownika. Przeniesienie stron WWW, baz danych i kont poczty elektronicznej wydaje się czarną magią, dlatego wiele osób tkwi z niechcianymi usługami nawet kilka lat. Dzieje się tak najczęściej z obawy przed migracją do innego operatora oraz całego procesu z tym związanego. Spółka nazwa.pl, jako lider technologiczny, wprowadziła oficjalnie usługę pomocy w migracji każdej osobie, która chce przenieść się do firmy nr 1 w Polsce. Priorytetowym czynnikiem przy przenoszeniu domeny czy hostingu jest zachowanie ciągłości funkcjonowania wszystkich usług. Żaden użytkownik nie może pozwolić sobie na awarię i brak dostępu do skrzynki pocztowej, czy przerwę w działaniu firmowej strony WWW. Dzięki skorzystaniu z profesjonalnej pomocy przy migracji nie trzeba się o nic martwić – obowiązek prawidłowego świadczenia oraz przeniesienia usług spoczywa na operatorze. W nazwa.pl cała obsługa transferu domeny i hostingu jest całkowicie bezpłatna. Bezpieczeństwo Podstawową zaletą migracji przez profesjonalny zespół specjalistów jest gwarancja najwyższych standardów bezpieczeństwa. W zależności od decyzji użytkownika, może on przenieść zarówno hosting i domenę, jak również sam hosting. Wszystkie działania prowadzone są w oparciu o restrykcyjne procedury, co pozwala ekspertom z nazwa.pl skrócić czas migracji do minimum przy zachowaniu najwyższej jakości obsług...
poczta we własnej domenie - zalety
13 marca 2019

Zalety poczty we własnej domenie

Prowadzisz własną działalność gospodarczą lub małą firmę i nadal nie posiadasz poczty e-mail we własnej domenie? To błąd... Prowadzisz własną działalność gospodarczą lub małe przedsiębiorstwo i nadal nie posiadasz poczty e-mail we własnej domenie? To błąd. Po pierwsze, tracisz w oczach potencjalnych klientów, którzy uznają to za mało profesjonalne działanie. Omija Cię również szereg korzyści, które oferowane są przez tego typu rozwiązanie. Konto pocztowe we własnej domenie to także możliwość archiwizacji wszystkich danych i przenoszenie ich w każdej chwili w razie potrzeby. Oprócz zaawansowanych funkcjonalności istnieje kilka podstawowych powodów świadczących o przewadze poczty e-mail we własnej domenie nad ogólnodostępnymi rozwiązaniami. Należy do nich zaliczyć przede wszystkim to, że dasz się zapamiętać w prosty sposób odbiorcom wiadomości. To ważne, czy projekt lub nazwa firmy znajdą się w naszej domenie. Ludzie z natury są wzrokowcami, którzy największą uwagę skupiają na początku tekstu – warto wykorzystać ten aspekt i dać się zauważyć. W nazwa.pl wychodzimy naprzeciw wymaganiom wszystkich użytkowników i oferujemy różne pakiety pocztowe. Każdy znajdzie dla siebie odpowiednią pojemność dyskową oraz liczbę kont pocztowych – są to rozwiązania zarówno dla pojedynczych użytkowników, jak również mniejszych i większych firm. Nasze usługi oprócz wydajnych parametrów posiadają również pakiet zabezpieczeń. Do najważniejszych można zaliczyć automatyczne kopie bezpieczeństwa, certyfikat SSL dla domeny czy system antywirusowy, który zabezpiecza pocztę przed złośliwym oprogramowaniem. Nazwa.pl we wszystkich usługach pocztowych oferuje także rozszerzoną ochronę DDoS – mówi Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(5)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.