Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

Tagi: marketing marketing internetowy SEO
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest – dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie?

Co to jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads.

Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz.

Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe.

Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych.

W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index. Od tego czasu dla wyszukiwarki głównym wariantem strony jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Dlatego też podstawową sprawą jest dostosowanie strony do potrzeb użytkowników smartfonów i tabletów.

Istotna jest także wydajność wersji mobilnej witryny. Aktualizacja algorytmu Google Speed Update uzależniła ranking stron także od szybkości ładowania się ich wersji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych.

Czynniki pozycjonowania

Na pozycję strony w wyszukiwarce ma wpływ wiele czynników. Należą do nich:

  • optymalizacja treści i aspekty techniczne strony

Poprawienie rankingu strony jest możliwe przy użyciu technik oznaczania treści i budowy witryny. Są to np.:

  • słowa kluczowe: dzięki nim roboty wyszukiwarki są w stanie „podsunąć” użytkownikom Google odpowiedzi na ich zapytania. Za pomocą słów kluczowych wyraźnie komunikujemy, jaki aspekt treści naszych tekstów jest najważniejszy.

Korzystając ze słów kluczowych, należy znaleźć równowagę w ich nasyceniu. Zbyt małe sprawi, że strona nie pojawi się odpowiednio wysoko w wyszukiwarce na żądane frazy. Zbyt duże, że tekst będzie wyglądał nienaturalnie i jako taki stanie się gorzej traktowany przez roboty Google.

  • tytuł i meta opis: aby wyszukiwarka wiedziała, czego dotyczy dana podstrona czy wpis na blogu, trzeba je oznaczyć za pomocą tytułu i meta opisu. Wyświetlają się one na stronie wyników Google, zatem użytkownik, również ma świadomość, czego może się spodziewać po kliknięciu linku.
  • nagłówki treści: oznaczając treści za pomocą nagłówków H1, H2, H3, uzmysławiamy robotom wyszukiwarki, czego dotyczą nasze teksty.
  • linki wewnętrzne: są to umieszczone w treści linki do innych podstron naszej witryny. Pozwalają one wyszukiwarce dowiedzieć się więcej na temat strony.
  • nazwy obrazów i tagi alt: aby roboty Google zrozumiały, jaka jest treść obrazu, należy go oznaczyć tekstowo. Pomaga to w odpowiednim indeksowaniu treści.

Pozostając przy kwestiach technicznych – w przypadku pozycjonowania stron internetowych ważne jest również zapewnienie ciągłości ich działania. Z tego powodu należy unikać usług firm hostingowych, które nie posiadają gwarancji dostępności świadczonych przez siebie usług (tzw. SLA). W przypadku serwerów z serii Hosting Cloud w nazwa.pl (np. Hosting Cloud Basic – 100 GB) gwarantowane w abonamencie SLA wynosi min. 99,9%. Oznacza to, że firma nazwa.pl zapewnia dla umieszczonej na takim serwerze strony internetowej praktycznie nieprzerwaną jej dostępność w Internecie, co przekłada się na pozytywne wyniki w odniesieniu do podejmowanych przez nas działań SEO.

  • content marketing
  • Content marketing w pozycjonowaniu i SEO. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Treść jest najważniejszym elementem decydującym o pozycji strony w wyszukiwarce. To w istocie ona, a nie względy techniczne witryny, sprawia, że Google może „polubić” stronę. Jest tak dlatego, że roboty kierują się wartością witryny dla użytkownika, a dla niego najważniejszy jest właśnie dobrej jakości content.

Content marketing oznacza tworzenie treści wartościowych dla użytkowników nieukierunkowanych bezpośrednio na sprzedaż. Mogą być dla odbiorcy źródłem cennej wiedzy lub innego typu satysfakcji. Działania tego typu sprawiają, że użytkownik przywiązuje się do marki, a także w ramach swoistej wzajemności jest bardziej skłonny do dokonania zakupu.

Dla SEO content marketing jest istotny, ponieważ im więcej wartościowych i dobrze skonstruowanych treści mieści się na naszej stronie, tym roboty więcej znajdą w naszej witrynie słów kluczowych, co przełoży się na pozycje witryny w wyszukiwarce. Ważne jest także, by content był często aktualizowany, ponieważ roboty „uczą się” wtedy, by naszą stronę często odwiedzać.

Formami content marketingu w działaniach SEO są artykuły i wpisy blogowe. Prowadzenie bloga firmowego pozwala na regularne zamieszczanie wartościowych treści, równocześnie nasyconych interesującymi nas słowami kluczowymi. Możemy przez to zaprezentować się jako eksperci w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się wiedzą i równocześnie zawalczyć o pierwszą dziesiątkę w Google.

  • link building
Link building w pozycjonowaniu i SEO. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Dzięki linkom prowadzącym do strony traktowana jest ona przez Google jako bardziej wiarygodna, co wpływa na jej pozycję w wyszukiwarce. Istotne jest jednak, aby te linki nie były przypadkowe. Powinny pochodzić z zaufanych witryn o dobrej reputacji, czyli stojących wysoko w tzw. Trust Rank.

Linki zewnętrzne można pozyskiwać z takich źródeł, jak:

  • blogi i serwisy internetowe

Jeżeli nasza działalność lub publikowane przez nas treści są interesujące, możemy liczyć na to, że w zewnętrznych artykułach pojawią się linki do naszej witryny. Jest to bardzo wartościowe i najbardziej naturalne źródło odnośników.

  • social media

Dzięki aktywności w social media możemy sprawić, że do naszej witryny będą linkowały posty użytkowników. W tym celu należy zamieszczać na stronie wartościowe treści.

  • fora internetowe

Jeśli w naszej witrynie można znaleźć odpowiedzi na interesujące użytkowników pytania, mogą oni zamieszczać odnośniki w postach na forach. Należy jednak unikać samodzielnego, sztucznego tworzenia tego typu wpisów, ponieważ źle wpływa to na wizerunek firmy.

  • artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane w serwisach lub na blogach potrafią być źródłem wiarygodnych linków. Warto zainwestować w tego typu promocję przede wszystkim jednak dlatego, że możemy zdobyć nowych klientów pośród użytkowników odwiedzających te strony.

  • katalogi

Umieszczanie strony w renomowanych katalogach zazwyczaj jest płatne, ale pozwala na pozyskanie wielu wartościowych linków przychodzących.

Warto zadbać o SEO

Optymalizacja strony jest niezbędna, aby witryna mogła pojawić się na satysfakcjonującej pozycji w wyszukiwarce. Tworząc i aktualizując stronę, należy przestrzegać zasad SEO. W razie potrzeby można także skorzystać z usług specjalistów optymalizacji stron.

Kampania pozycjonowania może być również opłacalnym sposobem marketingu internetowego. Warto jednak pamiętać, że tego typu działania są długotrwałe i należy się uzbroić w cierpliwość, czekając na efekty. Łącząc jednak pozycjonowanie z kampaniami reklamowymi w Google i social media oraz skutecznym content marketingiem, możliwe jest osiągnięcie dobrych rezultatów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Przekształć WordPressa w serwis społecznościowy | nazwa.pl
2 sierpnia 2023

Przekształć WordPressa w serwis społecznościowy

WordPress jest CMS-em o naprawdę wyjątkowych możliwościach. Oferuje dostęp do ponad 60 tysięcy pluginów... WordPress jest CMS-em o naprawdę wyjątkowych możliwościach. Oferuje dostęp do ponad 60 tysięcy pluginów, dzięki którym możesz praktycznie w nieskończoność rozbudowywać swoją stronę o nowe funkcjonalności. Jednym z ciekawszych sposobów na wykorzystanie WordPressa jest stworzenie za jego pomocą serwisu społecznościowego. Konkurencja z Facebookiem czy Twitterem może być trudna, ale z wtyczką BuddyPress nie jest niemożliwa. Dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku. Ustawienia rejestracji użytkownika w WordPressie Jeżeli nie masz jeszcze swojej witryny w WordPressie, skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci usługa CloudHosting WordPress. Twoja nowa strona oparta o ten najpopularniejszy CMS na świecie zostanie udostępniona Ci w kilka chwil od momentu aktywacji hostingu. CloudHosting WordPress to najlepsza na rynku usługa, która dzięki gwarancji zasobów 4 vCPU i 8 GB RAM, technologii cloud i automatycznej integracji z siecią CDN nazwa.pl, pozwoli Ci na uruchomienie szybkiej i bezawaryjnej witryny. Gdy masz już uruchomiony WordPress, w pierwszym kroku zaloguj się do jego Kokpitu. Serwis społecznościowy nie będzie miał racji bytu, jeśli użytkownicy nie będą mogli się w nim rejestrować. Zaczniemy zatem od aktywowania tej opcji w Twojej instalacji WordPress. W tym celu wejdź w pozycję menu USTAWIENIA/OGÓLNE, a następnie zaznacz Każdy może się zarejestrować. Jako rolę nowego użytkownika pozostaw Subskrybent.
Konkurs dla webmasterów - wygraj wakacje w Sopocie - nazwa.pl
23 stycznia 2023

Wygraj wakacje w Sopocie

Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat... Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat pierwszego miejsca otrzyma Voucher na 7 dniowy wakacyjny pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu, który poleci nasze usługi hostingowe minimum 3 firmom, otrzyma Voucher na weekendowy pobyt w 4 gwiazdkowym hotelu w Zakopanem. Konkurs dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl to już tradycja, na którą wszyscy czekają. Tegoroczną jego odsłonę kierujemy do webmasterów – osób fizycznych i prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy w swojej pracy na co dzień zajmujących się obsługą stron WWW i polecają swoim klientom oferowane przez nas rozwiązania hostingowe klasy premium. A co, jeżeli nie jesteś webmasterem? Nie szkodzi! Wystarczy, że będziesz aktywnie promować nasze usługi, bo w rozpoczynającym się dzisiaj konkursie, każdy ma równe szanse na zdobycie gwarantowanych nagród. Pamiętaj o tym, że uczestnikiem konkursu będziesz tylko wtedy, gdy nasze usługi hostingowe będziesz polecać z konta w Panelu Klienta, które należy do Ciebie jako osoby fizycznej lub do Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej. Spółki prawa handlowego nie biorą udziału w konkursie. Jeżeli nie posiadasz jeszcze takiego konta, to zarejestruj się w Panelu Klienta podając swoje prywatne dane. Wakacje marzeń 2023 w Sopocie Osoba, z której polecenia zakupionych zostanie najwięcej usług hostingowych, otrzyma Voucher na 7‑dniowy wakacyjny pobyt od 8 do 15 lipca 2023 r. dla dwóch osób w 5-gwiazdkowym, luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Żeby sięgnąć po główną wygraną, wystarczy w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl zgromadzić w okresie od 23 stycznia do 31 marca 2023 r. jak najwyższą prowizję za rekomendowanie usług CloudHosting i CloudMail...
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl
20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki... Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu. Co to jest marketing wielokanałowy? Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu. Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych...
Przeglądarka Google Chrome domyślnie wybiera strony po SSL! | nazwa.pl
6 maja 2021

Przeglądarka Chrome domyślnie wybiera strony po SSL!

Stało się! Chrome 90 jest pierwszą przeglądarką, która domyślnie przekierowuje użytkowników na stronę... Stało się! Chrome 90 jest pierwszą przeglądarką, która domyślnie przekierowuje użytkowników na stronę działającą po SSL. Do tej pory, gdy na przykład wpisałeś w przeglądarce „nazwa.pl”, to Chrome otwierał stronę http://nazwa.pl. Obecnie zostaniesz przekierowany na https://nazwa.pl. Zabezpieczenie transmisji do stron WWW za pomocą certyfikatów SSL stało się już standardem. Dokonując zakupów, a nawet przeglądając serwisy informacyjne, jesteśmy automatycznie przekierowywani przez ich właścicieli na wersję z SSL, co można rozpoznać po charakterystycznej kłódce przy adresie strony, czy też pełnej nazwie rozpoczynającej się od znaków https://. Takie przekierowanie odbywa się jednak kosztem czasu załadowania witryny, gdyż przeglądarka za pierwszym razem łącząc się po http://, jest informowana, że należy pobrać wersję zabezpieczoną i dopiero wtedy następuje kolejne połączenie – tym razem do właściwej strony WWW po SSL. Wprowadzona w Chrome zmiana modyfikuje to zachowanie i domyślnie ładowana jest wersja z SSL, a jeżeli to nie jest możliwe, to dopiero realizowane jest przekierowanie na stronę po http://. Zmiana w przeglądarce Chrome jest odbiciem trendu zabezpieczania witryn przez ich właścicieli i wprowadzania na szeroką skalę obsługi SSL przez firmy hostingowe. Generowanie certyfikatu SSL i jego instalacja to skomplikowane procesy, jednak dostawcy certyfikatów i firmy hostingowe uprościły te działania do minimum, dzięki czemu tak, jak w nazwa.pl, dzieje się to w pełni automatycznie...
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
Wanted webmaster - 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl
4 czerwca 2020

Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!

Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to... Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to nazwa.pl! Nowa propozycja nazwa.pl pozwala zarobić aż 50% od pierwszej wpłaty, dokonanej przez poleconego przez Ciebie klienta i do 35% od każdej kolejnej. Im więcej usług polecisz, tym prowizja, którą otrzymasz za przedłużenia usług będzie wyższa! Program Partnerski nazwa.pl, który do tej pory oferował stałą 25% prowizję od każdej wpłaty za poleconą usługę, został wzbogacony o nową propozycję, skierowaną do osób i firm zajmujących się tworzeniem stron WWW, serwisem komputerów lub inną działalnością, która pozwala polecać usługi nazwa.pl większej liczbie klientów. Zasady programu są proste i czytelne. Po zgłoszeniu do nazwa.pl, za pomocą formularza dostępnego na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu omówienia szczegółowych zasad współpracy. Warunkiem przystąpienia do programu z 50% prowizją jest polecenie co najmniej 5 klientom usług hostingowych nazwa.pl. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz z nami współpracę, ale masz już klientów korzystających z hostingu w innych firmach hostingowych oraz zadeklarujesz ich przeniesienie do nazwa.pl, to jesteśmy gotowi aktywować Ci 50% prowizję od samego początku! Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, będących w ofercie nazwa.pl i aktywowanych za pomocą Twojego indywidualnego kodu, który od nas...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.