Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(89)
  • WordPress(56)
  • e-Sklep(55)
  • Backup(13)
  • Poczta(13)
  • VPS(10)
  • Internet i technologia(84)
  • Webmastering(29)
Posted on 8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

Tagi: SEO marketing marketing internetowy
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest – dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie?

Co to jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads.

Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz.

Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe.

Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych.

W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index. Od tego czasu dla wyszukiwarki głównym wariantem strony jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Dlatego też podstawową sprawą jest dostosowanie strony do potrzeb użytkowników smartfonów i tabletów.

Istotna jest także wydajność wersji mobilnej witryny. Aktualizacja algorytmu Google Speed Update uzależniła ranking stron także od szybkości ładowania się ich wersji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych.

Czynniki pozycjonowania

Na pozycję strony w wyszukiwarce ma wpływ wiele czynników. Należą do nich:

  • optymalizacja treści i aspekty techniczne strony

Poprawienie rankingu strony jest możliwe przy użyciu technik oznaczania treści i budowy witryny. Są to np.:

  • słowa kluczowe: dzięki nim roboty wyszukiwarki są w stanie „podsunąć” użytkownikom Google odpowiedzi na ich zapytania. Za pomocą słów kluczowych wyraźnie komunikujemy, jaki aspekt treści naszych tekstów jest najważniejszy.

Korzystając ze słów kluczowych, należy znaleźć równowagę w ich nasyceniu. Zbyt małe sprawi, że strona nie pojawi się odpowiednio wysoko w wyszukiwarce na żądane frazy. Zbyt duże, że tekst będzie wyglądał nienaturalnie i jako taki stanie się gorzej traktowany przez roboty Google.

  • tytuł i meta opis: aby wyszukiwarka wiedziała, czego dotyczy dana podstrona czy wpis na blogu, trzeba je oznaczyć za pomocą tytułu i meta opisu. Wyświetlają się one na stronie wyników Google, zatem użytkownik, również ma świadomość, czego może się spodziewać po kliknięciu linku.
  • nagłówki treści: oznaczając treści za pomocą nagłówków H1, H2, H3, uzmysławiamy robotom wyszukiwarki, czego dotyczą nasze teksty.
  • linki wewnętrzne: są to umieszczone w treści linki do innych podstron naszej witryny. Pozwalają one wyszukiwarce dowiedzieć się więcej na temat strony.
  • nazwy obrazów i tagi alt: aby roboty Google zrozumiały, jaka jest treść obrazu, należy go oznaczyć tekstowo. Pomaga to w odpowiednim indeksowaniu treści.

Pozostając przy kwestiach technicznych – w przypadku pozycjonowania stron internetowych ważne jest również zapewnienie ciągłości ich działania. Z tego powodu należy unikać usług firm hostingowych, które nie posiadają gwarancji dostępności świadczonych przez siebie usług (tzw. SLA). W przypadku serwerów z serii Hosting Cloud w nazwa.pl (np. Hosting Cloud Basic – 100 GB) gwarantowane w abonamencie SLA wynosi min. 99,9%. Oznacza to, że firma nazwa.pl zapewnia dla umieszczonej na takim serwerze strony internetowej praktycznie nieprzerwaną jej dostępność w Internecie, co przekłada się na pozytywne wyniki w odniesieniu do podejmowanych przez nas działań SEO.

  • content marketing
  • Content marketing w pozycjonowaniu i SEO. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Treść jest najważniejszym elementem decydującym o pozycji strony w wyszukiwarce. To w istocie ona, a nie względy techniczne witryny, sprawia, że Google może „polubić” stronę. Jest tak dlatego, że roboty kierują się wartością witryny dla użytkownika, a dla niego najważniejszy jest właśnie dobrej jakości content.

Content marketing oznacza tworzenie treści wartościowych dla użytkowników nieukierunkowanych bezpośrednio na sprzedaż. Mogą być dla odbiorcy źródłem cennej wiedzy lub innego typu satysfakcji. Działania tego typu sprawiają, że użytkownik przywiązuje się do marki, a także w ramach swoistej wzajemności jest bardziej skłonny do dokonania zakupu.

Dla SEO content marketing jest istotny, ponieważ im więcej wartościowych i dobrze skonstruowanych treści mieści się na naszej stronie, tym roboty więcej znajdą w naszej witrynie słów kluczowych, co przełoży się na pozycje witryny w wyszukiwarce. Ważne jest także, by content był często aktualizowany, ponieważ roboty „uczą się” wtedy, by naszą stronę często odwiedzać.

Formami content marketingu w działaniach SEO są artykuły i wpisy blogowe. Prowadzenie bloga firmowego pozwala na regularne zamieszczanie wartościowych treści, równocześnie nasyconych interesującymi nas słowami kluczowymi. Możemy przez to zaprezentować się jako eksperci w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się wiedzą i równocześnie zawalczyć o pierwszą dziesiątkę w Google.

  • link building
Link building w pozycjonowaniu i SEO. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Dzięki linkom prowadzącym do strony traktowana jest ona przez Google jako bardziej wiarygodna, co wpływa na jej pozycję w wyszukiwarce. Istotne jest jednak, aby te linki nie były przypadkowe. Powinny pochodzić z zaufanych witryn o dobrej reputacji, czyli stojących wysoko w tzw. Trust Rank.

Linki zewnętrzne można pozyskiwać z takich źródeł, jak:

  • blogi i serwisy internetowe

Jeżeli nasza działalność lub publikowane przez nas treści są interesujące, możemy liczyć na to, że w zewnętrznych artykułach pojawią się linki do naszej witryny. Jest to bardzo wartościowe i najbardziej naturalne źródło odnośników.

  • social media

Dzięki aktywności w social media możemy sprawić, że do naszej witryny będą linkowały posty użytkowników. W tym celu należy zamieszczać na stronie wartościowe treści.

  • fora internetowe

Jeśli w naszej witrynie można znaleźć odpowiedzi na interesujące użytkowników pytania, mogą oni zamieszczać odnośniki w postach na forach. Należy jednak unikać samodzielnego, sztucznego tworzenia tego typu wpisów, ponieważ źle wpływa to na wizerunek firmy.

  • artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane w serwisach lub na blogach potrafią być źródłem wiarygodnych linków. Warto zainwestować w tego typu promocję przede wszystkim jednak dlatego, że możemy zdobyć nowych klientów pośród użytkowników odwiedzających te strony.

  • katalogi

Umieszczanie strony w renomowanych katalogach zazwyczaj jest płatne, ale pozwala na pozyskanie wielu wartościowych linków przychodzących.

Warto zadbać o SEO

Optymalizacja strony jest niezbędna, aby witryna mogła pojawić się na satysfakcjonującej pozycji w wyszukiwarce. Tworząc i aktualizując stronę, należy przestrzegać zasad SEO. W razie potrzeby można także skorzystać z usług specjalistów optymalizacji stron.

Kampania pozycjonowania może być również opłacalnym sposobem marketingu internetowego. Warto jednak pamiętać, że tego typu działania są długotrwałe i należy się uzbroić w cierpliwość, czekając na efekty. Łącząc jednak pozycjonowanie z kampaniami reklamowymi w Google i social media oraz skutecznym content marketingiem, możliwe jest osiągnięcie dobrych rezultatów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się...Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta...
Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL! - nazwa.pl
21 grudnia 2020

Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!

Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości... Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości dynamicznych serwisów internetowych. Aby zapewnić szybkość działania oraz bezpieczeństwo stron WWW, niezbędna jest okresowa aktualizacja wykorzystywanego na hostingu oprogramowania. W nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz bezpłatnie korzystać z najnowszych wersji baz danych MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z języka PHP w wersji 7.4. Jeśli wykorzystujesz inną, niewspieraną przez twórców PHP, wersję tego języka lub korzystasz ze starej opcji serwera bazy danych, możesz je zaktualizować samodzielnie lub zlecić nam ich aktualizację. Jeżeli nie zamierzasz dokonać aktualizacji, udostępniamy Ci dodatkową usługę obsługi starszych wersji PHP i serwerów baz danych. Warto pamiętać, że okres bezpłatnej obsługi wersji PHP od 5.3 do 7.1 kończy się 31.12.2020 r. Po tym terminie obsługa nadal będzie świadczona – odpłatnie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez naszych Klientów, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu bezpłatnej obsługi PHP 7.2 oraz baz danych MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3 na serwerach nazwa.pl do 30.06.2021 r. Podkreślamy jednak, że oprogramowanie to nie posiada już wsparcia jego twórców i zalecamy jego aktualizację! PHP PHP, czy też Hypertext Preprocesor to jeden z najczęściej stosowanych języków programowania, który cieszy się popularnością wśród doświadczonych webmasterów...
wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%... Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie. Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy... Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci? Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com. Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć! e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie...
nazwa przekroczyła 100000 domen w rejestrze EURiD
24 stycznia 2019

nazwa.pl jako pierwsza polska firma przekroczyła 100 000 domen w rejestrze EURid

Obecnie czołowy polski rejestrator utrzymuje ponad 100 tysięcy domen w rejestrze EURid. Kolejna polska firma...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone