Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Tagi: Facebook Instagram social media
jak prowadzić social media

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić?

Wybierz szklane pudełko

Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym.

Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę.

Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym i transparentnym wydaje się dla firm obecnie koniecznością, ponieważ jej brak może zaowocować poważnym kryzysem wizerunkowym. Współcześnie w komunikacji social media wygrywają marki, które otwarcie mówią o swoim funkcjonowaniu i potrafią przyznać się do błędów.

Transparentność ma jeszcze jedną zaletę — pozwala tworzyć interesujące i angażujące konsumentów treści. A te są niezwykle potrzebne w działaniach social media, które wymagają ciągle nowego contentu, a zainteresowanie nim konsumentów łatwo jest zmierzyć. Jakiego rodzaju treści warto publikować?

Nadaj „ludzką twarz” produktom

Dzięki pokazywaniu swoich produktów jako związanych z życiem ludzi marka ma szansę stworzenia opowieści o relacji człowieka z technologią (lub usługą). Humanizowany produkt staje się bardziej autentyczny, dzięki czemu ma szansę wzbudzać w konsumentach silne emocje, których nie zapewnią im materiały marketingowe.

Tego typu opowieść stworzył Land Rover. Marka wyprodukowała video, w którym przybliża zmagania kierowców z odległego rejonu indyjskich Himalajów, zmuszonych do pokonywania niezwykle niebezpiecznych, górskich dróg. Mieszkańcy portretowanej miejscowości dumni są ze swoich niezawodnych, głównie wyprodukowanych w latach pięćdziesiątych pojazdów, nazywając swoją wioskę „wioską Land Roverów”. Pokazując, że istnieją miejsca, gdzie życie lokalnej społeczności zależy od samochodów marki, przekonuje ona konsumentów, że jej produkty są ważne i użyteczne.

Pozwól dojść do głosu pracownikom

Dzięki opowieściom pracowników marka zyskuje „ludzką twarz”, co sprawia, że postrzegana jest jako bardziej autentyczna oraz dbająca o zatrudnione osoby i uważającą je za swój największy kapitał.

Ponadto pracownicy odgrywają rolę swoistych ambasadorów marki — są realnymi osobami, które ręczą za firmę. Według badań Barometru Zaufania Edelmana, ich opinie uznawane są za znacznie bardziej godne zaufania od opinii dyrektorów (nie mówiąc już o przekazach marketingowych firmy). Jest tak, ponieważ coraz częściej ufamy osobom „takim, jak my sami”, co z jednej strony prowadzi do upadku autorytetów, z drugiej pozwala właśnie na stosunkowo proste uwiarygadnianie marki.

Strategię tę stosuje wiele firm, m.in. GE czy Mailchimp. Publikują one np. treści przybliżające sylwetki pracowników, poprzez pokazanie ich ukrytych talentów i pasji. Zachęcają również pracowników do publikowania własnych treści z życia firmy. Widok uśmiechniętych twarzy zaangażowanych w swoją pracę osób doskonale służy budowaniu wizerunku organizacji o wysoko rozwiniętej kulturze korporacyjnej.

Przybliżaj historię marki

Zdradzanie kulis własnej historii, pozwala tworzyć ciekawy i angażujący content. Wykorzystuje się tu potencjał storytellingu, dzięki czemu treści zyskują dynamikę. Ponadto content dotyczący historii firmy pokazuje, że stoją za nią prawdziwi ludzie i ich życie, co budzi pozytywne emocje względem marki.

Dobrym przykładem takiej strategii są działania Toyoty. Wykorzystując nieistniejącą już na Facebooku oś czasu z przeglądem dat, marka publikowała posty dotyczące rozwoju firmy oraz nieistniejących już modeli. Dzięki temu ugruntowywała wizerunek organizacji z długimi tradycjami, które przekładają się na jakość produktów. Obecnie nadal tworzy tego typu treści, np. ze zdjęciami historycznych modeli, przez co pokazuje ciągłość swoich projektów.

Zdradź plany przyszłych działań

Uchylanie rąbka tajemnicy dotyczącej projektowanych produktów, nie tylko sprzyja transparentności, ale potrafi też wzbudzić zainteresowanie konsumentów i stworzyć atmosferę oczekiwania.

Aktualnym przykładem mogą tu być materiały dotyczące najnowszej produkcji Netflixa — serialu „Wiedźmin”. Publikowanie na Instagramie zdjęć ucharakteryzowanych aktorów, lokalizacji planów zdjęciowych, a także kontrolowane przecieki, służą budowaniu napięcia u oczekujących na premierę widzów. Takie „podgrzewanie atmosfery” może przełożyć się na większy sukces serialu.

Regularnie tę taktykę stosują firmy motoryzacyjne, prezentując samochody koncepcyjne. Nie tylko rozpalają one wyobraźnię fanów motoryzacji, ale także ukazują firmę jako innowacyjną i mającą wizję swojej przyszłości. Podobnie działają marki z branży nowych technologii, które urządzają prezentację przyszłych produktów, nawet za cenę ujawnienia konkurencji swoich pomysłów i kierunku rozwoju .

PODSUMOWANIE

Transparentność jest jedyną uzasadnioną strategią budowania wizerunku marki w dobie social media. Koncepcja „szklanego pudełka” zakłada, że marka w swojej komunikacji stara się być szczera i autentyczna. Na jej wizerunek składają się wszystkie aspekty działania organizacji — jej strategie, kultura organizacyjna, procesy tworzenia produktu i to, w jaki sposób traktuje pracowników.

Działanie wg koncepcji „glass box” może zaowocować tworzeniem interesujących i angażujących konsumentów treści. Należą do nich np.:

  • treści związane z procesem tworzenia produktów, a także ich praktycznego wykorzystania i miejsca w życiu konsumentów,
  • opowieści dotyczące pracowników oraz tworzony przez nich content,
  • storytelling przybliżający historię marki,
  • plany i strategie dotyczące produktów organizacji.

Marka próbująca zamknąć się w „czarnym pudełku” nieuchronnie przegra z siłą social media. Dlatego, zamiast ryzykować wywołany brakiem transparentności kryzys, znacznie lepiej jest postawić na przejrzystość „glass box”.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Taksonomia w WordPressie i sposoby na jej zastosowanie | nazwa.pl
12 lipca 2023

Taksonomia w WordPressie i sposoby na jej zastosowanie

Podział treści na grupy sprawia, że strona zbudowana w oparciu o CMS WordPress jest łatwiejsza w nawigacji... Podział treści na grupy sprawia, że strona zbudowana w oparciu o CMS WordPress jest łatwiejsza w nawigacji, a użytkownicy mogą w prosty sposób znaleźć interesujące ich wpisy. Najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią, jakim jest WordPress, daje swoim użytkownikom szerokie możliwości w kwestii taksonomii. Podpowiadamy, jak je wykorzystać. Czym jest taksonomia w WordPressie Jeżeli na swoim serwerze CloudHosting posiadasz zainstalowany CMS WordPress, warto, aby przy budowaniu strony WWW w oparciu o ten system zarządzania treścią wykorzystywać taksonomię, której celem jest ułatwianie nawigacji po witrynie. Jest to sposób na grupowanie treści postów lub dowolnych innych elementów strony. W odniesieniu do bloga technologicznego mogą to być na przykład rodzaje wpisów (recenzje, wydarzenia, wywiady) czy nazwy producentów opisywanych przedmiotów (Samsung, Apple, Xiaomi). Dzięki taksonomiom użytkownicy mogą wygodnie trafić do odpowiednich wpisów. Jeżeli grupowanie występuje w formie kategorii, odwiedzający zainteresowany jedynie recenzjami produktów trafi bezpośrednio na listę określonych treści. Podobnie osoby, które preferują sprzęt jakiejś firmy, przefiltrują posty właśnie na tej podstawie. Tworzenie taksonomii Taksonomie w WordPressie dzieli się na dwa rodzaje: kategorie i tagi. Widać to na stronie, przy tworzeniu nowego wpisu. Możesz przyporządkować go do odpowiednich kategorii lub dodać odpowiednie tagi...
Kompresja obrazów do WebP przyspiesza strony WWW
6 października 2022

Kompresja obrazów do WebP przyspiesza strony WWW

Szybkość. To właśnie ona jest jednym z głównych czynników wpływających na popularność strony i jej pozycję... Szybkość. To właśnie ona jest jednym z głównych czynników wpływających na popularność strony i jej pozycję w wynikach Google. Doskonale o tym wiemy. Sieć CDN nazwa.pl zapewnia nie tylko skrócenie drogi między użytkownikiem a serwerem, przechowującym dane serwisu WWW, ale także, dzięki dodatkowej kompresji obrazów – nawet kilkukrotnie szybsze działanie strony. Uruchom automatyczną kompresję obrazów do WebP Jeżeli jesteś użytkownikiem hostingu w nazwa.pl, już dziś koniecznie aktywuj automatyczną Kompresję do WebP. W tym celu zaloguj się do CloudHosting Panel i kliknij przycisk „Aktywuj”, widoczny przy nazwie dodatku, a następnie zrealizuj zamówienie. Całość odbywa się online i już po kilku chwilach możesz cieszyć się z szybciej działającej strony WWW! Dlaczego warto korzystać z kompresji do WebP? Osoby odwiedzające strony WWW, tak samo jak crawlery Google, nie lubią czekać. Szybkość wczytywania strony internetowej jest pierwszym elementem, który buduje o niej opinię w oczach internautów. Przy tworzeniu strony WWW czy sklepu internetowego „najcięższymi” plikami są zazwyczaj grafiki i zdjęcia. Mogą one stanowić nawet 90% ogólnego rozmiaru serwisu. Do najpopularniejszych formatów graficznych zalicza się: JPEG, PNG oraz GIF, które są dobrze wszystkim znane. Automatyczna kompresja plików na hostingu nazwa.pl Właściciele serwisów internetowych obsługiwanych na CloudHostingu nazwa.pl nie muszą samodzielnie zmieniać formatu materiałów graficznych na nowoczesny WebP...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%... Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie. Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie. Zwiększony ruch w sieci Internet to jednak duże wyzwanie dla wszystkich dostawców usług hostingowych, a także operatorów telekomunikacyjnych. Zapewnienie działania usług hostingu na najwyższym poziomie, przy tak dużym wzroście zainteresowania, w przypadku firmy nazwa.pl było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu technologii chmury obliczeniowej...
nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski
11 lutego 2020

nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski

Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa... Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowiło zobowiązanie dla firmy do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie ich przez nazwa.pl, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów największego w Polsce usługodawcy w obszarze rejestracji domen i hostingu. Spełnienie wyśrubowanych norm, które określiła ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stanowi dla klientów nazwa.pl potwierdzenie najwyższego poziomu usług świadczonych przez spółkę. Szczegółowa ocena, której podlegały systemy informatyczne, dokumentacja oraz stosowane procedury, trwała blisko rok. Firma nazwa.pl wypełniła wszystkie wymogi stawiane jej przez resort cyfryzacji, uzyskując pozytywny wynik audytu przeprowadzonego przez poznańskiego audytora PBSG SA. Uznanie nazwa.pl za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski potwierdziło wiodącą pozycję firmy na rynku usług cyfrowych w Polsce. Spełniając wymogi ustawy o cyberbezpieczeństwie Polski, nazwa.pl daje klientom kolejny powód do wybrania jej oferty, na rynku wielu konkurujących ze sobą dostawców usług rejestracji domen i hostingu...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.