Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Tagi: Facebook Instagram social media
jak prowadzić social media

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić?

Wybierz szklane pudełko

Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym.

Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę.

Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym i transparentnym wydaje się dla firm obecnie koniecznością, ponieważ jej brak może zaowocować poważnym kryzysem wizerunkowym. Współcześnie w komunikacji social media wygrywają marki, które otwarcie mówią o swoim funkcjonowaniu i potrafią przyznać się do błędów.

Transparentność ma jeszcze jedną zaletę — pozwala tworzyć interesujące i angażujące konsumentów treści. A te są niezwykle potrzebne w działaniach social media, które wymagają ciągle nowego contentu, a zainteresowanie nim konsumentów łatwo jest zmierzyć. Jakiego rodzaju treści warto publikować?

Nadaj „ludzką twarz” produktom

Dzięki pokazywaniu swoich produktów jako związanych z życiem ludzi marka ma szansę stworzenia opowieści o relacji człowieka z technologią (lub usługą). Humanizowany produkt staje się bardziej autentyczny, dzięki czemu ma szansę wzbudzać w konsumentach silne emocje, których nie zapewnią im materiały marketingowe.

Tego typu opowieść stworzył Land Rover. Marka wyprodukowała video, w którym przybliża zmagania kierowców z odległego rejonu indyjskich Himalajów, zmuszonych do pokonywania niezwykle niebezpiecznych, górskich dróg. Mieszkańcy portretowanej miejscowości dumni są ze swoich niezawodnych, głównie wyprodukowanych w latach pięćdziesiątych pojazdów, nazywając swoją wioskę „wioską Land Roverów”. Pokazując, że istnieją miejsca, gdzie życie lokalnej społeczności zależy od samochodów marki, przekonuje ona konsumentów, że jej produkty są ważne i użyteczne.

Pozwól dojść do głosu pracownikom

Dzięki opowieściom pracowników marka zyskuje „ludzką twarz”, co sprawia, że postrzegana jest jako bardziej autentyczna oraz dbająca o zatrudnione osoby i uważającą je za swój największy kapitał.

Ponadto pracownicy odgrywają rolę swoistych ambasadorów marki — są realnymi osobami, które ręczą za firmę. Według badań Barometru Zaufania Edelmana, ich opinie uznawane są za znacznie bardziej godne zaufania od opinii dyrektorów (nie mówiąc już o przekazach marketingowych firmy). Jest tak, ponieważ coraz częściej ufamy osobom „takim, jak my sami”, co z jednej strony prowadzi do upadku autorytetów, z drugiej pozwala właśnie na stosunkowo proste uwiarygadnianie marki.

Strategię tę stosuje wiele firm, m.in. GE czy Mailchimp. Publikują one np. treści przybliżające sylwetki pracowników, poprzez pokazanie ich ukrytych talentów i pasji. Zachęcają również pracowników do publikowania własnych treści z życia firmy. Widok uśmiechniętych twarzy zaangażowanych w swoją pracę osób doskonale służy budowaniu wizerunku organizacji o wysoko rozwiniętej kulturze korporacyjnej.

Przybliżaj historię marki

Zdradzanie kulis własnej historii, pozwala tworzyć ciekawy i angażujący content. Wykorzystuje się tu potencjał storytellingu, dzięki czemu treści zyskują dynamikę. Ponadto content dotyczący historii firmy pokazuje, że stoją za nią prawdziwi ludzie i ich życie, co budzi pozytywne emocje względem marki.

Dobrym przykładem takiej strategii są działania Toyoty. Wykorzystując nieistniejącą już na Facebooku oś czasu z przeglądem dat, marka publikowała posty dotyczące rozwoju firmy oraz nieistniejących już modeli. Dzięki temu ugruntowywała wizerunek organizacji z długimi tradycjami, które przekładają się na jakość produktów. Obecnie nadal tworzy tego typu treści, np. ze zdjęciami historycznych modeli, przez co pokazuje ciągłość swoich projektów.

Zdradź plany przyszłych działań

Uchylanie rąbka tajemnicy dotyczącej projektowanych produktów, nie tylko sprzyja transparentności, ale potrafi też wzbudzić zainteresowanie konsumentów i stworzyć atmosferę oczekiwania.

Aktualnym przykładem mogą tu być materiały dotyczące najnowszej produkcji Netflixa — serialu „Wiedźmin”. Publikowanie na Instagramie zdjęć ucharakteryzowanych aktorów, lokalizacji planów zdjęciowych, a także kontrolowane przecieki, służą budowaniu napięcia u oczekujących na premierę widzów. Takie „podgrzewanie atmosfery” może przełożyć się na większy sukces serialu.

Regularnie tę taktykę stosują firmy motoryzacyjne, prezentując samochody koncepcyjne. Nie tylko rozpalają one wyobraźnię fanów motoryzacji, ale także ukazują firmę jako innowacyjną i mającą wizję swojej przyszłości. Podobnie działają marki z branży nowych technologii, które urządzają prezentację przyszłych produktów, nawet za cenę ujawnienia konkurencji swoich pomysłów i kierunku rozwoju .

PODSUMOWANIE

Transparentność jest jedyną uzasadnioną strategią budowania wizerunku marki w dobie social media. Koncepcja „szklanego pudełka” zakłada, że marka w swojej komunikacji stara się być szczera i autentyczna. Na jej wizerunek składają się wszystkie aspekty działania organizacji — jej strategie, kultura organizacyjna, procesy tworzenia produktu i to, w jaki sposób traktuje pracowników.

Działanie wg koncepcji „glass box” może zaowocować tworzeniem interesujących i angażujących konsumentów treści. Należą do nich np.:

  • treści związane z procesem tworzenia produktów, a także ich praktycznego wykorzystania i miejsca w życiu konsumentów,
  • opowieści dotyczące pracowników oraz tworzony przez nich content,
  • storytelling przybliżający historię marki,
  • plany i strategie dotyczące produktów organizacji.

Marka próbująca zamknąć się w „czarnym pudełku” nieuchronnie przegra z siłą social media. Dlatego, zamiast ryzykować wywołany brakiem transparentności kryzys, znacznie lepiej jest postawić na przejrzystość „glass box”.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Czy wiesz, że nazwa.pl wysyła mailingi z Mailer Panel
22 stycznia 2025

Czy wiesz, że nazwa.pl wysyła mailingi z Mailer Panel?

Każdego roku nazwa.pl wysyła miliony maili informacyjnych i promocyjnych do swoich Klientów. Czy zastanawiałeś... Każdego roku nazwa.pl wysyła miliony maili informacyjnych i promocyjnych do swoich Klientów. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie narzędzie stoi za tym procesem? To Mailer Panel, oprogramowanie dostępne w ramach usługi Email Marketing, z którego korzystamy również my sami, by nasze działania były maksymalnie skuteczne. Mailer Panel to serce usługi Email Marketing. Pozwala na szybkie i niezawodne wysyłanie kampanii mailingowych. To, że w nazwa.pl pokochaliśmy korzystanie z tego narzędzia, jest najlepszym dowodem jego skuteczności. Skoro my, eksperci branży hostingowej, wysyłamy za jego pomocą miliony wiadomości, możesz mieć pewność, że także Twoje kampanie będą chwytały za serca i niezawodnie dotrą do klientów, z którymi posiadasz kontakt. Ponad 100 gotowych szablonów maili, które chwytają za serce Mailer Panel to narzędzie, które wyróżnia się ponad 100 gotowymi szablonami mailingów. Dla ułatwienia korzystania z nich zostały podzielone na cztery kategorie: maile promocyjne, informacyjne, eventowe i newslettery. Dzięki temu znajdziesz idealny szablon na każdą okazję! Co więcej, platforma udostępnia szerokie możliwości personalizacji wiadomości, które pozwalają dopasować treść do potrzeb Twoich odbiorców. Możesz używać dynamicznych pól, takich jak imię, nazwisko czy nazwa firmy, co personalizuje przekaz i zwiększa skuteczność kampanii. Możesz również w każdym mailu wysłać indywidualny kod rabatowy. To prosty sposób na zaangażowanie klientów, budowanie pozytywnych relacji i przede wszystkich zwiększenie Twojej sprzedaży. Mailer Panel sprawia, że Twoje mailingi stają się nie tylko piękne, lecz przede wszystkim dzięki nim więcej zarabiasz...
Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!
22 stycznia 2024

Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!

Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny... Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny, wspierają edukację informatyczną i aktywnie angażują się w zapewnienie bezpieczeństwa w Internecie. W tegorocznej edycji wyróżnienia zostały przyznane w czterech kategoriach: Ekspert Badań i Nauki, Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji oraz Ekspert Bezpieczeństwa. Nagrody nazwa.pl to nie tylko wyraz uznania dla wybranych podmiotów, lecz także podkreślanie ich dokonań, jako źródła inspiracji dla innych. Ekspert Badań i Nauki – Fundacja Digital Poland Nagrodę w kategorii Ekspert Badań i Nauki za zasługi we wspieraniu cyfrowej transformacji w gospodarce otrzymała Fundacja Digital Poland. Poprzez swoje działania zmienia ona Polskę w ośrodek światowych innowacji. Przyznane wyróżnienie potwierdza ważną rolę, jaką Digital Poland odgrywa w promowaniu innowacyjności Polski i wiedzy z zakresu technologii oraz edukacji w tematach związanych z cyfryzacją. Ekspert Inwestycji – Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Inwestycji zostało Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH. Wyróżnienie nazwa.pl przyznane zostało za rozwijanie infrastruktury obliczeniowej i sieciowej oraz skuteczne wspieranie postępu naukowego w Polsce. Na docenienie zasługuje z pewnością zaangażowanie ACK Cyfronet AGH w tworzenie nowatorskich środowisk obliczeniowych, które przyczyniają się do znaczącego podniesienia jakości badań oraz umożliwiają naukowcom efektywną...
CloudHosting szybszy o 37% dzięki nowym serwerom z Intel Xeon E-2388G | nazwa.pl
7 grudnia 2022

CloudHosting szybszy o 37% dzięki nowym serwerom z Intel Xeon E-2388G

Rewelacyjna szybkość hostingu oferowanego przez nazwa.pl to zasługa najnowocześniejszego sprzętu i unikalnej... Rewelacyjna szybkość hostingu oferowanego przez nazwa.pl to zasługa najnowocześniejszego sprzętu i unikalnej technologii. Nasz CloudHosting to najszybsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Nie zatrzymujemy się jednak i podnosimy poprzeczkę jeszcze wyżej. Na początku 2023 roku użytkownicy hostingu premium od nazwa.pl zyskają przyspieszenie swoich stron WWW o około 37%. To wszystko dzięki wielomilionowej inwestycji związanej z wymianą obecnych serwerów na nowe maszyny, wyposażone w nowoczesne procesory Intel Xeon E-2388G. A ponieważ już teraz CloudHosting jest szybki jak nowoczesna wyścigówka, to lepiej… zapnijcie pasy! Nowe serwery nazwa.pl z procesorami firmy Intel Zanim procesory Intel Xeon E-2388G oficjalnie trafiły do sprzedaży, mieliśmy okazję już pod koniec 2021 roku, jako jedni z pierwszych, przetestować ich działanie. Wyniki przeprowadzonych wówczas testów wykazały, że serwery z nowymi jednostkami obliczeniowymi były znacznie wydajniejsze od tych, które wykorzystujemy obecnie. Opierając się dodatkowo na wynikach podawanych przez serwis cpubenchmark.net, wiemy już dzisiaj, że całkowity przyrost szybkości obliczeń, dzięki nowym procesorom, sięga około 37%. Biorąc pod uwagę te informacje, nie mogliśmy podjąć innej decyzji niż wymiana sprzętu – za cel stawiamy sobie przecież, aby nasz hosting był najszybszy w Polsce! Szybsze strony WWW w nazwa.pl Nowe serwery, które udostępnimy pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku, zastąpią wszystkie maszyny wykorzystywane w klastrach obsługujących strony WWW. To one odpowiadają między innymi za wykonywanie operacji na skryptach PHP i Node.js...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności | nazwa.pl
29 września 2020

Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności

Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail... Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail. Fałszywa korespondencja ma na celu wyłudzenie nienależnej opłaty za usługę utrzymania domeny, przejęcie numeru karty kredytowej oraz pozyskanie poufnych danych logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. W trosce o bezpieczeństwo swoich Klientów nazwa.pl niezwłocznie podjęła niezbędne działania w tym zakresie. Spółka ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które są rozsyłane m.in. do abonentów nazwa.pl. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości e-mail powoduje wczytanie strony WWW podobnej w wyglądzie do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel. Należy pamiętać, że w korespondencji e-mail nazwa.pl dotyczącej wygasania usług zawsze przesyłana jest proforma, która zawiera dane firmowe/osobowe klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają proformy z tymi danymi! To pozwala w bardzo prosty sposób odróżnić wiadomości prawdziwe od fałszywych i tym samym zabezpieczyć się przed działaniem oszustów. W celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z usług nazwa.pl, w dniu 2 października 2020 r. zostanie przeprowadzone wdrożenie autoryzacji dwuetapowej 2FA...
poczta we własnej domenie - zalety
13 marca 2019

Zalety poczty we własnej domenie

Prowadzisz własną działalność gospodarczą lub małą firmę i nadal nie posiadasz poczty e-mail we własnej domenie? To błąd... Prowadzisz własną działalność gospodarczą lub małe przedsiębiorstwo i nadal nie posiadasz poczty e-mail we własnej domenie? To błąd. Po pierwsze, tracisz w oczach potencjalnych klientów, którzy uznają to za mało profesjonalne działanie. Omija Cię również szereg korzyści, które oferowane są przez tego typu rozwiązanie. Konto pocztowe we własnej domenie to także możliwość archiwizacji wszystkich danych i przenoszenie ich w każdej chwili w razie potrzeby. Oprócz zaawansowanych funkcjonalności istnieje kilka podstawowych powodów świadczących o przewadze poczty e-mail we własnej domenie nad ogólnodostępnymi rozwiązaniami. Należy do nich zaliczyć przede wszystkim to, że dasz się zapamiętać w prosty sposób odbiorcom wiadomości. To ważne, czy projekt lub nazwa firmy znajdą się w naszej domenie. Ludzie z natury są wzrokowcami, którzy największą uwagę skupiają na początku tekstu – warto wykorzystać ten aspekt i dać się zauważyć. W nazwa.pl wychodzimy naprzeciw wymaganiom wszystkich użytkowników i oferujemy różne pakiety pocztowe. Każdy znajdzie dla siebie odpowiednią pojemność dyskową oraz liczbę kont pocztowych – są to rozwiązania zarówno dla pojedynczych użytkowników, jak również mniejszych i większych firm. Nasze usługi oprócz wydajnych parametrów posiadają również pakiet zabezpieczeń. Do najważniejszych można zaliczyć automatyczne kopie bezpieczeństwa, certyfikat SSL dla domeny czy system antywirusowy, który zabezpiecza pocztę przed złośliwym oprogramowaniem. Nazwa.pl we wszystkich usługach pocztowych oferuje także rozszerzoną ochronę DDoS – mówi Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl...
41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski
8 listopada 2018

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 miliard... Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery największego dostawcy usług hostingowych w Polsce, spółki nazwa.pl. Analitycy poddali badaniom ponad 600 000 serwisów WWW. Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim Internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce. Okazuje się, że szybkość ładowania się stron WWW może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w e-handlu. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są usługi świadczone przez nazwa.pl. Wyniki badań prowadzą do jednego wniosku. Korzystanie z usługodawcy hostingowego optymalizującego szybkość działania stron WWW, nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, może przynieść realne zyski. W związku z tym, że aż 41% ruchu do stron WWW kierowane jest spoza Polski, wybór nieodpowiedniego dostawcy usług hostingowych może oznaczać utratę ponad 1/3 odwiedzin. Zbyt długie wczytywanie stron WWW może bowiem oznaczać rezygnację użytkowników z ich odwiedzenia. Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że strona ładująca się powyżej 5 sekund (w porównaniu do tej ładującej się 1 sekundę) traci blisko 40% konwersji, a współczynnik odrzuceń rośnie o ponad 100%. Jak wskazują wyniki analiz przeprowadzonych przez nazwa.pl, największą grupę użytkowników odwiedzających krajowe strony (21%) stanowią internauci pochodzący z Europy oraz mieszkańcy Ameryki Północnej (15%). Dane te wyraźnie wskazują potencjał dla rynku e-commerce. Jednak, aby dokonać konwersji ruchu na ilość zamówień, należy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.