Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 19 kwietnia 2021

Skąd pochodzą odbiorcy polskich stron WWW

Tagi: CDN CloudHosting hosting
Skąd pochodzą odbiorcy polskich stron internetowych

Jak wynika z najnowszego badania nazwa.pl, 73% zapytań o strony WWW pochodzi z Polski, 13% z Europy, a 11% z Ameryki Północnej. Ponieważ co czwarte połączenie pochodzi spoza granic kraju, właściciele serwisów powinni zadbać o to, aby ich strony wczytywały się równie szybko za granicą, co w Warszawie, korzystając z usługi CDN.

 

Na podstawie analizy ruchu z kilkuset tysięcy stron WWW obsługiwanych przez nazwa.pl, lidera usług hostingu w Polsce, przeprowadzono kolejne badanie dotyczące lokalizacji odbiorców polskich stron internetowych. Badanie to jest istotne dla każdego właściciela serwisu WWW, a w szczególności dla Ciebie, jeżeli zajmujesz się sprzedażą przez sieć Internet.

Badanie lokalizacji adresów IP użytkowników stron WWW wykazało, że 73% zapytań pochodzi z Polski, 13% z Europy, a 11% z Ameryki Północnej. Badanie to kolejny raz pokazuje, że dla właścicieli polskich stron liczy się nie tylko szybkość wyświetlania strony w Warszawie, ale również w Europie i Ameryce Północnej.

Lokalizacja odbiorców polskich stron internetowych na podstawie badania nazwa.pl

Aby zapewnić wysoką szybkość działania serwisu WWW nie tylko w Polsce, ale również poza granicami kraju, konieczne jest użycie hostingu z usługą Content Delivery Network (CDN). Usługę taką od niedawna świadczy nazwa.pl. Zasada działania CDN polega na utrzymywaniu w różnych lokalizacjach bliższych użytkownikowi kopii elementów składowych serwisu WWW, dzięki czemu docierają one szybciej do przeglądarki, a strony wyświetlają się szybciej.

Istnieje wiele różnych systemów dystrybucji treści CDN, nie powiązanych z hostingiem, które można aktywować dodatkowo, ale taka integracja zawsze wiąże się z ryzykiem występowania przerw w działaniu. Dużo lepszym rozwiązaniem jest wykupienie kompleksowej usługi, zawierającej w jednym pakiecie usługę hostingu z automatyczną dystrybucją treści CDN, jak w przypadku usług CloudHosting w nazwa.pl. Gdy kupujesz hosting w nazwa.pl, kopia Twojej strony będzie dostępna od razu w kilku lokalizacjach, dzięki czemu strona będzie działała po prostu szybciej.

Węzły CDN nazwa.pl na świecie

Zastosowanie systemu dystrybucji treści CDN to znana metoda na przyspieszenie działania serwisów WWW. Jego budowa wiąże się jednak z wielkimi kosztami zakupu dużej ilości drogich urządzeń sieciowych i serwerów, wynajęcia przestrzeni kolokacyjnej w wielu lokalizacjach, a później z kosztami utrzymania całej rozproszonej infrastruktury. Na taką inwestycję mogą sobie pozwolić jedynie firmy, które osiągnęły efekt skali, aby całe przedsięwzięcie było opłacalne ekonomicznie.

„Udostępniając dystrybucję treści CDN w ramach opłaty za usługi hostingowe, oferujemy za tą samą cenę dwa produkty w jednym, a serwisy naszych Klientów przyspieszają zaraz po przeniesieniu ich na nasze serwery. Wszystko dzieje się automatycznie, a jedyne co muszą zrobić Klienci, to podjąć właściwą decyzję o wyborze dostawcy hostingu” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl.

Zastanawiając się nad szybkością działania serwisu WWW poza granicami Polski, powinieneś mieć na uwadze, że crawlery Google łączą się z nią właśnie spoza Polski – głównie z USA. To jak szybko będą się wczytywały strony, będzie z kolei miało znaczenie dla algorytmów pozycjonowania jej w wyszukiwarce. Nikt nie lubi wolno działających stron, dlatego przyspieszając jej działanie za pomocą CDN nazwa.pl, wpłyniesz na jej wyższe pozycjonowanie w Google, a co za tym idzie na większą liczbę jej odwiedzin.

Przenieś swoją stronę WWW na CloudHosting w nazwa.pl i nie daj się wyprzedzić innym!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce
  • Testuj szybkość strony WWW

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Charakterystyka usługi CDN nazwa.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Bezpieczna poczta w nazwa.pl. Twoje e-maile bez zagrożeń
14 października 2020

Bezpieczna poczta w nazwa.pl. Twoje e-maile bez zagrożeń

Zapewne większość z nas rozpoczyna dzień od wypicia kawy oraz sprawdzenia skrzynki mailowej. Wiadomości elektroniczne to już... Zapewne większość z nas rozpoczyna dzień od wypicia kawy oraz sprawdzenia skrzynki mailowej. Wiadomości elektroniczne to już codzienność, bez której nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Powiązana z nimi szybkość komunikacji zapewnia wygodę, przy której łatwo możemy zapomnieć o bezpieczeństwie. Naszą nieuwagę mogą wykorzystać cyberprzestępcy. Są jednak sposoby, które skutecznie chronią przed wirtualnymi zagrożeniami. Dlaczego należy dbać o zabezpieczenia poczty? Codziennie na naszą skrzynkę przychodzi wiele wiadomości, w tym również te niechciane. Czasem są to niezamówione newslettery, z których możemy się wypisać, a czasem niestety wiadomości, za pomocą których przestępcy próbują wyłudzić od nas dane lub środki finansowe. Nierzadko bywa tak, że autor podejrzanego maila prosi o zalogowanie się do np. bankowości internetowej poprzez podany link, który przekierowuje na fałszywą stronę naszego banku. Witryna ta, poza wyglądem nie ma z nim nic wspólnego z oryginałem. Została stworzona przez hakerów i służy wyłudzeniu danych logowania. Przy ich użyciu przestępcy mogą pozbawić nas środków z konta. W ten sposób wyłudzane są także dane kart kredytowych oraz dane dostępowe do innych serwisów internetowych. Taki proceder nazywa się phishingiem i bardzo łatwo jest paść jego ofiarą. Niestety to jedna z najpopularniejszych metod działania cyberprzestępców, która regularnie jest opisywana na specjalistycznych serwisach, zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w sieci. Równie niebezpieczny jest rodzaj złośliwego oprogramowania, które możemy nieuważnie zainstalować z pobranego załącznika, otrzymanego w podejrzanej wiadomości...

one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy... Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać? Poza prawem Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO. Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego. Grzech spamu Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
bezpieczne transakcje internetowe
6 lutego 2019

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się... Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów? W dobie licznych i kierunkowych ataków hackerskich, szczegółowe informacje dotyczące zasobów finansowych, ich ulokowania oraz loginów umożliwiających dostęp do kont bankowych są na wagę złota. Trzeba pamiętać, że ich zabezpieczanie leży zarówno po stronie użytkowników, jak i instytucji administrujących tymi danymi. Z tego względu firma, która posiada najnowsze zabezpieczenia ma szansę budować pozytywny wizerunek wśród klientów, chroniąc ich przed kradzieżą poufnych informacji podczas realizacji zamówienia. Można nazwać to podwójną korzyścią, ponieważ sklep jednocześnie buduje wiarygodną markę i zabezpiecza swoich klientów. Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest etap przepływu danych i ich odpowiednie zabezpieczenie. Podstawowymi narzędziami do zabezpieczenia witryny WWW, które warto poznać, są trzy  rozwiązania : DNSSEC, SSL, oraz DNS over TLS. DNSSEC Protokołem, który chroni użytkowników przed phishingiem jest DNSSEC. Jest to metoda oszustwa, polegająca na tym, że cyberprzestępca podszywa się pod osobę lub firmę w celu wyłudzenia wrażliwych danych personalnych. Mogą to być na przykład hasła do logowania na stronach bankowych lub dane potrzebne do realizacji płatności....
rynek nazw domen w Polsce
6 grudnia 2018

Rynek nazw domen w Polsce

Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl... Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl utrzymywane było ponad 2,58 mln nazw domen. To pozytywny sygnał dla branży usług rejestracji domen. Wzrosty obejmują nie tylko ilość domen, ale także liczbę abonentów rejestrujących domeny, a tych dziennie w trzecim kwartale przybywało ponad 2,4 tys. Prawie 70% domen jest w posiadaniu przedsiębiorców, a pozostałe 30% należy do osób fizycznych. Domena .eu jest drugą po domenie .pl najczęściej wybieraną końcówką wśród domen rejestrowanych przez Polaków. Według danych z EURid ilość domen .eu zarejestrowanych w Polsce na koniec października 2018 roku wyniosła 206 tys. Domeny europejskie stanowią jedynie uzupełnienie rynku domen polskich, stanowiąc jednak bardzo dobry wybór dla wszystkich firm, które zamierzają rozwinąć swoją działalność na rynkach Unii Europejskiej. Rejestracja domen Brakuje informacji na temat ilości zarejestrowanych przez Polaków domen w najpopularniejszym rejestrze .com, gdyż w Polsce funkcjonuje tylko jedna firma z akredytacją ICANN. Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, największego w Polsce rejestratora domen, od prawie 10 lat rejestruje domeny globalne. Pozostałe czołowe polskie firmy zajmujące się rejestracją domen: home.pl, Consulting Service, AZ.pl, rejestrują domeny .com na zasadzie pośrednictwa przez akredytowanych Partnerów ICANN, takich jak NetArt Registrar. Z oficjalnych danych podawanych przez ICANN wynika, że jedyny polski rejestrator domen .com posiadał na koniec trzeciego kwartału zarejestrowanych 71,5 tys. domen .com, co biorąc pod uwagę udział spółek NetArt/nazwa.pl w rejestracji domen...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(25)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone