Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Tagi: Facebook Instagram LinkedIn social media Twitter
harmonogramy publikacji postów

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?

Jak często publikować posty?

Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach:

Jak często publikować posty w social mediach? | nazwa.pl

 W jakich godzinach publikować?

Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości.

Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media.

Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej komunikacji – LinkedIn, prawdopodobnie korzystają oni z social media zaczynając pracę, gdy szukają inspiracji oraz ją kończąc, kiedy są już zmęczeni. Wtedy najlepszymi godzinami publikacji będą przedziały czasowe 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00.

Badania dotyczące ogólnego zaangażowania w social media wskazują, że najlepiej publikować w poniższych dniach i godzinach:

  • Facebook i Instagram

Optymalne godziny to od 9:00 do 15:00. Wczesnym rankiem i po 17:00 zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze.

Najlepiej publikować w ciągu tygodnia, przy czym na pewno nie powinniśmy zaniedbać wtorku, środy i czwartku, kiedy najwięcej użytkowników reaguje na posty. W niedzielę na Instagramie oraz w sobotę i niedzielę na Facebooku zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze;

  • Twitter

Najlepiej publikować między 8:00 a 16:00, przy czym najlepsze zaangażowanie użytkowników osiągniemy w przedziale 9:00-11:00. Jednocześnie, w weekend reakcja na posty jest słabsza;

  • LinkedIn

Największe zaangażowanie uzyskamy między 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00, szczególnie od wtorku do czwartku. Użytkownicy korzystają z serwisu także w przerwie na lunch, czyli około południa. Trzeba pamiętać, że dla większości z nich serwis kojarzy się z pracą, dlatego wieczorami i w weekendy zaangażowanie jest znacznie mniejsze.

Harmonogramy na Facebooku

Jakiś czas temu Facebook wprowadził możliwość automatycznej publikacji postów w określonym przez nas czasie. Zrobić to można przy tworzeniu wpisu:

Jak planować publikacje postów - Facebook | nazwa.pl

Następnie wystarczy już tylko wybrać datę wpisu:

Planowanie publikacji postów - Facebook | nazwa.pl

Aplikacje freemium do tworzenia harmonogramów publikacji

  • Buffer umożliwia tworzenie harmonogramu przy użyciu metody przeciągnij i upuść, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Aplikacji pozwala na planowanie postów na Facebooku,  LinkedIn, Instagramie i Twitterze. W harmonogramie można zawrzeć także wpisy ze zdjęciami oraz video. Aplikacja umożliwia korzystanie z raportowania pokazującego najbardziej i najmniej popularne posty z wyszczególnieniem każdej platformy. Na podstawie historii wpisów wraz ze szczegółami na temat zaangażowania, można określić optymalny czas publikacji. Bezpłatny plan pozwala na obsługę trzech kont w ww. serwisach. Planować można do 10 postów.
  • Zaletą Hootsuite jest wyświetlanie harmonogramów postów ze wszystkich platform na jednym pulpicie. Ponadto rozpiskę można przygotowywać w arkuszu kalkulacyjnym oraz dodawać do aplikacji wiele publikacji naraz. Z pulpitu nawigacyjnego zaplanujemy także konkursy i loterie, a także stworzymy wpisy na Facebooka z wykorzystaniem możliwości „ulepszeń” postów dostępnych w serwisie. Raporty Hootsuit pozwalają na śledzenie ogólnego zaangażowania oraz historii publikacji w każdym z serwisów social media. W przeciwieństwie do Buffera aplikacja nie pokazuje w raportach zaangażowania wygenerowanego przez indywidualne posty. Ponadto jest możliwość obserwowania wybranych słów kluczowych, przez co Hootsuite może pełnić funkcję narzędzia do monitorowania social media. Raporty możemy następnie wyeksportować do plików .pdf i Excel. Bezpłatny plan pozwala na obsługę 2 kont social media. Aplikacja zintegrowana jest z Facebookiem, Instagramem, Pinterestem, YouTubem, LinkedInem i Twitterem. Zaplanować można aż 30 postów. Hootsuite oferuje także ponad 150 integracji z aplikacjami innymi niż social media.
  • Zoho Social umożliwia tworzenie raportów zawierających propozycje najlepszego czasu do publikacji, a także monitorujących efekty kampanii na różnych platformach. Zoho Social pozwala planować posty na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google Moja Firma oraz Instagramie. Równocześnie obsługiwana jest jedna marka. Można także wykorzystywać opcję skracania linków.
  • SumAll jest aplikacją freeware obsługującą nieograniczoną liczbę kont social media na różnych platformach. Pozwala to na dużą oszczędność. Można także zespołowo zarządzać publikacjami i są one widoczne na jednym pulpicie. Obsługuje Facebooka, Instagrama, Twittera i LinkedIn. Minusem aplikacji jest brak raportowania. Nie jest też możliwe masowe przesyłanie postów.
  • Zaletą Crowdfire jest funkcja proponowania treści dla przyszłych postów — zarówno artykułów, jak i zdjęć. Propozycje oparte są o analizy trendów i wybranych tematów, co może sprawić, że publikacje tworzone na ich podstawie będą się cieszyć większym zaangażowaniem ze strony użytkowników. Aplikacja pozwala także automatycznie dodawać do obserwowanych profile użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem. Crowdfire obsługuje Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIn. Umożliwia planowanie po 10 postów na każdym z tych portali. Pozwala także na publikowanie wpisów z wieloma zdjęciami. Jednak bezpłatny pakiet raportuje posty tylko z jednego dnia.

Podsumowanie

Narzędzia do publikowania postów wyraźnie ułatwiają pracę przy prowadzeniu kampanii social media. Można dzięki nim przygotowywać posty wcześniej i powierzyć pozostałe działania aplikacjom. Posty będą przez to publikowane w optymalnych dniach i godzinach.

Część z aplikacji zawiera także opcje raportowania, przez co można na bieżąco ewaluować działania na mediach społecznościowych i je optymalizować. W zależności od narzędzia otrzymamy informacje o zaangażowaniu użytkowników czy na temat najlepszych godzin do publikacji. Pozwala to na lepsze rozplanowanie harmonogramów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl
3 listopada 2021

CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl

CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej... CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej stylistyce i kilku układach funkcjonalnych. Dzięki możliwościom szybkiego przełączenia widoków stanowi intuicyjne rozwiązanie dla każdego, kto kiedykolwiek korzystał z popularnych paneli, takich jak cPanel, DirectAdmin, Plesk, czy też Active.admin. Nowatorski program umożliwia również zarządzanie cache w CDN nazwa.pl oraz dostarcza bardzo wielu interesujących statystyk wykorzystania usługi. CloudHosting Panel to autorskie narzędzie przygotowane do zarządzania usługami hostingowymi nazwa.pl, które zastąpiło dotychczas używany panel Active.admin. Zapewnia ono bardzo szybkie wykonywanie funkcji administracyjnych na serwerze, w nowoczesnej stylistyce intuicyjnego interfejsu graficznego. Projektując wygląd nowego panelu, wzięto pod uwagę dotychczasowe przyzwyczajenia użytkowników, którzy korzystając wcześniej z usług innych firm, mieli dostęp do konkurencyjnych rozwiązań. Nie zapomniano jednak również o dotychczasowych Klientach, którzy otrzymali możliwość zarządzania swoimi usługami w układzie bardzo podobnym do Active.admin. Trzy układy nawigacji Projektując układ nowego narzędzia, dodano możliwość przełączania się pomiędzy widokami, które nawiązują do układów znanych w innych tego typu programach. Dzięki temu korzystanie z nowego narzędzia CloudHosting Panel będzie bardziej intuicyjne...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV | nazwa.pl
27 lipca 2021

Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV

Oczekiwania i potrzeby użytkowników stanowią dla nazwa.pl impulsy do zmian, dlatego stale sondujemy rynek... Oczekiwania i potrzeby użytkowników stanowią dla nazwa.pl impulsy do zmian, dlatego stale sondujemy rynek i analizujemy opinie Klientów, wprowadzając regularnie do swojej oferty nowe rozwiązania. Wzrostowi popularności jednych usług towarzyszy jednocześnie wycofanie innych, rzadziej wybieranych. Tak jest również z certyfikatami SSL. W ostatnich latach obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój liczby stron WWW wykorzystujących certyfikaty SSL, jednak właściciele serwisów WWW oczekują, aby certyfikaty te były wystawiane w sposób automatyczny, bez żadnej zwłoki i skomplikowanych procedur. Efektem tego trendu jest stale zmniejszająca się liczba certyfikatów SSL typu OV i EV, przy jednocześnie rosnącej liczbie certyfikatów DV (domain validation). Obecnie certyfikaty typu DV chronią ponad 1,1 miliona stron WWW, podczas gdy certyfikaty typu OV i EV zaledwie 2 tysiące. Certyfikaty typu OV i EV stanowią obecnie mniej niż 0,2% wszystkich funkcjonujących aktualnie w Polsce certyfikatów SSL, a ponadto w przeciągu ostatnich kilku lat ich liczebność zmniejszyła się o kilkadziesiąt procent. Po wnikliwej analizie tych danych podjęliśmy decyzję o zakończeniu dostarczania certyfikatów nazwaSSL Premium EV oraz Certum Trusted WildCard OV po 30 września 2021 roku. Jak wspomnieliśmy na wstępie, stare rozwiązania wypierane są przez nowsze technologie, dlatego zachęcamy do zamawiania certyfikatów DV z nowoczesnym kodowaniem ECDSA. Certyfikaty tego typu zapewnią Ci zarówno dużo wyższy poziom zabezpieczeń...
Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
9 lutego 2021

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd

Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było... Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS. Połączenia te wykonywane były przy zastosowaniu certyfikatów SSL, których nazwa.pl wydała już ponad milion. Z miesiąca na miesiąc rośnie udział połączeń do stron zabezpieczonych za pomocą certyfikatów SSL. W przypadku nazwa.pl certyfikaty RSA wystawiane są automatycznie do każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl i instalowane na usługach hostingowych, bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci, którzy zainteresowani są najwyższym poziomem ochrony, mogą również wykupić certyfikaty z kodowaniem ECDSA. Stosowanie certyfikatów SSL umożliwia nie tylko zabezpieczenie przesyłania danych pomiędzy serwerem i komputerem użytkownika, ale również zastosowanie szybkiej transmisji HTTP/2, która w jednym połączeniu potrafi przesłać wszystkie elementy strony WWW. „Bezpieczeństwo przesyłanych danych jest ważne zarówno dla użytkownika korzystającego ze strony WWW,  jej właściciela, ale również dla firmy hostingowej takiej jak nazwa.pl. Od ponad 2 lat dostarczamy więc naszym użytkownikom kompleksowe rozwiązanie, które chroni i przyspiesza ładowanie ich serwisów. Stanowi to duży wyróżnik nazwa.pl, gdyż nawet nasi Klienci, nieświadomi zagrożeń w sieci Internet, otrzymują ochronę, na jaką zasługują, bez konieczności wykonywania czegokolwiek w panelu zarządzania hostingiem czy też kontaktów z naszym Działem Obsługi Klienta” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas
7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak... Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”? Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają. Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje. Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje. Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV...
hosting Wordpress w chmurze od nazwa.pl
21 listopada 2018

Hosting WordPress w chmurze od nazwa.pl z największymi parametrami w Polsce

nazwa.pl podwoiła moc obliczeniową klastra serwerów WWW! Zwiększyliśmy parametry usług hostingowych Active Cloud oraz... Firma nazwa.pl podwoiła moc obliczeniową klastra serwerów WWW! Zwiększyliśmy parametry usług hostingowych Active Cloud oraz rozszerzyliśmy ofertę o nową wydajną usługę hostingową WordPress Cloud. Nowa oferta hostingu WordPress Cloud od nazwa.pl z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 vCPU realizowana jest w technologii chmury i stanowi obecnie najbardziej wydajną i najszybszą platformę hostingową w Polsce. Hosting WordPress Cloud od nazwa.pl został zoptymalizowany do obsługi najpopularniejszego CMS na świecie. Według informacji W3techs z WordPressa korzysta ponad 32% wszystkich stron WWW dostępnych w Internecie. Elastyczność tego oprogramowania wraz z unikalną na polskim rynku technologią hostingu w chmurze od nazwa.pl zapewnią nieosiągalne nigdzie indziej możliwości. Preinstalowane wtyczki pozwalają w prosty sposób zbudować wymarzone miejsce w sieci. Teraz można łatwo stworzyć własny e-sklep, serwis WWW, blog czy autorskie portfolio z bogatą galerią zdjęć! Wraz z hostingiem WordPress Cloud użytkownicy otrzymują za darmo domenę zabezpieczoną komercyjnym certyfikatem nazwaSSL DV. Całe środowisko jest skonfigurowane w taki sposób, aby ułatwić codzienną pracę. Moc obliczeniowa 2 serwerów fizycznych dla każdego hostingu! Moc obliczeniowa to jeden z najważniejszych parametrów przy wyborze usług hostingowych. Odpowiada za maksymalną liczbę użytkowników, którzy bez utrudnień mogą równocześnie korzystać z serwisu WWW. Nazwa.pl wyprzedziła konkurencyjne oferty i już najtańsza usługa WordPress Cloud Start w standardzie daje do dyspozycji...

Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.