Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Tagi: Facebook Instagram LinkedIn social media Twitter
harmonogramy publikacji postów

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?

Jak często publikować posty?

Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach:

Jak często publikować posty w social mediach? | nazwa.pl

 W jakich godzinach publikować?

Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości.

Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media.

Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej komunikacji – LinkedIn, prawdopodobnie korzystają oni z social media zaczynając pracę, gdy szukają inspiracji oraz ją kończąc, kiedy są już zmęczeni. Wtedy najlepszymi godzinami publikacji będą przedziały czasowe 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00.

Badania dotyczące ogólnego zaangażowania w social media wskazują, że najlepiej publikować w poniższych dniach i godzinach:

  • Facebook i Instagram

Optymalne godziny to od 9:00 do 15:00. Wczesnym rankiem i po 17:00 zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze.

Najlepiej publikować w ciągu tygodnia, przy czym na pewno nie powinniśmy zaniedbać wtorku, środy i czwartku, kiedy najwięcej użytkowników reaguje na posty. W niedzielę na Instagramie oraz w sobotę i niedzielę na Facebooku zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze;

  • Twitter

Najlepiej publikować między 8:00 a 16:00, przy czym najlepsze zaangażowanie użytkowników osiągniemy w przedziale 9:00-11:00. Jednocześnie, w weekend reakcja na posty jest słabsza;

  • LinkedIn

Największe zaangażowanie uzyskamy między 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00, szczególnie od wtorku do czwartku. Użytkownicy korzystają z serwisu także w przerwie na lunch, czyli około południa. Trzeba pamiętać, że dla większości z nich serwis kojarzy się z pracą, dlatego wieczorami i w weekendy zaangażowanie jest znacznie mniejsze.

Harmonogramy na Facebooku

Jakiś czas temu Facebook wprowadził możliwość automatycznej publikacji postów w określonym przez nas czasie. Zrobić to można przy tworzeniu wpisu:

Jak planować publikacje postów - Facebook | nazwa.pl

Następnie wystarczy już tylko wybrać datę wpisu:

Planowanie publikacji postów - Facebook | nazwa.pl

Aplikacje freemium do tworzenia harmonogramów publikacji

  • Buffer umożliwia tworzenie harmonogramu przy użyciu metody przeciągnij i upuść, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Aplikacji pozwala na planowanie postów na Facebooku,  LinkedIn, Instagramie i Twitterze. W harmonogramie można zawrzeć także wpisy ze zdjęciami oraz video. Aplikacja umożliwia korzystanie z raportowania pokazującego najbardziej i najmniej popularne posty z wyszczególnieniem każdej platformy. Na podstawie historii wpisów wraz ze szczegółami na temat zaangażowania, można określić optymalny czas publikacji. Bezpłatny plan pozwala na obsługę trzech kont w ww. serwisach. Planować można do 10 postów.
  • Zaletą Hootsuite jest wyświetlanie harmonogramów postów ze wszystkich platform na jednym pulpicie. Ponadto rozpiskę można przygotowywać w arkuszu kalkulacyjnym oraz dodawać do aplikacji wiele publikacji naraz. Z pulpitu nawigacyjnego zaplanujemy także konkursy i loterie, a także stworzymy wpisy na Facebooka z wykorzystaniem możliwości „ulepszeń” postów dostępnych w serwisie. Raporty Hootsuit pozwalają na śledzenie ogólnego zaangażowania oraz historii publikacji w każdym z serwisów social media. W przeciwieństwie do Buffera aplikacja nie pokazuje w raportach zaangażowania wygenerowanego przez indywidualne posty. Ponadto jest możliwość obserwowania wybranych słów kluczowych, przez co Hootsuite może pełnić funkcję narzędzia do monitorowania social media. Raporty możemy następnie wyeksportować do plików .pdf i Excel. Bezpłatny plan pozwala na obsługę 2 kont social media. Aplikacja zintegrowana jest z Facebookiem, Instagramem, Pinterestem, YouTubem, LinkedInem i Twitterem. Zaplanować można aż 30 postów. Hootsuite oferuje także ponad 150 integracji z aplikacjami innymi niż social media.
  • Zoho Social umożliwia tworzenie raportów zawierających propozycje najlepszego czasu do publikacji, a także monitorujących efekty kampanii na różnych platformach. Zoho Social pozwala planować posty na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google Moja Firma oraz Instagramie. Równocześnie obsługiwana jest jedna marka. Można także wykorzystywać opcję skracania linków.
  • SumAll jest aplikacją freeware obsługującą nieograniczoną liczbę kont social media na różnych platformach. Pozwala to na dużą oszczędność. Można także zespołowo zarządzać publikacjami i są one widoczne na jednym pulpicie. Obsługuje Facebooka, Instagrama, Twittera i LinkedIn. Minusem aplikacji jest brak raportowania. Nie jest też możliwe masowe przesyłanie postów.
  • Zaletą Crowdfire jest funkcja proponowania treści dla przyszłych postów — zarówno artykułów, jak i zdjęć. Propozycje oparte są o analizy trendów i wybranych tematów, co może sprawić, że publikacje tworzone na ich podstawie będą się cieszyć większym zaangażowaniem ze strony użytkowników. Aplikacja pozwala także automatycznie dodawać do obserwowanych profile użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem. Crowdfire obsługuje Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIn. Umożliwia planowanie po 10 postów na każdym z tych portali. Pozwala także na publikowanie wpisów z wieloma zdjęciami. Jednak bezpłatny pakiet raportuje posty tylko z jednego dnia.

Podsumowanie

Narzędzia do publikowania postów wyraźnie ułatwiają pracę przy prowadzeniu kampanii social media. Można dzięki nim przygotowywać posty wcześniej i powierzyć pozostałe działania aplikacjom. Posty będą przez to publikowane w optymalnych dniach i godzinach.

Część z aplikacji zawiera także opcje raportowania, przez co można na bieżąco ewaluować działania na mediach społecznościowych i je optymalizować. W zależności od narzędzia otrzymamy informacje o zaangażowaniu użytkowników czy na temat najlepszych godzin do publikacji. Pozwala to na lepsze rozplanowanie harmonogramów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Kompresja obrazów do WebP przyspiesza strony WWW
6 października 2022

Kompresja obrazów do WebP przyspiesza strony WWW

Szybkość. To właśnie ona jest jednym z głównych czynników wpływających na popularność strony i jej pozycję... Szybkość. To właśnie ona jest jednym z głównych czynników wpływających na popularność strony i jej pozycję w wynikach Google. Doskonale o tym wiemy. Sieć CDN nazwa.pl zapewnia nie tylko skrócenie drogi między użytkownikiem a serwerem, przechowującym dane serwisu WWW, ale także, dzięki dodatkowej kompresji obrazów – nawet kilkukrotnie szybsze działanie strony. Uruchom automatyczną kompresję obrazów do WebP Jeżeli jesteś użytkownikiem hostingu w nazwa.pl, już dziś koniecznie aktywuj automatyczną Kompresję do WebP. W tym celu zaloguj się do CloudHosting Panel i kliknij przycisk „Aktywuj”, widoczny przy nazwie dodatku, a następnie zrealizuj zamówienie. Całość odbywa się online i już po kilku chwilach możesz cieszyć się z szybciej działającej strony WWW! Dlaczego warto korzystać z kompresji do WebP? Osoby odwiedzające strony WWW, tak samo jak crawlery Google, nie lubią czekać. Szybkość wczytywania strony internetowej jest pierwszym elementem, który buduje o niej opinię w oczach internautów. Przy tworzeniu strony WWW czy sklepu internetowego „najcięższymi” plikami są zazwyczaj grafiki i zdjęcia. Mogą one stanowić nawet 90% ogólnego rozmiaru serwisu. Do najpopularniejszych formatów graficznych zalicza się: JPEG, PNG oraz GIF, które są dobrze wszystkim znane. Automatyczna kompresja plików na hostingu nazwa.pl Właściciele serwisów internetowych obsługiwanych na CloudHostingu nazwa.pl nie muszą samodzielnie zmieniać formatu materiałów graficznych na nowoczesny WebP...
Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
11 maja 2021

Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW... Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW. Niezależnie czy to blog, sklep, galeria, czy strona firmowa, korzyści z posiadania CloudHostingu z CDN w nazwa.pl odczujesz od razu. Jeżeli po przeniesieniu stwierdzisz, że Twoja strona nie działa szybciej niż przed migracją, gwarantujemy, że zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na usługę w nazwa.pl. Gwarancja zwrotu środków wynosi aż 30 dni od daty zakupu nowego serwera! Klienci, którzy wybierają nazwa.pl jako swojego dostawcę usług hostingowych, doceniają przede wszystkim fakt, że na serwerach nazwa.pl ich strony WWW oraz poczta e-mail działają po prostu szybciej niż u konkurencji. Jest to zasługa nowoczesnej technologii CloudHosting, czyli hostingu w chmurze, nowoczesnych serwerów z procesorami działającymi z szybkością 5 GHz, serwerów bazodanowych wykorzystujących najszybsze na rynku dyski Optane, magazynów danych Redis i Memcached oraz sieci dystrybucji treści CDN nazwa.pl z serwerami utrzymującymi kopie elementów stron WWW w wielu miejscach w Polsce i na świecie. Dlaczego strony WWW na nazwa.pl działają szybciej? Dzięki zastosowaniu szybkich procesorów 5 GHz strony takich systemów, jak WordPress czy PrestaShop, generują się z maksymalną szybkością, a dodatkowo akcelerowane są za pomocą magazynów Redis i Memcached. Ponieważ sercem każdej nowoczesnej aplikacji są dane utrzymywane w bazie danych, to zastosowanie dysków Optane w serwerach MariaDB przyspiesza wiele operacji nawet dziesięciokrotnie...
Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć? | nazwa.pl
26 kwietnia 2021

Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć?

Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają... Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają nieustannej koordynacji. Poszczególne działy przedsiębiorstwa powinny ze sobą współpracować, a decydenci być powinni być w stanie skutecznie nimi zarządzać. Realizację tego typu działań wspomaga oprogramowanie ERP. Czym jest i jakie są jego zalety? Czym jest system ERP? ERP (skrót od Enterprise Resource Planning) oznacza oprogramowanie, które umożliwia planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Przetwarza ono podstawowe dane dotyczące firmy np. produkcji, usług, obsługi klienta, sprzedaży, logistyki, magazynowania czy procesów finansowych i księgowych. Systemy ERP opierają się na centralnych bazach danych, do których wprowadzane są informacje związane z różnymi płaszczyznami funkcjonowania organizacji. Dzięki temu są one dostępne dla autoryzowanych użytkowników w całej firmie. Nie ma zatem potrzeby czasochłonnej wymiany danych, czy scalania poszczególnych baz. ERP obsługuje wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa. Oznacza to, że firma nie musi korzystać z osobnego oprogramowania do obsługi różnych działów. Dane gromadzone są w jednym miejscu, a użytkownicy otrzymują do nich dostęp w zakresie odpowiednim do swoich obowiązków oraz poziomu decyzyjności...
krytyka firmy w social media
12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Gdy firma działa się w social mediach, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno... Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić. Kiedy to hejt O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć. Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść. Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury...
PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl
7 marca 2019

PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl

Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została... Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została wyróżniona za usługę VPS NVMe Biznes, co jest kolejnym potwierdzeniem pozycji lidera na polskim rynku hostingowym. Serwery VPS od nazwa.pl cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a wyróżnienie PC World jest odzwierciedleniem tego faktu. Na wysoką jakość usługi VPS NVMe Biznes składa się wiele czynników. Po pierwsze warto wspomnieć, że serwery VPS w nazwa.pl uruchamiane są na dyskach NVMe, które są do 10 razy szybsze niż nośniki SSD i nawet 100 razy wydajniejsze niż klasyczne dyski magnetyczne. To idealne rozwiązanie dla wymagających baz danych oraz aplikacji webowych. Ponadto wszystkie procesy poszczególnych użytkowników, którzy decydują się na wykorzystanie wirtualnego serwera, zachodzą niezależnie. Takie rozwiązanie pozwala w pełni na wykorzystanie gwarantowanych zasobów przydzielonych serwerowi VPS. Dla użytkowników kluczowa jest też szybkość działania usługi. W przypadku serwerów VPS, oprócz parametrów usługi i rodzaju dysku, dużą rolę odgrywa dostęp do wydajnej infrastruktury sieciowej oraz globalnych punktów wymiany ruchu. W nazwa.pl dostępny jest również intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia wykonanie najważniejszych czynności administracyjnych na serwerze VPS. Pozwala on na ponowne uruchomienie lub zatrzymanie maszyny wirtualnej, podgląd dzienników zdarzeń albo zmianę (przebudowę) zainstalowanego systemu operacyjnego. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć myszą...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(190)
  • CDN(33)
  • WordPress(70)
  • e-Sklep(67)
  • Backup(26)
  • Poczta(32)
  • VPS(20)
  • Internet i technologia(150)
  • Webmastering(55)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wypłaty za polecone usługę.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.