Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Tagi: Facebook Instagram LinkedIn social media Twitter
harmonogramy publikacji postów

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?

Jak często publikować posty?

Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach:

Jak często publikować posty w social mediach? | nazwa.pl

 W jakich godzinach publikować?

Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości.

Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media.

Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej komunikacji – LinkedIn, prawdopodobnie korzystają oni z social media zaczynając pracę, gdy szukają inspiracji oraz ją kończąc, kiedy są już zmęczeni. Wtedy najlepszymi godzinami publikacji będą przedziały czasowe 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00.

Badania dotyczące ogólnego zaangażowania w social media wskazują, że najlepiej publikować w poniższych dniach i godzinach:

  • Facebook i Instagram

Optymalne godziny to od 9:00 do 15:00. Wczesnym rankiem i po 17:00 zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze.

Najlepiej publikować w ciągu tygodnia, przy czym na pewno nie powinniśmy zaniedbać wtorku, środy i czwartku, kiedy najwięcej użytkowników reaguje na posty. W niedzielę na Instagramie oraz w sobotę i niedzielę na Facebooku zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze;

  • Twitter

Najlepiej publikować między 8:00 a 16:00, przy czym najlepsze zaangażowanie użytkowników osiągniemy w przedziale 9:00-11:00. Jednocześnie, w weekend reakcja na posty jest słabsza;

  • LinkedIn

Największe zaangażowanie uzyskamy między 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00, szczególnie od wtorku do czwartku. Użytkownicy korzystają z serwisu także w przerwie na lunch, czyli około południa. Trzeba pamiętać, że dla większości z nich serwis kojarzy się z pracą, dlatego wieczorami i w weekendy zaangażowanie jest znacznie mniejsze.

Harmonogramy na Facebooku

Jakiś czas temu Facebook wprowadził możliwość automatycznej publikacji postów w określonym przez nas czasie. Zrobić to można przy tworzeniu wpisu:

Jak planować publikacje postów - Facebook | nazwa.pl

Następnie wystarczy już tylko wybrać datę wpisu:

Planowanie publikacji postów - Facebook | nazwa.pl

Aplikacje freemium do tworzenia harmonogramów publikacji

  • Buffer umożliwia tworzenie harmonogramu przy użyciu metody przeciągnij i upuść, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Aplikacji pozwala na planowanie postów na Facebooku,  LinkedIn, Instagramie i Twitterze. W harmonogramie można zawrzeć także wpisy ze zdjęciami oraz video. Aplikacja umożliwia korzystanie z raportowania pokazującego najbardziej i najmniej popularne posty z wyszczególnieniem każdej platformy. Na podstawie historii wpisów wraz ze szczegółami na temat zaangażowania, można określić optymalny czas publikacji. Bezpłatny plan pozwala na obsługę trzech kont w ww. serwisach. Planować można do 10 postów.
  • Zaletą Hootsuite jest wyświetlanie harmonogramów postów ze wszystkich platform na jednym pulpicie. Ponadto rozpiskę można przygotowywać w arkuszu kalkulacyjnym oraz dodawać do aplikacji wiele publikacji naraz. Z pulpitu nawigacyjnego zaplanujemy także konkursy i loterie, a także stworzymy wpisy na Facebooka z wykorzystaniem możliwości „ulepszeń” postów dostępnych w serwisie. Raporty Hootsuit pozwalają na śledzenie ogólnego zaangażowania oraz historii publikacji w każdym z serwisów social media. W przeciwieństwie do Buffera aplikacja nie pokazuje w raportach zaangażowania wygenerowanego przez indywidualne posty. Ponadto jest możliwość obserwowania wybranych słów kluczowych, przez co Hootsuite może pełnić funkcję narzędzia do monitorowania social media. Raporty możemy następnie wyeksportować do plików .pdf i Excel. Bezpłatny plan pozwala na obsługę 2 kont social media. Aplikacja zintegrowana jest z Facebookiem, Instagramem, Pinterestem, YouTubem, LinkedInem i Twitterem. Zaplanować można aż 30 postów. Hootsuite oferuje także ponad 150 integracji z aplikacjami innymi niż social media.
  • Zoho Social umożliwia tworzenie raportów zawierających propozycje najlepszego czasu do publikacji, a także monitorujących efekty kampanii na różnych platformach. Zoho Social pozwala planować posty na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google Moja Firma oraz Instagramie. Równocześnie obsługiwana jest jedna marka. Można także wykorzystywać opcję skracania linków.
  • SumAll jest aplikacją freeware obsługującą nieograniczoną liczbę kont social media na różnych platformach. Pozwala to na dużą oszczędność. Można także zespołowo zarządzać publikacjami i są one widoczne na jednym pulpicie. Obsługuje Facebooka, Instagrama, Twittera i LinkedIn. Minusem aplikacji jest brak raportowania. Nie jest też możliwe masowe przesyłanie postów.
  • Zaletą Crowdfire jest funkcja proponowania treści dla przyszłych postów — zarówno artykułów, jak i zdjęć. Propozycje oparte są o analizy trendów i wybranych tematów, co może sprawić, że publikacje tworzone na ich podstawie będą się cieszyć większym zaangażowaniem ze strony użytkowników. Aplikacja pozwala także automatycznie dodawać do obserwowanych profile użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem. Crowdfire obsługuje Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIn. Umożliwia planowanie po 10 postów na każdym z tych portali. Pozwala także na publikowanie wpisów z wieloma zdjęciami. Jednak bezpłatny pakiet raportuje posty tylko z jednego dnia.

Podsumowanie

Narzędzia do publikowania postów wyraźnie ułatwiają pracę przy prowadzeniu kampanii social media. Można dzięki nim przygotowywać posty wcześniej i powierzyć pozostałe działania aplikacjom. Posty będą przez to publikowane w optymalnych dniach i godzinach.

Część z aplikacji zawiera także opcje raportowania, przez co można na bieżąco ewaluować działania na mediach społecznościowych i je optymalizować. W zależności od narzędzia otrzymamy informacje o zaangażowaniu użytkowników czy na temat najlepszych godzin do publikacji. Pozwala to na lepsze rozplanowanie harmonogramów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
PHP 8.1 w nazwa.pl
9 grudnia 2021

PHP 8.1 w nazwa.pl

Lepsza wydajność, nowe funkcjonalności i większe bezpieczeństwo aplikacji – tak w skrócie można opisać... Lepsza wydajność, nowe funkcjonalności i większe bezpieczeństwo aplikacji – tak w skrócie można opisać nową wersję PHP 8.1, która dziś została udostępniona na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Jeżeli jesteś ciekaw, jakie zmiany w niej wprowadzono i na ile mogą się one okazać przydatne, koniecznie przeczytaj ten artykuł. PHP 8.1 zostało wydane kilkanaście dni temu, ale — jak przy każdym nowym oprogramowaniu — zanim pojawiło się ono na serwerach nazwa.pl, musieliśmy przeprowadzić szereg testów, weryfikując jego kompatybilność z platformą CloudHosting. Co prawda, na tę chwilę duża część ogólnodostępnych systemów zarządzania treścią nie jest w pełni gotowa do pracy pod kontrolą nowej wersji interpretera, ale dzięki dużej liczbie poprawek i nowych funkcjonalności z pewnością w niedługim czasie deweloperzy oprogramowania będą publikowali kompatybilne wersje swoich aplikacji z PHP 8.1. Nowe PHP zostanie z nami na długo, bo aktywne wsparcie realizowane będzie przez jego twórców przez kolejne 3 lata. Lepsza wydajność W pierwszej kolejności przeanalizowaliśmy wydajność PHP 8.1 w porównaniu do poprzednich wersji – 8.0 i 7.4. Z wyników, które uzyskaliśmy dla witryny zbudowanej w WordPressie, generującej 50 wywołań w trakcie otwierania, wynika, że czas całkowitego załadowania i przeanalizowania kodu HTML — bez oczekiwania na zakończenie ładowania arkuszy stylów, obrazów i podramek...
Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel w nazwa.pl
24 listopada 2021

Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel

Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za zgłoszone uwagi... Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszone uwagi i sugestie. W dowód wdzięczności za Wasze zaangażowanie postanowiliśmy odłożyć inne projekty i czym prędzej wprowadzić zmiany, które ułatwią Wam pracę z nowym narzędziem 😊 Jak to się zwykło mówić „co człowiek to opinia”. Ponieważ jednak wiele z Waszych opinii pokrywało się, było to dla nas jasnym sygnałem dotyczącym oczekiwań, które macie wobec CloudHosting Panel. Chcąc, aby stworzone przez nas narzędzie było nie tylko piękne, ale również usprawniało Waszą pracę, przystąpiliśmy do realizacji nowych funkcjonalności już od momentu otrzymania pierwszych uwag. Sortowanie w wykazach i procentowe zajętości dyskowe Na pierwszy ogień zmian w CloudHosting Panel, poszły funkcjonalności, z których korzystacie najczęściej. Wykazy kont e-mail, domen i baz danych zyskały nowe możliwości sortowania, dzięki którym o wiele szybciej znajdziecie potrzebne informacje, szczególnie jeżeli posiadacie wiele skonfigurowanych wpisów. Oprócz samego sortowania na wykazach pojawiła się również informacja o procentowych zajętościach dyskowych. Nie zrezygnowaliśmy jednak z oznaczania kolorowymi wskaźnikami tych zajętości, gdyż taki system prezentacji pozwoli Wam w szybki sposób wychwycić usługi z dużym wykorzystaniem oznaczone kolorem czerwonym...
Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl
22 kwietnia 2021

Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych... Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych czy gromadzić informacje z różnych czujników działających w ramach „inteligentnego domu”. Oprócz korzyści płynących z wykorzystywania nowych technologii. pojawiają się także zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa. Na czym polegają i jak im przeciwdziałać? Co to jest Internet Rzeczy? Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT) oznacza przedmioty, które są podłączone do sieci i łączą się z innymi urządzeniami i systemami. Obecnie online działają powszechnie telefony, a także coraz częściej telewizory. IoT to także np.: - Czujniki Urządzenia te służą do zbierania i wysyłania informacji. Wykrywają one np. ruch, mierzą poziom wilgoci, światła czy temperaturę. Podłączenie ich do Internetu sprawia, że mogą przesyłać dane, m.in. do aplikacji zainstalowanych w smartfonach oraz komunikować się z innymi systemami. Dzięki temu mamy szansę dostosowywać i zautomatyzować na przykład ogrzewanie w budynku, co może przyczynić się do wyraźnych oszczędności. - Inteligentne AGD Inteligentne artykuły gospodarstwa domowego pozwalają na monitorowanie ich działania oraz dostęp do statystyk użytkowania. Oznacza to, że mamy szansę np. ustawienia czasu włączenia się pralki czy piekarnika. Dowiemy się także o ilości zużytej energii...
15 urodziny CMS Joomla | nazwa.pl
5 października 2020

Świętujemy 15. urodziny Joomla!

17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla... 17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla. Minęło 15 lat od tej daty, a liczba ściągnięć tego CMS to już ponad 115 mln. Szacuje się, że dzięki wykorzystaniu Joomli zbudowanych jest około 3% ogółu wszystkich serwisów internetowych na świecie. Czym jest Joomla? System Joomla pozwala na stworzenie od podstaw serwisu internetowego i nie wymaga od twórcy zaawansowanej wiedzy z zakresu programowania. Użytkownik z łatwością może stworzyć i edytować stronę WWW, a także zmieniać dynamiczne treści za pomocą wygodnego panelu administratora. Podobnie jak i inne systemy do tworzenia i zarządzania dynamicznymi stronami WWW (np. WordPress) Joomla funkcjonuje dzięki „ekosystemowi”, na który składa się blisko 7500 wtyczek, umożliwiających indywidualne dostosowanie wyglądu serwisu i jego funkcjonalności. Podstawowa wersja CMS, czyli ta bez zainstalowanych dodatków, posiada szereg funkcji, takich jak wielopoziomowe drzewo kategorii i struktury menu, wielojęzyczność, możliwość tworzenia kont użytkowników i zarządzania ich uprawnieniami, możliwość tworzenia i zarządzania bannerami reklamowymi. Ogromnym atutem Joomla jest społeczność Joomla w języku suahili oznacza „razem” lub „wspólnie”. To oczywiście nieprzypadkowe, ponieważ to właśnie społeczność umożliwia rozwój otwartego oprogramowania. Tysiące ludzi, którzy wspólnie pracują nad ulepszeniami, tworzą nowe wtyczki i motywy, a także wspierają się nawzajem w celu rozwiązywania pojawiających się problemów...
Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail | nazwa.pl
19 maja 2020

Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail?

Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi... Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi niebezpieczeństwami. Narażeni jesteśmy na spam, a hakerzy mogą podszywać się pod dowolne adresy e-mail, aby wyłudzać od odbiorców wiadomości cenne dane lub skłaniać ich do instalacji złośliwego oprogramowania. Jak się przed tym chronić? Walcz ze spamem Spam to nie tylko niewinne e-mailowe „śmieci”. Niechciane wiadomości mogą zawierać złośliwe oprogramowanie lub linki prowadzące do utworzonych przez hakerów stron służących wyłudzeniom. Dlatego tak ważne jest, aby nie pobierać i nie instalować załączonych do wiadomości programów i nie klikać na podejrzane odnośniki zawarte w ich treści, chyba że znamy nadawcę wiadomości i otrzymywaliśmy już od niego e-maile. Tak czy inaczej, bardzo ważne jest przeskanowanie wiadomości programem antywirusowym. Aby nie narażać się na dużą ilość spamu, warto unikać publikowania na stronach internetowych swojego adresu e-mail, ponieważ w ten sposób są one skanowane przez roboty hakerów. Gromadzone tak adresy budują bazy danych cyberprzestępców. Jeżeli chcemy mimo wszystko zamieścić swój adres na stronie, możemy zabezpieczyć go np. poprzez zastąpienie znaku @ literami (at). Dobrą ochroną jest także zakodowanie adresu za pomocą JavaScript. Wtedy możemy go wyświetlić na stronie w oryginalnej formie...
marketing w branży nieruchomości
20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość... Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości? SEO przede wszystkim? Nie zawsze Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością. Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(6)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.