Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Tagi: e-sklep marketing marketing internetowy
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić?

Co to jest growth hacking?

Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii.

Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach.

Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing.

Co to jest growth hacking (hakowanie wzrostu)? | nazwa.pl

Niezbędne cechy growth hakera

Hakowanie wzrostu wymaga od osoby, która się tym zajmuje, posiadania zestawu konkretnych kompetencji. Dopiero ich połączenie może zaowocować skutecznymi działaniami.

  • kreatywność

Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić.

  • znajomość technik programowania

Haker wzrostu nie musi być programistą, ale powinien orientować się w dziedzinie software’u. Dzięki temu będzie mógł wpaść na nowe pomysły, profesjonalnie je opisać dla twórców oprogramowania oraz doglądać procesu jego tworzenia i testować stworzone rozwiązania.

  • zdolności analitycznej

Aby osiągnąć sukces w hakowaniu wzrostu, należy wiedzieć, które podejmowane przez nas działania przynoszą skutek i są warte dalszych inwestycji, a których lepiej zaniechać, by nie marnotrawić czasu i środków.

Dlatego też podstawą growth hackingu są rzetelne analizy, umożliwiające odpowiedni ogląd stosowanych technik. Należy monitorować wszystkie podstawowe wskaźniki e-commerce i wyciągać wnioski ze zmian, które w nich występują.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

6 technik hakowania wzrostu

Nie sposób stworzyć kompletnej listy sposobów na skuteczny growth hacking, ponieważ technologia dynamicznie się zmienia, podobnie jak realia rynku i oczekiwania konsumentów. Warto jednak przyjrzeć się następującym technikom:

  • Prezentuj rekomendacje klientów

Klienci chętniej wybierają produkty, które zostały pozytywnie ocenione przez innych użytkowników. Takie opinie są dla nich bardziej wiarygodne niż przekaz marketingowy marki. Dlatego też warto publikować rekomendacje.

Opłaca się także zachęcać użytkowników do ich tworzenia. Najprostszym sposobem na to jest wysłanie klientowi prośby o opinię po każdym zakupie. Można także stosować zachęty do wystawiania rekomendacji, np. poprzez udzielanie rabatów.

  • Wykorzystaj treści tworzone przez użytkowników

User generated content pozwala firmie pozyskać treści, które są tworzone przez użytkowników spontanicznie i cechują się nieraz większą kreatywnością niż te produkowane przez markę. Klienci odbierają je jako bardziej autentyczne i chętniej udostępniają.

Warto zachęcać użytkowników do tworzenia contentu, np. poprzez konkursy czy wyzwania (challenge). Taki rodzaj rywalizacji sprzyja kreatywności. Powstałe treści warto zamieszczać na swojej stronie lub w kanałach social media czy je linkować.

  • Prowadź testy A/B

Testy A/B polegają na porównaniu dwóch kreacji reklamowych lub stron produktów, które różnią się tylko jednym elementem, np. grafiką, copy czy wezwaniem do działania.

Znaczenie mogą tu mieć m.in. kolory i rozmiary przycisków, czy wielkość wykorzystanych zdjęć. Następnie należy ocenić skuteczność działania każdej z wersji, badając współczynnik konwersji. Dzięki temu możemy znaleźć optymalne rozwiązania.

Prowadź testy A/B kreacji reklamowych | nazwa.pl
  • Postaw na UX

Dbanie o pozytywne doświadczenie użytkownika strony internetowej ma podstawowe znaczenie dla generowania wzrostu. Dzięki temu możemy zwiększyć współczynnik konwersji, co bezpośrednio przekłada się na zysk.

Zwracać uwagę należy między innymi na intuicyjność strony, łatwość wypełniania formularzy, czytelne drzewa kategorii czy wydajność strony, która jest uzależniona od szybkości działania hostingu, na którym ona jest utrzymywana, jak np. najszybszy hosting w Polsce – Hosting Cloud od nazwa.pl. Wszystko te elementy przekładają się na niższy współczynnik odrzuceń, czyli procent klientów, którzy odwiedzili witrynę, ale nie przeszli do innej podstrony.

Doskonałym narzędziem na zwiększenie konwersji jest także tworzenie spersonalizowanej strony głównej. Warto prezentować na niej produkty, które mogą zainteresować konkretnego użytkownika. Jej treść generowana jest na podstawie zachowań klienta na stronie sklepu.

Stosuj technologię UX | nazwa.pl
  • Zachęcaj do ponownych zakupów

Nie wystarczy doprowadzić do jednorazowej sprzedaży, aby uznać swoje działania marketingowe za sukces. Prawdziwym sukcesem jest zdobycie lojalnych, powracających klientów, gdyż oznacza to ostatecznie większy zysk.

Aby to zrobić, można wykorzystać takie metody, jak wysyłanie po jakimś czasie od zakupu e-maila zachęcającego do ponownego skorzystania z oferty naszego sklepu internetowego. Warto wykorzystać spersonalizowane oferty oraz rabaty, oparte na danych dotyczących zachowania użytkownika na stronie.

Skuteczne są także programy lojalnościowe. Dzięki temu, że klient gromadzi na swoim koncie punkty, które mogą przełożyć się na atrakcyjne rabaty czy nagrody, jest bardziej skłonny do ponownego skorzystania z oferty sklepu.

  • Używaj cross- i up-sellingu

Cross-selling polega na proponowaniu klientom podczas zakupów produktów, które mogą ich zainteresować. Mogą być one powiązane z produktem dodanym do koszyka, stanowiąc np. użyteczne akcesorium.

Up-selling jest to z kolei sugerowanie użytkownikom produktów o wyższej cenie, niż te, które właśnie kupują. Należy przy tym pamiętać, aby różnica w cenach nie była zbyt wysoka. Klient może być skłonny wtedy zapłacić nieco więcej, ale nabyć rzecz wyższej jakości.

Obie techniki pozwalają zwiększyć sprzedaż, generując zainteresowanie dodatkowymi produktami lub tymi, które obłożone są wyższą marżą.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Zostań hakerem wzrostu!

Używanie growth hackingu to świetny sposób na działania marketingowe, które są tańsze i przynoszą często lepsze efekty niż te klasyczne. Aby je jednak prowadzić, należy wykazać się kreatywnością, znajomością nowych technologii i zdolnościami analitycznymi.

Efektem może być wyraźne zwiększenie konkurencyjności firmy i sprzedaży. Ponadto poprawi się satysfakcja klientów, ponieważ będziemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Dlatego też warto spróbować hackerstwa wzrostu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowoczesna wyszukiwarka domen w nazwa.pl
25 czerwca 2024

Nowoczesna wyszukiwarka domen w nazwa.pl

W erze cyfrowej, gdzie obecność online stanowi kluczowy element sukcesu, wybór odpowiedniej domeny internetowej... W erze cyfrowej, gdzie obecność online stanowi kluczowy element sukcesu, wybór odpowiedniej domeny internetowej jest decydujący. W nazwa.pl od dawna możesz korzystać z innowacyjnej wyszukiwarki domen wspieranej przez algorytmy Sztucznej Inteligencji. Wszystko po to, aby proces znalezienia właściwej nazwy internetowej był bardziej efektywny. Wybór nazwy domeny jest kluczowy Nazwa domeny to więcej niż tylko adres w Internecie. To wizytówka firmy, która zostaje w pamięci klientów i kształtuje ich pierwsze wrażenie. Dobrze dobrana może zwiększyć szanse na wyróżnienie się na tle konkurencji. Dlatego tak ważne jest, aby proces wyboru domeny był starannie przemyślany i wspomagany nowoczesnymi narzędziami. Zalety wyszukiwarki domen ze Sztuczną Inteligencją Wyszukiwarka domen nazwa.pl, wykorzystująca algorytmy Sztucznej Inteligencji, to narzędzie, które przenosi proces wyszukiwania domen na zupełnie inny, wyższy poziom. Oto kilka kluczowych korzyści: 1. Personalizacja i efektywność. Dzięki zastosowaniu AI wyszukiwarka nie tylko sprawdza dostępność domen, lecz także proponuje nazwy odpowiadające charakterowi działalności. Wystarczy, że opiszemy swoje potrzeby w naturalnym języku, a AI wygeneruje trafne propozycje 2. Optymalizacja SEO. Propozycje domen są zoptymalizowane pod kątem SEO, co zwiększa szanse na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu strona...
Gotowe aplikacje użytkowe i serwery baz danych w nazwa.pl
15 lutego 2024

Gotowe aplikacje użytkowe i serwery baz danych w nazwa.pl

W nazwa.pl dostarczamy Klientom nie tylko stabilny i wydajny hosting. Od lat tworzymy... W nazwa.pl dostarczamy Klientom nie tylko stabilny i wydajny hosting. Od lat tworzymy kompleksowe usługi, które zaspokajają rosnące potrzeby użytkowników. W odpowiedzi na ewolucję branży hostingowej, rozszerzyliśmy ofertę o kolejne nowoczesne rozwiązania. To aplikacje użytkowe i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Aplikacje i bazy danych dostępne natychmiast Ten, kto oczekuje wydajnych i działających w bezpiecznym środowisku baz danych, wybierając ofertę nazwa.pl, może w kilka chwil uruchomić serwer MariaDB, PostgreSQL, Redis i MongoDB, a w niedługim czasie także SQL Express. Każdy z nich będzie gotowy do pracy w kilka chwil po aktywacji. Skraca to czas potrzebny na wdrożenie produkcyjne. Znika też konieczność zatrudniania inżynierów, którzy muszą zajmować się oprogramowaniem oraz sprzętem. Użytkownicy poszukujący aplikacji użytkowych, takich jak dysk sieciowy Nextcloud czy system weryfikacji postępu prac w projektach Mantis, już teraz także mogą korzystać z nich bez potrzeby poświęcania czasu na przygotowanie i instalację środowiska. W kolejnym etapie dostępne będą między innymi osTicket, Mattermost i Cloud Mail. Oferta aplikacji i baz danych w nazwa.pl będzie sukcesywnie rozszerzana...
Chroń swoje dane dzięki usłudze Whois Privacy | nazwa.pl
7 grudnia 2023

Chroń swoje dane dzięki usłudze Whois Privacy

Dane Abonentów domen globalnych zarejestrowanych na firmę są domyślnie prezentowane w ogólnodostępnej bazie... Dane Abonentów domen globalnych zarejestrowanych na firmę są domyślnie prezentowane w ogólnodostępnej bazie Whois. Będąc przedsiębiorcą i korzystając z domen .com, .net, .org, .info i .biz, musisz pamiętać, że bez dodatkowej ochrony Twoje imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu może poznać każdy. W naszej ofercie dostępna jest usługa Whois Privacy, dzięki której jako Abonent domeny globalnej możesz skutecznie zabezpieczyć swoje dane przed udostępnianiem ich każdemu. Podczas rejestracji domeny internetowej musisz podać dane kontaktowe swoje i swojej firmy. Wymagają tego rejestry domen, w tym ICANN, który jest instytucją odpowiedzialną nie tylko za przyznawanie nazw domen internetowych i ustalanie ich struktury, lecz także za ogólny nadzór nad działaniem serwerów DNS na świecie. Informacje o wszystkich abonentach przechowywane są w bazie Whois, z której pozyskać je może każdy, nie wyłączając niestety spamerów, agencji marketingu bezpośredniego czy nawet złodziei tożsamości. Aby się przed tym zabezpieczyć, wystarczy że skorzystasz z usługi Whois Privacy. W nazwa.pl od zawsze kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo, nie tylko dostarczając nasze rozwiązania zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017, lecz także systematycznie wprowadzając do naszej oferty usługi, które pozwalają chronić naszych Klientów między innymi przed nieuprawnionym wykorzystaniem ich danych. W jaki sposób Whois Privacy chroni Twoje dane? Rejestrując domenę na firmę, musisz podać swoje pełne informacje kontaktowe. Każdy, kto chce, znajdzie w bazie Whois Twoje imię i nazwisko, adres pocztowy, e-mail...
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy... Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci? Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com. Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć! e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie. Możesz wybierać spośród ponad 5 000 szablonów oraz 3 000 wtyczek pozwalających na dowolną konfigurację usługi dopasowując ją do swoich oczekiwań. Prosta konfiguracja daje możliwość samodzielnego ustawienia integracji z narzędziami analitycznymi...
22 urodziny nazwa.pl
16 kwietnia 2019

22 lata nazwa.pl

nazwa.pl, największy w Polsce rejestrator domen i dostawca hostingu, świętuje swoje 22 urodziny. Od 1997 roku z usług firmy... Firma nazwa.pl, największy w Polsce rejestrator domen i dostawca hostingu, świętuje swoje 22 urodziny. Od 1997 roku z usług firmy skorzystało ponad milion Klientów, którzy zarejestrowali ponad 4 miliony domen i aktywowali ponad 500 tysięcy usług hostingowych. Spółka nazwa.pl od lat wyznacza kierunki rozwoju rynku usług elektronicznych w Polsce, stanowiąc dla innych firm z branży wzór w zakresie innowacyjności, rozwoju technologicznego, kultury organizacyjnej i odpowiedzialności społecznej. Firma nazwa.pl liderem technologicznym Usługi elektroniczne oferowane przez nazwa.pl cechuje duża dynamika zmian, związana z szybkim postępem technologicznym w dziedzinie telekomunikacji, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Aby nadążyć za światowymi trendami konieczne są wysokie nakłady finansowe związane z rozbudową sieci,  wymianą serwerów, oraz wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych. Małe firmy nie są w stanie sprostać tym wymaganiom, odstając coraz wyraźniej od lidera technologicznego jakim niewątpliwie w Polsce jest firma nazwa.pl. Rok 2018 obfitował w liczne inwestycje nazwa.pl w zakresie budowy sieci nowej generacji, będącej obecnie filarem działalności firmy. Firma nazwa.pl uruchomiła wymianę ruchu z praktycznie wszystkimi operatorami w Polsce i Europie Zachodniej, ustanawiając redundantne połączenia pomiędzy centrami danych w Krakowie, Warszawie, Frankfurcie i Amsterdamie. Oprócz usług świadczonych w powyższych Data Center, firma zaznaczyła swoją obecność w wielu węzłach wymiany ruchu w Europie, oraz w jednym z największych węzłów wymiany ruchu w USA...
nazwa.pl dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa
31 stycznia 2019

nazwa.pl kluczowym dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa

Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu... Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS. Zdaniem ekspertów Ministerstwa usługi świadczone przez nazwa.pl mają kluczowe znaczenie dla utrzymania działalności społecznej oraz gospodarczej. Spółka obsługuje około 25% rynku domen w Polsce, będąc największym usługodawcą w obszarze rejestracji domen i hostingu. Uznanie operatora i jego usług za kluczowe dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowi kolejne potwierdzenie wiodącej pozycji nazwa.pl na rynku usług cyfrowych i docenienie jej wkładu w rozwój cyberbezpieczeństwa w Polsce. Firma uzyskała ten status jako pierwsza w Polsce w branży, w której działa. Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wyznaczyła operatorom kluczowych usług najwyższe standardy działania w zakresie bezpieczeństwa świadczonych przez nich usług. Na operatorze usługi kluczowej ciąży obowiązek utrzymywania systemu zarządzania bezpieczeństwem w systemie informacyjnym zapewniającego prowadzenie systematycznego szacowania ryzyka wystąpienia incydentu oraz zarządzanie tym ryzykiem. Podmioty takie jak nazwa.pl zobowiązane są do utrzymywania najwyższych środków technicznych i organizacyjnych, stałego monitorowania informacji o zagrożeniach cyberbezpieczeństwa i podatnościach na incydenty systemów informacyjnych...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.