Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Tagi: e-sklep marketing marketing internetowy
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić?

Co to jest growth hacking?

Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii.

Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach.

Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing.

Co to jest growth hacking (hakowanie wzrostu)? | nazwa.pl

Niezbędne cechy growth hakera

Hakowanie wzrostu wymaga od osoby, która się tym zajmuje, posiadania zestawu konkretnych kompetencji. Dopiero ich połączenie może zaowocować skutecznymi działaniami.

  • kreatywność

Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić.

  • znajomość technik programowania

Haker wzrostu nie musi być programistą, ale powinien orientować się w dziedzinie software’u. Dzięki temu będzie mógł wpaść na nowe pomysły, profesjonalnie je opisać dla twórców oprogramowania oraz doglądać procesu jego tworzenia i testować stworzone rozwiązania.

  • zdolności analitycznej

Aby osiągnąć sukces w hakowaniu wzrostu, należy wiedzieć, które podejmowane przez nas działania przynoszą skutek i są warte dalszych inwestycji, a których lepiej zaniechać, by nie marnotrawić czasu i środków.

Dlatego też podstawą growth hackingu są rzetelne analizy, umożliwiające odpowiedni ogląd stosowanych technik. Należy monitorować wszystkie podstawowe wskaźniki e-commerce i wyciągać wnioski ze zmian, które w nich występują.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

6 technik hakowania wzrostu

Nie sposób stworzyć kompletnej listy sposobów na skuteczny growth hacking, ponieważ technologia dynamicznie się zmienia, podobnie jak realia rynku i oczekiwania konsumentów. Warto jednak przyjrzeć się następującym technikom:

  • Prezentuj rekomendacje klientów

Klienci chętniej wybierają produkty, które zostały pozytywnie ocenione przez innych użytkowników. Takie opinie są dla nich bardziej wiarygodne niż przekaz marketingowy marki. Dlatego też warto publikować rekomendacje.

Opłaca się także zachęcać użytkowników do ich tworzenia. Najprostszym sposobem na to jest wysłanie klientowi prośby o opinię po każdym zakupie. Można także stosować zachęty do wystawiania rekomendacji, np. poprzez udzielanie rabatów.

  • Wykorzystaj treści tworzone przez użytkowników

User generated content pozwala firmie pozyskać treści, które są tworzone przez użytkowników spontanicznie i cechują się nieraz większą kreatywnością niż te produkowane przez markę. Klienci odbierają je jako bardziej autentyczne i chętniej udostępniają.

Warto zachęcać użytkowników do tworzenia contentu, np. poprzez konkursy czy wyzwania (challenge). Taki rodzaj rywalizacji sprzyja kreatywności. Powstałe treści warto zamieszczać na swojej stronie lub w kanałach social media czy je linkować.

  • Prowadź testy A/B

Testy A/B polegają na porównaniu dwóch kreacji reklamowych lub stron produktów, które różnią się tylko jednym elementem, np. grafiką, copy czy wezwaniem do działania.

Znaczenie mogą tu mieć m.in. kolory i rozmiary przycisków, czy wielkość wykorzystanych zdjęć. Następnie należy ocenić skuteczność działania każdej z wersji, badając współczynnik konwersji. Dzięki temu możemy znaleźć optymalne rozwiązania.

Prowadź testy A/B kreacji reklamowych | nazwa.pl
  • Postaw na UX

Dbanie o pozytywne doświadczenie użytkownika strony internetowej ma podstawowe znaczenie dla generowania wzrostu. Dzięki temu możemy zwiększyć współczynnik konwersji, co bezpośrednio przekłada się na zysk.

Zwracać uwagę należy między innymi na intuicyjność strony, łatwość wypełniania formularzy, czytelne drzewa kategorii czy wydajność strony, która jest uzależniona od szybkości działania hostingu, na którym ona jest utrzymywana, jak np. najszybszy hosting w Polsce – Hosting Cloud od nazwa.pl. Wszystko te elementy przekładają się na niższy współczynnik odrzuceń, czyli procent klientów, którzy odwiedzili witrynę, ale nie przeszli do innej podstrony.

Doskonałym narzędziem na zwiększenie konwersji jest także tworzenie spersonalizowanej strony głównej. Warto prezentować na niej produkty, które mogą zainteresować konkretnego użytkownika. Jej treść generowana jest na podstawie zachowań klienta na stronie sklepu.

Stosuj technologię UX | nazwa.pl
  • Zachęcaj do ponownych zakupów

Nie wystarczy doprowadzić do jednorazowej sprzedaży, aby uznać swoje działania marketingowe za sukces. Prawdziwym sukcesem jest zdobycie lojalnych, powracających klientów, gdyż oznacza to ostatecznie większy zysk.

Aby to zrobić, można wykorzystać takie metody, jak wysyłanie po jakimś czasie od zakupu e-maila zachęcającego do ponownego skorzystania z oferty naszego sklepu internetowego. Warto wykorzystać spersonalizowane oferty oraz rabaty, oparte na danych dotyczących zachowania użytkownika na stronie.

Skuteczne są także programy lojalnościowe. Dzięki temu, że klient gromadzi na swoim koncie punkty, które mogą przełożyć się na atrakcyjne rabaty czy nagrody, jest bardziej skłonny do ponownego skorzystania z oferty sklepu.

  • Używaj cross- i up-sellingu

Cross-selling polega na proponowaniu klientom podczas zakupów produktów, które mogą ich zainteresować. Mogą być one powiązane z produktem dodanym do koszyka, stanowiąc np. użyteczne akcesorium.

Up-selling jest to z kolei sugerowanie użytkownikom produktów o wyższej cenie, niż te, które właśnie kupują. Należy przy tym pamiętać, aby różnica w cenach nie była zbyt wysoka. Klient może być skłonny wtedy zapłacić nieco więcej, ale nabyć rzecz wyższej jakości.

Obie techniki pozwalają zwiększyć sprzedaż, generując zainteresowanie dodatkowymi produktami lub tymi, które obłożone są wyższą marżą.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Zostań hakerem wzrostu!

Używanie growth hackingu to świetny sposób na działania marketingowe, które są tańsze i przynoszą często lepsze efekty niż te klasyczne. Aby je jednak prowadzić, należy wykazać się kreatywnością, znajomością nowych technologii i zdolnościami analitycznymi.

Efektem może być wyraźne zwiększenie konkurencyjności firmy i sprzedaży. Ponadto poprawi się satysfakcja klientów, ponieważ będziemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Dlatego też warto spróbować hackerstwa wzrostu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Optymalizuj kod strony internetowej | nazwa.pl
8 lutego 2022

Optymalizuj kod strony internetowej

Każdego dnia Twój biznes musi mierzyć się z czyhającą wokoło konkurencją. Na ogół mocno rywalizujesz z... Każdego dnia Twój biznes musi mierzyć się z czyhającą wokoło konkurencją. Na ogół mocno rywalizujesz z tymi, którzy mają podobnej wielkości firmy, są gdzieś blisko Ciebie, na sąsiedniej ulicy lub w nieodległym mieście. Czy podobnie jest w Internecie? Absolutnie nie. Tutaj, niezależnie od tego, czy masz swoje biuro na 29. piętrze w nowoczesnym wieżowcu w Warszawie, a Twój konkurent prowadzi swoją firmę na 29 metrach kwadratowych w wynajętym mieszkaniu, dla potencjalnych klientów będziecie równi. No może niezupełnie. Jeden z Was może być lepszy od drugiego, o ile – publikując swoją stronę w sieci – będzie stosował reguły SEO, dostosowując witrynę do wymogów stawianych przez wyszukiwarki internetowe. Optymalizacja strony internetowej to szereg działań, które podejmowane są przez właściciela strony albo przez webmastera, który się nią zajmuje. W przypadku strony internetowej najczęstszym założeniem jest poprawa szybkości jej wczytywania na komputerach czy urządzeniach mobilnych. Właściwa optymalizacja strony internetowej pozwala nie tylko przyspieszyć jej działanie, ale również wpływa pozytywnie na wyniki pozycjonowania w wyszukiwarce. Jest to bardzo ważne, ponieważ wyszukiwarki stanowią pewnego rodzaju łącznik między klientami a właścicielami witryn. Każdy użytkownik Internetu, chcąc znaleźć interesującą go treść, wpisuje określoną frazę lub słowa kluczowe w Google, aby po chwili otrzymać listę potencjalnych adresów URL, które mogą odpowiedzieć na nurtujące go pytanie...
nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy
26 października 2021

nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy

Państwowa Inspekcja Pracy nagrodziła nazwa.pl w ramach konkursu, którego celem było promowanie pracodawców... Państwowa Inspekcja Pracy nagrodziła nazwa.pl w ramach konkursu, którego celem było promowanie pracodawców wzorowo przestrzegających przepisów prawa pracy i zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa swoim pracownikom. Wręczenie nagrody miało miejsce na uroczystej gali, która odbyła się 19 października. Wyróżnienie przyznane przez państwowy organ nadzoru, który troszczy się o przestrzeganie prawa pracy w Polsce, jest dowodem na to, że nazwa.pl to jedno z najlepszych miejsc do pracy w naszym kraju! Konkurs “Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” został zorganizowany przez Państwową Inspekcję Pracy, której misją jest nadzór nad przestrzeganiem praw pracowniczych, realizowany poprzez prowadzenie działań kontrolnych. Aktywność nazwa.pl nie uszła uwadze kapituły konkursu, która w samych superlatywach odniosła się do warunków pracy tworzonych przez spółkę. Na wysoką ocenę miały wpływ rutynowe kontrole realizowane w spółce od kilku lat. Pracodawca odznaczył się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników. „Wyróżnienie, otrzymane od Państwowej Inspekcji Pracy, ma dla nas szczególną wagę. Takie nagrody przyznawane są wyłącznie podmiotom, które stosują najwyższe standardy w zakresie przestrzegania prawa pracy i które tworzą miejsca przyjazne pracownikom. Cieszę się, że państwowy organ, który wypełnia niezwykle ważną misję...
CDN nazwa.pl w Polsce
20 października 2021

CDN nazwa.pl w Polsce

CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce... CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice i Gdańsk to lokalizacje serwerów cache, które przechowują kopie stron WWW użytkowników usług CloudHosting nazwa.pl. Rozbudowana sieć dystrybucji treści w obrębie Polski znacznie przyspiesza szybkość wczytywania witryn internetowych utrzymywanych przez spółkę. Sieć Content Delivery Network w obrębie Polski Zazwyczaj CDN kojarzy się z dystrybucją treści w skali globalnej oraz z serwerami umieszczonymi na różnych kontynentach. Tyle tylko że większość właścicieli polskich stron WWW deklaruje, iż odbiorcami ich serwisów są wyłącznie Polacy, łączący się z Polski. Potwierdzają to również badania przeprowadzone w kwietniu 2021 roku, z których wynika, że 73% odbiorców polskich stron WWW faktycznie pochodzi z naszego kraju. Usługa dostarczania treści przez węzły CDN zlokalizowane w Polsce ma duży sens, bo — pomimo że Polska nie jest ogromnym krajem — to jednak opóźnienia w przesyłaniu danych sprawiają, że ta sama strona na Pomorzu czy Śląsku wczytuje się nawet dwa razy dłużej niż w Warszawie. Dłuższe wczytywanie stron poza Warszawą wynika z dużo dalszej drogi, jaką musi przebyć informacja od serwera do komputera użytkownika. Ponieważ nikt nie życzy sobie, aby jego strona działała szybko w Warszawie, a wolno w innych częściach Polski, to rozwiązaniem jest oczywiście zastosowanie znanej już technologii Content Delivery Network z serwerami rozmieszczonymi w różnych miejscach w Polsce...
marketing w branży nieruchomości
20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość... Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości? SEO przede wszystkim? Nie zawsze Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością. Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem...
harmonogramy publikacji postów
12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem... Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać? Jak często publikować posty? Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach.  W jakich godzinach publikować? Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości. Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media. Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej...
rynek polskich domen
24 maja 2018

NASK podsumowuje rok w domenie .pl – nazwa potrójnym nr 1 rejestru

Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest... Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest nowa nazwa domeny w rejestrze .pl. O tym, jak wyglądał rynek polskich domen w 2017 roku, mówi raport NASK – niezależnego Państwowego Instytutu Badawczego. Według danych z raportu nazwa.pl ma niezachwianą pozycję firmy nr 1 w zakresie rejestracji domen w Polsce. Szczegółowe dane Spośród 2,57 mln aktywnych nazw domen w rejestrze .pl prawie 600 tys. (578 181) zarejestrowanych jest za pośrednictwem nazwa.pl. Firma odnotowała 4,2% wzrost zarejestrowanych domen w stosunku do roku poprzedniego. Według raportu NASK home.pl jest na 2. pozycji i zalicza mocny, bo 27,4% spadek w ilości zarejestrowanych domen w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie posiadają ich 473 590, czyli o ponad 100 tys. mniej niż nr 1 na rynku – nazwa.pl. Na 3. pozycji znalazła się firma OVH, która posiada nieco ponad 276 tys. zarejestrowanych nazw w domenie .pl. Największy polski rejestrator – nazwa.pl, skutecznie, z roku na rok, zwiększa swoją przewagę konkurencyjną, co najlepiej pokazują statystki dotyczące rejestracji nowych domen. Co trzecia (33,56%) nowa nazwa w domenie .pl jest rejestrowana właśnie poprzez nazwa.pl. Home.pl w 2017 roku zarejestrowało o połowę mniej (15,61%) domen, plasując się na 2. pozycji w zestawieniu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.