Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu… Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę. 1. Znajdź właściwe słowa kluczowe SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu. Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.
Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.
Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego…

Czytaj więcej
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
Posted on 23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie… Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru…

Czytaj więcej
Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek | nazwa.pl
Posted on 18 czerwca 2020

Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek

WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od… WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Od ponad 17 lat, gdy została opublikowana jego pierwsza ogólnodostępna wersja, stale umacnia swoją pozycję wśród oprogramowania wykorzystywanego zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów, tworzących strony WWW. Swoją popularność WordPress zawdzięcza przede wszystkim możliwości łatwej rozbudowy funkcjonalności, poprzez dołączanie niezliczonej ilości dodatków, wydawanych przez mniej lub bardziej profesjonalnych programistów. Niestety, o ile sam kod programu podlega systematycznym aktualizacjom, to nie wszystkie z udostępnionych do niego wtyczek również są rozwijane. Brak aktualizacji dowolnego programu dołączonego do WordPressa może skutkować problemami z bezpieczeństwem całej strony WWW i podatnością na ataki hakerskie. Co zrobić, aby uchronić się przed czyhającymi na nas tego typu zagrożeniami? Co zrobić, gdy już mamy zbudowaną stronę WWW w oparciu o ten program i obawiamy się, żeby efekt naszej ciężkiej pracy, jaką włożyliśmy w jej stworzenie, nie został zmarnowany? Posiadacze stron internetowych, którzy nie podejmą właściwych kroków, aby zabezpieczyć WordPressa i wszystkie zainstalowane do niego dodatki, mogą przecież w wyniku zaniechań w aktualizacji oprogramowania albo stracić cenne dane, albo też ich strony WWW mogą zostać oznaczane jako potencjalnie niebezpieczne przez wyszukiwarki internetowe i programy antywirusowe…

Czytaj więcej
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
Posted on 8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne…
SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest – dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie?
Co to jest SEO?
SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads.
Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz.
Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe.
Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych…

Czytaj więcej
Wanted webmaster - 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl
Posted on 4 czerwca 2020

Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!

Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to… Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to nazwa.pl! Nowa propozycja nazwa.pl pozwala zarobić aż 50% od pierwszej wpłaty, dokonanej przez poleconego przez Ciebie klienta i do 35% od każdej kolejnej. Im więcej usług polecisz, tym prowizja, którą otrzymasz za przedłużenia usług będzie wyższa! Program Partnerski nazwa.pl, który do tej pory oferował stałą 25% prowizję od każdej wpłaty za poleconą usługę, został wzbogacony o nową propozycję, skierowaną do osób i firm zajmujących się tworzeniem stron WWW, serwisem komputerów lub inną działalnością, która pozwala polecać usługi nazwa.pl większej liczbie klientów. Zasady programu są proste i czytelne. Po zgłoszeniu do nazwa.pl, za pomocą formularza dostępnego na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu omówienia szczegółowych zasad współpracy. Warunkiem przystąpienia do programu z 50% prowizją jest polecenie co najmniej 5 klientom usług hostingowych nazwa.pl. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz z nami współpracę, ale masz już klientów korzystających z hostingu w innych firmach hostingowych oraz zadeklarujesz ich przeniesienie do nazwa.pl, to jesteśmy gotowi aktywować Ci 50% prowizję od samego początku!
Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, będących w ofercie nazwa.pl i aktywowanych za pomocą Twojego indywidualnego kodu, który od nas…

Czytaj więcej
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Wraz z rozwojem technologii i popularyzacją Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze… Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić? Autentyczność i „ludzka twarz” marki W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek. Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska. „Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów…

Czytaj więcej
jak wybrać motyw na wordpressa?
Posted on 28 maja 2020

Jak wybrać odpowiedni motyw WordPress?

Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać…
Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać trudne, ponieważ liczba motywów, szczególnie płatnych, jest olbrzymia. Dlatego też przygotowaliśmy kilka wskazówek, które mogą ułatwić wyłowienie w morzu propozycji tej odpowiedniej.
Gdzie szukać motywów?
Możemy się zdecydować na darmowy lub płatny motyw. Darmowe motywy znajdziemy na takich stronach jak:
– Wordpress.org,
– justfreethemes.com,
– Template Monster,
– na blogach i w serwisach zajmujących się tematyką WordPressa.
Płatne motywy kupimy w sklepach rodzaju ThemeForest czy wspomnianego Template Monster.
Motyw WordPress płatny czy darmowy?
Koszt płatnych motywów to zazwyczaj od 19 do 50 euro. Decydując się na nie, mamy większy wybór oraz możemy liczyć na wsparcie techniczne, regularne aktualizacje i dodatkowe wtyczki. Zaletą płatnych motywów jest też to, że możemy wyszukać motywy pod kątem interesujących nas funkcji. Korzystając z płatnego motywu mamy szansę…

Czytaj więcej
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
Posted on 26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych… Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl…

Czytaj więcej
Wymień procesor w swoim VPS na szybszy | nazwa.pl
Posted on 21 maja 2020

Wymień procesor w swoim VPS na szybszy

Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej… Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej wykonuje on wszystkie operacje. Przeprowadziliśmy testy usług VPS z procesorami 2.2 GHz i 3.3 GHz. Zobaczcie, że VPS z wyższym taktowaniem procesora działa aż o 40% szybciej! Współczesne procesory składają się z wielu rdzeni vCPU, czyli tak zwanych wirtualnych procesorów, które działając niezależnie od siebie, pozwalają na wykonywanie wielu różnych zadań w tym samym czasie. Każda aplikacja na serwerze może korzystać zazwyczaj tylko i wyłącznie z jednego rdzenia, dlatego też od jego szybkości, a nie od liczby rdzeni w procesorze, zależy szybkość jej działania. Liczba wykonywanych operacji w pojedynczym rdzeniu procesora zależy natomiast od częstotliwości jego taktowania, czyli od tego, jak szybko każdy z rdzeni vCPU wykonuje obliczenia. Częstotliwość ta podawana jest w gigahercach i oznaczana skrótem GHz. Podnoszenie częstotliwości taktowania w procesorach odbywa się kosztem wzrostu ilości ciepła wydzielanego w trakcie jego pracy. To tak jak z poruszaniem się – gdy chodzisz, to wydzielasz mało ciepła, ale gdy zaczynasz biec, to nagle ilość ciepła gwałtownie rośnie i się pocisz. Ponieważ każdy procesor posiada graniczną wartość wydzielanego ciepła, którą może odprowadzić system chłodzenia, konieczne jest wprowadzenie ograniczenia w zakresie częstotliwości taktowania rdzeni. Tym samym wpływa to na szybkość działania wszystkich aplikacji…

Czytaj więcej
Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail | nazwa.pl
Posted on 19 maja 2020

Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail?

Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi…
Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi niebezpieczeństwami. Narażeni jesteśmy na spam, a hakerzy mogą podszywać się pod dowolne adresy e-mail, aby wyłudzać od odbiorców wiadomości cenne dane lub skłaniać ich do instalacji złośliwego oprogramowania. Jak się przed tym chronić?
Walcz ze spamem
Spam to nie tylko niewinne e-mailowe „śmieci”. Niechciane wiadomości mogą zawierać złośliwe oprogramowanie lub linki prowadzące do utworzonych przez hakerów stron służących wyłudzeniom. Dlatego tak ważne jest, aby nie pobierać i nie instalować załączonych do wiadomości programów i nie klikać na podejrzane odnośniki zawarte w ich treści, chyba że znamy nadawcę wiadomości i otrzymywaliśmy już od niego e-maile. Tak czy inaczej, bardzo ważne jest przeskanowanie wiadomości programem antywirusowym.
Aby nie narażać się na dużą ilość spamu, warto unikać publikowania na stronach internetowych swojego adresu e-mail, ponieważ w ten sposób są one skanowane przez roboty hakerów. Gromadzone tak adresy budują bazy danych cyberprzestępców. Jeżeli chcemy mimo wszystko zamieścić swój adres na stronie, możemy zabezpieczyć go np. poprzez zastąpienie znaku @ literami (at). Dobrą ochroną jest także zakodowanie adresu za pomocą JavaScript. Wtedy możemy go wyświetlić na stronie w oryginalnej formie…

Czytaj więcej
wersja trial programu cloud backup
Posted on 12 maja 2020

30-dniowa wersja trial w programie Cloud Backup

nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup, służącej do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem…
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup, służącej do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe wydanie programu umożliwia testowanie jego funkcji przez 30 dni w sposób zupełnie anonimowy.
Najnowsza wersja aplikacji znacznie ułatwia przetestowanie usługi wykonywania kopii zapasowych z komputerów z Windows. Rozpoczęcie korzystania z Cloud Backup ogranicza się do prostych czynności: zainstalowania oprogramowania i aktywowania w nim jednym przyciskiem funkcji testowania przez 30 dni. Nie trzeba przy tym nigdzie się rejestrować, podawać swoich danych, numerów kart kredytowych, a program może wykonywać kopie zapasowe już po kilku sekundach od jego zainstalowania.
Po aktywacji wersji testowej do dyspozycji użytkowników pozostają wszystkie funkcjonalności aplikacji Cloud Backup, włącznie z 1 TB miejsca na dysku w chmurze nazwa.pl. Można wykonywać i odtwarzać pliki z kopii zapasowej przez 30 dni, testować szybkość przesyłania danych oraz przekonać się, że nawet posiadając minimalne doświadczenie w obsłudze komputera, bez trudu można sobie poradzić z wykonaniem kopii zapasowych.
Warto jednak wspomnieć, że niektóre funkcje ze względów bezpieczeństwa wymagają podania w programie jednorazowego kodu udostępnianego w Panelu Klienta nazwa.pl. Dotyczy to takich funkcjonalności jak zmiana hasła używanego do szyfrowania danych czy też usunięcia lub modyfikacji stworzonej wcześniej przez użytkownika listy…

Czytaj więcej
marketing dla pokolenia z
Posted on 7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów…
Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów?
Wykorzystaj siłę rekomendacji
Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki.
Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać.
Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii.
O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych.
Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody…

Czytaj więcej
hosting z turbodałodowaniem memcached
Posted on 5 maja 2020

Hosting w nazwa.pl z turbodoładowaniem memcached

Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached… Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached? Jeżeli nie, to polecamy włączyć tę funkcjonalność, która na serwerach nazwa.pl dostępna jest w każdym planie hostingowym. Każdy wie, jak ważna jest turbina w samochodzie, dzięki której nasz ukochany pojazd zyskuje w magiczny sposób dodatkową moc. Takim turbodoładowaniem w przypadku hostingu, zapewniającym przyspieszenie działania na przykład WordPressa, jest serwer memcached. To usługa udostępniana darmowo w ramach hostingu w nazwa.pl, pozwalająca na zapisywanie w pamięci wyników działania zapytań do bazy danych MySQL. Niezależnie od tego, jak szybko działa baza danych, to korzystanie z serwera memcached zawsze zapewnia skrócenie czasu generowania strony WWW, w szczególności gdy ze strony WWW korzysta równocześnie wielu użytkowników. Usługa memcached została udostępniona za darmo dla wszystkich usług hostingowych nazwa.pl w połowie 2019 roku i z obserwacji, które poczyniliśmy wynika, że w każdym przypadku jej zastosowanie usprawniło działanie serwisów WWW. W standardowej instalacji dla usług WordPress Cloud oraz e‑Sklep Cloud funkcjonalność korzystająca z serwera memcached aktywowana jest automatycznie w konfiguracji WordPressa i sklepu PrestaShop. W przypadku samodzielnej instalacji tych programów na usługach…

Czytaj więcej
Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci | nazwa.pl
Posted on 30 kwietnia 2020

Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci

Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi…

Domeny a działalność cyberprzestępcza
Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi zaawansowanymi usługami. Są zaledwie pasem transmisyjnym niezbędnym do komunikacji w sieci. Zaledwie i aż. Przedsiębiorcy tworzą witryny, klienci odwiedzają strony, pobierają w komórkach aplikacje, wszyscy otrzymujemy i wysyłamy maile.
Sieci botów, integralny składnik Internetu, także działają z użyciem domen. Cały ruch oparty jest zatem na domenach, a te mogą być wykorzystywane do działań cyberprzestępczych, ponieważ stanowią swego rodzaju punkty dostępowe łączące klienta (a więc potencjalną ofiarę) z oszustem.
Dystrybucja złośliwego oprogramowania na komputery i urządzenia przenośne, przekierowania na fałszywe strony wyłudzające pieniądze, wrażliwe dane i hasła, rozsyłanie spamu, podszywanie się pod operatora telefonii komórkowej lub bank, rekrutacja do armii botów, blokada komputera czy systemu sieciowego firmy celem wymuszenia okupu, tworzenie przestępczych stron w celu dystrybucji nielegalnych towarów bądź sprzedaży legalnych po korzystnej cenie, ale bez doręczenia – wszystko to nie byłoby możliwe bez domen.
Jeśli domena może być nośnikiem ataku cyberprzestępczego, to czy istnieją sposoby na ograniczanie liczby abuzywnych domen w sieci…

Czytaj więcej
zabezpieczenie DKIM poczty email
Posted on 28 kwietnia 2020

DKIM w nazwa.pl, czyli jak stworzyliśmy bezpieczną pocztę dla firm

„Dzień dobry, tutaj Komenda Główna Policji. Z Pana adresu e-mail zostały wysłane wiadomości, które pozwoliły na wyłudzenie…
„Dzień dobry, tutaj Komenda Główna Policji. Z Pana adresu e-mail zostały wysłane wiadomości, które pozwoliły na wyłudzenie ponad 100 tysięcy złotych” – to hipotetyczna sytuacja, która jednak mogła mieć miejsce, jeżeli hosting, z którego korzystasz nie posiadał wystarczających zabezpieczeń, uniemożliwiających podszycie się pod Twoją cyfrową tożsamość.
Ktoś podszywa się pod Twoją skrzynkę e-mail? To znak, że nie korzystasz z poczty elektronicznej w nazwa.pl, gdyż wszystkie wiadomości wysyłane przez naszych użytkowników posiadają specjalne cyfrowe podpisy, których brak od razu ujawnia próbę oszustwa.
Dla każdej domeny obsługiwanej przez serwery DNS Anycast nazwa.pl generowany jest automatycznie klucz prywatny używany przy wysyłaniu wiadomości e-mail. Serwer pocztowy odbiorcy, za pomocą klucza publicznego publikowanego na serwerach DNS, może za jego pomocą od razu zweryfikować ze 100% pewnością, czy ktoś nie podszył się pod Twój serwer pocztowy, przez co wszelkie próby oszustwa od razu wychodzą na jaw.
Nie daj się przestępcom i używaj na serwerach pocztowych zabezpieczeń DKIM, które zapewnią, że nikt się pod Ciebie nie podszyje, a policja nie będzie pukała do Twoich drzwi. W nazwa.pl zabezpieczenia aktywowane są automatycznie zarówno dla poczty wychodzącej, jak i w przypadku wiadomości, które kierowane są na Twój adres e-mail…

Czytaj więcej
Czym jest storytelling
Posted on 23 kwietnia 2020

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia…Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia. Nie jest to łatwa technika marketingowa i może nie przynosić początkowo spektakularnych efektów. W dłuższej perspektywie zwiększa jednak zainteresowanie marką i jej treściami. Na czym polega storytelling i jak możemy go stosować z korzyścią dla naszej firmy?Co to jest storytelling?Storytelling jako metoda marketingowa polega na wykorzystaniu opowieści dla promocji marki i jej produktów. Opowieść powinna składać się z połączonych w logiczną całość faktów budujących zajmującą i uporządkowaną historię. Dobrze, aby miała swoje przesłanie, powinna także posiadać pewien ładunek emocjonalny.W storytellingu wykorzystywana jest ludzka skłonność do chęci budowania z otaczających nas informacji spójnej historii o świecie. Opowieści towarzyszyły nam od zarania dziejów i to one zawsze angażowały słuchaczy, a nie suche fakty.Jest tak także dlatego, że opowieści w swojej ogólnej wymowie potrafią odnosić się do świata ludzkich wartości. W gruncie rzeczy są to historie o człowieku, nie o przytaczanych sytuacjach. Tworzą przez to poczucie wspólnoty, ponieważ każdy słuchacz może w opowieści znaleźć coś, co go dotyczy. Dlatego też zawsze jesteśmy głodni nowych historii i chętnie przyjmujemy je także od marek…

Czytaj więcej
Jak sprawdzić szybkość serwera, na którym działa Twoja strona internetowa | nazwa.pl
Posted on 21 kwietnia 2020

Sprawdź szybkość serwera, na którym działa Twoja strona WWW

Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń…Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń przeglądanych stron przez użytkowników, znudzonych długim oczekiwaniem na ich wyświetlenie. Różnice pomiędzy dostawcami usług hostingowych w szybkości obsługi stron WWW potrafią być nawet kilkukrotne, warto więc sprawdzić, czy firma która Cię obsługuje, robi to najlepiej.Czy Twoja strona WWW, na którą obecnie odbiorca czeka 5 sekund, mogłaby wyświetlić się w sekundę? Tak! Pod warunkiem, że wybierzesz mądrze, kierując się w wyborze firmy hostingowej nie osobistymi preferencjami, ale wynikami testów szybkości działania. Technologie serwerowe zmieniają się szybciej niż w motoryzacji i pewnie nie wybrałbyś obecnie przy zakupie samochodu modelu sprzed 10 lat. Skoro tak, to czemu wybierasz dostawcę hostingu, który korzysta z tak leciwego sprzętu?Testowanie usług nie jest zazwyczaj proste, dlatego porównując wiele różnych testów dostępnych w sieci Internet, wybraliśmy dla Ciebie Vanilla Benchmark https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, z użyciem którego nie będziesz miał żadnych problemów. Wystarczy go ściągnąć z podanego wyżej adresu, wgrać przez FTP w miejsce, gdzie znajdują się pliki Twojego serwisu WWW i uruchomić go, jak każdą inną stronę WWW. Po wejściu na niego przez przeglądarkę internetową od razu pokaże się wynik w postaci czasu potrzebnego do wykonania wszystkich testowanych…

Czytaj więcej
Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl
Posted on 16 kwietnia 2020

Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl

Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała… Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała certyfikat zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2017. Stanowi to kolejne potwierdzenie wdrożenia przez spółkę odpowiednich procedur bezpieczeństwa, związanych ze świadczonymi usługami rejestracji domen i hostingu w chmurze. Na początku 2019 roku nazwa.pl została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora kluczowego dla cyberbezpieczeństwa Polski, co stanowiło z jednej strony duże wyróżnienie dla spółki, ale również i wielkie zobowiązanie do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych, związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie wszystkich wymagań przez nazwa.pl na początku 2020 roku, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów spółki. Kolejnym krokiem było wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń przewidzianych w normie ISO 27001:2017. „Jesteśmy dumni z posiadania certyfikatu bezpieczeństwa informacji ISO 27001:2017, jak również pozytywnego wyniku audytu zgodności z ustawą o systemie cyberbezpieczeństwa Polski. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci biznesowi docenią wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie świadczonych przez nazwa.pl usług rejestracji domen i hostingu w chmurze” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl…

Czytaj więcej
CloudHosting w nazwa.pl
Posted on 7 kwietnia 2020

CloudHosting w nazwa.pl, czyli flota nowoczesnych wyścigówek

CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem… CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Obrazowo można powiedzieć, że hosting tradycyjny jest jak stary wysłużony autobus, a hosting w chmurze to flota nowoczesnych samochodów wyścigowych. Hosting, na którym będzie umieszczona Twoja strona WWW jest jak pojazd, który wypożyczasz w wypożyczalni. Może to być stary, wysłużony, ale pojemny autobus, do którego kierowca zapakuje wielu innych klientów albo flota nowoczesnych samochodów wyścigowych, którymi będzie mógł poszaleć samodzielnie z pełną prędkością. Co wybierasz? W tradycyjnym hostingu Twoja strona WWW umieszczona jest z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze i tam też jest uruchamiana. A jak myślisz, co się stanie, gdy ten serwer ulegnie awarii lub należy na nim uaktualnić oprogramowanie? Tak, strona przestanie działać. A co w przypadku, gdy inna strona WWW zacznie generować duży ruch, przeciążając serwer? Tak, Twoja strona zacznie wolno działać. Możesz jednak skorzystać z nowoczesnego rozwiązania w chmurze, pozbawionego wad tradycyjnego hostingu…

Czytaj więcej
wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
Posted on 3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%…
Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie.
Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie.
Zwiększony ruch w sieci Internet to jednak duże wyzwanie dla wszystkich dostawców usług hostingowych, a także operatorów telekomunikacyjnych. Zapewnienie działania usług hostingu na najwyższym poziomie, przy tak dużym wzroście zainteresowania, w przypadku firmy nazwa.pl było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu technologii chmury obliczeniowej…

Czytaj więcej
Zmiany w Programie Partnerskim nazwa.pl
Posted on 31 marca 2020

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl…
Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
Głównym celem Programu Partnerskiego nazwa.pl jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych dostępnych na polskim rynku przez zadowolonych Użytkowników. Korzyści z jego funkcjonowania są obopólne, Klient otrzymuje najwyższej jakości usługi a polecający Partner wysokie prowizje. Teraz benefity wynikające z uczestnictwa w Programie rosną, gdyż Klienci zamawiając usługę, korzystają z wysokich rabatów! Zgodnie z nowymi zasadami Programu polecający Partner otrzymuje 25% od każdej wpłaty za polecaną usługę. Nowością jest to, że Klient korzystający z polecenia uzyskuje 20% rabatu na zamawiane usługi!
„Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl!” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu spółki nazwa.pl…

Czytaj więcej
szyfrowanie backupu
Posted on 19 marca 2020

5 zalet szyfrowania backupu

Ludzie podobno dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i na tych, którzy zaczną je robić. Niestety…
Ludzie podobno dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i na tych, którzy zaczną je robić. Niestety w dobie szalejącego w Internecie ransomware’u i innych form cyberprzestępczej działalności samo posiadanie backupu nie wystarcza. Ochronę danych należy stosować na wielu poziomach. Takie dodatkowe warstwy zabezpieczeń to szyfrowanie i backup w chmurze, które, występując wspólnie, znacząco zmniejszają ryzyko utraty danych. Oto najważniejsze zalety tych rozwiązań.
Lepsza ochrona danych
Zasadniczą rolę w ochronie danych pełni tzw. obwodowy system bezpieczeństwa. W firmach jest to mniej lub bardziej złożona infrastruktura, obejmująca na przykład zapory sieciowe i narzędzia do ochrony punktów końcowych. Na komputerach użytkowników indywidualnych taką ochronę zapewniać powinien program antywirusowy. O ile jednak system bezpieczeństwa ma za zadanie chronić integralność danych przed atakami z zewnątrz, czyli próbami włamań, infekcjami złośliwym oprogramowaniem i ransomware’em, to gdy już dojdzie do skutecznej infiltracji, jest bezsilny, a włamywacz może do woli hulać po dyskach peceta albo po komputerach pracowników i wykradać cenne dane. Szyfrowanie danych pozwala oddzielić bezpieczeństwo systemu od bezpieczeństwa danych i zabezpiecza dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
Zgodność z RODO
Jeżeli prowadzisz firmę, której działalność obejmuje przetwarzanie danych osobowych, szczególna dbałość o bezpieczeństwo danych powinna leżeć w Twoim szeroko pojętym interesie. Rozporządzenie RODO w artykule 32 nakłada na Ciebie jako administratora…

Czytaj więcej
nowe funkcjonalności Cloud Backup
Posted on 17 marca 2020

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem… Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. Dobry system do wykonywania kopii zapasowych plików powinien w pełni zabezpieczać przed wszelkimi zdarzeniami związanymi z utratą informacji, a w szczególności przed skutkami włamania przez hakera. Oferty dysków sieciowych nie spełniają tego wymagania, gdyż po uzyskaniu dostępu do komputera atakujący ma pełny dostęp zarówno do oryginalnych danych, jak i do wszystkich ich kopii zlokalizowanych na takim dysku. Może więc je w dowolny sposób zmieniać, usuwać i to bez żadnej wiedzy właściciela danych. Co więcej, ponieważ pliki na dyskach sieciowych są współdzielone pomiędzy komputerem, tabletem czy smartfonem użytkownika, to naruszenie bezpieczeństwa na dowolnym z tych urządzeń może doprowadzić do utraty wszystkich zapisanych kopii zapasowych. Najnowsza wersja programu Cloud Backup rozwiązuje ten problem z bezpieczeństwem za pomocą jednorazowych kodów udostępnianych w Panelu Klienta nazwa.pl. Aby usunąć jakikolwiek plik z serwera w nazwa.pl, utworzony wcześniej przez program Cloud Backup, konieczna jest dodatkowa autoryzacja. Jej pokonanie wymagałoby przełamania zabezpieczeń nie tylko na komputerze użytkownika, ale również w systemie…

Czytaj więcej
dropshipping - co to jest i jak działa?
Posted on 12 marca 2020

Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na…
Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na dropshipping. Dla kogo przeznaczony jest ten model logistyczny oraz jakie są jego wady i zalety?
Jak działa dropshipping
Dropshipping to model, w którym sklep internetowy jest odpowiedzialny jedynie za marketing i obsługę zamówień. Magazynowanie towaru oraz jego wysyłka do zamawiających jest po stronie dostawcy usługi dropshippingu.
W tym modelu sprzedawca pośredniczy między hurtownią, producentem lub dystrybutorem a klientem. Jest jednak właścicielem towaru, co prawda zwolnionym z obowiązku jego wysyłki, ale odpowiedzialnym za zwrot i wymianę.
Po zamówieniu towaru przez klienta sprzedawca przesyła zapytanie do dostawcy towaru i jeśli towar jest dostępny, przyjmuje zamówienie od klienta. Następnie, po otrzymaniu płatności od klienta przesyła dostawcy należność za towar pomniejszoną o swoją marżę. Ten wysyła zamówiony towar do odbiorcy.
Dla kogo jest dropshipping
Dropshipping najlepiej sprawdzi się w przypadku małych sklepów. A zatem jeśli rozpoczynamy działalność e-commerce, dopiero rozwijając nasz pomysł na biznes, model ten pozwoli nam rozpocząć prowadzenie sklepu bez większych inwestycji. Na dropshippingu skorzystają również drobni przedsiębiorcy handlujący za pośrednictwem portali aukcyjnych, takich jak Allegro…

Czytaj więcej
← 1 … 17 18 19 … 24 →
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.