Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 sierpnia 2020

Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia

Tagi: bezpieczeństwo hosting praca
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie

Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna zadomowi się u nas na dobre, ponieważ ma wiele zalet. Które narzędzia pomogą w jej sprawnej organizacji?

Zalety pracy zdalnej

Badanie przeprowadzone 2 lata temu przez Kantar TNS pokazuje, że Polacy chętnie pracują zdalnie. 95% osób, które praktykowały ten sposób zatrudnienia, wypowiada się o nim pozytywnie. Z badań firmy Owl Labs wynika natomiast, że zdalni pracownicy są o 22% bardziej zadowoleni od osób pozostających w biurach.

Praca zdalna zwiększa zadowolenie pracowników firmy | nazwa.pl

Zatrudnieni cenią sobie w pracy zdalnej między innymi możliwość zachowania work-life balance oraz brak konieczności poświęcania czasu na dojazdy do pracy. Natomiast z punktu widzenia firmy wzrost zadowolenia pracowników przekłada się na większą efektywność zespołu.

Praca zdalna pozwala także zmniejszyć koszty wynajmu biura, ponieważ nie ma potrzeby, by miało ono duże rozmiary. Zatrudniając w ten sposób, mamy także dostęp do specjalistów z różnych rejonów kraju i spoza niego. Ułatwia to proces rekrutacyjny, szczególnie jeśli poszukujemy specjalistów z wąskich dziedzin.

Oczywiście praca zdalna wymaga klarownej oceny jej efektywności. Jeśli jednak postawimy nie tyle na „roboczogodziny” a realizację konkretnych zadań, możemy odczuć korzyść z nowej formy działania firmy. Wymaga to jednak stosowania odpowiednich narzędzi.

Sprawna komunikacja

Aby firma mogła działać zdalnie, zespół musi być ze sobą w stałym kontakcie. Celem jest przeniesienie w jak największym stopniu możliwości komunikacji między pracownikami, jaką mają w biurze w realia wirtualne.

Sprawna komunikacja podczas pracy zdalnej jest kluczowa | nazwa.pl

Pierwszą formą kontaktu w zespole będzie na pewno narzędzie umożliwiające połączenia głosowe i video oraz telekonferencje. Można w tym celu wykorzystać popularnego Skype’a, Google Hangouts czy Microsoft Teams.

Na początku pandemii dużą popularność zdobył też Zoom. Aplikacja pozwala na organizację spotkania dla nawet 1000 osób. Wygoda Zooma wynika z faktu, że by zaprosić uczestników do wideokonferencji, wystarczy wysłać im link. Okazało się jednak, że rodzi to problemy z bezpieczeństwem, gdyż łatwo było o włamania. Z tego powodu narzędzie jest coraz rzadziej wykorzystywane przez firmy.

Nie mniej ważny jest kontakt między członkami zespołu za pomocą czatów. Pozwalają one na wygodną i swobodną komunikację oraz zmniejszenie ilości wysyłanych e-maili. Warto tu zwrócić uwagę na Slacka, który pozwala na organizowanie grup, kanałów oraz wysyłanie wiadomości prywatnych.

Skuteczne zarządzanie zadaniami

W biurze można osobiście delegować zadania i przypominać sobie o nich w zespole. Jednak zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej, dobrze jest oprzeć się na skuteczniejszych narzędziach.

Programy do zarządzania zadaniami pozwalają na wygodną delegację pracy, ustalanie terminów i priorytetów oraz monitorowanie postępów działań. Dzięki temu unikamy niepotrzebnych telefonów.

Task menadżery pozwalają zyskać całościowy ogląd realizowanych projektów, przez co nie pominiemy żadnego z jego elementów oraz łatwiej określimy skalę działań potrzebnych do wykonania. Za ich pomocą będziemy mogli także współpracować przy dokumentach.

Członkom zespołu pracującym zdalnie programy ułatwiają walkę z prokrastynacją, gdyż projekt zostaje podzielony na mniej przytłaczające zadania. Dzięki temu łatwiej jest dotrzymywać terminów oraz odczuwa się mniejsze obciążenie psychiczne skalą koniecznych do wykonania prac. Zwyczajnie też nie ma potrzeby pamiętania o wszystkich zadaniach.

Task menadżery dostępne są jako aplikacje webowe. Wśród nich warto zwrócić uwagę na Monday, Trello czy Wrike.

Wygodne współdzielenie plików

Członkowie zespołu pracujący zdalnie powinni mieć dostęp z własnych komputerów do najważniejszych plików projektu. Muszą także wygodnie przesyłać pliki innym członkom zespołu. Wysyłanie ich e-mailem jest kłopotliwe, a serwery pocztowe nakładają ograniczenia na wielkość wysyłanych załączników.

Rozwiązaniem jest chmura obliczeniowa, która pozwala przechowywać pliki na zewnętrznych serwerach. Można je następnie udostępniać całemu zespołowi lub wybranym jego członkom. W rozwiązaniach cloud computing możemy uploadować pliki dowolnej wielkości.

Warto wspomnieć, że mając serwer hostingowy, dysponujący dużym limitem przestrzeni dyskowej, sami również możemy uruchomić na nim usługę współdzielenia plików. Istnieje wiele wygodnych i bezpłatnych narzędzi, które umożliwiają nam realizację tego typu zadań. Wśród nich należy wymienić aplikację ownCloud. Jest to bezpłatne narzędzie, które każdy użytkownik pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl może uruchomić za pomocą autoinstalatora skryptów, który jest dostępny w panelu Active.admin naszego serwera.

Dla firmy odpowiednie są także narzędzia dedykowane, które dają możliwość stałego tworzenia kopii zapasowych kluczowych danych oraz udostępniania ich pracownikom.

Praca nad dokumentami

Aby wygodnie współpracować, warto stosować także programy biurowe online. Pozwalają one na wspólną edycję dokumentów w czasie rzeczywistym, w tym dodawanie komentarzy. Nie ma w związku z tym konieczności przesyłania sobie zaktualizowanych wersji plików.

Wygodna praca nad dokumentami podczas pracy zdalnej jest bardzo ważna | nazwa.pl

Do aplikacji tego typu należy pakiet biurowy Google. Może on z powodzeniem zastąpić Microsoft Office, gdyż pozwala na odczytywanie i zapisywanie plików w formacie tego programu.

Pakiet składa się z Dokumentów Google, które stanowią odpowiednik Worda i zawierają większość funkcji potrzebnych do edycji dokumentów tekstowych. Korzystać możemy także z Arkuszy Google, pozwalających operować na arkuszach kalkulacyjnych oraz Prezentacji Google, które działają w sposób zbliżony do PowerPointa.

Dla zwolenników Microsoft Office dobrym rozwiązaniem może być usługa Office 365. Zawiera wszystkie funkcje pakietu biurowego Microsoftu, jednak możemy korzystać z niej poprzez przeglądarkę oraz mamy dostęp do zawsze najnowszej wersji oprogramowania.

Przewagą Office 365 nad Google Docs jest dostęp do aplikacji Access i Outlook. W wybranych pakietach można także korzystać z programu Publisher. Przede wszystkim jednak rozwiązanie Microsoftu jest bardziej zaawansowane niż Google’a, dlatego, jeśli potrzebne są nam dodatkowe funkcje, warto z niego skorzystać. Dostęp do Office 365 jest płatny w modelu abonamentowym.

Dajmy szansę pracy zdalnej

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że wielu zatrudnionych, którzy zakosztują pracy zdalnej, będzie chciało już przy niej pozostać. Być może, jak to było w wielu firmach jeszcze przed pandemią, pracownicy będą odwiedzali biuro jedynie raz czy dwa razy w tygodniu, by uczestniczyć w spotkaniach czy zwyczajnie porozmawiać z koleżankami i kolegami.

Warto w związku z tym wykorzystać zaistniałą obecnie sytuację, aby przestawić firmę na nowe tory. Może to przynieść korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Sztuczna inteligencja w Mailer Panel | nazwa.pl
11 lutego 2025

Sztuczna inteligencja w Mailer Panel

Sztuczna inteligencja w Mailer Panel to prawdziwa rewolucja w przygotowywaniu mailingów. Wykorzystanie Kreatora... Sztuczna inteligencja w Mailer Panel to prawdziwa rewolucja w przygotowywaniu mailingów. Wykorzystanie Kreatora AI umożliwia automatyczne generowanie treści wiadomości e-mail na podstawie podanej przez Ciebie tematyki. Możesz od teraz zapomnieć o czasochłonnym wymyślaniu zawartości, wystarczy kilka kliknięć, aby otrzymać gotową propozycję, którą możesz zapisać jako szablon wiadomości i wykorzystać w swoich mailingach. A jeżeli Ci się nie spodoba, to AI wygeneruje kolejnego maila 😊. Dostępny w Mailer Panel Kreator AI otwiera nowe możliwości przed każdym, kto chce szybko stworzyć profesjonalną kampanię mailingową. Wystarczy opisać tematykę wiadomości, a sztuczna inteligencja zaproponuje atrakcyjną treść mailingu. A ponieważ Mailer Panel oferuje ponad 100 gotowych szablonów wiadomości, zawartość wygenerowaną przez Kreator AI można z łatwością wkomponować w jeden z nich. Takie połączenie nowoczesnej technologii i gotowych rozwiązań graficznych sprawia, że przygotowanie kampanii mailingowej staje się dziecinnie proste. Jak działa sztuczna inteligencja w Mailer Panel? Obsługa Kreatora AI jest niezwykle łatwa. Wystarczy wpisać tematykę e-maila, na przykład „mailing reklamowy promujący dostawę tonerów do drukarki z rabatem 20%”. Na tej podstawie sztuczna inteligencja wygeneruje treść wiadomości. Co ważne, zaproponowana zawartość nie będzie szablonowa, bo Kreator AI za każdym razem uwzględnia specyfikę rynku oraz oczekiwania potencjalnych odbiorców wiadomości, aby każdy przygotowany mailing brzmiał naturalnie i przekonująco. Po wygenerowaniu można ją od razu zapisać jako nowy szablon. A jeżeli propozycja Ci się nie spodoba, to AI stworzy kolejnego e-maila...
Strony WordPress najszybciej działają w nazwa.pl
12 września 2023

Strony WordPress najszybciej działają w nazwa.pl

Z informacji opublikowanych przez nowy serwis webspeed.pl, który zajmuje się badaniem sprawności działania... Z informacji opublikowanych przez nowy serwis webspeed.pl, który zajmuje się badaniem sprawności działania stron WWW, witryny zbudowane w oparciu o CMS WordPress najszybciej pracują na CloudHostingu nazwa.pl. Średni czas generowania takich witryn w polskim Internecie wynosi 1,27 s, podczas gdy w nazwa.pl to tylko 0,53 s. To bardzo ważny wskaźnik, bo jak podaje webspeed.pl, jeżeli strona wczytuje się wolno, użytkownicy rezygnują z jej przeglądania. Szybkość strony ma także wpływ na wyniki jej pozycjonowania, dlatego warto regularnie badać czas ładowania swojej witryny. Serwis webspeed.pl regularnie weryfikuje czasy, w jakich generowane są pliki index.php w prawie 2 mln domen internetowych. Jego twórcy skoncentrowali się na badaniu wskaźnika TTFB, który można określić jako miarę wydajności witryny. Określa on okres, jaki upływa od wysłania żądania do serwera przez przeglądarkę użytkownika do momentu otrzymania przez nią pierwszego bajtu danych. Dzięki temu wartość TTFB można w większości przypadków traktować jako jeden z kluczowych wskaźników wydajności hostingu, na którym pracuje dana strona. WordPress jest najpopularniejszym obecnie systemem zarządzania treścią, z którego korzysta ponad 43% stron w całym Internecie. Jak podaje webspeed.pl, najwięcej witryn zbudowanych za jego pomocą w Polsce utrzymywanych jest na serwerach home.pl. Serwis opublikował także ciekawe informacje o wersjach WordPressa, które stosowane są przez użytkowników. Na podstawie weryfikacji ponad 374 tys. witryn stwierdzono, że nieco ponad 32% z nich korzysta z najnowszej wersji systemu zarządzania treścią, a wersja niższa niż 6.x pojawia się w nieco ponad 7% przypadków. To dobre informacje, które potwierdzają, że polscy użytkownicy WordPressa w większości dbają o jego aktualizację...
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii... Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl. Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów. Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych. „W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne... SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest - dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie? Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads. Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz. Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych...
rynek nazw domen w Polsce
6 grudnia 2018

Rynek nazw domen w Polsce

Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl... Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl utrzymywane było ponad 2,58 mln nazw domen. To pozytywny sygnał dla branży usług rejestracji domen. Wzrosty obejmują nie tylko ilość domen, ale także liczbę abonentów rejestrujących domeny, a tych dziennie w trzecim kwartale przybywało ponad 2,4 tys. Prawie 70% domen jest w posiadaniu przedsiębiorców, a pozostałe 30% należy do osób fizycznych. Domena .eu jest drugą po domenie .pl najczęściej wybieraną końcówką wśród domen rejestrowanych przez Polaków. Według danych z EURid ilość domen .eu zarejestrowanych w Polsce na koniec października 2018 roku wyniosła 206 tys. Domeny europejskie stanowią jedynie uzupełnienie rynku domen polskich, stanowiąc jednak bardzo dobry wybór dla wszystkich firm, które zamierzają rozwinąć swoją działalność na rynkach Unii Europejskiej. Rejestracja domen Brakuje informacji na temat ilości zarejestrowanych przez Polaków domen w najpopularniejszym rejestrze .com, gdyż w Polsce funkcjonuje tylko jedna firma z akredytacją ICANN. Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, największego w Polsce rejestratora domen, od prawie 10 lat rejestruje domeny globalne. Pozostałe czołowe polskie firmy zajmujące się rejestracją domen: home.pl, Consulting Service, AZ.pl, rejestrują domeny .com na zasadzie pośrednictwa przez akredytowanych Partnerów ICANN, takich jak NetArt Registrar. Z oficjalnych danych podawanych przez ICANN wynika, że jedyny polski rejestrator domen .com posiadał na koniec trzeciego kwartału zarejestrowanych 71,5 tys. domen .com, co biorąc pod uwagę udział spółek NetArt/nazwa.pl w rejestracji domen...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.