Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Tagi: e-sklep
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?

Zarządzanie asortymentem

Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.

Monitoring w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.

Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.

Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby tworzenie unikalnych opisów, gdyż wyróżnia nas to na tle sklepów, które je kopiują. Nie zawsze jest to jednak możliwe, ze względu na dużą ilość czasu potrzebnego do wykonywania tych czynności.

Przykładem na dość wygodny sposób zarządzania asortymentem jest interfejs zarządzania magazynem, dostępny w ramach aplikacji sklepu internetowego e-Sklep Cloud, z oferty nazwa.pl. W pakiecie e-Sklep Cloud otrzymujemy zarówno sprawnie działający serwer, jak również aplikację, która będzie w stanie sprostać naszym oczekiwaniom w zakresie poruszanego zagadnienia.

Polityka cenowa

Gdy dysponujemy szerokim asortymentem, ręczne zarządzanie cenami produktów jest wyjątkowo czasochłonne lub wręcz niemożliwe. Procesy te można jednak zautomatyzować.

Mechanizmy automatyzacji mogą polegać na pobieraniu cenników bezpośrednio od dostawców lub ustalaniu cen w odniesieniu do cen zakupu powiększonych o marżę ustaloną dla wszystkich produktów lub konkretnych ich kategorii.

Za pomocą odpowiednich algorytmów możliwe jest także samoistne tworzenie promocji i wyprzedaży. Warto również wdrożyć mechanizmy pozwalające wybrać cenę produktu na podstawie najatrakcyjniejszych ofert hurtowni.

Obsługa zamówień

Dzięki automatyzacji obsługi zamówień nie tylko oszczędzamy czas. Przekłada się to także na lepszą i szybszą obsługę klienta, w tym np. wygodne zwroty i reklamacje.

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym | nazwa.pl

Znacznym odciążeniem dla pracowników jest także samoistna obsługa płatności. Oznacza to automatyczne księgowanie wpłat czy drukowanie i wysyłanie faktur. Do klienta wysyłane są także informacje dotyczące etapu realizacji zamówienia.

Warto wykorzystać tu systemy szybkich płatności, jak DotPay czy PayU. Nie tylko usprawniają one obsługę płatności, ale także wpływają na wzrost satysfakcji klientów. Dzięki temu użytkownicy nie rezygnują z dokonania zakupu, napotykając na utrudnienie w postaci konieczności ręcznego zdefiniowania przelewu. Przekłada się to na niższy współczynnik porzuconych koszyków.

Dobrym rozwiązaniem jest także automatyzacja logistyki. Pozwalają na to moduły integrujące sklep z firmami kurierskimi. Dzięki nim można w prosty sposób generować listy przewozowe i nie ma potrzeby czasochłonnej obsługi pracy kurierów.

Obsługa klienta

Coraz częściej obsługa klienta w sklepach internetowych odbywa się za pośrednictwem komunikatorów, np. Facebook Messengera. Jest to dla użytkowników wygodne, ponieważ nie muszą odrywać się od codziennych zajęć, by zadać pytanie firmie. Forma ta jest również mniej zobowiązująca niż kontakt telefoniczny czy mailowy.

Obsługę komunikatorów można zautomatyzować za pomocą chatbotów. Na Facebooku stały się one bardzo popularne i funkcjonuje ich już około 300 tysięcy. Boty nie tylko natychmiastowo przywitają klienta, ale także odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania czy umożliwią złożenie zamówienia.

Zaawansowane chatboty potrafią prowadzić konwersację coraz trudniejszą do odróżnienia od rozmowy z prawdziwym konsultantem. Wykorzystywanie mechanizmów sztucznej inteligencji może sprawić w przyszłości, że „ludzka” obsługa klienta będzie wkraczać jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Warto także dokonać synchronizacji różnych kanałów obsługi klienta, ponieważ zdarza się, że użytkownicy stosują je wymiennie. Dzięki scentralizowanej bazie danych zapytań konsultanci będą znali sprawę, którą klient poruszył na czacie także wtedy, gdy zadzwoni do firmy czy napisze e-maila.

Prostym i popularnym rozwiązaniem jest także zautomatyzowana infolinia, która przekieruje klienta do odpowiedniego pracownika czy przedstawi najważniejsze komunikaty.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Automatyzacja marketingu

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu opiera się na algorytmach określających reakcję systemu na określone zdarzenia. Zadaniem pracowników jest tutaj jedynie stworzenie odpowiedniego scenariusza działań systemu.

Dzięki automatyzacji marketingu możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań klientów i przez to prowadzenie bardziej spersonalizowanego marketingu. Przekłada się to na wyższą konwersję, ponieważ oferty są lepiej dostosowane do zainteresowań i potrzeb odbiorców.

Przy użyciu marketing automation śledzone są zachowania użytkowników na stronie sklepu i po wyjściu z niej. Dzięki temu można prezentować im trafniejsze oferty. Będziemy mogli także skuteczniej zarządzać bazą klientów, od pierwszego kontaktu z marką aż po okres posprzedażowy.

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzację marketingu można wykorzystać między innymi do akcji up-sellingowych i cross-sellingowych, dzięki trafnej personalizacji contentu wyświetlanego użytkownikowi. Wyślemy także klientom celowane mailingi, a także skuteczniej poprowadzimy działania Google Ads czy Facebook Ads.

Marketing automation pozwoli także na skuteczny remarketing, dzięki któremu dotrzemy do klientów, którzy już dokonali zakupu w sklepie. Będziemy mogli także analizować zachowania użytkowników w aplikacjach mobilnych czy kategoryzować klientów pod kątem ich zaangażowania, by móc dostosować do tego intensywność działań marketingowych.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Automatyzacja to realne oszczędności

Dzięki zastosowaniu algorytmów możemy znacznie zmniejszyć nakład pracy potrzebny do prowadzenia sklepu internetowego. Przekłada się to na realne oszczędności, ponieważ zespół może być mniejszy, a zatem koszty zatrudnienia niższe.

Automatyzacja to także szybsza obsługa kluczowych procesów e-commerce, co przekłada się na wzrost dochodów oraz większe zadowolenie klienta. Dlatego też automatyzujmy jak najwięcej, a na pewno odczujemy tego realne korzyści.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
14 stycznia 2021

PHP 8 na hostingu w nazwa.pl

Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla... Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla programistów tego języka, jak również optymalizację w zakresie jego składni. Ważną nowością jest również przyspieszenie wykonywania kodu, dzięki rozszerzeniu mechanizmu Zend OPcache o nowy mechanizm Just in Time Compiler (JIT). Wraz z nową wersją PHP zostały udostępnione również wszystkie biblioteki i zależności. O nowej wersji PHP 8, wydanej pod koniec listopada 2020, można znaleźć wiele informacji. Komentarze są bardzo różne – od zachwytów, aż po niezbyt pochlebne opinie. Każdy skupia się na zupełnie innych aspektach nowego wydania tego najpopularniejszego języka programowania aplikacji w sieci Internet. My, jako firma hostingowa, skupimy się tylko na jednej funkcjonalności Just in Time Compiler (JIT), gdyż może mieć ona największy wpływ na szybkość działania serwisów WWW. Just in Time Compiler (JIT) PHP jest językiem interpretowanym. Oznacza to, że po uruchomieniu skryptu PHP interpreter za każdym razem analizuje, kompiluje i wykonuje kod. W kółko przy każdym żądaniu. Może to spowodować marnowanie zasobów procesora i dodatkowy czas konieczny do przejścia całego procesu od początku do końca. Niezależnie od tego, jak długo będą się wykonywały oczekiwane przez Ciebie operacje, za każdym razem przed ich wykonaniem nastąpić musi kilkuetapowy proces weryfikacji składni skryptu i jego przetworzenie na kod zrozumiały dla procesora....
Nowe technologie node.js, .NET Core, Mongo DB i Redis w nazwa.pl
7 września 2020

Nowe technologie: node.js, .NET Core, MongoDB i Redis w nazwa.pl

W odpowiedzi na oczekiwania Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie... W odpowiedzi na oczekiwania naszych Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie. Już niedługo oferta hostingu w nazwa.pl zostanie rozszerzona o dodatkowe, nowoczesne rozwiązania, które umożliwią uruchomienie aplikacji wykonanych w środowisku node.js i .NET Core. Oprócz nowych środowisk udostępnimy również możliwość korzystania z nierelacyjnych baz danych MongoDB i Redis. Nowe funkcjonalności uzupełnią możliwości usług oferowanych przez nazwa.pl, pozwalając na uruchomienie setek różnych aplikacji, dostępnych za darmo w Internecie. Node.js i .Net Core Technologie node.js i .Net Core, które zostaną wdrożone przez nazwa.pl do końca 2020 roku, są nowością na polskim rynku, wyczekiwaną przez młode pokolenie programistów, znudzonych tworzeniem aplikacji webowych wyłącznie w języku PHP. Udostępnienie nowych środowisk do uruchamiania serwisów WWW na wydajnym hostingu w chmurze nazwa.pl, ułatwi pracę wielu webmasterom, zdejmując z nich obowiązek samodzielnego administrowania serwerami dedykowanymi, na których wcześniej mogli korzystać z tych technologii. Node.js jest wieloplatformowym środowiskiem, które umożliwia uruchamianie skryptów JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Dzięki temu developerzy zyskują możliwość tworzenia ciekawych i szybkich aplikacji, które uruchamiane są na serwerze, a do przeglądarki wysyłany jest tylko wynik ich pracy...

Jak zarabiać na tworzeniu stron w dobie WordPressa | nazwa.pl
7 lipca 2020

Jak zarabiać na tworzeniu stron w dobie WordPressa?

WordPress jest systemem, w którym każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych... WordPress jest systemem, w którym właściwie każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych. Czy w dobie popularności tego CMS-a jest jeszcze zatem na rynku miejsce dla webmasterów? Niezmiennie tak - oto dlaczego. Nie taki WordPress prosty Mimo pozornej prostoty systemu, stworzenie strony na WordPressie nie jest aż tak łatwe. Wymaga zaznajomienia się z jego funkcjami oraz zdobycia podstawowej wiedzy na temat wtyczek, chociażby po to, by potrafić zainstalować podstawowe pluginy do budowy stron metodą przeciągnij i upuść. Klienci musieliby poświęcić swój czas na zdobycie nowych umiejętności, a w firmach oddelegować do tego celu pracownika. Stworzenie strony zajęłoby z tego powodu dużo czasu i to bez pewności, że efekt będzie wyglądał profesjonalnie. Nawet jeśli po naszej stronie nie będzie pracy w zakresie kodowania (lub będzie bardzo ograniczona, np. do zmian w CSS), klient może potrzebować osoby, która w pełni zajmie się wszystkimi aspektami tworzenia strony, aby sam nie musiał się tego uczyć. Budowę witryny rozpoczynamy przede wszystkim od wyboru właściwego rozwiązania hostingowego, na którym będzie publikowana nasza strona WWW oraz wyboru domeny, czyli adresu, jaki osoba wchodząca na stronę będzie musiała wpisać w swojej przeglądarce internetowej. W ofercie nazwa.pl znajdują się profesjonalne rozwiązania hostingowe oparte na technologii Cloud. Koszt serwera rozpoczyna się już od 100 zł netto za rok...
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas
7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak... Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”? Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają. Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje. Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje. Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV...
Pomoc Premium dla firm | nazwa.pl
8 października 2019

Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl

Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów... Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów, będących do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wsparcie to pozwala firmom zaoszczędzić czas, a jak wiadomo czas to pieniądz. W tym miejscu myśli każdego kotłują się wokół pytania: Tak pięknie to wygląda, ale ile będzie mnie to kosztować? Większość osób obawia się zbyt wysokich kosztów, idących w parze z wysokim standardem. Nie w tym przypadku, Pomoc Premium to wysoka jakość w niskiej cenie. Całkowity miesięczny koszt to jedyne 10 zł ­– za tę cenę mamy zapewnione pierwszeństwo w obsłudze i rozwiązywanie nierzadko trudnych technicznych problemów. Uprzywilejowany Klient Aby określić najważniejsze cechy Pomocy Premium, powinniśmy skupić się na podstawowych problemach i przeszkodach, z jakimi mierzą się każdego dnia Klienci prowadzący własne przedsiębiorstwa. Osoby prowadzące swój biznes wiedzą, jak cennym aktywem jest czas. W dobie zaawansowanego rozwoju cyfryzacji przedsiębiorcy podejmują starania, aby tego czasu mieć jak najwięcej i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny. Jednak nie zawsze wszystko układa się zgodnie z planem. Na przeszkodzie mogą stanąć nam rzeczy niezależne od nas. Wówczas nawiązujemy kontakt z naszym usługodawcą. Przeważająca ilość firm hostingowych świadczy wsparcie jedynie w określonych dniach i godzinach. Nie jest to profesjonalne i rzetelne podejście...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.