Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Tagi: e-sklep
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?

Zarządzanie asortymentem

Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.

Monitoring w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.

Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.

Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby tworzenie unikalnych opisów, gdyż wyróżnia nas to na tle sklepów, które je kopiują. Nie zawsze jest to jednak możliwe, ze względu na dużą ilość czasu potrzebnego do wykonywania tych czynności.

Przykładem na dość wygodny sposób zarządzania asortymentem jest interfejs zarządzania magazynem, dostępny w ramach aplikacji sklepu internetowego e-Sklep Cloud, z oferty nazwa.pl. W pakiecie e-Sklep Cloud otrzymujemy zarówno sprawnie działający serwer, jak również aplikację, która będzie w stanie sprostać naszym oczekiwaniom w zakresie poruszanego zagadnienia.

Polityka cenowa

Gdy dysponujemy szerokim asortymentem, ręczne zarządzanie cenami produktów jest wyjątkowo czasochłonne lub wręcz niemożliwe. Procesy te można jednak zautomatyzować.

Mechanizmy automatyzacji mogą polegać na pobieraniu cenników bezpośrednio od dostawców lub ustalaniu cen w odniesieniu do cen zakupu powiększonych o marżę ustaloną dla wszystkich produktów lub konkretnych ich kategorii.

Za pomocą odpowiednich algorytmów możliwe jest także samoistne tworzenie promocji i wyprzedaży. Warto również wdrożyć mechanizmy pozwalające wybrać cenę produktu na podstawie najatrakcyjniejszych ofert hurtowni.

Obsługa zamówień

Dzięki automatyzacji obsługi zamówień nie tylko oszczędzamy czas. Przekłada się to także na lepszą i szybszą obsługę klienta, w tym np. wygodne zwroty i reklamacje.

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym | nazwa.pl

Znacznym odciążeniem dla pracowników jest także samoistna obsługa płatności. Oznacza to automatyczne księgowanie wpłat czy drukowanie i wysyłanie faktur. Do klienta wysyłane są także informacje dotyczące etapu realizacji zamówienia.

Warto wykorzystać tu systemy szybkich płatności, jak DotPay czy PayU. Nie tylko usprawniają one obsługę płatności, ale także wpływają na wzrost satysfakcji klientów. Dzięki temu użytkownicy nie rezygnują z dokonania zakupu, napotykając na utrudnienie w postaci konieczności ręcznego zdefiniowania przelewu. Przekłada się to na niższy współczynnik porzuconych koszyków.

Dobrym rozwiązaniem jest także automatyzacja logistyki. Pozwalają na to moduły integrujące sklep z firmami kurierskimi. Dzięki nim można w prosty sposób generować listy przewozowe i nie ma potrzeby czasochłonnej obsługi pracy kurierów.

Obsługa klienta

Coraz częściej obsługa klienta w sklepach internetowych odbywa się za pośrednictwem komunikatorów, np. Facebook Messengera. Jest to dla użytkowników wygodne, ponieważ nie muszą odrywać się od codziennych zajęć, by zadać pytanie firmie. Forma ta jest również mniej zobowiązująca niż kontakt telefoniczny czy mailowy.

Obsługę komunikatorów można zautomatyzować za pomocą chatbotów. Na Facebooku stały się one bardzo popularne i funkcjonuje ich już około 300 tysięcy. Boty nie tylko natychmiastowo przywitają klienta, ale także odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania czy umożliwią złożenie zamówienia.

Zaawansowane chatboty potrafią prowadzić konwersację coraz trudniejszą do odróżnienia od rozmowy z prawdziwym konsultantem. Wykorzystywanie mechanizmów sztucznej inteligencji może sprawić w przyszłości, że „ludzka” obsługa klienta będzie wkraczać jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Warto także dokonać synchronizacji różnych kanałów obsługi klienta, ponieważ zdarza się, że użytkownicy stosują je wymiennie. Dzięki scentralizowanej bazie danych zapytań konsultanci będą znali sprawę, którą klient poruszył na czacie także wtedy, gdy zadzwoni do firmy czy napisze e-maila.

Prostym i popularnym rozwiązaniem jest także zautomatyzowana infolinia, która przekieruje klienta do odpowiedniego pracownika czy przedstawi najważniejsze komunikaty.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Automatyzacja marketingu

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu opiera się na algorytmach określających reakcję systemu na określone zdarzenia. Zadaniem pracowników jest tutaj jedynie stworzenie odpowiedniego scenariusza działań systemu.

Dzięki automatyzacji marketingu możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań klientów i przez to prowadzenie bardziej spersonalizowanego marketingu. Przekłada się to na wyższą konwersję, ponieważ oferty są lepiej dostosowane do zainteresowań i potrzeb odbiorców.

Przy użyciu marketing automation śledzone są zachowania użytkowników na stronie sklepu i po wyjściu z niej. Dzięki temu można prezentować im trafniejsze oferty. Będziemy mogli także skuteczniej zarządzać bazą klientów, od pierwszego kontaktu z marką aż po okres posprzedażowy.

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzację marketingu można wykorzystać między innymi do akcji up-sellingowych i cross-sellingowych, dzięki trafnej personalizacji contentu wyświetlanego użytkownikowi. Wyślemy także klientom celowane mailingi, a także skuteczniej poprowadzimy działania Google Ads czy Facebook Ads.

Marketing automation pozwoli także na skuteczny remarketing, dzięki któremu dotrzemy do klientów, którzy już dokonali zakupu w sklepie. Będziemy mogli także analizować zachowania użytkowników w aplikacjach mobilnych czy kategoryzować klientów pod kątem ich zaangażowania, by móc dostosować do tego intensywność działań marketingowych.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Automatyzacja to realne oszczędności

Dzięki zastosowaniu algorytmów możemy znacznie zmniejszyć nakład pracy potrzebny do prowadzenia sklepu internetowego. Przekłada się to na realne oszczędności, ponieważ zespół może być mniejszy, a zatem koszty zatrudnienia niższe.

Automatyzacja to także szybsza obsługa kluczowych procesów e-commerce, co przekłada się na wzrost dochodów oraz większe zadowolenie klienta. Dlatego też automatyzujmy jak najwięcej, a na pewno odczujemy tego realne korzyści.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Obsługa LSCache plugins na hostingu nazwa.pl
15 maja 2024

Obsługa LSCache plugins na hostingu nazwa.pl

Pamięć podręczna na serwerze WWW przyspiesza czas obsługi zapytań o strony poprzez przechowywanie ich... Pamięć podręczna na serwerze WWW przyspiesza czas obsługi zapytań o strony poprzez przechowywanie ich statycznych wersji. Dzięki eliminacji konieczności generowania zawartości strony przy każdym wywołaniu serwisu, zmniejsza się również obciążenie serwera, a integracja mechanizmu z siecią Content Delivery Network zapewnia efektywniejsze dostarczanie treści użytkownikom z różnych regionów świata. Zastosowanie cache po stronie serwera znacząco skraca czas potrzebny na przygotowanie do wysłania strony WWW, gdyż serwer przechowuje statyczne wersje wykonanego wcześniej kodu PHP. Aby jednak taki mechanizm działał prawidłowo, aplikacja typu WordPress powinna zarządzać aktualizacjami informacji umieszczonymi w cache. Odbywa się to poprzez wtyczki, które udostępnione są bezpłatnie do WordPressa, PrestaShop, Magento i innych popularnych systemów. LSCache plugins na hostingu nazwa.pl Jednym z najpopularniejszych rozwiązań do zarządzania statycznymi wersjami wykonanego kodu PHP jest LSCache. To implementacja cache po stronie serwera zastosowana w LiteSpeed. Mechanizm działania stosowany w modułach, które z niego korzystają, jest jednak uniwersalny niezależnie od rodzaju serwera WWW. Pozwala w sposób automatyczny zapisywać, przechowywać i rewalidować zawartość cache w ramach serwera wykonującego kod PHP. W przypadku nazwa.pl obsługa cache dla PHP realizowana jest po stronie węzłów CDN nazwa.pl, a nie na serwerze, dzięki czemu dane, które mają być wysłane do przeglądarki użytkownika, zlokalizowane są dużo bliżej, niż gdyby ich przesyłanie miało odbywać się z oryginalnego serwera. Jest to dodatkowa korzyść wpływająca zarówno na czas przesyłania plików HTML, jak i na zwiększenie wydajności usługi hostingowej. Zarządzaniem zawartością cache zajmują się serwery wchodzące w skład...
Świąteczne życzenia od nazwa.pl
23 grudnia 2022

Ho! Ho! Ho! Świąteczne życzenia od nazwa.pl

Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w... Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w niewielkim stopniu zapomnieć o troskach dnia codziennego. Ten magiczny dzień kojarzy się nam z choinką, prezentami, świątecznymi dekoracjami czy pysznymi potrawami, które specjalnie na tę okazję pojawiają się na stołach. Ale najważniejsze podczas świąt jest to, że mamy wreszcie możliwość, aby spędzić choć kilka chwil z życzliwymi sobie osobami. Wesołych Świąt! Choinka czy Święty Mikołaj? Można się spierać, który symbol związany z Bożym Narodzeniem jest ważniejszy. Zdecydowana większość z nas przystraja teraz choinkę lub zaraz zacznie to robić. Zielone drzewko to obowiązkowy element w mieszkaniu pod koniec grudnia. A jeśli będzie żywe, to dodatkowo zagwarantuje nam przepiękny leśny zapach, który od samego początku będzie budował szczególnie miły nastrój w naszych sercach. W poszczególnych regionach Polski obowiązują różne zwyczaje, mówiące o tym, kto przynosi pod choinkę prezenty. Jednak ze względu na tradycję anglosaską nie ma chyba nikogo, kto nie kojarzyłby miłego starszego mężczyzny z siwą brodą, ubranego w ciepły czerwony płaszcz z białym kożuszkiem. Dzisiaj prawie każde dziecko na świecie wysyła do Świętego Mikołaja list lub kartkę, przypominając o sobie i obiecując, że już za rok na pewno nie będzie denerwować rodziców :-) A on, chcąc spełnić ich marzenia, przemieszcza się po całym świecie saniami zaprzęgniętymi w renifery, w rytm piosenki „Santa Claus Is Coming To Town”, z wielkim workiem pełnym fantastycznych prezentów...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl
9 września 2020

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB... Spółka nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB przestrzeni dyskowej na strony WWW i pocztę elektroniczną. Nowa oferta stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spółki, którzy zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na miejsce do przechowywania danych. Dla wielu firm, które przez lata działają w cyfrowym świecie i zgromadziły bardzo dużą ilość danych, to nie moc obliczeniowa serwera, ale przestrzeń dyskowa stanowi barierę do dalszego rozwoju. Rosnąca ilość poczty, wysyłanej i odbieranej każdego dnia, stanowi większość zajętej powierzchni dyskowej. Gigabajty danych przesyłanych przez maile dokumentują historię kontaktów i rozliczeń z klientami, stanowiąc podstawową bazę wiedzy każdej firmy o swoich kontrahentach. Powoduje to, że skrzynki pocztowe stale zwiększają swoją objętość i jest to trend, który można zaobserwować od wielu lat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wsłuchując się w ich głosy, spółka nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty nowe pakiety usług hostingu stron WWW i poczty elektronicznej o nazwie CloudHosting, pozwalające przechowywać nawet 2 TB poczty i danych udostępnianych na stronach WWW. Oprócz typowych usług hostingu WWW, firma nazwa.pl wprowadziła do oferty również wyspecjalizowane pakiety przeznaczone do obsługi poczty o nazwie CloudMail. Usługi te udostępniają również do 2 TB miejsca dyskowego, z tym że można je przeznaczyć w całości na pocztę...
Instagram w e-commerce
29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można... Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook. Instagram vs Facebook Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam? Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej...
Certyfikaty SSL ECDSA
16 maja 2019

Certyfikaty SSL ECDSA w ofercie nazwa.pl

Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane... Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane zabezpieczone za pomocą takich kluczy są tak bezpieczne, jak klucz, którymi są zaszyfrowane i sama metoda szyfrowania. Bezpieczeństwo to oparte jest o skalę trudności złamania klucza oraz o algorytm (rodzaj zamka) zabezpieczający dane. Co to jest SSL? SSL, czyli Secure Socket Layer, jest protokołem internetowym, który szyfruje dane przesyłane pomiędzy użytkownikiem a witryną. Dzięki temu może on być pewien, że informacje te nie zostaną zmienione oraz nie nastąpi przekierowanie, przez które mogłyby trafić w niepowołane ręce. SSL niezbędny jest dla stron, które wykorzystują lub przetwarzają dane użytkowników, lub wykorzystują płatności internetowe. Chroni on przed groźnym w skutkach wyciekiem danych klientów. Bezpieczeństwo SSL szyfruje wszystkie dane przesyłane przez przeglądarkę internetową za pomocą klucza praktycznie niemożliwego do złamania. Dzięki temu nikt nie będzie w stanie wykraść danych osobowych, adresów czy numerów kart kredytowych Twoich klientów. Pozwala im to na bezpieczne transakcje internetowe i składanie zamówień. Tak właśnie działa cyfrowy klucz zabezpieczający Twoją stronę...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.