Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(90)
  • WordPress(58)
  • e-Sklep(56)
  • Backup(14)
  • Poczta(14)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(85)
  • Webmastering(31)
Posted on 6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Tagi: e-sklep
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?

Zarządzanie asortymentem

Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.

Monitoring w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.

Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.

Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby tworzenie unikalnych opisów, gdyż wyróżnia nas to na tle sklepów, które je kopiują. Nie zawsze jest to jednak możliwe, ze względu na dużą ilość czasu potrzebnego do wykonywania tych czynności.

Przykładem na dość wygodny sposób zarządzania asortymentem jest interfejs zarządzania magazynem, dostępny w ramach aplikacji sklepu internetowego e-Sklep Cloud, z oferty nazwa.pl. W pakiecie e-Sklep Cloud otrzymujemy zarówno sprawnie działający serwer, jak również aplikację, która będzie w stanie sprostać naszym oczekiwaniom w zakresie poruszanego zagadnienia.

Polityka cenowa

Gdy dysponujemy szerokim asortymentem, ręczne zarządzanie cenami produktów jest wyjątkowo czasochłonne lub wręcz niemożliwe. Procesy te można jednak zautomatyzować.

Mechanizmy automatyzacji mogą polegać na pobieraniu cenników bezpośrednio od dostawców lub ustalaniu cen w odniesieniu do cen zakupu powiększonych o marżę ustaloną dla wszystkich produktów lub konkretnych ich kategorii.

Za pomocą odpowiednich algorytmów możliwe jest także samoistne tworzenie promocji i wyprzedaży. Warto również wdrożyć mechanizmy pozwalające wybrać cenę produktu na podstawie najatrakcyjniejszych ofert hurtowni.

Obsługa zamówień

Dzięki automatyzacji obsługi zamówień nie tylko oszczędzamy czas. Przekłada się to także na lepszą i szybszą obsługę klienta, w tym np. wygodne zwroty i reklamacje.

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym | nazwa.pl

Znacznym odciążeniem dla pracowników jest także samoistna obsługa płatności. Oznacza to automatyczne księgowanie wpłat czy drukowanie i wysyłanie faktur. Do klienta wysyłane są także informacje dotyczące etapu realizacji zamówienia.

Warto wykorzystać tu systemy szybkich płatności, jak DotPay czy PayU. Nie tylko usprawniają one obsługę płatności, ale także wpływają na wzrost satysfakcji klientów. Dzięki temu użytkownicy nie rezygnują z dokonania zakupu, napotykając na utrudnienie w postaci konieczności ręcznego zdefiniowania przelewu. Przekłada się to na niższy współczynnik porzuconych koszyków.

Dobrym rozwiązaniem jest także automatyzacja logistyki. Pozwalają na to moduły integrujące sklep z firmami kurierskimi. Dzięki nim można w prosty sposób generować listy przewozowe i nie ma potrzeby czasochłonnej obsługi pracy kurierów.

Obsługa klienta

Coraz częściej obsługa klienta w sklepach internetowych odbywa się za pośrednictwem komunikatorów, np. Facebook Messengera. Jest to dla użytkowników wygodne, ponieważ nie muszą odrywać się od codziennych zajęć, by zadać pytanie firmie. Forma ta jest również mniej zobowiązująca niż kontakt telefoniczny czy mailowy.

Obsługę komunikatorów można zautomatyzować za pomocą chatbotów. Na Facebooku stały się one bardzo popularne i funkcjonuje ich już około 300 tysięcy. Boty nie tylko natychmiastowo przywitają klienta, ale także odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania czy umożliwią złożenie zamówienia.

Zaawansowane chatboty potrafią prowadzić konwersację coraz trudniejszą do odróżnienia od rozmowy z prawdziwym konsultantem. Wykorzystywanie mechanizmów sztucznej inteligencji może sprawić w przyszłości, że „ludzka” obsługa klienta będzie wkraczać jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Warto także dokonać synchronizacji różnych kanałów obsługi klienta, ponieważ zdarza się, że użytkownicy stosują je wymiennie. Dzięki scentralizowanej bazie danych zapytań konsultanci będą znali sprawę, którą klient poruszył na czacie także wtedy, gdy zadzwoni do firmy czy napisze e-maila.

Prostym i popularnym rozwiązaniem jest także zautomatyzowana infolinia, która przekieruje klienta do odpowiedniego pracownika czy przedstawi najważniejsze komunikaty.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Automatyzacja marketingu

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu opiera się na algorytmach określających reakcję systemu na określone zdarzenia. Zadaniem pracowników jest tutaj jedynie stworzenie odpowiedniego scenariusza działań systemu.

Dzięki automatyzacji marketingu możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań klientów i przez to prowadzenie bardziej spersonalizowanego marketingu. Przekłada się to na wyższą konwersję, ponieważ oferty są lepiej dostosowane do zainteresowań i potrzeb odbiorców.

Przy użyciu marketing automation śledzone są zachowania użytkowników na stronie sklepu i po wyjściu z niej. Dzięki temu można prezentować im trafniejsze oferty. Będziemy mogli także skuteczniej zarządzać bazą klientów, od pierwszego kontaktu z marką aż po okres posprzedażowy.

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzację marketingu można wykorzystać między innymi do akcji up-sellingowych i cross-sellingowych, dzięki trafnej personalizacji contentu wyświetlanego użytkownikowi. Wyślemy także klientom celowane mailingi, a także skuteczniej poprowadzimy działania Google Ads czy Facebook Ads.

Marketing automation pozwoli także na skuteczny remarketing, dzięki któremu dotrzemy do klientów, którzy już dokonali zakupu w sklepie. Będziemy mogli także analizować zachowania użytkowników w aplikacjach mobilnych czy kategoryzować klientów pod kątem ich zaangażowania, by móc dostosować do tego intensywność działań marketingowych.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Automatyzacja to realne oszczędności

Dzięki zastosowaniu algorytmów możemy znacznie zmniejszyć nakład pracy potrzebny do prowadzenia sklepu internetowego. Przekłada się to na realne oszczędności, ponieważ zespół może być mniejszy, a zatem koszty zatrudnienia niższe.

Automatyzacja to także szybsza obsługa kluczowych procesów e-commerce, co przekłada się na wzrost dochodów oraz większe zadowolenie klienta. Dlatego też automatyzujmy jak najwięcej, a na pewno odczujemy tego realne korzyści.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA
31 marca 2021

Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA

Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN)... Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN). Węzły te przyspieszają działanie stron WWW utrzymywanych na hostingu w nazwa.pl dla odbiorców z Ameryki Północnej, Azji i Australii, zapewniając także dużo szybsze ładowanie stron przez crawlery Google. Wraz z wprowadzeniem nowych lokalizacji CDN nazwa.pl, wprowadzono funkcjonalność czyszczenia pamięci serwerów CDN, a czas przechowywania informacji został wydłużony. Szybkość działania strony WWW zależy od czasu przesyłania danych Szybkość ładowania strony WWW zależy w równym stopniu od szybkości samych serwerów, na których jest utrzymywana, jak i od czasu potrzebnego na jej dostarczenie. Im odległość użytkownika strony od serwera jest większa, tym czas przesyłania jest dłuższy, a tym samym strona działa wolniej. Aby przyspieszyć działanie strony, wykorzystuje się więc serwery, które utrzymują w różnych lokalizacjach, bliższych użytkownikowi, kopie elementów składowych serwisu WWW. Sieć takich serwerów nazywana jest po angielsku Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN. Sieć CDN nazwa.pl Sieć CDN nazwa.pl składa się obecnie z węzłów położonych w kluczowych punktach wymiany danych w Warszawie, Krakowie, Amsterdamie, Waszyngtonie i Seattle. W trakcie uruchamiania jest ponadto węzeł w Madrycie. CDN nazwa.pl działa nieoficjalnie już od ponad roku w Warszawie, Krakowie i Amsterdamie, zapewniając skrócenie czasu otwierania stron zarówno w Polsce, jak i w Europie Zachodniej. Dodanie nowych węzłów na wschodnim i zachodnim wybrzeżu USA wpłynęło tym razem na przyspieszenie działania stron zlokalizowanych na hostingu w nazwa.pl dla...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
9 lutego 2021

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd

Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było... Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS. Połączenia te wykonywane były przy zastosowaniu certyfikatów SSL, których nazwa.pl wydała już ponad milion. Z miesiąca na miesiąc rośnie udział połączeń do stron zabezpieczonych za pomocą certyfikatów SSL. W przypadku nazwa.pl certyfikaty RSA wystawiane są automatycznie do każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl i instalowane na usługach hostingowych, bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci, którzy zainteresowani są najwyższym poziomem ochrony, mogą również wykupić certyfikaty z kodowaniem ECDSA. Stosowanie certyfikatów SSL umożliwia nie tylko zabezpieczenie przesyłania danych pomiędzy serwerem i komputerem użytkownika, ale również zastosowanie szybkiej transmisji HTTP/2, która w jednym połączeniu potrafi przesłać wszystkie elementy strony WWW. „Bezpieczeństwo przesyłanych danych jest ważne zarówno dla użytkownika korzystającego ze strony WWW,  jej właściciela, ale również dla firmy hostingowej takiej jak nazwa.pl. Od ponad 2 lat dostarczamy więc naszym użytkownikom kompleksowe rozwiązanie, które chroni i przyspiesza ładowanie ich serwisów. Stanowi to duży wyróżnik nazwa.pl, gdyż nawet nasi Klienci, nieświadomi zagrożeń w sieci Internet, otrzymują ochronę, na jaką zasługują, bez konieczności wykonywania czegokolwiek w panelu zarządzania hostingiem czy też kontaktów z naszym Działem Obsługi Klienta” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
14 stycznia 2021

PHP 8 na hostingu w nazwa.pl

Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla... Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla programistów tego języka, jak również optymalizację w zakresie jego składni. Ważną nowością jest również przyspieszenie wykonywania kodu, dzięki rozszerzeniu mechanizmu Zend OPcache o nowy mechanizm Just in Time Compiler (JIT). Wraz z nową wersją PHP zostały udostępnione również wszystkie biblioteki i zależności. O nowej wersji PHP 8, wydanej pod koniec listopada 2020, można znaleźć wiele informacji. Komentarze są bardzo różne – od zachwytów, aż po niezbyt pochlebne opinie. Każdy skupia się na zupełnie innych aspektach nowego wydania tego najpopularniejszego języka programowania aplikacji w sieci Internet. My, jako firma hostingowa, skupimy się tylko na jednej funkcjonalności Just in Time Compiler (JIT), gdyż może mieć ona największy wpływ na szybkość działania serwisów WWW. Just in Time Compiler (JIT) PHP jest językiem interpretowanym. Oznacza to, że po uruchomieniu skryptu PHP interpreter za każdym razem analizuje, kompiluje i wykonuje kod. W kółko przy każdym żądaniu. Może to spowodować marnowanie zasobów procesora i dodatkowy czas konieczny do przejścia całego procesu od początku do końca. Niezależnie od tego, jak długo będą się wykonywały oczekiwane przez Ciebie operacje, za każdym razem przed ich wykonaniem nastąpić musi kilkuetapowy proces weryfikacji składni skryptu i jego przetworzenie na kod zrozumiały dla procesora....
Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC | nazwa.pl
26 września 2019

Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC

DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę... DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę np. banku lub sklepu internetowego, wyłudzającą hasła i dane kart płatniczych. DNSSEC uwierzytelnia dane z lokalnego serwera DNS. Spółka nazwa.pl jako lider rynku ma świadomość cyberprzestępczości w sieci i dąży do tego, aby uchronić przed jej negatywnymi skutkami jak największą liczbę użytkowników. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji leży po stronie właściciela domeny. Posiadanie bezpiecznej domeny to dziś wręcz obowiązek dla sklepu online czy banku i sam certyfikat SSL to zbyt mało. Technologie związane z bezpieczeństwem domeny powinny być zatem priorytetem, a ich powszechność stosowania to wyraz odpowiedzialności, jaką biorą za swoich klientów przedsiębiorcy. Z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego bezpieczna domena nie tylko chroni jego klientów przed przestępcami, ale i pozytywnie wpływa na poziom jego wyników w wyszukiwarce Google – Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Nowa unijna dyrektywa PSD2, w głównych założeniach, ma jeszcze bardziej chronić użytkownika przy przeprowadzaniu transakcji bezgotówkowych. Dodatkowa ochrona odbywa się z wykorzystaniem dwustopniowej autoryzacji, której zadaniem jest zweryfikowanie tożsamości konsumenta. Przy dokonywaniu operacji finansowych niezwykle ważna jest identyfikacja użytkownika, jednak równie istotne znaczenie ma autentyczność stron internetowych...
usługa active cloud biznes
4 grudnia 2018

Usługa Active Cloud Biznes polecana przez redakcję PC World

nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone