Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Tagi: e-sklep
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?

Zarządzanie asortymentem

Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.

Monitoring w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.

Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.

Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby tworzenie unikalnych opisów, gdyż wyróżnia nas to na tle sklepów, które je kopiują. Nie zawsze jest to jednak możliwe, ze względu na dużą ilość czasu potrzebnego do wykonywania tych czynności.

Przykładem na dość wygodny sposób zarządzania asortymentem jest interfejs zarządzania magazynem, dostępny w ramach aplikacji sklepu internetowego e-Sklep Cloud, z oferty nazwa.pl. W pakiecie e-Sklep Cloud otrzymujemy zarówno sprawnie działający serwer, jak również aplikację, która będzie w stanie sprostać naszym oczekiwaniom w zakresie poruszanego zagadnienia.

Polityka cenowa

Gdy dysponujemy szerokim asortymentem, ręczne zarządzanie cenami produktów jest wyjątkowo czasochłonne lub wręcz niemożliwe. Procesy te można jednak zautomatyzować.

Mechanizmy automatyzacji mogą polegać na pobieraniu cenników bezpośrednio od dostawców lub ustalaniu cen w odniesieniu do cen zakupu powiększonych o marżę ustaloną dla wszystkich produktów lub konkretnych ich kategorii.

Za pomocą odpowiednich algorytmów możliwe jest także samoistne tworzenie promocji i wyprzedaży. Warto również wdrożyć mechanizmy pozwalające wybrać cenę produktu na podstawie najatrakcyjniejszych ofert hurtowni.

Obsługa zamówień

Dzięki automatyzacji obsługi zamówień nie tylko oszczędzamy czas. Przekłada się to także na lepszą i szybszą obsługę klienta, w tym np. wygodne zwroty i reklamacje.

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym | nazwa.pl

Znacznym odciążeniem dla pracowników jest także samoistna obsługa płatności. Oznacza to automatyczne księgowanie wpłat czy drukowanie i wysyłanie faktur. Do klienta wysyłane są także informacje dotyczące etapu realizacji zamówienia.

Warto wykorzystać tu systemy szybkich płatności, jak DotPay czy PayU. Nie tylko usprawniają one obsługę płatności, ale także wpływają na wzrost satysfakcji klientów. Dzięki temu użytkownicy nie rezygnują z dokonania zakupu, napotykając na utrudnienie w postaci konieczności ręcznego zdefiniowania przelewu. Przekłada się to na niższy współczynnik porzuconych koszyków.

Dobrym rozwiązaniem jest także automatyzacja logistyki. Pozwalają na to moduły integrujące sklep z firmami kurierskimi. Dzięki nim można w prosty sposób generować listy przewozowe i nie ma potrzeby czasochłonnej obsługi pracy kurierów.

Obsługa klienta

Coraz częściej obsługa klienta w sklepach internetowych odbywa się za pośrednictwem komunikatorów, np. Facebook Messengera. Jest to dla użytkowników wygodne, ponieważ nie muszą odrywać się od codziennych zajęć, by zadać pytanie firmie. Forma ta jest również mniej zobowiązująca niż kontakt telefoniczny czy mailowy.

Obsługę komunikatorów można zautomatyzować za pomocą chatbotów. Na Facebooku stały się one bardzo popularne i funkcjonuje ich już około 300 tysięcy. Boty nie tylko natychmiastowo przywitają klienta, ale także odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania czy umożliwią złożenie zamówienia.

Zaawansowane chatboty potrafią prowadzić konwersację coraz trudniejszą do odróżnienia od rozmowy z prawdziwym konsultantem. Wykorzystywanie mechanizmów sztucznej inteligencji może sprawić w przyszłości, że „ludzka” obsługa klienta będzie wkraczać jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Warto także dokonać synchronizacji różnych kanałów obsługi klienta, ponieważ zdarza się, że użytkownicy stosują je wymiennie. Dzięki scentralizowanej bazie danych zapytań konsultanci będą znali sprawę, którą klient poruszył na czacie także wtedy, gdy zadzwoni do firmy czy napisze e-maila.

Prostym i popularnym rozwiązaniem jest także zautomatyzowana infolinia, która przekieruje klienta do odpowiedniego pracownika czy przedstawi najważniejsze komunikaty.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Automatyzacja marketingu

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu opiera się na algorytmach określających reakcję systemu na określone zdarzenia. Zadaniem pracowników jest tutaj jedynie stworzenie odpowiedniego scenariusza działań systemu.

Dzięki automatyzacji marketingu możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań klientów i przez to prowadzenie bardziej spersonalizowanego marketingu. Przekłada się to na wyższą konwersję, ponieważ oferty są lepiej dostosowane do zainteresowań i potrzeb odbiorców.

Przy użyciu marketing automation śledzone są zachowania użytkowników na stronie sklepu i po wyjściu z niej. Dzięki temu można prezentować im trafniejsze oferty. Będziemy mogli także skuteczniej zarządzać bazą klientów, od pierwszego kontaktu z marką aż po okres posprzedażowy.

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzację marketingu można wykorzystać między innymi do akcji up-sellingowych i cross-sellingowych, dzięki trafnej personalizacji contentu wyświetlanego użytkownikowi. Wyślemy także klientom celowane mailingi, a także skuteczniej poprowadzimy działania Google Ads czy Facebook Ads.

Marketing automation pozwoli także na skuteczny remarketing, dzięki któremu dotrzemy do klientów, którzy już dokonali zakupu w sklepie. Będziemy mogli także analizować zachowania użytkowników w aplikacjach mobilnych czy kategoryzować klientów pod kątem ich zaangażowania, by móc dostosować do tego intensywność działań marketingowych.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Automatyzacja to realne oszczędności

Dzięki zastosowaniu algorytmów możemy znacznie zmniejszyć nakład pracy potrzebny do prowadzenia sklepu internetowego. Przekłada się to na realne oszczędności, ponieważ zespół może być mniejszy, a zatem koszty zatrudnienia niższe.

Automatyzacja to także szybsza obsługa kluczowych procesów e-commerce, co przekłada się na wzrost dochodów oraz większe zadowolenie klienta. Dlatego też automatyzujmy jak najwięcej, a na pewno odczujemy tego realne korzyści.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1
14 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1

Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej... Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej strony proste w użyciu, a z drugiej – posiadające zaawansowane możliwości narzędzie ze świata PHP, szeroko dziś wykorzystywane nie tylko przez profesjonalistów. Kurs poprowadzi Tomasz Jaśniewski, programista i nauczyciel programowania z ponad 20-letnim doświadczeniem. W ramach serii „Composer na CloudHostingu nazwa.pl” zostaną zaprezentowane podstawowe zagadnienia dotyczące tego managera pakietów. Znajdą się wśród nich takie tematy, jak chociażby zarządzanie zależnościami w PHP czy też zasady deklarowania bibliotek. Wszystko realizowane będzie za pomocą prostych poleceń, wykonywanych bezpośrednio na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Pierwszy odcinek to przede wszystkim przedstawienie narzędzia, jakim jest Composer, do tego kilka istotnych wskazówek, dotyczących rozpoczęcia z nim pracy, a także wprowadzenie do Packagista, głównego repozytorium z publicznymi pakietami dla Composera...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce
23 lipca 2020

Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania e-sklepu. Spółka nazwa.pl po ostatniej...Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania sklepu internetowego. Spółka nazwa.pl po ostatniej wymianie serwerów i zastosowaniu najszybszych na rynku procesorów Xeon E-2288G oraz dysków Intel Optane stała się najlepszym miejscem do uruchomienia wymarzonej platformy, realizującej sprzedaż dla milionów użytkowników Internetu.Niezależnie od rodzaju wybranego oprogramowania sklepu, bezapelacyjnie wydajność serwerów dostawcy hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania strony WWW. Firma nazwa.pl postanowiła przeprowadzić testy wydajności najpopularniejszego oprogramowania do tworzenia sklepów na serwerach kilku czołowych w Polsce dostawców hostingu i dokonać porównania. Czy wszędzie to samo oprogramowanie będzie działało z taką samą prędkością?Powyższe wyniki przedstawiają ogromne różnice w wydajności, jakie występują pomiędzy serwerami różnych dostawców usług hostingowych. Współczesne aplikacje realizujące w locie wiele operacji dostarczają wielu ciekawych funkcjonalności, ale jednocześnie wymagają do swojej pracy zastosowania najnowszych procesorów oraz bardzo wydajnych dysków. Wyniki testu PrestaShop nie są jednak odosobnione i warto przypomnieć wykonane dwa tygodnie wcześniej testy aplikacji WordPress, używanej jako podstawę do budowania sklepów WooCommerce.Powszechnie stosowane przez polskich dostawców usług hostingowych serwerowe procesory sprzed kilku lat daleko odstają od wydajności najnowszego rozwiązania...

jak prowadzić social media
4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach... Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić? Wybierz szklane pudełko Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym. Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę. Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
jaki serwer i hosting dla bloga
20 stycznia 2019

Jaki serwer wybrać dla bloga?

Postanawiasz wprowadzić do świata blogosfery swoją markę? A może sam chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu... Postanawiasz wprowadzić do świata blogosfery swoją markę? A może sam chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu atrakcyjnych dla odbiorców treści? Nim się to stanie, musisz podjąć szereg strategicznych decyzji. Na liście tych najważniejszych znajduje się odpowiedź na pytanie – gdzie umieścić swoją witrynę? Spieszymy z odpowiedzią. Jeśli chcesz zaistnieć w sieci, musisz wykazać się kreatywnością, znaleźć swoją niszę tematyczną, przyciągnąć uwagę odbiorców. W ten sposób zbudujesz wokół Twojej marki społeczność i wyróżnisz się na tle konkurencji. Jednak aby to osiągnąć, należy przyjrzeć się temu, jak dostępne rozwiązania wspierają Twoją kreatywność. Z tej perspektywy niezbędna jest odpowiednia domena oraz właściwy hosting. Aby hosting spełniał wymagania blogosfery, powinien oferować wydajne parametry. Jakie? Na co zwrócić uwagę? Duża moc obliczeniowa zapewni wielu użytkownikom płynne korzystanie z Twojej strony. Kluczowe jest również bezpieczeństwo, czyli np. ochrona przed atakami DDoS. Dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z blogiem odpowiednim narzędziem jest preinstalowana na usłudze hostingowej aplikacja WordPress, która posiada wtyczki pozwalające w prosty sposób zbudować wymarzone miejsce w sieci: e-sklep, serwis WWW, blog czy autorskie portfolio z galerią zdjęć. Jest to najpopularniejsza platforma do budowy stron WWW. Obecnie ok. 34% stron internetowych korzysta właśnie z tego rozwiązania. Kolejnym ważnym aspektem jest bezpieczeństwo użytkowników, dlatego warto wybrać domenę, która w standardzie posiada zabezpieczenie w postaci SSL oraz chroni...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(129)
  • CDN(24)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone