Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Tagi: e-sklep
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?

Zarządzanie asortymentem

Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.

Monitoring w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.

Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.

Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby tworzenie unikalnych opisów, gdyż wyróżnia nas to na tle sklepów, które je kopiują. Nie zawsze jest to jednak możliwe, ze względu na dużą ilość czasu potrzebnego do wykonywania tych czynności.

Przykładem na dość wygodny sposób zarządzania asortymentem jest interfejs zarządzania magazynem, dostępny w ramach aplikacji sklepu internetowego e-Sklep Cloud, z oferty nazwa.pl. W pakiecie e-Sklep Cloud otrzymujemy zarówno sprawnie działający serwer, jak również aplikację, która będzie w stanie sprostać naszym oczekiwaniom w zakresie poruszanego zagadnienia.

Polityka cenowa

Gdy dysponujemy szerokim asortymentem, ręczne zarządzanie cenami produktów jest wyjątkowo czasochłonne lub wręcz niemożliwe. Procesy te można jednak zautomatyzować.

Mechanizmy automatyzacji mogą polegać na pobieraniu cenników bezpośrednio od dostawców lub ustalaniu cen w odniesieniu do cen zakupu powiększonych o marżę ustaloną dla wszystkich produktów lub konkretnych ich kategorii.

Za pomocą odpowiednich algorytmów możliwe jest także samoistne tworzenie promocji i wyprzedaży. Warto również wdrożyć mechanizmy pozwalające wybrać cenę produktu na podstawie najatrakcyjniejszych ofert hurtowni.

Obsługa zamówień

Dzięki automatyzacji obsługi zamówień nie tylko oszczędzamy czas. Przekłada się to także na lepszą i szybszą obsługę klienta, w tym np. wygodne zwroty i reklamacje.

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym | nazwa.pl

Znacznym odciążeniem dla pracowników jest także samoistna obsługa płatności. Oznacza to automatyczne księgowanie wpłat czy drukowanie i wysyłanie faktur. Do klienta wysyłane są także informacje dotyczące etapu realizacji zamówienia.

Warto wykorzystać tu systemy szybkich płatności, jak DotPay czy PayU. Nie tylko usprawniają one obsługę płatności, ale także wpływają na wzrost satysfakcji klientów. Dzięki temu użytkownicy nie rezygnują z dokonania zakupu, napotykając na utrudnienie w postaci konieczności ręcznego zdefiniowania przelewu. Przekłada się to na niższy współczynnik porzuconych koszyków.

Dobrym rozwiązaniem jest także automatyzacja logistyki. Pozwalają na to moduły integrujące sklep z firmami kurierskimi. Dzięki nim można w prosty sposób generować listy przewozowe i nie ma potrzeby czasochłonnej obsługi pracy kurierów.

Obsługa klienta

Coraz częściej obsługa klienta w sklepach internetowych odbywa się za pośrednictwem komunikatorów, np. Facebook Messengera. Jest to dla użytkowników wygodne, ponieważ nie muszą odrywać się od codziennych zajęć, by zadać pytanie firmie. Forma ta jest również mniej zobowiązująca niż kontakt telefoniczny czy mailowy.

Obsługę komunikatorów można zautomatyzować za pomocą chatbotów. Na Facebooku stały się one bardzo popularne i funkcjonuje ich już około 300 tysięcy. Boty nie tylko natychmiastowo przywitają klienta, ale także odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania czy umożliwią złożenie zamówienia.

Zaawansowane chatboty potrafią prowadzić konwersację coraz trudniejszą do odróżnienia od rozmowy z prawdziwym konsultantem. Wykorzystywanie mechanizmów sztucznej inteligencji może sprawić w przyszłości, że „ludzka” obsługa klienta będzie wkraczać jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Warto także dokonać synchronizacji różnych kanałów obsługi klienta, ponieważ zdarza się, że użytkownicy stosują je wymiennie. Dzięki scentralizowanej bazie danych zapytań konsultanci będą znali sprawę, którą klient poruszył na czacie także wtedy, gdy zadzwoni do firmy czy napisze e-maila.

Prostym i popularnym rozwiązaniem jest także zautomatyzowana infolinia, która przekieruje klienta do odpowiedniego pracownika czy przedstawi najważniejsze komunikaty.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Automatyzacja marketingu

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu opiera się na algorytmach określających reakcję systemu na określone zdarzenia. Zadaniem pracowników jest tutaj jedynie stworzenie odpowiedniego scenariusza działań systemu.

Dzięki automatyzacji marketingu możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań klientów i przez to prowadzenie bardziej spersonalizowanego marketingu. Przekłada się to na wyższą konwersję, ponieważ oferty są lepiej dostosowane do zainteresowań i potrzeb odbiorców.

Przy użyciu marketing automation śledzone są zachowania użytkowników na stronie sklepu i po wyjściu z niej. Dzięki temu można prezentować im trafniejsze oferty. Będziemy mogli także skuteczniej zarządzać bazą klientów, od pierwszego kontaktu z marką aż po okres posprzedażowy.

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Automatyzację marketingu można wykorzystać między innymi do akcji up-sellingowych i cross-sellingowych, dzięki trafnej personalizacji contentu wyświetlanego użytkownikowi. Wyślemy także klientom celowane mailingi, a także skuteczniej poprowadzimy działania Google Ads czy Facebook Ads.

Marketing automation pozwoli także na skuteczny remarketing, dzięki któremu dotrzemy do klientów, którzy już dokonali zakupu w sklepie. Będziemy mogli także analizować zachowania użytkowników w aplikacjach mobilnych czy kategoryzować klientów pod kątem ich zaangażowania, by móc dostosować do tego intensywność działań marketingowych.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Automatyzacja to realne oszczędności

Dzięki zastosowaniu algorytmów możemy znacznie zmniejszyć nakład pracy potrzebny do prowadzenia sklepu internetowego. Przekłada się to na realne oszczędności, ponieważ zespół może być mniejszy, a zatem koszty zatrudnienia niższe.

Automatyzacja to także szybsza obsługa kluczowych procesów e-commerce, co przekłada się na wzrost dochodów oraz większe zadowolenie klienta. Dlatego też automatyzujmy jak najwięcej, a na pewno odczujemy tego realne korzyści.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
28 lat NetArt Group | nazwa.pl
10 kwietnia 2025

28 lat NetArt Group

Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy... Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy technologie, które pomagają firmom i użytkownikom prywatnym budować obecność w sieci Internet. W 1997 roku zaczynaliśmy jako pojedyncza firma, a dzisiaj jesteśmy największą prywatną grupą technologiczną w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w blisko 100 krajach. Historia NetArt Group to dynamiczny rozwój, innowacyjne usługi i miliony stron internetowych działających dzięki naszym rozwiązaniom. Z okazji 28. urodzin zapraszamy Was na podróż przez naszą historię! Od jednego brandu do największej prywatnej grupy technologicznej w CEE Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy na polskim rynku internetowym pojawiła się marka NetArt. Były to czasy raczkującego Internetu, a my już wtedy dostrzegaliśmy jego ogromny potencjał. Piotr Nowak, założyciel NetArt, postawił na rozwój nowoczesnych usług hostingowych i rejestrację domen, co szybko przyniosło sukces i doprowadziło do powstania nazwa.pl. W kolejnych latach, wraz ze zmieniającymi się potrzebami Klientów, powstawały nowe marki. Nie wszystkie budowaliśmy od podstaw – niektóre z nich działały niezależnie, ale z czasem, w wyniku konsolidacji rynku, stały się częścią NetArt Group. Dziś, łącząc doświadczenie i innowacyjność, możemy wspólnie tworzyć i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania dla naszych Klientów...
CloudHosting z ultraszybkimi procesorami Intel Xeon E-2488 | nazwa.pl
28 czerwca 2024

CloudHosting z ultraszybkimi procesorami Intel Xeon E-2488

Zakończyliśmy wymianę platformy wchodzącej w skład chmury nazwa.pl. Wszystkie usługi CloudHosting korzystają już... Zakończyliśmy wymianę platformy wchodzącej w skład chmury nazwa.pl. Wszystkie usługi CloudHosting korzystają już z serwerów opartych o nowoczesne i wydajne procesory Intel Xeon E‑2488. Dzięki kolejnej wielomilionowej inwestycji, strony WWW w nazwa.pl ponownie przyspieszyły, tym razem aż o 25%! W dzisiejszym świecie szybkość działania witryn internetowych ma niebagatelne znacznie. Nawet minimalne opóźnienia podczas ładowania strony mogą zniechęcić użytkowników, którzy porzucą ją na rzecz konkurencji. Zbyt wolne serwisy są omijane szerokim łukiem, dlatego należy korzystać z technologii CloudHosting, która zapewnia szybkie działanie aplikacji i pomaga tym samym wypracować realną przewagę na rynku. Zwiększamy prędkość Wprowadzona właśnie platforma serwerowa nazwa.pl to prawdziwa rewolucja! Dzięki nowoczesnym procesorom Intel Xeon E-2488 wszystkie operacje wykonują się błyskawicznie, co wpływa pozytywnie na funkcjonowanie nawet bardzo rozbudowanych stron. Żeby poznać skalę zmian, przeprowadziliśmy test wydajności, porównując nową platformę CloudHosting nazwa.pl z rozwiązaniami oferowanymi przez trzech innych usługodawców. Wyniki nie pozostawiają złudzeń. Czas wykonywania skryptu PHP na nowej platformie serwerowej nazwa.pl jest zdecydowanie krótszy, niż ma to miejsce w przypadku usług oferowanych przez inne firmy...
Dlaczego CDN przyspiesza działanie stron WWW? | nazwa.pl
9 marca 2022

Dlaczego CDN przyspiesza działanie stron WWW?

Jak wynika z obserwacji, przeprowadzonych na setkach tysięcy serwisów WWW, około 80% czasu, podczas którego... Jak wynika z obserwacji, przeprowadzonych na setkach tysięcy serwisów WWW, około 80% czasu, podczas którego oczekujesz na otwarcie strony, przypada na jej przesyłanie. Widać więc, że jeżeli posiadasz swój serwis, to najlepszym sposobem na przyspieszenie jego działania, jest obniżenie czasu koniecznego do dostarczenia poszczególnych jego elementów. Możesz to zrobić za pomocą usługi CDN. Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści zajmująca się przechowywaniem kopii elementów serwisów WWW w różnych lokalizacjach bliższych użytkownikom końcowym. Skrócenie odległości pomiędzy lokalizacją odbiorcy strony a serwerem, na którym ona działa, pozwala dużo szybciej przesyłać zdjęcia i inne jej elementy, co skraca czas oczekiwania na jej otwarcie. Jak łatwo zrozumieć sens CDN Pomimo że może Ci się to wydawać skomplikowane — jest naprawdę łatwe do zrozumienia. Wyobraź sobie, że istnieje producent jakiegoś ubrania, a jego fabryka znajduje się na przykład w Krakowie. Producent ten otworzył w Krakowie sklep przyfabryczny, dzięki czemu klienci z tego miasta i okolic mogą szybko nabywać jego towary. Ale co z klientami z innych miast? Podróż z Warszawy, Gdańska czy Wrocławia zajęłaby bardzo dużo czasu. Dlatego producent ten powinien otworzyć swoje sklepy również i w innych lokalizacjach...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce
23 lipca 2020

Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania e-sklepu. Spółka nazwa.pl po ostatniej...Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania sklepu internetowego. Spółka nazwa.pl po ostatniej wymianie serwerów i zastosowaniu najszybszych na rynku procesorów Xeon E-2288G oraz dysków Intel Optane stała się najlepszym miejscem do uruchomienia wymarzonej platformy, realizującej sprzedaż dla milionów użytkowników Internetu.Niezależnie od rodzaju wybranego oprogramowania sklepu, bezapelacyjnie wydajność serwerów dostawcy hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania strony WWW. Firma nazwa.pl postanowiła przeprowadzić testy wydajności najpopularniejszego oprogramowania do tworzenia sklepów na serwerach kilku czołowych w Polsce dostawców hostingu i dokonać porównania. Czy wszędzie to samo oprogramowanie będzie działało z taką samą prędkością?Powyższe wyniki przedstawiają ogromne różnice w wydajności, jakie występują pomiędzy serwerami różnych dostawców usług hostingowych. Współczesne aplikacje realizujące w locie wiele operacji dostarczają wielu ciekawych funkcjonalności, ale jednocześnie wymagają do swojej pracy zastosowania najnowszych procesorów oraz bardzo wydajnych dysków. Wyniki testu PrestaShop nie są jednak odosobnione i warto przypomnieć wykonane dwa tygodnie wcześniej testy aplikacji WordPress, używanej jako podstawę do budowania sklepów WooCommerce.Powszechnie stosowane przez polskich dostawców usług hostingowych serwerowe procesory sprzed kilku lat daleko odstają od wydajności najnowszego rozwiązania...

sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.