Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 13 sierpnia 2020

5 trendów w content marketingu 2020

Tagi: content marketing copywriting marketing marketing internetowy podcast
5-trendów-w-content-marketingu-2020 | nazwa.pl

Rok 2020 przynosi ze sobą nowe interesujące zjawiska w marketingu treści. Widoczne są także kontynuacje istniejących wcześniej trendów, a część z nich ulega nasileniu. Na co warto zwrócić uwagę, prowadząc obecnie tego typu działania?

Podcasty

Popularność streamingu przekłada się na wzrost zainteresowania podcastami. Wg przewidywań już niedługo aż 20% wszystkich odtworzeń na Spotify będzie dotyczyła właśnie internetowych „słuchowisk”. Serwis zresztą w ostatnim czasie wykupił prawa do najpopularniejszych podcastów za kwotę aż 200 mln dolarów.

Podkasty | nazwa.pl

Podcasty są bardzo wygodne dla użytkowników, ponieważ korzyści z contentu można czerpać np. podczas spaceru, ćwiczeń czy podróży. Pozwalają na słuchanie treści informacyjnych, ciekawych rozmów czy zdobywanie wiedzy w dziedzinach, które nas interesują.

Dla firm tworzenie podcastów jest szansą na zaprezentowanie się jako ekspertów w swojej branży. Treści mogą opierać się na prezentowaniu nowinek dotyczących danej dziedziny lub przeprowadzaniu dyskusji z kompetentnymi gośćmi.

Zaletą podcastów jest też to, że ich produkcja nie jest zbyt kosztowna. Aby je zrealizować, wystarczy odpowiednio wytłumione pomieszczenie oraz zestaw mikrofonów. Nakłady te są zdecydowanie niższe niż w przypadku treści wideo. Podcasty mogą być udostępniane w formie streamingu lub plików do pobrania bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. W obydwu przypadkach warto pomyśleć o odpowiednim rozmiarze dysku na naszym serwerze, jak również sprawdzić, czy nie posiada on przypadkiem odgórnego limitu transferu danych. Świetnie sprawdzi się tu Hosting Cloud Start od nazwa.pl. Jest to serwer, na którym mamy do dyspozycji aż 250 GB przestrzeni dyskowej, a ilość danych przesyłanych pomiędzy usługą hostingową, a siecią Internet nie jest limitowana.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak nagrywać dźwięk do podcastów?

Wideo na żywo

Streaming to jednak przede wszystkim wideo. Szczególną popularnością cieszą się od jakiegoś czasu filmy na żywo. Wg szacunków Facebooka użytkownicy spędzają 3 razy więcej czasu na ich oglądaniu niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wideo.

Wideo na żywo | nazwa.pl

To, że streamingowane filmy cieszą się dużym zainteresowaniem, wynika między innymi z faktu ich autentyczności. Nie są tak starannie przygotowane, jak wideo nagrywane wcześniej. Brak idealnie dopracowanej formy oraz scenariusza stanowi jednak dla użytkowników nawet atut.

Wideo na żywo pozwalają także na interakcję z widzami. Uczestniczenie w streamingu i nawet samo oczekiwanie na niego może być ekscytujące, gdyż stanowi to rodzaj interesującego oraz angażującego wydarzenia.

Filmy w czasie rzeczywistym zamieszczane są najczęściej na YouTube. Coraz popularniejsze jest wykorzystywanie do tego celu również Instagrama i Facebooka Live, a także nieustannie rozwijającego się TikToka.

Wyszukiwanie głosowe

Dzięki wyszukiwaniu głosowemu użytkownicy mają okazję szybkiego odnalezienia interesujących ich treści. Popularność tej formy wynika między innymi z upowszechnienia się asystentów głosowych, takich jak Siri, Alexa czy Asystent Google. Szacuje się, że w 2020 aż 30% wyszukiwań będzie się odbywało bez użycia ekranu.

Wyszukiwanie głosowe | nazwa.pl

Aby wykorzystać nową technologię, konieczna jest odpowiednia optymalizacja contentu. Należy skoncentrować się na słowach kluczowych, także tych z długiego ogona. Użytkownicy często korzystają z bardziej skomplikowanych zapytań, formułując dłuższe zdania z większą liczbą słów.

Skupienie się na bardziej konwersacyjnym charakterze treści pomoże użytkownikom łatwo nawigować na stronach, a firmie wykorzystać potencjał wyszukiwania głosowego.

Treści dedykowane odpowiednim społecznościom

Zamieszczanie identycznego contentu we wszystkich kanałach odchodzi powoli w przeszłość. Wynika to z faktu, że społeczności skupione wokół różnych serwisów mają inny charakter oraz potrzeby.

Dobrym przykładem jest tu LinkedIn, którego targetem są osoby skupione na życiu zawodowym oraz swoich branżach. Treści przeznaczone dla tego serwisu powinny być zatem nieco inne niż dla Facebooka, gdzie możemy publikować więcej contentu lifestylowego.

Facebook pozwala także na uczestnictwo w grupach skoncentrowanych na danych zainteresowaniach. Dzięki temu możemy precyzyjniej dotrzeć do zamierzonego targetu. Jednocześnie trzeba zrozumieć charakter danej grupy, aby stworzyć odpowiedni dla niej komunikat.

User generated content

Treści generowane przez użytkowników pozwalają nawiązać głębszy kontakt ze społecznością klientów oraz ją animować. Angażowanie osób zainteresowanych marką potrafi rozbudzić ich kreatywność oraz zbliża je do firmy i jej produktów.

User generated content odbierany jest także jako bardziej wiarygodny niż typowe przekazy marketingowe. Klienci stają się przez to swoistymi ambasadorami marki, firmując ją swoimi osobami.

Użytkownicy chętnie tworzą zdjęcia i wideo. Warto zachęcić społeczność do publikowania i przesyłania multimedialnego contentu np. poprzez sugerowanie hashtagów lub organizowanie konkursów czy wyzwań (challenge).

Można w tym celu wykorzystać m.in. Instagram, który świetnie nadaje się do promocji towarów konsumpcyjnych (np. odzież, kosmetyki czy elektronika). Content klientów pokazuje w ten sposób, jak nasze produkty wpływają na ich życie oraz stają się jego częścią.

Treści użytkowników warto publikować w swoich kanałach social media, np. stosując jako zachętę do ich tworzenia nagrody. Często jednak sama publikacja będzie dla kreatywnego użytkownika wyróżnieniem, gdyż poczuje się doceniony poprzez zamieszczenie na profilu marki jego contentu.

Warto śledzić trendy!

Obserwowanie nowych zjawisk w content marketingu pozwala lepiej spełniać potrzeby użytkowników, którzy szybko adaptują się do nowych technologii. Dlatego warto wdrażać aktualne rozwiązania do swoich działań.

Może to wymagać pewnej elastyczności i opanowania nieznanych sobie technologii oraz dostosowania strategii do nowych wymagań. Klienci jednak docenią wysiłki firmy i będzie ona miała szansę nie tylko nadążyć za konkurencją, ale nawet ją wyprzedzić.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego CDN nazwa.pl przyspiesza działanie WordPressa | nazwa.pl
14 maja 2025

Dlaczego CDN nazwa.pl przyspiesza działanie WordPressa?

Czy wiesz, że jedna sekunda opóźnienia w ładowaniu strony może oznaczać utratę nawet 10% odwiedzających... Czy wiesz, że jedna sekunda opóźnienia w ładowaniu strony może oznaczać utratę nawet 10% odwiedzających? W dobie błyskawicznego Internetu nikt nie lubi czekać, a WordPress – choć popularny i wygodny – potrafi mocno zwalniać, jeśli nie wspiera go odpowiednia infrastruktura. Właśnie dlatego w nazwa.pl stworzyliśmy środowisko, które nie tylko rozumie potrzeby tego CMS-u, ale wyprzedza je technologicznie. Dzięki naszej sieci CDN nazwa.pl oraz integracji z wtyczką LSCache strony oparte na WordPressie zyskują niebywałą prędkość — bez względu na to, skąd pochodzi osoba, która je odwiedza! CloudHosting i wsparcie LSCache Zastosowanie wtyczki LSCache w WordPressie umożliwia przekształcanie dynamicznych treści tworzonych przez skrypty PHP w gotowy, statyczny kod HTML. Oznacza to, że serwer nie musi za każdym razem od nowa generować tej samej strony — wystarczy, że raz wygenerowana wersja zostanie zapisana i przechowywana w sieci CDN nazwa.pl. Taka kopia jest dostępna od ręki dla każdego użytkownika, który wejdzie na stronę — niezależnie od tego, gdzie się znajduje. Pozwala to nawet rozbudowanej witrynie wczytywać się w mniej niż sekundę, zarówno w Warszawie, jak i w Londynie, Berlinie czy gdziekolwiek indziej w Europie. CDN nazwa.pl przyspiesza strony WWW Sieć CDN nazwa.pl to rozproszony system serwerów, które przechowują nie tylko treści HTML na potrzeby wtyczki LSCache, lecz także inne zasoby, takie jak obrazy, pliki CSS czy JavaScript. Co więcej, dzięki kompresji grafik do nowoczesnego formatu WebP, obrazy są przechowywane nie tylko w mniejszym rozmiarze ze względu na kompresję, lecz także w różnych wersjach dopasowanych do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych, tabletów i komputerów. Oznacza to, że użytkownik łączący się...
Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch | nazwa.pl
29 lutego 2024

Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch

Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online... Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, w nazwa.pl oferujemy możliwość korzystania z zaawansowanego oprogramowania OpenSearch, które służy do wyszukiwania pełnotekstowego. Dzięki użyciu procesorów Intel Xeon, dysków NVMe oraz gotowości do pracy natychmiast po aktywacji OpenSearch w nazwa.pl cechuje wydajność i niezawodność oraz możliwość szybkiego wdrożenia produkcyjnego. OpenSearch to zaawansowane narzędzie do przeszukiwania. Umożliwia analizowanie dużych ilości danych niemalże w czasie rzeczywistym. Opiera się na zaawansowanych technologiach, wśród których warto wymienić chociażby Apache Lucene. Pozwala na dokładne wyszukiwanie pełnotekstowe, które w odróżnieniu od metody tradycyjnej porównuje faktyczne treści, a nie zaindeksowane słowa kluczowe. Elastyczna architektura gwarantuje łatwe dostosowanie OpenSearch do różnych projektów online, zapewniając przede wszystkim precyzyjne wyniki. Niezależnie od tego, czy OpenSearch ma być wykorzystany przy niewielkiej stronie internetowej czy razem z dużą platformą e-commerce, może zostać w prosty sposób dostosowany do indywidualnych wymagań projektu. Wśród miejsc, gdzie warto korzystać z OpenSearch, warto wymienić: 1. Sklepy internetowe: OpenSearch doskonale sprawdza się jako narzędzie do optymalizacji procesów wyszukiwania produktów, tagów, kategorii oraz analiz trendów zakupowych. Przyczynia się do poprawy UX danego sklepu, a w tym zwiększenia sprzedaży...
Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii | nazwa.pl
19 sierpnia 2021

Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii

Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie... Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie — zajęło mu to aż 8 godzin. Zapewne nie spodziewał się, że jego wynalazek zmieni życie miliardów ludzi, pozwalając od samego początku uwieczniać cenne wspomnienia. Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Fotografii, który jest dobrą okazją, żeby dowiedzieć się, jak zadbać o ochronę wykonywanych przez nas zdjęć. Fotografie wokół nas Możemy sobie wyobrażać, co czuli ludzie w czasach, kiedy wieść o nowym wynalazku Josepha Nicéphore’a Niépce’a zaczęła się rozchodzić. Czy przeczuwali, że tak mocno wpłynie on na nasze codzienne funkcjonowanie i stanie się nieodłącznym elementem wypoczynku, towarzyszem podróży oraz medium niezliczonych wspomnień? Pewne jest, że dzisiaj nie sposób zwizualizować sobie świata bez fotografii. Nie ważne, czy jesteśmy na uroczystości, spotykamy się z przyjaciółmi, przebywamy na urlopie, czy chcemy się czymś pochwalić przed znajomymi – robienie zdjęć towarzyszy nam niemal przy każdej aktywności. Dziś w każdym smartfonie znajduje się aparat, który w ułamek sekundy zapisze w swojej pamięci ważny moment i to w takiej jakości, o jakiej „ojcowie fotografii” mogli jedynie pomarzyć. Czy jesteście świadomi, że w czasie, który poświęciliście na dotarcie do tej części artykułu, prawdopodobnie wykonano na świecie więcej zdjęć niż w całym XIX wieku? A to wszystko dzięki postępowi technologicznemu i nowym przyzwyczajeniom społeczeństwa...
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
budowanie marki osobistej
25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym... Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding. Określ siebie Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań: - kim jesteś? Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy, - co Cię wyróżnia? W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu, - kim jesteś prywatnie? Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.