Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 13 sierpnia 2020

5 trendów w content marketingu 2020

Tagi: content marketing copywriting marketing marketing internetowy podcast
5-trendów-w-content-marketingu-2020 | nazwa.pl

Rok 2020 przynosi ze sobą nowe interesujące zjawiska w marketingu treści. Widoczne są także kontynuacje istniejących wcześniej trendów, a część z nich ulega nasileniu. Na co warto zwrócić uwagę, prowadząc obecnie tego typu działania?

Podcasty

Popularność streamingu przekłada się na wzrost zainteresowania podcastami. Wg przewidywań już niedługo aż 20% wszystkich odtworzeń na Spotify będzie dotyczyła właśnie internetowych „słuchowisk”. Serwis zresztą w ostatnim czasie wykupił prawa do najpopularniejszych podcastów za kwotę aż 200 mln dolarów.

Podkasty | nazwa.pl

Podcasty są bardzo wygodne dla użytkowników, ponieważ korzyści z contentu można czerpać np. podczas spaceru, ćwiczeń czy podróży. Pozwalają na słuchanie treści informacyjnych, ciekawych rozmów czy zdobywanie wiedzy w dziedzinach, które nas interesują.

Dla firm tworzenie podcastów jest szansą na zaprezentowanie się jako ekspertów w swojej branży. Treści mogą opierać się na prezentowaniu nowinek dotyczących danej dziedziny lub przeprowadzaniu dyskusji z kompetentnymi gośćmi.

Zaletą podcastów jest też to, że ich produkcja nie jest zbyt kosztowna. Aby je zrealizować, wystarczy odpowiednio wytłumione pomieszczenie oraz zestaw mikrofonów. Nakłady te są zdecydowanie niższe niż w przypadku treści wideo. Podcasty mogą być udostępniane w formie streamingu lub plików do pobrania bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. W obydwu przypadkach warto pomyśleć o odpowiednim rozmiarze dysku na naszym serwerze, jak również sprawdzić, czy nie posiada on przypadkiem odgórnego limitu transferu danych. Świetnie sprawdzi się tu Hosting Cloud Start od nazwa.pl. Jest to serwer, na którym mamy do dyspozycji aż 250 GB przestrzeni dyskowej, a ilość danych przesyłanych pomiędzy usługą hostingową, a siecią Internet nie jest limitowana.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak nagrywać dźwięk do podcastów?

Wideo na żywo

Streaming to jednak przede wszystkim wideo. Szczególną popularnością cieszą się od jakiegoś czasu filmy na żywo. Wg szacunków Facebooka użytkownicy spędzają 3 razy więcej czasu na ich oglądaniu niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wideo.

Wideo na żywo | nazwa.pl

To, że streamingowane filmy cieszą się dużym zainteresowaniem, wynika między innymi z faktu ich autentyczności. Nie są tak starannie przygotowane, jak wideo nagrywane wcześniej. Brak idealnie dopracowanej formy oraz scenariusza stanowi jednak dla użytkowników nawet atut.

Wideo na żywo pozwalają także na interakcję z widzami. Uczestniczenie w streamingu i nawet samo oczekiwanie na niego może być ekscytujące, gdyż stanowi to rodzaj interesującego oraz angażującego wydarzenia.

Filmy w czasie rzeczywistym zamieszczane są najczęściej na YouTube. Coraz popularniejsze jest wykorzystywanie do tego celu również Instagrama i Facebooka Live, a także nieustannie rozwijającego się TikToka.

Wyszukiwanie głosowe

Dzięki wyszukiwaniu głosowemu użytkownicy mają okazję szybkiego odnalezienia interesujących ich treści. Popularność tej formy wynika między innymi z upowszechnienia się asystentów głosowych, takich jak Siri, Alexa czy Asystent Google. Szacuje się, że w 2020 aż 30% wyszukiwań będzie się odbywało bez użycia ekranu.

Wyszukiwanie głosowe | nazwa.pl

Aby wykorzystać nową technologię, konieczna jest odpowiednia optymalizacja contentu. Należy skoncentrować się na słowach kluczowych, także tych z długiego ogona. Użytkownicy często korzystają z bardziej skomplikowanych zapytań, formułując dłuższe zdania z większą liczbą słów.

Skupienie się na bardziej konwersacyjnym charakterze treści pomoże użytkownikom łatwo nawigować na stronach, a firmie wykorzystać potencjał wyszukiwania głosowego.

Treści dedykowane odpowiednim społecznościom

Zamieszczanie identycznego contentu we wszystkich kanałach odchodzi powoli w przeszłość. Wynika to z faktu, że społeczności skupione wokół różnych serwisów mają inny charakter oraz potrzeby.

Dobrym przykładem jest tu LinkedIn, którego targetem są osoby skupione na życiu zawodowym oraz swoich branżach. Treści przeznaczone dla tego serwisu powinny być zatem nieco inne niż dla Facebooka, gdzie możemy publikować więcej contentu lifestylowego.

Facebook pozwala także na uczestnictwo w grupach skoncentrowanych na danych zainteresowaniach. Dzięki temu możemy precyzyjniej dotrzeć do zamierzonego targetu. Jednocześnie trzeba zrozumieć charakter danej grupy, aby stworzyć odpowiedni dla niej komunikat.

User generated content

Treści generowane przez użytkowników pozwalają nawiązać głębszy kontakt ze społecznością klientów oraz ją animować. Angażowanie osób zainteresowanych marką potrafi rozbudzić ich kreatywność oraz zbliża je do firmy i jej produktów.

User generated content odbierany jest także jako bardziej wiarygodny niż typowe przekazy marketingowe. Klienci stają się przez to swoistymi ambasadorami marki, firmując ją swoimi osobami.

Użytkownicy chętnie tworzą zdjęcia i wideo. Warto zachęcić społeczność do publikowania i przesyłania multimedialnego contentu np. poprzez sugerowanie hashtagów lub organizowanie konkursów czy wyzwań (challenge).

Można w tym celu wykorzystać m.in. Instagram, który świetnie nadaje się do promocji towarów konsumpcyjnych (np. odzież, kosmetyki czy elektronika). Content klientów pokazuje w ten sposób, jak nasze produkty wpływają na ich życie oraz stają się jego częścią.

Treści użytkowników warto publikować w swoich kanałach social media, np. stosując jako zachętę do ich tworzenia nagrody. Często jednak sama publikacja będzie dla kreatywnego użytkownika wyróżnieniem, gdyż poczuje się doceniony poprzez zamieszczenie na profilu marki jego contentu.

Warto śledzić trendy!

Obserwowanie nowych zjawisk w content marketingu pozwala lepiej spełniać potrzeby użytkowników, którzy szybko adaptują się do nowych technologii. Dlatego warto wdrażać aktualne rozwiązania do swoich działań.

Może to wymagać pewnej elastyczności i opanowania nieznanych sobie technologii oraz dostosowania strategii do nowych wymagań. Klienci jednak docenią wysiłki firmy i będzie ona miała szansę nie tylko nadążyć za konkurencją, ale nawet ją wyprzedzić.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ekspansja zagraniczna nazwa.pl
26 października 2022

Ekspansja zagraniczna nazwa.pl

Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA... Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA. Wysoki poziom technologiczny firmy pozwoli z powodzeniem konkurować produktowo z największymi globalnymi graczami. Podobnie jak w Polsce, nazwa.pl będzie pozycjonowała swoją ofertę w segmencie usług premium, dla najbardziej wymagających klientów. 25 lat rozwoju firmy nazwa.pl na rynku polskim to historia jak „American dream”. Z małej działalności gospodarczej założonej w 1997 roku przez Piotra Nowaka pod marką NetArt, wyrósł polski lider hostingu w chmurze, z którego usług skorzystało już ponad milion Polaków. Jednak nie tylko liczby stanowią o wyjątkowości nazwa.pl. Jest to przede wszystkim wysoka kultura organizacyjna i ciągły nacisk na rozwój technologiczny i produktowy. Wystarczy przecież wspomnieć, że nazwa.pl jest obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA, jako pierwsza polska firma wdrożyła DNS Anycast, obsługuje ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyna świadczy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Liczba wdrożeń i innowacji nazwa.pl stała się tak długa, że spółka już 5 lat temu przestała mieć w tym zakresie jakąkolwiek konkurencję w Polsce, a jedynym benchmarkiem stały się już tylko firmy z rynku amerykańskiego. Tyle tylko, że i tutaj technologicznie nazwa.pl potrafiła za pomocą swoich usług CloudHosting wyprzedzić zachodnią konkurencję. Usługi te nie są jak w wielu nowoczesnych firmach uruchamiane na bazie chmury, ale same w sobie stanowią chmurę, zapewniając dynamiczne rozkładanie obciążenia per pojedyncza usługa hostingowa oraz automatyczną integrację z siecią CDN...
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.
2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku... Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie? Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media? Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować. Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie. Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności. Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu. Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne...
nowe funkcjonalności Cloud Backup
17 marca 2020

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem... Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. Dobry system do wykonywania kopii zapasowych plików powinien w pełni zabezpieczać przed wszelkimi zdarzeniami związanymi z utratą informacji, a w szczególności przed skutkami włamania przez hakera. Oferty dysków sieciowych nie spełniają tego wymagania, gdyż po uzyskaniu dostępu do komputera atakujący ma pełny dostęp zarówno do oryginalnych danych, jak i do wszystkich ich kopii zlokalizowanych na takim dysku. Może więc je w dowolny sposób zmieniać, usuwać i to bez żadnej wiedzy właściciela danych. Co więcej, ponieważ pliki na dyskach sieciowych są współdzielone pomiędzy komputerem, tabletem czy smartfonem użytkownika, to naruszenie bezpieczeństwa na dowolnym z tych urządzeń może doprowadzić do utraty wszystkich zapisanych kopii zapasowych. Najnowsza wersja programu Cloud Backup rozwiązuje ten problem z bezpieczeństwem za pomocą jednorazowych kodów udostępnianych w Panelu Klienta nazwa.pl. Aby usunąć jakikolwiek plik z serwera w nazwa.pl, utworzony wcześniej przez program Cloud Backup, konieczna jest dodatkowa autoryzacja. Jej pokonanie wymagałoby przełamania zabezpieczeń nie tylko na komputerze użytkownika, ale również w systemie...
Czym jest Google Analytics? | nazwa.pl
4 października 2019

Czym jest Google Analytics?

Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala... Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala na zdobycie obszernej wiedzy na temat odwiedzających witrynę, co można z kolei wykorzystać do przynoszących wymierne korzyści zmian dotyczących funkcjonowania strony. Do czego jeszcze może posłużyć nam Google Analytics? Co to jest Google Analytics? Google Analytics to bezpłatne narzędzie, które możemy wykorzystać do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Aby zacząć z niego korzystać, musimy zainstalować wtyczkę monitorującą wejścia na stronę lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analytics otrzymamy dostęp do licznych raportów, takich jak: Raporty w czasie rzeczywistym, które informują o: - liczbie użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie, - źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę, - podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy. Raporty Odbiorcy, z których dowiemy się o: - ruchu na stronie, - liczbie nowych i powracających użytkowników, - liczbie sesji i odsłon oraz o średnim czasie sesji i współczynniku odrzuceń, - danych demograficznych i geograficznych użytkowników. Raporty Pozyskiwanie, gdzie poznamy: - źródła ruchu na stronie oraz powiązane z tym dodatkowe informacje...
rozszerzenie zabezpieczenia domen
5 marca 2019

nazwa.pl rozszerza ochronę domen swoich klientów

Ochrona przy pomocy certyfikatu Let’s Encrypt i certyfikatem SSL typu Wildcard w nazwa.pl, stały się systemowym... Ochrona przy pomocy certyfikatu Let’s Encrypt i certyfikatem SSL typu Wildcard w nazwa.pl, stały się systemowym rozwiązaniem oferowanym klientom firmy w ramach pakietu Bezpieczna Domena. Klienci nazwa.pl mogą sami wybrać rodzaj zabezpieczenia swojej domeny z poziomu panelu klienta. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom firma ponownie podniosła poprzeczkę w zakresie bezpieczeństwa, przyczyniając się do wzrostu poziomu bezpieczeństwa w tym sektorze. Pod koniec ubiegłego roku nazwa.pl stała się jedynym polskim sponsorem międzynarodowej organizacji Internet Security Research Group (ISRG), odpowiedzialnej za utrzymanie niekomercyjnego certyfikatu Let’s Encrypt. Firma dołączyła do grona sponsorów projektu, wśród których znajdują się firmy takie jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. Według badania przeprowadzonego na przełomie roku przez ranking top100.wht.pl ponad 17% domen w polskim Internecie chronionych jest właśnie za pomocą certyfikatu Let’s Encrypt. Szacuje się, że jest ich około 140 tysięcy i jest to drugi najpopularniejszy typ certyfikatu po komercyjnych certyfikatach nazwaSSL, które zabezpieczają ponad 600 tysięcy stron WWW. Certyfikaty od pozostałych wystawców zabezpieczają poniżej 20% serwisów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa domen to element długofalowej strategii firmy. W połowie ubiegłego roku nazwa.pl zabezpieczyła 600 tysięcy domen swoich klientów protokołem nazwaSSL DV. Dziś podnosi poziom zabezpieczeń poprzez możliwość...
tani serwer vps od nazwa.pl
6 grudnia 2018

VPS od nazwa.pl za 5 złotych!

nazwa.pl obniżyła o połowę ceny usług VPS, wprowadzając również promocję na serwer VPS NVMe Start na pierwszy okres... Firma nazwa.pl obniżyła o połowę ceny usług VPS, wprowadzając również promocję na serwer VPS NVMe Start na pierwszy okres abonamentowy w cenie netto 5 złotych za miesiąc. Długość okresu promocyjnego zależy od wyboru klienta i może wynieść nawet 12 miesięcy. Obniżce ceny usług VPS towarzyszy również podwojenie mocy obliczeniowej klastra serwerów, co zapewni możliwość świadczenia usług na najwyższym poziomie pomimo dużego wzrostu liczby zamawianych usług. Ochrona przed DDoS Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami serwery VPS zostały objęte ochroną w czasie rzeczywistym przed atakami DDoS, realizowaną przez Scrubbing Center nazwa.pl. Ochrona realizowana jest przy użyciu wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet, działających w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), pozwalających na ochronę przed atakami DDoS z pełną szybkością 150 Gbps wszystkich łącz nazwa.pl. Wdrożenie Scrubbing Center poprzedzone zostało rozbudową sieci nazwa.pl i jej połączeń z Internetem, co zagwarantowało nadmiarowość infrastruktury potrzebnej do obsługi pojawiających się zagrożeń DDoS związanych z atakami mającymi na celu wysycenie przepustowości łącz. Technologia gwarancją szybkości Wprowadzone zmiany wpisują się w dynamiczny rozwój nazwa.pl, która w przeciągu ostatniego roku wdrożyła wiele innowacji technologicznych związanych z serwerami VPS. We wrześniu 2017 roku w ofercie zadebiutowały usługi VPS realizowane w technologii wirtualizacji KVM oraz pioniersko została wprowadzona na rynek usług VPS technologia szybkich dysków SSD z interfejsem NVMe. Na wiosnę 2018 roku klienci usług VPS...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone