Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(90)
  • WordPress(58)
  • e-Sklep(56)
  • Backup(14)
  • Poczta(14)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(85)
  • Webmastering(31)
Posted on 28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Tagi: e-sklep hosting UX
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces?

Poprawa jakości ścieżki zakupowej

Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji:

1.       Brak rejestracji przy zakupach

Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty.

Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia.

Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe.

2.       Dbałość o UX

Troska o pozytywne doświadczenie użytkownika (User Experience – UX) z kontaktu z naszą marką i produktem ma podstawowe znaczenie dla usprawnienia ścieżki zakupowej. Strona sklepu powinna być intuicyjna, aby klient korzystał z niej z łatwością.

Należy zadbać o czytelne drzewa kategorii, co sprawi, że użytkownik będzie zaraz po odwiedzeniu witryny będzie wiedział czy w ofercie sklepu jest to, czego szuka. Powinien także z łatwością nawigować pomiędzy produktami.

Nawigacji służą także tzw. breadcrumbs – mają one na celu ułatwienie przejścia do kolejnych podstron. Zwykle znajdują się w górnej lub dolnej części witryny.

Podstawowe znaczenie ma dbałość o czytelny design strony. Coraz częściej marki stawiają na minimalizm, żeby skupić uwagę użytkownika na najważniejszych elementach niezbędnych do dokonania zakupu. Wszystkie nadmiarowe treści rozpraszają jedynie użytkownika, który może się zniechęcić i zrezygnować z realizacji transakcji.

Podczas projektowania istotne są np. kolory i wielkość przycisków, takich jak np. dodaj do koszyka. Wezwania do działania powinny znajdować się w odpowiednim miejscu oraz być optymalnie wyeksponowane. Ponadto dużą rolę w optymalizacji pracy sklepu internetowego odgrywa hosting, na którym jest utrzymywany serwis, jak np. najszybszy hosting w Polsce – e-Sklep Cloud. W tym zakresie najważniejsza jest szybkość prezentowania poszczególnych elementów witryny.

3.       Krótkie i intuicyjne formularze

Zbyt długie formularze zamówień skutecznie zniechęcają użytkownika do sfinalizowania transakcji. Klient powinien być w stanie je możliwie szybko wypełnić, dlatego też należy ograniczyć się tylko do tych pól, które są niezbędne do finalizacji zakupu.

Finalizacja zakupów w e-sklepie | nazwa.pl

Ważna jest także walidacja formularzy w czasie rzeczywistym. W przypadku wystąpienia błędu nie należy użytkownika kierować ponownie na stronę formularza, by dokonał poprawek. Zamiast tego dobrze jest komunikować mu, gdzie wystąpił błąd już w trakcie wypełniania.

Przy polach formularzy powinno umieszczać się także podpowiedzi, aby użytkownik popełniał mniej błędów podczas wpisywania danych. Warto stosować również autouzupełnianie formularza, gdy klient składa kolejne zamówienie. Dzięki temu nie będzie zmuszony wpisywać np. swojego adresu.

4.       Wersja mobilna sklepu

W Stanach Zjednoczonych aż 40% dokonanych w sieci zakupów realizowanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych, a wg przewidywań w roku 2021 będzie to nawet 54%. Polacy w tej dziedzinie przyzwyczajeni są raczej do laptopów, gdyż za pomocą smartfonów i tabletów kupuje tylko 20% konsumentów. Prawdopodobnie jednak i u nas statystyki te okażą się z czasem podobne.

Z tego powodu coraz większą popularność zdobywa podejście mobile first. Oznacza ono, że projektowanie strony internetowej rozpoczyna się od wersji mobilnej, nie desktopowej. Sklep internetowy widoczny na smartfonach powinien zawierać wszystkie funkcjonalności niezbędne do dokonania zakupu, podczas gdy  te dodatkowe są wyświetlane dopiero na komputerze (metoda progressive enhancement).

Mobile first skutkuje nie tylko lepszym dostosowaniem sklepu do wymagań użytkowników smartfonów i tabletów, ale także poprawą funkcjonalności oraz wydajności strony. Wynika to z redukcji treści obecnych w witrynie oraz jej większej funkcjonalności.

Wersja mobilna sklepu | nazwa.pl

5.       Szerokie możliwości płatnicze

Użytkownik, który jest zmuszony definiować przelew za towar, często rezygnuje z zakupu, ponieważ jest to proces czasochłonny i niewygodny. Dużo lepszym i standardowym już rozwiązaniem jest umożliwienie klientowi dokonywania szybkich płatności.

Wykorzystać do tego można takie usługi jak PayU czy Przelewy24. Za ich pomocą użytkownik może wybrać swój bank, aby szybko wykonać przelew. Witryna powinna udostępnić mu także możliwość finalizacji transakcji za pomocą karty płatniczej. Są to wygodne formy, które służą też temu, aby zamówienie było realizowane od  razu, bez konieczności oczekiwania aż sklep zaksięguje wpłatę.

6.       Pasek postępu

Użytkownik powinien móc wiedzieć, na którym etapie transakcji się znajduje. W tym celu powyżej okna z treścią dotyczącą zakupu powinien znajdować się pasek postępu pokazujący, które kroki zostały już przez klienta wykonane, a które zostały jeszcze przed nim. Pozwala mu to także wrócić do poprzedniego etapu, jeśli będzie chciał dokonać poprawek.

Ułatwiaj zakupy

Ścieżka zakupowa powinna być jak najprostsza. Dzięki temu klient nie zniechęci się do witryny, co mogłoby skutkować poszukiwaniem innego sklepu, który pozwoli nabyć ten sam towar w łatwiejszy sposób.

Jak jednak sprawdzić czy rzeczywiście nasza strona jest „user friendly”? Wskazywać na to mogą niskie współczynniki odrzuceń (bounce rate) oraz porzuceń koszyków. Aby ocenić czy mają one optymalną wartość, możemy także wprowadzać zmiany poprawiające jakość doświadczenia klienta i obserwować, jak wpływają na współczynniki.

Jeżeli zadbamy o optymalizację ścieżki zakupowej, możemy liczyć na wyższą satysfakcję klientów i co za tym idzie lepszą sprzedaż. W innym przypadku nawet atrakcyjna oferta naszego sklepu może nie przekładać się na satysfakcjonujące zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Najnowsza wersja serwerów baz danych MariaDB
1 września 2020

Najnowsze wersje oprogramowania baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje... Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 dostarczają jeszcze większą wydajność, nowe funkcjonalności, a także podwyższony poziom bezpieczeństwa. Nowe wydania serwerów baz danych często przynoszą duże zmiany, niekiedy niezgodne z poprzednimi wersjami. Aby uniknąć możliwych błędów w działaniu aplikacji, nazwa.pl umożliwiła korzystanie zarówno ze starych, jak i najnowszych wersji serwerów baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4, pozostawiając założone bazy bez zmian. Wszystkich Klientów nazwa.pl zachęcamy do samodzielnego dostosowania swoich baz do najnowszych wersji, gdyż te wcześniejsze, zarówno MariaDB, jak i PostgreSQL, po 17 października 2020 nie będą posiadały wsparcia ze strony ich twórców. Więcej informacji na temat najnowszych wersji MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 znajduje się na stronach mariadb.com/kb/en/mariadb-1055-release-notes/ i postgresql.org/docs/release/12.4/...
Cloud Mail - poczta bez reklam i spamu od nazwa.pl
20 lipca 2020

Zmieniamy się dla Ciebie. Webmail i organizer w nowej odsłonie.

Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za... Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za pomocą nowej aplikacji, którą udostępnia nazwa.pl. Cloud Mail to połączenie webmaila i organizera. Webmail pozwala na zarządzanie skrzynką e-mail przez stronę internetową. Organizer oferuje dwie funkcje - Kalendarz i Zadania. Kalendarz daje możliwość wygodnego planowania swojego czasu, a Zadania to elektroniczny notes, gdzie można zapisywać istotne notatki i czynności do wykonania. Integracja tych elementów w jedną aplikację daje nam możliwość komfortowego wykonywania codziennych obowiązków. Cloud Mail jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu. Zastosowanie technologii responsive web design powoduje, że wygląd aplikacji dostosowuje się samoczynnie do rozmiaru okna naszej przeglądarki. Z Cloud Mail możemy zatem korzystać nie tylko na komputerze, ale również na smartfonie czy tablecie. Dotychczas użytkownicy nazwa.pl mogli korzystać z webmaila i organizera za pomocą aplikacji Active.office. Cloud Mail zastępuje wszystkie funkcje, jakie oferował Active.office. Dodatkowo wprowadza wiele istotnych usprawnień, które przedstawiamy poniżej...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
bezpieczna domena - dlaczego warto?
22 lutego 2019

4 powody, dla których warto mieć bezpieczną domenę

Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z... Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z odbiorcami. Obecnie rośnie świadomość klientów odnośnie cyberzagrożeń, jakie czyhają na nich podczas zakupów w Internecie. Razem z poziomem wiedzy rośnie również poziom wymagań, jakie stawiają oni w kontekście zabezpieczania transakcji, ochrony danych osobowych oraz prywatności. Sprostać oczekiwaniom klientów pomoże zabezpieczenie domeny odpowiednimi certyfikatami. Zaufanie Pierwsze wrażenie, czy to w e-sklepie, czy na stronie WWW, ma ogromne znaczenie w kontekście wzbudzenia zaufania w oczach potencjalnego klienta. Zabezpieczenie strony np. certyfikatem SSL sprawi, że użytkownik po wyświetleniu witryny WWW zobaczy w pasku adresu zieloną kłódkę i napis informujący o tym, że strona jest bezpieczna. Każdy, kto chce wydać pieniądze, z pewnością szybciej zrobi to poprzez tak oznaczoną stronę niż niezabezpieczoną witrynę. Jednak nie tylko o dobre chęci konsumenta chodzi. Certyfikat jest obowiązkiem dla wszystkich stron WWW, które chcą przetwarzać płatności i dane posiadaczy kart kredytowych. Bez protokołu SSL nie są zapewnione między innymi normy Payment Card Industry Data Security Standard, bez nich płatności kartą nie są możliwe do realizacji. Szybkość Kolejnym argumentem, który przemawia za zabezpieczeniem domeny, a także który wpływa na budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami, jest szybkość z jaką ładują się witryny posiadające certyfikat SSL oraz dysponujące protokołem HTTP/2. Takie witryny zyskują nawet kilkukrotne przyspieszenie ładowania. To dla użytkowników...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone