Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Tagi: e-sklep hosting UX
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces?

Poprawa jakości ścieżki zakupowej

Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji:

1.       Brak rejestracji przy zakupach

Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty.

Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia.

Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe.

2.       Dbałość o UX

Troska o pozytywne doświadczenie użytkownika (User Experience – UX) z kontaktu z naszą marką i produktem ma podstawowe znaczenie dla usprawnienia ścieżki zakupowej. Strona sklepu powinna być intuicyjna, aby klient korzystał z niej z łatwością.

Należy zadbać o czytelne drzewa kategorii, co sprawi, że użytkownik będzie zaraz po odwiedzeniu witryny będzie wiedział czy w ofercie sklepu jest to, czego szuka. Powinien także z łatwością nawigować pomiędzy produktami.

Nawigacji służą także tzw. breadcrumbs – mają one na celu ułatwienie przejścia do kolejnych podstron. Zwykle znajdują się w górnej lub dolnej części witryny.

Podstawowe znaczenie ma dbałość o czytelny design strony. Coraz częściej marki stawiają na minimalizm, żeby skupić uwagę użytkownika na najważniejszych elementach niezbędnych do dokonania zakupu. Wszystkie nadmiarowe treści rozpraszają jedynie użytkownika, który może się zniechęcić i zrezygnować z realizacji transakcji.

Podczas projektowania istotne są np. kolory i wielkość przycisków, takich jak np. dodaj do koszyka. Wezwania do działania powinny znajdować się w odpowiednim miejscu oraz być optymalnie wyeksponowane. Ponadto dużą rolę w optymalizacji pracy sklepu internetowego odgrywa hosting, na którym jest utrzymywany serwis, jak np. najszybszy hosting w Polsce – e-Sklep Cloud. W tym zakresie najważniejsza jest szybkość prezentowania poszczególnych elementów witryny.

3.       Krótkie i intuicyjne formularze

Zbyt długie formularze zamówień skutecznie zniechęcają użytkownika do sfinalizowania transakcji. Klient powinien być w stanie je możliwie szybko wypełnić, dlatego też należy ograniczyć się tylko do tych pól, które są niezbędne do finalizacji zakupu.

Finalizacja zakupów w e-sklepie | nazwa.pl

Ważna jest także walidacja formularzy w czasie rzeczywistym. W przypadku wystąpienia błędu nie należy użytkownika kierować ponownie na stronę formularza, by dokonał poprawek. Zamiast tego dobrze jest komunikować mu, gdzie wystąpił błąd już w trakcie wypełniania.

Przy polach formularzy powinno umieszczać się także podpowiedzi, aby użytkownik popełniał mniej błędów podczas wpisywania danych. Warto stosować również autouzupełnianie formularza, gdy klient składa kolejne zamówienie. Dzięki temu nie będzie zmuszony wpisywać np. swojego adresu.

4.       Wersja mobilna sklepu

W Stanach Zjednoczonych aż 40% dokonanych w sieci zakupów realizowanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych, a wg przewidywań w roku 2021 będzie to nawet 54%. Polacy w tej dziedzinie przyzwyczajeni są raczej do laptopów, gdyż za pomocą smartfonów i tabletów kupuje tylko 20% konsumentów. Prawdopodobnie jednak i u nas statystyki te okażą się z czasem podobne.

Z tego powodu coraz większą popularność zdobywa podejście mobile first. Oznacza ono, że projektowanie strony internetowej rozpoczyna się od wersji mobilnej, nie desktopowej. Sklep internetowy widoczny na smartfonach powinien zawierać wszystkie funkcjonalności niezbędne do dokonania zakupu, podczas gdy  te dodatkowe są wyświetlane dopiero na komputerze (metoda progressive enhancement).

Mobile first skutkuje nie tylko lepszym dostosowaniem sklepu do wymagań użytkowników smartfonów i tabletów, ale także poprawą funkcjonalności oraz wydajności strony. Wynika to z redukcji treści obecnych w witrynie oraz jej większej funkcjonalności.

Wersja mobilna sklepu | nazwa.pl

5.       Szerokie możliwości płatnicze

Użytkownik, który jest zmuszony definiować przelew za towar, często rezygnuje z zakupu, ponieważ jest to proces czasochłonny i niewygodny. Dużo lepszym i standardowym już rozwiązaniem jest umożliwienie klientowi dokonywania szybkich płatności.

Wykorzystać do tego można takie usługi jak PayU czy Przelewy24. Za ich pomocą użytkownik może wybrać swój bank, aby szybko wykonać przelew. Witryna powinna udostępnić mu także możliwość finalizacji transakcji za pomocą karty płatniczej. Są to wygodne formy, które służą też temu, aby zamówienie było realizowane od  razu, bez konieczności oczekiwania aż sklep zaksięguje wpłatę.

6.       Pasek postępu

Użytkownik powinien móc wiedzieć, na którym etapie transakcji się znajduje. W tym celu powyżej okna z treścią dotyczącą zakupu powinien znajdować się pasek postępu pokazujący, które kroki zostały już przez klienta wykonane, a które zostały jeszcze przed nim. Pozwala mu to także wrócić do poprzedniego etapu, jeśli będzie chciał dokonać poprawek.

Ułatwiaj zakupy

Ścieżka zakupowa powinna być jak najprostsza. Dzięki temu klient nie zniechęci się do witryny, co mogłoby skutkować poszukiwaniem innego sklepu, który pozwoli nabyć ten sam towar w łatwiejszy sposób.

Jak jednak sprawdzić czy rzeczywiście nasza strona jest „user friendly”? Wskazywać na to mogą niskie współczynniki odrzuceń (bounce rate) oraz porzuceń koszyków. Aby ocenić czy mają one optymalną wartość, możemy także wprowadzać zmiany poprawiające jakość doświadczenia klienta i obserwować, jak wpływają na współczynniki.

Jeżeli zadbamy o optymalizację ścieżki zakupowej, możemy liczyć na wyższą satysfakcję klientów i co za tym idzie lepszą sprzedaż. W innym przypadku nawet atrakcyjna oferta naszego sklepu może nie przekładać się na satysfakcjonujące zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl
27 marca 2024

Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl

Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej... Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej połowie 2024 roku. Nowe serwery oparte o procesory Intel Xeon E-2488 będą wykonywały wszystkie operacje o 25% szybciej niż obecne. Będzie to kolejny raz najszybsza platforma hostingowa w Polsce. Z przyjemnością możemy Wam zaprezentować wyniki testów platformy serwerowej opartej na obecnie najszybszych na rynku procesorach serwerowych Intel E-2488. Procesory te wykonują wszystkie operacje w rekordowo krótkim czasie, dzięki czemu wszystkie strony, a zwłaszcza platformy e-commerce będą ładowały się dużo szybciej niż poprzednio. Poniżej prezentujemy wyniki testów nowej platformy serwerowej oraz porównanie jej wydajności do serwerów stosowanych obecnie przez cztery największe firmy hostingowe w Polsce. Szybkość przetwarzania operacji jest kluczowa dla działania każdego serwisu WWW. Dzięki zastosowaniu najszybszych procesorów serwerowych na rynku strony oparte na WordPressie, serwisy e commerce oraz inne aplikacje internetowe, utrzymywane na hostingu w nazwa.pl, będą działały sprawniej, a witryny będą bardziej responsywne. Wpłynie to oczywiście na jeszcze lepszą ocenę w oczach klientów i prawdopodobnie na większe zyski ich właścicieli. Nowe serwery obsługujące strony WWW zostaną udostępnione Klientom do końca pierwszej połowy 2024 roku, a dzięki zastosowaniu technologii konteneryzacji i technologii cloud migracja na nowy sprzęt odbędzie się bez żadnych przerw w działaniu...
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
Hosting dla profesjonalistów | nazwa.pl
16 grudnia 2021

Hosting dla profesjonalistów

Wydajność chmury, elastyczność w zakresie ilości obsługiwanego ruchu na stronie WWW, automatyczna... Wydajność chmury, elastyczność w zakresie ilości obsługiwanego ruchu na stronie WWW, automatyczna dystrybucja ruchu przez CDN nazwa.pl w największych miastach w Polsce, ochrona WAF, IPS, DDoS, obsługa SPF, DKIM i DMARC czy też akceleracja szybkości działania serwisów za pomocą Redis i Memcached – to tylko najważniejsze cechy hostingu od nazwa.pl. Pierwszy hosting z CDN w Polsce Jednym z największych atutów hostingu w nazwa.pl jest automatyczna integracja usług CloudHosting z systemem dystrybucji treści na terenie Polski. Węzły CDN nazwa.pl, przechowujące kopie elementów serwisów WWW i przyspieszające wczytywanie serwisów, zlokalizowane są w największych polskich aglomeracjach miejskich. Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Poznań i Katowice, w których działają serwery CDN nazwa.pl, to miasta skupiające miliony użytkowników, do których kierowane są polskojęzyczne strony WWW. Wymiana ruchu w tych miastach z największymi ogólnopolskimi dostawcami łącz internetowych, takimi jak Orange, Netia, UPC, Vectra (Multimedia) i T-Mobile, zapewnia zarówno skrócenie trasy przesyłania informacji, jak i przede wszystkim przyspiesza działanie stron WWW, na które wchodzą użytkownicy tych sieci. Statyczne elementy serwisów WWW przechowywane są na węzłach CDN nazwa.pl nawet przez 14 dni zgodnie z ustawieniami nagłówków cache’ujących, które zostały wprowadzone przez właściciela strony WWW...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
sklep internetowy na mobile
16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba... Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów? Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana. Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny. Szybkość Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji. Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(244)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(38)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.