Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Tagi: e-sklep hosting UX
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces?

Poprawa jakości ścieżki zakupowej

Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji:

1.       Brak rejestracji przy zakupach

Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty.

Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia.

Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe.

2.       Dbałość o UX

Troska o pozytywne doświadczenie użytkownika (User Experience – UX) z kontaktu z naszą marką i produktem ma podstawowe znaczenie dla usprawnienia ścieżki zakupowej. Strona sklepu powinna być intuicyjna, aby klient korzystał z niej z łatwością.

Należy zadbać o czytelne drzewa kategorii, co sprawi, że użytkownik będzie zaraz po odwiedzeniu witryny będzie wiedział czy w ofercie sklepu jest to, czego szuka. Powinien także z łatwością nawigować pomiędzy produktami.

Nawigacji służą także tzw. breadcrumbs – mają one na celu ułatwienie przejścia do kolejnych podstron. Zwykle znajdują się w górnej lub dolnej części witryny.

Podstawowe znaczenie ma dbałość o czytelny design strony. Coraz częściej marki stawiają na minimalizm, żeby skupić uwagę użytkownika na najważniejszych elementach niezbędnych do dokonania zakupu. Wszystkie nadmiarowe treści rozpraszają jedynie użytkownika, który może się zniechęcić i zrezygnować z realizacji transakcji.

Podczas projektowania istotne są np. kolory i wielkość przycisków, takich jak np. dodaj do koszyka. Wezwania do działania powinny znajdować się w odpowiednim miejscu oraz być optymalnie wyeksponowane. Ponadto dużą rolę w optymalizacji pracy sklepu internetowego odgrywa hosting, na którym jest utrzymywany serwis, jak np. najszybszy hosting w Polsce – e-Sklep Cloud. W tym zakresie najważniejsza jest szybkość prezentowania poszczególnych elementów witryny.

3.       Krótkie i intuicyjne formularze

Zbyt długie formularze zamówień skutecznie zniechęcają użytkownika do sfinalizowania transakcji. Klient powinien być w stanie je możliwie szybko wypełnić, dlatego też należy ograniczyć się tylko do tych pól, które są niezbędne do finalizacji zakupu.

Finalizacja zakupów w e-sklepie | nazwa.pl

Ważna jest także walidacja formularzy w czasie rzeczywistym. W przypadku wystąpienia błędu nie należy użytkownika kierować ponownie na stronę formularza, by dokonał poprawek. Zamiast tego dobrze jest komunikować mu, gdzie wystąpił błąd już w trakcie wypełniania.

Przy polach formularzy powinno umieszczać się także podpowiedzi, aby użytkownik popełniał mniej błędów podczas wpisywania danych. Warto stosować również autouzupełnianie formularza, gdy klient składa kolejne zamówienie. Dzięki temu nie będzie zmuszony wpisywać np. swojego adresu.

4.       Wersja mobilna sklepu

W Stanach Zjednoczonych aż 40% dokonanych w sieci zakupów realizowanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych, a wg przewidywań w roku 2021 będzie to nawet 54%. Polacy w tej dziedzinie przyzwyczajeni są raczej do laptopów, gdyż za pomocą smartfonów i tabletów kupuje tylko 20% konsumentów. Prawdopodobnie jednak i u nas statystyki te okażą się z czasem podobne.

Z tego powodu coraz większą popularność zdobywa podejście mobile first. Oznacza ono, że projektowanie strony internetowej rozpoczyna się od wersji mobilnej, nie desktopowej. Sklep internetowy widoczny na smartfonach powinien zawierać wszystkie funkcjonalności niezbędne do dokonania zakupu, podczas gdy  te dodatkowe są wyświetlane dopiero na komputerze (metoda progressive enhancement).

Mobile first skutkuje nie tylko lepszym dostosowaniem sklepu do wymagań użytkowników smartfonów i tabletów, ale także poprawą funkcjonalności oraz wydajności strony. Wynika to z redukcji treści obecnych w witrynie oraz jej większej funkcjonalności.

Wersja mobilna sklepu | nazwa.pl

5.       Szerokie możliwości płatnicze

Użytkownik, który jest zmuszony definiować przelew za towar, często rezygnuje z zakupu, ponieważ jest to proces czasochłonny i niewygodny. Dużo lepszym i standardowym już rozwiązaniem jest umożliwienie klientowi dokonywania szybkich płatności.

Wykorzystać do tego można takie usługi jak PayU czy Przelewy24. Za ich pomocą użytkownik może wybrać swój bank, aby szybko wykonać przelew. Witryna powinna udostępnić mu także możliwość finalizacji transakcji za pomocą karty płatniczej. Są to wygodne formy, które służą też temu, aby zamówienie było realizowane od  razu, bez konieczności oczekiwania aż sklep zaksięguje wpłatę.

6.       Pasek postępu

Użytkownik powinien móc wiedzieć, na którym etapie transakcji się znajduje. W tym celu powyżej okna z treścią dotyczącą zakupu powinien znajdować się pasek postępu pokazujący, które kroki zostały już przez klienta wykonane, a które zostały jeszcze przed nim. Pozwala mu to także wrócić do poprzedniego etapu, jeśli będzie chciał dokonać poprawek.

Ułatwiaj zakupy

Ścieżka zakupowa powinna być jak najprostsza. Dzięki temu klient nie zniechęci się do witryny, co mogłoby skutkować poszukiwaniem innego sklepu, który pozwoli nabyć ten sam towar w łatwiejszy sposób.

Jak jednak sprawdzić czy rzeczywiście nasza strona jest „user friendly”? Wskazywać na to mogą niskie współczynniki odrzuceń (bounce rate) oraz porzuceń koszyków. Aby ocenić czy mają one optymalną wartość, możemy także wprowadzać zmiany poprawiające jakość doświadczenia klienta i obserwować, jak wpływają na współczynniki.

Jeżeli zadbamy o optymalizację ścieżki zakupowej, możemy liczyć na wyższą satysfakcję klientów i co za tym idzie lepszą sprzedaż. W innym przypadku nawet atrakcyjna oferta naszego sklepu może nie przekładać się na satysfakcjonujące zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Bezpieczeństwo przechowywania danych w chmurze dzięki Cloud Backup | nazwa.pl
14 marca 2023

Bezpieczeństwo przechowywania danych w chmurze dzięki Cloud Backup

Dzisiaj firmy i indywidualni użytkownicy masowo wybierają usługi oparte na cloud computingu. Chmura... Dzisiaj firmy i indywidualni użytkownicy masowo wybierają usługi oparte na cloud computingu. Chmura obliczeniowa pozwala na wykorzystywanie bardzo dużych przestrzeni dyskowych do wykonywania bezpiecznych backupów, gwarantując dostęp do nich z każdego miejsca. Dzięki usłudze Cloud Backup od nazwa.pl organizacje i osoby prywatne mogą zmniejszyć koszty związane z utrzymywaniem własnej infrastruktury informatycznej, które trzeba byłoby ponieść w celu właściwej ochrony firmowych i osobistych dokumentów. Dowiedz się, co zapewnia użytkownikom Cloud Backup i dlaczego z tej usługi można korzystać bez obaw o bezpieczeństwo danych. Cloud Backup dla Windows, macOS i Linux Cloud Backup to nowoczesna aplikacja, dzięki której użytkownicy komputerów z systemami operacyjnymi Windows, macOS i Linux mogą w bardzo prosty sposób wykonywać bezpieczne kopie zapasowe swoich plików. Czytelny interfejs aplikacji znany jest zarówno z szybkości działania, jak i ergonomii zarządzania dostępnymi opcjami. Cloud Backup dostępny jest w dwóch modelach rozliczeń – Modelu Abonamentowym i Modelu za Użycie. W Modelu Abonamentowemu możesz wybrać jedną z dostępnych opcji (25 GB, 100 GB, 250 GB), którą będziesz wykorzystywać na swoje kopie zapasowe. Dzięki tej formie rozliczeń płatności za usługę wykonujesz raz w roku, w ustalonej z góry kwocie, niezależnie od stopnia wykorzystania miejsca w chmurze. W ofercie nazwa.pl jest też Cloud Backup z nielimitowaną przestrzenią backupową, która dopasowuje się do Twoich indywidualnych potrzeb...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl
16 kwietnia 2020

Certyfikat ISO 27001:2017 dla nazwa.pl

Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała... Spółka nazwa.pl zaliczyła pozytywnie audyt przeprowadzony przez międzynarodową organizację DEKRA i uzyskała certyfikat zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2017. Stanowi to kolejne potwierdzenie wdrożenia przez spółkę odpowiednich procedur bezpieczeństwa, związanych ze świadczonymi usługami rejestracji domen i hostingu w chmurze. Na początku 2019 roku nazwa.pl została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora kluczowego dla cyberbezpieczeństwa Polski, co stanowiło z jednej strony duże wyróżnienie dla spółki, ale również i wielkie zobowiązanie do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych, związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie wszystkich wymagań przez nazwa.pl na początku 2020 roku, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów spółki. Kolejnym krokiem było wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń przewidzianych w normie ISO 27001:2017. „Jesteśmy dumni z posiadania certyfikatu bezpieczeństwa informacji ISO 27001:2017, jak również pozytywnego wyniku audytu zgodności z ustawą o systemie cyberbezpieczeństwa Polski. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci biznesowi docenią wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie świadczonych przez nazwa.pl usług rejestracji domen i hostingu w chmurze” - powiedział Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl...

dropshipping - co to jest i jak działa?
12 marca 2020

Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na... Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na dropshipping. Dla kogo przeznaczony jest ten model logistyczny oraz jakie są jego wady i zalety? Jak działa dropshipping Dropshipping to model, w którym sklep internetowy jest odpowiedzialny jedynie za marketing i obsługę zamówień. Magazynowanie towaru oraz jego wysyłka do zamawiających jest po stronie dostawcy usługi dropshippingu. W tym modelu sprzedawca pośredniczy między hurtownią, producentem lub dystrybutorem a klientem. Jest jednak właścicielem towaru, co prawda zwolnionym z obowiązku jego wysyłki, ale odpowiedzialnym za zwrot i wymianę. Po zamówieniu towaru przez klienta sprzedawca przesyła zapytanie do dostawcy towaru i jeśli towar jest dostępny, przyjmuje zamówienie od klienta. Następnie, po otrzymaniu płatności od klienta przesyła dostawcy należność za towar pomniejszoną o swoją marżę. Ten wysyła zamówiony towar do odbiorcy. Dla kogo jest dropshipping Dropshipping najlepiej sprawdzi się w przypadku małych sklepów. A zatem jeśli rozpoczynamy działalność e-commerce, dopiero rozwijając nasz pomysł na biznes, model ten pozwoli nam rozpocząć prowadzenie sklepu bez większych inwestycji. Na dropshippingu skorzystają również drobni przedsiębiorcy handlujący za pośrednictwem portali aukcyjnych, takich jak Allegro...

content marketing - skąd brać pomysły na treści?
12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów... Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze. W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(53)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.