Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Tagi: e-sklep hosting UX
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces?

Poprawa jakości ścieżki zakupowej

Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji:

1.       Brak rejestracji przy zakupach

Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty.

Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia.

Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe.

2.       Dbałość o UX

Troska o pozytywne doświadczenie użytkownika (User Experience – UX) z kontaktu z naszą marką i produktem ma podstawowe znaczenie dla usprawnienia ścieżki zakupowej. Strona sklepu powinna być intuicyjna, aby klient korzystał z niej z łatwością.

Należy zadbać o czytelne drzewa kategorii, co sprawi, że użytkownik będzie zaraz po odwiedzeniu witryny będzie wiedział czy w ofercie sklepu jest to, czego szuka. Powinien także z łatwością nawigować pomiędzy produktami.

Nawigacji służą także tzw. breadcrumbs – mają one na celu ułatwienie przejścia do kolejnych podstron. Zwykle znajdują się w górnej lub dolnej części witryny.

Podstawowe znaczenie ma dbałość o czytelny design strony. Coraz częściej marki stawiają na minimalizm, żeby skupić uwagę użytkownika na najważniejszych elementach niezbędnych do dokonania zakupu. Wszystkie nadmiarowe treści rozpraszają jedynie użytkownika, który może się zniechęcić i zrezygnować z realizacji transakcji.

Podczas projektowania istotne są np. kolory i wielkość przycisków, takich jak np. dodaj do koszyka. Wezwania do działania powinny znajdować się w odpowiednim miejscu oraz być optymalnie wyeksponowane. Ponadto dużą rolę w optymalizacji pracy sklepu internetowego odgrywa hosting, na którym jest utrzymywany serwis, jak np. najszybszy hosting w Polsce – e-Sklep Cloud. W tym zakresie najważniejsza jest szybkość prezentowania poszczególnych elementów witryny.

3.       Krótkie i intuicyjne formularze

Zbyt długie formularze zamówień skutecznie zniechęcają użytkownika do sfinalizowania transakcji. Klient powinien być w stanie je możliwie szybko wypełnić, dlatego też należy ograniczyć się tylko do tych pól, które są niezbędne do finalizacji zakupu.

Finalizacja zakupów w e-sklepie | nazwa.pl

Ważna jest także walidacja formularzy w czasie rzeczywistym. W przypadku wystąpienia błędu nie należy użytkownika kierować ponownie na stronę formularza, by dokonał poprawek. Zamiast tego dobrze jest komunikować mu, gdzie wystąpił błąd już w trakcie wypełniania.

Przy polach formularzy powinno umieszczać się także podpowiedzi, aby użytkownik popełniał mniej błędów podczas wpisywania danych. Warto stosować również autouzupełnianie formularza, gdy klient składa kolejne zamówienie. Dzięki temu nie będzie zmuszony wpisywać np. swojego adresu.

4.       Wersja mobilna sklepu

W Stanach Zjednoczonych aż 40% dokonanych w sieci zakupów realizowanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych, a wg przewidywań w roku 2021 będzie to nawet 54%. Polacy w tej dziedzinie przyzwyczajeni są raczej do laptopów, gdyż za pomocą smartfonów i tabletów kupuje tylko 20% konsumentów. Prawdopodobnie jednak i u nas statystyki te okażą się z czasem podobne.

Z tego powodu coraz większą popularność zdobywa podejście mobile first. Oznacza ono, że projektowanie strony internetowej rozpoczyna się od wersji mobilnej, nie desktopowej. Sklep internetowy widoczny na smartfonach powinien zawierać wszystkie funkcjonalności niezbędne do dokonania zakupu, podczas gdy  te dodatkowe są wyświetlane dopiero na komputerze (metoda progressive enhancement).

Mobile first skutkuje nie tylko lepszym dostosowaniem sklepu do wymagań użytkowników smartfonów i tabletów, ale także poprawą funkcjonalności oraz wydajności strony. Wynika to z redukcji treści obecnych w witrynie oraz jej większej funkcjonalności.

Wersja mobilna sklepu | nazwa.pl

5.       Szerokie możliwości płatnicze

Użytkownik, który jest zmuszony definiować przelew za towar, często rezygnuje z zakupu, ponieważ jest to proces czasochłonny i niewygodny. Dużo lepszym i standardowym już rozwiązaniem jest umożliwienie klientowi dokonywania szybkich płatności.

Wykorzystać do tego można takie usługi jak PayU czy Przelewy24. Za ich pomocą użytkownik może wybrać swój bank, aby szybko wykonać przelew. Witryna powinna udostępnić mu także możliwość finalizacji transakcji za pomocą karty płatniczej. Są to wygodne formy, które służą też temu, aby zamówienie było realizowane od  razu, bez konieczności oczekiwania aż sklep zaksięguje wpłatę.

6.       Pasek postępu

Użytkownik powinien móc wiedzieć, na którym etapie transakcji się znajduje. W tym celu powyżej okna z treścią dotyczącą zakupu powinien znajdować się pasek postępu pokazujący, które kroki zostały już przez klienta wykonane, a które zostały jeszcze przed nim. Pozwala mu to także wrócić do poprzedniego etapu, jeśli będzie chciał dokonać poprawek.

Ułatwiaj zakupy

Ścieżka zakupowa powinna być jak najprostsza. Dzięki temu klient nie zniechęci się do witryny, co mogłoby skutkować poszukiwaniem innego sklepu, który pozwoli nabyć ten sam towar w łatwiejszy sposób.

Jak jednak sprawdzić czy rzeczywiście nasza strona jest „user friendly”? Wskazywać na to mogą niskie współczynniki odrzuceń (bounce rate) oraz porzuceń koszyków. Aby ocenić czy mają one optymalną wartość, możemy także wprowadzać zmiany poprawiające jakość doświadczenia klienta i obserwować, jak wpływają na współczynniki.

Jeżeli zadbamy o optymalizację ścieżki zakupowej, możemy liczyć na wyższą satysfakcję klientów i co za tym idzie lepszą sprzedaż. W innym przypadku nawet atrakcyjna oferta naszego sklepu może nie przekładać się na satysfakcjonujące zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Twoja strona WWW zasługuje na więcej! | nazwa.pl
3 października 2024

Twoja strona WWW zasługuje na więcej!

Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na... Szybka, estetyczna i funkcjonalna strona WWW jest podstawą obecności w Internecie. Żeby osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku, nie wystarczy już tylko posiadanie serwisu internetowego. Odpowiednio przygotowana i nowoczesna witryna przyciąga nowych klientów i przynosi swoim właścicielom wymierne zyski. Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzić optymalizację strony WWW i komu ją zlecić. Strona WWW jest wizytówką Twojej firmy w sieci. Powinieneś zadbać o to, żeby prezentowała się profesjonalnie, działała szybko i stabilnie, trafiała w oczekiwania użytkowników oraz była wysoko na liście wyników Google. Jeśli Twój biznes ma zostać zauważony i dotrzeć z ofertą do szerszego grona odbiorców, firmowa witryna musi być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, treści, jak i zagadnień związanych z jej użytkowaniem. Optymalizacja to proces, który usprawnia funkcjonowanie serwisu i tym samym przygotowuje go na współczesne wyzwania. Lepsza wydajność Udoskonalanie strony WWW powinno obejmować w pierwszej kolejności obszary wpływające na jej wydajność. Sprawi to, że załaduje się ona szybciej i będzie cieszyła się lepszymi rezultatami SEO. Szczególne znaczenie przypisuje się tu kompresji obrazów na stronie do nowoczesnego formatu WebP, który jest znacznie bardziej efektywny niż tradycyjne algorytmy. Potrafi zmniejszyć rozmiar strony nawet kilkukrotnie! Ważny jest także wybór hostingu, który powinien zapewniać automatyczną integrację z siecią CDN w Polsce. W efekcie skróceniu ulegnie czas generowania serwisu i poprawi się jego pozycja w wyszukiwarce, ponieważ crawlery Google...
Darmowe motywy PrestaShop, które musisz znać | nazwa.pl
15 listopada 2023

Darmowe motywy PrestaShop, które musisz znać

PrestaShop to zaawansowany system e-commerce dostępny wraz z usługą CloudHosting e-Sklep, który z powodzeniem może... PrestaShop to zaawansowany system e-commerce dostępny wraz z usługą CloudHosting e-Sklep, który z powodzeniem może posłużyć do budowy zarówno małego, jak i bardzo dużego sklepu internetowego. Jest on stosunkowo prosty w obsłudze i oferuje szereg dodatków, dzięki którym można nie tylko rozbudowywać jego funkcje, ale także modyfikować wygląd. W sieci można znaleźć wiele bezpłatnych motywów, które pozwolą Ci stworzyć w pełni funkcjonalną witrynę. Postanowiliśmy zrobić ich przegląd i zarekomendować niektóre z nich. Etrend Lite Etrend Lite oferuje przede wszystkim elegancki i nowoczesny design, dzięki czemu stanowi doskonały wybór dla każdego, kto chce stworzyć profesjonalny sklep internetowy. Jest on w pełni responsywny, więc bez problemu dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranu. To bardzo ważne, bo zakupy w sklepach internetowych bardzo często realizowane są nie tylko na komputerach stacjonarnych, lecz także przede wszystkim na tabletach i smartfonach. Niewątpliwą zaletą Etrend Lite jest prosta instalacja i konfiguracja...
CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW
5 września 2022

CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW

Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku... Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku 2022 roku może z niej korzystać każdy, niezależnie od tego, czy witryna umieszczona jest na serwerze VPS, dedykowanym czy po prostu w innej firmie hostingowej. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z operatorami Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Plus, Vectra (Multimedia) w sześciu największych miastach w Polsce i dostępowi do węzłów wymiany ruchu w Europie Zachodniej i USA sieć CDN nazwa.pl zapewnia lepsze czasy wczytywania stron oraz lepsze wyniki ich pozycjonowania. Szybkość dostarczania plików Content Delivery Network, w skrócie CDN, to sieć serwerów utrzymujących kopie elementów stron WWW w różnych lokalizacjach. Dzięki nim grafiki i arkusze stylów, czyli największe rozmiarowo dane, z których składa się witryna internetowa, znajdują się fizycznie bliżej użytkowników wchodzących na wybraną stronę. Krótsza odległość, jaką muszą przebyć pliki do przeglądarki, wpływa wprost na zmniejszenie ogólnego czasu potrzebnego na załadowanie strony. Gdy mieszkaniec Sopotu odwiedza witrynę umieszczoną na serwerze w Krakowie, która nie korzysta z CDN nazwa.pl, musi czekać, aż jej wszystkie elementy zostaną pobrane właśnie z Krakowa. Gdy ta sama strona będzie korzystać z CDN nazwa.pl, tworzące ją obrazki i arkusze stylów dostarczane będą do Sopotu z węzła w Gdańsku. Trasa przesyłania danych zmniejsza się w ten sposób o ponad 600 km, co przy rozbudowanej stronie WWW może skrócić czas jej wczytywania nawet o połowę! Pierwsza sieć CDN w Polsce Stworzenie pierwszej sieci CDN w Polsce to wielki sukces nazwa.pl. O rozpoczęciu prac nad jej budową informowaliśmy w grudniu 2018 roku. Realizowane od tego czasu wielomilionowe inwestycje pozwoliły na rozbudowę sieci, nie tylko lokalnie, ale i globalnie...
Baza danych PostgreSQL 14 w nazwa.pl
20 stycznia 2022

PostgreSQL 14 w nazwa.pl

Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj... Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj na serwerach można korzystać z 14 wersji popularnego i docenianego systemu zarządzania obiektowo-relacyjnymi bazami danych – PostgreSQL. Nieco ponad rok po wydaniu „trzynastki” twórcy PostgreSQL postanowili pochylić się jeszcze raz nad wydajnością baz danych, wprowadzając nowy sposób replikacji czy też tryb awaryjny dla garbage-collectora. Ale PostgreSQL 14 to nie tylko większa szybkość wykonywania operacji, ale również zapewnienie dodatkowej optymalizacji dla samych baz danych. Rozwój i wsparcie dla PostgreSQL 14 planowane są do listopada 2026 roku. Początki dzisiejszego PostgreSQL sięgają 1986 roku, kiedy to na Wydziale Informatyki Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, pod kierownictwem profesora Michaela Stonebrakera, rozpoczęły się prace nad stworzeniem obiektowo-relacyjnej bazy danych Postgres. Andrew Yu i Jolly Chen, absolwenci profesora Stonebrakera, dodali do Postgres interpreter języka SQL i w 1995 roku udostępnili swój projekt na licencji BSD. Od tego momentu dalsze prace nad nim przejęła społeczność Open Source, tworząc organizację PostgreSQL Global Development Group. I mimo że od powstania nazwy PostgreSQL minęło już prawie 30 lat, wielu użytkowników nadal określa go mianem „Postgres”, a tak uproszczona nazwa jest uznawana jako pełnoprawny skrót właśnie ze względu na tradycję całego projektu...
Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL! - nazwa.pl
21 grudnia 2020

Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!

Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości... Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości dynamicznych serwisów internetowych. Aby zapewnić szybkość działania oraz bezpieczeństwo stron WWW, niezbędna jest okresowa aktualizacja wykorzystywanego na hostingu oprogramowania. W nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz bezpłatnie korzystać z najnowszych wersji baz danych MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z języka PHP w wersji 7.4. Jeśli wykorzystujesz inną, niewspieraną przez twórców PHP, wersję tego języka lub korzystasz ze starej opcji serwera bazy danych, możesz je zaktualizować samodzielnie lub zlecić nam ich aktualizację. Jeżeli nie zamierzasz dokonać aktualizacji, udostępniamy Ci dodatkową usługę obsługi starszych wersji PHP i serwerów baz danych. Warto pamiętać, że okres bezpłatnej obsługi wersji PHP od 5.3 do 7.1 kończy się 31.12.2020 r. Po tym terminie obsługa nadal będzie świadczona – odpłatnie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez naszych Klientów, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu bezpłatnej obsługi PHP 7.2 oraz baz danych MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3 na serwerach nazwa.pl do 30.06.2021 r. Podkreślamy jednak, że oprogramowanie to nie posiada już wsparcia jego twórców i zalecamy jego aktualizację! PHP PHP, czy też Hypertext Preprocesor to jeden z najczęściej stosowanych języków programowania, który cieszy się popularnością wśród doświadczonych webmasterów...
Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl
12 września 2019

Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System... Firma nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System bezpieczeństwa monitoruje na bieżąco przesyłane przez FTP dane i w przypadku wykrycia zainfekowanych plików, uniemożliwia zapisanie ich na serwerze. Wyścig pomiędzy twórcami zabezpieczeń a hakerami próbującymi je przełamywać trwa nieustannie, co powoduje konieczność wprowadzania przez firmy hostingowe kolejnych zabezpieczeń. Jednym z nich jest wprowadzony właśnie przez nazwa.pl system anty‑exploitowy, uniemożliwiający wgrywanie szkodliwych plików na serwery za pomocą popularnego protokołu FTP. „Jak wynika z doświadczeń nazwa.pl, klienci usług hostingowych często nie zdają sobie sprawy z tego, że ich komputery lub urządzenia mobilne są zawirusowane. Złośliwe oprogramowanie pozwala na normalną pracę na zainfekowanych urządzeniach, wykradając w tym czasie zapisane na komputerach dane dostępowe do poczty elektronicznej oraz do programów służących do wgrywania stron WWW na serwer” – powiedział Rafał Lorenc, członek zarządu nazwa.pl. Gdy wirus uzyska dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress. Zainfekowany serwer służy do dalszego...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(245)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.