Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Tagi: SEO strona www UX web design
one page czy multi page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page?

ONE‑PAGE

One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji.

Zalety witryny jednostronicowej

Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści.

Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie do działania, np. formularz kontaktowy czy przycisk umożliwiający skorzystanie z oferty. Ponadto witryna jednostronicowa często prowadzi do wyższej konwersji, ponieważ użytkownicy nie są rozpraszani zawartością innych podstron oraz nie „gubią się” na stronie.

Najważniejszą zaletą one‑page jest jednak łatwość korzystania z niej na urządzeniach mobilnych. Przewijanie treści strony jest dla użytkowników smartfonów dużo wygodniejsze niż klikanie linków nawigacji.

Wady one‑page

Problemem w przypadku stron one‑page jest mała ilość zawartej na nich treści. Sprawia to, że trudno tam o odpowiednie nasycenie contentu słowami kluczowymi, przez co spadają nasze szanse w działaniach SEO.

Poza tym witryny jednostronicowe trudno jest rozbudowywać. Jeśli zatem nasza firma będzie się rozwijać, dobrze jest rozważyć budowę strony multi‑page. Kolejnym problemem jest brak osobnych adresów URL dla poszczególnych podstron. Uniemożliwia to linkowanie konkretnych elementów naszej oferty.

Dla kogo witryna jednostronicowa

One‑page są najczęściej stosowane w przypadku landing page. Są to strony, na które kierowany jest odbiorca treści promocyjnej, od którego oczekuje się wykonania jednej konkretnej akcji, np. skorzystania z rabatu lub zakupu biletu na wydarzenie.

Witryny jednostronicowe są także dobrym rozwiązaniem dla mniej rozbudowanych stron, jak strony produktów czy prostsze witryny firmowe. Wykorzystuje się wtedy wygodę korzystania z one‑page na urządzeniach mobilnych.

MULTI-PAGE

Witryna wielostronicowa składająca się różnych podstron, do których linki dostępne są poprzez elementy nawigacyjne w menu.

Zalety multi‑page

Projektując stronę rodzaju multi‑page, mamy przede wszystkim możliwość dowolnej rozbudowy witryny w zależności od np. rozwoju marki. Można w tym celu wykorzystać mega menu, czyli dołączyć do głównych elementów nawigacyjnych rozwijane listy podstron. Dzięki temu użytkownik zyskuje łatwy dostęp do treści witryny nawet o bardzo dużej ilości contentu.

Trzeba też pamiętać, że nadal połowa wejść na strony internetowe pochodzi od użytkowników komputerów. Przyzwyczajeni są oni do tradycyjnej nawigacji witryn multi‑page i strony takie budzą w nich większe zaufanie.

Nie mniej istotne są względy SEO. Na stronach multi‑page znajduje się więcej treści, dlatego można odpowiednio nasycić content słowami kluczowymi i przez to lepiej zoptymalizować witrynę.

Wady multi-page

Korzystanie z witryn wielostronicowych jest przede wszystkim mniej wygodne dla użytkowników urządzeń mobilnych niż przeglądanie one-page. Naturalną czynnością użytkowników smartfonów jest raczej przewijanie ekranu niż klikanie elementów nawigacyjnych.

Ponadto strony multi-page są trudniejsze w utrzymaniu, ze względu na konieczność aktualizowaniu większej ilości contentu. Same treści jest również trudniej stworzyć ze względu na ich większą ilość, tak aby były dobrej jakości — wyczerpujące, a przy tym oszczędne i łatwe do przyswojenia przez użytkownika. Trzeba pamiętać, że content złej jakości lub niewłaściwie zoptymalizowany przynosi marce więcej szkód niż korzyści.

Kolejną wadą stron multi-page jest wyższy współczynnik odrzuceń (bounce rate). Ze względu na większą ilość treści witryny wielostronicowe wolniej się ładują, a także rozpraszają uwagę użytkowników. Mogą przez to zniechęcać się i opuszczać stronę.

Dla kogo strona multi-page

Jak już wspomnieliśmy, strona multi‑page jest najlepszym rozwiązaniem dla firmy, która planuje się rozwijać. Jest w pełni skalowalna, co oznacza, że można ją uzupełniać o praktycznie nieograniczoną ilość treści.

Firmy, które już od początku działalności mają rozbudowaną ofertę, także powinny skorzystać z zalet multi‑page. Jest to także jedyne rozwiązanie dla e‑commerce, ponieważ nie sposób przedstawić asortymentu sklepu na jednej stronie.

Marki, które koncentrują się nie tylko na wezwaniu użytkownika do działania, ale także na dogłębnym zapoznaniu się z ofertą, także powinny postawić na multi‑page. Dotyczy to np. usług biznesowych, czyli B2B, gdzie proces podejmowania decyzji jest dłuższy i często użytkownicy, zastanawiając się nad ofertą firmy, przeglądają stronę przy użyciu komputera.

PODSUMOWANIE

Decyzja o wyborze one‑page lub multi‑page wynikać powinna z celów, jakie stawiamy witrynie oraz specyfiki naszej firmy.

Najważniejsze zalety stron one‑page to:

  • wygoda korzystania z nich za pomocą urządzeń mobilnych,
  • łatwość nawigacji i szybkość przeglądania witryny,
  • wyższa konwersja, ze względu na klarowną ścieżkę prowadzącą do wezwania do działania,
  • mniejsza ilość contentu i minimalistyczny design, co przekłada się na lepsze doświadczenie użytkownika (UX).

Wady stron one‑page to:

  • mniejsza ilość treści, co nie sprzyja pozycjonowaniu (SEO),
  • są trudne do rozbudowy, nieskalowalne,
  • dysponujemy tylko jednym adresem URL, z tego powodu nie ma możliwości linkowania do konkretnych działów strony.

One‑page będą dobrym wyborem dla:

  • landing page, gdzie od użytkownika oczekujemy wykonania jednej, określonej czynności (np. skorzystania z oferty),
  • firm o mniej rozbudowanej ofercie.

Zalety multi‑page to natomiast:

  • możliwość nieograniczonego rozbudowywania witryny,
  • wzbudzanie większego zaufania, ze względu na klasyczną nawigację, do której przyzwyczajeni są użytkownicy komputerów,
  • korzyści SEO poprzez większą ilość treści, które można nasycić słowami kluczowymi.

Wady multi‑page:

  • są mniej wygodne dla użytkowników urządzeń mobilnych,
  • są trudniejsze w utrzymaniu ze względu na konieczność aktualizowania większej ilości contentu,
  • trudniej je stworzyć, ponieważ należy dysponować dużą ilość wartościowego i zoptymalizowanego, pod względem SEO, contentu,
  • wolniej się ładują oraz rozpraszają użytkownika obecnością podstron, przez co mają wyższy współczynnik odrzuceń (bounce rate).

Multi‑page będą odpowiednie dla firm, które:

  • dysponują większą ilością contentu lub planują rozbudowę działalności, ponieważ witryny tego typu są w pełni skalowalne,
  • mają rozbudowaną ofertę – jest to jedyne rozwiązanie dla sklepów internetowych,
  • kierują swoją ofertę do klientów biznesowych (B2B), gdzie proces podejmowania decyzji o skorzystaniu z usług trwa dłużej i często wymaga akceptacji więcej niż jednej osoby.

Jak widać, oba rodzaje stron mają swoje wady i zalety, co utrudnia jednoznaczne polecenie jednego z rozwiązań. Planując budowę strony, trzeba najpierw zdać sobie sprawę z charakteru naszej działalności i dostosować do niego witrynę.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Większa skuteczność akcji marketingowych dzięki mailingom | nazwa.pl
12 maja 2025

Większa skuteczność akcji marketingowych dzięki mailingom

W dzisiejszym świecie, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, a każda wiadomość może wpłynąć na decyzje zakupowe... W dzisiejszym świecie, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, a każda wiadomość może wpłynąć na decyzje zakupowe, marketing e-mailowy staje się niezastąpionym narzędziem. Dzięki odpowiednio zaplanowanej kampanii można dotrzeć do klientów w sposób personalizowany, budować relacje, a co najważniejsze zwiększać sprzedaż. To właśnie w tej dynamicznej formie promocji tkwi ogromny potencjał, który w pełni można wykorzystać dzięki narzędziom takim, jak Email Marketing od nazwa.pl.. Email marketing to klucz do sukcesu w biznesie Kiedy mówimy o skuteczności marketingu internetowego, jedno jest pewne: maile to jedna z najpotężniejszych broni biznesowych w arsenale firm. Od samego początku Internetu, nieustannie rośnie liczba użytkowników poczty elektronicznej. Sprawia to, że reklama wysyłana prosto do skrzynki e-mail jest idealnym sposobem, by trafić do… serca klienta. Przykładem może być gigant e-commerce Amazon, który perfekcyjnie wykorzystuje mailingi do rekomendacji produktów. Skutkuje to nie tylko większą sprzedażą, lecz także budowaniem długotrwałych relacji z konsumentami. Klienci otrzymują wiadomości, które są dostosowane do ich wcześniejszych zakupów, a także do ich zachowań online. Twój biznes powinien korzystać z e-mail marketingu! Nie tylko duże firmy postawiły na te rozwiązania. To właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa, które nie dysponują wielkimi budżetami, powinny efektywnie korzystać z e-mail marketingu. Kluczem jest personalizacja, która sprawia, że każda wiadomość staje się indywidualną ofertą, która trafia prosto do potrzeb odbiorcy. Usługa Email...
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku | nazwa.pl
23 grudnia 2024

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie... Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie tego dnia ma swoje korzenie w tradycji katolickiej, z czasem zyskało uniwersalny wymiar, łącząc ludzi niezależnie od ich przekonań. Dzięki temu dziś każdy region globu wnosi do tego święta unikatowe zwyczaje. Magia tradycji W Europie Boże Narodzenie jest głęboko zakorzenione w historii i tradycji. W wielu krajach dominują elementy religijne, takie jak pasterki, śpiewanie kolęd czy budowanie szopki. W tym czasie miasta zdobią imponujące iluminacje świąteczne, a na rynkach odbywają się targi pełne rękodzieła, słodkości i aromatycznych ciepłych przekąsek. W domach najważniejszym momentem jest kolacja wigilijna, której menu różni się w zależności od regionu, ale wszędzie łączy się z poczuciem wspólnoty i radości. Spektakularne dekoracje i duch hojności Święta, jako czas wielkiego rozmachu, to domena mieszkańców Ameryki Północnej. Domy i ogrody zamieniają się w świąteczne wioski z lampkami, figurkami i muzyką. Charakterystycznym elementem jest mikołajkowy klimat. W domach pojawiają się prezenty zostawiane w czerwonych skarpetach i choinki uginające się pod ciężarem ozdób. Równie ważna jest idea pomagania. To wówczas organizacje oraz osoby prywatne angażują się w akcje charytatywne...
Najnowsze technologie na DNS Anycast nazwa.pl
28 kwietnia 2022

Najnowsze technologie na DNS Anycast nazwa.pl

Serwery DNS Anycast firmy nazwa.pl, poza lokalizacjami na wszystkich kontynentach, uruchomione są także... Serwery DNS Anycast firmy nazwa.pl, poza lokalizacjami na wszystkich kontynentach, uruchomione są także w 6 miastach w Polsce. Dzięki lokalnej wymianie ruchu z ogólnopolskimi dostawcami Internetu w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu, wszystkie usługi związane z domenami, a w szczególności strony WWW, działają szybko i niezawodnie. Większa pojemność DNS dzięki technologii anycast Technologia anycast polega na umieszczeniu bliźniaczych serwerów w wielu różnych lokalizacjach. Ruch z komputerów użytkowników kierowany jest do najbliższego z nich, na podstawie informacji o topologii sieci przechowywanej na routerach każdego z operatorów sieci Internet. Aby cały system działał dobrze, wymaga to oczywiście rozbudowy połączeń sieciowych z innymi operatorami internetowymi, żeby trasy przesyłania informacji były zawsze jak najkrótsze, a danych nie przesyłano przez jeden punkt, na przykład w Warszawie. Dzięki zwielokrotnieniu liczby serwerów, obsługujących zapytania z danego obszaru geograficznego, zwiększa się również maksymalna liczba zapytań, jakie DNS może obsłużyć w tym samym czasie...
hosting z turbodałodowaniem memcached
5 maja 2020

Hosting w nazwa.pl z turbodoładowaniem memcached

Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached... Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached? Jeżeli nie, to polecamy włączyć tę funkcjonalność, która na serwerach nazwa.pl dostępna jest w każdym planie hostingowym. Każdy wie, jak ważna jest turbina w samochodzie, dzięki której nasz ukochany pojazd zyskuje w magiczny sposób dodatkową moc. Takim turbodoładowaniem w przypadku hostingu, zapewniającym przyspieszenie działania na przykład WordPressa, jest serwer memcached. To usługa udostępniana darmowo w ramach hostingu w nazwa.pl, pozwalająca na zapisywanie w pamięci wyników działania zapytań do bazy danych MySQL. Niezależnie od tego, jak szybko działa baza danych, to korzystanie z serwera memcached zawsze zapewnia skrócenie czasu generowania strony WWW, w szczególności gdy ze strony WWW korzysta równocześnie wielu użytkowników. Usługa memcached została udostępniona za darmo dla wszystkich usług hostingowych nazwa.pl w połowie 2019 roku i z obserwacji, które poczyniliśmy wynika, że w każdym przypadku jej zastosowanie usprawniło działanie serwisów WWW. W standardowej instalacji dla usług WordPress Cloud oraz e‑Sklep Cloud funkcjonalność korzystająca z serwera memcached aktywowana jest automatycznie w konfiguracji WordPressa i sklepu PrestaShop. W przypadku samodzielnej instalacji tych programów na usługach...

Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl
12 września 2019

Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System... Firma nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System bezpieczeństwa monitoruje na bieżąco przesyłane przez FTP dane i w przypadku wykrycia zainfekowanych plików, uniemożliwia zapisanie ich na serwerze. Wyścig pomiędzy twórcami zabezpieczeń a hakerami próbującymi je przełamywać trwa nieustannie, co powoduje konieczność wprowadzania przez firmy hostingowe kolejnych zabezpieczeń. Jednym z nich jest wprowadzony właśnie przez nazwa.pl system anty‑exploitowy, uniemożliwiający wgrywanie szkodliwych plików na serwery za pomocą popularnego protokołu FTP. „Jak wynika z doświadczeń nazwa.pl, klienci usług hostingowych często nie zdają sobie sprawy z tego, że ich komputery lub urządzenia mobilne są zawirusowane. Złośliwe oprogramowanie pozwala na normalną pracę na zainfekowanych urządzeniach, wykradając w tym czasie zapisane na komputerach dane dostępowe do poczty elektronicznej oraz do programów służących do wgrywania stron WWW na serwer” – powiedział Rafał Lorenc, członek zarządu nazwa.pl. Gdy wirus uzyska dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress. Zainfekowany serwer służy do dalszego...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.