Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Tagi: UX
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują?

Czym jest UX?

Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować.

Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe.

Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga ścisłego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu np. czytelna nawigacja, która pozwoli użytkownikowi sprawnie poruszać się po serwisie lub aplikacji.

Proces projektowania w zakresie UX | nazwa.pl

Dlaczego zwracać uwagę na UX?

Pozytywne doświadczenie użytkownika ma kolosalne znaczenie dla powodzenia projektu cyfrowego. Można prześledzić to na przykładzie sklepu internetowego.

Użytkownik trafiający na stronę powinien móc z łatwością określić, czy sklep ma w ofercie kategorie produktów, którymi jest zainteresowany. Następnie musi mieć możliwość szybkiego nawigowania w witrynie, aby znaleźć konkretny produkt. Jeżeli napotka podczas tego procesu przeszkody w postaci np. nieczytelnej nawigacji, to jest duże prawdopodobieństwo, że opuści stronę, zasilając współczynnik odrzuceń (oznaczający liczbę użytkowników, którzy wyszli z witryny, nie przechodząc na jej kolejną podstronę). Może też ją opuścić już w trakcie nawigowania w serwisie, gdy trudno będzie mu odnaleźć konkretny przedmiot.

Gdy potencjalny klient doda produkt do koszyka, znaczenie UX jeszcze bardziej wzrasta. Użytkownik łatwo może się zniechęcić podczas procesu zakupu, jeżeli jest on zbyt skomplikowany i wymaga od niego zbyt dużej liczby działań. Zdarza się, że jest to związane np. ze zbyt rozbudowanymi formularzami, w których należy podawać nadmierną ilość danych. Stąd już prosta droga do utraty takiego klienta, i tym samym, utraty zamówienia.

Źle zaprojektowany UX wyraźnie przekłada się na niższy współczynnik konwersji produktu cyfrowego. Warto się nad nim pochylić, bo czasami nawet niewielkie jego zmiany potrafią przynieść pozytywne efekty. Ważne jest nie tylko stworzenie dobrej jakości projektu, ale także obserwowanie jego skuteczności, by ewentualnie wprowadzać wymagane optymalizacje w zakresie user experience.

Projektowanie aplikacji - UX | nazwa.pl

Jak wygląda proces projektowania UX?

Pierwszym etapem pracy nad projektem UX jest odpowiednie poznanie produktu oraz potrzeb użytkownika. Po trafnym określeniu targetu oraz analizie konkurencji przeprowadza się wywiady z reprezentatywnymi osobami. Dzięki temu można dowiedzieć się coś więcej o ich oczekiwaniach.

W przypadku pracy nad działającym już na rynku produktem duże znaczenie mają informacje zebrane od pracowników wsparcia technicznego. Dzięki temu uzyskuje się wiedzę o problemach i potrzebach użytkowników. Projektant UX musi następnie określić ścieżkę wędrówki poznawczej potencjalnego użytkownika. Tworzy się w tym celu scenariusze zachowań osób korzystających z produktu oraz przypadków jego użycia.

Kolejnym etapem jest zbudowanie architektury informacji. Stanowi ona strukturę wszystkich treści obecnych w produkcie cyfrowym. Dzięki niej możliwe jest ich uporządkowanie. Polega to na kategoryzowaniu informacji, tworzeniu spójnej nawigacji, mapy serwisu czy nazywaniu poszczególnych elementów. Prace w tym zakresie zaczyna się od audytu treści. Dzięki temu będziemy wiedzieć, jaki content ma się w niej znaleźć. Następnie grupujemy informacje i nadajemy im opisy. Posłużyć się można grupą badawczą, która według swojego rozeznania przyporządkuje treści do określonych kategorii.

Kolejnym etapem jest tworzenie mapy witryny, określającej miejsce poszczególnych stron w serwisie. Projektuje się także nawigację, która będzie miała podstawowe znaczenie dla kształtu wędrówki poznawczej użytkownika. Po wykonaniu tych czynności przychodzi czas na prototypowanie. Używa się do tego celu specjalnego oprogramowania pozwalającego na tworzenie makiet (wireframe). Stanowią one wizualny schemat witryny, na którym mogą opierać się programiści oraz projektanci user interface (UI, czyli bardziej zaawansowanego wizualnie prototypu witryny).

Narzędzia, z których korzystają specjaliści UX, nie mają na celu wiernego odwzorowania wyglądu produktu. Pozwalają na tworzenie makiet lo-fi, czyli podstawowego schematu użyteczności. Przypomina to rozrysowywanie projektu na papierze. Znaczenie mają tu funkcje kluczowe z punktu widzenia doświadczenia użytkownika. Programy tego typu to np. Balsamiq Wireframes, Mockplus czy Axure RP. Dzięki nim możliwe jest szybkie i wygodne tworzenie makiet. Pozwalają również na współpracę grupową nad projektem.

Ostatnim etapem prac bywa także poddanie ukończonego projektu (wraz z interfejsem użytkownika) ostatecznym badaniom UX. Należą do nich np. testy A/B. Prezentuje się podczas nich dwie wersje projektu różniące się zazwyczaj poszczególnym elementem, aby sprawdzić skuteczność każdego wariantu. Nierzadko prowadzone są również badania eye-trackingowe i click-trackingowe. Polegają na tworzenia tzw. map cieplnych określających elementy najczęściej klikane przez użytkowników oraz te, na których koncentruje się ich wzrok.  Badaniom i weryfikacji podlegają również zachowania użytkowników, którym wyznaczane są konkretne zadania do wykonania w serwisie. Podlegają oni obserwacji laboratoryjnej lub zdalnej poprzez nagrywanie pulpitu. W ten sposób można zdiagnozować, czy nie napotykają problemów na drodze do realizacji celu witryny.

UX - projektowanie nawigacji w serwisie | nazwa.pl

Po pierwsze doświadczenie użytkownika

Dla każdej witryny czy aplikacji UX ma podstawowe znaczenie. Od poziomu pozytywnego doświadczenia użytkownika zależy, czy będzie chętnie korzystał z produktu. Przekłada się to bezpośrednio na sukces przedsięwzięcia. Dlatego budując projekt, powinniśmy się skupić na tym aspekcie, ponieważ ewentualne braki dotyczące UX sprawią, że nawet wartościowy w treści produkt nie dotrze odpowiednio do użytkownika.

Jeżeli np. sklep internetowy będzie dysponował szerokim i interesującym asortymentem oraz oferował atrakcyjne ceny, ale nawigacja będzie w nim utrudniona, jego atuty zostaną zaprzepaszczone. Warto poświęcić zatem jak najwięcej czasu na zaawansowany projekt UX. Jeśli tego nie zrobiliśmy lub dostrzegamy prawdopodobne braki w produkcie, możemy zdecydować się na poddanie witryny lub aplikacji ocenie zewnętrznego specjalisty podczas audytu UX. Pomoże on nam zdiagnozować ewentualne niedostatki produktu i zaproponuje metody zaradcze.

Szybki i wydajny hosting

Budując stronę w oparciu o UX, należy pamiętać o odpowiednio dobranej usłudze hostingowej. Mało wydajny serwer może sprawić, że wysiłki związane z zaprojektowaniem przyjaznej klientom witryny zostaną zaprzepaszczone. Czytelność strony internetowej może nie zostać doceniona przez użytkowników, jeśli całość będzie generować się bardzo wolno.

Warto w tym celu sięgnąć po CloudHosting z CDN nazwa.pl, który zapewnia maksymalnie szybkie działanie serwisów WWW, niezależne od pory dnia i nocy, a także niezależnie od okresowego wzrostu obciążenia naszej strony (np. w związku z promocjami w sklepie). W przypadku uruchamiania bardzo dużych stron, Klienci nazwa.pl mają natomiast do dyspozycji serwery VPS z systemami operacyjnymi Windows Server i Linux. Co istotne, w doborze właściwego rozwiązania, zoptymalizowanego pod tworzony przez nas projekt, przez całą dobę możemy liczyć na pomoc pracowników Działu Obsługi Klienta nazwa.pl.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl
9 grudnia 2020

VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl!

Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest... Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest masowe przechodzenie na tryb pracy zdalnej. Co zrobić, aby przebiegała ona sprawnie? Mamy na to sposób! Właśnie dziś nazwa.pl wprowadza do swojej oferty serwery VPS działające w oparciu o system operacyjny Windows Server. Windows Server to, jak sama nazwa wskazuje, serwerowa wersja najpopularniejszego systemu operacyjnego dla komputerów osobistych, z intuicyjnym w obsłudze interfejsem graficznym, zapewniającym wygodne wykonywanie wszystkich czynności biurowych w trybie zdalnym. Umożliwia uruchamianie między innymi oprogramowania ERP, programów księgowych oraz komunikatorów. Sprawdź, jakie możliwości dla Ciebie i Twojej firmy, w czasie dynamicznej transformacji cyfrowej, stwarza Windows Server na serwerze VPS! Do czego można wykorzystać VPS z Windows Server? Uniwersalność serwerów VPS, a tym bardziej tych działających w oparciu o system operacyjny Windows Server, zapewnia szeroki zakres ich zastosowania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym developerem, dopiero się uczysz, czy szukasz środowiska dla prowadzenia prywatnych projektów lub narzędzi dla dużej firmy, to rozwiązanie jest dla Ciebie. System operacyjny Windows na serwerze VPS umożliwia pracę z technologiami .NET i MS SQL, a także zapewnia dostęp do wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, jak m.in...
Najlepsze pluginy WordPress do tworzenia forum | nazwa.pl
30 lipca 2020

Najlepsze pluginy WordPress do tworzenia forum

Mimo popularności social media, fora wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych... Mimo popularności social media, fora dyskusyjne wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych specjalistyczną tematyką, dając szansę na wymianę cennych informacji. Posiadając serwer hostingowy (np. Hosting Cloud Basic w nazwa.pl) i mając na nim uruchomiony skrypt WordPress, możemy wzbogacić jego funkcjonalność o forum internetowe, które bez problemu można powiązać z własną witryną za pomocą wygodnych w użyciu wtyczek. Wybraliśmy najlepsze z nich. bbPress Wtyczka bbPress umożliwia stworzenie klasycznego forum, którego wygląd nie zaskakuje, ale jest klarowny i czysty. Możemy go zresztą w pewnym stopniu personalizować, za pomocą konfigurowalnych szablonów, w których zdecydujemy o kolorach i stylach. Zaletą wtyczki jest niewątpliwie jej duża popularność – została pobrana ponad 300 tys. razy. Dzięki temu do bbPress powstało około 200 rozszerzeń, które pozwalają na rozwinięcie funkcjonalności pluginu. To również oficjalna wtyczka WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Wtyczkę bbPress cechuje także intuicyjna konfiguracja oraz to, że bez problemu będzie współdziałać z każdym motywem. Plugin jest ponadto lekki i szybki oraz umożliwia tworzenie wielu forów, którymi zarządzamy z jednego panelu administracyjnego. Wtyczkę bez problemu zintegrujemy z omawianym poniżej BuddyPress, co pozwoli nam przeistoczyć forum w sieć społecznościową. BuddyPress BuddyPress służy do tworzenia wokół strony na WordPressie społeczności online. Dzięki niej użytkownicy mogą tworzyć profile, dołączać do grup, wysyłać wiadomości prywatne czy tworzyć sieci znajomych...
Czym jest storytelling
23 kwietnia 2020

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia...Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia. Nie jest to łatwa technika marketingowa i może nie przynosić początkowo spektakularnych efektów. W dłuższej perspektywie zwiększa jednak zainteresowanie marką i jej treściami. Na czym polega storytelling i jak możemy go stosować z korzyścią dla naszej firmy?Co to jest storytelling?Storytelling jako metoda marketingowa polega na wykorzystaniu opowieści dla promocji marki i jej produktów. Opowieść powinna składać się z połączonych w logiczną całość faktów budujących zajmującą i uporządkowaną historię. Dobrze, aby miała swoje przesłanie, powinna także posiadać pewien ładunek emocjonalny.W storytellingu wykorzystywana jest ludzka skłonność do chęci budowania z otaczających nas informacji spójnej historii o świecie. Opowieści towarzyszyły nam od zarania dziejów i to one zawsze angażowały słuchaczy, a nie suche fakty.Jest tak także dlatego, że opowieści w swojej ogólnej wymowie potrafią odnosić się do świata ludzkich wartości. W gruncie rzeczy są to historie o człowieku, nie o przytaczanych sytuacjach. Tworzą przez to poczucie wspólnoty, ponieważ każdy słuchacz może w opowieści znaleźć coś, co go dotyczy. Dlatego też zawsze jesteśmy głodni nowych historii i chętnie przyjmujemy je także od marek...
program partnerski w nazwa.pl
4 kwietnia 2019

Nagrody marki Apple w Programie Partnerskim nazwa.pl rozdane!

Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl... Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w polecaniu usług nazwa.pl, oprócz nagród związanych z uczestnictwem w Programie Partnerskim, walczyli również o wysokiej jakości sprzęty marki Apple - MacBook Air, iPad Pro oraz iPhone Xs. W konkursie organizowanym przez nazwa.pl wygrywali wszyscy! Do odbioru atrakcyjnych karty podarunkowych serwisu CDA Premium wystarczyło polecić firmę, która zakupiła dowolną usługę z oferty nazwa.pl. Wygrywali również poleceni klienci, którzy nabyli w promocyjnych cenach wysokiej jakości usługi utrzymania poczty elektronicznej, stron WWW oraz domeny wraz z bogatym pakietem usług dodatkowych w ramach oferty „Bezpieczna domena”. Zgodnie z warunkami konkursu najbardziej aktywni klienci polecający usługi nazwa.pl otrzymali wysokiej jakości sprzęt marki Apple. Rywalizacja o tak wartościowe nagrody trwała do ostatnich dni, a zwycięzcami zostali użytkownicy o loginach wyszczególnionych poniżej (część loginów została zanonimizowana ze względu na ochronę danych osobowych): Login: pog****mp Login: mic****ki Login: dei****lf...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(26)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone