Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Tagi: content marketing e-mail marketing marketing internetowy social media
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu.

Co to jest marketing wielokanałowy?

Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu.

Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych.

Jak prowadzić marketing wielokanałowy?

Określenie targetu

Ustalając do kogo chcemy kierować swój przekaz, musimy stworzyć postaci projektowanych odbiorców – persony. Każda z nich definiowana jest poprzez dane demograficzne, zainteresowania, zachowania, pozycję zawodową, a także aspiracje czy potrzeby. Na podstawie znajomości targetu oraz własnych celów marketingowych możemy sformułować spójny przekaz marki. Powinien być on dostosowany do potrzeb projektowanych odbiorców, stanowiąc odpowiedź na ich problemy oraz spełniając ich pragnienia.

Wybierz kanały

W przypadku multi-channel marketingu podstawową kwestią jest określenie, jakimi kanałami chcemy dotrzeć do wyznaczonego targetu. Znaczenie będzie tu miał np. wiek, przyzwyczajenia czy sposób korzystania z Internetu. Trzeba zauważyć, że niezwykle trudno jest być obecnym we wszystkich kanałach i nie zawsze jest to sensowne rozwiązanie. Dlatego należy przeprowadzić staranne badanie targetu, obserwując jego zachowania w Internecie, czy zapoznając się ze statystykami.

W digital marketingu możemy zdecydować się np. na następujące kanały:

  • social media

Jest to jedna z bardziej popularnych form dotarcia do klienta. W ten sposób zyskujemy z nim bezpośredni kontakt i możemy wchodzić w interakcje. Buduje to pozytywny obraz marki, przywiązując do niej konsumentów. Wybór kanałów social media zależy m.in. od wieku naszego targetu. W przypadku prowadzenie kampanii skierowanej do pokolenia Z powinniśmy zwrócić uwagę na TikToka czy Snapchata, ponieważ badania pokazują, że te kanały są szczególnie popularne wśród młodszych użytkowników. Dla generacji millenialsów i starszych pokoleń lepszymi kanałami mogą być za to Instagram i Facebook.

  • e-mail marketing

Docieranie do klientów za pomocą mailingów jest niezwykle skuteczne. Możemy w ten sposób dostarczać im newslettery, oferty specjalne, e-maile transakcyjne i powitalne, jak również wiadomości związane z porzuceniem koszyka. Wysyłanie dużej liczby wiadomości mailowych wymaga niezawodnego serwera, który będzie w stanie obsłużyć taką wysyłkę. W ofercie hostingowej nazwa.pl dostępne są opcje dodatkowe „Serwer pocztowy XL” oraz „Serwer pocztowy XXL”, które można aktywować dla usług serii CloudHosting i CloudMail. Dzięki nim właściciel serwera zyskuje możliwość wysyłki odpowiednio do 10 000 lub do 100 000 wiadomości e-mail w ciągu 1 doby. To potężne narzędzie, które pozwoli każdej firmie zwiększyć zasięg swojej oferty i dotrzeć z nowymi informacjami do obecnych i przyszłych klientów.

  • PPC

Reklamy AdWords, wyświetlane na Facebooku czy Instagramie, wymagają od nas większych inwestycji, ale potrafią przynieść szybkie efekty. O ile content marketing i social media marketing są działaniami długofalowymi z trudniej mierzalną konwersją, tutaj łatwo sprawdzimy skuteczność kampanii. Łączenie PPC z działaniami w innych kanałach jest powszechną praktyką. Warto stosować reklamy także na początku działalności firmy, zanim akcje podejmowane w kanałach wymagających dłuższych kampanii przyniosą zamierzony efekt.

  • content marketing

Dzięki marketingowi treści możemy kreować wizerunek eksperta, co służy budowaniu autorytetu marki. Użytkownicy, otrzymując bezpłatnie wartościową wiedzę, mogą być skłonni „odwdzięczyć się” nam poprzez zainteresowanie ofertą firmy i dokonanie zakupu. W działaniach content marketingowych możemy używać różnych kanałów dotarcia do klienta. Warto stosować wideo marketing wykorzystując YouTube czy krótkie filmiki na Instagramie lub TikToku. Duże znacznie mają także podcasty, których popularność wciąż rośnie. Niezmiennie warto prowadzić bloga, a w przypadku marketingu B2B publikować artykuły na LinkedIn.

Marketing wielokanałowy | nazwa.pl


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Dostosuj przekaz do kanału

Każdy kanał cechuje się specyficzną dla siebie poetyką i językiem. Należy je poznać i dostosować do tych reguł swoje komunikaty oraz strategie. Widoczne jest to na przykładzie mediów społecznościowych. Kanały z treściami ulotnymi (TikTok, Snapchat czy Instagram Stories) wymagają przyjęcia zwięzłej i kreatywnej formuły, często wykorzystującej poczucie humoru. Instagram  koncentruje się na zdjęciach i należy postawić na ich jakość. Facebook za to bardziej eksponuje copy i dopuszcza publikowanie linków oraz dłuższych filmów (np. z YouTube). Jest także kanałem, na którym w większym stopniu toczy się dyskusja.

Zadbaj o spójność przekazu

Dostosowując przekaz do kanału, nie można zapominać o charakterze marki i jej podstawowym komunikacie. Zespoły odpowiedzialne za obsługę każdego z nich powinny ze sobą ściśle współpracować, aby użytkownicy (którzy przecież zazwyczaj równolegle korzystają z różnych platform) nie mieli wrażenia niespójności komunikatów.

Marketing wielokanałowy - spójność przekazu

Badaj skuteczność kanałów

Prowadząc działania multi-channel marketingowe powinniśmy być w stanie określić, które kanały cechują się największą konwersją. Nie należy zakładać, że prowadzenie kampanii „wszędzie” przełoży się automatycznie na ich większą skuteczność. Trzeba pamiętać, że obsługa każdego kanału oznacza wydatki i oddelegowanie dedykowanych im pracowników. Jeżeli nasi klienci nie stanowią grupy, która chętnie korzysta np. z TikToka, być może bardziej opłacalna będzie rezygnacja z takiego punktu styczności z marką, gdyż konwersje z naszego uczestnictwa w ramach tego portalu będą po prostu niewielkie. Określenie skuteczności kanałów w przypadku szeroko zakrojonych kampanii nie jest jednak proste. Wykorzystywane są tu różne modele oceny. Znaczenie może mieć pierwsza interakcja z firmą – np. jeżeli klient trafił na stronę sklepu poprzez reklamę PPC, przypisuje się jej największe znaczenie w konwersji. Uznawany za kluczowy bywa także ostatni kanał interakcji lub równą wartość przypisuje się wszystkim punktom styczności z marką na drodze zakupowej klienta.

Wiele kanałów – wyższa skuteczność

Aby prowadzić multi-channel marketing, jesteśmy zmuszeni do zaangażowania większych zasobów niż w przypadku koncentracji na jednym kanale. Każdy z nich musi być obsługiwany przez odpowiednich specjalistów. Wymaga to zatem większego nakładu czasu i środków.  Działania tego typu potrafią jednak przynieść wymierny efekt i obecnie coraz mniej firm prowadzi kampanie za pomocą tylko jednego kanału. Ważne jest, aby być tam, gdzie nasi klienci, prowadząc z nimi dialog, udostępniając wartościowe treści i namawiając do zakupu. W ten sposób osiągniemy najlepsze efekty marketingowe.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nagroda HostAdvice „Top 25 Cloud Hosting 2025” | nazwa.pl
26 marca 2025

Nagroda HostAdvice „Top 25 Cloud Hosting 2025”

nazwa.pl znalazła się w gronie laureatów nagrody „Top 25 Cloud Hosting 2025” przyznawanej przez HostAdvice... nazwa.pl znalazła się w gronie laureatów nagrody „Top 25 Cloud Hosting 2025” przyznawanej przez HostAdvice – jednego z największych serwisów oceniających firmy hostingowe. Wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że rozwój infrastruktury i dbanie o niezawodność usług przynoszą efekty. Ponieważ stabilność i szybkość działania hostingu są kluczowe dla użytkowników, nieustannie pracujemy nad tym, aby nasze rozwiązania spełniały najwyższe standardy. Wybór dla Twojej strony WWW CloudHosting, który oferujemy, wykorzystuje technologię chmury obliczeniowej, dzięki której każda strona WWW jest obsługiwana przez setki serwerów jednocześnie. To sprawia, że nawet w przypadku dużego wzrostu ruchu witryny naszych Klientów działają stabilnie, bez spadków wydajności czy przestojów. Oto, co jeszcze zapewnia CloudHosting: - Konteneryzacja LXC – pojedyncze usługi są od siebie separowane na poziomie środowiska wirtualnego. Podnosi to ich bezpieczeństwo oraz stabilność i niezawodność działania. - Automatyczne równoważenie obciążenia – loadbalancery dbają o płynną praca każdej witryny internetowej, niezależnie od liczby osób ją odwiedzających. - Ekspresowe ładowanie stron – dzięki zintegrowanej sieci CDN i automatycznej kompresji obrazów do formatu WebP wszystkie strony na CloudHostingu...
Email Marketing – intuicyjna usługa do wysyłki mailingów | nazwa.pl
4 grudnia 2024

Email Marketing – intuicyjna usługa do wysyłki mailingów

Już 11 grudnia 2024 r. będzie miała miejsce premiera usługi Email Marketing, prostego i intuicyjnego... Już 11 grudnia 2024 r. będzie miała miejsce premiera usługi Email Marketing, prostego i intuicyjnego rozwiązania do wysyłania mailingów, przygotowanego z myślą o dosłownie każdym użytkowniku Internetu. Dowiedz się już dzisiaj, w jaki sposób otworzy ona przed Tobą nowe możliwości w zakresie prowadzenia efektywnej komunikacji z klientami i użytkownikami! Usługa Email Marketing została zaprojektowana tak, aby korzystanie z niej było proste i intuicyjne. Czynności związane z wysyłką mailingów zrealizujesz za pomocą Mailer Panel, w którym znajdziesz wszystkie funkcje niezbędne do tworzenia, edytowania i zarządzania kampaniami. Skontrolujesz harmonogramy wysyłek, będziesz mieć możliwość edycji grup odbiorców, personalizowania wiadomości i monitorowania postępu wszystkich działań w jednym miejscu. Już dzisiaj wiemy, że dzięki przejrzystemu interfejsowi usługa Email Marketing stanie się idealnym rozwiązaniem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników. Wysyłka mailingów nigdy nie była tak prosta! Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, agencję marketingową czy firmę usługową, rozwiązanie Email Marketing pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał komunikacji mail jako skutecznego kanału dotarcia do odbiorców. Funkcjonalności naszego rozwiązania zostały zaprojektowane z myślą o każdym, kto chce budować trwałe relacje z klientami i prowadzić kampanie na najwyższym poziomie. Ponieważ profesjonalny wygląd wiadomości jest jednym z kluczowych elementów skutecznej komunikacji, zadbaliśmy o to, aby tworzenie mailingów za pomocą usługi Email Marketing było czystą przyjemnością. Wybierając nasze narzędzie, zyskasz nie tylko dostęp do edytora z funkcjami „przeciągnij i upuść”, lecz przede wszystkim...
Sprawdź szybkość swojej strony WWW za pomocą test2speed.com | nazwa.pl
21 listopada 2023

Sprawdź szybkość swojej strony WWW za pomocą test2speed.com

Strona internetowa powinna działać szybko, bo inaczej użytkownicy porzucą ją na rzecz konkurencji. Dzięki... Strona internetowa powinna działać szybko, bo inaczej użytkownicy porzucą ją na rzecz konkurencji. Dzięki test2speed.com przekonasz się, jak długo osoby odwiedzające w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i w Azji muszą czekać na pojawienie się Twojej witryny. Każde badanie kończy szczegółowy raport o wydajności strony, obejmujący czasy jej wczytywania, informacje o jej rozmiarze, liczbie żądań HTTP, czy też szczegółowe statystyki waterfall. Serwis test2speed.com został przygotowany przez NetArt Group, w skład którego wchodzi nazwa.pl. Zasięg globalny test2speed.com Już od prawie dwóch lat możesz korzystać z bezpłatnego serwisu test2speed.pl, który bada szybkość stron WWW w największych miastach w Polsce. Ponieważ Internet nie zna granic, kolejnym krokiem stało się uruchomienie nowego narzędzia test2speed.com. Za jego pomocą wybrana przez Ciebie strona zostanie przetestowana z serwerów działających w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i w Azji. Choć test2speed.com dostępny jest w języku angielskim, z pewnością poradzisz sobie z jego obsługą, która jest intuicyjna. Niezależnie, czy jesteś właścicielem strony, czy tylko użytkownikiem, na pewno nie lubisz czekać zbyt długo na jej wczytanie. Już 1 lub 2-sekundowe opóźnienie w pojawieniu się treści może oznaczać porzucenie serwisu przez potencjalnych klientów. Aby sprawdzić, czy Twoja strona działa wystarczająco sprawnie, wejdź na test2speed.com, wpisz jej adres i kliknij „CHECK”. Po kilku chwilach otrzymasz łatwy do zinterpretowania wynik...
Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty | nazwa.pl
29 marca 2023

Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty

Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych... Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych z Twoją pracą i życiem prywatnym. Ważne załączniki z pracy, ustalenia z kontrahentami czy też pierwsze zdjęcie Twojego dziecka mogą mieć wartość zarówno materialną, jak i sentymentalną. Warto więc, abyś – niezależnie od dostawcy poczty – przechowywał żelazną kopię swoich wiadomości za pomocą programu Mail Backup. Bez względu na to, czy korzystasz z darmowej poczty na jednym z portali internetowych, takich jak gmail.com, wp.pl, onet.pl, interia.pl itd., czy też wykupiłeś komercyjną usługę na przykład w nazwa.pl, powinieneś zadbać o wykonanie regularnych kopii zapasowych swojej skrzynki e-mail. Przypadkowe usunięcie jednej z wiadomości może zdarzyć się każdemu, dlatego warto robić ich kopie nawet co 5 minut. Zapewne żaden dostawca poczty nie zaoferuje Ci wykonywania backupów z tak dużą częstotliwością. Tworzenie kopii wiadomości e-mail Mail Backup to program instalowany na Twoim komputerze. Po ustaleniu przez Ciebie częstotliwości wykonywania kopii poczty będzie on łączył się z Twoją skrzynką e-mail przez protokół IMAP4 i zapisywał wiadomości na dysku sieciowym w nazwa.pl. Dane te jednak przed wysłaniem do nazwa.pl będą szyfrowane na Twoim komputerze za pomocą algorytmu AES-256, dzięki czemu jedynie Ty będziesz potrafił je odczytać. Kopia poczty może być wykonywana cyklicznie za pomocą harmonogramu zadań lub też na żądanie. Samodzielnie decydujesz o tym, jak często ma się to odbywać. W Modelu Abonamentowym do wykorzystania masz przestrzeń dyskową o powierzchni nawet 250 GB. Potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z nami...
Jak sprawdzić szybkość serwera, na którym działa Twoja strona internetowa | nazwa.pl
21 kwietnia 2020

Sprawdź szybkość serwera, na którym działa Twoja strona WWW

Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń...Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń przeglądanych stron przez użytkowników, znudzonych długim oczekiwaniem na ich wyświetlenie. Różnice pomiędzy dostawcami usług hostingowych w szybkości obsługi stron WWW potrafią być nawet kilkukrotne, warto więc sprawdzić, czy firma która Cię obsługuje, robi to najlepiej.Czy Twoja strona WWW, na którą obecnie odbiorca czeka 5 sekund, mogłaby wyświetlić się w sekundę? Tak! Pod warunkiem, że wybierzesz mądrze, kierując się w wyborze firmy hostingowej nie osobistymi preferencjami, ale wynikami testów szybkości działania. Technologie serwerowe zmieniają się szybciej niż w motoryzacji i pewnie nie wybrałbyś obecnie przy zakupie samochodu modelu sprzed 10 lat. Skoro tak, to czemu wybierasz dostawcę hostingu, który korzysta z tak leciwego sprzętu?Testowanie usług nie jest zazwyczaj proste, dlatego porównując wiele różnych testów dostępnych w sieci Internet, wybraliśmy dla Ciebie Vanilla Benchmark https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, z użyciem którego nie będziesz miał żadnych problemów. Wystarczy go ściągnąć z podanego wyżej adresu, wgrać przez FTP w miejsce, gdzie znajdują się pliki Twojego serwisu WWW i uruchomić go, jak każdą inną stronę WWW. Po wejściu na niego przez przeglądarkę internetową od razu pokaże się wynik w postaci czasu potrzebnego do wykonania wszystkich testowanych...
content marketing - skąd brać pomysły na treści?
12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów... Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze. W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(5)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.