Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Tagi: content marketing e-mail marketing marketing internetowy social media
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu.

Co to jest marketing wielokanałowy?

Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu.

Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych.

Jak prowadzić marketing wielokanałowy?

Określenie targetu

Ustalając do kogo chcemy kierować swój przekaz, musimy stworzyć postaci projektowanych odbiorców – persony. Każda z nich definiowana jest poprzez dane demograficzne, zainteresowania, zachowania, pozycję zawodową, a także aspiracje czy potrzeby. Na podstawie znajomości targetu oraz własnych celów marketingowych możemy sformułować spójny przekaz marki. Powinien być on dostosowany do potrzeb projektowanych odbiorców, stanowiąc odpowiedź na ich problemy oraz spełniając ich pragnienia.

Wybierz kanały

W przypadku multi-channel marketingu podstawową kwestią jest określenie, jakimi kanałami chcemy dotrzeć do wyznaczonego targetu. Znaczenie będzie tu miał np. wiek, przyzwyczajenia czy sposób korzystania z Internetu. Trzeba zauważyć, że niezwykle trudno jest być obecnym we wszystkich kanałach i nie zawsze jest to sensowne rozwiązanie. Dlatego należy przeprowadzić staranne badanie targetu, obserwując jego zachowania w Internecie, czy zapoznając się ze statystykami.

W digital marketingu możemy zdecydować się np. na następujące kanały:

  • social media

Jest to jedna z bardziej popularnych form dotarcia do klienta. W ten sposób zyskujemy z nim bezpośredni kontakt i możemy wchodzić w interakcje. Buduje to pozytywny obraz marki, przywiązując do niej konsumentów. Wybór kanałów social media zależy m.in. od wieku naszego targetu. W przypadku prowadzenie kampanii skierowanej do pokolenia Z powinniśmy zwrócić uwagę na TikToka czy Snapchata, ponieważ badania pokazują, że te kanały są szczególnie popularne wśród młodszych użytkowników. Dla generacji millenialsów i starszych pokoleń lepszymi kanałami mogą być za to Instagram i Facebook.

  • e-mail marketing

Docieranie do klientów za pomocą mailingów jest niezwykle skuteczne. Możemy w ten sposób dostarczać im newslettery, oferty specjalne, e-maile transakcyjne i powitalne, jak również wiadomości związane z porzuceniem koszyka. Wysyłanie dużej liczby wiadomości mailowych wymaga niezawodnego serwera, który będzie w stanie obsłużyć taką wysyłkę. W ofercie hostingowej nazwa.pl dostępne są opcje dodatkowe „Serwer pocztowy XL” oraz „Serwer pocztowy XXL”, które można aktywować dla usług serii CloudHosting i CloudMail. Dzięki nim właściciel serwera zyskuje możliwość wysyłki odpowiednio do 10 000 lub do 100 000 wiadomości e-mail w ciągu 1 doby. To potężne narzędzie, które pozwoli każdej firmie zwiększyć zasięg swojej oferty i dotrzeć z nowymi informacjami do obecnych i przyszłych klientów.

  • PPC

Reklamy AdWords, wyświetlane na Facebooku czy Instagramie, wymagają od nas większych inwestycji, ale potrafią przynieść szybkie efekty. O ile content marketing i social media marketing są działaniami długofalowymi z trudniej mierzalną konwersją, tutaj łatwo sprawdzimy skuteczność kampanii. Łączenie PPC z działaniami w innych kanałach jest powszechną praktyką. Warto stosować reklamy także na początku działalności firmy, zanim akcje podejmowane w kanałach wymagających dłuższych kampanii przyniosą zamierzony efekt.

  • content marketing

Dzięki marketingowi treści możemy kreować wizerunek eksperta, co służy budowaniu autorytetu marki. Użytkownicy, otrzymując bezpłatnie wartościową wiedzę, mogą być skłonni „odwdzięczyć się” nam poprzez zainteresowanie ofertą firmy i dokonanie zakupu. W działaniach content marketingowych możemy używać różnych kanałów dotarcia do klienta. Warto stosować wideo marketing wykorzystując YouTube czy krótkie filmiki na Instagramie lub TikToku. Duże znacznie mają także podcasty, których popularność wciąż rośnie. Niezmiennie warto prowadzić bloga, a w przypadku marketingu B2B publikować artykuły na LinkedIn.

Marketing wielokanałowy | nazwa.pl


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Dostosuj przekaz do kanału

Każdy kanał cechuje się specyficzną dla siebie poetyką i językiem. Należy je poznać i dostosować do tych reguł swoje komunikaty oraz strategie. Widoczne jest to na przykładzie mediów społecznościowych. Kanały z treściami ulotnymi (TikTok, Snapchat czy Instagram Stories) wymagają przyjęcia zwięzłej i kreatywnej formuły, często wykorzystującej poczucie humoru. Instagram  koncentruje się na zdjęciach i należy postawić na ich jakość. Facebook za to bardziej eksponuje copy i dopuszcza publikowanie linków oraz dłuższych filmów (np. z YouTube). Jest także kanałem, na którym w większym stopniu toczy się dyskusja.

Zadbaj o spójność przekazu

Dostosowując przekaz do kanału, nie można zapominać o charakterze marki i jej podstawowym komunikacie. Zespoły odpowiedzialne za obsługę każdego z nich powinny ze sobą ściśle współpracować, aby użytkownicy (którzy przecież zazwyczaj równolegle korzystają z różnych platform) nie mieli wrażenia niespójności komunikatów.

Marketing wielokanałowy - spójność przekazu

Badaj skuteczność kanałów

Prowadząc działania multi-channel marketingowe powinniśmy być w stanie określić, które kanały cechują się największą konwersją. Nie należy zakładać, że prowadzenie kampanii „wszędzie” przełoży się automatycznie na ich większą skuteczność. Trzeba pamiętać, że obsługa każdego kanału oznacza wydatki i oddelegowanie dedykowanych im pracowników. Jeżeli nasi klienci nie stanowią grupy, która chętnie korzysta np. z TikToka, być może bardziej opłacalna będzie rezygnacja z takiego punktu styczności z marką, gdyż konwersje z naszego uczestnictwa w ramach tego portalu będą po prostu niewielkie. Określenie skuteczności kanałów w przypadku szeroko zakrojonych kampanii nie jest jednak proste. Wykorzystywane są tu różne modele oceny. Znaczenie może mieć pierwsza interakcja z firmą – np. jeżeli klient trafił na stronę sklepu poprzez reklamę PPC, przypisuje się jej największe znaczenie w konwersji. Uznawany za kluczowy bywa także ostatni kanał interakcji lub równą wartość przypisuje się wszystkim punktom styczności z marką na drodze zakupowej klienta.

Wiele kanałów – wyższa skuteczność

Aby prowadzić multi-channel marketing, jesteśmy zmuszeni do zaangażowania większych zasobów niż w przypadku koncentracji na jednym kanale. Każdy z nich musi być obsługiwany przez odpowiednich specjalistów. Wymaga to zatem większego nakładu czasu i środków.  Działania tego typu potrafią jednak przynieść wymierny efekt i obecnie coraz mniej firm prowadzi kampanie za pomocą tylko jednego kanału. Ważne jest, aby być tam, gdzie nasi klienci, prowadząc z nimi dialog, udostępniając wartościowe treści i namawiając do zakupu. W ten sposób osiągniemy najlepsze efekty marketingowe.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Świąteczne życzenia od nazwa.pl
23 grudnia 2022

Ho! Ho! Ho! Świąteczne życzenia od nazwa.pl

Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w... Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w niewielkim stopniu zapomnieć o troskach dnia codziennego. Ten magiczny dzień kojarzy się nam z choinką, prezentami, świątecznymi dekoracjami czy pysznymi potrawami, które specjalnie na tę okazję pojawiają się na stołach. Ale najważniejsze podczas świąt jest to, że mamy wreszcie możliwość, aby spędzić choć kilka chwil z życzliwymi sobie osobami. Wesołych Świąt! Choinka czy Święty Mikołaj? Można się spierać, który symbol związany z Bożym Narodzeniem jest ważniejszy. Zdecydowana większość z nas przystraja teraz choinkę lub zaraz zacznie to robić. Zielone drzewko to obowiązkowy element w mieszkaniu pod koniec grudnia. A jeśli będzie żywe, to dodatkowo zagwarantuje nam przepiękny leśny zapach, który od samego początku będzie budował szczególnie miły nastrój w naszych sercach. W poszczególnych regionach Polski obowiązują różne zwyczaje, mówiące o tym, kto przynosi pod choinkę prezenty. Jednak ze względu na tradycję anglosaską nie ma chyba nikogo, kto nie kojarzyłby miłego starszego mężczyzny z siwą brodą, ubranego w ciepły czerwony płaszcz z białym kożuszkiem. Dzisiaj prawie każde dziecko na świecie wysyła do Świętego Mikołaja list lub kartkę, przypominając o sobie i obiecując, że już za rok na pewno nie będzie denerwować rodziców :-) A on, chcąc spełnić ich marzenia, przemieszcza się po całym świecie saniami zaprzęgniętymi w renifery, w rytm piosenki „Santa Claus Is Coming To Town”, z wielkim workiem pełnym fantastycznych prezentów...
Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu | nazwa.pl
2 czerwca 2022

Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu

WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów... WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów na stronie internetowej nawet o 40% w porównaniu do powszechnie używanego formatu JPG. Każdy właściciel usługi CloudHosting może aktywować dla swoich stron automatyczną konwersję grafik do WebP, połączoną ze zmianą ich wielkości. Dzięki temu witryna będzie nie tylko lżejsza, ale też lepiej zoptymalizowana pod kątem przeglądarki internetowej użytkownika, który na nią wchodzi. Dowiedz się, jak włączyć WebP na swoim hostingu! Automatyczna kompresja obrazów realizowana jest dzięki integracji CloudHostingu z siecią dystrybucji treści CDN nazwa.pl. Zapewnia ona wzrost szybkości działania stron internetowych dzięki przechowywaniu ich statycznych elementów, takich jak na przykład obrazy, na serwerach buforujących zlokalizowanych blisko użytkowników końcowych. Bardzo istotną funkcją, realizowaną przez serwery CDN nazwa.pl, jest automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP (.webp), który zapewnia dużo lepszy poziom kompresji niż JPG (.jpg), GIF (.gif) czy PNG (.png). Format WebP obniża nawet kilkukrotnie wielkość plików, dzięki czemu zwiększa się szybkość działania zoptymalizowanego w ten sposób serwisu internetowego. Zoptymalizuj swoją stronę jednym kliknięciem Uruchomienie automatycznej kompresji obrazów możliwe jest poprzez CloudHosting Panel. Korzystając z ID i hasła swojego hostingu, zaloguj się na stronie https://admin.nazwa.pl. Następnie z menu CDN wybierz Kompresja obrazów. Jeżeli na Twoim CloudHostingu aktualnie nie masz włączonej tej funkcjonalności, na dole pojawi się przycisk Aktywuj...
Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci | nazwa.pl
12 lipca 2021

Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci

Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów oraz obniżeniem się kosztów przechowywania danych, firmy pozyskują... Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów oraz obniżeniem się kosztów przechowywania danych, firmy pozyskują, przetwarzają i analizują coraz większe ilości informacji. W świecie analityki takie duże zbiory danych, nierzadko pochodzące z różnych miejsc, w tym także spoza organizacji, która je analizuje, określa się mianem Big Data. Na czym polega Big Data i jak jest obecnie wykorzystywana w biznesie? Co to jest Big Data? Big Data oznacza duże i złożone zbiory danych, których przetwarzanie wymaga wykorzystania skomplikowanych metod oraz specjalistycznych narzędzi. Samo pojęcie nie jest nowe, aczkolwiek w ostatnich czasie, w dobie dynamicznego rozwoju Internetu, ilość możliwych do przetwarzania danych wzrosła do olbrzymich rozmiarów. Dostęp do tylu informacji oznacza dla firm i instytucji szansę na pozyskanie bardzo dużych zasobów wiedzy, którą mogą użyć do realizacji swoich celów. Wiedzę tę wykorzystuje się także w badaniach naukowych. Big Data stanowią przy tym podstawę działania systemów uczenia maszynowego. Cechy Big Data Aby dane mogły zostać zaklasyfikowane do Big Data, musi cechować je: - Różnorodność – powinny być zbierane z wielu źródeł i w różnych formach. Będą to na przykład arkusze kalkulacyjne, e-maile, pliki multimedialne, wpisy w mediach społecznościowych czy dane pochodzące z urządzeń IoT (Internet of Things)...
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl
16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu... Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy? Jak działa crowdfunding Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach: - nagrody W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu. - kapitał Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces...
Przyspiesz swojego WordPressa za pomocą Redis i Memcached | nazwa.pl
20 października 2020

Przyspiesz swój WordPress za pomocą Memcached lub Redis!

Wystarczy dosłownie kilka kliknięć, a Twoja strona może przyspieszyć nawet ponad 10x! W nazwa.pl jest to możliwe, dzięki... Wystarczy dosłownie kilka kliknięć, a Twoja strona może przyspieszyć nawet ponad 10x! W nazwa.pl jest to możliwe, dzięki aktywacji jednego z magazynów danych – Memcached lub Redis, które zapewniają szybszą pracę stron internetowych opartych o WordPress. Jak zatem skorzystać z tych technologii i dlaczego warto to zrobić? Sprawdź przygotowaną przez nas instrukcję. W 2019 roku nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty magazyn danych Memcached, a w 2020 roku został udostępniony dla Klientów także Redis. Są one dostępne w ramach wszystkich pakietów hostingowych, bez dodatkowych opłat, a ich samodzielna aktywacja zajmuje dosłownie kilka minut. Memcached to rozproszony system buforowania pamięci cache. Jest często używany do przyspieszania witryn internetowych przez buforowanie danych i obiektów w pamięci RAM, aby zmniejszyć liczbę odczytów z zewnętrznych źródeł danych (takich jak baza danych lub API). Memcached jest uważany za jeden z lepszych sposobów na przyspieszenie witryny. Prawidłowo skonfigurowany Memcached zmniejsza obciążenie bazy danych i utrzymuje mniej zajęty serwer, co skutkuje lepszą wydajnością i czasem ładowania strony. W przypadku Redis mamy do czynienia z funkcjonalnością polecaną szczególnie dla dynamicznych witryn internetowych. Można na nich użyć pamięci podręcznej obiektów Redis, aby zużywać mniej zasobów bazy danych, buforując wyniki złożonych zapytań do bazy, przyspieszając czas wykonywania PHP na serwerze i znacznie przyspieszając ładowanie dynamicznej witryny internetowej...

domeny lokalne
28 stycznia 2019

Podkreśl lokalny charakter swojej firmy, wykorzystując do tego nazwę domeny

Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków...Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków, o jakich myśli przedsiębiorca chcący zaistnieć w sieci. Podejmując się tego zadania, właściciel firmy musi odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań. Czy będzie prowadził działalność na terenie całej Unii Europejskiej, czy planuje rozwój biznesu w skali całej Polski? A może po prostu prowadzi lokalną firmę i chce podkreślić regionalny charakter swojej działalności? Lokalne firmy także mogą być aktywne w sieci, a odpowiednia domena może podkreślić ich charakter.Wraz ze wzrostem świadomości i wymagań klientów rośnie popyt na produkty tradycyjne i regionalne, które cieszą się coraz większą popularnością, a wręcz są poszukiwane. I nie jest to tendencja obserwowana wyłącznie w Polsce. Na całym świecie wzrasta popularność lokalnych produktów, pochodzących z danego regionu, charakteryzujących się unikalnymi cechami czy walorami, występujących wyłącznie na danym obszarze. Na taką zmianę w postawie konsumenckiej wpływa kilka czynników. Jednym z nich jest po prostu przywiązanie do danego miejsca. Dotyczy to głównie osób, które są w jakiś sposób związane z konkretnym regionem. Lokalny fryzjer czy ulubiona restauracja ma wartość sentymentalną, co powoduje dużą lojalność klientów. W przypadku produktów posiadających już swoją markę podkreślanie ich pochodzenia może przyczynić się do powstania wartości dodanej z uwagi na fakt, że dany region specjalizuje się w produkcji danego towaru...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.