Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Tagi: aplikacje marketing marketing automation
marketing automation - czym jest

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega?

Marketing Automation w skrócie

Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu.

Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne.

Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży.

Dlaczego warto automatyzować?

Narzędzia Marketing Automation pozwalają lepiej poznać klientów i potencjalnych klientów poprzez śledzenie ich zachowań na stronie internetowej i po wyjściu z niej, za pomocą plików cookie. Możliwe jest także analizowanie ich preferencji w mediach społecznościowych, a także zdobywanie informacji demograficznych i behawioralnych na temat liczby osób, które otworzyły wysłany mailing czy kliknęły zawarte w wiadomości linki.

Marketing automation pozwala skuteczniej zarządzać bazą klientów, dzięki wiedzy, w jaki sposób nawiązali kontakt z marką (np. w wyniku konkretnej kampanii). Jest to cenne wsparcie dla CRM.

Wszystko to służy dotarciu do nich ze spersonalizowaną treścią, która będzie zdecydowanie bardziej angażująca. Użytkownikom można wyświetlać na stronie internetowej spersonalizowany content — np. bannery, polecane produkty, pop-upy czy odpowiednie formularze. Celowany przekaz reklamowy, oparty na preferencjach potencjalnego klienta, możliwy jest także na Facebooku. Marketing Automation służy również do wysyłania dostosowanych do konkretnego klienta mailingów.

Wszystko to oznacza nieatakowanie klientów nietrafionymi ofertami, które mogą go zniechęcić do firmy. Zamiast tego staje się ona rodzajem doradcy, podsuwającym propozycje rzeczy potrzebnych lub atrakcyjnych dla konkretnej osoby.

Do czego możesz wykorzystać Marketing Automation?

  • wsparcie dla cross-selling i up-selling na stronie internetowej

Marketing automation, dzięki śledzeniu zachowania klientów pozwala wyświetlać każdemu z nich nieco inną treść strony internetowej, np. poprzez różne bannery. Wszystko to sprawia, że przekaz jest bardziej skuteczny, ponieważ dopasowany do jego potrzeb.

Cross-selling to sugerowanie klientom innych towarów na podstawie ich decyzji zakupowych lub przeglądanych produktów. Marketing Automation pozwala zbierać dane oraz prezentować spersonalizowane propozycje, które mogą ich zainteresować. Przykładem może być tu sytuacja, w której klient dodał do koszyka drukarkę, a system zasugeruje mu kupno tuszu.

Up-selling natomiast polega na proponowaniu klientom powiązanych, ale droższych towarów. Mogą mieć one np. większą ilością funkcji, być wyższej jakości lub z lepszego materiału. Niewykluczone wtedy, że klient zdecyduje się wydać więcej, ponieważ i tak „jest na kupnie” danego typu rzeczy.

  • wysyłka celowanych mailingów

Dzięki zgromadzonym danym system może automatycznie wysyłać spersonalizowane newslettery. Będą one dostosowane do zainteresowań klienta, co zwiększa szansę na to, że skorzysta on z oferty.

Marketing Automation potrafi być przydatne także podczas prowadzenia kampanii reklamowych, np. za pomocą Google AdWords. Konfigurując scenariusz działań, można sprawić, by klient, który wszedł na stworzony na użytek kampanii landing page i pozostawił swoje dane, otrzymał automatycznie e-maila z odpowiednią treścią.

  • remarketing

Narzędzia automatyzacji marketingu pozwalają także dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili stronę, ale nie dokonali zakupu. Możliwe jest np. wyświetlanie im banerów w sieci reklamowej na podstawie przeglądanych przez nich w sklepie przedmiotów. Jest to sposób na bardzo częsty problem porzuconych koszyków.

Reklamy można kierować także do użytkowników, którzy już dokonali zakupu. Mogą oni zobaczyć np. bannery z akcesoriami do danego produktu.

  • reklamy w social media

Marketing Automation poprzez integrację z Facebookiem pozwala na śledzenie zachowań użytkowników serwisu. Dzięki temu można poznać ich preferencje i na ich podstawie wyświetlać celowane reklamy.

  • wysyłka sms-ów
  • analiza zachowań w mobile

Marketing Automation może służyć do śledzenia aktywności użytkownika w aplikacjach mobilnych. Pozwala to zdobyć więcej informacji na jego temat i przez to kierowanie bardziej trafnych przekazów reklamowych.

  • badanie zaangażowania

Na podstawie ilości interakcji można również wartościować wybranych klientów (lead scoring) i przesyłać treści tym, którzy są bardziej zaangażowani w kontakty z marką. Wystarczy do tego skonfigurować reguły przydzielania punktów za określone działania (np. otwarcie newslettera, polubienie strony na Facebooku czy zakup produktu).

Wiedząc, którzy użytkownicy są bardziej zaangażowani, można kierować do nich odpowiedni przekaz reklamowy lub zintensyfikować działania (tzw. gorące leady, czyli właśnie zaangażowani użytkownicy są bardziej skłonni do dokonania zakupu).

  • ewaluacja

Marketing Automation pozwala także badać skuteczność poszczególnych działań marketingowych. Dzięki temu można ocenić efektywność konkretnej kampanii czy reguł automatyzacji, aby wypracować optymalne rozwiązania.

Dla kogo Marketing Automation

Korzyść z Marketing Automation odniesie nie tylko duża firma. Rozwiązanie to bywa korzystne także w przypadku mniejszych biznesów, ponieważ oszczędza pracę, często nielicznego, zespołu umożliwiając mu skoncentrowanie się na innych działaniach (procesów nie trzeba będzie ręcznie wykonywać, jedynie ich doglądać). Może się nawet okazać, że dzięki temu uniknie się potrzeby zatrudniania kolejnej osoby do działu marketingu, co wiąże się z dużą oszczędnością.

Jednocześnie wdrażając marketing automation, należy dysponować starannie przygotowaną strategią działania. Jest to potrzebne, aby narzędzie było naprawdę skuteczne, a także nie zniechęcało klientów do firmy poprzez zasypywanie ich źle dobranym przekazem. Ponadto ustawienia procesów należy regularnie optymalizować.

Wybierając rozwiązanie Marketing Automation, pamiętaj, aby najpierw sprecyzować swoje potrzeby, gdyż narzędzia różnią się funkcjonalnościami. Na rynku znajdziesz wiele propozycji i warto je ze sobą porównać przed zakupem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl
27 marca 2024

Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl

Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej... Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej połowie 2024 roku. Nowe serwery oparte o procesory Intel Xeon E-2488 będą wykonywały wszystkie operacje o 25% szybciej niż obecne. Będzie to kolejny raz najszybsza platforma hostingowa w Polsce. Z przyjemnością możemy Wam zaprezentować wyniki testów platformy serwerowej opartej na obecnie najszybszych na rynku procesorach serwerowych Intel E-2488. Procesory te wykonują wszystkie operacje w rekordowo krótkim czasie, dzięki czemu wszystkie strony, a zwłaszcza platformy e-commerce będą ładowały się dużo szybciej niż poprzednio. Poniżej prezentujemy wyniki testów nowej platformy serwerowej oraz porównanie jej wydajności do serwerów stosowanych obecnie przez cztery największe firmy hostingowe w Polsce. Szybkość przetwarzania operacji jest kluczowa dla działania każdego serwisu WWW. Dzięki zastosowaniu najszybszych procesorów serwerowych na rynku strony oparte na WordPressie, serwisy e commerce oraz inne aplikacje internetowe, utrzymywane na hostingu w nazwa.pl, będą działały sprawniej, a witryny będą bardziej responsywne. Wpłynie to oczywiście na jeszcze lepszą ocenę w oczach klientów i prawdopodobnie na większe zyski ich właścicieli. Nowe serwery obsługujące strony WWW zostaną udostępnione Klientom do końca pierwszej połowy 2024 roku, a dzięki zastosowaniu technologii konteneryzacji i technologii cloud migracja na nowy sprzęt odbędzie się bez żadnych przerw w działaniu...
Czy zastanawiasz się, jak szybko Twoja strona działa na komórkach? | nazwa.pl
2 marca 2023

Czy zastanawiasz się, jak szybko Twoja strona działa na komórkach?

Ładna strona WWW jest ważniejsza od wyglądu Twojego biura. To na jej podstawie klienci wyrabiają sobie... Ładna strona WWW jest ważniejsza od wyglądu Twojego biura. To na jej podstawie klienci wyrabiają sobie opinię o Twojej firmie. Powinna działać szybko – niezależnie od lokalizacji korzystającego z niej użytkownika. Również w przypadku, gdy łączy się on przez telefon komórkowy ze słabym zasięgiem 3G. Zamieszczenie wielu obrazów graficznych i filmów pozwala uatrakcyjnić efekt wizualny serwisu WWW, ale jednocześnie powoduje opóźnienie w jego wyświetleniu. Nie sposób zrobić uniwersalnej strony, która będzie zarówno efektowna, jak i szybka w działaniu dla wszystkich użytkowników Internetu. Osoby korzystające z szerokopasmowych łącz w centrum miast i wydajnych komputerów będą miały zupełnie inne wrażenia z korzystania ze strony niż ktoś, kto w podróży będzie przeglądał serwis za pomocą telefonu komórkowego. Poniżej przedstawiono czas ładowania witryny o wielkości 1 MB i 10 MB, dla osoby korzystającej z połączenia 3G o szybkości 5 Mbps. Jak widać, serwis WWW o wielkości 10 MB ładuje się na tyle długo, że może to zniecierpliwić większość osób. Konwersja do formatu WebP i zmiana wielkości obrazów O tym, że obrazy powinny być dopasowane wielkością do rozdzielczości ekranu, na którym będą wyświetlane, nie trzeba nikogo przekonywać. Po co bowiem przesyłać obrazek większy, niż potrzeba i zapychać połączenie internetowe odbiorcy? W tym samym czasie można przecież przesłać kolejny element strony, skracając czas oczekiwania na jej wyświetlenie. Należy także pamiętać, że zbyt duży obrazek będzie musiał być przeskalowany na urządzeniu odbiorcy przed wyświetleniem, co spowoduje kolejne opóźnienia...
Subskrypcja - wygodna forma opłacania usług w nazwa.pl!
14 lipca 2021

Subskrypcja – wygodna forma opłacania usług w nazwa.pl!

Firma nazwa.pl uruchomiła kolejną formę płatności za świadczone przez siebie usługi. Subskrypcja polega na automatycznym... Firma nazwa.pl uruchomiła kolejną formę płatności za świadczone przez siebie usługi. Subskrypcja polega na automatycznym obciążaniu karty kredytowej lub płatniczej przypisanej do usługi, dzięki czemu zapewniasz ciągłość działania swoich usług i nie musisz zaprzątać sobie głowy terminami płatności. Zachowujesz jednocześnie pełną kontrolę nad wydatkami, gdyż na temat każdej operacji otrzymujesz powiadomienie, a subskrypcję możesz w każdej chwili dezaktywować w Panelu Klienta. Wraz ze wzrostem liczby transakcji, realizowanych na rynku e-commerce, dynamiczny rozwój przeżywają elektroniczne kanały płatności. Obserwujemy znaczący wzrost operacji przeprowadzanych poprzez tak zwane e-płatności, w tym przy użyciu kart kredytowych i płatniczych. Jedną z coraz powszechniej stosowanych metod są płatności subskrypcyjne, spopularyzowane w dużej mierze przez platformy streamingowe takie jak Netflix, Spotify czy YouTube. Klienci oczekują, że ich płatności będą realizowane szybko i bezpiecznie, a subskrypcja jest odpowiedzią na te postulaty, stąd decyzja o wdrożeniu tej formy płatności w nazwa.pl. Dzięki niej, praktycznie bezobsługowo, możesz dokonywać rozliczeń za usługi świadczone zarówno w modelu abonamentowym, jak i modelu za użycie. Wybierasz się w dłuższą podróż i nie będziesz mógł zrealizować płatności? Nie chcesz zaprzątać sobie głowy każdym przelewem? Płatność subskrypcyjna całkowicie rozwiązuje te kwestie...
CloudHosting w nazwa.pl po przeniesieniu do Warszawy przyspieszył o 20%
28 stycznia 2021

nazwa.pl przeniosła usługi CloudHosting do Warszawy

Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie... Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji czasy dostępu z sieci innych operatorów do stron WWW Klientów nazwa.pl spadły poniżej 1 ms, a strony przyspieszyły o około 20%. Czas otwarcia strony WWW zależy od odległości Szybkość działania strony WWW zależy od wydajności serwerów i baz danych na hostingu, ale nie bez znaczenia jest również czas przesyłania danych do przeglądarki klienta. Czas ten wzrasta proporcjonalnie wraz ze wzrostem odległości pomiędzy klientem i serwerem, a ta sama strona, w zależności od opóźnienia na łączach, może wyświetlać się wolno lub bardzo szybko. Niestety nie jest tak, że informacje przesyłane są w linii prostej pomiędzy lokalizacjami, gdyż operatorzy telekomunikacyjni i hostingowi wymieniają ruch pomiędzy sobą jedynie w ustalonych lokalizacjach. W Polsce takim miejscem jest Warszawa i dla przykładu, gdy łączysz się z Wrocławia ze stroną w Krakowie, to informacja przekazywana jest i tak przez jeden z węzłów wymiany ruchu międzyoperatorskiego w stolicy. Serwery nazwa.pl zlokalizowane blisko punktów wymiany ruchu internetowego Wydłużanie trasy przesyłania informacji opóźnia jej dotarcie do adresata, dlatego nazwa.pl zdecydowała o przeniesieniu swojej chmury, w której świadczone są usługi CloudHosting, do Data Center w Warszawie...
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS
29 października 2019

nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług... Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa. Aby ochrona była skuteczna, powinna być kompleksowa, dlatego nazwa.pl wdrożyła zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), zrealizowany za pomocą wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet. Urządzenia te działają w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), zapewniając nieprzerwaną pracę nawet w przypadku awarii jednego z nich. Zabezpieczenie IPS działa pomiędzy systemem DDoS i filtrami aplikacyjnymi WAF, zapewniając wykrywanie powtarzalnych wzorców ataków na grupie kilkuset tysięcy różnych serwisów WWW obsługiwanych przez nazwa.pl. Monitoring tak dużej liczby stron pozwala zidentyfikować działania intruzów jeszcze zanim rozpoczną faktyczny atak. To, co do tej pory było oceniane przez systemy WAF jako pojedyncze, niegroźne działania, dla systemu IPS stanowi wyraźne wzorce umożliwiające identyfikację intruzów i ich blokadę...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.