Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Tagi: aplikacje marketing marketing automation
marketing automation - czym jest

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega?

Marketing Automation w skrócie

Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu.

Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne.

Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży.

Dlaczego warto automatyzować?

Narzędzia Marketing Automation pozwalają lepiej poznać klientów i potencjalnych klientów poprzez śledzenie ich zachowań na stronie internetowej i po wyjściu z niej, za pomocą plików cookie. Możliwe jest także analizowanie ich preferencji w mediach społecznościowych, a także zdobywanie informacji demograficznych i behawioralnych na temat liczby osób, które otworzyły wysłany mailing czy kliknęły zawarte w wiadomości linki.

Marketing automation pozwala skuteczniej zarządzać bazą klientów, dzięki wiedzy, w jaki sposób nawiązali kontakt z marką (np. w wyniku konkretnej kampanii). Jest to cenne wsparcie dla CRM.

Wszystko to służy dotarciu do nich ze spersonalizowaną treścią, która będzie zdecydowanie bardziej angażująca. Użytkownikom można wyświetlać na stronie internetowej spersonalizowany content — np. bannery, polecane produkty, pop-upy czy odpowiednie formularze. Celowany przekaz reklamowy, oparty na preferencjach potencjalnego klienta, możliwy jest także na Facebooku. Marketing Automation służy również do wysyłania dostosowanych do konkretnego klienta mailingów.

Wszystko to oznacza nieatakowanie klientów nietrafionymi ofertami, które mogą go zniechęcić do firmy. Zamiast tego staje się ona rodzajem doradcy, podsuwającym propozycje rzeczy potrzebnych lub atrakcyjnych dla konkretnej osoby.

Do czego możesz wykorzystać Marketing Automation?

  • wsparcie dla cross-selling i up-selling na stronie internetowej

Marketing automation, dzięki śledzeniu zachowania klientów pozwala wyświetlać każdemu z nich nieco inną treść strony internetowej, np. poprzez różne bannery. Wszystko to sprawia, że przekaz jest bardziej skuteczny, ponieważ dopasowany do jego potrzeb.

Cross-selling to sugerowanie klientom innych towarów na podstawie ich decyzji zakupowych lub przeglądanych produktów. Marketing Automation pozwala zbierać dane oraz prezentować spersonalizowane propozycje, które mogą ich zainteresować. Przykładem może być tu sytuacja, w której klient dodał do koszyka drukarkę, a system zasugeruje mu kupno tuszu.

Up-selling natomiast polega na proponowaniu klientom powiązanych, ale droższych towarów. Mogą mieć one np. większą ilością funkcji, być wyższej jakości lub z lepszego materiału. Niewykluczone wtedy, że klient zdecyduje się wydać więcej, ponieważ i tak „jest na kupnie” danego typu rzeczy.

  • wysyłka celowanych mailingów

Dzięki zgromadzonym danym system może automatycznie wysyłać spersonalizowane newslettery. Będą one dostosowane do zainteresowań klienta, co zwiększa szansę na to, że skorzysta on z oferty.

Marketing Automation potrafi być przydatne także podczas prowadzenia kampanii reklamowych, np. za pomocą Google AdWords. Konfigurując scenariusz działań, można sprawić, by klient, który wszedł na stworzony na użytek kampanii landing page i pozostawił swoje dane, otrzymał automatycznie e-maila z odpowiednią treścią.

  • remarketing

Narzędzia automatyzacji marketingu pozwalają także dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili stronę, ale nie dokonali zakupu. Możliwe jest np. wyświetlanie im banerów w sieci reklamowej na podstawie przeglądanych przez nich w sklepie przedmiotów. Jest to sposób na bardzo częsty problem porzuconych koszyków.

Reklamy można kierować także do użytkowników, którzy już dokonali zakupu. Mogą oni zobaczyć np. bannery z akcesoriami do danego produktu.

  • reklamy w social media

Marketing Automation poprzez integrację z Facebookiem pozwala na śledzenie zachowań użytkowników serwisu. Dzięki temu można poznać ich preferencje i na ich podstawie wyświetlać celowane reklamy.

  • wysyłka sms-ów
  • analiza zachowań w mobile

Marketing Automation może służyć do śledzenia aktywności użytkownika w aplikacjach mobilnych. Pozwala to zdobyć więcej informacji na jego temat i przez to kierowanie bardziej trafnych przekazów reklamowych.

  • badanie zaangażowania

Na podstawie ilości interakcji można również wartościować wybranych klientów (lead scoring) i przesyłać treści tym, którzy są bardziej zaangażowani w kontakty z marką. Wystarczy do tego skonfigurować reguły przydzielania punktów za określone działania (np. otwarcie newslettera, polubienie strony na Facebooku czy zakup produktu).

Wiedząc, którzy użytkownicy są bardziej zaangażowani, można kierować do nich odpowiedni przekaz reklamowy lub zintensyfikować działania (tzw. gorące leady, czyli właśnie zaangażowani użytkownicy są bardziej skłonni do dokonania zakupu).

  • ewaluacja

Marketing Automation pozwala także badać skuteczność poszczególnych działań marketingowych. Dzięki temu można ocenić efektywność konkretnej kampanii czy reguł automatyzacji, aby wypracować optymalne rozwiązania.

Dla kogo Marketing Automation

Korzyść z Marketing Automation odniesie nie tylko duża firma. Rozwiązanie to bywa korzystne także w przypadku mniejszych biznesów, ponieważ oszczędza pracę, często nielicznego, zespołu umożliwiając mu skoncentrowanie się na innych działaniach (procesów nie trzeba będzie ręcznie wykonywać, jedynie ich doglądać). Może się nawet okazać, że dzięki temu uniknie się potrzeby zatrudniania kolejnej osoby do działu marketingu, co wiąże się z dużą oszczędnością.

Jednocześnie wdrażając marketing automation, należy dysponować starannie przygotowaną strategią działania. Jest to potrzebne, aby narzędzie było naprawdę skuteczne, a także nie zniechęcało klientów do firmy poprzez zasypywanie ich źle dobranym przekazem. Ponadto ustawienia procesów należy regularnie optymalizować.

Wybierając rozwiązanie Marketing Automation, pamiętaj, aby najpierw sprecyzować swoje potrzeby, gdyż narzędzia różnią się funkcjonalnościami. Na rynku znajdziesz wiele propozycji i warto je ze sobą porównać przed zakupem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl
27 marca 2024

Platforma serwerowa najnowszej generacji na hostingu nazwa.pl

Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej... Przetestowaliśmy platformę serwerową kolejnej generacji, którą przekażemy Wam do użycia w pierwszej połowie 2024 roku. Nowe serwery oparte o procesory Intel Xeon E-2488 będą wykonywały wszystkie operacje o 25% szybciej niż obecne. Będzie to kolejny raz najszybsza platforma hostingowa w Polsce. Z przyjemnością możemy Wam zaprezentować wyniki testów platformy serwerowej opartej na obecnie najszybszych na rynku procesorach serwerowych Intel E-2488. Procesory te wykonują wszystkie operacje w rekordowo krótkim czasie, dzięki czemu wszystkie strony, a zwłaszcza platformy e-commerce będą ładowały się dużo szybciej niż poprzednio. Poniżej prezentujemy wyniki testów nowej platformy serwerowej oraz porównanie jej wydajności do serwerów stosowanych obecnie przez cztery największe firmy hostingowe w Polsce. Szybkość przetwarzania operacji jest kluczowa dla działania każdego serwisu WWW. Dzięki zastosowaniu najszybszych procesorów serwerowych na rynku strony oparte na WordPressie, serwisy e commerce oraz inne aplikacje internetowe, utrzymywane na hostingu w nazwa.pl, będą działały sprawniej, a witryny będą bardziej responsywne. Wpłynie to oczywiście na jeszcze lepszą ocenę w oczach klientów i prawdopodobnie na większe zyski ich właścicieli. Nowe serwery obsługujące strony WWW zostaną udostępnione Klientom do końca pierwszej połowy 2024 roku, a dzięki zastosowaniu technologii konteneryzacji i technologii cloud migracja na nowy sprzęt odbędzie się bez żadnych przerw w działaniu...
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii... Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl. Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów. Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych. „W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center...
PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl
14 grudnia 2020

PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl

Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem... Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem „trzynaście”, to warto z niej korzystać, bo działa szybciej niż wszystkie poprzednie wydania. Zmieniona organizacja indeksów umożliwia ponadto przechowywanie danych w dużo mniejszych indeksach B-drzewa niż wcześniej, a udoskonalone wsparcie dla JSON jeszcze bardziej ułatwi pisanie aplikacji. PostgreSQL dzięki wielu zaawansowanym funkcjom, niedostępnym w innych silnikach bazodanowych, wybierany jest często przez doświadczonych developerów do budowania zaawansowanych projektów przetwarzających duże ilości danych. Wydanie nowej, bardziej wydajnej wersji PostgreSQL, z nowymi funkcjonalnościami, jeszcze mocniej utwierdzi twórców aplikacji w wyborze tego rozwiązania. Jeżeli zaliczasz się do nich, to z pewnością powinieneś się zainteresować nową wersją tej bazy, udostępnioną właśnie na hostingu w chmurze w nazwa.pl. Mniejsze indeksy B-drzewa Jedną z najważniejszych nowych funkcji i ulepszeń najnowszej „trzynastki” jest oszczędność miejsca i wzrost wydajności dzięki deduplikacji wpisów indeksu B-drzewa. Indeks B-drzewa jest najczęściej używanym indeksem w PostgreSQL, stosowanym domyślnie przy wykonywaniu polecenia „CREATE INDEX”. Ogólna zasada jest taka, że ​​mniejsze indeksy B-drzewa zajmują mniej miejsca na dysku oraz w pamięci RAM, dzięki czemu można je szybciej przeszukiwać. Oszczędność ta jest możliwa dzięki wyjątkowej funkcjonalności przechowywania zduplikowanych wpisów w indeksie. Dla każdego zestawu danych ta oszczędność może być różna – w naszym przypadku, który testowaliśmy, wielkość indeksów była średnio o 1/3 mniejsza, co przełożyło się na prawie dwa razy szybsze działanie...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
nowe możliwości z domena eu
14 października 2019

Domena .eu – nowe możliwości dla polskiego biznesu

Domena .eu to domena najwyższego poziomu, którą może zarejestrować każda organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej... Domena .eu to domena najwyższego poziomu, którą może zarejestrować każda organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, Islandii, Liechtensteinu oraz Norwegii. Osoba fizyczna może także zarejestrować domenę .eu, jeśli mieszka na terenie tych krajów, a obywatele Unii mogą rejestrować domeny europejskie niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Przedsiębiorcy, użytkując domenę .eu, przekazują odbiorcom komunikat o swoim ogólnoeuropejskim zasięgu, stawiając tym samym na innowacyjność i rozwój. Domeny z rozszerzeniem .eu cieszą się zaufaniem i niesłabnącą popularnością wśród internautów na całym świecie. O mocnej pozycji Polski świadczy fakt, że znajduje się ona w pierwszej piątce wśród krajów klasyfikowanych według ilości zarejestrowanych domen .eu. Natomiast w światowym rankingu rejestratorów domen .eu, firma nazwa.pl, będąca największym polskim rejestratorem europejskich domen, jest na wysokim 8 miejscu. Kilka słów o historii domeny .eu Operatorem domen europejskich jest EURid, zajmujący się regulacją i przydzielaniem domen .eu, których historia sięga roku 1999. Wówczas został zatwierdzony dwuliterowy kod dla domen Unii Europejskiej. Uruchomienie domeny .eu nastąpiło kilka lat później. W dniu 7 grudnia 2005 roku rozpoczął się „Sunrise period” (ang. Okres wschodu słońca), a podczas jego trwania zarejestrowano około 245 tysięcy domen z rozszerzeniem .eu. W okresie wstępnym – Sunrise – domena mogła być zarejestrowana tylko przez organy publiczne oraz właścicieli zarejestrowanych znaków towarowych...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.