Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Tagi: aplikacje marketing marketing automation
marketing automation - czym jest

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega?

Marketing Automation w skrócie

Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu.

Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne.

Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży.

Dlaczego warto automatyzować?

Narzędzia Marketing Automation pozwalają lepiej poznać klientów i potencjalnych klientów poprzez śledzenie ich zachowań na stronie internetowej i po wyjściu z niej, za pomocą plików cookie. Możliwe jest także analizowanie ich preferencji w mediach społecznościowych, a także zdobywanie informacji demograficznych i behawioralnych na temat liczby osób, które otworzyły wysłany mailing czy kliknęły zawarte w wiadomości linki.

Marketing automation pozwala skuteczniej zarządzać bazą klientów, dzięki wiedzy, w jaki sposób nawiązali kontakt z marką (np. w wyniku konkretnej kampanii). Jest to cenne wsparcie dla CRM.

Wszystko to służy dotarciu do nich ze spersonalizowaną treścią, która będzie zdecydowanie bardziej angażująca. Użytkownikom można wyświetlać na stronie internetowej spersonalizowany content — np. bannery, polecane produkty, pop-upy czy odpowiednie formularze. Celowany przekaz reklamowy, oparty na preferencjach potencjalnego klienta, możliwy jest także na Facebooku. Marketing Automation służy również do wysyłania dostosowanych do konkretnego klienta mailingów.

Wszystko to oznacza nieatakowanie klientów nietrafionymi ofertami, które mogą go zniechęcić do firmy. Zamiast tego staje się ona rodzajem doradcy, podsuwającym propozycje rzeczy potrzebnych lub atrakcyjnych dla konkretnej osoby.

Do czego możesz wykorzystać Marketing Automation?

  • wsparcie dla cross-selling i up-selling na stronie internetowej

Marketing automation, dzięki śledzeniu zachowania klientów pozwala wyświetlać każdemu z nich nieco inną treść strony internetowej, np. poprzez różne bannery. Wszystko to sprawia, że przekaz jest bardziej skuteczny, ponieważ dopasowany do jego potrzeb.

Cross-selling to sugerowanie klientom innych towarów na podstawie ich decyzji zakupowych lub przeglądanych produktów. Marketing Automation pozwala zbierać dane oraz prezentować spersonalizowane propozycje, które mogą ich zainteresować. Przykładem może być tu sytuacja, w której klient dodał do koszyka drukarkę, a system zasugeruje mu kupno tuszu.

Up-selling natomiast polega na proponowaniu klientom powiązanych, ale droższych towarów. Mogą mieć one np. większą ilością funkcji, być wyższej jakości lub z lepszego materiału. Niewykluczone wtedy, że klient zdecyduje się wydać więcej, ponieważ i tak „jest na kupnie” danego typu rzeczy.

  • wysyłka celowanych mailingów

Dzięki zgromadzonym danym system może automatycznie wysyłać spersonalizowane newslettery. Będą one dostosowane do zainteresowań klienta, co zwiększa szansę na to, że skorzysta on z oferty.

Marketing Automation potrafi być przydatne także podczas prowadzenia kampanii reklamowych, np. za pomocą Google AdWords. Konfigurując scenariusz działań, można sprawić, by klient, który wszedł na stworzony na użytek kampanii landing page i pozostawił swoje dane, otrzymał automatycznie e-maila z odpowiednią treścią.

  • remarketing

Narzędzia automatyzacji marketingu pozwalają także dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili stronę, ale nie dokonali zakupu. Możliwe jest np. wyświetlanie im banerów w sieci reklamowej na podstawie przeglądanych przez nich w sklepie przedmiotów. Jest to sposób na bardzo częsty problem porzuconych koszyków.

Reklamy można kierować także do użytkowników, którzy już dokonali zakupu. Mogą oni zobaczyć np. bannery z akcesoriami do danego produktu.

  • reklamy w social media

Marketing Automation poprzez integrację z Facebookiem pozwala na śledzenie zachowań użytkowników serwisu. Dzięki temu można poznać ich preferencje i na ich podstawie wyświetlać celowane reklamy.

  • wysyłka sms-ów
  • analiza zachowań w mobile

Marketing Automation może służyć do śledzenia aktywności użytkownika w aplikacjach mobilnych. Pozwala to zdobyć więcej informacji na jego temat i przez to kierowanie bardziej trafnych przekazów reklamowych.

  • badanie zaangażowania

Na podstawie ilości interakcji można również wartościować wybranych klientów (lead scoring) i przesyłać treści tym, którzy są bardziej zaangażowani w kontakty z marką. Wystarczy do tego skonfigurować reguły przydzielania punktów za określone działania (np. otwarcie newslettera, polubienie strony na Facebooku czy zakup produktu).

Wiedząc, którzy użytkownicy są bardziej zaangażowani, można kierować do nich odpowiedni przekaz reklamowy lub zintensyfikować działania (tzw. gorące leady, czyli właśnie zaangażowani użytkownicy są bardziej skłonni do dokonania zakupu).

  • ewaluacja

Marketing Automation pozwala także badać skuteczność poszczególnych działań marketingowych. Dzięki temu można ocenić efektywność konkretnej kampanii czy reguł automatyzacji, aby wypracować optymalne rozwiązania.

Dla kogo Marketing Automation

Korzyść z Marketing Automation odniesie nie tylko duża firma. Rozwiązanie to bywa korzystne także w przypadku mniejszych biznesów, ponieważ oszczędza pracę, często nielicznego, zespołu umożliwiając mu skoncentrowanie się na innych działaniach (procesów nie trzeba będzie ręcznie wykonywać, jedynie ich doglądać). Może się nawet okazać, że dzięki temu uniknie się potrzeby zatrudniania kolejnej osoby do działu marketingu, co wiąże się z dużą oszczędnością.

Jednocześnie wdrażając marketing automation, należy dysponować starannie przygotowaną strategią działania. Jest to potrzebne, aby narzędzie było naprawdę skuteczne, a także nie zniechęcało klientów do firmy poprzez zasypywanie ich źle dobranym przekazem. Ponadto ustawienia procesów należy regularnie optymalizować.

Wybierając rozwiązanie Marketing Automation, pamiętaj, aby najpierw sprecyzować swoje potrzeby, gdyż narzędzia różnią się funkcjonalnościami. Na rynku znajdziesz wiele propozycji i warto je ze sobą porównać przed zakupem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Cyber Monday w nazwa.pl
29 listopada 2021

Cyber Monday – Czarny Piątek sklepów internetowych

Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto... Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto zakupów, tym razem skierowane jedynie do internautów. To Cyber Monday. Jaka jest jego historia i jak bardzo jest popularny? Początki Cyber Monday Czarny Piątek, którego tradycja sięga lat 60. XX wieku, siłą rzeczy powstał jako dzień tanich zakupów w tradycyjnych sklepach. Były one dosłownie szturmowane przez klientów wręcz żądających atrakcyjnych promocji i wyprzedaży. Nowe tysiąclecie przyniosło ze sobą rozkwit handlu internetowego, co sprawiło, że część z tych kupujących przeniosła się w sposób naturalny do sieci. Dniem, w którym sklepy internetowe notowały największą sprzedaż, był poniedziałek bezpośrednio po Black Friday. Klienci, zajęci w piątek zakupami w tradycyjnych sklepach, sprawdzali wtedy, czy w sieci również pojawiły się ciekawe oferty. Rynek e-commerce szybko na to zareagował. W 2005 roku National Retail Federation zaproponowała nazwę Cyber Monday oznaczającą właśnie pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W tym dniu sklepy internetowe miały przygotowywać dla internautów szczególnie atrakcyjne promocje. NRF uruchomił następnie stronę internetową CyberMonday.com, na której gromadzone były dostępne w sklepach oferty. Dziś niewiele osób o tym pamięta, bo tego typu serwisów porównujących najlepsze oferty jest bardzo dużo...
Polecaj usługi nazwa.pl i wygrywaj nagrody od marki Apple
8 października 2020

Webmasterze, wygraj Apple MacBook Air polecając usługi nazwa.pl!

Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę... Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę nazwa.pl. Konkurs skierowany jest w szczególności do webmasterów i osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale udział może wziąć w nim każdy. Chcesz otrzymać którąś z nagród? Nowa odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl skierowana jest głównie do osób, które zawodowo zajmują się tworzeniem stron WWW i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Aby wygrać którąś z atrakcyjnych nagród, należy w Programie Partnerskim organizowanym przez spółkę polecić jej usługi za jak największą kwotę. Konkurs trwa od 8.10.2020 r. do 31.12.2020 r. Program Partnerski nazwa.pl w czasie trwania konkursu pozwala wszystkim jego uczestnikom uzyskać 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy poleconych usług. Najwyższe prowizje w branży oferowane za zakup usług firmy, która niedawno została nominowana statuetką „Firma hostingowa roku”, stanowić mogą pokaźny, stały przychód w budżecie każdego webmastera, gdyż prowizje w Programie Partnerskim za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Dodać należy również, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl w przeciwieństwie do wielu innych tego typu programów wypłacane są za pomocą przelewów bankowych, a nie w postaci usług firmy i to w przeciągu 24 h od zgłoszenia wypłaty w Panelu Klienta nazwa.pl...
Cross-selling i Up-selling. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl
14 lipca 2020

Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy... Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać? Co to jest cross-selling? Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej. Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym. W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie...
płatność blik w nazwa.pl
5 marca 2020

BLIK, BLIK, płacę Blikiem… w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania... Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania swoich usług za pomocą polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Umożliwia on dokonywanie transakcji za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym dla osób posiadających konta w największych polskich bankach. System BLIK jest wyjątkowym projektem ponad podziałami, utworzonym w wyniku porozumienia 6 polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. O sukcesie tego systemu może świadczyć fakt, że wkrótce przyłączyły się do niego kolejne instytucje finansowe, wśród których można wyliczyć Getin Noble Bank, Bank Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole i Inteligo. Z danych NBP za trzeci kwartał 2019 roku wynika, że użytkownicy płacili kartami 28 milionów razy, podczas gdy BLIKIEM blisko 40 milionów razy. Dynamika wzrostu liczby transakcji BLIKIEM w sieci jest wyższa niż dynamika wzrostu liczby transakcji kartami. „Nowoczesny kanał płatności BLIK idealnie wpisuje się w profil działalności spółki nazwa.pl i jej Klientów. Usługi nazwa.pl aktywowane są o każdej porze dnia i nocy, a szybkie przetwarzanie płatności jest podstawowym kryterium, którego oczekują osoby korzystające z usług hostingu WWW i rejestracji domen. Oprócz najszybszego hostingu w Polsce będzie to również hosting najszybciej aktywowany!” – skomentował Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(17)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone