Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Tagi: blog CloudHosting e-sklep UX
przeprojektowanie sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować.

Czy powinno być ładniej?

Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem.

Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie.

Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny.

Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu jedynie poprawę wyglądu sklepu warto decydować się jednak tylko wtedy, gdy ten właśnie czynnik wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika.

Po pierwsze UX

Klient podejmuje decyzję o tym, czy pozostanie na stronie danego sklepu w ciągu pierwszych 2 do 5 sekund. W tym czasie ocenia, czy nawigacja prowadzi go w stronę zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu. Aby pozostał w witrynie jak najdłużej, a najlepiej złożył zamówienie, musisz skupić się na jej UX.

Projektowanie w zgodzie z UX (User Experience) oznacza dbałość o pozytywne doświadczenie użytkownika korzystającego z witryny. Aby mu takie zapewnić, strona powinna być intuicyjna w obsłudze. Klient musi wiedzieć „gdzie kliknąć”, móc z łatwością poruszać się po sklepie i mieć łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych elementów strony. Dobrze zaprojektowany sklep poprowadzi go za rękę przez cały proces zakupowy i nie doprowadzi do sytuacji, w której zadaje on sobie pytanie: „co zrobić dalej”?

Ułatwiaj zakupy

Duże znaczenie ma np. strona główna, gdyż to na nią najczęściej trafia klient. Na pierwszy rzut oka powinien móc stwierdzić, czy sklep ma w ofercie kategorie rzeczy, którymi jest zainteresowany. Witryna powinna już na wstępie komunikować, jaką korzyść może mu zaoferować. Jeżeli jej nie dostrzeże, w ciągu paru sekund opuści stronę.

Jeżeli jednak na niej zostanie, nie może napotkać trudności na drodze do kupna. Za pomocą usytuowania, koloru czy wielkości elementów powinien zostać poprowadzony w stronę kolejnych etapów procesu. Nie należy go rozpraszać przeładowanym designem i nadmiarem opcji do wyboru lub zniechęcać do zakończenia transakcji potrzebą wypełnienia zbyt wielu pól w formularzu. Celem jest zbudowanie możliwie krótkiej ścieżki zakupowej.

Przyzwyczajenia klientów również i tutaj mają duże znaczenie. Twoja witryna nie powinna znacząco różnić się w swojej strukturze od stron konkurencji. Użytkownicy oczekują, że podstawowe dla procesu zakupów elementy będą w miejscach, do których przywykł, korzystając z innych sklepów.

Pamiętaj o mobile

Zastanawiając się, czy jakiś aspekt sklepu wymaga przeprojektowania, nie możesz zapominać o jego wersji mobilnej. Obecnie około połowy wejść na strony sklepów internetowych pochodzi ze smartfonów. Dlatego brak responsywności witryny lub niewłaściwy projekt jej odsłony na urządzenia przenośne skazuje Cię na mniejszą sprzedaż.

Według zasady mobile first projektowanie strony powinno się zaczynać od jej wersji mobilnej. Niewielki rozmiar ekranów urządzeń przenośnych pozwala skoncentrować się tylko na elementach najbardziej potrzebnych do zakupów. Skłania do stworzenia minimalistycznego projektu, który przysłuży się także layoutowi „dużej” wersji.

Kiedy się niepokoić

Znaczenie dla ewentualnej decyzji o przeprojektowaniu sklepu ma współczynnik odrzuceń (bounce rate). Oznacza on procent użytkowników, którzy opuścili daną stroną, nie przechodząc do kolejnych podstron witryny. Dla sklepów internetowych nie powinien być wyższy niż 20%-40%. Jeżeli przekracza te wartości, możliwe, że strona jest niewłaściwie zaprojektowana.

Równie ważny czynnik to ilość porzuconych koszyków. Ma na niego wpływ atrakcyjność cenowa Twojej oferty, zaufanie do sklepu, czas i cena dostawy czy możliwość realizacji wygodnych płatności on-line. Tak samo istotna jest jednak jakość projektu witryny.

Jeżeli strona nie ułatwia zrobienia zakupów, klienci rezygnują z nich przed finalizacją transakcji. Spowodowane może to być złym usytuowaniem koszyka, brakiem możliwości jego edycji czy zapamiętywania zawartości. Użytkownicy zniechęcają się do sklepu także, gdy nie mogą kontynuować zakupów po dodaniu produktu do koszyka lub dokonać zakupu bez rejestracji.

Jak sprawdzić, czy coś jest nie tak?

Aby ocenić poprawność projektu swojego sklepu pod kątem doświadczenia użytkownika, możesz zdecydować się na audyt UX. Specjalista sprawdza wtedy witrynę pod względem zgodności ze standardami i wzorcami projektowania doświadczenia użytkownika. Stosuje analizę heurystyczną i metodę wędrówki poznawczej polegającej na prześledzeniu drogi zakupowej użytkownika.

Możesz zdecydować się także na instalację narzędzia HotJar. Pozwala ono na nagrywanie ruchu użytkowników na stronie sklepie, przez co można prześledzić ich ruchy myszką i kliknięcia. Dowiesz się w ten sposób m.in., czy klienci nie gubią się w witrynie, nie próbują klikać na elementy nieklikane (zatem, czy nie powinny być aktywne), czy formularze są dla nich przyjazne i przede wszystkim, w którym momencie opuszczają Twój sklep.

Niemniej ważne dla Ciebie będzie obserwowanie rozwiązań konkurencji. Nawigowanie po jej serwisach i przechodzenie przez proces zakupowy pozwoli Ci na uzyskanie punktu odniesienia ułatwiającego ocenę własnego sklepu.

PODSUMOWANIE

Przeprojektowanie wyglądu sklepu to poważna decyzja i nigdy nie podejmuj jej pochopnie. Przede wszystkim:

  • nie kieruj się wyłącznie względami estetycznymi,
  • miej na uwadze przyzwyczajenia użytkowników — zarówno to, że mogą być przywiązani do obecnego wyglądu Twojego sklepu, jak i to, że przywykli do określonej architektury korzystając ze sklepów konkurencji,
  • największe znaczenie powinny mieć dla Ciebie względy UX, którego najważniejszym składnikiem jest funkcjonalność witryny. Postaraj się maksymalnie ułatwić klientom drogę zakupową,
  • zadbaj o wersję mobilną strony. Z urządzeń przenośnych pochodzi połowa ruchu w sklepach internetowych,
  • zastanów się nad przeprowadzeniem audytu UX lub wykorzystaniem narzędzia HotJar. Analizuj rozwiązania konkurencji.

Dobrze zaprojektowany sklep napędza sprzedaż, źle — odstrasza klientów niezależnie od atrakcyjności Twojej oferty. Dlatego warto poświęcić szczególną uwagę jego layoutowi, mając na uwadze powyższe kwestie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wysoki poziom ochrony poczty na CloudHosting nazwa.pl
29 sierpnia 2023

Wysoki poziom ochrony poczty na CloudHosting nazwa.pl

CloudHosting zapewnia kompleksowe zabezpieczenie 2FA dla poczty elektronicznej. Korzystając z naszych... CloudHosting zapewnia kompleksowe zabezpieczenie 2FA dla poczty elektronicznej. Korzystając z naszych serwerów, masz pewność, że nie tylko Twoje strony WWW będą działały szybko i bezproblemowo, lecz także Twoja korespondencja e-mail będzie zawsze chroniona na najwyższym możliwym poziomie. Te cechy, a dodatkowo bardzo duża przestrzeń dyskowa, możliwość indywidualnej konfiguracji i rozbudowy serwera oraz całodobowe wsparcie techniczne sprawiają, że hosting nazwa.pl to rozwiązanie klasy premium. Hosting na nowe czasy Spółka nazwa.pl świadczy usługi hostingowe od ponad 26 lat. Przez ten czas rynek IT uległ znaczącym przeobrażeniom. To, co kiedyś dla właścicieli serwisów WWW wydawało się wystarczające, obecnie przestaje być atrakcyjne i nie daje przewagi konkurencyjnej w sieci. Jako lider technologiczny, co roku, realizujemy wielomilionowe inwestycje, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. CloudHosting to usługa klasy premium dająca więcej możliwości niż tradycyjne rozwiązania dostępne na rynku. Zapewnia funkcjonalności nieosiągalne u konkurencji, w tym całodobową obsługę posprzedażową, wysoką dostępność na poziomie minimum 99,9%, technologię chmury obliczeniowej, integrację z siecią CDN w Polsce, jak również gwarantowaną moc w postaci 4 vCPU (20 GHz). Jego zaletą jest dostęp do szeregu usług dodatkowych, wśród których możemy znaleźć między innymi zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail, stanowiące przełom w ochronie korespondencji elektronicznej...
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl
5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia... Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć w kolejnych latach. Sprzedaż przez media społecznościowe Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego. Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów...
Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się...Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta...
Program pocztowy Cloud mail w nowej odsłonie | nazwa.pl
26 sierpnia 2020

Dziękujemy Wam Klienci za pomoc w rozwoju Cloud Mail

Wsłuchując się w głosy Klientów, regularnie się rozwijamy, udoskonalając swoje usługi i wprowadzając najnowsze technologie... Wsłuchując się w głosy naszych Klientów, regularnie się rozwijamy, udoskonalając swoje usługi i wprowadzając najnowsze technologie. Tak jest też w przypadku programu pocztowego Cloud Mail, który wkroczył niedawno w nowy wymiar. Od połowy lipca Klienci nazwa.pl mogą korzystać z jego udoskonalonej wersji, która oferuje szereg udogodnień, zarówno w obszarze funkcjonalności, jak i technologii. Mimo że aplikacja dostępna jest od niedawna, od początku cieszy się dużym uznaniem i sympatią użytkowników. Mocno wzięliśmy sobie do serca uwagi naszych użytkowników korzystających z programu pocztowego przez WWW. Najnowsza jego odsłona charakteryzuje się nowoczesnym designem, przejrzystym i intuicyjnym interfejsem oraz szeregiem dodatkowych usprawnień. Cloud Mail zachował dotychczasowe funkcjonalności Active.office, które jednak znacznie udoskonaliliśmy i rozbudowaliśmy. Od momentu uruchomienia aplikacji, w odpowiedzi na zgłaszane nam oczekiwania, na bieżąco wprowadzamy w niej kolejne ulepszenia. Twój głos jest dla nas ważny W procesie rozwoju naszych usług zawsze wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów, dlatego specjalnie dla użytkowników aplikacji Cloud Mail, wprowadziliśmy w niej dodatkowe funkcjonalności. Możemy do nich zaliczyć między innymi wyszukiwarkę wiadomości, która pozwala zdefiniować zakres dat jako dodatkowy parametr procesu przeszukiwania folderu...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
kwiaciarnia internetowa - jak zacząć
7 czerwca 2019

Kwiaciarnia internetowa. Jak zacząć?

Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać... Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać przez Internet. E-kwiaciarnia może być uzupełnieniem tradycyjnej kwiaciarni lub zupełnie nowym biznesem. Czemu i jak zacząć z kwiatami online? Kwiat analogowy a cyfrowy Kluczem do opłacalności tradycyjnej kwiaciarni jest atrakcyjna lokalizacja. A taka kosztuje — wynajem lokalu w miejscu, gdzie przechodzień może zobaczyć witrynę i przypomnieć sobie o aktualnej okazji, to duży, miesięczny wydatek. Kwiaciarnię internetową możesz za to prowadzić nawet w starym magazynie. A ten wynajmiesz niedrogo. Ponadto nie trzeba dbać o codzienną, świeżą i zróżnicowaną ekspozycję. Kupujesz kwiaty stosownie do swojego zapotrzebowania i mniej z nich musisz, zwiędniętych, wyrzucać. Oczywiście nie unikniesz wstawania o czwartej rano, by pojechać na giełdę kwiatową, ale prawdopodobnie odczujesz oszczędności. Zaoszczędzić wraz z Tobą może też Twój klient. Jeżeli zechcesz, możesz zaoferować mu konkurencyjne ceny, nawet po doliczeniu kwoty za przesyłkę. Jeżeli jednak prowadzisz już tradycyjną kwiaciarnię. Czy pójdzie jak z płatka? Oczywiście, jak w przypadku każdego przedsięwzięcia, rozpoczęcie działalności e-kwiaciarni nie jest takie proste. Musisz się starannie przygotować do jej otwarcia. Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dlatego należy mieć swój pomysł na biznes. Przed Tobą decyzja, czy chcesz działać lokalnie, czy mieć zasięg ogólnopolski...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.