Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Tagi: blog CloudHosting e-sklep UX
przeprojektowanie sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować.

Czy powinno być ładniej?

Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem.

Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie.

Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny.

Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu jedynie poprawę wyglądu sklepu warto decydować się jednak tylko wtedy, gdy ten właśnie czynnik wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika.

Po pierwsze UX

Klient podejmuje decyzję o tym, czy pozostanie na stronie danego sklepu w ciągu pierwszych 2 do 5 sekund. W tym czasie ocenia, czy nawigacja prowadzi go w stronę zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu. Aby pozostał w witrynie jak najdłużej, a najlepiej złożył zamówienie, musisz skupić się na jej UX.

Projektowanie w zgodzie z UX (User Experience) oznacza dbałość o pozytywne doświadczenie użytkownika korzystającego z witryny. Aby mu takie zapewnić, strona powinna być intuicyjna w obsłudze. Klient musi wiedzieć „gdzie kliknąć”, móc z łatwością poruszać się po sklepie i mieć łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych elementów strony. Dobrze zaprojektowany sklep poprowadzi go za rękę przez cały proces zakupowy i nie doprowadzi do sytuacji, w której zadaje on sobie pytanie: „co zrobić dalej”?

Ułatwiaj zakupy

Duże znaczenie ma np. strona główna, gdyż to na nią najczęściej trafia klient. Na pierwszy rzut oka powinien móc stwierdzić, czy sklep ma w ofercie kategorie rzeczy, którymi jest zainteresowany. Witryna powinna już na wstępie komunikować, jaką korzyść może mu zaoferować. Jeżeli jej nie dostrzeże, w ciągu paru sekund opuści stronę.

Jeżeli jednak na niej zostanie, nie może napotkać trudności na drodze do kupna. Za pomocą usytuowania, koloru czy wielkości elementów powinien zostać poprowadzony w stronę kolejnych etapów procesu. Nie należy go rozpraszać przeładowanym designem i nadmiarem opcji do wyboru lub zniechęcać do zakończenia transakcji potrzebą wypełnienia zbyt wielu pól w formularzu. Celem jest zbudowanie możliwie krótkiej ścieżki zakupowej.

Przyzwyczajenia klientów również i tutaj mają duże znaczenie. Twoja witryna nie powinna znacząco różnić się w swojej strukturze od stron konkurencji. Użytkownicy oczekują, że podstawowe dla procesu zakupów elementy będą w miejscach, do których przywykł, korzystając z innych sklepów.

Pamiętaj o mobile

Zastanawiając się, czy jakiś aspekt sklepu wymaga przeprojektowania, nie możesz zapominać o jego wersji mobilnej. Obecnie około połowy wejść na strony sklepów internetowych pochodzi ze smartfonów. Dlatego brak responsywności witryny lub niewłaściwy projekt jej odsłony na urządzenia przenośne skazuje Cię na mniejszą sprzedaż.

Według zasady mobile first projektowanie strony powinno się zaczynać od jej wersji mobilnej. Niewielki rozmiar ekranów urządzeń przenośnych pozwala skoncentrować się tylko na elementach najbardziej potrzebnych do zakupów. Skłania do stworzenia minimalistycznego projektu, który przysłuży się także layoutowi „dużej” wersji.

Kiedy się niepokoić

Znaczenie dla ewentualnej decyzji o przeprojektowaniu sklepu ma współczynnik odrzuceń (bounce rate). Oznacza on procent użytkowników, którzy opuścili daną stroną, nie przechodząc do kolejnych podstron witryny. Dla sklepów internetowych nie powinien być wyższy niż 20%-40%. Jeżeli przekracza te wartości, możliwe, że strona jest niewłaściwie zaprojektowana.

Równie ważny czynnik to ilość porzuconych koszyków. Ma na niego wpływ atrakcyjność cenowa Twojej oferty, zaufanie do sklepu, czas i cena dostawy czy możliwość realizacji wygodnych płatności on-line. Tak samo istotna jest jednak jakość projektu witryny.

Jeżeli strona nie ułatwia zrobienia zakupów, klienci rezygnują z nich przed finalizacją transakcji. Spowodowane może to być złym usytuowaniem koszyka, brakiem możliwości jego edycji czy zapamiętywania zawartości. Użytkownicy zniechęcają się do sklepu także, gdy nie mogą kontynuować zakupów po dodaniu produktu do koszyka lub dokonać zakupu bez rejestracji.

Jak sprawdzić, czy coś jest nie tak?

Aby ocenić poprawność projektu swojego sklepu pod kątem doświadczenia użytkownika, możesz zdecydować się na audyt UX. Specjalista sprawdza wtedy witrynę pod względem zgodności ze standardami i wzorcami projektowania doświadczenia użytkownika. Stosuje analizę heurystyczną i metodę wędrówki poznawczej polegającej na prześledzeniu drogi zakupowej użytkownika.

Możesz zdecydować się także na instalację narzędzia HotJar. Pozwala ono na nagrywanie ruchu użytkowników na stronie sklepie, przez co można prześledzić ich ruchy myszką i kliknięcia. Dowiesz się w ten sposób m.in., czy klienci nie gubią się w witrynie, nie próbują klikać na elementy nieklikane (zatem, czy nie powinny być aktywne), czy formularze są dla nich przyjazne i przede wszystkim, w którym momencie opuszczają Twój sklep.

Niemniej ważne dla Ciebie będzie obserwowanie rozwiązań konkurencji. Nawigowanie po jej serwisach i przechodzenie przez proces zakupowy pozwoli Ci na uzyskanie punktu odniesienia ułatwiającego ocenę własnego sklepu.

PODSUMOWANIE

Przeprojektowanie wyglądu sklepu to poważna decyzja i nigdy nie podejmuj jej pochopnie. Przede wszystkim:

  • nie kieruj się wyłącznie względami estetycznymi,
  • miej na uwadze przyzwyczajenia użytkowników — zarówno to, że mogą być przywiązani do obecnego wyglądu Twojego sklepu, jak i to, że przywykli do określonej architektury korzystając ze sklepów konkurencji,
  • największe znaczenie powinny mieć dla Ciebie względy UX, którego najważniejszym składnikiem jest funkcjonalność witryny. Postaraj się maksymalnie ułatwić klientom drogę zakupową,
  • zadbaj o wersję mobilną strony. Z urządzeń przenośnych pochodzi połowa ruchu w sklepach internetowych,
  • zastanów się nad przeprowadzeniem audytu UX lub wykorzystaniem narzędzia HotJar. Analizuj rozwiązania konkurencji.

Dobrze zaprojektowany sklep napędza sprzedaż, źle — odstrasza klientów niezależnie od atrakcyjności Twojej oferty. Dlatego warto poświęcić szczególną uwagę jego layoutowi, mając na uwadze powyższe kwestie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie | nazwa.pl
9 października 2024

SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie

Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia... Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia do obsługi poczty e-mail często nie nadążają za rosnącymi potrzebami firm. Oprogramowanie SaaS Cloud Mail od nazwa.pl to innowacyjna aplikacja, łącząca funkcje webmaila, kalendarza i menadżera zadań. Zapewnia łatwą i bezpieczną obsługę korespondencji oraz organizację pracy, niezależnie od miejsca i urządzenia. Dowiedz się, dlaczego użytkownicy wybierają SaaS Cloud Mail dla swoich firm. Ochrona i bezpieczeństwo Twojej poczty SaaS Cloud Mail zapewnia pełne bezpieczeństwo w obsłudze korespondencji elektronicznej. Połączenie z aplikacją jest chronione certyfikatem SSL gwarantującym szyfrowane przesyłanie danych. Interfejs aplikacji dostosowuje się automatycznie do przeglądarki, w której jest ona uruchamiania. Dzięki temu z Cloud Mail można korzystać na każdym urządzeniu z zainstalowanym programem do wyświetlania stron WWW i dostępem do Internetu. Usługa SaaS Cloud Mail, dzięki sprzętowym firewallom, jest chroniona w czasie rzeczywistym przed zagrożeniami zewnętrznymi, takimi jak ataki DDoS. Zastosowane rozwiązania gwarantują bezpieczeństwo przesyłanych informacji. Podobnie, jak inne usługi w modelu SaaS, Cloud Mail jest uruchamiany w środowisku chmury obliczeniowej wysokiej dostępności. Nad zagwarantowaniem wymaganych zasobów do jej działania czuwa automatyczny system monitoringu, który zapewnia równoważenie obciążenia w całym klastrze serwerów przy zachowaniu ciągłości pracy każdej usługi...
Business Intelligence w firmie | nazwa.pl
3 lipca 2024

Business Intelligence w firmie

Działania biznesowe powinny się opierać na twardych danych. Mając wgląd w kluczowe informacje, można sprawić, że... Działania biznesowe powinny się opierać na twardych danych. Mając wgląd w kluczowe informacje, można sprawić, że firma będzie się rozwijać. Organizacje gromadzą coraz więcej danych i coraz trudniej przeanalizować je bez odpowiednich technik oraz narzędzi. Z pomocą przychodzi Business Intelligence i oprogramowanie, które w kilka chwil uruchomisz na swoim serwerze CloudHosting. Dowiedz się, na czym polega Business Intelligence, jakie ma zalety dla organizacji oraz jak uruchomić narzędzia Business Intelligence na hostingu w nazwa.pl. Co to jest Business Intelligence? Celem Business Intelligence (BI) jest dostarczanie kadrze zarządzającej, menedżerom i pracownikom danych, które pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych. BI opiera się na narzędziach analitycznych, administrowaniu danymi i raportowaniu. Mechanizmy, w ramach których pracują hurtownie danych, prezentują wyniki analiz w raportach, podsumowaniach, pulpitach nawigacyjnych, wykresach i na mapach. Dzięki temu osoby podejmujące decyzje uzyskują lepszy wgląd w stan firmy i jej sytuację rynkową. Początkowo z narzędzi BI korzystali jedynie specjaliści tej dziedziny oraz eksperci IT. Obecnie dostępne są rozwiązania w postaci samoobsługowych narzędzi Business Intelligence. Przyspiesza to procesy analizy i sprawia, że mogą być one przeprowadzane na bieżąco, oraz w miarę potrzeb, sprawnie modyfikowane przez użytkowników. Techniki Business Intelligence Business Intelligence ma wiele zastosowań. Podstawowe techniki korzystania z BI to...
Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!
14 września 2021

Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!

Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu... Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu spółka uruchomiła promocję, w ramach której Klienci otrzymują kod rabatowy na rejestrację domeny za 1 zł. Korzystając z niego, mają możliwość wesprzeć jednocześnie piękną inicjatywę, gdyż każda z wpłaconych złotówek zostaje przekazana na pomoc dla najmłodszych Obywateli! #GramyRazem. Jakie są zasady akcji? Rejestrując domenę w nazwa.pl na kolejny okres abonamentowy, Klienci otrzymują mail z voucherem, dzięki któremu mogą zamówić nową domenę za symboliczną złotówkę. Wszystkie zgromadzone w ten sposób środki spółka przekazuje na konto WOŚP. „Jesteśmy dumni, że wspieramy jedną z największych polskich fundacji – Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – i wspólnie możemy pomagać potrzebującym. Zachęcamy naszych Klientów do udziału w akcji, a tym samym do rejestracji domen w nazwa.pl, bo dzięki temu każda złotówka z kolejnej domeny zostanie przelana na konto WOŚP. Jesteśmy częścią niesamowitej społeczności, jaką tworzy Orkiestra, działając na rzecz ratowania życia i zdrowia Polaków!” – mówi Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl. Nowa domena za 1 zł W ramach akcji nazwa.pl przekazuje kod rabatowy na rejestrację kolejnej domeny za symboliczną kwotę – 1 zł plus podatek VAT. Upoważnia on do zamówienia nowej domeny na okres 1 roku, niezależnie od wybranej końcówki. Klienci sami decydują, czy...
PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
14 stycznia 2021

PHP 8 na hostingu w nazwa.pl

Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla... Wersja PHP 8 została udostępniona na hostingu w nazwa.pl, dostarczając zarówno wiele nowych funkcjonalności dla programistów tego języka, jak również optymalizację w zakresie jego składni. Ważną nowością jest również przyspieszenie wykonywania kodu, dzięki rozszerzeniu mechanizmu Zend OPcache o nowy mechanizm Just in Time Compiler (JIT). Wraz z nową wersją PHP zostały udostępnione również wszystkie biblioteki i zależności. O nowej wersji PHP 8, wydanej pod koniec listopada 2020, można znaleźć wiele informacji. Komentarze są bardzo różne – od zachwytów, aż po niezbyt pochlebne opinie. Każdy skupia się na zupełnie innych aspektach nowego wydania tego najpopularniejszego języka programowania aplikacji w sieci Internet. My, jako firma hostingowa, skupimy się tylko na jednej funkcjonalności Just in Time Compiler (JIT), gdyż może mieć ona największy wpływ na szybkość działania serwisów WWW. Just in Time Compiler (JIT) PHP jest językiem interpretowanym. Oznacza to, że po uruchomieniu skryptu PHP interpreter za każdym razem analizuje, kompiluje i wykonuje kod. W kółko przy każdym żądaniu. Może to spowodować marnowanie zasobów procesora i dodatkowy czas konieczny do przejścia całego procesu od początku do końca. Niezależnie od tego, jak długo będą się wykonywały oczekiwane przez Ciebie operacje, za każdym razem przed ich wykonaniem nastąpić musi kilkuetapowy proces weryfikacji składni skryptu i jego przetworzenie na kod zrozumiały dla procesora....
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.