Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Tagi: certyfikat SSL e-sklep
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e−commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu.

Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę.

Dobrze zbadaj rynek docelowy

Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca na nowy sklep, a rynek jest już dawno podzielony pomiędzy dużych, silnych graczy. W takim przypadku lepiej skupić się na jakiejś określonej specjalizacji. Możesz skoncentrować się na obsłudze wybranego segmentu rynku i tylko na wybranej grupie klientów. Dzięki temu łatwiej będzie Ci budować przekaz reklamowy.

Dobrze zbadaj rynek docelowy swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przykładowo, wejście na rynek nowego, internetowego sklepu sportowego sprzedającego bardzo szeroki asortyment może być dość trudne i kosztowne. Lepiej skupić się na wybranej grupie klientów i założyć np. sklep dla biegaczy, pływaków czy ze sprzętem do nurkowania.

Kolejną bardzo ważną rzeczą jest znajomość produktów i specyfiki branży, w której chcesz pracować. Wiele branż charakteryzuje się sezonowością – w niektórych okresach roku sprzedaż produktów jest znacząco większa niż w innych. Może warto np. zaopatrywać magazyn sklepu po sezonie, wówczas możesz liczyć na niższe ceny zakupu niż w jego szczycie. Niektóre produkty mają również swoją specyfikę dotyczącą np. magazynowania (przechowywanie w określonej temperaturze lub warunkach) czy obrotu – być może potrzebne jest jakieś specjalne pozwolenie?

Przydatne narzędzia do analizy rynku to:

  • Google Trends – trendy ilości wyszukiwanych fraz w Internecie,
  • TradeWatch – system do analizy produktów sprzedawanych na Allegro,
  • SimilarWeb – darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz sprawdzić skalę ruchu w konkurencyjnych sklepach,
  • Menedżer reklam Facebook – dzięki niemu możesz określić liczbę Twoich potencjalnych odbiorców (poprzez szczegółowe targetowanie),
  • Wyszukiwarka Google – ciekawe, darmowe narzędziem, za pomocą którego możesz sprawdzić zainteresowanie daną kategorią.

Zadbaj o zagadnienia prawne

Sklep internetowy nie może prawidłowo funkcjonować bez dobrze przygotowanej dokumentacji prawnej. Wśród niezbędnych dokumentów powinny się znaleźć:

Regulamin sklepu

Regulamin musi być zgodny z ustawą o prawach konsumenta i wytycznymi UOKiK. Źle przygotowany regulamin może okazać się bardzo niebezpieczny szczególnie, jeśli zawiera klauzule niedozwolone. W takiej sytuacji można otrzymać karę z urzędu lub pozew sądowy od klienta. Uwaga! Nie kopiuj regulaminu z innego sklepu, ponieważ każdy regulamin musi być zgodny z procesami obsługi i realizacji zamówień – na rynku nie ma dwóch takich samych firm i każda ma swoją specyfikę.

Dokumentacja RODO

W związku z obsługą zamówień klientów sklep gromadzi ich dane osobowe. Każdy zbiór danych osobowych wymaga odpowiedniego zabezpieczenia (technicznego) oraz przygotowania odpowiedniej dokumentacji określającej zasady wykorzystania tych danych. Jest to bardzo ważny element, ponieważ kary za ewentualne naruszenie przepisów są bardzo dotkliwe.

W ramach tej dokumentacji w szczególności należy zadbać o:

  • politykę bezpieczeństwa informacji,
  • instrukcje zarządzania systemem informatycznym,
  • rejestry (zdarzeń, osób uprawnionych do dostępu do danych itp.).

Polityka prywatności oraz polityka cookies

Polityka prywatności jest dokumentem przedstawiającym zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych. Polityka prywatności odpowiada za określenie, jakie dane o użytkownikach są zbierane na stronie internetowej; określa ich zakres i cel przetwarzania; zawiera wykaz podmiotów, którym udostępniane są dane, czy miejsca zamieszkania administratora danych.

Polityka plików „cookies” określa natomiast sposoby i cele przetwarzania ”ciasteczek” w przeglądarce oraz warunki uniemożliwienia takiego przetwarzania. Pliki „cookies” to małe pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową do komputera użytkownika. Dzięki nim strona może rozpoznać użytkownika podczas kolejnej wizyty. Celem plików cookies jest przechowywanie informacji, które usprawniają korzystanie ze stron i różnych usług internetowych.

Zasady obsługi reklamacji i zwrotów

Na stronie internetowej musisz poinformować klientów na temat zasad zwrotów i reklamacji:

  • w jaki sposób klient może dokonać zwrotu towaru,
  • jakie są warunki zwrotu,
  • jakie są ewentualne koszty,
  • w jakim okresie od zakupu można dokonać zwrotu,
  • sposób realizacji reklamacji (wymiana, naprawa),
  • czas realizacji reklamacji.

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu internetowego | nazwa.pl

Bardzo ważną rolę odgrywa oprogramowanie sklepu internetowego. Dobre oprogramowanie, dostosowane do Twoich potrzeb, może okazać się sprzymierzeńcem, a wadliwie działający system sprawiał będzie jedynie kłopoty, frustrację oraz utratę klientów, a przez to także pieniędzy.

Na rynku istnieje wiele gotowych systemów do zarządzania i prowadzenia sklepu. Jeśli jednak dysponujesz większym budżetem to równie dobrze możesz zamówić napisanie dedykowanego systemu „uszytego na miarę” do Twoich potrzeb.

Coraz więcej osób robi zakupy poprzez urządzenia mobilne, dlatego musisz zadbać o to, by sklep dobrze działał na smartfonach. Bardzo ważne jest również zakupienie certyfikatu SSL, który szyfruje połączenie i sprawia, że dane osobowe klienta oraz szczegóły zamówienia są przesyłane do sklepu w bezpieczny sposób.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści
  • Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl
  • Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
  • Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS

Zadbaj o opakowania produktów, politykę magazynową i dostawę

Jedną z kluczowych decyzji jaką należy podjąć, jest wybór systemu logistycznego i polityki magazynowej. Od tego jak zostanie zaplanowany ten element sklepu zależy często jego zyskowność. Koszty opakowania, magazynowania, transportu i szybkość obrotu towarów wpływają ostatecznie na wynik finansowy.

Opakowanie produktu to pierwsza rzecz, jaką zobaczy klient przy odbiorze produktu. Po tym, jak produkt jest zapakowany klient będzie oceniał Twój sklep. Dodatkowo, źle zapakowany produkt może ulec zniszczeniu, co znacząco wpływa na ilość reklamacji. Istotne jest również oznakowanie opakowania nazwą Twojego sklepu.

Przykład: Jeden z polskich sklepów internetowych sprzedających rowery miał problem, ponieważ kurierzy bardzo często rzucali paczkami i dochodziło do wielu uszkodzeń. Dzięki nadrukowaniu rysunku telewizora na każdym kartonowym opakowaniu liczba reklamacji spadła o ponad 2/3.

Ważny jest również wybrany model logistyczny – możliwe są tutaj różne rozwiązania:

  • Just-in-time – towar zamawiasz od producenta/dystrybutora, dopiero wówczas, gdy zamówi go klient. W tym przypadku trzeba się liczyć z dłuższym okresem realizacji zamówienia, ale nie ma konieczności ponoszenia kosztów utrzymania magazynu.
  • Just-in-time + magazyn – towar zamawiasz dopiero po zamówieniu go przez klienta, jednak część produktów, które częściej się sprzedają trzymasz w magazynie.
  • Magazyn – wszystkie produkty trzymasz w magazynie i zamawiasz je w większych ilościach lub poza sezonem, dzięki czemu korzystasz z niższych kosztów zakupu. Minusem jest to, że musisz zamrozić kapitał w towarze.
  • Dropshipping – w tym modelu towar do klienta wysyła dostawca. Dzięki temu paczka dotrze szybciej do klienta. Minusem jest to, że ponosisz pełną odpowiedzialność za cały proces dostawy i ewentualne problemy/niedociągnięcia dostawcy.

PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Z polityką magazynową wprost łączy się również dobór odpowiedniej formy dostawy. Możesz wybrać z kilku modeli, jak przesyłki kurierskie, a także listy lub paczki pocztowe.

Zadbaj o marketing i unikalną markę

Zadbaj o marketing i unikalną markę swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przed założeniem sklepu musisz kupić domenę internetową. Jeśli odniesiesz sukces, to znana marka będzie najcenniejszą rzeczą jaką posiadasz. Musisz dobrze zastanowić się, jak będzie nazywać się Twój sklep internetowy, z czym ta nazwa będzie się kojarzyć i jaką będzie niosła obietnicę dla klienta. Mając już wymyśloną nazwę możesz zastanowić się, czy nie zabezpieczyć jej prawnie poprzez rejestrację jako znaku towarowego. Na przestrzeni ostatnich kilku lat w Polsce były już dziesiątki przypadków, w których sklepy musiały zmieniać swoją nazwę, ponieważ nie miały do niej pełni praw, pomimo zarejestrowanej domeny. Dodatkowo, wielu producentów blokuje możliwość używania nazwy ich marki w nazwie sklepu internetowego.

Przykładowo: marka LEGO blokuje możliwość sprzedaży swoich produktów w sklepach, które używają jej marki w nazwie np. super-klocki-lego.pl.

Poza wymyśleniem unikalnej marki zastanów się również nad kanałami i sposobem komunikacji z klientami, miejscem i sposobem pozyskiwania nowych klientów oraz formą komunikatów, które chcesz przekazywać odbiorcom. Spróbuj przewidzieć, jaki będzie potrzebny budżet na działania marketingowe, w tym SEO oraz na ewentualne reklamy płatne w serwisach społecznościowych, czy Google Ads.

 

Artykuł powstał we współpracy z serwisem 6krokow.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poznaj zalety PrestaShop | nazwa.pl
9 stycznia 2025

Poznaj zalety PrestaShop

Każdy przedsiębiorca, który chce rozpocząć sprzedaż w sieci, szybko staje przed problemem wyboru odpowiedniej... Każdy przedsiębiorca, który chce rozpocząć sprzedaż w sieci, szybko staje przed problemem wyboru odpowiedniej platformy. Jednym z najpopularniejszych programów w branży e-commerce jest PrestaShop. Zbudowany na jego podstawie sklep jest intuicyjny w obsłudze, a skupiona wokół aplikacji społeczność w sposób ciągły dostarcza dla niej nowe funkcjonalności. Podczas planowania uruchomienia e-sklepu można zauważyć, że rynek obfituje w wiele rozwiązań, które między sobą bardzo się różnią. Mimo mnogości opcji do wyboru, platforma PrestaShop cieszy się stałą sympatią użytkowników i jest jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań e-commerce. Nie dzieje się tak bez powodu. PrestaShop posiada liczne zalety, które doceni zarówno nieposiadający zaawansowanej wiedzy technicznej przedsiębiorca, jak i doświadczony webmaster. Otwarty kod źródłowy PrestaShop jest oprogramowaniem typu Open Source, co oznacza, że używanie go nie wiąże się z dodatkowymi opłatami licencyjnymi. Pozwala to zmniejszyć koszty prowadzenie sklepu, co może być kluczowe dla małych firm z ograniczonym budżetem. Otwarty kod źródłowy jest także nie lada gratką dla doświadczonego webmastera. Umożliwia on elastyczne dostosowanie sklepu do własnych potrzeb i oczekiwań. Dodatkowo pozwala dokonywać dużych zmian w jego wyglądzie i funkcjonalnościach oraz realizować integracje z zewnętrznymi systemami, takimi jak na przykład programy księgowe czy aplikacje kurierskie. Ograniczeniem są tu wyłącznie umiejętności webmastera...
CloudHosting Panel in English | nazwa.pl
4 maja 2022

CloudHosting Panel in English

CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a... CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a wide range of available options, with a fresh-looking and intuitive user interface. Since its introduction, we have continued to develop it so as to meet user expectations to the greatest extent possible. In response to numerous suggestions, we have recently introduced a new language setting, enabling you to use the panel in English. The launch of the English version of CloudHosting Panel will be welcomed primarily by foreign language users of our hosting services. The interface can be changed from Polish to English when logging in at admin.nazwa.pl, simply by clicking on the relevant flag. From then on, every page and tab of CloudHosting Panel will be displayed automatically in the language you selected. Convenient hosting management CloudHosting Panel enables you to manage your services, including email accounts, domains, databases, backups, SSL certificates etc. It provides access to a number of metrics, allowing you e.g. to view information about mail usage, analyse database and CPU load, and monitor disk space usage. It makes it easier for everyone to manage their hosting service effectively. Responsive web design (RWD) also makes for comfortable work with the panel on mobile devices. Let’s work together We want every tool we provide to be useful to our users. We are happy that your suggestions help us constantly develop CloudHosting Panel...
Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP | nazwa.pl
22 marca 2022

Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP

Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych... Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych elementów z serwera? Aby skrócić oczekiwanie na wczytanie Twojej strony, wystarczy że zmniejszysz ilość przesyłanych danych. Zacznij od kompresji obrazków do nowoczesnego formatu WebP i dostosowania ich do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości pięknie prezentują się na Twojej stronie, ale połowa użytkowników, odwiedzających ją, nigdy ich nie zobaczy, jeżeli czas oczekiwania na wczytanie będzie zbyt długi. Można jednak pogodzić posiadanie świetnie wyglądającego serwisu i szybkie wczytywanie strony WWW. Konwertuj zdjęcia do rozdzielczości ekranu użytkownika Przesyłane zdjęcia wyświetlają się na ekranie użytkowników Twojej strony w rozdzielczości nie większej niż pozwalają na to ich ekran i ustawienia wysokości oraz szerokości w kodzie HTML. Inaczej zdjęcie będzie się wyświetlało na smartfonie, a inaczej na dużym ekranie komputera. Im większa rozdzielczość grafiki, tym zajmuje ono więcej miejsca, a jego czas przesyłania jest dłuższy. Duży obrazek na urządzeniu użytkownika i tak zostanie przeskalowane do wielkości jego ekranu. Po co więc zapychać łącze i przesyłać więcej danych niż potrzeba? Korzystaj z nowoczesnego formatu zdjęć WebP Rozwój sieci Internet wymusił powstanie wielu formatów zapisu zdjęć, a każdy z nich miał przynieść nowe funkcjonalności i wyższy...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

100G na koncie e mail
9 kwietnia 2019

Konto e-mail ze 100 GB dysku – tylko w nazwa.pl!

nazwa.pl wprowadziła do oferty konto e-mail o pojemności aż 100 GB, przebijając zarówno krajowych, jak i zagranicznych... Firma nazwa.pl wprowadziła do oferty konto e-mail o pojemności aż 100 GB, przebijając zarówno krajowych, jak i zagranicznych konkurentów. Intuicyjny program do obsługi poczty przez WWW, skuteczna ochrona antyspamowa oraz antywirusowa oraz możliwość przesyłania nawet 1 GB danych w pojedynczej wiadomości , to cechy które czynią tą ofertę najlepszą na rynku. Poczta ma być niezawodna, bezpieczna, z łatwym dostępem do konta pocztowego przez WWW, a o limitach wielkości pojedynczej przesyłki nie powinniśmy nawet myśleć. Ile jednak razy zdarzyło się, że wysyłając do kogoś wiadomość okazało się, że wielkość naszej wiadomości przekroczyła albo pojemność skrzynki odbiorcy, albo maksymalną wielkość pojedynczej wiadomości? Spółka nazwa.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła konta e-mail Mail Cloud Start które są zarówno bardzo pojemne, jak również pozwalają na przesłanie w przesyłce nawet zawartości pojedynczej płyty CD. Użytkownicy w nazwa.pl nie muszą się również martwić o liczbę wiadomości jakie można do nich wysłać, o wirusy w poczcie czy też o niechciane wiadomości pocztowe (SPAM), bo filtry antywirusowe i antyspamowe nazwa.pl automatycznie blokują takie przesyłki. Rozbudowana sieć nazwa.pl wymieniająca bezpośrednio ruch z każdym z liczących się dostawców łącz w Polsce oraz w Europie Zachodniej sprawia, że niezależnie czy w domu, czy w pracy, czy też na wyjeździe służbowym lub na wakacjach poczta w nazwa.pl zawsze działa szybko i niezawodnie...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.