Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Tagi: CloudHosting e-sklep hosting Magento PrestaShop SaaS WooCommerce
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie  zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność?

E-commerce rośnie w siłę

Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych.

Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego. Jak widać epidemia przyspieszyła i tak już dynamiczny rozwój rynku e‑commerce, dlatego teraz jest doskonały moment na to, by spróbować na nim swoich sił.

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego | nazwa.pl

Handel internetowy ma liczne przewagi nad stacjonarnym. Należą do nich:

  • Niższe koszty prowadzenia działalności

Prowadząc sklep internetowy, nie ponosimy kosztów wynajmu lokalu. Ponadto możemy zaoszczędzić na wynajmie magazynu, wykorzystując usługę dropshippingu, która polega na zleceniu firmie zewnętrznej magazynowania i wysyłki towaru.

  • Możliwość dotarcia do większej liczby klientów

Przy działalności, opierającej się na sklepie stacjonarnym, nasza sprzedaż w dużym stopniu zależy od jego umiejscowienia. Z kolei lepsza lokalizacja oznacza wyższe koszty wynajmu powierzchni handlowych. Sklep internetowy dostępny jest dla użytkowników z całej Polski, a właściwie – z całego świta – i możemy go prowadzić nawet z niewielkiego biura z dala od centrum miasta.

  • Dywersyfikacja dochodu

Jeśli już handlujemy poprzez sklep stacjonarny, wejście na rynek e-commerce może być dla nas bardzo owocne. W ten sposób, korzystając z posiadanej bazy magazynowej, możemy dotrzeć do klientów z całego kraju, zwiększając możliwości uzyskania dodatkowego przychodu. Jeden biznes może napędzać drugi i stanowić szansę na utrzymanie zysków, gdy któryś z kanałów sprzedaży przeżywa trudniejszy okres.

  • Niskie koszty wejścia

Handel w Internecie nie wymaga wydatków na wynajem i wystrój lokalu. Możliwe jest także utrzymywanie mniejszego stanu zatrudnienia w początkowym okresie jego rozwoju. Wiele sklepów jest początkowo obsługiwanych przez samych właścicieli w ich prywatnych lokalach, dzięki czemu spróbowanie swoich sił w tej branży nie wiąże się z ryzykiem dużych strat.

Stwórz dobry plan

Dobry plan to podstawa dla sukcesu Twojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Nie należy z góry zakładać, że e-commerce to łatwy sposób na zarobek. Po pierwsze trzeba starannie zaplanować swój biznes, aby był opłacalny. Badanie rynku ma tu podstawowe znaczenie. Należy wiedzieć, w jakiej branży mamy największe szanse osiągnąć satysfakcjonującą sprzedaż. Według wspomnianego badania Gemius, najchętniej kupowane w Internecie produkty to odzież, dodatki i akcesoria, obuwie, kosmetyki i perfumy, książki, płyty i filmy oraz RTV i AGD.

Trzeba pamiętać, że w tych branżach konkurencja jest największa, dlatego kluczowe znaczenie mają jakość wykonania strony, właściwa polityka cenowa, korzystne umowy z dostawcami i firmami kurierskimi czy wreszcie rozpoznawalna i wiarygodna marka (zresztą wszystko to dotyczy każdego biznesu e-commerce, niezależnie od rodzaju sprzedawanych produktów). Oczywiście możemy spróbować swoich sił nie tylko w najpopularniejszych branżach, ale także w bardziej niszowych. Tutaj kluczowy jest pomysł i analiza potrzeb klientów. Jeżeli właściwie je rozpoznamy, możemy zyskać szansę na satysfakcjonującą sprzedaż. W tym celu należy trafnie określić target naszego przedsięwzięcia. Dlatego warto np. śledzić fora oraz grupy na Facebooku, aby w ten sposób dowiedzieć się, jakiego rodzaju towary mogą być poszukiwane oraz kim będzie nasz potencjalny klient. Pożyteczne mogą być także narzędzia do monitorowania Internetu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Twój e-Sklep w nazwa.pl!
  • Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku
  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?

Wybierz platformę sprzedaży

Wybór platformy e-commerce dla sklepu internetowego | nazwa.pl

Rozpoczynając działalność e-commerce, musimy zdecydować, na jakiej technologii będziemy opierać swój biznes. Warto starannie rozważyć wybór platformy e-handlu, ponieważ późniejsza migracja do innego rozwiązania narazi nas na koszty oraz przestój w sprzedaży. Przygotowaliśmy poniżej zestawienie najpopularniejszych rozwiązań na rynku.

Sklepy abonamentowe (SaaS)

Najprostszym rozwiązaniem wydaje się oparcie swojego biznesu na platformie typu SaaS. Otrzymujemy wtedy dostęp do oprogramowania, opłacając miesięczny abonament. Na ogół jest ono w miarę poprawnie skonstruowane i zoptymalizowane, dzięki czemu umożliwia natychmiastową sprzedaż. Sklepy abonamentowe mają jednak znaczące wady, o których nie każdy wie. Po pierwsze korzystając z usług typu SaaS, ograniczamy możliwości rozwoju swojego biznesu, ponieważ jesteśmy, mówiąc kolokwialnie, skazani na oprogramowanie, którego nie możemy samodzielnie rozwijać. Mamy niewielkie szanse na personalizację wyglądu sklepu oraz dysponujemy ograniczoną liczbą dodatków. Dodatkowo nasz biznes jest uzależniony od kosztów, jakie narzuca operator takiego sklepu. Z początku tanie rozwiązanie może okazać się gwoździem do trumny naszego biznesu.

WooCommerce

WooCommerce jest wtyczką do WordPressa, umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób, które już znają ten popularny system zarządzania treścią. Konfiguracja sklepu jest stosunkowo prosta. Otrzymamy dostęp do wielu rozszerzeń (jednak w dużej mierze płatnych). WooCommerce to znacznie większe możliwości rozwoju i personalizacji niż w przypadku usług typu SaaS, ale wtyczka, która de facto jest tylko dodatkiem do skryptu WordPress, ma swoje ograniczenia i dlatego korzystanie z niej jest odpowiednie tylko dla mniejszych sklepów. Rzecz w tym, że trudno przewidzieć do jakiego stopnia zechcemy rozwinąć swój biznes. Lepiej pozostać w tej materii optymistą.

Magento

Magento jest platformą typu open-source o niemalże nieograniczonych możliwościach. Możemy dowolnie dostosować witrynę do swoich wymagań i nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozwinąć swój biznes na bardzo dużą skalę. Problemem dla przedsiębiorców jest w tym przypadku zbytnie zaawansowanie Magento oraz jego wymagania sprzętowe. System ma bardziej skomplikowany interfejs niż konkurencja, a także wymaga mocnego serwera, co naraża nas na wyższe koszty hostingu. Aby go rozwijać, potrzebne są także wydatki na dobrej klasy specjalistów. Nie bez znaczenia jest również koszt wdrożenia Magento, liczony nawet w dziesiątkach tysięcy złotych. Do tego koszty utrzymania aplikacji, ze względu na potrzebną do tego infrastrukturę, są także dość wysokie.

PrestaShop

Optymalną platformę dla handlu internetowego stanowi PrestaShop, który jest dostępny w ramach pakietu CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl. PrestaShop jest jednym z najpopularniejszych systemów e‑commerce, który obsługuje obecnie już ponad 250 tys. sklepów na całym świecie.

PrestaShop oddaje do dyspozycji użytkownika prosty w obsłudze panel administracyjny, bardzo dużą ilość pożytecznych funkcjonalności, narzędzi marketingowych oraz instrumentów wspomagających pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Dzięki wielu szablonom nie napotkamy także problemów w personalizacji wyglądu sklepu. System można dowolnie rozbudować, dołączając dodatkowe moduły. Nawet planując początkowo prowadzenie niewielkiego sklepu, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z rozrostem firmy zdecydować się na poszerzenie jego funkcjonalności. Dowodem możliwości PrestaShop niech będzie fakt, że korzystają z niego takie marki jak np. Decathlon.

Usługa CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl to jednak coś więcej niż oprogramowanie e-commerce oparte na bazie aplikacji PrestaShop. Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby Klientów, stworzyliśmy aż trzy pakiety rozwiązań hostingowych. Wszystkie działają w technologii chmury obliczeniowej, która gwarantuje najwyższa wydajność. Niezależnie od wielkości Twojego sklepu, będzie on funkcjonował z maksymalną szybkością, niezależnie od pory dnia i nocy. Automatyczna konfiguracja magazynu danych Memcached oraz preinstalowane ponad 60 dodatków do Prestashop na usłudze CloudHosting e-Sklep na pewno pozwolą Ci optymalnie pokierować swoim internetowym biznesem. CDN nazwa.pl, który jest także integralną częścią oferowanych przez nas usług hostingowych, dodatkowo przyspieszy działanie Twojego sklepu, zwiększając tym samym jego konkurencyjność. Nie jest żadną tajemnicą, że klienci dużo chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, które działają po prostu szybko i bezawaryjnie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wymiana serwerów na hostingu w nazwa.pl została zakończona
16 marca 2023

Wymiana serwerów na hostingu w nazwa.pl została zakończona

Zakończyliśmy wymianę serwerów na hostingu w nazwa.pl. Dzięki temu CloudHosting to nadal najszybsza w... Zakończyliśmy wymianę serwerów na hostingu w nazwa.pl. Dzięki temu CloudHosting to nadal najszybsza w Polsce usługa do utrzymywania serwisu WWW. Aby pokazać, jak bardzo wykorzystywany przez nas sprzęt deklasuje pod względem wydajności serwery stosowane w innych firmach hostingowych, przeprowadziliśmy testy sprawdzające szybkość przetwarzania skryptów PHP w nazwa.pl oraz w home.pl, cyberfolks.pl i ovh.pl. Nowe serwery z procesorami Intel Xeon E−2388G Sercem każdego serwera jest jego procesor. Im szybciej wykonuje operacje, tym szybciej działają wszystkie uruchomione na nim aplikacje. Niezależnie od tego, czy jest to serwis przygotowany w WordPressie, blog lub też e-commerce, czas oczekiwania na stronę wynika z tego, jak szybko wykonają się skrypty PHP. Nasze serwery wyposażone są obecnie w najnowsze procesory Intel Xeon E−2388G, które w zakresie wydajności przetwarzania operacji nie mają sobie równych. Testy szybkości przetwarzania skryptów PHP Aby porównać szybkość przetwarzania danych na serwerach nazwa.pl z prędkością wykonywania tych samych operacji na serwerach w home.pl, cyberfolks.pl i ovh.pl, użyliśmy popularnego skryptu Vanilla Benchmark. Na każdym z hostingów testy wykonywane były z wykorzystaniem PHP w wersji 8.1 na usługach zamówionych ze strony dostawcy hostingu, które nie były obciążone przez żadne dodatkowe zadania. Pomiary przeprowadzaliśmy przez 24 h w dniu 13.03.2023 roku, testując każdy serwer co minutę. Na podstawie uzyskanych danych określony został średni dobowy czas wykonywania skryptu Vanilla Benchmark. Chwilowe przeciążenia nie miały wpływu na wyniki, gdyż jako końcowy rezultat przyjęliśmy medianę...
Certyfikat SSL ECDSA to miliardy razy większe bezpieczeństwo Twojej strony WWW | nazwa.pl
20 października 2022

Certyfikat SSL ECDSA to miliardy razy większe bezpieczeństwo Twojej strony WWW

Certyfikaty SSL z szyfrowaniem ECDSA stanowią przełom w zakresie ochrony stron WWW. Korzystając z mniejszego... Certyfikaty SSL z szyfrowaniem ECDSA stanowią przełom w zakresie ochrony stron WWW. Korzystając z mniejszego rozmiaru klucza, zwiększają wydajność witryn, ale jednocześnie zmniejszają obciążenie hostingu, na którym pracują. Ze względu na miliardy większe bezpieczeństwo niż certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, są szczególnie polecane dla firm prowadzących biznes w Internecie, większych organizacji czy instytucji publicznych. Jeżeli dzisiaj korzystasz z innego typu certyfikatu, wymień go jak najszybciej na nazwaSSL Premium ECDSA. Sprawdź, czy wszystkie Twoje strony są bezpieczne Po zalogowaniu do CloudHosting Panel możesz sprawdzić, czy połączenia ze wszystkimi Twoimi stronami są szyfrowane. Z menu WWW i FTP wybierz Certyfikaty SSL, a następnie upewnij się, że lista domen niechronionych certyfikatem SSL jest pusta. Jeżeli znajdują się tam jakieś adresy internetowe, kliknij „Aktywuj certyfikat SSL” obok wybranej domeny, aby w kilka chwil uruchomić dla niej certyfikat nazwaSSL Premium z szyfrowaniem ECDSA. Czy połączenie ze stroną WWW jest szyfrowane? Jeżeli nie wiesz jak sprawdzić, czy połączenie ze stroną WWW, która wyświetlasz, jest szyfrowane, wystarczy że spojrzysz na pasek adresu przeglądarki internetowej. Gdy zobaczysz w nim symbol kłódki lub https:// zamiast http:// oznacza to, że korzystasz z bezpiecznego połączenia, którego nikt nie może podsłuchać. Klikając na wspomniany symbol kłódki możesz dodatkowo zweryfikować, kto jest wystawcą certyfikatu, dla jakiej witryny został wydany i do kiedy jest ważny. Algorytm ECDSA i jego przewagi W Internecie powszechnie spotykamy dzisiaj dwa rodzaje certyfikatów SSL – RSA i ECDSA. Aby określić, który z typów szyfrowania jest silniejszy, naukowcy symulowali...
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
Nagroda Opłacalność dla Cloud Backup od PurePC | nazwa.pl
11 sierpnia 2020

PurePC.pl: Cloud Backup się opłaca!

Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za... Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za korzystną cenę w zamian za dużą pojemność, skuteczną ochronę danych, łatwość obsługi i działanie w tle. Przeanalizujmy zatem jeszcze raz, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich plików przed cyberatakami. Redakcja PurePC.pl, testując Cloud Backup od nazwa.pl, zwróciła uwagę na najwyższe standardy zabezpieczania danych, realizowane poprzez automatycznie generowane klucze szyfrowania. Wybrane do backupu pliki i foldery szyfrowane są jeszcze na naszym komputerze (ultra bezpiecznym algorytmem AES-256), po czym już zaszyfrowane, skompresowane i sfragmentowane trafiają na serwery firmy nazwa.pl. Te z kolei spełniają najwyższe normy certyfikatów TIER III i TIER IV oraz normy jakości ISO 9001 i ISO 27001. Nasze dane są więc nie tylko bezpieczne pod względem mechanicznym, ale także chronione przed cyberprzestępcami  – wylicza Ewelina Stój z PurePC.pl. Redakcja podkreśla, że tego typu szyfrowanie stosowane jest m.in. w wojsku i przez rząd federalny Stanów Zjednoczonych, do ochrony ściśle tajnych informacji. Dobry stosunek ceny do jakości W recenzji podkreślono, że Cloud Backup różni się od innych popularnych usług typu cloud storage nieporównywalnie większym stopniem ochrony danych. Ponadto należy wspomnieć, że nagroda „Opłacalność” jest przez tę redakcję przyznawana tylko tym produktom, których cena charakteryzuje się wyjątkowo dobrym stosunkiem w odniesieniu do oferowanej jakości. Za pierwszy rok używania Cloud Backup zapłacimy bowiem tylko 60 zł netto...
system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS
29 października 2019

nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług... Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa. Aby ochrona była skuteczna, powinna być kompleksowa, dlatego nazwa.pl wdrożyła zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), zrealizowany za pomocą wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet. Urządzenia te działają w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), zapewniając nieprzerwaną pracę nawet w przypadku awarii jednego z nich. Zabezpieczenie IPS działa pomiędzy systemem DDoS i filtrami aplikacyjnymi WAF, zapewniając wykrywanie powtarzalnych wzorców ataków na grupie kilkuset tysięcy różnych serwisów WWW obsługiwanych przez nazwa.pl. Monitoring tak dużej liczby stron pozwala zidentyfikować działania intruzów jeszcze zanim rozpoczną faktyczny atak. To, co do tej pory było oceniane przez systemy WAF jako pojedyncze, niegroźne działania, dla systemu IPS stanowi wyraźne wzorce umożliwiające identyfikację intruzów i ich blokadę...
jak mierzyć efekty e commerce
9 września 2019

Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym... Wpływy na konto mogą cieszyć, ale to nie one są wskaźnikiem efektywności biznesu. Aby stwierdzić, czy nasze działania idą w dobrym kierunku, należy opierać się na twardych danych. Służą do tego kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (key performance indicators). Co się do nich zalicza w przypadku e-commerce? AVO — średnia wartość zamówienia Jest to jeden z decydujących wskaźników efektywności w e-commerce. Obliczyć go można, dzieląc przychód przez liczbę zamówień w tym samym okresie. Wartość AVO pozwala oszacować zysk pochodzący z każdej transakcji. Oceniając wahania AVO, można stwierdzić, czy nasze działania przynoszą skutek. Jak można zwiększyć AVO? - darmowa dostawa: koszty przesyłki są dla klientów jednym z najważniejszych czynników podczas wyboru oferty. Chętnie dodadzą oni dodatkowe towary do koszyka, aby na zaoszczędzić na dostawie. Oczywiście należy tak określić próg darmowej wysyłki, aby sprzedaż była nadal opłacalna, - wyeksponowanie towarów z wyższą marżą: warto postarać się, aby towary, na których zarabiamy więcej, znalazły się wyżej w wynikach wyszukiwania lub pojawiały się jako proponowane przy dodaniu mniej opłacalnego dla nas towaru do koszyka...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(173)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(28)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone