Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Tagi: CloudHosting e-sklep hosting Magento PrestaShop SaaS WooCommerce
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie  zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność?

E-commerce rośnie w siłę

Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych.

Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego. Jak widać epidemia przyspieszyła i tak już dynamiczny rozwój rynku e‑commerce, dlatego teraz jest doskonały moment na to, by spróbować na nim swoich sił.

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego | nazwa.pl

Handel internetowy ma liczne przewagi nad stacjonarnym. Należą do nich:

  • Niższe koszty prowadzenia działalności

Prowadząc sklep internetowy, nie ponosimy kosztów wynajmu lokalu. Ponadto możemy zaoszczędzić na wynajmie magazynu, wykorzystując usługę dropshippingu, która polega na zleceniu firmie zewnętrznej magazynowania i wysyłki towaru.

  • Możliwość dotarcia do większej liczby klientów

Przy działalności, opierającej się na sklepie stacjonarnym, nasza sprzedaż w dużym stopniu zależy od jego umiejscowienia. Z kolei lepsza lokalizacja oznacza wyższe koszty wynajmu powierzchni handlowych. Sklep internetowy dostępny jest dla użytkowników z całej Polski, a właściwie – z całego świta – i możemy go prowadzić nawet z niewielkiego biura z dala od centrum miasta.

  • Dywersyfikacja dochodu

Jeśli już handlujemy poprzez sklep stacjonarny, wejście na rynek e-commerce może być dla nas bardzo owocne. W ten sposób, korzystając z posiadanej bazy magazynowej, możemy dotrzeć do klientów z całego kraju, zwiększając możliwości uzyskania dodatkowego przychodu. Jeden biznes może napędzać drugi i stanowić szansę na utrzymanie zysków, gdy któryś z kanałów sprzedaży przeżywa trudniejszy okres.

  • Niskie koszty wejścia

Handel w Internecie nie wymaga wydatków na wynajem i wystrój lokalu. Możliwe jest także utrzymywanie mniejszego stanu zatrudnienia w początkowym okresie jego rozwoju. Wiele sklepów jest początkowo obsługiwanych przez samych właścicieli w ich prywatnych lokalach, dzięki czemu spróbowanie swoich sił w tej branży nie wiąże się z ryzykiem dużych strat.

Stwórz dobry plan

Dobry plan to podstawa dla sukcesu Twojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Nie należy z góry zakładać, że e-commerce to łatwy sposób na zarobek. Po pierwsze trzeba starannie zaplanować swój biznes, aby był opłacalny. Badanie rynku ma tu podstawowe znaczenie. Należy wiedzieć, w jakiej branży mamy największe szanse osiągnąć satysfakcjonującą sprzedaż. Według wspomnianego badania Gemius, najchętniej kupowane w Internecie produkty to odzież, dodatki i akcesoria, obuwie, kosmetyki i perfumy, książki, płyty i filmy oraz RTV i AGD.

Trzeba pamiętać, że w tych branżach konkurencja jest największa, dlatego kluczowe znaczenie mają jakość wykonania strony, właściwa polityka cenowa, korzystne umowy z dostawcami i firmami kurierskimi czy wreszcie rozpoznawalna i wiarygodna marka (zresztą wszystko to dotyczy każdego biznesu e-commerce, niezależnie od rodzaju sprzedawanych produktów). Oczywiście możemy spróbować swoich sił nie tylko w najpopularniejszych branżach, ale także w bardziej niszowych. Tutaj kluczowy jest pomysł i analiza potrzeb klientów. Jeżeli właściwie je rozpoznamy, możemy zyskać szansę na satysfakcjonującą sprzedaż. W tym celu należy trafnie określić target naszego przedsięwzięcia. Dlatego warto np. śledzić fora oraz grupy na Facebooku, aby w ten sposób dowiedzieć się, jakiego rodzaju towary mogą być poszukiwane oraz kim będzie nasz potencjalny klient. Pożyteczne mogą być także narzędzia do monitorowania Internetu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Twój e-Sklep w nazwa.pl!
  • Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku
  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?

Wybierz platformę sprzedaży

Wybór platformy e-commerce dla sklepu internetowego | nazwa.pl

Rozpoczynając działalność e-commerce, musimy zdecydować, na jakiej technologii będziemy opierać swój biznes. Warto starannie rozważyć wybór platformy e-handlu, ponieważ późniejsza migracja do innego rozwiązania narazi nas na koszty oraz przestój w sprzedaży. Przygotowaliśmy poniżej zestawienie najpopularniejszych rozwiązań na rynku.

Sklepy abonamentowe (SaaS)

Najprostszym rozwiązaniem wydaje się oparcie swojego biznesu na platformie typu SaaS. Otrzymujemy wtedy dostęp do oprogramowania, opłacając miesięczny abonament. Na ogół jest ono w miarę poprawnie skonstruowane i zoptymalizowane, dzięki czemu umożliwia natychmiastową sprzedaż. Sklepy abonamentowe mają jednak znaczące wady, o których nie każdy wie. Po pierwsze korzystając z usług typu SaaS, ograniczamy możliwości rozwoju swojego biznesu, ponieważ jesteśmy, mówiąc kolokwialnie, skazani na oprogramowanie, którego nie możemy samodzielnie rozwijać. Mamy niewielkie szanse na personalizację wyglądu sklepu oraz dysponujemy ograniczoną liczbą dodatków. Dodatkowo nasz biznes jest uzależniony od kosztów, jakie narzuca operator takiego sklepu. Z początku tanie rozwiązanie może okazać się gwoździem do trumny naszego biznesu.

WooCommerce

WooCommerce jest wtyczką do WordPressa, umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób, które już znają ten popularny system zarządzania treścią. Konfiguracja sklepu jest stosunkowo prosta. Otrzymamy dostęp do wielu rozszerzeń (jednak w dużej mierze płatnych). WooCommerce to znacznie większe możliwości rozwoju i personalizacji niż w przypadku usług typu SaaS, ale wtyczka, która de facto jest tylko dodatkiem do skryptu WordPress, ma swoje ograniczenia i dlatego korzystanie z niej jest odpowiednie tylko dla mniejszych sklepów. Rzecz w tym, że trudno przewidzieć do jakiego stopnia zechcemy rozwinąć swój biznes. Lepiej pozostać w tej materii optymistą.

Magento

Magento jest platformą typu open-source o niemalże nieograniczonych możliwościach. Możemy dowolnie dostosować witrynę do swoich wymagań i nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozwinąć swój biznes na bardzo dużą skalę. Problemem dla przedsiębiorców jest w tym przypadku zbytnie zaawansowanie Magento oraz jego wymagania sprzętowe. System ma bardziej skomplikowany interfejs niż konkurencja, a także wymaga mocnego serwera, co naraża nas na wyższe koszty hostingu. Aby go rozwijać, potrzebne są także wydatki na dobrej klasy specjalistów. Nie bez znaczenia jest również koszt wdrożenia Magento, liczony nawet w dziesiątkach tysięcy złotych. Do tego koszty utrzymania aplikacji, ze względu na potrzebną do tego infrastrukturę, są także dość wysokie.

PrestaShop

Optymalną platformę dla handlu internetowego stanowi PrestaShop, który jest dostępny w ramach pakietu CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl. PrestaShop jest jednym z najpopularniejszych systemów e‑commerce, który obsługuje obecnie już ponad 250 tys. sklepów na całym świecie.

PrestaShop oddaje do dyspozycji użytkownika prosty w obsłudze panel administracyjny, bardzo dużą ilość pożytecznych funkcjonalności, narzędzi marketingowych oraz instrumentów wspomagających pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Dzięki wielu szablonom nie napotkamy także problemów w personalizacji wyglądu sklepu. System można dowolnie rozbudować, dołączając dodatkowe moduły. Nawet planując początkowo prowadzenie niewielkiego sklepu, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z rozrostem firmy zdecydować się na poszerzenie jego funkcjonalności. Dowodem możliwości PrestaShop niech będzie fakt, że korzystają z niego takie marki jak np. Decathlon.

Usługa CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl to jednak coś więcej niż oprogramowanie e-commerce oparte na bazie aplikacji PrestaShop. Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby Klientów, stworzyliśmy aż trzy pakiety rozwiązań hostingowych. Wszystkie działają w technologii chmury obliczeniowej, która gwarantuje najwyższa wydajność. Niezależnie od wielkości Twojego sklepu, będzie on funkcjonował z maksymalną szybkością, niezależnie od pory dnia i nocy. Automatyczna konfiguracja magazynu danych Memcached oraz preinstalowane ponad 60 dodatków do Prestashop na usłudze CloudHosting e-Sklep na pewno pozwolą Ci optymalnie pokierować swoim internetowym biznesem. CDN nazwa.pl, który jest także integralną częścią oferowanych przez nas usług hostingowych, dodatkowo przyspieszy działanie Twojego sklepu, zwiększając tym samym jego konkurencyjność. Nie jest żadną tajemnicą, że klienci dużo chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, które działają po prostu szybko i bezawaryjnie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Sztuczna Inteligencja, SaaS i Kubernetes w planach nazwa.pl na 2024 rok
18 stycznia 2024

Sztuczna Inteligencja, SaaS i Kubernetes w planach nazwa.pl na 2024 rok

Spółka nazwa.pl planuje na 2024 rok rekordowe wydatki w zakresie inwestycji. Wśród nowych projektów... Spółka nazwa.pl planuje na 2024 rok rekordowe wydatki w zakresie inwestycji. Wśród nowych projektów planowane są kolejne usługi wykorzystujące Sztuczną Inteligencję, usługi SaaS w Modelu Abonamentowym i za Użycie, Kubernetes, a także uruchomienie w USA trzeciej strefy przetwarzania danych. Spółka nazwa.pl, dzięki dużym nakładom przeznaczanym na rozwój, już od wielu lat jest synonimem innowacyjności na rynku usług hostingowych. Każdego roku prezentuje w swojej ofercie nowe rozwiązania i technologie, dzięki którym Klienci mogą korzystać z jeszcze większej liczby funkcjonalności, które pomagają im w prowadzeniu biznesów. Podobnie będzie również w 2024 roku, a głównymi kierunkami rozwoju będą Sztuczna Inteligencja, usługi SaaS i Kubernetes. Planowane jest również utworzenie dodatkowej strefy przetwarzania danych w USA, która będzie działała razem z obecnymi lokalizacjami w Warszawie i Amsterdamie. Sztuczna Inteligencja Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen, którą nazwa.pl wprowadziła pod koniec 2023 roku, spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony Klientów. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu nazwa.pl wyszukiwanie domen odbywa się w języku naturalnym, jakim posługujemy się na co dzień w konwersacji z innymi ludźmi. Jeżeli szukasz adresu dla domku w górach z basenem, to możesz wpisać w wyszukiwarkę „domek w górach z basenem”, a nie ograniczać się jedynie do sprawdzenia dostępności wymyślonej przez siebie domeny. Sztuczna Inteligencja z pewnością zaskoczy Cię swoją kreatywnością...
Błąd 500 Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera? | nazwa.pl
20 grudnia 2021

Błąd 500 Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera?

Słowo „server” większości z nas kojarzy się raczej jednoznacznie. Co jednak w przypadku, gdy obok niego pojawi się... Słowo „server” większości z nas kojarzy się raczej jednoznacznie. Co jednak w przypadku, gdy obok niego pojawi się inne, dość dobrze znane angielskie słowo „error”. Widząc „server error”, duża grupa właścicieli stron internetowych myśli, że tu kończy się ich możliwość działania, a winę za taki, a nie inny stan rzeczy, ponosi firma hostingowa. Nic bardziej mylnego. Brzmi ciekawie? Zaraz się o tym przekonamy! Chyba każdy już zdążył przyzwyczaić się do tego, że od czasu do czasu wykorzystywane przez nas elektroniczne i mechaniczne urządzenia informują o jakiś błędach czy problemach w swoim działaniu. Nikt nie jest zaskoczony, gdy ekspres do kawy wyświetli komunikat dotyczący wymaganego czyszczenia lub wymiany filtra. Pralka potrafi wysłać wiadomość typu PUSH na telefon komórkowy o problemie z pobraniem wody, a samochód może poinformować nas o niskim stanie naładowania akumulatora. Nie inaczej jest w świecie serwerów, które — działając non-stop w Internecie — odpowiadają za jeden z najważniejszych elementów dzisiejszego biznesu, którym jest publikacja stron internetowych. Mało kto wini producenta samochodu za to, że akumulator umieszczony w jego pojeździe uległ nadmiernemu rozładowaniu. Przeważnie właściciel takiego auta myśli, że zapomniał odłączyć jakieś zużywające sporo prądu urządzenie od gniazda 12 V. Od razu taka osoba czuje na sobie „wymiar kary”, jaką może ponieść, gdyby przyszło jej z tego powodu zamawiać pomoc drogową i awaryjnie otwierać, czy uruchamiać pojazd...
marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
sklep internetowy na mobile
16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba... Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów? Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana. Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny. Szybkość Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji. Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.