Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Tagi: bezpieczeństwo certyfikat SSL e-sklep opinie remarketing
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy?

Czy oferować szeroki asortyment?

Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza.

Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing.

Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru.

Można jednak posiadać duży asortyment i uniknąć sytuacji paraliżu decyzyjnego klienta. Kluczem jest czytelna nawigacja na stronie, zrozumiałe drzewa katalogów i optymalizacja stron produktów.

Czytelna nawigacja w sklepie internetowym | nazwa.pl

Warto także ograniczyć reklamy i wezwania do działania, które mogą sprawić, że podróż zakupowa klienta będzie długa i męcząca, co doprowadzi do szybkiego wyczerpania się motywacji klienta. Ważne także, aby czytelnie objaśniać różnice pomiędzy produktami, co ułatwia wybór. Sprawdzą się tu porównywarki cech, umożliwiające zestawienie produktów na podstawie ich właściwości.

Siła zaufania

Kupowanie online jest zawsze obarczone pewnym ryzykiem. W końcu klient wydaje pieniądze, a nie otrzymuje zakupionego produktu „do ręki”. Jest zmuszony zaufać sklepowi, że ten posiada dany produkt i wyśle go w zadeklarowanym czasie. I to właśnie zaufanie do marki jest jedną z ważniejszych motywacji klienta sklepu internetowego.

Podstawą w budowaniu zaufania jest oczywiście profesjonalnie wyglądająca strona sklepu. Jej projekt powinien być odpowiednio „na czasie”, by nie odbiegać designem i użytecznością od rozwiązań konkurencji.

To jednak nie wystarczy. Ważne jest dostarczenie tzw. społecznego dowodu słuszności. Jest to potwierdzenie, że inne osoby, mogą poręczyć za markę, ponieważ same skorzystały już z oferty sklepu. Dzięki naszej skłonności do podążania za grupą dowód społeczny silnie motywuje do zakupu.

Dlatego też tak istotne są opinie klientów. Nawet tam, gdzie ceny wysuwają się na plan pierwszy, czyli w porównywarkach cen, bardzo duże znaczenie dla klienta mają oceny sklepów.

Na własnej stronie warto zadbać o wyeksponowanie rekomendacji klientów, a także zabiegać o nie. Można w tym celu wykorzystać np. różnorodne gratyfikacje, a także mailowe prośby o opinie po zakupieniu produktu.

Opinie klientów po zakończeniu zakupów w sklepie internetowym | nazwa.pl

Aby sklep był godny zaufania, powinien mieć także klarowną politykę prywatności oraz zrozumiałe zasady zwrotu. Podstawowe znaczenie ma także bezpieczeństwo samej strony internetowej.

Domena sklepu powinna być zabezpieczona certyfikatem SSL. Dzięki niemu dane klienta są widoczne tylko dla właściciela witryny i transmitowane w sposób bezpieczny, z zachowaniem spójności oraz integralności. Certyfikat uniemożliwia wyświetlenie pod domeną innej strony niż strona jej właściciela oraz pozwala spełnić wymagania RODO.

Dzięki SSL klient może być pewien, że cyberprzestępcy nie wykradną jego danych osobowych czy danych karty kredytowej. Sprawia to, że sklep może liczyć na o 30% większe zainteresowanie klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Dlaczego warto mieć certyfikat SSL?
  • Jak sprawić, by klienci wracali do sklepu internetowego

Konkurencyjne ceny

Cena produktu wciąż jest głównym czynnikiem motywującym klientów do dokonania zakupu. Szczególnie jest to widoczne oczywiście w porównywarkach cen. Tutaj jednak, jak wspomnieliśmy, dowód społeczny ma również istotne znaczenie.

Wpływ na cenę produktu ma koszt dostawy. Warto informować klienta od samego początku dodania produktu do koszyka o cenie wysyłki, aby uniknąć jego rezygnacji z zakupów, gdy uświadomi sobie ostateczny wydatek.

Dobrym pomysłem na zwiększenie motywacji klientów do zakupów jest także proponowanie im darmowej dostawy. W ten sposób możemy poprawić jeden z kluczowych wskaźników efektywności w e-commerce, czyli AVO – średnią wartość zamówienia. Określając próg zamówienia, od którego klient nie zapłaci za przesyłkę, skłaniamy go do dokonania większych zakupów.

Jak motywować klientów do zakupu w sklepie internetowym | nazwa.pl

Ważne są także rabaty i promocje. Można stosować je dla wszystkich klientów, informując o nich na stronie, ale także wysyłać spersonalizowane oferty klientom, którzy dokonali już zakupu w sklepie. Użyć do tego celu warto narzędzi remarketingowych, dzięki czemu w sposób automatyczny do klienta trafią propozycje dostosowane do jego potrzeb. Wykorzystujemy w ten sposób dane, które zgromadziliśmy podczas dokonywania przez niego transakcji. Warto, aby rabaty miały ograniczenie czasowe, gdyż motywuje to do dokonania szybszego zakupu – w innym przypadku klient może zapomnieć o ofercie.

Dodatkową motywacją dla klientów może być uczestnictwo w programie lojalnościowym. Gromadzenie punktów zachęca to dokonania ponownego zakupu, aby je  wykorzystać. Program lojalnościowy daje też wrażenie uczestniczenia w ekskluzywnym klubie, zwiększając przywiązanie do marki. Przykładem dobrze opracowanego programu współpracy z klientami jest Program Partnerski oferowany przez nazwa.pl. Klient poprzez uczestnictwo w tym programie (szczegóły na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski), dzięki własnemu zaangażowaniu polegającemu na promowaniu usług świadczonych przez firmę, uzyskuje prowizyjne wynagrodzenie, które może w późniejszym czasie wykorzystać do opłacenia posiadanych przez siebie usług w nazwa.pl lub może wypłacić (w formie przelewu) na swój rachunek bankowy.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

Zrozum swoich klientów

Wymieniliśmy najważniejsze motywacje klientów sklepów internetowych. Miewają one jednak także bardziej indywidualny charakter. Kluczem jest trafne określenie swojego targetu. Motywacje klientów mogą mieć charakter psychologiczny, wynikać z czynników demograficznych czy być związane z zainteresowaniami, sytuacją zawodową lub osobistą.

Poznanie targetu pozwala wykorzystać te dodatkowe cechy klientów do lepszego przygotowania działań marketingowych i kształtu oferty. Pamiętajmy jednak, że zaufanie, asortyment i ceny stanowią niezmiennie podstawowe czynniki decydujące o tym, czy klienci dokonają zakupu w naszym sklepie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
28 lat NetArt Group | nazwa.pl
10 kwietnia 2025

28 lat NetArt Group

Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy... Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy technologie, które pomagają firmom i użytkownikom prywatnym budować obecność w sieci Internet. W 1997 roku zaczynaliśmy jako pojedyncza firma, a dzisiaj jesteśmy największą prywatną grupą technologiczną w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w blisko 100 krajach. Historia NetArt Group to dynamiczny rozwój, innowacyjne usługi i miliony stron internetowych działających dzięki naszym rozwiązaniom. Z okazji 28. urodzin zapraszamy Was na podróż przez naszą historię! Od jednego brandu do największej prywatnej grupy technologicznej w CEE Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy na polskim rynku internetowym pojawiła się marka NetArt. Były to czasy raczkującego Internetu, a my już wtedy dostrzegaliśmy jego ogromny potencjał. Piotr Nowak, założyciel NetArt, postawił na rozwój nowoczesnych usług hostingowych i rejestrację domen, co szybko przyniosło sukces i doprowadziło do powstania nazwa.pl. W kolejnych latach, wraz ze zmieniającymi się potrzebami Klientów, powstawały nowe marki. Nie wszystkie budowaliśmy od podstaw – niektóre z nich działały niezależnie, ale z czasem, w wyniku konsolidacji rynku, stały się częścią NetArt Group. Dziś, łącząc doświadczenie i innowacyjność, możemy wspólnie tworzyć i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania dla naszych Klientów...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
25 lat nazwa.pl
14 kwietnia 2022

25 lat nazwa.pl

14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny... 14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny, który przez ten czas mieliśmy wszyscy okazję obserwować, był i jest ogromny. Dlatego każdego dnia w nazwa.pl wyznaczamy sobie nowe cele, które chcemy dla Was realizować. Nigdy nie staliśmy w miejscu, już od pierwszego dnia rozwijamy dla Was naszą ofertę. Jesteśmy dumni, że już przez ćwierć wieku nieprzerwanie obdarzacie nas swoim zaufaniem. Nowoczesne rozwiązania CloudHosting, bezpieczna poczta CloudMail, wygodna aplikacja umożliwiająca wykonywanie kopii danych z komputera Cloud Backup, sieć CDN w Polsce, szybkie serwery VPS w chmurze wysokiej dostępności, bezpieczne certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, to tylko niektóre z usług, jakie oferujemy i jakie dobrze znacie. Każdy kolejny rok przynosił i przynosi nowości, które mają na celu z jednej strony ułatwiać Wam pracę, a z drugiej wspierać Was w osiąganiu zamierzonych celów. To właśnie Wy, nasi Klienci i użytkownicy naszych usług, inspirujecie nas do ciągłego rozwoju i wdrażania nowoczesnych technologii. Minione 25 lat to nie tylko liczba, to historia spółki nazwa.pl, którą razem tworzymy! Nie zdradzając szczegółów, już teraz chcielibyśmy przekazać, że w najbliższym czasie mile zaskoczymy Was nowymi rozwiązaniami, które idealnie wpisują się w trend współczesnego świata. Bo w nazwa.pl chcemy swoją ofertą jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na każdy głos z Waszej strony, 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I możecie być pewni, że to się nigdy nie zmieni...
domena europejska
23 stycznia 2020

Europejska domena dla Twojej firmy. Dlaczego warto zdecydować się na „.eu”?

Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must... Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must have” każdego przedsiębiorcy. Warto jednak pamiętać, że domena składa się z nazwy i końcówki (rozszerzenia). Jako nazwę domeny przeważnie podajemy nazwę marki czy rodzaj działalności, a co z rozszerzeniem? Coraz więcej polskich firm decyduje się na wybór rozszerzenia .eu. Poznaj korzyści, które przyniesie dla Twojej marki domena europejska. Prestiż marki i zaufanie użytkowników Rejestracja domeny .eu podlega ograniczeniom, co znacznie zwiększa poziom zaufania, które wzbudza strona internetowa z europejskim rozszerzeniem. Abonentem domeny z końcówką „.eu” może zostać każda organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Liechtensteinu lub Islandii. Osoby fizyczne również mogą zarejestrować europejską domenę, o ile zamieszkują te kraje. Dla obywateli Unii Europejskiej rejestracja jest możliwa niezależnie od miejsca zamieszkania. Wizytówka WWW firmy lub sklep internetowy z końcówką .eu prezentują się profesjonalnie i pokazują poważne nastawienie przedsiębiorcy do swojej działalności. Zwiększenie zasięgu działalności firmy Strony internetowe z „europejskim adresem” są cenione zarówno przez polskich i europejskich odbiorców, jak i przez społeczność poza granicami Unii Europejskiej...
jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży. Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%. Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić...
php wersja 7.3
4 stycznia 2019

PHP 7.3 już dostępne na serwerach w nazwa.pl

nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP... Firma nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP w wersji 7.3. Oprócz wielu nowych funkcji oraz zmian dla programistów aktualizacja po raz kolejny powoduje wzrost szybkości działania serwisów WWW. W porównaniu z wersją 5.6 wzrost prędkości działania serwisu jest ponad 3-krotny! Szybkość i bezpieczeństwo PHP to czwarty najpopularniejszy język tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Jego kolejne wersje są stale rozwijane poprzez dodawanie kolejnych funkcjonalności i wymogów związanych z bezpieczeństwem. Jego aktualizacje przekładają się także wprost na szybkość działania serwisów. Wersja PHP 7.3 to również gwarancja bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wydawca oprogramowania nie wspiera już wersji poniżej 5.6 oraz 7.0, dlatego nie zaleca się korzystania z tych wydań. Producent zakończył również uaktualnianie wersji 5.6, co oznacza, że od 1 stycznia 2019 roku ta wersja nie zapewnia już standardów bezpieczeństwa. Dalsze posługiwanie się niezaktualizowanymi wersjami PHP stanowi ryzyko zarówno dla twórców stron, jak i późniejszych użytkowników serwisu. Problemów wynikających z użytkowania nieaktualnego oprogramowania można uniknąć dzięki aktualizacji do wersji 7.3. Szczegóły dotyczące poszczególnych wersji PHP znajdują się pod adresem https://php.net/supported-versions.php...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.