Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 8 lutego 2019

Jak zachęcić klientów do zakupów, czyli czego oczekuje klient od sprzedawców?

Tagi: certyfikat SSL CloudHosting DNS Anycast DNS over TLS DNSSEC e-sklep
jak zachęcić klientów do zakupu?

Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu przedsiębiorców. Jego utrata może skutkować poważnymi problemami finansowymi czy wizerunkowymi, a w ekstremalnej sytuacji nawet zamknięciem firmy. Jak więc spełnić wymagania klientów w zakresie bezpiecznych zakupów? Zapraszamy do spojrzenia na swoją firmę ich oczami oraz sprawdzenia, jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego e-biznesu.

Pierwsze spotkanie

Udało się! Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce czy atrakcyjnej cenie w porównywarce cen udało się zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzin Twojej witryny. Od tego momentu mogą pojawić się pierwsze sygnały, które spowodują, że potencjalny klient szybko zrezygnuje, nie dokonując zakupu. Jak długo ładuje się Twoja strona? Powyżej 3 sekund? Ding, ding, ding! Niestety, właśnie zwiększyłeś szanse na zamknięcie strony Twojego sklepu o 100%. Czy jest na to rada? Tak! DNS Anycast od nazwa.pl, czyli protokół, który przyspiesza odpowiedź serwerów DNS, wykorzystując ich geograficzne rozproszenie – dzięki temu klient łączy się z najbliższym lokalnym serwerem, zapewniającym maksymalną szybkość odpowiedzi na zapytanie. Oznacza to po prostu, że klient, który chce wejść na Twoją stronę w Anglii, nie będzie czekał na połączenie z serwerem w Warszawie, tylko połączy się z najbliżej znajdującym się w Londynie. Co więcej, DNS Anycast chroni Twoją domenę także przed atakami DDoS. Niebagatelne znaczenie dla czasu ładowania się witryny ma szybkość dostępnych łączy oraz obecność serwerów w kluczowych punktach wymiany ruchu. Warto o tym pamiętać, decydując się na dostawcę usług hostingowych. Wiemy już, jak sprawić, aby nasz klient szybko trafił do poszukiwanych informacji. Co spowoduje, że bez obaw będzie chciał zapoznać się z jej zawartością? Mała podpowiedź – zielona kłódka.

Certyfikat na widoku

Niewiele rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa jest widocznych dla wszystkich użytkowników w momencie wizyty na stronie WWW.  Na tym tle wyróżnia się zabezpieczenie za pomocą certyfikatów SSL. O tym, że transmisja danych w ramach Twojej domeny jest chroniona, świadczyć może obecność kilku elementów, między innymi: zielona kłódka obok adresu strony, prefiks adresu w postaci HTTPS oraz w przypadku certyfikatu na najwyższym poziomie (EV) również adres Twojej firmy w oknie adresowym. Czy warto korzystać z tego zabezpieczenia? Tak, chociażby ze względu na to, że Google Chrome standardowo oznacza strony jego pozbawione jako „Niezabezpieczone”.  Pojawienie się słowa „Niezabezpieczona” przy adresie Twojej strony raczej nie zachęci klientów do kontynuowania zakupów i zostawienia swoich cennych danych osobowych. W dobie ogromnej konkurencji w branży e-commerce, tysięcy złotych wydawanych na promocję w Internecie i wysokie pozycjonowanie, Google dodatkowo wyżej punktuje właśnie strony opatrzone certyfikatem SSL.  Certyfikat stanowi wydatek około 100 zł, jednak w nazwa.pl w ramach pakietu Bezpieczna Domena certyfikat nazwaSSL DV dostępny jest już w cenie samej domeny. Załóżmy, że nasz klient zobaczył kłódkę, jest zadowolony, bo korzystasz z bezpiecznego szyfrowania, decyduje – kupuję tutaj! Warto spytać, co więcej mogę dla Ciebie zrobić, szanowny kliencie? A możesz całkiem sporo.

Bezpieczne płatności

Zakupy dodane do koszyka, czas przejść do płatności. Uwaga! W tym momencie nasz klient jest najbardziej narażony na atak oszustów podszywających się pod np. bank. Na szczęście istnieje zabezpieczenie, które chroni przed tego rodzaju wyłudzeniem danych – jest to protokół DNSSEC. Jak to działa w praktyce? W przypadku zapytania DNS (czyli np. momentu przejścia na stronę banku) zabezpieczonego przez DNSSEC system podpisów kryptograficznych uwierzytelnia odpowiedzi z serwerów DNS. Cyberprzestępca nie ma możliwości włamać się do tak zabezpieczonego procesu. W Polsce, jak wynika z raportu NASK, aż 91% domen zabezpieczonych tym protokołem dostarczanych jest przez nazwa.pl. Dzięki wprowadzeniu przez nazwa.pl masowo tego protokołu polski rejestr domen z końcówką .pl awansował na 4. pozycję wśród krajów Europy. Oprócz ochrony przed wyłudzeniami warto pomyśleć również o ochronie prywatności klientów.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Chroń prywatność klienta

Twoi klienci najpewniej niechętnie dzielą się z obcymi historią swojej przeglądarki i nie lubią nachalnie ciągnących się za nimi reklam produktów, które już ich nie interesują. Niestety takie dane są widoczne dla dostawców Internetu, którzy niejednokrotnie wykorzystują je w celach marketingowych lub mogą je przekazywać dalej kolejnym firmom. Przed takim podglądaniem przez operatorów Twoich klientów chroni protokół DNS over TLS. Wszystko, co łączy się z przebywaniem w świecie online, zaczyna się od wywołania serwerów DNS. Owe wywołania można „podglądać” i tym samym tworzyć, np. dedykowane reklamy. DNS over TLS uniemożliwia inwigilację zapytań do DNS i tym samym jest gwarancją prywatności.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Prywatność użytkowników Internetu za pomocą DNS over TLS

Liczba możliwości zabezpieczenia działalności w Internecie może przyprawić o zawrót głowy. Na szczęście istnieją kompleksowe rozwiązania, obejmujące pakiet zabezpieczeń gwarantujących bezpieczne zakupy. Klienci sklepów internetowych oczekują zapewnienia bezpieczeństwa, a od stopnia zabezpieczeń Twojej strony zależą ich aktualne i przyszłe decyzje zakupowe. Kompleksowe zabezpieczenie Twojego sklepu to także ważny element strategii pozyskania i utrzymania klienta. Całościowe rozwiązania w tym zakresie oferuje nazwa.pl, która stworzyła pakiet Bezpieczna Domena chroniący internautów między innymi przed atakami cyberprzestępców.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Bezpieczeństwo PrestaShop – działania, które ochronią Twój sklep | nazwa.pl
24 czerwca 2025

Bezpieczeństwo PrestaShop – działania, które ochronią Twój sklep

Bezpieczeństwo sklepu internetowego to kwestia nie tylko techniczna, lecz także biznesowa. Właściciele witryn... Bezpieczeństwo sklepu internetowego to kwestia nie tylko techniczna, lecz także biznesowa. Właściciele witryn e-commerce opartych na oprogramowaniu PrestaShop powinni pamiętać, że każda luka w zabezpieczeniach może skutkować nie tylko utratą danych, lecz także zaufania klientów. Z tego względu warto wdrożyć zestaw sprawdzonych praktyk. Tym bardziej, że nie jest to trudne. Podstawowe elementy bezpieczeństwa witryny Zaczynamy od podstaw: aktualizacje, które obejmują zarówno samą platformę PrestaShop, jak i używane moduły. Nowe wersje to często nie tylko poprawki funkcjonalne, lecz także łatki zabezpieczające. Ich pomijanie to otwieranie furtki atakującym. Certyfikat SSL to kolejny podstawowy filar zaufania. Wybieraj taki, który zapewnia najwyższy poziom wiarygodności – na przykład nazwaSSL Premium z szyfrowaniem ECDSA. Dzięki niemu dane przesyłane przez klientów, takie jak adresy, loginy czy numery kart, są skutecznie szyfrowane, a sama obecność certyfikatu wpływa pozytywnie na konwersję i postrzeganie sklepu jako profesjonalnego. Bezpieczny hosting Mówiąc o ochronie witryny, należy zadbać też o warstwę serwerową. Odpowiednio skonfigurowane reguły .htaccess mogą zablokować dostęp do wrażliwych lokalizacji, uniemożliwić listowanie plików czy uruchamianie złośliwych skryptów przesyłanych przez formularze. To proste, ale skuteczne działania, które znacząco podnoszą bezpieczeństwo. Niewątpliwie warto również regularnie skanować sklep pod kątem złośliwego oprogramowania. Czasem infekcja nie objawia się od razu – dopiero po czasie może dojść...
Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem! | nazwa.pl
22 kwietnia 2025

Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem!

Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw... Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów, z radością ogłaszamy rozszerzenie trwającego konkursu o dodatkowe usługi – CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Dzięki tej zmianie masz jeszcze więcej możliwości, by sięgnąć po luksusowy wypoczynek w hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem i inne atrakcyjne nagrody. Nowe usługi dołączają do Konkursu Konkurs w Programie Partnerskim nazwa.pl już od pierwszych dni wzbudza ogromne zainteresowanie – nasi Partnerzy chętnie angażują się w polecanie usługi Email Marketing, a wielu z nich regularnie pytało o możliwość rozszerzenia akcji także na inne popularne rozwiązania z oferty nazwa.pl. Słuchamy naszych Partnerów i dokładamy wszelkich starań, aby udział w Programie Partnerskim był dla nich nie tylko źródłem wysokich prowizji, lecz także wyjątkowych doświadczeń. Z radością ogłaszamy, że od 22.04.2025 r. do listy usług objętych konkursem dołączają cztery cenione rozwiązania nazwa.pl, takie jak CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Rewelacyjne nagrody od nazwa.pl Każde polecenie usługi z tej rozszerzonej listy liczy się w konkursie – zarówno do nagrody głównej, jak i nagród dla Partnerów Miesiąca oraz nagrody gwarantowanej. Nadal obowiązują te same jasne warunki – jeśli polecisz usługi Email Marketing, CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep lub CloudMail co najmniej...
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl
22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł... Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność? E-commerce rośnie w siłę Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych. Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego...
Na czym polegają testy A/B? | nazwa.pl
1 marca 2021

Na czym polegają testy A/B?

Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na... Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na twardych danych. Testy A/B pozwalają gromadzić potrzebne informacje, dzięki czemu możemy zbadać skuteczność poszczególnych elementów strony. Dlatego też warto je przeprowadzać, aby poprawić konstrukcję witryny. Jak się do tego zabrać? Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch rodzajów treści marketingowej i badaniu różnicy w ich skuteczności. Treścią taką może być, np. przekaz reklamowy, strona internetowa czy wiadomość e-mail. Każda z wersji prezentowana jest grupie odbiorców, aby sprawdzić reakcje użytkowników. Możemy zwracać uwagę na konwersję, ruch na stronie, kliknięcia czy też dowolne inne czynniki, które uznamy za istotne. Testowane treści często różnią się tylko jednym elementem – może to być copy, grafika, kolor czy forma wezwania do działania. Dzięki temu wiemy, jak zoptymalizować swój przekaz, a także uczynić skuteczniejszymi te tworzone w przyszłości. Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B? Testy A/B są świetnym narzędziem do badania skuteczności treści marketingowych. Dzięki nim możliwe jest m.in.: - skrócenie ścieżki zakupowej, - poprawa UX, - zmniejszenie współczynnika odrzuceń, - optymalizacja skuteczności reklam, - uniknięcie przeprojektowania całej strony, - opieranie się na danych, nie na „wyczuciu”...
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie... Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru...
rebranding - kiedy go przeprowadzić
3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że... Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding? Co to jest rebranding? Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami. Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki). Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.