Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 8 lutego 2019

Jak zachęcić klientów do zakupów, czyli czego oczekuje klient od sprzedawców?

Tagi: certyfikat SSL CloudHosting DNS Anycast DNS over TLS DNSSEC e-sklep
jak zachęcić klientów do zakupu?

Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu przedsiębiorców. Jego utrata może skutkować poważnymi problemami finansowymi czy wizerunkowymi, a w ekstremalnej sytuacji nawet zamknięciem firmy. Jak więc spełnić wymagania klientów w zakresie bezpiecznych zakupów? Zapraszamy do spojrzenia na swoją firmę ich oczami oraz sprawdzenia, jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego e-biznesu.

Pierwsze spotkanie

Udało się! Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce czy atrakcyjnej cenie w porównywarce cen udało się zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzin Twojej witryny. Od tego momentu mogą pojawić się pierwsze sygnały, które spowodują, że potencjalny klient szybko zrezygnuje, nie dokonując zakupu. Jak długo ładuje się Twoja strona? Powyżej 3 sekund? Ding, ding, ding! Niestety, właśnie zwiększyłeś szanse na zamknięcie strony Twojego sklepu o 100%. Czy jest na to rada? Tak! DNS Anycast od nazwa.pl, czyli protokół, który przyspiesza odpowiedź serwerów DNS, wykorzystując ich geograficzne rozproszenie – dzięki temu klient łączy się z najbliższym lokalnym serwerem, zapewniającym maksymalną szybkość odpowiedzi na zapytanie. Oznacza to po prostu, że klient, który chce wejść na Twoją stronę w Anglii, nie będzie czekał na połączenie z serwerem w Warszawie, tylko połączy się z najbliżej znajdującym się w Londynie. Co więcej, DNS Anycast chroni Twoją domenę także przed atakami DDoS. Niebagatelne znaczenie dla czasu ładowania się witryny ma szybkość dostępnych łączy oraz obecność serwerów w kluczowych punktach wymiany ruchu. Warto o tym pamiętać, decydując się na dostawcę usług hostingowych. Wiemy już, jak sprawić, aby nasz klient szybko trafił do poszukiwanych informacji. Co spowoduje, że bez obaw będzie chciał zapoznać się z jej zawartością? Mała podpowiedź – zielona kłódka.

Certyfikat na widoku

Niewiele rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa jest widocznych dla wszystkich użytkowników w momencie wizyty na stronie WWW.  Na tym tle wyróżnia się zabezpieczenie za pomocą certyfikatów SSL. O tym, że transmisja danych w ramach Twojej domeny jest chroniona, świadczyć może obecność kilku elementów, między innymi: zielona kłódka obok adresu strony, prefiks adresu w postaci HTTPS oraz w przypadku certyfikatu na najwyższym poziomie (EV) również adres Twojej firmy w oknie adresowym. Czy warto korzystać z tego zabezpieczenia? Tak, chociażby ze względu na to, że Google Chrome standardowo oznacza strony jego pozbawione jako „Niezabezpieczone”.  Pojawienie się słowa „Niezabezpieczona” przy adresie Twojej strony raczej nie zachęci klientów do kontynuowania zakupów i zostawienia swoich cennych danych osobowych. W dobie ogromnej konkurencji w branży e-commerce, tysięcy złotych wydawanych na promocję w Internecie i wysokie pozycjonowanie, Google dodatkowo wyżej punktuje właśnie strony opatrzone certyfikatem SSL.  Certyfikat stanowi wydatek około 100 zł, jednak w nazwa.pl w ramach pakietu Bezpieczna Domena certyfikat nazwaSSL DV dostępny jest już w cenie samej domeny. Załóżmy, że nasz klient zobaczył kłódkę, jest zadowolony, bo korzystasz z bezpiecznego szyfrowania, decyduje – kupuję tutaj! Warto spytać, co więcej mogę dla Ciebie zrobić, szanowny kliencie? A możesz całkiem sporo.

Bezpieczne płatności

Zakupy dodane do koszyka, czas przejść do płatności. Uwaga! W tym momencie nasz klient jest najbardziej narażony na atak oszustów podszywających się pod np. bank. Na szczęście istnieje zabezpieczenie, które chroni przed tego rodzaju wyłudzeniem danych – jest to protokół DNSSEC. Jak to działa w praktyce? W przypadku zapytania DNS (czyli np. momentu przejścia na stronę banku) zabezpieczonego przez DNSSEC system podpisów kryptograficznych uwierzytelnia odpowiedzi z serwerów DNS. Cyberprzestępca nie ma możliwości włamać się do tak zabezpieczonego procesu. W Polsce, jak wynika z raportu NASK, aż 91% domen zabezpieczonych tym protokołem dostarczanych jest przez nazwa.pl. Dzięki wprowadzeniu przez nazwa.pl masowo tego protokołu polski rejestr domen z końcówką .pl awansował na 4. pozycję wśród krajów Europy. Oprócz ochrony przed wyłudzeniami warto pomyśleć również o ochronie prywatności klientów.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Chroń prywatność klienta

Twoi klienci najpewniej niechętnie dzielą się z obcymi historią swojej przeglądarki i nie lubią nachalnie ciągnących się za nimi reklam produktów, które już ich nie interesują. Niestety takie dane są widoczne dla dostawców Internetu, którzy niejednokrotnie wykorzystują je w celach marketingowych lub mogą je przekazywać dalej kolejnym firmom. Przed takim podglądaniem przez operatorów Twoich klientów chroni protokół DNS over TLS. Wszystko, co łączy się z przebywaniem w świecie online, zaczyna się od wywołania serwerów DNS. Owe wywołania można „podglądać” i tym samym tworzyć, np. dedykowane reklamy. DNS over TLS uniemożliwia inwigilację zapytań do DNS i tym samym jest gwarancją prywatności.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Prywatność użytkowników Internetu za pomocą DNS over TLS

Liczba możliwości zabezpieczenia działalności w Internecie może przyprawić o zawrót głowy. Na szczęście istnieją kompleksowe rozwiązania, obejmujące pakiet zabezpieczeń gwarantujących bezpieczne zakupy. Klienci sklepów internetowych oczekują zapewnienia bezpieczeństwa, a od stopnia zabezpieczeń Twojej strony zależą ich aktualne i przyszłe decyzje zakupowe. Kompleksowe zabezpieczenie Twojego sklepu to także ważny element strategii pozyskania i utrzymania klienta. Całościowe rozwiązania w tym zakresie oferuje nazwa.pl, która stworzyła pakiet Bezpieczna Domena chroniący internautów między innymi przed atakami cyberprzestępców.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Czy nasze dane w social media są bezpieczne i co się z nimi dzieje? | nazwa.pl
4 maja 2021

Czy nasze dane w social media są bezpieczne i co się z nimi dzieje?

Wszystko co nowe fascynuje i przyciąga. Tak też było z mediami społecznościowymi. Wraz z upływem czasu coraz... Wszystko co nowe fascynuje i przyciąga. Tak też było z mediami społecznościowymi. Wraz z upływem czasu coraz większa liczba użytkowników zaczęła się jednak zastanawiać nad kwestią gromadzenia i przetwarzania newralgicznych informacji przez tego typu serwisy. Wzrostowi świadomości społecznej w tym obszarze sprzyjały liczne doniesienia o wyciekach danych oraz problemach z prywatnością w social media. Czy faktycznie mamy się czego obawiać? Niebezpieczne wycieki Firmy, administrujące platformami społecznościowymi, bez wątpienia stosują zaawansowane mechanizmy zabezpieczeń. Mimo to obserwujemy liczne wycieki danych z takich serwisów. Jest to tym bardziej groźne, że korzystają z nich miliony użytkowników, którzy często przechowują na serwerach platform społecznościowych cenne dla hakerów informacje, które mogą posłużyć do cyberataków. Wycieków danych doświadczyły już takie serwisy, jak Twitter (np. dane 19 milionów użytkowników w 2019 r.) czy Facebook. Dostęp do informacji, dotyczących klientów tego giganta social mediów, hakerzy zdobyli ostatnio w 2019 r. Incydent dotyczył 267 milionów kont, a do przejętych danych należały imiona i nazwiska, numery telefonów oraz indywidualne numery użytkowników. Poważny wyciek danych, z 233 milionów profili serwisów Instagram, TikTok czy YouTube, wydarzył się także w 2020 r. Jedna piąta z przejętych informacji zawierała nie tylko imię i nazwisko, opis konta czy liczbę obserwatorów, ale także numer telefonu i adres e-mail...
Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl
29 października 2020

Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl!

Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach... Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach serwerów, dostarcza również bardzo bogate statystyki wykorzystania usług hostingowych, ułatwiające optymalizację pracy serwera, a także diagnozę ewentualnych problemów. Dzięki nim uzyskasz szczegółowe informacje o: wykorzystaniu czasu procesora oraz miejsca na dysku, ilości przesłanych danych, liczbie logowań do POP3/IMAP4, liczbie wysyłanych i odbieranych wiadomości e‑mail, a nawet o szczegółowych parametrach obciążenia każdej bazy danych! Tradycyjny hosting, który oferują firmy w Polsce nie udostępnia zbyt wielu informacji potrzebnych do oceny stopnia wykorzystania usług. Wielu klientów nie zdaje sobie więc sprawy, jakiej usługi potrzebują, decydując się często na zakup serwera dedykowanego, który nie jest im do niczego potrzebny. Brak statystyk wykorzystania usług nie ułatwia również pracy webmasterom, którzy w razie problemów mają trudności w zdiagnozowaniu przyczyny przeciążenia serwera. Wybór serwera dedykowanego również nie rozwiązuje tego problemu, a jedynie zwiększa dostępne zasoby czasu procesora, pamięci RAM oraz przestrzeni dyskowej. W hostingu w chmurze kupujesz czas procesora Na pytanie o ilość dostępnych zasobów w pakietach oferowanych usług, wiele firm hostingowych wolałoby nie odpowiadać. Nie posiadają bowiem one możliwości zagwarantowania na serwerze zasobów procesora oraz pamięci RAM, a wszyscy klienci ograniczeni są jedynie wielkością serwera dedykowanego, który współdzielą. Prowadzi to oczywiście do sytuacji takiej, że pojedynczy serwis może przeciążyć cały serwer, zakłócając pracę wszystkich innych stron...
15 urodziny CMS Joomla | nazwa.pl
5 października 2020

Świętujemy 15. urodziny Joomla!

17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla... 17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla. Minęło 15 lat od tej daty, a liczba ściągnięć tego CMS to już ponad 115 mln. Szacuje się, że dzięki wykorzystaniu Joomli zbudowanych jest około 3% ogółu wszystkich serwisów internetowych na świecie. Czym jest Joomla? System Joomla pozwala na stworzenie od podstaw serwisu internetowego i nie wymaga od twórcy zaawansowanej wiedzy z zakresu programowania. Użytkownik z łatwością może stworzyć i edytować stronę WWW, a także zmieniać dynamiczne treści za pomocą wygodnego panelu administratora. Podobnie jak i inne systemy do tworzenia i zarządzania dynamicznymi stronami WWW (np. WordPress) Joomla funkcjonuje dzięki „ekosystemowi”, na który składa się blisko 7500 wtyczek, umożliwiających indywidualne dostosowanie wyglądu serwisu i jego funkcjonalności. Podstawowa wersja CMS, czyli ta bez zainstalowanych dodatków, posiada szereg funkcji, takich jak wielopoziomowe drzewo kategorii i struktury menu, wielojęzyczność, możliwość tworzenia kont użytkowników i zarządzania ich uprawnieniami, możliwość tworzenia i zarządzania bannerami reklamowymi. Ogromnym atutem Joomla jest społeczność Joomla w języku suahili oznacza „razem” lub „wspólnie”. To oczywiście nieprzypadkowe, ponieważ to właśnie społeczność umożliwia rozwój otwartego oprogramowania. Tysiące ludzi, którzy wspólnie pracują nad ulepszeniami, tworzą nowe wtyczki i motywy, a także wspierają się nawzajem w celu rozwiązywania pojawiających się problemów...
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie... Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru...
Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC | nazwa.pl
26 września 2019

Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC

DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę... DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę np. banku lub sklepu internetowego, wyłudzającą hasła i dane kart płatniczych. DNSSEC uwierzytelnia dane z lokalnego serwera DNS. Spółka nazwa.pl jako lider rynku ma świadomość cyberprzestępczości w sieci i dąży do tego, aby uchronić przed jej negatywnymi skutkami jak największą liczbę użytkowników. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji leży po stronie właściciela domeny. Posiadanie bezpiecznej domeny to dziś wręcz obowiązek dla sklepu online czy banku i sam certyfikat SSL to zbyt mało. Technologie związane z bezpieczeństwem domeny powinny być zatem priorytetem, a ich powszechność stosowania to wyraz odpowiedzialności, jaką biorą za swoich klientów przedsiębiorcy. Z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego bezpieczna domena nie tylko chroni jego klientów przed przestępcami, ale i pozytywnie wpływa na poziom jego wyników w wyszukiwarce Google – Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Nowa unijna dyrektywa PSD2, w głównych założeniach, ma jeszcze bardziej chronić użytkownika przy przeprowadzaniu transakcji bezgotówkowych. Dodatkowa ochrona odbywa się z wykorzystaniem dwustopniowej autoryzacji, której zadaniem jest zweryfikowanie tożsamości konsumenta. Przy dokonywaniu operacji finansowych niezwykle ważna jest identyfikacja użytkownika, jednak równie istotne znaczenie ma autentyczność stron internetowych...
fakturowanie online - program do fakturowania
14 czerwca 2019

Fakturowanie on-line – jaki serwis wybrać?

Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych... Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych serwisów do fakturowania on-line opartych na chmurze. Podpowiadamy, co jest ważne w tego typu usłudze. Na co zwrócić uwagę? Gdy wybierasz program do fakturowania, zwróć uwagę na następujące cechy: - intuicyjność i łatwość obsługi, - eksport do PDF i różne szablony faktur, - korzystanie z bazy CEIDG, - liczba możliwych do wystawienia faktur, - integracje, - wielojęzyczność i różne waluty, - zabezpieczenia, - różne rodzaje faktur. Najpopularniejsze programy (wybrane funkcje): - IFirma, - Fakturownia, - wFirma. Zanim wybierzesz program, dokładnie określ swoje potrzeby. Dzięki temu nie będziesz musiał migrować do innej usługi, gdy okaże się, że w tej wybranej przez Ciebie brakuje potrzebnej opcji. Pozwoli Ci to także nie płacić za funkcje, których nie potrzebujesz...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(163)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone