Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 sierpnia 2019

Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

Tagi: e-sklep reklama remarketing sprzedaż
czym jest remarketing?

97% osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę Twojego sklepu, nie dokonuje w nim zakupu. Brzmi strasznie, prawda? Na szczęście możesz się postarać, by te osoby pojawiły się u Ciebie ponownie. Służy do tego właśnie remarketing. Na czym polega i jak można go wykorzystać w Twoim e-biznesie?

Remarketing (lub retargeting) to działania polegające na skłonieniu użytkownika do ponownych odwiedzin na stronie. Jak to wygląda najczęściej widać na poniższej grafice:

Jak działa remarketing? | nazwa.pl

Czy to działa?

Łatwo możesz stać się celem kampanii remarketingowych, jeśli np. interesujesz się zakupem nowego smartfona, przeglądając modele w różnych sklepach. Wtedy gdziekolwiek spojrzysz, zaczynają się pojawiać reklamy telefonów (oczywiście tylko w internecie, ale wszystko przed nami…). Możliwe, że będzie to dla Ciebie irytujące, i tak może też zirytować część Twoich potencjalnych klientów.

Statystyki pokazują jednak, że remarketing działa. Nawet ¾ zakupów może być dokonywane przez osoby, które wchodzą na stronę sklepu po raz kolejny. Czasem tych odwiedzin może być nawet kilkanaście.

Kluczem do skuteczności kampanii remarketingowej jest odpowiedni wybór użytkowników, do których kierujesz działania. Można uniknąć w ten sposób wydatków nieprzekładających się na sprzedaż oraz wspomnianej irytacji odbiorców.

Komu wyświetlać reklamy

Decydować o tym, do jakiej grupy użytkowników chcesz kierować reklamy, możesz za pomocą list remarketingowych. Działają one przy użyciu plików cookies zbieranych podczas wizyty każdego potencjalnego klienta.

Dzięki listom możesz kierować reklamy oczywiście do wszystkich użytkowników, którzy weszli na stronę Twojego sklepu. Kampania nacelowana na tak ogólną grupę nie jest jednak najlepszym rozwiązaniem.

Przede wszystkim reklamy widzieć będą także użytkownicy, którzy do sklepu trafili przypadkiem lub nie byli zainteresowani ofertą. Zobaczą je także ci, którzy już kupili Twój produkt i prawdopodobnie nie potrzebują drugiego egzemplarza.

Dużo lepiej zdecydować się na (lub także na) zaawansowane listy zawierające węższe grupy odbiorców (także poprzez wykluczenia). Mogą to być np. użytkownicy, którzy:

  • przerwali proces zakupu, czyli dodali produkt do koszyka, ale nie sfinalizowali płatności. Przy użyciu marketingu dynamicznego i Google Merchant Center, można pokazywać też reklamy konkretnego produktu wraz z ceną,
  • przeglądali daną kategorię. Wtedy reklamy mają na celu skłonić do zakupu konkretnej grupy Twoich produktów,
  • spędzili na stronie więcej niż np. 5 s. lub odwiedzili więcej stron niż tylko stronę główną. W ten sposób wyeliminujesz tych, którzy nie są zainteresowani Twoją ofertą,
  • nie dokonali jeszcze zakupu. Rzecz w tym, aby wykluczyć osoby, które już coś u Ciebie kupiły i najpewniej nie potrzebują kolejnych Twoich produktów (zatem reklamy nie przyniosą skutku i będą tylko niepotrzebnie irytować klienta). Oczywiście dotyczy to określonych branż — np. po zakupie jeansów w sklepie odzieżowym, klient może być zainteresowany rzeczami z pozostałych kategorii,
  • kupili u Ciebie produkt i mogą potrzebować akcesoriów. Dotyczy to np. tuszu do drukarki, gdy dana osoba już drukarkę kupiła. Tego typu listę można zastosować także do promowania nowszych wersji danego produktu,

Możliwości list remarketingowych są bardzo duże, gdyż możesz konfigurować je także na podstawie danych demograficznych czy rodzaju urządzenia, za pomocą którego użytkownik łączył się z witryną. Jeśli dołączysz te dane do informacji o zachowaniach na stronie sklepu, możesz bardzo precyzyjnie określić grupę odbiorców reklam.

Gdzie pojawiają się reklamy?

Twoja kampania może być emitowana w określonych miejscach:

  • sieć reklamowa Google — tu najbardziej skuteczne będą reklamy graficzne oraz te z użyciem marketingu dynamicznego (pokazujące produkt, który użytkownik miał w koszyku przed wyjściem ze strony),
  • wyszukiwarka Google — reklamy tekstowe. Warto przy ich tworzeniu mieć na uwadze powód, dla którego użytkownik opuścił Twój sklep, aby skutecznie zachęcić go do powrotu,
  • urządzenia mobilne — jeśli użytkownik odwiedził witrynę za ich pomocą.

Precyzyjnie zaprojektowany remarketing to świetne narzędzie dla zwiększenia sprzedaży. Dzięki niemu możesz zaradzić na to, że potencjalny klient w czasie, który potrzebuje na decyzję o zakupie, może już dawno zapomnieć o Twoim sklepie. Kampania tego typu pozwala także wyróżnić się pośród wielu stron, które odwiedził, szukając produktu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poleć trzy razy usługę nazwa.pl i wygraj urlop w Zakopanem!
7 kwietnia 2025

Poleć trzy usługi Email Marketing i wygraj urlop w Zakopanem!

Gotowy na wielkie emocje i jeszcze większe nagrody? Z okazji zbliżających się urodzin NetArt Group, już... Gotowy na wielkie emocje i jeszcze większe nagrody? Z okazji zbliżających się urodzin NetArt Group, już dzisiaj startuje konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, którego pula nagród sięga 100 000 PLN! Masz niepowtarzalną okazję na zdobycie wyjątkowych benefitów – w tym nagrody głównej, która zapiera dech w piersiach! Wyobraź sobie 7 dni w ekskluzywnym hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem – miejscu, gdzie elegancja spotyka się z górskim klimatem, a każdy detal dopracowany jest z myślą o gościach poszukujących absolutnego komfortu. To jednak dopiero początek! W naszym konkursie czekają comiesięczne nagrody oraz gwarantowane luksusowe pobyty w stolicy Tatr. Konkurs w Programie Partnerskim nazwa.pl to już tradycja, ale w tym roku podnieśliśmy poprzeczkę jeszcze wyżej! Zapraszamy do udziału wszystkich – zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorców. Szczególnie powinny się nim zainteresować osoby działające w branży marketingu internetowego, ponieważ udział polega na rekomendowaniu uwielbianej przez klientów usługi Email Marketing. To rozwiązanie, które szturmem zdobywa rynek i cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Polecanie go to czysta przyjemność – a przy okazji może Ci zapewnić luksusowy pobyt w jednym z najbardziej ekskluzywnych hoteli w Tatrach! Ty także możesz być uczestnikiem konkursu nazwa.pl Do konkursu możesz przystąpić, gdy rekomendujesz usługi nazwa.pl z konta w Panelu Klienta, które jest zarejestrowane na Twoje dane. Jeśli jeszcze nie masz konta, nic straconego! Wystarczy, że założysz swój Panel Klienta i możesz zacząć swoją drogę do wygranej. Tylko tyle dzieli Cię od fantastycznych nagród...
Idealna domena dzięki AI w nazwa.pl | nazwa.pl
20 lutego 2025

Idealna domena dzięki AI w nazwa.pl

Łatwy do zapamiętania adres internetowy to klucz do dobrze funkcjonującej strony każdego biznesu. Jeśli nie masz pomysłu... Łatwy do zapamiętania adres internetowy to klucz do dobrze funkcjonującej strony każdego biznesu. Jeśli nie masz pomysłu na trafną nazwę zgodną z działaniami firmy, wypróbuj naszą wyszukiwarkę wspieraną przez algorytmy Sztucznej Inteligencji. Za pomocą AI w kilka chwil przedstawimy Ci ciekawe adresy internetowe, pod którymi w moment opublikujesz stronę swojej firmy! Jak Sztuczna Inteligencja ułatwia wybór domeny? Znalezienie odpowiedniej domeny to nie lada wyzwanie zwłaszcza dla firm, które chcą wyróżnić się na rynku. Domena to nie tylko adres w sieci, lecz także istotny element budowania marki oraz pozycjonowania jej w wynikach wyszukiwania. W obliczu ogromnej liczby zarejestrowanych nazw internetowych trafienie na wolną i atrakcyjną domenę jest trudne. Z pomocą przychodzi nowoczesna technologia AI dostępna na stronie nazwa.pl. Działanie AI w nazwa.pl Firma nazwa.pl, jako lider w dostarczaniu usług hostingowych i rejestracji domen, już w 2023 roku wprowadziła zaawansowane narzędzie oparte na Sztucznej Inteligencji, które pomaga użytkownikom w wyborze najlepszej domeny. Analizuje ono wprowadzone słowa kluczowe, charakter branży oraz dostępność nazw, by zaproponować spersonalizowane sugestie. Proces wyszukiwania nowej domeny przebiega w sposób intuicyjny. Wystarczy, że w wyszukiwarce, na stronie nazwa.pl wpiszesz interesujące Cię frazy lub nazwę firmy, a narzędzie wspierane przez AI zaproponuje Ci dostępne adresy Internetowe...
CloudHosting to idealna usługa nie tylko na Black Friday | nazwa.pl
27 listopada 2023

CloudHosting to idealna usługa nie tylko na Black Friday

Black Friday to początek okresu, w którym właściciele sklepów internetowych mogą spodziewać się znaczącego... Black Friday to początek okresu, w którym właściciele sklepów internetowych mogą spodziewać się znaczącego wzrostu ruchu na stronach. Co zrobić, aby Czarny Piątek nie okazał się początkiem problemów z działaniem witryny e-commerce? Czas gorączki zakupowej to sprawdzian wydajności e-sklepów, za którą odpowiadają obsługujące je serwery. CloudHosting od nazwa.pl doskonale sprawdza się w każdej wymagającej sytuacji. Zapewnia on gwarancję zasobów i bezawaryjne działanie każdego sklepu! Ważny test w świecie e-commerce Podczas Black Friday właściciele sklepów online muszą zapewnić swoim klientom nie tylko atrakcyjne oferty i promocje, lecz także sprawny proces zakupowy. W okresie gorączki sprzedażowej, gdy zbliża się Black Friday, Cyber Monday czy Boże Narodzenie, sklepy internetowe są wystawione na próbę. Jeśli Twoja witryna e‑commerce będzie odpowiednio przygotowana na zwiększony ruch, możesz liczyć na sukces. W przeciwnym razie klienci z pewnością wybiorą zakupy u konkurencji. Szukając idealnego serwera, usługą pierwszego wyboru powinien być CloudHosting od nazwa.pl. Oferowane przez nas rozwiązanie bez problemu obsłuży zwiększony ruchu w Twoim sklepie. CloudHosting vs tradycyjne rozwiązania Na zwykłym hostingu sklepy internetowe obsługiwane są na jednym serwerze. W takiej sytuacji może dochodzić do problemów z ich dostępnością i szybkością działania. CloudHosting od nazwa.pl oparty jest na technologii chmury obliczeniowej. Oznacza to, że Twoja witryna działa na setkach serwerów jednocześnie. Gdy pojawia się na niej większy ruch, load balancery przenoszą ją na najmniej obciążony serwer w klastrze...
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
18 stycznia 2022

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do... Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. Ekspert Inwestycji – Orange Polska Wyróżnieniem Ekspert Inwestycji został nagrodzony operator sieci komórkowej i dostawca usług internetowych – Orange Polska. Nagroda została przyznana za inwestycje związane z rozwojem łączy światłowodowych, które zapewniły Polakom szerokopasmowy dostęp do sieci. Od 2015 roku obserwujemy systematyczny i znaczący wzrost zasięgu sieci FTTH Orange. Do 2025 roku grupa Orange Polska planuje przeznaczyć na inwestycje w światłowód blisko 1 mld euro. Do tej pory infrastrukturą zostało objęte ponad 5 mln gospodarstw domowych w kraju, jednak w najbliższych latach korzyściami sieci światłowodowej ma się cieszyć kolejne 1,7 mln polskich domów. Ekspert Edukacji – antyweb.pl Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Edukacji został portal antyweb.pl. Jest to znany blog technologiczny, założony przez Grzegorza Marczaka w 2006 roku. Choć początkowo miał charakter wyłącznie hobbistyczny, dzisiaj jest to jedno z czołowych źródeł informacji...
Najnowsza wersja serwerów baz danych MariaDB
1 września 2020

Najnowsze wersje oprogramowania baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje... Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 dostarczają jeszcze większą wydajność, nowe funkcjonalności, a także podwyższony poziom bezpieczeństwa. Nowe wydania serwerów baz danych często przynoszą duże zmiany, niekiedy niezgodne z poprzednimi wersjami. Aby uniknąć możliwych błędów w działaniu aplikacji, nazwa.pl umożliwiła korzystanie zarówno ze starych, jak i najnowszych wersji serwerów baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4, pozostawiając założone bazy bez zmian. Wszystkich Klientów nazwa.pl zachęcamy do samodzielnego dostosowania swoich baz do najnowszych wersji, gdyż te wcześniejsze, zarówno MariaDB, jak i PostgreSQL, po 17 października 2020 nie będą posiadały wsparcia ze strony ich twórców. Więcej informacji na temat najnowszych wersji MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 znajduje się na stronach mariadb.com/kb/en/mariadb-1055-release-notes/ i postgresql.org/docs/release/12.4/...

Instagram w e-commerce
29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można... Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook. Instagram vs Facebook Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam? Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.