Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Tagi: blog CloudHosting e-sklep
sklep internetowy na mobile

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów?

Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana.

Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny.

Szybkość

Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji.

Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie trud robienia zakupów w mało wydajnym sklepie, ale w ich trakcie zwyczajnie „skończyła im się cierpliwość”.

Wydajny sklep w wersji mobilnej powinien się ładować maksymalnie 3 sekundy. Warto jednak starać się ten czas skrócić do minimum, ponieważ wg badań wraz z każdą sekundą oczekiwania na załadowanie się witryny satysfakcja klientów spada o 16%, a konwersja o 7%. Korzystając z wydajnego sklepu, klienci chętniej przeglądają ofertę i dodają do koszyków więcej produktów, no i oczywiście większa ich liczba finalizuje transakcję.

Oczywiście nie mamy wpływu na wszystkie czynniki sprawiające, że na urządzeniu mobilnym użytkownika sklep działa wolno. Może to wynikać z parametrów sprzętu lub niskiej prędkości sieci. Jednakże ze swojej strony powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby witryna była jak najbardziej wydajna — pozbawiona elementów niepotrzebnego kodu, dobrze wykorzystująca cache oraz ze zoptymalizowanymi zdjęciami. Warto także zrezygnować z niepotrzebnych elementów graficznych, redukując ich liczbę do tych, które są naprawdę niezbędne w procesie zakupowym.

Aby sprawdzić szybkość działania naszej strony, możemy skorzystać z narzędzia stworzonego przez Google – Think with Google. Pokaże nam ono, jaki jest średni czas ładowania się strony przy użyciu sieci 3G, ilu procentowo klientów możemy tracić ze względu na małą wydajność witryny oraz jak wygląda jej szybkość działania na tle najlepszych stron w danej branży. Narzędzie podpowie także, w jaki sposób można przyspieszyć działanie sklepu, wskazując na konkretne możliwe do optymalizacji elementy oraz wyświetlając, o ile szybciej będzie ładowała się witryna, jeśli zastosujemy się do wskazówek.

Funkcjonalność

Wg Google aż dwie trzecie klientów opuszcza sklep przed sfinalizowaniem transakcji, jeśli dzieli ich od niej zbyt wiele kroków. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o funkcjonalność strony, a szerzej o jej UX (User Experience).

Przede wszystkim klient powinien bez problemu dostrzec elementy umożliwiające zapoznanie się z ofertą i dokonanie zakupu. Trzeba pamiętać, że smartfony dysponują niewielkim, w porównaniu z komputerem, ekranem i zapoznanie się z taką samą ilością treści wymaga od użytkownika urządzenia mobilnego często wielokrotnego przewinięcia ekranu. To z kolei skutecznie zniechęca do kontynuowania zakupów.

W dobrze zaprojektowanym sklepie mobilnym klient ani przez moment nie zastanawia się, jak wykonać kolejne kroki prowadzące do zakupu. Trafiając na stronę główną, jest w stanie od razu zobaczyć, czy w ofercie sklepu znajdują się interesujące go kategorie rzeczy oraz może je z łatwością przeglądać. Przyciski umożliwiające dodanie produktów do koszyka są wyraźnie widoczne, a formularze jak najkrótsze. Sklep w swoim layoucie nie różni się także radykalnie od innych sklepów branży, aby klient mógł znaleźć potrzebne elementy w miejscach, do których jest przyzwyczajony.

Pomocne w nawigacji są np. breadcrumbs, czyli tekstowe linki znajdujące się u góry strony. Wyświetlają one nazwę podstrony, na której znajduje się użytkownik oraz linkują do nadrzędnych podstron. Pozwala to w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i wrócić np. ze strony produktu do strony kategorii.

Projektując przyciski CTA (Call to Action — wezwania do działania), takie jak „dodaj do koszyka”, trzeba pamiętać, że kliknięcie w smartfonie jest mniej precyzyjne niż na komputerze, ponieważ używane są palce, a nie myszka. W związku z tym przyciski powinny być odpowiednio duże, z większymi odstępami między nimi.

Kluczowe znaczenie dla satysfakcji użytkowników, a co za tym idzie zmniejszenia liczby porzuconych koszyków, jest umożliwienie klientom łatwego dokonania płatności. Warto w tym celu zintegrować sklep z takimi usługami, jak PayU, Google Pay czy Blik oraz umożliwić wygodny zakup za pomocą karty kredytowej.

Podsumowanie

Jedna piąta klientów polskich sklepów internetowych korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych. Z tego powodu optymalizacja strony dla smartfonów bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Mając na uwadze fakt, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery, należy zadbać przede wszystkim o jak najlepszą wydajność sklepu. Jeśli czas oczekiwania na załadowanie się strony jest wyższy niż 3 sekundy, istnieje duża szansa, że użytkownik ją opuści. Dlatego warto badać prędkość działania witryny, rezygnować z elementów graficznych, które nie są niezbędne dla procesu zakupowego oraz optymalizować kod i zdjęcia.

Kolejnym kluczowym elementem jest funkcjonalność sklepu. Należy sprawić, aby robienie zakupów było jak najłatwiejsze poprzez wyraźne wskazywanie klientowi kolejnych kroków procesu. Moment, w którym zada on sobie pytanie „co mam zrobić dalej” jest też często chwilą, w której opuszcza sklep. Przeprowadzenie optymalizacji UX z myślą o smartfonach korzystne jest także dla desktopowej wersji sklepu, czyniąc go bardziej funkcjonalnym i użytecznym.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poznaj zalety PrestaShop | nazwa.pl
9 stycznia 2025

Poznaj zalety PrestaShop

Każdy przedsiębiorca, który chce rozpocząć sprzedaż w sieci, szybko staje przed problemem wyboru odpowiedniej... Każdy przedsiębiorca, który chce rozpocząć sprzedaż w sieci, szybko staje przed problemem wyboru odpowiedniej platformy. Jednym z najpopularniejszych programów w branży e-commerce jest PrestaShop. Zbudowany na jego podstawie sklep jest intuicyjny w obsłudze, a skupiona wokół aplikacji społeczność w sposób ciągły dostarcza dla niej nowe funkcjonalności. Podczas planowania uruchomienia e-sklepu można zauważyć, że rynek obfituje w wiele rozwiązań, które między sobą bardzo się różnią. Mimo mnogości opcji do wyboru, platforma PrestaShop cieszy się stałą sympatią użytkowników i jest jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań e-commerce. Nie dzieje się tak bez powodu. PrestaShop posiada liczne zalety, które doceni zarówno nieposiadający zaawansowanej wiedzy technicznej przedsiębiorca, jak i doświadczony webmaster. Otwarty kod źródłowy PrestaShop jest oprogramowaniem typu Open Source, co oznacza, że używanie go nie wiąże się z dodatkowymi opłatami licencyjnymi. Pozwala to zmniejszyć koszty prowadzenie sklepu, co może być kluczowe dla małych firm z ograniczonym budżetem. Otwarty kod źródłowy jest także nie lada gratką dla doświadczonego webmastera. Umożliwia on elastyczne dostosowanie sklepu do własnych potrzeb i oczekiwań. Dodatkowo pozwala dokonywać dużych zmian w jego wyglądzie i funkcjonalnościach oraz realizować integracje z zewnętrznymi systemami, takimi jak na przykład programy księgowe czy aplikacje kurierskie. Ograniczeniem są tu wyłącznie umiejętności webmastera...
Total Cost of Ownership (TCO) usług hostingowych | nazwa.pl
16 listopada 2022

Total Cost of Ownership (TCO) usług hostingowych

Decydując się na hosting dla swojej firmy, powinno się oszacować wszystkie koszty z nim związane. Często... Decydując się na hosting dla swojej firmy, powinno się oszacować wszystkie koszty z nim związane. Często rozpoczynając działalność w sieci, firmy błędnie zakładają, że między poszczególnymi ofertami hostingowymi nie ma żadnych różnic, więc wystarczy wybrać tę, która jest najtańsza. Bardzo szybko jednak okazuje się, że pozorna oszczędność na start prowokuje lawinę wydatków na specjalistów IT. Jak więc uniknąć nadmiarowych kosztów, nie dając się zwieść pozornie tanim ofertom? Odpowiedzią jest weryfikacja Total Cost of Ownership (TCO) usługi hostingowej. Worek bez dna Część przedsiębiorców decyduje się na zakup taniego hostingu o ograniczonych funkcjach i możliwościach. Początkowo mogą nawet czerpać z niego korzyści. Jednak z czasem, jeśli firmie zależy na coraz lepszej pozycji na rynku, mogą zacząć się problemy. Jednym z nich będzie między innymi brak dostępu do infrastruktury wysokiej dostępności HA (High Availability), odpowiadającej za zapewnienie ciągłości działania usługi. Problemem będzie także brak automatyzacji kluczowych dla obsługi hostingu procesów, wśród których można wymienić chociażby implementację zabezpieczenia DNSSEC dla każdej posiadanej domeny czy też zarządzanie rekordami SPF, DKIM i DMARC, które są niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa firmowej poczty e-mail...
Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć? | nazwa.pl
26 kwietnia 2021

Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć?

Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają... Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają nieustannej koordynacji. Poszczególne działy przedsiębiorstwa powinny ze sobą współpracować, a decydenci być powinni być w stanie skutecznie nimi zarządzać. Realizację tego typu działań wspomaga oprogramowanie ERP. Czym jest i jakie są jego zalety? Czym jest system ERP? ERP (skrót od Enterprise Resource Planning) oznacza oprogramowanie, które umożliwia planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Przetwarza ono podstawowe dane dotyczące firmy np. produkcji, usług, obsługi klienta, sprzedaży, logistyki, magazynowania czy procesów finansowych i księgowych. Systemy ERP opierają się na centralnych bazach danych, do których wprowadzane są informacje związane z różnymi płaszczyznami funkcjonowania organizacji. Dzięki temu są one dostępne dla autoryzowanych użytkowników w całej firmie. Nie ma zatem potrzeby czasochłonnej wymiany danych, czy scalania poszczególnych baz. ERP obsługuje wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa. Oznacza to, że firma nie musi korzystać z osobnego oprogramowania do obsługi różnych działów. Dane gromadzone są w jednym miejscu, a użytkownicy otrzymują do nich dostęp w zakresie odpowiednim do swoich obowiązków oraz poziomu decyzyjności...
Cross-selling i Up-selling. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl
14 lipca 2020

Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy... Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać? Co to jest cross-selling? Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej. Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym. W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie...
CloudHosting w nazwa.pl
7 kwietnia 2020

CloudHosting w nazwa.pl, czyli flota nowoczesnych wyścigówek

CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem... CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Obrazowo można powiedzieć, że hosting tradycyjny jest jak stary wysłużony autobus, a hosting w chmurze to flota nowoczesnych samochodów wyścigowych. Hosting, na którym będzie umieszczona Twoja strona WWW jest jak pojazd, który wypożyczasz w wypożyczalni. Może to być stary, wysłużony, ale pojemny autobus, do którego kierowca zapakuje wielu innych klientów albo flota nowoczesnych samochodów wyścigowych, którymi będzie mógł poszaleć samodzielnie z pełną prędkością. Co wybierasz? W tradycyjnym hostingu Twoja strona WWW umieszczona jest z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze i tam też jest uruchamiana. A jak myślisz, co się stanie, gdy ten serwer ulegnie awarii lub należy na nim uaktualnić oprogramowanie? Tak, strona przestanie działać. A co w przypadku, gdy inna strona WWW zacznie generować duży ruch, przeciążając serwer? Tak, Twoja strona zacznie wolno działać. Możesz jednak skorzystać z nowoczesnego rozwiązania w chmurze, pozbawionego wad tradycyjnego hostingu...

system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS
29 października 2019

nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług... Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa. Aby ochrona była skuteczna, powinna być kompleksowa, dlatego nazwa.pl wdrożyła zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), zrealizowany za pomocą wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet. Urządzenia te działają w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), zapewniając nieprzerwaną pracę nawet w przypadku awarii jednego z nich. Zabezpieczenie IPS działa pomiędzy systemem DDoS i filtrami aplikacyjnymi WAF, zapewniając wykrywanie powtarzalnych wzorców ataków na grupie kilkuset tysięcy różnych serwisów WWW obsługiwanych przez nazwa.pl. Monitoring tak dużej liczby stron pozwala zidentyfikować działania intruzów jeszcze zanim rozpoczną faktyczny atak. To, co do tej pory było oceniane przez systemy WAF jako pojedyncze, niegroźne działania, dla systemu IPS stanowi wyraźne wzorce umożliwiające identyfikację intruzów i ich blokadę...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.