Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Tagi: blog CloudHosting e-sklep
sklep internetowy na mobile

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów?

Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana.

Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny.

Szybkość

Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji.

Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie trud robienia zakupów w mało wydajnym sklepie, ale w ich trakcie zwyczajnie „skończyła im się cierpliwość”.

Wydajny sklep w wersji mobilnej powinien się ładować maksymalnie 3 sekundy. Warto jednak starać się ten czas skrócić do minimum, ponieważ wg badań wraz z każdą sekundą oczekiwania na załadowanie się witryny satysfakcja klientów spada o 16%, a konwersja o 7%. Korzystając z wydajnego sklepu, klienci chętniej przeglądają ofertę i dodają do koszyków więcej produktów, no i oczywiście większa ich liczba finalizuje transakcję.

Oczywiście nie mamy wpływu na wszystkie czynniki sprawiające, że na urządzeniu mobilnym użytkownika sklep działa wolno. Może to wynikać z parametrów sprzętu lub niskiej prędkości sieci. Jednakże ze swojej strony powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby witryna była jak najbardziej wydajna — pozbawiona elementów niepotrzebnego kodu, dobrze wykorzystująca cache oraz ze zoptymalizowanymi zdjęciami. Warto także zrezygnować z niepotrzebnych elementów graficznych, redukując ich liczbę do tych, które są naprawdę niezbędne w procesie zakupowym.

Aby sprawdzić szybkość działania naszej strony, możemy skorzystać z narzędzia stworzonego przez Google – Think with Google. Pokaże nam ono, jaki jest średni czas ładowania się strony przy użyciu sieci 3G, ilu procentowo klientów możemy tracić ze względu na małą wydajność witryny oraz jak wygląda jej szybkość działania na tle najlepszych stron w danej branży. Narzędzie podpowie także, w jaki sposób można przyspieszyć działanie sklepu, wskazując na konkretne możliwe do optymalizacji elementy oraz wyświetlając, o ile szybciej będzie ładowała się witryna, jeśli zastosujemy się do wskazówek.

Funkcjonalność

Wg Google aż dwie trzecie klientów opuszcza sklep przed sfinalizowaniem transakcji, jeśli dzieli ich od niej zbyt wiele kroków. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o funkcjonalność strony, a szerzej o jej UX (User Experience).

Przede wszystkim klient powinien bez problemu dostrzec elementy umożliwiające zapoznanie się z ofertą i dokonanie zakupu. Trzeba pamiętać, że smartfony dysponują niewielkim, w porównaniu z komputerem, ekranem i zapoznanie się z taką samą ilością treści wymaga od użytkownika urządzenia mobilnego często wielokrotnego przewinięcia ekranu. To z kolei skutecznie zniechęca do kontynuowania zakupów.

W dobrze zaprojektowanym sklepie mobilnym klient ani przez moment nie zastanawia się, jak wykonać kolejne kroki prowadzące do zakupu. Trafiając na stronę główną, jest w stanie od razu zobaczyć, czy w ofercie sklepu znajdują się interesujące go kategorie rzeczy oraz może je z łatwością przeglądać. Przyciski umożliwiające dodanie produktów do koszyka są wyraźnie widoczne, a formularze jak najkrótsze. Sklep w swoim layoucie nie różni się także radykalnie od innych sklepów branży, aby klient mógł znaleźć potrzebne elementy w miejscach, do których jest przyzwyczajony.

Pomocne w nawigacji są np. breadcrumbs, czyli tekstowe linki znajdujące się u góry strony. Wyświetlają one nazwę podstrony, na której znajduje się użytkownik oraz linkują do nadrzędnych podstron. Pozwala to w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i wrócić np. ze strony produktu do strony kategorii.

Projektując przyciski CTA (Call to Action — wezwania do działania), takie jak „dodaj do koszyka”, trzeba pamiętać, że kliknięcie w smartfonie jest mniej precyzyjne niż na komputerze, ponieważ używane są palce, a nie myszka. W związku z tym przyciski powinny być odpowiednio duże, z większymi odstępami między nimi.

Kluczowe znaczenie dla satysfakcji użytkowników, a co za tym idzie zmniejszenia liczby porzuconych koszyków, jest umożliwienie klientom łatwego dokonania płatności. Warto w tym celu zintegrować sklep z takimi usługami, jak PayU, Google Pay czy Blik oraz umożliwić wygodny zakup za pomocą karty kredytowej.

Podsumowanie

Jedna piąta klientów polskich sklepów internetowych korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych. Z tego powodu optymalizacja strony dla smartfonów bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Mając na uwadze fakt, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery, należy zadbać przede wszystkim o jak najlepszą wydajność sklepu. Jeśli czas oczekiwania na załadowanie się strony jest wyższy niż 3 sekundy, istnieje duża szansa, że użytkownik ją opuści. Dlatego warto badać prędkość działania witryny, rezygnować z elementów graficznych, które nie są niezbędne dla procesu zakupowego oraz optymalizować kod i zdjęcia.

Kolejnym kluczowym elementem jest funkcjonalność sklepu. Należy sprawić, aby robienie zakupów było jak najłatwiejsze poprzez wyraźne wskazywanie klientowi kolejnych kroków procesu. Moment, w którym zada on sobie pytanie „co mam zrobić dalej” jest też często chwilą, w której opuszcza sklep. Przeprowadzenie optymalizacji UX z myślą o smartfonach korzystne jest także dla desktopowej wersji sklepu, czyniąc go bardziej funkcjonalnym i użytecznym.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Umieszczaj wszystkie pliki strony WWW na CloudHostingu! | nazwa.pl
22 kwietnia 2022

Umieszczaj wszystkie pliki strony WWW na CloudHostingu!

Może wydawać się bez znaczenia, na jakim serwerze przechowujesz pliki, z których zbudowana jest Twoja witryna... Może wydawać się bez znaczenia, na jakim serwerze przechowujesz pliki, z których zbudowana jest Twoja witryna. Jednak nic bardziej mylnego! Wykonaj test za pomocą narzędzia test2speed.com i przekonaj się, dlaczego zawsze warto trzymać jej wszystkie elementy na serwerach CloudHosting. Zapraszamy do lektury artykułu, z którego dowiesz się, w jaki sposób samodzielnie skrócić czas ładowania strony WWW i tym samym w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje hosting z CDN w Polsce! Dzisiejsze strony internetowe zbudowane są z kilkudziesięciu, a czasami kilkuset elementów. Poza głównym plikiem HTML, który decyduje o tym, jak wygląda witryna, tworzą ją jeszcze m.in. grafiki, style CSS, skrypty JavaScript czy czcionki. Wszystkie one muszą zostać pobrane przez przeglądarkę. Dobrze, gdy dzieje się to z oryginalnego hostingu, wówczas strona będzie szybka. Zdarza się niestety, że webmasterzy linkują w kodzie strony do zasobów, które umieszczone są poza domeną strony WWW. Pobranie takiego elementu wymaga od przeglądarki nawiązania połączenia już nie tylko z hostingiem, na którym pracuje strona, ale też z jakimiś innymi serwerami. A te mogą działać wolno, bo na przykład znajdują się za granicą. Umieszczanie plików poza oryginalnym hostingiem jest złym pomysłem, gdy korzysta się z sieci Content Delivery Network. Zadaniem sieci CDN jest przechowywanie statycznych elementów stron WWW na serwerach buforujących, umieszczonych jak najbliżej osób, które je odwiedzają...
Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL! - nazwa.pl
21 grudnia 2020

Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!

Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości... Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości dynamicznych serwisów internetowych. Aby zapewnić szybkość działania oraz bezpieczeństwo stron WWW, niezbędna jest okresowa aktualizacja wykorzystywanego na hostingu oprogramowania. W nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz bezpłatnie korzystać z najnowszych wersji baz danych MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z języka PHP w wersji 7.4. Jeśli wykorzystujesz inną, niewspieraną przez twórców PHP, wersję tego języka lub korzystasz ze starej opcji serwera bazy danych, możesz je zaktualizować samodzielnie lub zlecić nam ich aktualizację. Jeżeli nie zamierzasz dokonać aktualizacji, udostępniamy Ci dodatkową usługę obsługi starszych wersji PHP i serwerów baz danych. Warto pamiętać, że okres bezpłatnej obsługi wersji PHP od 5.3 do 7.1 kończy się 31.12.2020 r. Po tym terminie obsługa nadal będzie świadczona – odpłatnie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez naszych Klientów, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu bezpłatnej obsługi PHP 7.2 oraz baz danych MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3 na serwerach nazwa.pl do 30.06.2021 r. Podkreślamy jednak, że oprogramowanie to nie posiada już wsparcia jego twórców i zalecamy jego aktualizację! PHP PHP, czy też Hypertext Preprocesor to jeden z najczęściej stosowanych języków programowania, który cieszy się popularnością wśród doświadczonych webmasterów...
Bezpieczna poczta w nazwa.pl. Twoje e-maile bez zagrożeń
14 października 2020

Bezpieczna poczta w nazwa.pl. Twoje e-maile bez zagrożeń

Zapewne większość z nas rozpoczyna dzień od wypicia kawy oraz sprawdzenia skrzynki mailowej. Wiadomości elektroniczne to już... Zapewne większość z nas rozpoczyna dzień od wypicia kawy oraz sprawdzenia skrzynki mailowej. Wiadomości elektroniczne to już codzienność, bez której nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Powiązana z nimi szybkość komunikacji zapewnia wygodę, przy której łatwo możemy zapomnieć o bezpieczeństwie. Naszą nieuwagę mogą wykorzystać cyberprzestępcy. Są jednak sposoby, które skutecznie chronią przed wirtualnymi zagrożeniami. Dlaczego należy dbać o zabezpieczenia poczty? Codziennie na naszą skrzynkę przychodzi wiele wiadomości, w tym również te niechciane. Czasem są to niezamówione newslettery, z których możemy się wypisać, a czasem niestety wiadomości, za pomocą których przestępcy próbują wyłudzić od nas dane lub środki finansowe. Nierzadko bywa tak, że autor podejrzanego maila prosi o zalogowanie się do np. bankowości internetowej poprzez podany link, który przekierowuje na fałszywą stronę naszego banku. Witryna ta, poza wyglądem nie ma z nim nic wspólnego z oryginałem. Została stworzona przez hakerów i służy wyłudzeniu danych logowania. Przy ich użyciu przestępcy mogą pozbawić nas środków z konta. W ten sposób wyłudzane są także dane kart kredytowych oraz dane dostępowe do innych serwisów internetowych. Taki proceder nazywa się phishingiem i bardzo łatwo jest paść jego ofiarą. Niestety to jedna z najpopularniejszych metod działania cyberprzestępców, która regularnie jest opisywana na specjalistycznych serwisach, zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w sieci. Równie niebezpieczny jest rodzaj złośliwego oprogramowania, które możemy nieuważnie zainstalować z pobranego załącznika, otrzymanego w podejrzanej wiadomości...

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

bezpośrednia rejestracja domen
2 kwietnia 2019

Bezpośrednia rejestracja domen – dlaczego warto pomijać pośredników?

W dobie restrykcyjnych wymagań związanych z RODO, przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na kwestie związane z... W dobie restrykcyjnych wymagań związanych z RODO, przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na kwestie związane z tym, komu powierzają rejestrację swojej domeny. Warto zadbać o to, aby rejestratorem był podmiot, który nie korzysta z pośredników. Jest to niezwykle istotne przy rejestracji domen globalnych, posiadających rozszerzenia, takie jak .com, .biz i .org. Korzyści z rejestracji domen bez pośredników Operator, który zapewnia bezpośrednią rejestrację domeny globalnej, nie przekazuje danych osobowych klientów do innych podwykonawców. To ogromna korzyść dla użytkowników, ponieważ żadne prywatne informacje nie dostają się w niepowołane ręce. Klienci dzięki bezpośredniej rejestracji nie są narażeni, między innymi na niechciane reklamy oraz SPAM od firm pośredniczących. Niestety takiej ochrony nie zapewniają podmioty oferujące rejestrację domen w oparciu o inne firmy. Dotyczy to w szczególności rejestratorów, którzy działają poza Europą i nie podlegają regulacjom obowiązującym na starym kontynencie. Tylko bezpośrednia rejestracja domeny pozwala kontrolować przepływ danych abonenta pomiędzy podmiotami. Polska spółka NetArt Registrar należąca do nazwa.pl posiada odpowiednią akredytację, aby rejestrować domeny globalne od ICANN, jak również zajmuje się rejestracją domen europejskich. Pozostali polscy operatorzy zmuszeni są przy rejestracji domen globalnych korzystać z pośredników, często zarejestrowanych poza UE...
jak zachęcić klientów do zakupu?
8 lutego 2019

Jak zachęcić klientów do zakupów, czyli czego oczekuje klient od sprzedawców?

Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu... Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu przedsiębiorców. Jego utrata może skutkować poważnymi problemami finansowymi czy wizerunkowymi, a w ekstremalnej sytuacji nawet zamknięciem firmy. Jak więc spełnić wymagania klientów w zakresie bezpiecznych zakupów? Zapraszamy do spojrzenia na swoją firmę ich oczami oraz sprawdzenia, jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego e-biznesu. Pierwsze spotkanie Udało się! Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce czy atrakcyjnej cenie w porównywarce cen udało się zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzin Twojej witryny. Od tego momentu mogą pojawić się pierwsze sygnały, które spowodują, że potencjalny klient szybko zrezygnuje, nie dokonując zakupu. Jak długo ładuje się Twoja strona? Powyżej 3 sekund? Ding, ding, ding! Niestety, właśnie zwiększyłeś szanse na zamknięcie strony Twojego sklepu o 100%. Czy jest na to rada? Tak! DNS Anycast od nazwa.pl, czyli protokół, który przyspiesza odpowiedź serwerów DNS, wykorzystując ich geograficzne rozproszenie – dzięki temu klient łączy się z najbliższym lokalnym serwerem, zapewniającym maksymalną szybkość odpowiedzi na zapytanie. Oznacza to po prostu, że klient, który chce wejść na Twoją stronę w Anglii, nie będzie czekał na połączenie z serwerem w Warszawie, tylko połączy się z najbliżej znajdującym się w Londynie. Co więcej, DNS Anycast chroni Twoją domenę także przed atakami DDoS. Niebagatelne znaczenie dla czasu ładowania się witryny ma szybkość dostępnych łączy oraz obecność serwerów w kluczowych punktach...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(129)
  • CDN(24)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone