Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Tagi: blog CloudHosting e-sklep
sklep internetowy na mobile

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów?

Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana.

Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny.

Szybkość

Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji.

Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie trud robienia zakupów w mało wydajnym sklepie, ale w ich trakcie zwyczajnie „skończyła im się cierpliwość”.

Wydajny sklep w wersji mobilnej powinien się ładować maksymalnie 3 sekundy. Warto jednak starać się ten czas skrócić do minimum, ponieważ wg badań wraz z każdą sekundą oczekiwania na załadowanie się witryny satysfakcja klientów spada o 16%, a konwersja o 7%. Korzystając z wydajnego sklepu, klienci chętniej przeglądają ofertę i dodają do koszyków więcej produktów, no i oczywiście większa ich liczba finalizuje transakcję.

Oczywiście nie mamy wpływu na wszystkie czynniki sprawiające, że na urządzeniu mobilnym użytkownika sklep działa wolno. Może to wynikać z parametrów sprzętu lub niskiej prędkości sieci. Jednakże ze swojej strony powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby witryna była jak najbardziej wydajna — pozbawiona elementów niepotrzebnego kodu, dobrze wykorzystująca cache oraz ze zoptymalizowanymi zdjęciami. Warto także zrezygnować z niepotrzebnych elementów graficznych, redukując ich liczbę do tych, które są naprawdę niezbędne w procesie zakupowym.

Aby sprawdzić szybkość działania naszej strony, możemy skorzystać z narzędzia stworzonego przez Google – Think with Google. Pokaże nam ono, jaki jest średni czas ładowania się strony przy użyciu sieci 3G, ilu procentowo klientów możemy tracić ze względu na małą wydajność witryny oraz jak wygląda jej szybkość działania na tle najlepszych stron w danej branży. Narzędzie podpowie także, w jaki sposób można przyspieszyć działanie sklepu, wskazując na konkretne możliwe do optymalizacji elementy oraz wyświetlając, o ile szybciej będzie ładowała się witryna, jeśli zastosujemy się do wskazówek.

Funkcjonalność

Wg Google aż dwie trzecie klientów opuszcza sklep przed sfinalizowaniem transakcji, jeśli dzieli ich od niej zbyt wiele kroków. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o funkcjonalność strony, a szerzej o jej UX (User Experience).

Przede wszystkim klient powinien bez problemu dostrzec elementy umożliwiające zapoznanie się z ofertą i dokonanie zakupu. Trzeba pamiętać, że smartfony dysponują niewielkim, w porównaniu z komputerem, ekranem i zapoznanie się z taką samą ilością treści wymaga od użytkownika urządzenia mobilnego często wielokrotnego przewinięcia ekranu. To z kolei skutecznie zniechęca do kontynuowania zakupów.

W dobrze zaprojektowanym sklepie mobilnym klient ani przez moment nie zastanawia się, jak wykonać kolejne kroki prowadzące do zakupu. Trafiając na stronę główną, jest w stanie od razu zobaczyć, czy w ofercie sklepu znajdują się interesujące go kategorie rzeczy oraz może je z łatwością przeglądać. Przyciski umożliwiające dodanie produktów do koszyka są wyraźnie widoczne, a formularze jak najkrótsze. Sklep w swoim layoucie nie różni się także radykalnie od innych sklepów branży, aby klient mógł znaleźć potrzebne elementy w miejscach, do których jest przyzwyczajony.

Pomocne w nawigacji są np. breadcrumbs, czyli tekstowe linki znajdujące się u góry strony. Wyświetlają one nazwę podstrony, na której znajduje się użytkownik oraz linkują do nadrzędnych podstron. Pozwala to w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i wrócić np. ze strony produktu do strony kategorii.

Projektując przyciski CTA (Call to Action — wezwania do działania), takie jak „dodaj do koszyka”, trzeba pamiętać, że kliknięcie w smartfonie jest mniej precyzyjne niż na komputerze, ponieważ używane są palce, a nie myszka. W związku z tym przyciski powinny być odpowiednio duże, z większymi odstępami między nimi.

Kluczowe znaczenie dla satysfakcji użytkowników, a co za tym idzie zmniejszenia liczby porzuconych koszyków, jest umożliwienie klientom łatwego dokonania płatności. Warto w tym celu zintegrować sklep z takimi usługami, jak PayU, Google Pay czy Blik oraz umożliwić wygodny zakup za pomocą karty kredytowej.

Podsumowanie

Jedna piąta klientów polskich sklepów internetowych korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych. Z tego powodu optymalizacja strony dla smartfonów bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Mając na uwadze fakt, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery, należy zadbać przede wszystkim o jak najlepszą wydajność sklepu. Jeśli czas oczekiwania na załadowanie się strony jest wyższy niż 3 sekundy, istnieje duża szansa, że użytkownik ją opuści. Dlatego warto badać prędkość działania witryny, rezygnować z elementów graficznych, które nie są niezbędne dla procesu zakupowego oraz optymalizować kod i zdjęcia.

Kolejnym kluczowym elementem jest funkcjonalność sklepu. Należy sprawić, aby robienie zakupów było jak najłatwiejsze poprzez wyraźne wskazywanie klientowi kolejnych kroków procesu. Moment, w którym zada on sobie pytanie „co mam zrobić dalej” jest też często chwilą, w której opuszcza sklep. Przeprowadzenie optymalizacji UX z myślą o smartfonach korzystne jest także dla desktopowej wersji sklepu, czyniąc go bardziej funkcjonalnym i użytecznym.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dzień Dziecka to doskonała okazja na wysyłkę mailingu | nazwa.pl
26 maja 2025

Dzień Dziecka to doskonała okazja na wysyłkę mailingu

Obchodzony 1 czerwca Dzień Dziecka to wyjątkowe święto, pełne radości i beztroski. Choć skierowane... Obchodzony 1 czerwca Dzień Dziecka to wyjątkowe święto, pełne radości i beztroski. Choć skierowane jest głównie do najmłodszych, daje szansę firmom, aby nawiązać pozytywne relacje ze swoimi klientami i zaoferować im coś wyjątkowego. W Mailer Panel przygotowaliśmy kreatywne szablony wiadomości, które pomogą Ci przygotować angażującą mailing właśnie z okazji tego jakże miłego święta. Dlaczego warto wysłać mailing do klientów z okazji Dnia Dziecka? Spojrzenie na Dzień Dziecka, jako na element strategii marketingowej, to świetny sposób na dotarcie do klientów w pozytywnym, emocjonalnym kontekście. Wysyłka mailingu z tej okazji pozwala zbudować skojarzenia Twojej marki z radością i troską, co wzmacnia więź z adresatami takich wiadomości. Dzień Dziecka to także idealna chwila, aby skierować Twoją ofertę do rodziców – szczególnie w branżach, takich jak sklepy z zabawkami, odzieżą dziecięcą czy artykułami edukacyjnymi. Dzięki tematycznej promocji nawiązującej do dziecięcej radości możesz skutecznie przyciągnąć uwagę i zwiększyć sprzedaż. Personalizowane ciepłe wiadomości sprawią, że klienci poczują się wyjątkowo, co przełoży się na większe zaangażowanie i lojalność wobec Twojej firmy. Gotowe szablony e-maili – szybka i efektywna komunikacja Już teraz w Mailer Panel znajdziesz kolorowe i przyjazne szablony, które doskonale wpisują się w tematykę Dnia Dziecka. Dodaj życzenia, zaproponuj specjalną ofertę i spraw, aby Twoja wiadomość wyróżniała się spośród innych! Co więcej, nasze szablony są w pełni responsywne, dzięki czemu Twoje kampanie będą wyglądać perfekcyjnie zarówno na komputerach, jak i na smartfonach. To gwarancja, że Twoja oferta dotrze do klientów w atrakcyjnej formie, niezależnie od urządzenia, na którym otworzą...
WordPress jako forum internetowe | nazwa.pl
8 stycznia 2024

WordPress jako forum internetowe

Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy... Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy między użytkownikami. Tworząc je, można skorzystać z najpopularniejszego CMS u, jakim jest WordPress. Wystarczy aktywować jedną z bezpłatnych wtyczek, aby w kilka chwil zbudować dobrze działającą platformę do komunikacji. Dowiedz się, jak z WordPressa zrobić krok po kroku forum internetowe. Wtyczka bbPress Plugin bbPress to popularna wtyczka umożliwiająca budowę forum internetowego. Posiada około 200 dodatków pozwalających na rozwinięcie jej funkcjonalności. Jest to również oficjalny plugin WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Forum stworzone za pomocą bbPress ma dobrze przemyślany i klarowny design. Można je też częściowo spersonalizować, dzięki szablonom umożliwiającym definiowanie kolorów i stylów. Wtyczka jest łatwa w konfiguracji i bez problemu działa z każdym motywem WordPressa. Jej zaletą jest także szybkość pracy. Dzięki bbPress można tworzyć wiele odrębnych forów, którymi zarządza się z jednego panelu administracyjnego. Idealnym hostingiem dla bbPress jest CloudHosting WordPress. Dzięki gwarancji zasobów 4 vCPU i 8 GB RAM, technologii cloud i automatycznej integracji z siecią CDN nazwa.pl CloudHosting WordPress pozwoli Ci na prowadzenie popularnego forum bez zmartwień o szybkość i bezawaryjność jego pracy...
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
Composer w nazwa.pl. Wygodne zarządzanie pakietami dla języka PHP na hostingu
11 stycznia 2021

Composer w nazwa.pl. Wygodne zarządzanie pakietami dla języka PHP na hostingu

Z myślą o webmasterach, którzy coraz chętniej przenoszą strony WWW na hosting w nazwa.pl, udostępniliśmy na serwerach... Z myślą o webmasterach, którzy coraz chętniej przenoszą strony WWW na hosting w nazwa.pl, udostępniliśmy na serwerach nowe narzędzie – Composer. Rozwiązanie to znacząco przyspiesza pracę programisty, automatyzując czasochłonne procesy i umożliwiając wygodne zarządzanie pakietami danych dla języka PHP. Composer dostępny jest w ramach wszystkich pakietów hostingowych nazwa.pl. Czym jest Composer? Composer jest systemem zarządzania pakietami, przeznaczonym dla aplikacji tworzonych w języku PHP. Jego działanie można w pewnym stopniu porównać z aplikacją Npm używaną w Node.js na serwerach nazwa.pl oraz aplikacją Bundler używaną w języku Ruby. Composer dostępny jest w formie komendy wiersza poleceń, która poprzez SSH pozwala na zarządzanie pakietami i zależnościami w sposób ustandaryzowany w ramach projektu PHP. Istotne komponenty aplikacji, takie jak bibliotek czy frameworki, są pogrupowane w tak zwane paczki. Czasami zawierają one także całe aplikacje. Wykorzystywane są przez Composera, którego uruchomienie pozwala na pobranie wszystkich niezbędnych pakietów. Przykładem może być tutaj zastosowanie Composera przy pracy z WordPressem. Za jego pomocą można zdefiniować pakiet wtyczek lub szablonów, które automatycznie zostaną umieszczone w katalogu /wp-content/plugins lub /wp-content/themes bez potrzeby ręcznego pobierania wszystkich materiałów....
Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL! - nazwa.pl
21 grudnia 2020

Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!

Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości... Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości dynamicznych serwisów internetowych. Aby zapewnić szybkość działania oraz bezpieczeństwo stron WWW, niezbędna jest okresowa aktualizacja wykorzystywanego na hostingu oprogramowania. W nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz bezpłatnie korzystać z najnowszych wersji baz danych MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z języka PHP w wersji 7.4. Jeśli wykorzystujesz inną, niewspieraną przez twórców PHP, wersję tego języka lub korzystasz ze starej opcji serwera bazy danych, możesz je zaktualizować samodzielnie lub zlecić nam ich aktualizację. Jeżeli nie zamierzasz dokonać aktualizacji, udostępniamy Ci dodatkową usługę obsługi starszych wersji PHP i serwerów baz danych. Warto pamiętać, że okres bezpłatnej obsługi wersji PHP od 5.3 do 7.1 kończy się 31.12.2020 r. Po tym terminie obsługa nadal będzie świadczona – odpłatnie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez naszych Klientów, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu bezpłatnej obsługi PHP 7.2 oraz baz danych MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3 na serwerach nazwa.pl do 30.06.2021 r. Podkreślamy jednak, że oprogramowanie to nie posiada już wsparcia jego twórców i zalecamy jego aktualizację! PHP PHP, czy też Hypertext Preprocesor to jeden z najczęściej stosowanych języków programowania, który cieszy się popularnością wśród doświadczonych webmasterów...
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy... Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci? Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com. Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć! e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie. Możesz wybierać spośród ponad 5 000 szablonów oraz 3 000 wtyczek pozwalających na dowolną konfigurację usługi dopasowując ją do swoich oczekiwań. Prosta konfiguracja daje możliwość samodzielnego ustawienia integracji z narzędziami analitycznymi...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.