Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 października 2019

Jak zaprojektować stronę główną?

Tagi: CloudHosting SEO strona www UX web design WordPress
jak zaprojektować stronę główną?

Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu zależy, czy zainteresujemy go swoją ofertą. Dlatego też projektowaniu strony głównej należy poświęcić wyjątkowo dużo uwagi. Jakie elementy warto na niej umieścić?

Dlaczego strona główna jest ważna?

Strona główna w dużej mierze decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie odniesie użytkownik mający kontakt z naszą marką w Internecie. Można to porównać do wizyty w butiku lub biurze, gdzie znaczenie ma nie tylko wystrój lokalu, ale także obsługa klienta.

Obsługa klienta powinna czytelnie przedstawić ofertę firmy, zaproponować konkretny produkt lub skierować gościa do specjalisty, który rozwiąże jego problem. Dzięki temu nie będzie zmuszony do bezradnego rozglądania się po lokalu w poszukiwaniu interesującego go produktu (co skończyłoby się zapewne tym, że opuściłby sklep i udał się do kolejnego).

Jak powinna być zaprojektowana strona główna?

Aby strona główna spełniała swoje zadanie, powinna w sposób jasny i czytelny przedstawiać najważniejsze atuty firmy. Jednocześnie musi to robić w formie bardzo skrótowej, aby użytkownik nie zniecierpliwił się czytaniem danej sekcji. Zniecierpliwiony użytkownik często zamknie stronę i nie przejdzie przewinie strony dalej.

Ze strony głównej użytkownik powinien dowiedzieć się, czy firma oferuje to, czego szuka oraz czy jest wiarygodna. Jeżeli na oba pytania udzieli odpowiedzi „tak”, jest szansa, że pozostanie na stronie, a nawet skorzysta z oferty firmy. W innym przypadku opuści witrynę i będzie szukał interesującej go oferty u konkurencji.

Trzeba pamiętać, że użytkownik podejmuje decyzje, czy zostanie na stronie, czy też ją opuści w ciągu sekund. Współczynnik użytkowników, którzy opuścili witrynę nie przechodząc na inne jej podstrony, to tzw. współczynnik odrzuceń. Jeżeli jest on wysoki, zdecydowanie warto zastanowić się nad przeprojektowaniem strony głównej lub udoskonaleniem jej treści.

Przykładowa strona główna

Aby pokazać, jak może wyglądać projekt strony głównej, posłużymy się przykładem. Wykonaliśmy w WordPressie stronę fikcyjnej agencji „E-Marketing” używając bezpłatnego motywu Hestia. Wszystkie widoczne na stronie sekcje można z łatwością skonfigurować samemu w identycznej formie graficznej, używając opcji DOSTOSUJ w pozycji WYGLĄD menu WordPressa.

Above the fold

Above the Fold (”powyżej linii zgięcia”) oznacza część strony, którą użytkownik widzi bez potrzeby przewijania strony. Znajdują się tu:

  • Logo

Logo jest najważniejszym składnikiem identyfikacji wizualnej marki. Powinno odzwierciedlać jej charakter — wartości z nią związane, cechę wyróżniającą markę na tle konkurencji czy charakter konkretnego produktu.

W tym celu używa się metaforycznych znaczeń używanych symboli. Warstwę znaczeniową mają także kolory oraz czcionki.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliści
  • Marka a kolory. Jak ich używać?

  • Menu

Główne menu powinno być proste i nie zawierać zbyt dużej ilości elementów. Dlatego też naszą ofertę należy przyporządkować do podstawowych grup. Nawet w przypadku rozbudowanego sklepu internetowego można stworzyć prosty podział na „Ona” i „On” – dział żeński i męski. Po najechaniu na pozycję wyświetlić się może jednak rozbudowane menu, w którym użytkownik będzie mógł  okonać już bardziej precyzyjnego wyboru.

Menu jest też miejscem, gdzie można umieścić ikony mediów społecznościowych kierujące do naszych profili social media. Tam również powinien się znaleźć przełącznik języka strony, jeżeli nasza witryny jest wielojęzyczna.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

  • Tło

Poniżej menu umieszcza się najczęściej duże, statyczne zdjęcie. Musi być ono bardzo dobrej jakości. Powinno w czytelny sposób nawiązywać do naszej oferty lub być interesującą kreacją reklamową.

Coraz rzadziej spotyka się obecnie, wszechobecny niegdyś slideshow (pokaz slajdów). Przestał być używany, ponieważ badania zachowań użytkowników na stronach pokazywały, że bardzo rzadko czekali oni na pojawienie się kolejnego slajdu. Zdarzało się również, że nie byli w stanie zdążyć z przeczytaniem interesującej ich informacji lub zdecydować się na kliknięcie przycisku Call To Action, podczas gdy już pojawiał się kolejny slajd. Dlatego też w zupełności wystarczające jest użycie statycznego zdjęcia (skoro i tak użytkownicy nie będą zazwyczaj czekać na następne).

W związku z rosnącą przepustowością łącz, coraz częściej na stronie głównej używa się także video. Jeżeli dysponujemy krótkim i przekonującym filmikiem, warto się nad tym zastanowić.

Popularne jest także stosowanie zdjęcia z efektem paralaksy. Zdjęcie takie przesuwa się nieznacznie wraz z ruchami myszki, co daje wrażenie przestrzeni i dodatkowej interakcji.

  • Nagłówek

W nagłówku powinno się znaleźć jasne i czytelne określenie korzyści, jaką odniesie potencjalny klient, jeśli skorzysta z naszej oferty. Jednocześnie nagłówek służy przekazaniu informacji, czym się zajmujemy.

Należy użyć krótkiego zdania (najwyżej dwóch), np. w trybie rozkazującym. Naszym celem jest przekonanie klienta, że potrzebuje tego, co oferujemy.

Odnosząc się do naszego przykładu agencji E-Marketing: jeżeli określimy, że naszym targetem są osoby, które jeszcze nie prowadzą działań marketingowych online, nasz nagłówek może brzmieć Reklamuj się w sieci — wydawaj mniej, zarabiaj więcej. Sugeruje on, że wydatki na kampanie online są niższe niż na reklamę tradycyjną.

Klientowi można także zadać pytanie, które uświadomi mu jego problem i zasugeruje, że znamy jego rozwiązanie. Zmieńmy zatem target naszej agencji na klienta, który już prowadzi działania marketingowe w Internecie, ale nie jest zadowolony z ich efektów oraz uważa, że przepłaca za kampanie online. W naszym przykładzie nagłówek będzie brzmiał zatem: Twoje kampanie online to duże wydatki i słabe efekty?

Naszym celem jest zatem, by użytkownik po przeczytaniu tego zdania pomyślał: „O! To o mnie”. Pojawi się wtedy szansa, że będzie zainteresowany naszym rozwiązaniem jego problemu.

  • Podtytuł

W podtytule mamy szansę na sprecyzowanie naszej oferty. Powinien być krótki i odpowiadać na pytanie „jakie problemy klienta rozwiązujemy”. W naszym przykładzie przy nagłówku Twoje kampanie online to duże wydatki i słabe efekty? podtytuł może brzmieć:

Skutecznie działamy w sieci z szacunkiem dla Twojego budżetu. Zero ruchów pozornych, tylko rezultaty!

W ten sposób doprecyzowujemy problem klienta zawarty w nagłówku – korzystając z naszych usług, może on w ramach swojego budżetu osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty.

  • Call To Action

Wezwanie do działania, czyli Call To Action (CTA), służy zachęceniu użytkownika do wykonania jakiejś czynności. Zależeć nam może np. na tym, aby przeszedł na stronę jednego z naszych produktów, która zachęci go do zakupu. Zazwyczaj są to słowa w trybie rozkazującym (”Dowiedz się więcej”, „Kup”).

Wezwania do działania są niezwykle skuteczne, ponieważ użytkownik najczęściej potrzebuje wiedzieć, jaki następny krok wykonać (nie chce się tego domyślać).

Tak będzie zatem wyglądała treść above the fold strony naszej przykładowej agencji:

Jak zaprojektować stronę główną? Dowiedz się na blogu nazwa.pl jak powinna wyglądać treść above the fold na internetowej strony wizytówki.

Below the Fold

Poniżej linii zgięcia (Below the Fold) możemy pozwolić sobie na większą dowolność w konstruowaniu strony. Warto tam jednak zawrzeć następujące elementy:

  • lista korzyści

Mogą to być trzy, cztery punkty wymieniające najważniejsze korzyści, które są związane z naszą ofertą (nie jej cechy). Ważne, aby korzyści nie było zbyt wiele, aby nie przytłoczyć użytkownika.

Pisanie o korzyściach bezpośrednio przekłada się na sprzedaż, ponieważ odwołuje się do emocji potencjalnego klienta. W gruncie rzeczy nie interesuje go bowiem, jaki jest produkt, ale co dla niego może on zrobić. Jeśli jednak chcemy wymienić cechy produktu, to użyjmy ich w nagłówku elementu, koncentrując się na korzyści w jego opisie. Np.:

Jak zaprojektować stronę główną? Sprawdź na blogu nazwa.pl jak przygotować skuteczną listę korzyści dla klienta na stronie głównej strony www.

  • krótki opis firmy/usługi/produktu

Za pomocą kilku zdań można wyrazić, czym w istocie jest nasz produkt lub w skrócie opisać naszą firmę. Ważne, aby unikać ogólnikowych (i niestety popularnych) sformułowań rodzaju „jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą”. Najlepiej skupić się na konkretach, pisząc, co robimy i dlaczego jesteśmy w tym dobrzy (albo co wyróżnia nasz produkt):

Opis firmy na stronie głównej firmowej strony internetowej to podstawa. Sprawdź jak napisać ciekawy opis firmy na blogu nazwa.pl.

  • prezentacja zespołu

W przypadku niewielkiej firmy usługowej, której kapitał opiera się przede wszystkim na wiedzy członków zespołu (takiej jak nasza agencja E-Marketing), warto ich przedstawić. Użyć do tego celu należy profesjonalnie wykonanych zdjęć oraz krótkich opisów.

W naszym przykładzie opis każdego z członków zespołu składa się z dwóch, trzech zdań. Pierwsza część opisu dotyczy kompetencji profesjonalnych danej osoby:

Autor nagradzanych kampanii, zawsze stawiający na efektywność.

Druga część określa zainteresowania i charakter członka zespołu. Ma to na celu skrócenie dystansu między potencjalnym klientem a prezentowaną osobą, pokazanie, że profesjonalista jest „także człowiekiem” (z którym można np. dzielić tę samą pasję lub cechy osobowości):

Online 24/7. Fan gier MMORPG.

Na stronie głównej przedstawmy zatem najważniejszych członków zespołu i ew. zawrzyjmy link do osobnej podstrony zawierającej sylwetki pozostałych osób. Na tej podstronie powinny się znaleźć także dłuższe opisy każdej z prezentowanych na stronie głównej osób.

Przy opisie każdego członka zespołu (zarówno na stronie głównej, jak i podstronie) dobrze jest umieścić ikony social media odsyłające do jego profili w mediach społecznościowych oraz ikonę umożliwiającą bezpośredni kontakt mailowy.

Zakładka "Poznaj nasz zespół" - prezentacja zespołu firmy na stronie www. Na blogu nazwa.pl poznaj zalety rozmieszczenia informacji o pracownikach na Twojej stronie.

  • referencje

Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, pozwalając uwiarygodnić nasz biznes. Klienci znacznie chętniej decydują się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi, jeżeli ktoś je zarekomenduje. Nie ma tu znaczenia, czy jest to osoba, którą znają czy też osoba obca. Ważne jedynie, aby rekomendacja brzmiała autentycznie (i oczywiście była autentyczna!).

Referencje powinny być podpisane imieniem i nazwiskiem oraz najlepiej nazwą pełnionej przez rekomendującego funkcji w danej firmie (i oczywiście nazwą samej firmy). Jeżeli dana osoba wyrazi na to zgodę, można zamieścić jej zdjęcie.

Na stronie głównej warto umieścić jedynie krótkie cytaty z najlepiej nas prezentujących referencji. Wybierając fragmenty, starajmy się, aby teksty przedstawiały różne problemy klientów, które zostały rozwiązane dzięki współpracy z naszą firmą. Na naszym przykładzie będzie to wyglądało następująco:

Referencje klientów wzbudzają zaufanie użytkowników odwiedzających stronę www. Poznaj zasady tworzenia zakładki "Co mówią o nas Klienci" na blogu nazwa.pl.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie rekomendacje?

  • Wpisy z bloga

Prowadzenie bloga firmowego służy nie tylko budowie wizerunku naszej firmy jako eksperta branży. Pomaga również w działaniach social media poprzez możliwość udostępniania wartościowych treści i służy działaniom SEO (pozycjonowania).

Dlatego też, jeśli mamy bloga, możemy zaprezentować tzw. zajawki (leady) najnowszych wpisów na stronie głównej. Pokaże to, że firma „żyje”, a także może zainteresować czytelnika, który spędzi przez to więcej czasu w naszej witrynie.

Blog na stronie to źródło informacji dla użytkowników oraz narzędzie do SEO i content marketingu. Sprawdź na blogu nazwa.pl jak przygotować zakładkę "wpisy z bloga" na stronie głównej.

  • Dane kontaktowe i formularz

Ważne, aby użytkownik nie był zmuszony do przechodzenia na stronę Kontakt w celu znalezienia informacji kontaktowych, ale znalazł je od razu na stronie głównej. Jeżeli potencjalny klient przewinie całą stronę i stwierdzi, że interesuje go nasza oferta, może chcieć otrzymać od nas więcej informacji i być może skorzysta z usług firmy.

W sekcji danych kontaktowych umieścić należy także formularz kontaktowy, dzięki któremu użytkownik będzie mógł do nas od razu napisać.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

PODSUMOWANIE

Strona główna jest jedną z najważniejszych stron witryny. To na nią najczęściej trafiają użytkownicy szukający informacji o naszej firmie. Dlatego też jej projektowaniu należy poświęcić dużo uwagi.

Strona główna dzieli się na dwie podstawowe części:

ABOVE THE FOLD (powyżej linii zgięcia)

Jest to fragment strony widoczny bez konieczności jej przewijania (czyli od razu po wejściu na stronę). Część ta zawiera następujące elementy:

  • logo

Za pomocą logo należy wyrazić charakter marki, ponieważ jest to pierwszy punkt kontaktu z nią klienta.

  • menu

Powinno być proste, czytelne i nie zawierać zbyt wielu elementów. Można w nim umieścić ikony social media.

  • tło nagłówka

Najlepiej zastosować statyczne zdjęcie, ewentualnie video. Obecnie nie używa się już pokazów slajdów.

  • nagłówek

Powinno to być jedno, maksymalnie dwa krótkie zdania wyrażające najważniejszą korzyść, jaką odniesie klient, jeśli skorzysta z naszej oferty.

  • podtytuł

Należy sprecyzować w nim, czym się zajmujemy, najlepiej również za pomocą języka korzyści.

  • wezwanie do działania

Przycisk Call to Action powinien zachęcać do skorzystania z oferty lub poznania jej szczegółów.

BELOW THE FOLD (poniżej linii zgięcia)

Jest to pozostała część strony, wymagająca od użytkownika jej przewinięcia w dół. Mogą się w niej znaleźć następujące sekcje:

  • lista korzyści

Należy wymienić w niej trzy, cztery korzyści, które można czerpać z naszego produktu/usługi. Nie powinny to być cechy, jeśli jednak chcemy je wymienić, zróbmy to w nagłówkach, pisząc o korzyściach w treści punktów.

  • krótki opis firmy/usługi/produktu

Powinno to być parę zdań opisujących, czym się zajmuje firma lub jakie są podstawowe cechy produktu wraz z uwzględnieniem ich najważniejszych atutów.

  • prezentacja zespołu

Należy przedstawić sylwetki kilku członków zespołu. Każdy z opisów powinien zawierać maksymalnie trzy zdania. Najlepiej skonstruować go z części dotyczącej profesjonalnych atutów osoby oraz części dotyczącej jej cech osobowości czy zainteresowań (w celu skróceniu dystansu pomiędzy potencjalnym klientem a członkiem zespołu).

  • referencje

Powinny to być krótkie cytaty z najważniejszych referencji. Najlepiej dobrać je tak, aby przedstawiały, w jaki sposób nasz produkt lub usługa rozwiązały problem klienta. Wszystkie referencje należy podpisać imieniem i nazwiskiem rekomendującego oraz stanowiskiem pełnionym w danej firmie.

  • wpisy z bloga

Można umieścić tu zajawki (leady) dwóch, trzech najnowszych wpisów z bloga.

  • dane kontaktowe

W tej sekcji powinny się znaleźć numery telefonu, adres oraz formularz kontaktowy.

Tak zaprojektowana strona główna pozwoli użytkownikowi zapoznać się z najważniejszymi atutami naszej firmy, co daje szansę, by został naszym klientem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Mattermost jako narzędzie do sprawnej komunikacji online | nazwa.pl
29 kwietnia 2025

Mattermost jako narzędzie do sprawnej komunikacji online

Właściwy przepływ informacji, szczególnie w miejscu pracy, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego... Właściwy przepływ informacji, szczególnie w miejscu pracy, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego funkcjonowania zespołu. W dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie praca zdalna jest codziennością, narzędzia do porozumiewania się są po prostu niezbędne. Mattermost od nazwa.pl doskonale realizuje takie zadanie. Poznaj szybkie i niezawodne oprogramowanie do prowadzenia komunikacji między użytkownikami, które dzięki nazwa.pl możesz mieć gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Narzędzie do komunikacji online Mattermost umożliwia efektywną komunikację w zespole, niezależnie od tego, gdzie znajdują się jego członkowie. Jedną z kluczowych zalet Mattermost w nazwa.pl jest jego gotowość do pracy od razu po aktywacji, bez konieczności przygotowywania serwera i żmudnej instalacji. Jedyne, co trzeba zrobić, to skonfigurować aplikację zgodnie z istniejącymi potrzebami w firmie. W tym miejscu warto podkreślić, że interfejs użytkownika jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu Mattermost jest łatwy w obsłudze nawet dla mniej doświadczonych osób. Wdrożenie tego narzędzia w firmie nie wymaga specjalnych szkoleń, co zwiększa efektywność pracy i pozwala dodatkowo obniżyć koszty jego uruchomienia. Możliwości Mattermost Aplikacja Mattermost oferuje szereg korzyści dla firm, które poszukują skutecznych narzędzi komunikacyjnych. Po pierwsze daje możliwość wymiany informacji w czasie rzeczywistym. Członkowie zespołu mogą szybko dzielić się pomysłami i podejmować wspólne decyzje. Całość odbywa się poprzez ogólnodostępne czaty...
Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl
9 września 2020

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB... Spółka nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB przestrzeni dyskowej na strony WWW i pocztę elektroniczną. Nowa oferta stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spółki, którzy zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na miejsce do przechowywania danych. Dla wielu firm, które przez lata działają w cyfrowym świecie i zgromadziły bardzo dużą ilość danych, to nie moc obliczeniowa serwera, ale przestrzeń dyskowa stanowi barierę do dalszego rozwoju. Rosnąca ilość poczty, wysyłanej i odbieranej każdego dnia, stanowi większość zajętej powierzchni dyskowej. Gigabajty danych przesyłanych przez maile dokumentują historię kontaktów i rozliczeń z klientami, stanowiąc podstawową bazę wiedzy każdej firmy o swoich kontrahentach. Powoduje to, że skrzynki pocztowe stale zwiększają swoją objętość i jest to trend, który można zaobserwować od wielu lat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wsłuchując się w ich głosy, spółka nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty nowe pakiety usług hostingu stron WWW i poczty elektronicznej o nazwie CloudHosting, pozwalające przechowywać nawet 2 TB poczty i danych udostępnianych na stronach WWW. Oprócz typowych usług hostingu WWW, firma nazwa.pl wprowadziła do oferty również wyspecjalizowane pakiety przeznaczone do obsługi poczty o nazwie CloudMail. Usługi te udostępniają również do 2 TB miejsca dyskowego, z tym że można je przeznaczyć w całości na pocztę...
Co wpływa na szybkość działania serwisu WWW | nazwa.pl
20 sierpnia 2020

Co wpływa na szybkość działania serwisu WWW?

Szybkość wczytywania serwisu internetowego jest podstawową cechą, która wpływa na liczbę jego odwiedzin. Czas... Szybkość wczytywania serwisu internetowego jest podstawową cechą, która wpływa na liczbę jego odwiedzin. Czas generowania dynamicznych stron WWW, wykorzystujących bazy danych, jest uzależniony od rodzaju procesorów i dysków stosowanych na serwerach firmy hostingowej. Bardzo szybkie dyski Intel Optane i procesory serwerowe Intel Xeon taktowane zegarem 5 GHz, w połączeniu z technologią CloudHosting, sprawiają, że witryny utrzymywane na serwerach nazwa.pl działają wielokrotnie szybciej niż u konkurencji. Prędkość strony internetowej kluczem do sukcesu Czas generowania strony WWW wpływa przede wszystkim na pierwsze wrażenie, które serwis internetowy wywiera na użytkowniku i potencjalnym kliencie. Może mieć on kluczowe znaczenie dla zawarcia transakcji lub wejścia użytkownika w interakcję z treścią strony WWW. Dlatego coraz więcej właścicieli serwisów zleca sprawdzenie szybkości witryny agencjom informatycznym lub samodzielnie korzysta z dostępnych narzędzi w Internecie. Badania przeprowadzane przez Google wykazują, że prędkość strony internetowej wpływa na liczbę jej odwiedzin. Za szybką witrynę jest uważany serwis, którego czas wczytywania wynosi poniżej 2,5 sekundy, a jeśli oczekiwanie trwa 3 sekundy lub więcej, to ponad połowa użytkowników go opuści. Ponadto odbiorcy, którzy porzucili stronę z powodu długiego wczytywania, zapewne już do niej nie wrócą. Szybkość wczytywania się strony jest także jednym z elementów, od którego zależy współczynnik odrzuceń, czyli odsetek sesji, podczas których użytkownik odwiedził tylko jedną podstronę w danym serwisie i nie podjął żadnej dalszej interakcji. Dany współczynnik ma wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, co oznacza...
jak prowadzić social media
4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach... Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić? Wybierz szklane pudełko Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym. Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę. Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym...
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy... Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać? Poza prawem Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO. Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego. Grzech spamu Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta...
dzień backupu danych
29 marca 2019

Świętuj z nami Dzień Backupu

Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci...Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci wiąże się z wieloma narzędziami, które umożliwiają zabezpieczanie stron internetowych, blogów czy e-sklepów. Z okazji nadchodzącego 31 marca Dnia Backupu należy wspomnieć jeszcze o tym rozwiązaniu, które można zaliczyć do kategorii prewencji przed cyberzagrożeniami. Święto obchodzone jest już od 2011 roku! W sieci dla każdego użytkownika najważniejsze są jego dane. W minionym roku utracono lub skradziono 18 mln rekordów dziennie, czyli średnio 214 w ciągu sekundy. W przypadku osób fizycznych najczęściej w grę wchodzą wrażliwe informacje, takie jak np. loginy czy hasła. Jeżeli chodzi o firmy działające w Internecie, sprawa robi się bardziej skomplikowana. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa biorą odpowiedzialność za dane użytkowników, które pozostawiane są chociażby w formularzu kontaktowym czy newsletterze. To samo będzie tyczyło się również autorów blogów czy posiadaczy prostej strony WWW. Nie każdy z nich musi mieć styczność z danymi odbiorców, ale wszyscy posiadają swoje treści w Internecie. I na pewno żaden z wymienionych podmiotów nie chciałby stracić swoich – dlatego tak ważny jest backup. Backup to nic innego jak kopia bezpieczeństwa. Na podstawie posiadanych zapasowych materiałów, można bez problemu odtworzyć dane, które zostały uszkodzone lub w najgorszym przypadku utracone. Awaria, wynikająca z przerwy w dostępie do treści w Internecie, może doprowadzić największe firmy z branży e-commerce nawet do setek tysięcy złotych strat. W zapobieganiu takim sytuacjom pomoże odpowiednie narzędzie do tworzenia backupu. O ważności wykonywania kopii zapasowych nie trzeba...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.