Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Tagi: marka marketing
Psychologia kolorów | nazwa.pl

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy?

Czym jest psychologia kolorów?

Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni.

Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji.

Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. 

Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)?

ŻÓŁTY — OPTYMIZM

Kolor żółty kojarzy się ze słońcem. Konotuję radość i optymizm. Stosowany bywa także jednak jako ostrzeżenie ze względu na swój wyrazisty charakter.

Żółtego należy używać z umiarem, ponieważ jest bardzo jaskrawy. Przy odrobinie tego koloru w logo (np. jako elementu graficznego obok nazwy firmy lub w formie jednej, barwnej litery) marka może wzbudzać pozytywne emocje. Żółty jest dobrym kolorem także do wyróżnienia jednego z elementów strony internetowej.

CZERWONY — EKSCYTACJA I DZIAŁANIE

Kolor czerwony kojarzony jest z pasją, energią, działaniem i przede wszystkim ekscytacją. Jest to barwa niezwykle zmysłowa. Konotuje jednak także niebezpieczeństwo, dlatego czerwonego należy używać bardzo oszczędnie.

W witrynie kolor ten będzie świetny dla przycisków call to action, ponieważ zwraca na siebie uwagę i pobudza do działania. Czerwony sprawdzi się także przy wyróżnianiu ważnych elementów designu strony.

POMARAŃCZOWY — KREATYWNOŚĆ I PEWNOŚĆ SIEBIE

Kolor pomarańczowy kojarzony jest z kreatywnością, przygodą, entuzjazmem i sukcesem. Barwa ta zastosowana w elemencie graficznym wprowadzi energię i wzbudzi pozytywne emocje. Pomarańczowy nadaje się do wykorzystania w przyciskach call to action oraz by przyciągnąć uwagę użytkownika do istotnych elementów strony internetowej.

RÓŻOWY — KOBIECOŚĆ

Różowego używają zazwyczaj marki skierowane do kobiet. Bywa też kojarzony z niedojrzałością i zabawą, przez co jest często stosowany przez producentów zabawek dla dziewczynek. Kolor różowy przywołuje także uczucie macierzyńskie.

ZIELONY — SPOKÓJ, ZDROWIE I ROZWÓJ

Kolor zielony konotuje naturę, zdrowie, wzrost i płodność. Przywołuje także konotacje z pieniędzmi. Będzie doskonałym wyborem dla marek z branży zdrowia i fitness, a także firm z branży rolniczej. 

Zielony kojarzy się także z ekologicznym stylem życia, dlatego wszystkie marki, które chcą być odbierane jako dbające o przyrodę, mogą zastanowić się nad zastosowaniem tego koloru.

NIEBIESKI — STABILNOŚĆ, SPOKÓJ, ZAUFANIE

Kolor niebieski jest kojarzony z niebem. Konotuje trwałość i stabilność budząc przez to zaufanie. Jednocześnie jest też kolorem smutku, który może działać na odbiorcę depresyjnie (nie bez powodu ponury nastrój określany jest w języku angielskim jako blue mood). 

Niebieski sprawdzi się w np. w przypadku marek z branży usług biznesowych lub ubezpieczeniowych ponieważ kojarzy się ze stabilizacją.

FIOLETOWY — LUKSUS

Fioletowy kojarzy się ze szlachetnością, luksusem, mądrością i duchowością. Wykorzystać go mogą marki sprzedające produkty z górnej półki, usługi edukacyjne czy związane z dystrybucją wartościowych treści.

BIAŁY — CZYSTOŚĆ I NIEWINNOŚĆ

Kolor biały konotuje niewinność, dobroć, czystość i pokorę. Jeśli chodzi o negatywne skojarzenia, biały może oznaczać także sterylność i zimno.

Biały będzie dobrze wyróżniał treść na kontrastowym tle, którego kolor również można dobrać w odniesieniu do psychologii barw. Jednocześnie należy unikać publikowania całej treści strony w formie białej czcionki np. na czarnym tle. Tekst jest wtedy trudny w odbiorze i robi wrażenie, jakby był w całości wyróżniony.

CZARNY — TAJEMNICA, WYRAFINOWANIE I ELEGANCJA

Skojarzenie koloru czarnego z elegancją sprawia, że sprawdzi się on w przypadku marek sprzedających towary z wyższej półki. Często jest wykorzystywany przez firmy z branży mody. Trzeba jednak pamiętać, że kolor ten kojarzy się także ze smutkiem, żałobą i gniewem.

Czarne przyciski na białym tle będą też skuteczne jako call to action, np. w buttonach „dodaj do koszyka”.

SZARY — NEUTRALNOŚĆ I RÓWNOWAGA

Kolor szary reprezentuje neutralność, spokój i równowagę. Z drugiej strony może oznaczać także nudę i zrezygnowanie (”szare życie”). Jego bardzo jasne odcienie dobrze nadają się na tło strony internetowej.

BRĄZOWY — ZIEMIA I BEZPIECZEŃSTWO

Kolor brązowy kojarzony jest z naturalnością, komfortem oraz stabilnością. Często stosowany jest przez marki z branży produktów żywnościowych oraz te oferujące produkty naturalne.

PODSUMOWANIE

Kolory mają niebagatelne znaczenie dla tego, jak konsumenci odbierają markę. Znajomość emocji, które wywołują barwy, pozwoli firmie wyrazić wartości, z którymi chce być kojarzona.

Kolory wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, dlatego trzeba pamiętać, by wybierając konkretną barwę dobrać ją stosownie do naszego targetu. 

Kolory mają też olbrzymie znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika stron internetowych. Za ich pomocą można wyróżnić określone elementy witryny. Barwy decydują także o skuteczności przycisków call to action.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poznaj zalety korzystania z certyfikatów SSL | nazwa.pl
23 października 2024

Poznaj zalety korzystania z certyfikatów SSL

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby Twoje prywatne dane wpadły w niepowołane ręce? Każdego... Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby Twoje prywatne dane wpadły w niepowołane ręce? Każdego dnia miliony użytkowników Internetu wprowadzają w sieci informacje o sobie, licząc na to, że będą one bezpieczne. Niestety, bez odpowiedniego mechanizmu ochrony bardzo łatwo mogą one zostać przejęte przez cyberprzestępców. Certyfikaty SSL odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu poufności i stanowią fundament bezpiecznego przeglądania oraz transferu informacji w sieci. Sprawdź, jakie zagrożenia niesie za sobą brak szyfrowania witryn za pomocą certyfikatów SSL. Podstawową zaletą certyfikatów SSL jest zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy użytkownikiem a serwerem. Certyfikaty SSL szyfrują informacje, które stają się nieczytelne dla cyberprzestępców. Hasła, dane osobowe czy rozliczeniowe, są dzięki certyfikatom SSL chronione przed nieautoryzowanym dostępem. Co by się stało, gdyby zabrakło szyfrowanego połączenia? Ułatwione zadanie dla cyberprzestępców Bez szyfrowania dane wprowadzane do sieci stają się łatwym celem. Cyberprzestępcy mogą bez trudu przechwycić niechronione informacje i poznać imię, nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy czy numer karty kredytowej swojej ofiary. Techniki hakerskie, takie jak ataki typu Man-in-the-Middle, pozwalają przestępcom przejąć kontrolę nad połączeniem internetowym i zbierać cenne informacje bez wiedzy użytkowników. To z kolei naraża każdego na potencjalne straty finansowe, a właścicieli stron WWW dodatkowo na utratę zaufania i reputacji....
Total Cost of Ownership (TCO) usług hostingowych | nazwa.pl
16 listopada 2022

Total Cost of Ownership (TCO) usług hostingowych

Decydując się na hosting dla swojej firmy, powinno się oszacować wszystkie koszty z nim związane. Często... Decydując się na hosting dla swojej firmy, powinno się oszacować wszystkie koszty z nim związane. Często rozpoczynając działalność w sieci, firmy błędnie zakładają, że między poszczególnymi ofertami hostingowymi nie ma żadnych różnic, więc wystarczy wybrać tę, która jest najtańsza. Bardzo szybko jednak okazuje się, że pozorna oszczędność na start prowokuje lawinę wydatków na specjalistów IT. Jak więc uniknąć nadmiarowych kosztów, nie dając się zwieść pozornie tanim ofertom? Odpowiedzią jest weryfikacja Total Cost of Ownership (TCO) usługi hostingowej. Worek bez dna Część przedsiębiorców decyduje się na zakup taniego hostingu o ograniczonych funkcjach i możliwościach. Początkowo mogą nawet czerpać z niego korzyści. Jednak z czasem, jeśli firmie zależy na coraz lepszej pozycji na rynku, mogą zacząć się problemy. Jednym z nich będzie między innymi brak dostępu do infrastruktury wysokiej dostępności HA (High Availability), odpowiadającej za zapewnienie ciągłości działania usługi. Problemem będzie także brak automatyzacji kluczowych dla obsługi hostingu procesów, wśród których można wymienić chociażby implementację zabezpieczenia DNSSEC dla każdej posiadanej domeny czy też zarządzanie rekordami SPF, DKIM i DMARC, które są niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa firmowej poczty e-mail...
Pierwsza sieć CDN w Polsce dostępna dla wszystkich! | nazwa.pl
25 stycznia 2022

Pierwsza sieć CDN w Polsce dostępna dla wszystkich!

CDN nazwa.pl to pierwsza sieć dystrybucji treści, której węzły zlokalizowane zostały na terenie Polski. Bezpośrednie... CDN nazwa.pl to pierwsza sieć dystrybucji treści, której węzły zlokalizowane zostały na terenie Polski. Bezpośrednie połączenia z ogólnopolskimi operatorami, takimi jak Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Plus, Vectra (Multimedia), w sześciu największych miastach w Polsce zapewniają błyskawiczne dostarczanie stron WWW do każdego miejsca w kraju. Węzły w Europie Zachodniej i USA stanowią skuteczne uzupełnienie sieci CDN nazwa.pl, zapewniając w szczególności lepsze czasy dla crawlerów Google. Z usługi CDN nazwa.pl może skorzystać każdy, niezależnie czy utrzymuje swoją stronę na serwerze VPS, dedykowanym lub po prostu w innej firmie hostingowej. Szybkość i dopasowanie do polskich klientów Szybkość ładowania strony WWW zależy nie tylko od wydajności samego serwera, ale również od czasu potrzebnego na dostarczenie jej elementów do przeglądarki. Przesyłanie strony WWW trwa tym dłużej, im większa odległość dzieli użytkownika od serwera, na którym ona się znajduje. O ile dynamicznie zmieniająca się zawartość strony musi być generowana bezpośrednio na serwerze, to statyczne jej elementy, takie jak grafiki i arkusze stylów, mogą być przechowywane na serwerach bliższych lokalizacji użytkowników, co znacznie przyspiesza ich przesyłanie. Istnieje wielu dostawców usług CDN, ale ich oferta skierowana jest do wielkich koncernów międzynarodowych, które działają globalnie. Swoją obecność w Polsce...
dysk sieciowy a bezpieczeństwo danych
10 września 2021

Dysk sieciowy a bezpieczeństwo danych

Dyski sieciowe zostały stworzone z myślą o przechowywaniu dużych zbiorów danych i tradycyjnie są uznawane... Dyski sieciowe zostały stworzone z myślą o przechowywaniu dużych zbiorów danych i tradycyjnie są uznawane za stosunkowo bezpieczny nośnik. Warto jednak zauważyć, że w ostatnich latach notuje się wzrost liczby ataków ransomware, wymierzonych właśnie w serwery NAS. Z tego powodu coraz więcej użytkowników zadaje sobie pytanie: czy na tych urządzeniach nadal można polegać? NAS na celowniku Najczęściej fizycznym dyskiem sieciowym jest określane urządzenie typu NAS (ang. Network Attached Storage). To niewielki sprzęt z własnym systemem operacyjnym i procesorem, zawierający jedną, dwie, a czasami nawet kilka kieszeni na dyski twarde. Dodajmy, że dyskiem sieciowym może być też tradycyjny serwer, dostępny z poziomu firmowej sieci lokalnej. Nazywane są tak również usługi przechowywania plików online, takie jak Dysk Google, Microsoft OneDrive czy DropBox. Urządzenie NAS podpięte do Internetu ma własny adres IP w sieci lokalnej. Często jest on także udostępniany w Internecie, nawet jeżeli połączenie internetowe, z którego korzysta, nie posiada dedykowanego adresu IP. Do logowania na dysku sieciowym służy interfejs online (podobnie jak w panelu ustawień routera, jest to specjalna strona WWW, przechowywana w pamięci urządzenia). Pojawiające się w ostatnich latach ataki ransomware głównie dotyczyły skanowania sieci w poszukiwaniu serwerów NAS, „wystawionych” publicznie przez użytkowników...
szyfrowanie backupu
19 marca 2020

5 zalet szyfrowania backupu

Ludzie podobno dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i na tych, którzy zaczną je robić. Niestety... Ludzie podobno dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i na tych, którzy zaczną je robić. Niestety w dobie szalejącego w Internecie ransomware’u i innych form cyberprzestępczej działalności samo posiadanie backupu nie wystarcza. Ochronę danych należy stosować na wielu poziomach. Takie dodatkowe warstwy zabezpieczeń to szyfrowanie i backup w chmurze, które, występując wspólnie, znacząco zmniejszają ryzyko utraty danych. Oto najważniejsze zalety tych rozwiązań. Lepsza ochrona danych Zasadniczą rolę w ochronie danych pełni tzw. obwodowy system bezpieczeństwa. W firmach jest to mniej lub bardziej złożona infrastruktura, obejmująca na przykład zapory sieciowe i narzędzia do ochrony punktów końcowych. Na komputerach użytkowników indywidualnych taką ochronę zapewniać powinien program antywirusowy. O ile jednak system bezpieczeństwa ma za zadanie chronić integralność danych przed atakami z zewnątrz, czyli próbami włamań, infekcjami złośliwym oprogramowaniem i ransomware’em, to gdy już dojdzie do skutecznej infiltracji, jest bezsilny, a włamywacz może do woli hulać po dyskach peceta albo po komputerach pracowników i wykradać cenne dane. Szyfrowanie danych pozwala oddzielić bezpieczeństwo systemu od bezpieczeństwa danych i zabezpiecza dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. Zgodność z RODO Jeżeli prowadzisz firmę, której działalność obejmuje przetwarzanie danych osobowych, szczególna dbałość o bezpieczeństwo danych powinna leżeć w Twoim szeroko pojętym interesie. Rozporządzenie RODO w artykule 32 nakłada na Ciebie jako administratora...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.