Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Tagi: marka marketing
Psychologia kolorów | nazwa.pl

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy?

Czym jest psychologia kolorów?

Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni.

Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji.

Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. 

Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)?

ŻÓŁTY — OPTYMIZM

Kolor żółty kojarzy się ze słońcem. Konotuję radość i optymizm. Stosowany bywa także jednak jako ostrzeżenie ze względu na swój wyrazisty charakter.

Żółtego należy używać z umiarem, ponieważ jest bardzo jaskrawy. Przy odrobinie tego koloru w logo (np. jako elementu graficznego obok nazwy firmy lub w formie jednej, barwnej litery) marka może wzbudzać pozytywne emocje. Żółty jest dobrym kolorem także do wyróżnienia jednego z elementów strony internetowej.

CZERWONY — EKSCYTACJA I DZIAŁANIE

Kolor czerwony kojarzony jest z pasją, energią, działaniem i przede wszystkim ekscytacją. Jest to barwa niezwykle zmysłowa. Konotuje jednak także niebezpieczeństwo, dlatego czerwonego należy używać bardzo oszczędnie.

W witrynie kolor ten będzie świetny dla przycisków call to action, ponieważ zwraca na siebie uwagę i pobudza do działania. Czerwony sprawdzi się także przy wyróżnianiu ważnych elementów designu strony.

POMARAŃCZOWY — KREATYWNOŚĆ I PEWNOŚĆ SIEBIE

Kolor pomarańczowy kojarzony jest z kreatywnością, przygodą, entuzjazmem i sukcesem. Barwa ta zastosowana w elemencie graficznym wprowadzi energię i wzbudzi pozytywne emocje. Pomarańczowy nadaje się do wykorzystania w przyciskach call to action oraz by przyciągnąć uwagę użytkownika do istotnych elementów strony internetowej.

RÓŻOWY — KOBIECOŚĆ

Różowego używają zazwyczaj marki skierowane do kobiet. Bywa też kojarzony z niedojrzałością i zabawą, przez co jest często stosowany przez producentów zabawek dla dziewczynek. Kolor różowy przywołuje także uczucie macierzyńskie.

ZIELONY — SPOKÓJ, ZDROWIE I ROZWÓJ

Kolor zielony konotuje naturę, zdrowie, wzrost i płodność. Przywołuje także konotacje z pieniędzmi. Będzie doskonałym wyborem dla marek z branży zdrowia i fitness, a także firm z branży rolniczej. 

Zielony kojarzy się także z ekologicznym stylem życia, dlatego wszystkie marki, które chcą być odbierane jako dbające o przyrodę, mogą zastanowić się nad zastosowaniem tego koloru.

NIEBIESKI — STABILNOŚĆ, SPOKÓJ, ZAUFANIE

Kolor niebieski jest kojarzony z niebem. Konotuje trwałość i stabilność budząc przez to zaufanie. Jednocześnie jest też kolorem smutku, który może działać na odbiorcę depresyjnie (nie bez powodu ponury nastrój określany jest w języku angielskim jako blue mood). 

Niebieski sprawdzi się w np. w przypadku marek z branży usług biznesowych lub ubezpieczeniowych ponieważ kojarzy się ze stabilizacją.

FIOLETOWY — LUKSUS

Fioletowy kojarzy się ze szlachetnością, luksusem, mądrością i duchowością. Wykorzystać go mogą marki sprzedające produkty z górnej półki, usługi edukacyjne czy związane z dystrybucją wartościowych treści.

BIAŁY — CZYSTOŚĆ I NIEWINNOŚĆ

Kolor biały konotuje niewinność, dobroć, czystość i pokorę. Jeśli chodzi o negatywne skojarzenia, biały może oznaczać także sterylność i zimno.

Biały będzie dobrze wyróżniał treść na kontrastowym tle, którego kolor również można dobrać w odniesieniu do psychologii barw. Jednocześnie należy unikać publikowania całej treści strony w formie białej czcionki np. na czarnym tle. Tekst jest wtedy trudny w odbiorze i robi wrażenie, jakby był w całości wyróżniony.

CZARNY — TAJEMNICA, WYRAFINOWANIE I ELEGANCJA

Skojarzenie koloru czarnego z elegancją sprawia, że sprawdzi się on w przypadku marek sprzedających towary z wyższej półki. Często jest wykorzystywany przez firmy z branży mody. Trzeba jednak pamiętać, że kolor ten kojarzy się także ze smutkiem, żałobą i gniewem.

Czarne przyciski na białym tle będą też skuteczne jako call to action, np. w buttonach „dodaj do koszyka”.

SZARY — NEUTRALNOŚĆ I RÓWNOWAGA

Kolor szary reprezentuje neutralność, spokój i równowagę. Z drugiej strony może oznaczać także nudę i zrezygnowanie (”szare życie”). Jego bardzo jasne odcienie dobrze nadają się na tło strony internetowej.

BRĄZOWY — ZIEMIA I BEZPIECZEŃSTWO

Kolor brązowy kojarzony jest z naturalnością, komfortem oraz stabilnością. Często stosowany jest przez marki z branży produktów żywnościowych oraz te oferujące produkty naturalne.

PODSUMOWANIE

Kolory mają niebagatelne znaczenie dla tego, jak konsumenci odbierają markę. Znajomość emocji, które wywołują barwy, pozwoli firmie wyrazić wartości, z którymi chce być kojarzona.

Kolory wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, dlatego trzeba pamiętać, by wybierając konkretną barwę dobrać ją stosownie do naszego targetu. 

Kolory mają też olbrzymie znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika stron internetowych. Za ich pomocą można wyróżnić określone elementy witryny. Barwy decydują także o skuteczności przycisków call to action.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku
16 kwietnia 2025

CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku

Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość działania strony internetowej, wybór hostingu nie może być przypadkowy... Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość działania strony internetowej, wybór hostingu nie może być przypadkowy. Najnowsze testy wydajności pokazują, że to właśnie hosting w chmurze nazwa.pl działa najszybciej. Wyniki Vanilla Benchmark nie pozostawiają wątpliwości – strony na serwerach nazwa.pl generują się nawet 2,5x krócej niż u konkurencji. Konkurencja daleko w tyle Najnowsze testy wykonane za pomocą skryptu Vanilla Benchmark (https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php), który bada czas wykonania operacji PHP, jednoznacznie wskazują, że CloudHosting od nazwa.pl nie ma sobie równych. Dzięki technologii chmurowej czas wykonywania skryptu w nazwa.pl wynosi zaledwie 56 ms, co jest wynikiem, który znacząco wyprzedza konkurencję. Dla porównania na wykonanie tych samych operacji ovh.pl potrzebuje 103 ms, home.pl – 105 ms, a cyberfolks.pl aż 136 ms. To jednoznacznie pokazuje, że CloudHosting od nazwa.pl jest najlepszym rozwiązaniem dla tych, którzy stawiają na wydajność i prędkość ładowania witryny. Do testów szybkości wykorzystany został popularny skrypt Vanilla Benchmark. Na każdym z hostingów badanie wykonywane było z wykorzystaniem PHP w wersji 8.3, na usługach zamówionych wcześniej ze strony dostawcy, które nie były obciążone przez żadne dodatkowe zadania. Pomiary przeprowadzono w dniu 2 kwietnia 2025 r. Przewaga hostingu w chmurze od nazwa.pl, który okazał się nawet 2.5x szybszy od usług konkurencyjnych firm, nie jest przypadkowa. Oparty jest on na wysokiej jakości serwerach wyposażonych w nowoczesne procesory Intel Xeon, które zapewniają błyskawiczne wykonywanie wszystkich operacji. To właśnie dzięki nowoczesnej infrastrukturze nazwa.pl jest w stanie obsługiwać strony internetowe z najwyższą wydajnością, nie tracąc przy tym na stabilności...
13 lutego 2025

Walentynkowy mailing – podaruj swoim klientom odrobinę miłości!

Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z... Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z klientami i przypomnieć im o swojej ofercie! Właśnie dlatego w Mailer Panel udostępniliśmy specjalne walentynkowe szablony e-maili, które pomogą Ci w skutecznym kontakcie z użytkownikami i ociepleniu wizerunku Twojej marki. Dlaczego warto wysłać walentynkowy mailing? Każdy lubi czuć się doceniony, a drobne gesty w komunikacji z klientami budują lojalność i wzmacniają relacje. Wysyłając personalizowane wiadomości możesz nie tylko wywołać uśmiech na twarzach odbiorców, ale także skutecznie przypomnieć im o swojej ofercie. Walentynki to świetna okazja, aby podziękować klientom za zaufanie, zaoferować im specjalny rabat lub promocję czy poinformować o nowościach w Twojej firmie. Walentynkowe szablony – stwórz piękną kampanię w kilka minut! Możesz ułatwić sobie stworzenie atrakcyjnych wiadomości, bo w Mailer Panel znajdziesz wiele gotowych szablonów e-maili w romantycznym, ale profesjonalnym stylu. Wystarczy wybrać jeden z nich, dostosować treść do swojej branży i gotowe! Usługa Email Marketing od nazwa.pl sprawi, że Twój mailing trafi do skrzynek klientów już w kilka chwil...
Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl | nazwa.pl
12 grudnia 2024

Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl

Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności... Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności i sukcesie. Każda sekunda opóźnienia wpływa na mniejszą liczbę odwiedzin oraz konwersji, nawet wśród lojalnych klientów. Czy wiesz, jak szybko ładuje się Twoja strona? Być może warto popracować nad jej przyspieszeniem? Korzystając z test2speed.pl, możesz w prosty sposób sprawdzić, jak długo użytkownicy z różnych części Polski czekają na wczytanie Twojej witryny. Testy z pięciu miast w Polsce Narzędzie test2speed.pl przeprowadza badania szybkości ładowania stron jednocześnie z pięciu dużych miast w Polsce: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy, że wpiszesz adres dowolnej strony, a w kilka chwil otrzymasz szczegółowy raport na temat jej wydajności. Wyniki są prezentowane za pomocą prostego w interpretacji raportu, w którym obok średniej prędkości ładowania znajdziesz także podgląd strony oraz średni czas opóźnienia w połączeniu z hostingiem (ping). Gdzie są pliki Twojej strony? Narzędzie test2speed.pl umożliwia sprawdzenie, jaką trasę pokonuje witryna, zanim dotrze do przeglądarki internetowej. MTR łączy w sobie dwie popularne funkcje – traceroute i ping. Traceroute pokazuje trasę przez różne punkty sieci, a ping mierzy opóźnienia na tej trasie. Nietrudno zgadnąć, że im niższy ping przy docelowym adresie, tym szybciej dane z serwera pojawiają się w przeglądarkach internetowych osób wyświetlających stronę. Przyjmuje się, że dla optymalnego działania...
Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl
21 września 2022

Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?

Chcąc korzystać z dodatkowej ochrony swojej korespondencji e-mail przed nieuprawnionym dostępem, włącz... Chcąc korzystać z dodatkowej ochrony swojej korespondencji e-mail przed nieuprawnionym dostępem, włącz w jej konfiguracji zabezpieczenie 2FA. Niezależnie od tego, czy do odbierania poczty wykorzystujesz Cloud Mail, czy program na komputerze pobierający wiadomości przez protokół IMAP4 lub POP3, zabezpieczenie 2FA wprowadza wymóg dodatkowej autoryzacji podczas logowania. Zabezpieczenie 2FA dla poczty jest dostępne za darmo do końca aktualnie obowiązującego Okresu Abonamentowego wszystkich usług hostingowych zakupionych lub odnowionych przed 1.07.2024 roku. Z zabezpieczeniem 2FA na co dzień spotykasz się w bankowości elektronicznej, a w nazwa.pl możesz dzięki niemu skutecznie chronić poufność swojej korespondencji mailowej. Jeżeli samodzielnie administrujesz hostingiem, na którym założone jest to konto e-mail, możesz włączyć zabezpieczenie 2FA dla swojej poczty w CloudHosting Panel po zalogowaniu na stronie https://admin.nazwa.pl. W innym przypadku skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za zarządzanie hostingiem i przekaż jej poniższe informacje. Po zalogowaniu do CloudHosting Panel z menu POCZTA wybierz Wykaz kont e-mail (1). Z listy skrzynek założonych na swoim hostingu wybierz tę, dla której chcesz skonfigurować zabezpieczenie 2FA. W tym celu kliknij link Aktywuj (1) widoczny obok jej nazwy. W formularzu modyfikacji konta przejdź do sekcji Zabezpieczenie 2FA. Wskaż preferowaną metodę dodatkowej autoryzacji, wybierając jako jej rodzaj albo SMS, albo aplikację Google Authenticator...
Polecaj usługi nazwa.pl i wygrywaj nagrody od marki Apple
8 października 2020

Webmasterze, wygraj Apple MacBook Air polecając usługi nazwa.pl!

Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę... Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 i Apple iPhone XS to główne nagrody w konkursie zorganizowanym przez spółkę nazwa.pl. Konkurs skierowany jest w szczególności do webmasterów i osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale udział może wziąć w nim każdy. Chcesz otrzymać którąś z nagród? Nowa odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl skierowana jest głównie do osób, które zawodowo zajmują się tworzeniem stron WWW i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Aby wygrać którąś z atrakcyjnych nagród, należy w Programie Partnerskim organizowanym przez spółkę polecić jej usługi za jak największą kwotę. Konkurs trwa od 8.10.2020 r. do 31.12.2020 r. Program Partnerski nazwa.pl w czasie trwania konkursu pozwala wszystkim jego uczestnikom uzyskać 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy poleconych usług. Najwyższe prowizje w branży oferowane za zakup usług firmy, która niedawno została nominowana statuetką „Firma hostingowa roku”, stanowić mogą pokaźny, stały przychód w budżecie każdego webmastera, gdyż prowizje w Programie Partnerskim za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Dodać należy również, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl w przeciwieństwie do wielu innych tego typu programów wypłacane są za pomocą przelewów bankowych, a nie w postaci usług firmy i to w przeciągu 24 h od zgłoszenia wypłaty w Panelu Klienta nazwa.pl...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.