Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(85)
  • WordPress(55)
  • e-Sklep(55)
  • Backup(13)
  • Poczta(13)
  • VPS(9)
  • Internet i technologia(80)
  • Webmastering(28)
Posted on 22 października 2020

Czym jest marketing sensoryczny?

Tagi: marketing
Czym jest marketing sensoryczny | nazwa.pl

Marketerzy w najważniejszych kreacjach wpływają na nasz zmysł wzroku. Reklamy i branding koncentrują się przecież na designie — poczynając od umiejscowienia i kolorystyki elementów, a kończąc na wykorzystywaniu kompletnych, spójnych i popularnych trendów w komunikacji wizualnej. Nie pomijając wzroku, warto też zwrócić uwagę na inne zmysły, za pomocą których klienci odbierają przekazy marki.

Marketing sensoryczny, czyli?

Kampanie z zakresu marketingu sensorycznego odwołują się do pięciu ludzkich zmysłów: wzroku, słuchu, zapachu, dotyku i smaku. Bodźce odbierane za pomocą tych zmysłów silnie oddziaływają na ludzkie emocje, mogąc wpłynąć na postrzeganie marki. Już wiesz dlaczego przechadzając się po galerii handlowej i wchodząc do różnych sklepów ciągle czujesz inne zapachy?

Marketing sensoryczny odwołuje się do pierwotnych części mózgu — układu limbicznego. Jest on odpowiedzialny za regulację stanów oraz zachowań emocjonalnych. To dzięki niemu odczuwamy strach, zadowolenie, przyjemność czy uniesienie. Wpływa tym samym na motywację człowieka, będąc jednym z czynników determinującym jego zachowanie.

Układ limbiczny jest silnie powiązany z ludzkimi zmysłami. Odwołując się do nich, możemy oddziaływać na głębokie, psychologiczne uwarunkowania decyzji konsumenta. Wykraczamy w ten sposób poza jego racjonalne zachowania, ocenę opłacalności zakupu naszego produktu, wchodząc w sferę podświadomości.

Do jakich zmysłów warto się odwołać?

1.       Wzrok

Znaczenie podstawowego z ludzkich zmysłów jest od zawsze wykorzystywane w reklamie. Ważne są tu przede wszystkim kolory, które mogą wywoływać odpowiednie emocje. I tak np. czerwony będzie kojarzony z aktywnością i skłaniał do działania, niebieski oznaczał stabilność, zaufanie i spokój, a żółty, w kolorystyce słońca, sugeruje optymizm.

Zmysł wzroku i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Oczywiście podstawowe znaczenie mają dla marketingu zdjęcia i grafiki. Od ich jakości, kolorów i wykorzystanego oświetlenia, będzie w dużym stopniu zależała skuteczność działań reklamowych marki.

Warto zwrócić uwagę także na czcionki. Nie tylko bowiem treść tekstu ma dla konsumentów znaczenie, ale także jego wygląd. Czcionki potrafią wpływać na emocje, poprzez wzbudzanie odpowiednich skojarzeń. Innego kroju użyjemy, chcąc nadać marce klasycznego charakteru, a innego, gdy pragniemy zaznaczyć jej nowoczesność i dynamikę.

Od czasu powstania telewizji na masową skalę wykorzystujemy wideo. Ostatnio nabrało ono wyjątkowego znaczenia w marketingu cyfrowym. Filmy stały się najbardziej pożądanym rodzajem treści, wyprzedzając zdjęcia i wpisy blogowe. Sam YouTube wyświetla 5 miliardów wideo dziennie, a czas, który użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów na Instagramie, rośnie o 80% każdego roku.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Marka a kolory. Jak ich używać?

2.       Słuch

Badania pokazują, że samo tempo utworów odtwarzanych w supermarkecie czy restauracji może wpływać na zachowania konsumentów, np. wolna muzyka powoduje wyraźny wzrost sprzedaży.

Zmysł słuchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Dobór gatunków muzycznych także ma znaczenie, gdyż mogą one współdecydować o nastroju klientów. W przypadku hipermarketów odpowiednia np. będzie delikatna muzyka tła, dla marek luksusowych za to muzyka klasyczna lub jazz.

Coraz częstsze jest także dołączanie do identyfikacji wizualnej marki identyfikacji dźwiękowej. Oznacza to muzykę czy jingle. Konsekwentnie powtarzane mogą automatycznie przywołać skojarzenie z marką.

Powszechnie wykorzystuje się oczywiście głosy lektorów. Mogą to być także osoby rozpoznawalne, jak np. aktorzy. Budzą oni zaufanie i uwiarygodniają markę. W przypadku znanego głosu, z powodzeniem można używać go w spotach radiowych czy emitowanych w sklepie, bez użycia wizerunku danej osoby.

3.       Smak

Smak danego produktu powinien być odpowiednio rozpoznawalny i trudny do podrobienia. Oprócz wykorzystania znanych konsumentom smaków, można także zainteresować ich poprzez wprowadzanie nowych. Ciekawym pomysłem jest umożliwienie klientom głosowania na smak, który najbardziej im przypadł do gustu lub proponowania własnych smaków.

Wprowadzać nowe smaki można także na zasadzie edycji limitowanych. Gdy wcześniej nieznane konsumentom wersje produktów pojawiają się na rynku, może to skłonić ich do dokonania zakupu, zanim dany smak przestanie być produkowany. Tworzy to także atmosferę wyczekiwania na kolejne, pomysłowe odmiany.

Jak jednak przekazać smak w marketingu cyfrowym? Kluczem może być wysyłanie konsumentom próbek, które pozwolą skosztować produktu. Skutkować to może pojawieniem się recenzji czy wpisów w social media. Smak w dużej mierze odnosi się do jakości świadczonej usługi.

4.       Zapach

Początkowo układ limbiczny kojarzony był jedynie ze zmysłem zapachu. Pokazuje to, jak duże znaczenie ma węch dla naszych emocji. Dzięki niemu możemy z łatwością zapamiętywać skojarzenia dotyczące danej marki z zapachem, które przy najbliższej okazji zostaną przywołane.

Zmysł węchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Coraz częściej zdarza się, że zabiegi związane z tym zmysłem stosują sklepy. Wykorzystują w tym celu olejki eteryczne, które mają na celu stworzyć niepowtarzalną zapachową „atmosferę” miejsca. W naturalny sposób także np. w kawiarniach może powitać nas zapach świeżo zmielonej kawy, który skłania do zamówienia filiżanki tego napoju.

W kolorowych magazynach od dawna znajdujemy również strony, po potarciu których uwalnia się zapach. Ma to na celu skłonienie nas do kupna danych perfum. W sprzedaży wysyłkowej można za to stosować bezpłatne próbki, zachęcające do zakupu całego opakowania produktu.

5.       Dotyk

Dotykając produktu, możemy odczuć jego teksturę, rodzaj materiału czy kształt. Jest to doświadczenie o intymnym charakterze, które może wyraźnie wpłynąć na to, jak odbieramy daną rzecz.

Także z tego powodu, w dobie e-commerce, sklepy stacjonarne nadal cieszą się dużą popularnością. Często chcemy dotknąć przedmiotów, zanim zdecydujemy się na zakup. Szczególnie dotyczyć to może odzieży czy mebli.

Warto zadbać także o opakowanie produktu. Papier czy plastik powinny być przyjemne w dotyku i mogą posiadać interesującą teksturę. W ten sposób produkt może już przy rozpakowywaniu wydać się bardziej interesujący i ekskluzywny.

Angażujmy zmysły konsumentów

Dzięki marketingowi sensorycznemu mamy szansę pobudzić w kliencie emocje, które są trudne do wywołania w inny sposób. Wychodzimy wtedy poza racjonalny osąd produktu, przenosząc się do sfery podświadomości.

Może to zwiększyć u konsumenta chęć zakupu lub poprawić jego doświadczenie z obcowania z produktem. Warto jednak (co zresztą zazwyczaj się dzieje), nie traktować zmysłów osobno, lecz syntetyzować bodźce w ramach jednego doświadczenia. Tam, gdzie wrażenia wzrokowe, smakowe, dotykowe oraz dźwięki i zapachy współdziałają ze sobą, możemy wykreować wyjątkowe wrażenia u konsumenta.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej…
Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych.
Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW.
Nowe inwestycje w 2021 roku
Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie.
Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących…

Na czym polegają testy A/B? | nazwa.pl
1 marca 2021

Na czym polegają testy A/B?

Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na…
Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na twardych danych. Testy A/B pozwalają gromadzić potrzebne informacje, dzięki czemu możemy zbadać skuteczność poszczególnych elementów strony. Dlatego też warto je przeprowadzać, aby poprawić konstrukcję witryny. Jak się do tego zabrać?
Czym są testy A/B?
Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch rodzajów treści marketingowej i badaniu różnicy w ich skuteczności. Treścią taką może być, np. przekaz reklamowy, strona internetowa czy wiadomość e-mail. Każda z wersji prezentowana jest grupie odbiorców, aby sprawdzić reakcje użytkowników. Możemy zwracać uwagę na konwersję, ruch na stronie, kliknięcia czy też dowolne inne czynniki, które uznamy za istotne.
Testowane treści często różnią się tylko jednym elementem – może to być copy, grafika, kolor czy forma wezwania do działania. Dzięki temu wiemy, jak zoptymalizować swój przekaz, a także uczynić skuteczniejszymi te tworzone w przyszłości.
Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B?
Testy A/B są świetnym narzędziem do badania skuteczności treści marketingowych. Dzięki nim możliwe jest m.in.:
– skrócenie ścieżki zakupowej,
– poprawa UX,
– zmniejszenie współczynnika odrzuceń,
– optymalizacja skuteczności reklam,
– uniknięcie przeprojektowania całej strony,
– opieranie się na danych, nie na „wyczuciu”…

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można…
Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu.
Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę.
Dobrze zbadaj rynek docelowy
Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca…

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet…
DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione.
DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów.
Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku.
Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl…

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się…Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta…

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl
17 lutego 2021

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu…
nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu lub rejestracji domen w nazwa.pl, możesz używać za darmo geograficznie rozproszonych serwerów DNS spółki, a Twoje strony WWW będą działały szybciej.
Promocja na usługi DNS Anycast w nazwa.pl dotyczy wszystkich typów domen, zarówno tych rejestrowanych przez nazwa.pl, jak i pozostałych, pozostających w publicznej rejestracji u innych usługodawców. Dla domen zakupionych w nazwa.pl usługa DNS Anycast nadal pozostaje wliczona w koszt rejestracji domeny, natomiast dla innych typów domen, zgodnie z promocją koszt obsługi za pierwszy rok wynosi 0 zł, a przy przedłużeniu 10 zł + VAT rocznie. Jeżeli nie chcesz korzystać z usług rejestracji domen w nazwa.pl, to dla typów domen rejestrowanych w naszej firmie nadal możesz skorzystać z usługi DNS Anycast, nic nie płacąc za pierwszy rok, a w kolejnych latach zaledwie 60 zł + VAT rocznie.
Należy przy tym wspomnieć, że dzięki skorzystaniu z usługi DNS Anycast, otrzymasz komercyjny certyfikat nazwaSSL, wydany na okres 1 roku, dzięki czemu nie będziesz zmuszony do korzystania z darmowego rozwiązania typu Let’s Encrypt, które wymaga od Ciebie wymiany certyfikatu co 3 miesiące i wielokrotnego powtarzania wielu czynności administracyjnych w każdym roku kalendarzowym….

  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • CloudHosting
  • Technologie
  • Bezpieczeństwo
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting
  • WordPress
  • VPS
  • SSL
  • e-Sklep
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel.stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone