Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 października 2020

Czym jest marketing sensoryczny?

Tagi: marketing
Czym jest marketing sensoryczny | nazwa.pl

Marketerzy w najważniejszych kreacjach wpływają na nasz zmysł wzroku. Reklamy i branding koncentrują się przecież na designie — poczynając od umiejscowienia i kolorystyki elementów, a kończąc na wykorzystywaniu kompletnych, spójnych i popularnych trendów w komunikacji wizualnej. Nie pomijając wzroku, warto też zwrócić uwagę na inne zmysły, za pomocą których klienci odbierają przekazy marki.

Marketing sensoryczny, czyli?

Kampanie z zakresu marketingu sensorycznego odwołują się do pięciu ludzkich zmysłów: wzroku, słuchu, zapachu, dotyku i smaku. Bodźce odbierane za pomocą tych zmysłów silnie oddziaływają na ludzkie emocje, mogąc wpłynąć na postrzeganie marki. Już wiesz dlaczego przechadzając się po galerii handlowej i wchodząc do różnych sklepów ciągle czujesz inne zapachy?

Marketing sensoryczny odwołuje się do pierwotnych części mózgu — układu limbicznego. Jest on odpowiedzialny za regulację stanów oraz zachowań emocjonalnych. To dzięki niemu odczuwamy strach, zadowolenie, przyjemność czy uniesienie. Wpływa tym samym na motywację człowieka, będąc jednym z czynników determinującym jego zachowanie.

Układ limbiczny jest silnie powiązany z ludzkimi zmysłami. Odwołując się do nich, możemy oddziaływać na głębokie, psychologiczne uwarunkowania decyzji konsumenta. Wykraczamy w ten sposób poza jego racjonalne zachowania, ocenę opłacalności zakupu naszego produktu, wchodząc w sferę podświadomości.

Do jakich zmysłów warto się odwołać?

1.       Wzrok

Znaczenie podstawowego z ludzkich zmysłów jest od zawsze wykorzystywane w reklamie. Ważne są tu przede wszystkim kolory, które mogą wywoływać odpowiednie emocje. I tak np. czerwony będzie kojarzony z aktywnością i skłaniał do działania, niebieski oznaczał stabilność, zaufanie i spokój, a żółty, w kolorystyce słońca, sugeruje optymizm.

Zmysł wzroku i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Oczywiście podstawowe znaczenie mają dla marketingu zdjęcia i grafiki. Od ich jakości, kolorów i wykorzystanego oświetlenia, będzie w dużym stopniu zależała skuteczność działań reklamowych marki.

Warto zwrócić uwagę także na czcionki. Nie tylko bowiem treść tekstu ma dla konsumentów znaczenie, ale także jego wygląd. Czcionki potrafią wpływać na emocje, poprzez wzbudzanie odpowiednich skojarzeń. Innego kroju użyjemy, chcąc nadać marce klasycznego charakteru, a innego, gdy pragniemy zaznaczyć jej nowoczesność i dynamikę.

Od czasu powstania telewizji na masową skalę wykorzystujemy wideo. Ostatnio nabrało ono wyjątkowego znaczenia w marketingu cyfrowym. Filmy stały się najbardziej pożądanym rodzajem treści, wyprzedzając zdjęcia i wpisy blogowe. Sam YouTube wyświetla 5 miliardów wideo dziennie, a czas, który użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów na Instagramie, rośnie o 80% każdego roku.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Marka a kolory. Jak ich używać?

2.       Słuch

Badania pokazują, że samo tempo utworów odtwarzanych w supermarkecie czy restauracji może wpływać na zachowania konsumentów, np. wolna muzyka powoduje wyraźny wzrost sprzedaży.

Zmysł słuchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Dobór gatunków muzycznych także ma znaczenie, gdyż mogą one współdecydować o nastroju klientów. W przypadku hipermarketów odpowiednia np. będzie delikatna muzyka tła, dla marek luksusowych za to muzyka klasyczna lub jazz.

Coraz częstsze jest także dołączanie do identyfikacji wizualnej marki identyfikacji dźwiękowej. Oznacza to muzykę czy jingle. Konsekwentnie powtarzane mogą automatycznie przywołać skojarzenie z marką.

Powszechnie wykorzystuje się oczywiście głosy lektorów. Mogą to być także osoby rozpoznawalne, jak np. aktorzy. Budzą oni zaufanie i uwiarygodniają markę. W przypadku znanego głosu, z powodzeniem można używać go w spotach radiowych czy emitowanych w sklepie, bez użycia wizerunku danej osoby.

3.       Smak

Smak danego produktu powinien być odpowiednio rozpoznawalny i trudny do podrobienia. Oprócz wykorzystania znanych konsumentom smaków, można także zainteresować ich poprzez wprowadzanie nowych. Ciekawym pomysłem jest umożliwienie klientom głosowania na smak, który najbardziej im przypadł do gustu lub proponowania własnych smaków.

Wprowadzać nowe smaki można także na zasadzie edycji limitowanych. Gdy wcześniej nieznane konsumentom wersje produktów pojawiają się na rynku, może to skłonić ich do dokonania zakupu, zanim dany smak przestanie być produkowany. Tworzy to także atmosferę wyczekiwania na kolejne, pomysłowe odmiany.

Jak jednak przekazać smak w marketingu cyfrowym? Kluczem może być wysyłanie konsumentom próbek, które pozwolą skosztować produktu. Skutkować to może pojawieniem się recenzji czy wpisów w social media. Smak w dużej mierze odnosi się do jakości świadczonej usługi.

4.       Zapach

Początkowo układ limbiczny kojarzony był jedynie ze zmysłem zapachu. Pokazuje to, jak duże znaczenie ma węch dla naszych emocji. Dzięki niemu możemy z łatwością zapamiętywać skojarzenia dotyczące danej marki z zapachem, które przy najbliższej okazji zostaną przywołane.

Zmysł węchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Coraz częściej zdarza się, że zabiegi związane z tym zmysłem stosują sklepy. Wykorzystują w tym celu olejki eteryczne, które mają na celu stworzyć niepowtarzalną zapachową „atmosferę” miejsca. W naturalny sposób także np. w kawiarniach może powitać nas zapach świeżo zmielonej kawy, który skłania do zamówienia filiżanki tego napoju.

W kolorowych magazynach od dawna znajdujemy również strony, po potarciu których uwalnia się zapach. Ma to na celu skłonienie nas do kupna danych perfum. W sprzedaży wysyłkowej można za to stosować bezpłatne próbki, zachęcające do zakupu całego opakowania produktu.

5.       Dotyk

Dotykając produktu, możemy odczuć jego teksturę, rodzaj materiału czy kształt. Jest to doświadczenie o intymnym charakterze, które może wyraźnie wpłynąć na to, jak odbieramy daną rzecz.

Także z tego powodu, w dobie e-commerce, sklepy stacjonarne nadal cieszą się dużą popularnością. Często chcemy dotknąć przedmiotów, zanim zdecydujemy się na zakup. Szczególnie dotyczyć to może odzieży czy mebli.

Warto zadbać także o opakowanie produktu. Papier czy plastik powinny być przyjemne w dotyku i mogą posiadać interesującą teksturę. W ten sposób produkt może już przy rozpakowywaniu wydać się bardziej interesujący i ekskluzywny.

Angażujmy zmysły konsumentów

Dzięki marketingowi sensorycznemu mamy szansę pobudzić w kliencie emocje, które są trudne do wywołania w inny sposób. Wychodzimy wtedy poza racjonalny osąd produktu, przenosząc się do sfery podświadomości.

Może to zwiększyć u konsumenta chęć zakupu lub poprawić jego doświadczenie z obcowania z produktem. Warto jednak (co zresztą zazwyczaj się dzieje), nie traktować zmysłów osobno, lecz syntetyzować bodźce w ramach jednego doświadczenia. Tam, gdzie wrażenia wzrokowe, smakowe, dotykowe oraz dźwięki i zapachy współdziałają ze sobą, możemy wykreować wyjątkowe wrażenia u konsumenta.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
NetArt Group rozpoczyna ekspansję zagraniczną | nazwa.pl
5 października 2023

NetArt Group rozpoczyna ekspansję zagraniczną

Ponad 1 000 000 zadowolonych Klientów, ponad 5 000 000 zarejestrowanych domen, ponad 500 000 uruchomionych ... Ponad 1 000 000 zadowolonych Klientów, ponad 5 000 000 zarejestrowanych domen, ponad 500 000 uruchomionych usług hostingowych i ponad 1 000 000 wydanych certyfikatów SSL – tak w bardzo dużym skrócie można opisać ponad 26 lat działalności NetArt Group. W Polsce NetArt Group znany jest przede wszystkim dzięki marce nazwa.pl, która stała się liderem rynku, udostępniając najbardziej zaawansowane technologicznie usługi hostingowe. Na świecie NetArt Group rozwijać się będzie dzięki marce netart.com. Wchodząc na globalny rynek, zaoferuje szerokiemu gronu użytkowników rozwiązania IT klasy premium. Lider technologiczny na globalnym rynku NetArt Group to największy dostawca hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W sektorze, w którym działa, jest również najbardziej dochodową organizacją w regionie, a jego rentowność EBITDA przekracza 70%. NetArt Group tworzy wiele firm, a najbardziej rozpoznawalnymi markami są netart.com, nazwa.pl i NetArt Registrar. Obecnie tylko innowacyjne i profesjonalne rozwiązania IT pozwalają zdobywać przewagę nad konkurencją. Ich użytkownicy oczekują przede wszystkim niezawodności, szybkości działania, kompleksowej i błyskawicznej obsługi posprzedażowej oraz maksymalnego bezpieczeństwa. Jednocześnie wymagają, aby całkowity koszt posiadania zamówionej usługi (TCO) był jak najniższy. Oferta, z którą na arenę międzynarodową wchodzi dziś netart.com, idealnie się w to wpisuje. Hosting netart.com to usługa klasy premium, świadczona w chmurze, z konteneryzacją LXC i gwarancją zasobów nawet do 8 vCPU oraz 16 GB RAM. Poczta e-mail...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
dysk sieciowy a bezpieczeństwo danych
10 września 2021

Dysk sieciowy a bezpieczeństwo danych

Dyski sieciowe zostały stworzone z myślą o przechowywaniu dużych zbiorów danych i tradycyjnie są uznawane... Dyski sieciowe zostały stworzone z myślą o przechowywaniu dużych zbiorów danych i tradycyjnie są uznawane za stosunkowo bezpieczny nośnik. Warto jednak zauważyć, że w ostatnich latach notuje się wzrost liczby ataków ransomware, wymierzonych właśnie w serwery NAS. Z tego powodu coraz więcej użytkowników zadaje sobie pytanie: czy na tych urządzeniach nadal można polegać? NAS na celowniku Najczęściej fizycznym dyskiem sieciowym jest określane urządzenie typu NAS (ang. Network Attached Storage). To niewielki sprzęt z własnym systemem operacyjnym i procesorem, zawierający jedną, dwie, a czasami nawet kilka kieszeni na dyski twarde. Dodajmy, że dyskiem sieciowym może być też tradycyjny serwer, dostępny z poziomu firmowej sieci lokalnej. Nazywane są tak również usługi przechowywania plików online, takie jak Dysk Google, Microsoft OneDrive czy DropBox. Urządzenie NAS podpięte do Internetu ma własny adres IP w sieci lokalnej. Często jest on także udostępniany w Internecie, nawet jeżeli połączenie internetowe, z którego korzysta, nie posiada dedykowanego adresu IP. Do logowania na dysku sieciowym służy interfejs online (podobnie jak w panelu ustawień routera, jest to specjalna strona WWW, przechowywana w pamięci urządzenia). Pojawiające się w ostatnich latach ataki ransomware głównie dotyczyły skanowania sieci w poszukiwaniu serwerów NAS, „wystawionych” publicznie przez użytkowników...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
nowe funkcjonalności Cloud Backup
17 marca 2020

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem... Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. Dobry system do wykonywania kopii zapasowych plików powinien w pełni zabezpieczać przed wszelkimi zdarzeniami związanymi z utratą informacji, a w szczególności przed skutkami włamania przez hakera. Oferty dysków sieciowych nie spełniają tego wymagania, gdyż po uzyskaniu dostępu do komputera atakujący ma pełny dostęp zarówno do oryginalnych danych, jak i do wszystkich ich kopii zlokalizowanych na takim dysku. Może więc je w dowolny sposób zmieniać, usuwać i to bez żadnej wiedzy właściciela danych. Co więcej, ponieważ pliki na dyskach sieciowych są współdzielone pomiędzy komputerem, tabletem czy smartfonem użytkownika, to naruszenie bezpieczeństwa na dowolnym z tych urządzeń może doprowadzić do utraty wszystkich zapisanych kopii zapasowych. Najnowsza wersja programu Cloud Backup rozwiązuje ten problem z bezpieczeństwem za pomocą jednorazowych kodów udostępnianych w Panelu Klienta nazwa.pl. Aby usunąć jakikolwiek plik z serwera w nazwa.pl, utworzony wcześniej przez program Cloud Backup, konieczna jest dodatkowa autoryzacja. Jej pokonanie wymagałoby przełamania zabezpieczeń nie tylko na komputerze użytkownika, ale również w systemie...
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym
21 lutego 2018

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym – co trzeba wiedzieć?

Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem...Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem, polityką prywatności czy też ochroną danych osobowych klientów. Sprawdź, jak zapanować nad danymi osobowymi w sklepie internetowym i co trzeba wiedzieć, by odbyło się to w zgodzie z literą prawa. Właściciele sklepów internetowych powiadamiają swoich klientów o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia. Informują również o możliwości wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach: marketingowym, otrzymywania informacji handlowych czy zapisania się na newsletter. To najbardziej oczywiste, ale nie jedyne obowiązki spoczywające na przedsiębiorcach prowadzących e-sklepy. Zanim omówimy kolejne, przyjrzyjmy się bliżej temu, czym właściwie są dane osobowe, a także które z nich muszą być chronione i kto właściwie za to odpowiada. Jakie dane to dane osobowe? O tym, czym są dane osobowe informuje dokładnie art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Brzmi on następująco: 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.