Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 października 2020

Czym jest marketing sensoryczny?

Tagi: marketing
Czym jest marketing sensoryczny | nazwa.pl

Marketerzy w najważniejszych kreacjach wpływają na nasz zmysł wzroku. Reklamy i branding koncentrują się przecież na designie — poczynając od umiejscowienia i kolorystyki elementów, a kończąc na wykorzystywaniu kompletnych, spójnych i popularnych trendów w komunikacji wizualnej. Nie pomijając wzroku, warto też zwrócić uwagę na inne zmysły, za pomocą których klienci odbierają przekazy marki.

Marketing sensoryczny, czyli?

Kampanie z zakresu marketingu sensorycznego odwołują się do pięciu ludzkich zmysłów: wzroku, słuchu, zapachu, dotyku i smaku. Bodźce odbierane za pomocą tych zmysłów silnie oddziaływają na ludzkie emocje, mogąc wpłynąć na postrzeganie marki. Już wiesz dlaczego przechadzając się po galerii handlowej i wchodząc do różnych sklepów ciągle czujesz inne zapachy?

Marketing sensoryczny odwołuje się do pierwotnych części mózgu — układu limbicznego. Jest on odpowiedzialny za regulację stanów oraz zachowań emocjonalnych. To dzięki niemu odczuwamy strach, zadowolenie, przyjemność czy uniesienie. Wpływa tym samym na motywację człowieka, będąc jednym z czynników determinującym jego zachowanie.

Układ limbiczny jest silnie powiązany z ludzkimi zmysłami. Odwołując się do nich, możemy oddziaływać na głębokie, psychologiczne uwarunkowania decyzji konsumenta. Wykraczamy w ten sposób poza jego racjonalne zachowania, ocenę opłacalności zakupu naszego produktu, wchodząc w sferę podświadomości.

Do jakich zmysłów warto się odwołać?

1.       Wzrok

Znaczenie podstawowego z ludzkich zmysłów jest od zawsze wykorzystywane w reklamie. Ważne są tu przede wszystkim kolory, które mogą wywoływać odpowiednie emocje. I tak np. czerwony będzie kojarzony z aktywnością i skłaniał do działania, niebieski oznaczał stabilność, zaufanie i spokój, a żółty, w kolorystyce słońca, sugeruje optymizm.

Zmysł wzroku i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Oczywiście podstawowe znaczenie mają dla marketingu zdjęcia i grafiki. Od ich jakości, kolorów i wykorzystanego oświetlenia, będzie w dużym stopniu zależała skuteczność działań reklamowych marki.

Warto zwrócić uwagę także na czcionki. Nie tylko bowiem treść tekstu ma dla konsumentów znaczenie, ale także jego wygląd. Czcionki potrafią wpływać na emocje, poprzez wzbudzanie odpowiednich skojarzeń. Innego kroju użyjemy, chcąc nadać marce klasycznego charakteru, a innego, gdy pragniemy zaznaczyć jej nowoczesność i dynamikę.

Od czasu powstania telewizji na masową skalę wykorzystujemy wideo. Ostatnio nabrało ono wyjątkowego znaczenia w marketingu cyfrowym. Filmy stały się najbardziej pożądanym rodzajem treści, wyprzedzając zdjęcia i wpisy blogowe. Sam YouTube wyświetla 5 miliardów wideo dziennie, a czas, który użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów na Instagramie, rośnie o 80% każdego roku.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Marka a kolory. Jak ich używać?

2.       Słuch

Badania pokazują, że samo tempo utworów odtwarzanych w supermarkecie czy restauracji może wpływać na zachowania konsumentów, np. wolna muzyka powoduje wyraźny wzrost sprzedaży.

Zmysł słuchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Dobór gatunków muzycznych także ma znaczenie, gdyż mogą one współdecydować o nastroju klientów. W przypadku hipermarketów odpowiednia np. będzie delikatna muzyka tła, dla marek luksusowych za to muzyka klasyczna lub jazz.

Coraz częstsze jest także dołączanie do identyfikacji wizualnej marki identyfikacji dźwiękowej. Oznacza to muzykę czy jingle. Konsekwentnie powtarzane mogą automatycznie przywołać skojarzenie z marką.

Powszechnie wykorzystuje się oczywiście głosy lektorów. Mogą to być także osoby rozpoznawalne, jak np. aktorzy. Budzą oni zaufanie i uwiarygodniają markę. W przypadku znanego głosu, z powodzeniem można używać go w spotach radiowych czy emitowanych w sklepie, bez użycia wizerunku danej osoby.

3.       Smak

Smak danego produktu powinien być odpowiednio rozpoznawalny i trudny do podrobienia. Oprócz wykorzystania znanych konsumentom smaków, można także zainteresować ich poprzez wprowadzanie nowych. Ciekawym pomysłem jest umożliwienie klientom głosowania na smak, który najbardziej im przypadł do gustu lub proponowania własnych smaków.

Wprowadzać nowe smaki można także na zasadzie edycji limitowanych. Gdy wcześniej nieznane konsumentom wersje produktów pojawiają się na rynku, może to skłonić ich do dokonania zakupu, zanim dany smak przestanie być produkowany. Tworzy to także atmosferę wyczekiwania na kolejne, pomysłowe odmiany.

Jak jednak przekazać smak w marketingu cyfrowym? Kluczem może być wysyłanie konsumentom próbek, które pozwolą skosztować produktu. Skutkować to może pojawieniem się recenzji czy wpisów w social media. Smak w dużej mierze odnosi się do jakości świadczonej usługi.

4.       Zapach

Początkowo układ limbiczny kojarzony był jedynie ze zmysłem zapachu. Pokazuje to, jak duże znaczenie ma węch dla naszych emocji. Dzięki niemu możemy z łatwością zapamiętywać skojarzenia dotyczące danej marki z zapachem, które przy najbliższej okazji zostaną przywołane.

Zmysł węchu i jego wykorzystanie w reklamie nazwa.pl

Coraz częściej zdarza się, że zabiegi związane z tym zmysłem stosują sklepy. Wykorzystują w tym celu olejki eteryczne, które mają na celu stworzyć niepowtarzalną zapachową „atmosferę” miejsca. W naturalny sposób także np. w kawiarniach może powitać nas zapach świeżo zmielonej kawy, który skłania do zamówienia filiżanki tego napoju.

W kolorowych magazynach od dawna znajdujemy również strony, po potarciu których uwalnia się zapach. Ma to na celu skłonienie nas do kupna danych perfum. W sprzedaży wysyłkowej można za to stosować bezpłatne próbki, zachęcające do zakupu całego opakowania produktu.

5.       Dotyk

Dotykając produktu, możemy odczuć jego teksturę, rodzaj materiału czy kształt. Jest to doświadczenie o intymnym charakterze, które może wyraźnie wpłynąć na to, jak odbieramy daną rzecz.

Także z tego powodu, w dobie e-commerce, sklepy stacjonarne nadal cieszą się dużą popularnością. Często chcemy dotknąć przedmiotów, zanim zdecydujemy się na zakup. Szczególnie dotyczyć to może odzieży czy mebli.

Warto zadbać także o opakowanie produktu. Papier czy plastik powinny być przyjemne w dotyku i mogą posiadać interesującą teksturę. W ten sposób produkt może już przy rozpakowywaniu wydać się bardziej interesujący i ekskluzywny.

Angażujmy zmysły konsumentów

Dzięki marketingowi sensorycznemu mamy szansę pobudzić w kliencie emocje, które są trudne do wywołania w inny sposób. Wychodzimy wtedy poza racjonalny osąd produktu, przenosząc się do sfery podświadomości.

Może to zwiększyć u konsumenta chęć zakupu lub poprawić jego doświadczenie z obcowania z produktem. Warto jednak (co zresztą zazwyczaj się dzieje), nie traktować zmysłów osobno, lecz syntetyzować bodźce w ramach jednego doświadczenia. Tam, gdzie wrażenia wzrokowe, smakowe, dotykowe oraz dźwięki i zapachy współdziałają ze sobą, możemy wykreować wyjątkowe wrażenia u konsumenta.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Czy zastanawiasz się, jak szybko Twoja strona działa na komórkach? | nazwa.pl
2 marca 2023

Czy zastanawiasz się, jak szybko Twoja strona działa na komórkach?

Ładna strona WWW jest ważniejsza od wyglądu Twojego biura. To na jej podstawie klienci wyrabiają sobie... Ładna strona WWW jest ważniejsza od wyglądu Twojego biura. To na jej podstawie klienci wyrabiają sobie opinię o Twojej firmie. Powinna działać szybko – niezależnie od lokalizacji korzystającego z niej użytkownika. Również w przypadku, gdy łączy się on przez telefon komórkowy ze słabym zasięgiem 3G. Zamieszczenie wielu obrazów graficznych i filmów pozwala uatrakcyjnić efekt wizualny serwisu WWW, ale jednocześnie powoduje opóźnienie w jego wyświetleniu. Nie sposób zrobić uniwersalnej strony, która będzie zarówno efektowna, jak i szybka w działaniu dla wszystkich użytkowników Internetu. Osoby korzystające z szerokopasmowych łącz w centrum miast i wydajnych komputerów będą miały zupełnie inne wrażenia z korzystania ze strony niż ktoś, kto w podróży będzie przeglądał serwis za pomocą telefonu komórkowego. Poniżej przedstawiono czas ładowania witryny o wielkości 1 MB i 10 MB, dla osoby korzystającej z połączenia 3G o szybkości 5 Mbps. Jak widać, serwis WWW o wielkości 10 MB ładuje się na tyle długo, że może to zniecierpliwić większość osób. Konwersja do formatu WebP i zmiana wielkości obrazów O tym, że obrazy powinny być dopasowane wielkością do rozdzielczości ekranu, na którym będą wyświetlane, nie trzeba nikogo przekonywać. Po co bowiem przesyłać obrazek większy, niż potrzeba i zapychać połączenie internetowe odbiorcy? W tym samym czasie można przecież przesłać kolejny element strony, skracając czas oczekiwania na jej wyświetlenie. Należy także pamiętać, że zbyt duży obrazek będzie musiał być przeskalowany na urządzeniu odbiorcy przed wyświetleniem, co spowoduje kolejne opóźnienia...
Szczęśliwego nowego roku 2023 | nazwa.pl
30 grudnia 2022

Czy Nowy Rok zawsze był 1 stycznia?

Nowy Rok za pasem. Już za chwilę wszyscy będziemy wznosić toast o północy, składać sobie noworoczne życzenia... Nowy Rok za pasem. Już za chwilę wszyscy będziemy wznosić toast o północy, składać sobie noworoczne życzenia i planować ambitne cele na kolejne miesiące. Żegnanie starego roku i witanie nowego to wyjątkowy moment, który był ważny już w starożytności. Co ciekawe, to wydarzenie nie zawsze celebrowano 1 stycznia. Tuż przed zabawą sylwestrową zapraszamy Was na ciekawą podróż w czasie. Jak dawniej świętowano ten dzień? Święto rolników W starożytnej Babilonii Nowy Rok, według kalendarza księżycowego, był witany w marcu. Głównym założeniem święta nazwanego Akitu było powitanie pory deszczowej z nadzieją na obfite plony. W starożytnym Egipcie początek roku obchodzono pod koniec września, a celebrowanie trwało cały miesiąc. Termin nie był przypadkowy, ponieważ o tej porze roku następował wylew Nilu, który gwarantował nawodnienie pól i obfite plony. Egipcjanie świętowali to wydarzenie poprzez huczne zabawy, śpiewy i tańce. Jeszcze inaczej wyglądały zwyczaje w kulturze celtyckiej. Nowy Rok obchodzono w święto zmarłych, które przypadało na koniec lata. W starożytnym Rzymie początek roku przypadał najpierw na 1 marca. Rzymianie wierzyli, że jeżeli ten dzień spędzą wesoło, takie też będą kolejne miesiące. Może dlatego zabawa trwała u nich aż 24 dni :-) W starożytności Nowy Rok utożsamiano więc z odradzaniem się przyrody i nadzieją na udane plony. Dopiero w 1691 roku ostatecznie zostało przyjęte, że Nowy Rok rozpoczyna się 1 stycznia. Wprowadzono taką poprawkę do obowiązującego wówczas w większości europejskich państw kalendarza gregoriańskiego. Sylwester i postanowienia noworoczne Żegnanie starego i witanie nowego roku jest dziś po prostu tradycją. I choć w różnych częściach świata zwyczaje związane z nocą sylwestrową są różne, to wszędzie nie może się obyć bez dobrej zabawy, muzyki, składania życzeń, obmyślania nowych celów i lampki szampana o północy...
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

Jak zarabiać na tworzeniu stron w dobie WordPressa | nazwa.pl
7 lipca 2020

Jak zarabiać na tworzeniu stron w dobie WordPressa?

WordPress jest systemem, w którym każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych... WordPress jest systemem, w którym właściwie każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych. Czy w dobie popularności tego CMS-a jest jeszcze zatem na rynku miejsce dla webmasterów? Niezmiennie tak - oto dlaczego. Nie taki WordPress prosty Mimo pozornej prostoty systemu, stworzenie strony na WordPressie nie jest aż tak łatwe. Wymaga zaznajomienia się z jego funkcjami oraz zdobycia podstawowej wiedzy na temat wtyczek, chociażby po to, by potrafić zainstalować podstawowe pluginy do budowy stron metodą przeciągnij i upuść. Klienci musieliby poświęcić swój czas na zdobycie nowych umiejętności, a w firmach oddelegować do tego celu pracownika. Stworzenie strony zajęłoby z tego powodu dużo czasu i to bez pewności, że efekt będzie wyglądał profesjonalnie. Nawet jeśli po naszej stronie nie będzie pracy w zakresie kodowania (lub będzie bardzo ograniczona, np. do zmian w CSS), klient może potrzebować osoby, która w pełni zajmie się wszystkimi aspektami tworzenia strony, aby sam nie musiał się tego uczyć. Budowę witryny rozpoczynamy przede wszystkim od wyboru właściwego rozwiązania hostingowego, na którym będzie publikowana nasza strona WWW oraz wyboru domeny, czyli adresu, jaki osoba wchodząca na stronę będzie musiała wpisać w swojej przeglądarce internetowej. W ofercie nazwa.pl znajdują się profesjonalne rozwiązania hostingowe oparte na technologii Cloud. Koszt serwera rozpoczyna się już od 100 zł netto za rok...
Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
10 marca 2020

Jak przetestowaliśmy szybkość działania WordPressa

nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu... Spółka nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów różnych firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu. Ponieważ otrzymaliśmy wiele pytań dotyczących sposobu wykonania tego testu, przedstawiamy więcej informacji w tym zakresie, co pozwoli wam samodzielnie wykonać podobne pomiary również na waszych serwerach. Testować szybkość działania strony WWW można na różne sposoby, w szczególności za pomocą popularnych serwisów, które badają czas jej wczytywania. Taka metoda ma jednak swoje wady, gdyż na wynik końcowy bardzo duży wpływ ma odległość pomiędzy serwerem i testowaną stroną oraz wszystkie opóźnienia na łączach. Testy przeprowadzane tym sposobem preferują również hostingi, które nie oferują zabezpieczeń typu ochrona DDoS czy Web Application Firewall, chroniących na co dzień serwisy WWW przed próbami ataków i wykradania danych. Każdy poziom ochrony wprowadza bowiem minimalne opóźnienia, które w takich testach traktowane są jako spowolnienia w działaniu strony WWW. Wiadomo, że tak jak w samochodzie, im mocniejszy jest silnik, tym szybciej jeździ samochód, tak w serwerze im silniejszy jest procesor, tym wszystkie operacje szybciej się wykonują. Tutaj nie trzeba specjalnie nikogo przekonywać, że szybkość wykonywania skryptów PHP czy też operacji na bazach danych jest proporcjonalna do szybkości działania procesora. Po wymianie serwerów w nazwa.pl i zamontowaniu w nich najszybszych obecnie na rynku procesorów serwerowych Intel Xeon E-2288G chcieliśmy więc sprawdzić, jak prezentują się wyniki nazwa.pl na tle innych firm hostingowych...
monitoring internetu
2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto... „Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów. Jak działa monitorowanie Internetu Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą. Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.