Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Tagi: marketing monitoring opinie
monitoring internetu

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów.

Jak działa monitorowanie Internetu

Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk.

Cenne informacje

Monitoring internetu daje możliwość zdobycia cennych opinii klientów, które mogą posłużyć do wprowadzania zmian w firmie i jej ofercie. Dzięki temu można nabrać dystansu do własnej działalności, spojrzeć na nią oczami klienta i planować kampanie marketingowe czy projektować produkty z większym zrozumieniem oczekiwań konsumentów. Monitoring wypowiedzi bywa skuteczniejszy niż ankiety badające satysfakcję klientów, ponieważ pozwala uzyskać bardziej szczere i wyczerpujące wypowiedzi.

Opinie, które znajdziemy w sieci, mogą zawierać nie tylko ocenę naszej marki, produktu czy usług, ale także wartościowe wskazówki. Zdarzyć się może, że klienci podzielą się w sieci pomysłami dotyczącymi naszych produktów, na które sami nie wpadliśmy. Analizowanie opinii jest zatem jak branie udziału w internetowej burzy mózgów.

Narzędzia do monitorowania internetu pozwalają także dowiedzieć się, gdzie najczęściej odbywa się dyskusja na temat naszej marki. Może się okazać, że są to inne miejsca, niż sądziliśmy i warto przesunąć inwestowane środki na działania w nowych kanałach lub zintensyfikować w wybranych, by osiągnąć wyższą konwersję.

Wydźwięk emocjonalny

Marki, podobnie jak ludzie, mogą budzić emocje – od miłości do nienawiści. Analiza wydźwięku emocjonalnego wzmianek pozwala poznać odczucia konsumentów związane z naszymi produktami i usługami. Jeśli ten odbiór nas nie satysfakcjonuje, możemy przeanalizować możliwe przyczyny problemów z wizerunkiem i podjąć działania zaradcze.

Ten aspekt monitoringu może być szczególnie przydatny podczas wprowadzania nowego produktu na rynek lub prowadzenia kampanii marketingowej. W takich przypadkach naturalnie pojawia się więcej wzmianek na temat marki. Analizując ich wydźwięk, można stwierdzić, z jakim przyjęciem spotkały się nasze działania. Pozwala to na ich bardziej trafną ewaluację.

Dialog z konsumentem

Opinie klientów w Internecie warto nie tylko obserwować, ale i na nie reagować. Możliwość otrzymywania powiadomień o wzmiankach na temat naszej marki pozwala komunikować się z konsumentami – zarówno tymi, którzy wyrazili pozytywne, jak i negatywne opinie o firmie.

Reakcja na pozytywne komentarze, chociażby w postaci prostego podziękowania, pozwala budować wizerunek firmy otwartej i przyjaznej. Daje również szansę docenić wkład konsumentów w budowanie sukcesu marki, jeśli dzielą się oni wartościowymi sugestiami.

Na pozytywny odbiór marki możemy wpłynąć także poprzez odpowiadanie na zadawane przez konsumentów pytania i rozwiewanie wątpliwości. Pokaże to naszą troskę o klienta, a także pozwoli zaprezentować się jako eksperta branży skłonnego do dzielenia się swoją wiedzą. Dzięki temu można nie tylko zyskać lojalność obecnych klientów, ale także pozyskać nowych, którzy zobaczą naszą aktywność w sieci.

Reakcja na kryzys

W przypadku negatywnych komentarzy monitoring ma jeszcze większe znaczenie. Gdy w Internecie pojawia się krytyka naszej firmy, możemy odnieść się do niepochlebnych opinii, próbując zneutralizować negatywny wydźwięk dyskusji. Jeżeli są to skargi niezadowolonych klientów, jest szansa na zaproponowanie im np. rekompensaty, co może nie tylko sprawić, że od nas nie odejdą, ale też pokaże firmę w dobrym świetle.

Monitorowanie negatywnych komentarzy pozwala także na podjęcie próby zażegnania kryzysu wizerunkowego. Gdy dotrą do nas pierwsze sygnały krytyki marki, można na nie odpowiednio wcześnie zareagować i przez to powstrzymać rozprzestrzenianie się niepochlebnych opinii.

Negatywne komentarze mogą być również częścią celowej kampanii dezinformacji prowadzonej przez konkurencję lub byłych pracowników. W tym przypadku niezwykle ważne jest, by dowiedzieć się o niej jak najwcześniej i w porę zastosować środki zaradcze w postaci prostowania nieprawdziwych informacji czy przeprowadzenia odpowiedniej kampanii PR.

Kontakt z blogerami i influencerami

Wypowiedzi dotyczące firm pojawiają się nie tylko na forach czy w social media. To także recenzje produktów zamieszczone na blogach czy w serwisach branżowych. W tym przypadku odniesienie się do ewentualnej krytyki jest szczególnie ważne, gdyż ma ona wielu potencjalnych odbiorców. Efektem naszej reakcji na negatywną opinię może być np. sprostowanie artykułu lub opublikowanie przez autora naszego stanowiska.

Monitorowanie źródeł opinii na temat naszej marki lub branży pozwala także zidentyfikować influencerów, z których zdaniem liczą się konsumenci. Można dzięki temu podjąć próbę wykorzystania ich w kampanii marketingowej, np. poprzez zaproponowanie im testów produktu. Jest to szansa na pozyskanie wartościowych ambasadorów marki.

Wiedza o konkurencji

Monitorować można nie tylko wypowiedzi dotyczące własnej marki, ale też marek konkurencji. Dowiemy się dzięki temu, jak konsumenci oceniają produkty innych firm – jakie dostrzegają w nich zalety oraz wady. Może nam to pozwolić na stworzenie produktu, który będzie zaspokajał wyrażone w opiniach potrzeby i co za tym idzie, zdobycie przewagi nad konkurencją.

Monitoring jest też prostym sposobem na to, aby dowiedzieć się, jakie nowe produkty wprowadza konkurencja oraz jakie kampanie reklamowe prowadzi. Narzędzia do monitorowania sieci pozwalają na sprawdzenie, jaki wydźwięk ma reakcja konsumentów na działania innych firm i czerpanie wzorców z udanych rozwiązań lub uczenie się na cudzych błędach.

Monitorowaniem można objąć także frazy dotyczące naszej branży i przez to śledzić trendy i wydarzenia oraz fora, grupy i blogerów, którzy się nią zajmują. Dzięki temu łatwiej być na bieżąco w swojej dziedzinie.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest marketing relacji?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Podsumowanie

Narzędzia do monitorowania Internetu mają wiele zastosowań. Pozwalają m.in. na:

  • gromadzenie opinii konsumentów, które można wykorzystać do lepszego planowania działań marketingowych oraz projektowania i modyfikowania produktów,
  • analizę wydźwięku emocjonalnego wzmianek o naszej marce, czyli liczby pozytywnych i negatywnych opinii,
  • nawiązanie dialogu z konsumentami – reagowanie na pozytywne i negatywne opinie,
  • określenie źródła kryzysu wizerunkowego i odpowiednią reakcję,
  • zidentyfikowanie influencerów i nawiązanie z nimi współpracy,
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i wydarzeń branżowych.

Oczywiście narzędzia do monitoringu Internetu same w sobie nie zapewnią nam wyraźnych korzyści. Wymagają umiejętności oceny wyników otrzymywanych analiz oraz rzetelnego i aktywnego reagowania na uzyskane informacje. Tylko wtedy, gdy mamy odpowiednie zasoby, by wykorzystać potencjał tkwiący w monitoringu, inwestycja w te usługi ma sens.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szczęśliwego nowego roku 2023 | nazwa.pl
30 grudnia 2022

Czy Nowy Rok zawsze był 1 stycznia?

Nowy Rok za pasem. Już za chwilę wszyscy będziemy wznosić toast o północy, składać sobie noworoczne życzenia... Nowy Rok za pasem. Już za chwilę wszyscy będziemy wznosić toast o północy, składać sobie noworoczne życzenia i planować ambitne cele na kolejne miesiące. Żegnanie starego roku i witanie nowego to wyjątkowy moment, który był ważny już w starożytności. Co ciekawe, to wydarzenie nie zawsze celebrowano 1 stycznia. Tuż przed zabawą sylwestrową zapraszamy Was na ciekawą podróż w czasie. Jak dawniej świętowano ten dzień? Święto rolników W starożytnej Babilonii Nowy Rok, według kalendarza księżycowego, był witany w marcu. Głównym założeniem święta nazwanego Akitu było powitanie pory deszczowej z nadzieją na obfite plony. W starożytnym Egipcie początek roku obchodzono pod koniec września, a celebrowanie trwało cały miesiąc. Termin nie był przypadkowy, ponieważ o tej porze roku następował wylew Nilu, który gwarantował nawodnienie pól i obfite plony. Egipcjanie świętowali to wydarzenie poprzez huczne zabawy, śpiewy i tańce. Jeszcze inaczej wyglądały zwyczaje w kulturze celtyckiej. Nowy Rok obchodzono w święto zmarłych, które przypadało na koniec lata. W starożytnym Rzymie początek roku przypadał najpierw na 1 marca. Rzymianie wierzyli, że jeżeli ten dzień spędzą wesoło, takie też będą kolejne miesiące. Może dlatego zabawa trwała u nich aż 24 dni :-) W starożytności Nowy Rok utożsamiano więc z odradzaniem się przyrody i nadzieją na udane plony. Dopiero w 1691 roku ostatecznie zostało przyjęte, że Nowy Rok rozpoczyna się 1 stycznia. Wprowadzono taką poprawkę do obowiązującego wówczas w większości europejskich państw kalendarza gregoriańskiego. Sylwester i postanowienia noworoczne Żegnanie starego i witanie nowego roku jest dziś po prostu tradycją. I choć w różnych częściach świata zwyczaje związane z nocą sylwestrową są różne, to wszędzie nie może się obyć bez dobrej zabawy, muzyki, składania życzeń, obmyślania nowych celów i lampki szampana o północy...
Nowe serwery nazwa.pl z Intel Xeon E-2388G szybsze o 44%
18 października 2021

Nowe serwery nazwa.pl z Intel Xeon E-2388G szybsze o 44%

Przetestowaliśmy platformę serwerową, którą przekażemy Wam do użycia na początku 2022 roku. Serwery oparte o... Przetestowaliśmy platformę serwerową, którą przekażemy Wam do użycia na początku 2022 roku. Serwery oparte o dyski Optane i niedostępne jeszcze w sprzedaży procesory Intel Xeon E-2388G uzyskały w teście sysbench wyniki lepsze nawet o 44%. To przyjemne uczucie przetestować sprzęt, którego jeszcze nie ma w sprzedaży. Dzięki współpracy nazwa.pl z firmą Intel niemożliwe stało się jednak możliwe i jako pierwsi w Polsce chcielibyśmy zaprezentować Wam wyniki testów na serwerze z nowym procesorem Intel Xeon E-2388G. Szybkość działania każdego serwisu WWW zależy w dużej mierze od szybkości serwerów, na których on działa, a w szczególności serwerów obsługujących bazy danych. Do wyświetlenia pojedynczej strony, generowanej przez WordPressa, konieczne jest często ponad 100 zapytań do bazy danych, więc im szybciej wykonają się operacje bazodanowe, tym użytkownik wcześniej ją zobaczy. Wydawać się może, że szybkość działania serwerów baz danych jest uzależniona tylko i wyłącznie od szybkości samych procesorów, jednak tak nie jest. Nie należy zapominać również o szybkości dostarczania danych do przetwarzania, na co ma z kolei wpływ przede wszystkim prędkość dysków. Zrozumieliśmy to ponad 2 lata temu, gdy przed wprowadzeniem serwerów z Intel Optane dokonaliśmy porównania szybkości technologii 3D XPoint z NAND. Okazało się, że sama wymiana dysków z SSD na Intel Optane przyniosła wzrost wydajności o około 30%. Technologia 3D XPoint w dyskach...
nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych
26 listopada 2019

nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych

Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm... Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Badaniu poddane zostały spółki obsługujące od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy osób fizycznych i firm, a jego celem było określenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Wyniki badania plasują nazwa.pl na pozycji niekwestionowanego lidera efektywności oraz szybkości odbierania połączeń telefonicznych. Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund. Badanie wykazało, że wiele dużych firm działających na rynku usług hostingowych w Polsce nie jest w stanie zagwarantować swoim klientom szybkiej obsługi i profesjonalnego wsparcia specjalistów w ramach kanału telefonicznego. Pomimo obsługi dziesiątek tysięcy klientów korzystających z usług rejestracji domen i usług hostingowych, w żadnej z badanych firm – poza nazwa.pl – liczba konsultantów nie pozwoliła na obsługę wszystkich testowych połączeń telefonicznych. Rozmowy z teleankieterami były albo od razu odrzucane, albo rozłączane po bardzo długim okresie oczekiwania na połączenie z konsultantem. MANDS to instytut badawczy, który od 2005 roku działa na rynku badań marketingowych i badań opinii. W przeprowadzonym w październiku tego roku badaniu, dwudziestu...
WordPress 5.3 „Kirk” dostępny w nazwa.pl!
21 listopada 2019

WordPress 5.3 „Kirk” dostępny w nazwa.pl!

WordPress 5.3 w polskiej wersji językowej z wieloma nowymi funkcjonalnościami został oficjalnie wydany w dniu 18.11.2019 r... WordPress 5.3 w polskiej wersji językowej z wieloma nowymi funkcjonalnościami został oficjalnie wydany w dniu 18 listopada 2019 roku. Nowa wersja najpopularniejszego na świecie systemu zarządzania stronami WWW została nazwana „Kirk”, na cześć jazzowego multiinstrumentalisty Rahsaana Rolanda Kirka. Najnowsza wersja oprogramowania posiada rozszerzony i udoskonalony edytor bloków, zwiększający swobodę projektowania, dodatkowe opcje układu oraz warianty stylu. Wszystko, aby umożliwić projektantom jeszcze większą kontrolę nad wyglądem witryny. W tej wersji wprowadzono także motyw Twenty Twenty, który zapewnia użytkownikom większą elastyczność projektowania i integrację z edytorem bloków. Według autorów tego oprogramowania tworzenie pięknych stron internetowych i zaawansowanych układów nigdy nie było łatwiejsze. Najnowsza wersja WordPress 5.3, wraz z kompletem wyselekcjonowanych dodatków ułatwiających pracę i przyspieszających działanie aplikacji, dostępna jest już od bieżącego tygodnia na serwerach nazwa.pl. Zachęcamy do korzystania z najnowszej wersji tego systemu zarządzania treścią oraz życzymy powstania wielu wspaniałych serwisów WWW przy jego udziale. Przypominamy jednocześnie, że od Nowego Roku będą mogli cieszyć się Państwo nowymi, dwukrotnie szybszymi usługami hostingowymi w nazwa.pl, dzięki wymianie wszystkich serwerów oraz zastosowaniu nowatorskiej technologii Intel Optane...
sklep internetowy na mobile
16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba... Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów? Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana. Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny. Szybkość Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji. Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie...
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy... Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać? Poza prawem Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO. Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego. Grzech spamu Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone