Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Tagi: marketing monitoring opinie
monitoring internetu

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów.

Jak działa monitorowanie Internetu

Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk.

Cenne informacje

Monitoring internetu daje możliwość zdobycia cennych opinii klientów, które mogą posłużyć do wprowadzania zmian w firmie i jej ofercie. Dzięki temu można nabrać dystansu do własnej działalności, spojrzeć na nią oczami klienta i planować kampanie marketingowe czy projektować produkty z większym zrozumieniem oczekiwań konsumentów. Monitoring wypowiedzi bywa skuteczniejszy niż ankiety badające satysfakcję klientów, ponieważ pozwala uzyskać bardziej szczere i wyczerpujące wypowiedzi.

Opinie, które znajdziemy w sieci, mogą zawierać nie tylko ocenę naszej marki, produktu czy usług, ale także wartościowe wskazówki. Zdarzyć się może, że klienci podzielą się w sieci pomysłami dotyczącymi naszych produktów, na które sami nie wpadliśmy. Analizowanie opinii jest zatem jak branie udziału w internetowej burzy mózgów.

Narzędzia do monitorowania internetu pozwalają także dowiedzieć się, gdzie najczęściej odbywa się dyskusja na temat naszej marki. Może się okazać, że są to inne miejsca, niż sądziliśmy i warto przesunąć inwestowane środki na działania w nowych kanałach lub zintensyfikować w wybranych, by osiągnąć wyższą konwersję.

Wydźwięk emocjonalny

Marki, podobnie jak ludzie, mogą budzić emocje – od miłości do nienawiści. Analiza wydźwięku emocjonalnego wzmianek pozwala poznać odczucia konsumentów związane z naszymi produktami i usługami. Jeśli ten odbiór nas nie satysfakcjonuje, możemy przeanalizować możliwe przyczyny problemów z wizerunkiem i podjąć działania zaradcze.

Ten aspekt monitoringu może być szczególnie przydatny podczas wprowadzania nowego produktu na rynek lub prowadzenia kampanii marketingowej. W takich przypadkach naturalnie pojawia się więcej wzmianek na temat marki. Analizując ich wydźwięk, można stwierdzić, z jakim przyjęciem spotkały się nasze działania. Pozwala to na ich bardziej trafną ewaluację.

Dialog z konsumentem

Opinie klientów w Internecie warto nie tylko obserwować, ale i na nie reagować. Możliwość otrzymywania powiadomień o wzmiankach na temat naszej marki pozwala komunikować się z konsumentami – zarówno tymi, którzy wyrazili pozytywne, jak i negatywne opinie o firmie.

Reakcja na pozytywne komentarze, chociażby w postaci prostego podziękowania, pozwala budować wizerunek firmy otwartej i przyjaznej. Daje również szansę docenić wkład konsumentów w budowanie sukcesu marki, jeśli dzielą się oni wartościowymi sugestiami.

Na pozytywny odbiór marki możemy wpłynąć także poprzez odpowiadanie na zadawane przez konsumentów pytania i rozwiewanie wątpliwości. Pokaże to naszą troskę o klienta, a także pozwoli zaprezentować się jako eksperta branży skłonnego do dzielenia się swoją wiedzą. Dzięki temu można nie tylko zyskać lojalność obecnych klientów, ale także pozyskać nowych, którzy zobaczą naszą aktywność w sieci.

Reakcja na kryzys

W przypadku negatywnych komentarzy monitoring ma jeszcze większe znaczenie. Gdy w Internecie pojawia się krytyka naszej firmy, możemy odnieść się do niepochlebnych opinii, próbując zneutralizować negatywny wydźwięk dyskusji. Jeżeli są to skargi niezadowolonych klientów, jest szansa na zaproponowanie im np. rekompensaty, co może nie tylko sprawić, że od nas nie odejdą, ale też pokaże firmę w dobrym świetle.

Monitorowanie negatywnych komentarzy pozwala także na podjęcie próby zażegnania kryzysu wizerunkowego. Gdy dotrą do nas pierwsze sygnały krytyki marki, można na nie odpowiednio wcześnie zareagować i przez to powstrzymać rozprzestrzenianie się niepochlebnych opinii.

Negatywne komentarze mogą być również częścią celowej kampanii dezinformacji prowadzonej przez konkurencję lub byłych pracowników. W tym przypadku niezwykle ważne jest, by dowiedzieć się o niej jak najwcześniej i w porę zastosować środki zaradcze w postaci prostowania nieprawdziwych informacji czy przeprowadzenia odpowiedniej kampanii PR.

Kontakt z blogerami i influencerami

Wypowiedzi dotyczące firm pojawiają się nie tylko na forach czy w social media. To także recenzje produktów zamieszczone na blogach czy w serwisach branżowych. W tym przypadku odniesienie się do ewentualnej krytyki jest szczególnie ważne, gdyż ma ona wielu potencjalnych odbiorców. Efektem naszej reakcji na negatywną opinię może być np. sprostowanie artykułu lub opublikowanie przez autora naszego stanowiska.

Monitorowanie źródeł opinii na temat naszej marki lub branży pozwala także zidentyfikować influencerów, z których zdaniem liczą się konsumenci. Można dzięki temu podjąć próbę wykorzystania ich w kampanii marketingowej, np. poprzez zaproponowanie im testów produktu. Jest to szansa na pozyskanie wartościowych ambasadorów marki.

Wiedza o konkurencji

Monitorować można nie tylko wypowiedzi dotyczące własnej marki, ale też marek konkurencji. Dowiemy się dzięki temu, jak konsumenci oceniają produkty innych firm – jakie dostrzegają w nich zalety oraz wady. Może nam to pozwolić na stworzenie produktu, który będzie zaspokajał wyrażone w opiniach potrzeby i co za tym idzie, zdobycie przewagi nad konkurencją.

Monitoring jest też prostym sposobem na to, aby dowiedzieć się, jakie nowe produkty wprowadza konkurencja oraz jakie kampanie reklamowe prowadzi. Narzędzia do monitorowania sieci pozwalają na sprawdzenie, jaki wydźwięk ma reakcja konsumentów na działania innych firm i czerpanie wzorców z udanych rozwiązań lub uczenie się na cudzych błędach.

Monitorowaniem można objąć także frazy dotyczące naszej branży i przez to śledzić trendy i wydarzenia oraz fora, grupy i blogerów, którzy się nią zajmują. Dzięki temu łatwiej być na bieżąco w swojej dziedzinie.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest marketing relacji?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Podsumowanie

Narzędzia do monitorowania Internetu mają wiele zastosowań. Pozwalają m.in. na:

  • gromadzenie opinii konsumentów, które można wykorzystać do lepszego planowania działań marketingowych oraz projektowania i modyfikowania produktów,
  • analizę wydźwięku emocjonalnego wzmianek o naszej marce, czyli liczby pozytywnych i negatywnych opinii,
  • nawiązanie dialogu z konsumentami – reagowanie na pozytywne i negatywne opinie,
  • określenie źródła kryzysu wizerunkowego i odpowiednią reakcję,
  • zidentyfikowanie influencerów i nawiązanie z nimi współpracy,
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i wydarzeń branżowych.

Oczywiście narzędzia do monitoringu Internetu same w sobie nie zapewnią nam wyraźnych korzyści. Wymagają umiejętności oceny wyników otrzymywanych analiz oraz rzetelnego i aktywnego reagowania na uzyskane informacje. Tylko wtedy, gdy mamy odpowiednie zasoby, by wykorzystać potencjał tkwiący w monitoringu, inwestycja w te usługi ma sens.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu | nazwa.pl
2 czerwca 2022

Aktywuj automatyczną kompresję zdjęć do WebP na swoim hostingu

WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów... WebP to nowoczesny format graficzny rozwijany przez Google. Za jego pomocą można zmniejszyć rozmiar obrazów na stronie internetowej nawet o 40% w porównaniu do powszechnie używanego formatu JPG. Każdy właściciel usługi CloudHosting może aktywować dla swoich stron automatyczną konwersję grafik do WebP, połączoną ze zmianą ich wielkości. Dzięki temu witryna będzie nie tylko lżejsza, ale też lepiej zoptymalizowana pod kątem przeglądarki internetowej użytkownika, który na nią wchodzi. Dowiedz się, jak włączyć WebP na swoim hostingu! Automatyczna kompresja obrazów realizowana jest dzięki integracji CloudHostingu z siecią dystrybucji treści CDN nazwa.pl. Zapewnia ona wzrost szybkości działania stron internetowych dzięki przechowywaniu ich statycznych elementów, takich jak na przykład obrazy, na serwerach buforujących zlokalizowanych blisko użytkowników końcowych. Bardzo istotną funkcją, realizowaną przez serwery CDN nazwa.pl, jest automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP (.webp), który zapewnia dużo lepszy poziom kompresji niż JPG (.jpg), GIF (.gif) czy PNG (.png). Format WebP obniża nawet kilkukrotnie wielkość plików, dzięki czemu zwiększa się szybkość działania zoptymalizowanego w ten sposób serwisu internetowego. Zoptymalizuj swoją stronę jednym kliknięciem Uruchomienie automatycznej kompresji obrazów możliwe jest poprzez CloudHosting Panel. Korzystając z ID i hasła swojego hostingu, zaloguj się na stronie https://admin.nazwa.pl. Następnie z menu CDN wybierz Kompresja obrazów. Jeżeli na Twoim CloudHostingu aktualnie nie masz włączonej tej funkcjonalności, na dole pojawi się przycisk Aktywuj...
Cloud Mail – niezbędne narzędzie w Twojej pracy
13 stycznia 2022

Cloud Mail – niezbędne narzędzie w Twojej pracy

Aplikacja Cloud Mail od samego początku cieszy się niesłabnącym uznaniem wśród jej użytkowników. Wiemy... Aplikacja Cloud Mail od samego początku cieszy się niesłabnącym uznaniem wśród jej użytkowników. Wiemy, że funkcjonalna poczta, dostępna z każdego miejsca, to podstawa przy prowadzeniu biznesu, jak i przy codziennych prywatnych obowiązkach. Oprócz obsługi poczty warto móc właściwie zaplanować sobie czas, na co pozwala zintegrowany z aplikacją organizer. Połączenie tych dwóch funkcji, a także przejrzysty i intuicyjny interfejs, sprawiają, że praca z udostępnianym przez nas narzędziem to czysta przyjemność. Asystent w codziennej pracy Pocztę elektroniczną obsługujemy codziennie. Większość z nas to właśnie od przeglądania skrzynki e-mail rozpoczyna swój dzień. Dlatego program pocztowy powinien być nie tylko wygodny w użyciu, ale i pomocny w organizowaniu codziennych obowiązków. Taki właśnie jest Cloud Mail, aplikacja od nazwa.pl z nowoczesnym interfejsem, wieloma funkcjonalnościami wspomagającymi procesy zarządzania korespondencją i wbudowanym organizerem. Cloud Mail został zaprojektowany tak, by zapewnić pełen komfort użytkowania, co pozwoliło mu stać się prawdziwym asystentem w codziennej pracy każdego z nas. Funkcjonalności dostosowane do Twoich wymagań Wszechstronność – najważniejsza cecha Cloud Mail. Postawiliśmy na nią duży nacisk, bo doskonale wiemy o tym, że idealne narzędzie do pracy z pocztą powinno posiadać wiele funkcji...
Program Partnerski nazwa.pl | Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!
1 września 2021

Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!

Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego... Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Tegoroczna zabawa skierowana jest przede wszystkim do webmasterów, deweloperów oraz osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale do udziału w niej zapraszamy wszystkich chętnych. Główna nagroda to nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy – mamy również dodatkowe benefity dla wszystkich uczestników konkursu w postaci 50% prowizji za polecane usługi. Zainteresowany? Dołącz do zabawy! To już kolejna odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl. W tym roku kierujemy zabawę w szczególności do osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem oraz obsługą serwisów internetowych i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Nie ograniczamy jednak grona uczestników, dlatego każdy może wziąć udział w konkursie. Nagrody główne są aż trzy, wystarczy zgromadzić jedną z trzech najwyższych prowizji za polecenie w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl nowych usług. Konkurs trwa od 01.09.2021 r. do 05.11.2021 r. Aż 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy polecanych usług firmy hostingowej roku dla wszystkich jego uczestników stanowi główny wyróżnik konkursu. Warto dodać, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Najwyższe prowizje spośród wszystkich firm hostingowych w Polsce wypłacane są przelewem w przeciągu 24 h...
Domena .pl ma już 31 lat! | nazwa.pl
30 lipca 2021

Domena .pl ma już 31 lat!

Mimo funkcjonowania dużej liczby rozszerzeń domen, w Polsce domena .pl jest wybierana statystycznie najczęściej... Mimo funkcjonowania dużej liczby rozszerzeń domen, w Polsce domena .pl jest wybierana statystycznie najczęściej. Decydując się na nią, podkreślamy, że kierujemy swój przekaz do użytkowników z naszego kraju. Jednocześnie .pl, jako zakończenie adresu URL, jest wpisywane przez wiele osób w Polsce niejako „domyślnie”, gdy szukają strony WWW należącej do jakiejś osoby, firmy czy organizacji. Domena .pl obchodzi swoje 31 urodziny. To dobra okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat. Historia domeny .pl Początek domeny .pl to rok 1990. To właśnie wtedy IANA (Internet Assigned Numbers Authority), organizacja zarządzająca domenami najwyższego poziomu, oficjalnie przypisała końcówkę .pl do Polski. Zarówno w naszym kraju, jak i na całym świecie początki Internetu miały miejsce w środowisku akademickim. Dlatego prawo do administrowania domeną .pl zyskał zespół koordynacyjny Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej, w skrócie NASK. Choć nie ma oficjalnych informacji w tej kwestii, prawdopodobnie pierwszą polską domeną, która została zarejestrowana, była domena fuw.edu.pl. Dziś uznajemy ją jako domenę funkcjonalną, z rozszerzeniem .edu.pl, ale ten podział pojawił się znacznie później. Pierwszy adres z rozszerzeniem krajowym .pl (bez żadnego dodatku) pojawił się prawdopodobnie w 1995 roku. Choć na początku rejestracją domen zajmował się wyłącznie NASK, to dość szybko, wraz ze wzrostem popularności domeny polskiej, ich rejestrację zaczęły przejmować partnerzy NASK-u. Największym Partnerem NASK-u według oficjalnych raportów była nazwa.pl...
Nagroda Opłacalność dla Cloud Backup od PurePC | nazwa.pl
11 sierpnia 2020

PurePC.pl: Cloud Backup się opłaca!

Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za... Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za korzystną cenę w zamian za dużą pojemność, skuteczną ochronę danych, łatwość obsługi i działanie w tle. Przeanalizujmy zatem jeszcze raz, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich plików przed cyberatakami. Redakcja PurePC.pl, testując Cloud Backup od nazwa.pl, zwróciła uwagę na najwyższe standardy zabezpieczania danych, realizowane poprzez automatycznie generowane klucze szyfrowania. Wybrane do backupu pliki i foldery szyfrowane są jeszcze na naszym komputerze (ultra bezpiecznym algorytmem AES-256), po czym już zaszyfrowane, skompresowane i sfragmentowane trafiają na serwery firmy nazwa.pl. Te z kolei spełniają najwyższe normy certyfikatów TIER III i TIER IV oraz normy jakości ISO 9001 i ISO 27001. Nasze dane są więc nie tylko bezpieczne pod względem mechanicznym, ale także chronione przed cyberprzestępcami  – wylicza Ewelina Stój z PurePC.pl. Redakcja podkreśla, że tego typu szyfrowanie stosowane jest m.in. w wojsku i przez rząd federalny Stanów Zjednoczonych, do ochrony ściśle tajnych informacji. Dobry stosunek ceny do jakości W recenzji podkreślono, że Cloud Backup różni się od innych popularnych usług typu cloud storage nieporównywalnie większym stopniem ochrony danych. Ponadto należy wspomnieć, że nagroda „Opłacalność” jest przez tę redakcję przyznawana tylko tym produktom, których cena charakteryzuje się wyjątkowo dobrym stosunkiem w odniesieniu do oferowanej jakości. Za pierwszy rok używania Cloud Backup zapłacimy bowiem tylko 60 zł netto...
wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%... Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie. Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie. Zwiększony ruch w sieci Internet to jednak duże wyzwanie dla wszystkich dostawców usług hostingowych, a także operatorów telekomunikacyjnych. Zapewnienie działania usług hostingu na najwyższym poziomie, przy tak dużym wzroście zainteresowania, w przypadku firmy nazwa.pl było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu technologii chmury obliczeniowej...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.