Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Tagi: marketing monitoring opinie
monitoring internetu

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów.

Jak działa monitorowanie Internetu

Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk.

Cenne informacje

Monitoring internetu daje możliwość zdobycia cennych opinii klientów, które mogą posłużyć do wprowadzania zmian w firmie i jej ofercie. Dzięki temu można nabrać dystansu do własnej działalności, spojrzeć na nią oczami klienta i planować kampanie marketingowe czy projektować produkty z większym zrozumieniem oczekiwań konsumentów. Monitoring wypowiedzi bywa skuteczniejszy niż ankiety badające satysfakcję klientów, ponieważ pozwala uzyskać bardziej szczere i wyczerpujące wypowiedzi.

Opinie, które znajdziemy w sieci, mogą zawierać nie tylko ocenę naszej marki, produktu czy usług, ale także wartościowe wskazówki. Zdarzyć się może, że klienci podzielą się w sieci pomysłami dotyczącymi naszych produktów, na które sami nie wpadliśmy. Analizowanie opinii jest zatem jak branie udziału w internetowej burzy mózgów.

Narzędzia do monitorowania internetu pozwalają także dowiedzieć się, gdzie najczęściej odbywa się dyskusja na temat naszej marki. Może się okazać, że są to inne miejsca, niż sądziliśmy i warto przesunąć inwestowane środki na działania w nowych kanałach lub zintensyfikować w wybranych, by osiągnąć wyższą konwersję.

Wydźwięk emocjonalny

Marki, podobnie jak ludzie, mogą budzić emocje – od miłości do nienawiści. Analiza wydźwięku emocjonalnego wzmianek pozwala poznać odczucia konsumentów związane z naszymi produktami i usługami. Jeśli ten odbiór nas nie satysfakcjonuje, możemy przeanalizować możliwe przyczyny problemów z wizerunkiem i podjąć działania zaradcze.

Ten aspekt monitoringu może być szczególnie przydatny podczas wprowadzania nowego produktu na rynek lub prowadzenia kampanii marketingowej. W takich przypadkach naturalnie pojawia się więcej wzmianek na temat marki. Analizując ich wydźwięk, można stwierdzić, z jakim przyjęciem spotkały się nasze działania. Pozwala to na ich bardziej trafną ewaluację.

Dialog z konsumentem

Opinie klientów w Internecie warto nie tylko obserwować, ale i na nie reagować. Możliwość otrzymywania powiadomień o wzmiankach na temat naszej marki pozwala komunikować się z konsumentami – zarówno tymi, którzy wyrazili pozytywne, jak i negatywne opinie o firmie.

Reakcja na pozytywne komentarze, chociażby w postaci prostego podziękowania, pozwala budować wizerunek firmy otwartej i przyjaznej. Daje również szansę docenić wkład konsumentów w budowanie sukcesu marki, jeśli dzielą się oni wartościowymi sugestiami.

Na pozytywny odbiór marki możemy wpłynąć także poprzez odpowiadanie na zadawane przez konsumentów pytania i rozwiewanie wątpliwości. Pokaże to naszą troskę o klienta, a także pozwoli zaprezentować się jako eksperta branży skłonnego do dzielenia się swoją wiedzą. Dzięki temu można nie tylko zyskać lojalność obecnych klientów, ale także pozyskać nowych, którzy zobaczą naszą aktywność w sieci.

Reakcja na kryzys

W przypadku negatywnych komentarzy monitoring ma jeszcze większe znaczenie. Gdy w Internecie pojawia się krytyka naszej firmy, możemy odnieść się do niepochlebnych opinii, próbując zneutralizować negatywny wydźwięk dyskusji. Jeżeli są to skargi niezadowolonych klientów, jest szansa na zaproponowanie im np. rekompensaty, co może nie tylko sprawić, że od nas nie odejdą, ale też pokaże firmę w dobrym świetle.

Monitorowanie negatywnych komentarzy pozwala także na podjęcie próby zażegnania kryzysu wizerunkowego. Gdy dotrą do nas pierwsze sygnały krytyki marki, można na nie odpowiednio wcześnie zareagować i przez to powstrzymać rozprzestrzenianie się niepochlebnych opinii.

Negatywne komentarze mogą być również częścią celowej kampanii dezinformacji prowadzonej przez konkurencję lub byłych pracowników. W tym przypadku niezwykle ważne jest, by dowiedzieć się o niej jak najwcześniej i w porę zastosować środki zaradcze w postaci prostowania nieprawdziwych informacji czy przeprowadzenia odpowiedniej kampanii PR.

Kontakt z blogerami i influencerami

Wypowiedzi dotyczące firm pojawiają się nie tylko na forach czy w social media. To także recenzje produktów zamieszczone na blogach czy w serwisach branżowych. W tym przypadku odniesienie się do ewentualnej krytyki jest szczególnie ważne, gdyż ma ona wielu potencjalnych odbiorców. Efektem naszej reakcji na negatywną opinię może być np. sprostowanie artykułu lub opublikowanie przez autora naszego stanowiska.

Monitorowanie źródeł opinii na temat naszej marki lub branży pozwala także zidentyfikować influencerów, z których zdaniem liczą się konsumenci. Można dzięki temu podjąć próbę wykorzystania ich w kampanii marketingowej, np. poprzez zaproponowanie im testów produktu. Jest to szansa na pozyskanie wartościowych ambasadorów marki.

Wiedza o konkurencji

Monitorować można nie tylko wypowiedzi dotyczące własnej marki, ale też marek konkurencji. Dowiemy się dzięki temu, jak konsumenci oceniają produkty innych firm – jakie dostrzegają w nich zalety oraz wady. Może nam to pozwolić na stworzenie produktu, który będzie zaspokajał wyrażone w opiniach potrzeby i co za tym idzie, zdobycie przewagi nad konkurencją.

Monitoring jest też prostym sposobem na to, aby dowiedzieć się, jakie nowe produkty wprowadza konkurencja oraz jakie kampanie reklamowe prowadzi. Narzędzia do monitorowania sieci pozwalają na sprawdzenie, jaki wydźwięk ma reakcja konsumentów na działania innych firm i czerpanie wzorców z udanych rozwiązań lub uczenie się na cudzych błędach.

Monitorowaniem można objąć także frazy dotyczące naszej branży i przez to śledzić trendy i wydarzenia oraz fora, grupy i blogerów, którzy się nią zajmują. Dzięki temu łatwiej być na bieżąco w swojej dziedzinie.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest marketing relacji?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Podsumowanie

Narzędzia do monitorowania Internetu mają wiele zastosowań. Pozwalają m.in. na:

  • gromadzenie opinii konsumentów, które można wykorzystać do lepszego planowania działań marketingowych oraz projektowania i modyfikowania produktów,
  • analizę wydźwięku emocjonalnego wzmianek o naszej marce, czyli liczby pozytywnych i negatywnych opinii,
  • nawiązanie dialogu z konsumentami – reagowanie na pozytywne i negatywne opinie,
  • określenie źródła kryzysu wizerunkowego i odpowiednią reakcję,
  • zidentyfikowanie influencerów i nawiązanie z nimi współpracy,
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i wydarzeń branżowych.

Oczywiście narzędzia do monitoringu Internetu same w sobie nie zapewnią nam wyraźnych korzyści. Wymagają umiejętności oceny wyników otrzymywanych analiz oraz rzetelnego i aktywnego reagowania na uzyskane informacje. Tylko wtedy, gdy mamy odpowiednie zasoby, by wykorzystać potencjał tkwiący w monitoringu, inwestycja w te usługi ma sens.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Konkurs dla webmasterów - wygraj wakacje w Sopocie - nazwa.pl
23 stycznia 2023

Wygraj wakacje w Sopocie

Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat... Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat pierwszego miejsca otrzyma Voucher na 7 dniowy wakacyjny pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu, który poleci nasze usługi hostingowe minimum 3 firmom, otrzyma Voucher na weekendowy pobyt w 4 gwiazdkowym hotelu w Zakopanem. Konkurs dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl to już tradycja, na którą wszyscy czekają. Tegoroczną jego odsłonę kierujemy do webmasterów – osób fizycznych i prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy w swojej pracy na co dzień zajmujących się obsługą stron WWW i polecają swoim klientom oferowane przez nas rozwiązania hostingowe klasy premium. A co, jeżeli nie jesteś webmasterem? Nie szkodzi! Wystarczy, że będziesz aktywnie promować nasze usługi, bo w rozpoczynającym się dzisiaj konkursie, każdy ma równe szanse na zdobycie gwarantowanych nagród. Pamiętaj o tym, że uczestnikiem konkursu będziesz tylko wtedy, gdy nasze usługi hostingowe będziesz polecać z konta w Panelu Klienta, które należy do Ciebie jako osoby fizycznej lub do Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej. Spółki prawa handlowego nie biorą udziału w konkursie. Jeżeli nie posiadasz jeszcze takiego konta, to zarejestruj się w Panelu Klienta podając swoje prywatne dane. Wakacje marzeń 2023 w Sopocie Osoba, z której polecenia zakupionych zostanie najwięcej usług hostingowych, otrzyma Voucher na 7‑dniowy wakacyjny pobyt od 8 do 15 lipca 2023 r. dla dwóch osób w 5-gwiazdkowym, luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Żeby sięgnąć po główną wygraną, wystarczy w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl zgromadzić w okresie od 23 stycznia do 31 marca 2023 r. jak najwyższą prowizję za rekomendowanie usług CloudHosting i CloudMail...
Pierwsza sieć CDN w Polsce | nazwa.pl
2 grudnia 2021

Pierwsza sieć CDN w Polsce

Czas przesyłania strony WWW zależy od odległości pomiędzy korzystającym z niej użytkownikiem a serwerem... Czas przesyłania strony WWW zależy od odległości pomiędzy korzystającym z niej użytkownikiem a serwerem, na którym umieszczone są dane. Aby skrócić oczekiwanie na polskie serwisy, nazwa.pl uruchomiła pierwszą w Polsce sieć CDN, która przechowuje elementy stron w największych polskich miastach wojewódzkich. Jak wynika z badania, które nazwa.pl przeprowadziła w kwietniu 2021 roku, aż 73% odwiedzin serwisów WWW, obsługiwanych przez nazwa.pl, pochodzi właśnie z terytorium Polski. Skłoniło to spółkę do uruchomienia pierwszej sieci CDN w Polsce, której węzły zlokalizowane są w największych polskich miastach. Bezpośrednia wymiana ruchu z ogólnopolskimi dostawcami Internetu zapewnia, że elementy stron Klientów nazwa.pl dostępne są w sieciach Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Vectra (Multimedia) i wielu lokalnych dostawców w czasie poniżej 1 ms. Dodatkowo nie tylko w Warszawie, ale również w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Co to jest CDN? CDN, czyli skrót od Content Delivery Network, to technologia przyspieszająca przesyłanie danych zawartych na serwisach webowych. Polega ona na przechowywaniu i udostępnianiu bliźniaczych kopii danych, pobranych z oryginalnego serwera, w lokalizacjach bliższych użytkownikowi odwiedzającemu stronę WWW. Ponieważ aż 80% czasu, potrzebnego do otwarcia przeciętnej strony WWW, zajmuje przesyłanie danych, to zastosowanie lokalnych serwerów cache jest podstawową techniką optymalizacji szybkości otwierania serwisów...
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl
20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki... Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu. Co to jest marketing wielokanałowy? Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu. Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
dropshipping - co to jest i jak działa?
12 marca 2020

Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na... Czy prowadząc sklep internetowy, musimy odpowiadać za magazynowanie i wysyłkę towaru? Nie, jeśli zdecydujemy się na dropshipping. Dla kogo przeznaczony jest ten model logistyczny oraz jakie są jego wady i zalety? Jak działa dropshipping Dropshipping to model, w którym sklep internetowy jest odpowiedzialny jedynie za marketing i obsługę zamówień. Magazynowanie towaru oraz jego wysyłka do zamawiających jest po stronie dostawcy usługi dropshippingu. W tym modelu sprzedawca pośredniczy między hurtownią, producentem lub dystrybutorem a klientem. Jest jednak właścicielem towaru, co prawda zwolnionym z obowiązku jego wysyłki, ale odpowiedzialnym za zwrot i wymianę. Po zamówieniu towaru przez klienta sprzedawca przesyła zapytanie do dostawcy towaru i jeśli towar jest dostępny, przyjmuje zamówienie od klienta. Następnie, po otrzymaniu płatności od klienta przesyła dostawcy należność za towar pomniejszoną o swoją marżę. Ten wysyła zamówiony towar do odbiorcy. Dla kogo jest dropshipping Dropshipping najlepiej sprawdzi się w przypadku małych sklepów. A zatem jeśli rozpoczynamy działalność e-commerce, dopiero rozwijając nasz pomysł na biznes, model ten pozwoli nam rozpocząć prowadzenie sklepu bez większych inwestycji. Na dropshippingu skorzystają również drobni przedsiębiorcy handlujący za pośrednictwem portali aukcyjnych, takich jak Allegro...

wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.