Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 30 czerwca 2020

Co to jest marketing relacji?

Tagi: content marketing Facebook Instagram LinkedIn marketing social media Twitter
Co to jest marketing relacji | nazwa.pl

Przy prowadzeniu działań marketingowych znaczenie ma nie tylko krótkoterminowa sprzedaż. Przeistoczenie klientów jednorazowych w powracających, chociaż bardziej czasochłonne, może docelowo przynieść wymierne korzyści. Wykorzystać do tego celu możemy narzędzia marketingu relacji. Na czym on polega?

Czym jest marketing relacji?

Marketing relacji zajmuje się budowaniem długotrwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientem. Chodzi w nim o interakcje i emocjonalny związek klienta z marką, a nie jedynie krótkoterminową sprzedaż, jak to jest w marketingu transakcyjnym.

Ostatecznie jednak marketing relacji wyraźnie przyczynia się do sprzedaży, ponieważ polega na lepszym poznaniu i zrozumieniu klienta. Dzięki temu można zaproponować mu bardziej trafne, spersonalizowane oferty. Służy temu zindywidualizowana komunikacja, skupiona na potrzebach klienta, która różni się od komunikacji masowej opartej na tych samych treściach wysyłanych do dużych grup użytkowników.

Marketing relacji opiera się na utrzymaniu klienta, a nie zdobywaniu nowego. Prowadzi to m.in. do oszczędności, ponieważ dbanie o klienta powracającego jest średnio od 5 do 25 razy tańsze niż pozyskanie nowego. Ponadto lojalny powracający klient ostatecznie wydaje na nasze produkty więcej w dłuższej perspektywie czasu niż klient jednorazowy.

Wartością lojalnych klientów jest także większa przewidywalność ich zakupów, co ułatwia planowanie. Powracający klient często także rekomenduje firmę innym osobom ze względu na emocjonalny stosunek do marki.

Marketing relacji - przewidywanie zakupów stałych klientów | nazwa.pl

Znaczenie zaufania

Trudno wejść w głębszą relację z osobą, której się nie ufa. Dotyczy to także relacji marki z klientem. Dlatego też należy zadbać o to, by budować zaufanie do swojej firmy.

Sposobem na to jest między innymi transparentność, której wyrazem jest koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box). Funkcjonowanie firmy znajdującej się w „szklanym pudełku” jest wyraźnie widoczne dla klientów, gdyż nie ma ona nic do ukrycia. Nie izoluje się od klientów, zasłaniając tajemnicami i prowadząc potajemne działania.

Oczywiście przyjmując takie podejście, firma musi szczególnie dbać o to, by jej działania były etycznie nienaganne. Zadbać należy np. o proces pozyskiwania materiałów, produkcji, a także o dobrostan pracowników. Marka musi być ze swoimi klientami bezwzględnie szczera, ponieważ wszystkie próby wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy zostaną w dobie social media wcześniej czy później ujawnione. Może się to przyczynić do poważnego kryzysu wizerunkowego.

Autentyczność marki

Ważne jest także, aby nadać marce ludzką twarz. Dzięki pokazywaniu, że za firmą stoją prawdziwe osoby, ze swoimi indywidualnymi cechami i zainteresowaniami, staje się ona bliższa klientom i mogą się z nią identyfikować.

Osiągnąć to możemy np. prezentując sylwetki założycieli, kadry zarządzającej czy pracowników. Warto także dopuścić te osoby do głosu, np. poprzez umożliwienie im prowadzenia blogów. Dzięki temu budowana jest więź między nimi a klientami.

Doskonałym narzędziem do humanizacji marki są treści tworzone przez użytkowników. W contencie tego typu klienci mogą prezentować produkty w kontekście swojego życia, przez co marka staje się na swój sposób „bardziej ludzka”. Stoją za nią bowiem niezależne od firmy osoby, niejako ręcząc za produkty i pokazując, jakie mają dla nich znaczenie.

Marketing relacji - komunikacja marki | nazwa.pl

Narzędzia marketingu relacji

1.       Obsługa klienta

Trudno o budowanie wartościowej relacji z klientami, jeśli zawodzi obsługa klienta. Trzeba pamiętać, że każdy konsultant jest twarzą marki, ponieważ to z nim klient ma bezpośredni kontakt. Niezbędne jest odpowiednie przeszkolenie personelu oraz życzliwe klientom procedury. Idealnym rozwiązaniem jest możliwie najszerszy czas, w którym pracownicy firmy są dostępni dla naszych klientów. Przykładem niech będzie tutaj obsługa klienta świadczona przez firmę nazwa.pl, która realizowana jest przez kontakt e-mail oraz telefoniczną infolinię 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oczywiście tego typu wsparcie dla klientów wymaga znacznych nakładów finansowych, zatem jego zasadność trzeba określić analizując liczbę osób i firm korzystających z naszych usług.

Klienta należy obsługiwać w możliwie najwygodniejszy dla niego sposób. Ważne jest udostępnienie różnych kanałów kontaktu z firmą. Dla jednych osób optymalny będzie e-mail, inne wybiorą telefon, aby uzyskać natychmiastową odpowiedź na swoje pytania.

Coraz częstszym sposobem na wygodną i sprawną obsługę klienta jest wykorzystanie czatów, szczególnie Facebook Messengera. To niezobowiązująca forma kontaktu, która pozwala na szybkie załatwienie sprawy w sposób mało formalny. Firma może znacznie usprawnić czatowanie za pomocą botów, które odpowiedzą na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a nawet pozwolą na złożenie zamówienia.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

2.       Content marketing

Dostarczanie klientom wartościowych treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży pozwala na stworzenie relacji wzajemności – klient może odczuwać chęć zrewanżowania się za interesujący content, poprzez skorzystanie z usług firmy.

Marka może stać się dla użytkowników kompetentnym doradcą, dostarczycielem rozrywki lub treści estetycznych. Wszystko to sprawia, że zaczyna ona stanowić część ich życia. Śledzenie bloga czy social media z angażującymi treściami sprawia, że klienci mają częsty kontakt z marką, co ich do niej zbliża. Otrzymują także możliwość interakcji z firmą, poprzez komentarze czy lajki.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

3.       Social Media

Media społecznościowe opierają się na rozmowie, a rozmowa to warunek budowania relacji. Dzięki nim można dzielić się angażującymi treściami oraz prowadzić narrację pozwalającą zbudować transparentny i ludzki charakter marki.

Prowadząc social media, trzeba pamiętać o zachowaniu bardziej swobodnego charakteru komunikacji niż w przypadku treści oficjalnych. Należy także reagować na komentarze, szczególnie te skierowane bezpośrednio do firmy – uwagi czy pytania.

Częścią sztuki prowadzenia działań social media jest też umiejętność reagowania na negatywne opinie. Ważne jest, aby nie eskalować napięcia, jednocześnie nie unikając trudnych tematów. Przyjmując rzeczową, wyważoną postawę i wyraźnie artykułując swoje racje, budujemy zaufanie użytkowników.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

4.       Programy lojalnościowe

Dzięki programom lojalnościowym możemy budować więź klienta z marką, ponieważ zapewniamy mu realne korzyści z regularnego korzystania z naszych usług. Klient staje się także częścią swego rodzaju ekskluzywnego klubu, co daje mu poczucie wyjątkowości i sprawia, że łatwiej go utrzymać.

Oferując klientom rabaty w ramach programu, warto je personalizować. Wykorzystać możemy do tego dane dotyczące historii zakupów użytkowników. Wyraźnie zwiększa to prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszej oferty.

Punkty przyznawane za zakupy skłaniają natomiast klientów do dokonywania regularnych zakupów. Nie chcą oni, by zgromadzone na koncie punkty się zmarnowały, dlatego też potrafią dokonywać zakupów nawet produktów nieobjętych rabatami. Można również oferować im możliwość zamiany punktów przy każdym zakupie na odpowiedniej wielkości rabat.

Jakie zyski przynosi stosowanie marketingu relacji w firmie? | nazwa.pl

Relacje procentują

Dbałość o relacje z klientami owocuje wzmocnieniem ich przywiązania do marki oraz identyfikacji z nią. Gdy czują, że firmie zależy na tym, co mają do powiedzenia i dba ona o ich potrzeby, mogą stać się cennymi klientami powracającymi.

Stosowanie metod marketingu relacji wymaga nie tylko umiejętności marketingowych właśnie, ale także wyczucia z dziedziny PR i social media. Jest to codzienna praca, ponieważ relacje należy nie tylko zbudować, ale i utrzymać. Jeśli uda nam się ta sztuka, możemy liczyć na lojalność klientów, która przełoży się na realne zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Node.js 22 na CloudHostingu w nazwa.pl
6 marca 2025

Node.js 22 na CloudHostingu w nazwa.pl

Node.js 22 to lepsza wydajność, stabilność i więcej dostępnych funkcjonalności dla środowiska uruchomieniowego... Node.js 22 to lepsza wydajność, stabilność i więcej dostępnych funkcjonalności dla środowiska uruchomieniowego JavaScript. Nowościami, jakie znajdziemy w tej wersji, są między innymi aktualizacja silnika V8 do wersji 12.4 czy też eksperymentalna flaga umożliwiająca usunięcie adnotacji typu z plików .ts, a tym samym uruchamianie ich bez konieczności przekształcania składni TypeScript. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto korzystać z Node.js 22 na hostingu w nazwa.pl. Kilka słów o Node.js Node.js działa po stronie serwera jako środowisko uruchomieniowe kodu Javascript. Doskonale radzi sobie z procesowaniem wielu równoczesnych operacji, dlatego często bywa wykorzystywany do tworzenia skalowalnych aplikacji internetowych. Szybkość pracy Node.js w dużej mierze zależy od wydajności hostingu. Dzięki zastosowaniu technologii chmury internetowej proces kompilacji kodu Node.js na serwerach CloudHosting w nazwa.pl odbywa się błyskawicznie. Nowe funkcje i ulepszenia Node.js 22 to uaktualnienie silnika JavaScript V8 do wersji 12.4 WebAssembly Garbage Collection. Zmiana ma nie tylko wpływ na wydajność, lecz także wprowadza nowe funkcje, takie jak grupowanie tablic czy rozszerzone wyrażenia WebAssembly. Programiści z pewnością docenią nową flagę eksperymentalną –experimental-strip-types, która pozwala na usunięcie adnotacji typu z plików .ts, umożliwiając tym samym ich uruchamianie bez przekształcania składni TypeScript. Pełna lista zmian i poprawek dostępna jest oczywiście na oficjalnej stronie internetowej wydawców Node.js...
Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać? | nazwa.pl
20 września 2023

Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać?

Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep... Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep. W tej kwestii liczą się przede wszystkim dwa systemy zarządzania treścią, takie jak WordPress z WooCommerce i PrestaShop. Musisz już na samym początku planowania sprzedaży przeanalizować ich możliwości, ponieważ z danym systemem zostaniesz na dłużej, gdyż późniejsza migracja na inną platformę może okazać się niełatwa do zrealizowania, a już na pewno kosztowna. WooCommerce WooCommerce nie jest samodzielną platformą e-commerce. To dodatek do WordPressa, jednak z powodzeniem spełnia wymagania wielu przedsiębiorców prowadzących handel w Internecie. Dowodem na to jest fakt, że o ile z wykorzystaniem WordPressa zbudowanych jest nieco ponad 43% stron WWW, o tyle z tej liczby aż 20% wykorzystuje WooCommerce. WooCommerce, podobnie jak WordPress, to oprogramowanie open source. Dzięki temu stajesz się posiadaczem własnej witryny oraz możesz dokonywać w jej kodzie dowolnych zmian. Open source w przypadku WooCommerce oznacza również, że to rozwiązanie jest darmowe. Wtyczkę obsługujesz z poziomu panelu WordPressa. Jej interfejs jest intuicyjny, podobnie jak sam CMS. Nawet jeżeli nie jesteś biegły w posługiwaniu się systemem, z łatwością nauczysz się zasad działania tego pluginu. Dzięki temu, że obsługą sklepu możesz zająć się samodzielnie, nie poniesiesz na przykład kosztów szkolenia czy zatrudnienia pracowników...
Pomoc Premium dla firm | nazwa.pl
8 października 2019

Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl

Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów... Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów, będących do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wsparcie to pozwala firmom zaoszczędzić czas, a jak wiadomo czas to pieniądz. W tym miejscu myśli każdego kotłują się wokół pytania: Tak pięknie to wygląda, ale ile będzie mnie to kosztować? Większość osób obawia się zbyt wysokich kosztów, idących w parze z wysokim standardem. Nie w tym przypadku, Pomoc Premium to wysoka jakość w niskiej cenie. Całkowity miesięczny koszt to jedyne 10 zł ­– za tę cenę mamy zapewnione pierwszeństwo w obsłudze i rozwiązywanie nierzadko trudnych technicznych problemów. Uprzywilejowany Klient Aby określić najważniejsze cechy Pomocy Premium, powinniśmy skupić się na podstawowych problemach i przeszkodach, z jakimi mierzą się każdego dnia Klienci prowadzący własne przedsiębiorstwa. Osoby prowadzące swój biznes wiedzą, jak cennym aktywem jest czas. W dobie zaawansowanego rozwoju cyfryzacji przedsiębiorcy podejmują starania, aby tego czasu mieć jak najwięcej i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny. Jednak nie zawsze wszystko układa się zgodnie z planem. Na przeszkodzie mogą stanąć nam rzeczy niezależne od nas. Wówczas nawiązujemy kontakt z naszym usługodawcą. Przeważająca ilość firm hostingowych świadczy wsparcie jedynie w określonych dniach i godzinach. Nie jest to profesjonalne i rzetelne podejście...
marketing automation - czym jest
22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w... Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega? Marketing Automation w skrócie Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu. Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne. Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży...
kwiaciarnia internetowa - jak zacząć
7 czerwca 2019

Kwiaciarnia internetowa. Jak zacząć?

Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać... Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać przez Internet. E-kwiaciarnia może być uzupełnieniem tradycyjnej kwiaciarni lub zupełnie nowym biznesem. Czemu i jak zacząć z kwiatami online? Kwiat analogowy a cyfrowy Kluczem do opłacalności tradycyjnej kwiaciarni jest atrakcyjna lokalizacja. A taka kosztuje — wynajem lokalu w miejscu, gdzie przechodzień może zobaczyć witrynę i przypomnieć sobie o aktualnej okazji, to duży, miesięczny wydatek. Kwiaciarnię internetową możesz za to prowadzić nawet w starym magazynie. A ten wynajmiesz niedrogo. Ponadto nie trzeba dbać o codzienną, świeżą i zróżnicowaną ekspozycję. Kupujesz kwiaty stosownie do swojego zapotrzebowania i mniej z nich musisz, zwiędniętych, wyrzucać. Oczywiście nie unikniesz wstawania o czwartej rano, by pojechać na giełdę kwiatową, ale prawdopodobnie odczujesz oszczędności. Zaoszczędzić wraz z Tobą może też Twój klient. Jeżeli zechcesz, możesz zaoferować mu konkurencyjne ceny, nawet po doliczeniu kwoty za przesyłkę. Jeżeli jednak prowadzisz już tradycyjną kwiaciarnię. Czy pójdzie jak z płatka? Oczywiście, jak w przypadku każdego przedsięwzięcia, rozpoczęcie działalności e-kwiaciarni nie jest takie proste. Musisz się starannie przygotować do jej otwarcia. Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dlatego należy mieć swój pomysł na biznes. Przed Tobą decyzja, czy chcesz działać lokalnie, czy mieć zasięg ogólnopolski...
program partnerski w nazwa.pl
4 kwietnia 2019

Nagrody marki Apple w Programie Partnerskim nazwa.pl rozdane!

Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl... Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w polecaniu usług nazwa.pl, oprócz nagród związanych z uczestnictwem w Programie Partnerskim, walczyli również o wysokiej jakości sprzęty marki Apple - MacBook Air, iPad Pro oraz iPhone Xs. W konkursie organizowanym przez nazwa.pl wygrywali wszyscy! Do odbioru atrakcyjnych karty podarunkowych serwisu CDA Premium wystarczyło polecić firmę, która zakupiła dowolną usługę z oferty nazwa.pl. Wygrywali również poleceni klienci, którzy nabyli w promocyjnych cenach wysokiej jakości usługi utrzymania poczty elektronicznej, stron WWW oraz domeny wraz z bogatym pakietem usług dodatkowych w ramach oferty „Bezpieczna domena”. Zgodnie z warunkami konkursu najbardziej aktywni klienci polecający usługi nazwa.pl otrzymali wysokiej jakości sprzęt marki Apple. Rywalizacja o tak wartościowe nagrody trwała do ostatnich dni, a zwycięzcami zostali użytkownicy o loginach wyszczególnionych poniżej (część loginów została zanonimizowana ze względu na ochronę danych osobowych): Login: pog****mp Login: mic****ki Login: dei****lf...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.