Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 30 czerwca 2020

Co to jest marketing relacji?

Tagi: content marketing Facebook Instagram LinkedIn marketing social media Twitter
Co to jest marketing relacji | nazwa.pl

Przy prowadzeniu działań marketingowych znaczenie ma nie tylko krótkoterminowa sprzedaż. Przeistoczenie klientów jednorazowych w powracających, chociaż bardziej czasochłonne, może docelowo przynieść wymierne korzyści. Wykorzystać do tego celu możemy narzędzia marketingu relacji. Na czym on polega?

Czym jest marketing relacji?

Marketing relacji zajmuje się budowaniem długotrwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientem. Chodzi w nim o interakcje i emocjonalny związek klienta z marką, a nie jedynie krótkoterminową sprzedaż, jak to jest w marketingu transakcyjnym.

Ostatecznie jednak marketing relacji wyraźnie przyczynia się do sprzedaży, ponieważ polega na lepszym poznaniu i zrozumieniu klienta. Dzięki temu można zaproponować mu bardziej trafne, spersonalizowane oferty. Służy temu zindywidualizowana komunikacja, skupiona na potrzebach klienta, która różni się od komunikacji masowej opartej na tych samych treściach wysyłanych do dużych grup użytkowników.

Marketing relacji opiera się na utrzymaniu klienta, a nie zdobywaniu nowego. Prowadzi to m.in. do oszczędności, ponieważ dbanie o klienta powracającego jest średnio od 5 do 25 razy tańsze niż pozyskanie nowego. Ponadto lojalny powracający klient ostatecznie wydaje na nasze produkty więcej w dłuższej perspektywie czasu niż klient jednorazowy.

Wartością lojalnych klientów jest także większa przewidywalność ich zakupów, co ułatwia planowanie. Powracający klient często także rekomenduje firmę innym osobom ze względu na emocjonalny stosunek do marki.

Marketing relacji - przewidywanie zakupów stałych klientów | nazwa.pl

Znaczenie zaufania

Trudno wejść w głębszą relację z osobą, której się nie ufa. Dotyczy to także relacji marki z klientem. Dlatego też należy zadbać o to, by budować zaufanie do swojej firmy.

Sposobem na to jest między innymi transparentność, której wyrazem jest koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box). Funkcjonowanie firmy znajdującej się w „szklanym pudełku” jest wyraźnie widoczne dla klientów, gdyż nie ma ona nic do ukrycia. Nie izoluje się od klientów, zasłaniając tajemnicami i prowadząc potajemne działania.

Oczywiście przyjmując takie podejście, firma musi szczególnie dbać o to, by jej działania były etycznie nienaganne. Zadbać należy np. o proces pozyskiwania materiałów, produkcji, a także o dobrostan pracowników. Marka musi być ze swoimi klientami bezwzględnie szczera, ponieważ wszystkie próby wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy zostaną w dobie social media wcześniej czy później ujawnione. Może się to przyczynić do poważnego kryzysu wizerunkowego.

Autentyczność marki

Ważne jest także, aby nadać marce ludzką twarz. Dzięki pokazywaniu, że za firmą stoją prawdziwe osoby, ze swoimi indywidualnymi cechami i zainteresowaniami, staje się ona bliższa klientom i mogą się z nią identyfikować.

Osiągnąć to możemy np. prezentując sylwetki założycieli, kadry zarządzającej czy pracowników. Warto także dopuścić te osoby do głosu, np. poprzez umożliwienie im prowadzenia blogów. Dzięki temu budowana jest więź między nimi a klientami.

Doskonałym narzędziem do humanizacji marki są treści tworzone przez użytkowników. W contencie tego typu klienci mogą prezentować produkty w kontekście swojego życia, przez co marka staje się na swój sposób „bardziej ludzka”. Stoją za nią bowiem niezależne od firmy osoby, niejako ręcząc za produkty i pokazując, jakie mają dla nich znaczenie.

Marketing relacji - komunikacja marki | nazwa.pl

Narzędzia marketingu relacji

1.       Obsługa klienta

Trudno o budowanie wartościowej relacji z klientami, jeśli zawodzi obsługa klienta. Trzeba pamiętać, że każdy konsultant jest twarzą marki, ponieważ to z nim klient ma bezpośredni kontakt. Niezbędne jest odpowiednie przeszkolenie personelu oraz życzliwe klientom procedury. Idealnym rozwiązaniem jest możliwie najszerszy czas, w którym pracownicy firmy są dostępni dla naszych klientów. Przykładem niech będzie tutaj obsługa klienta świadczona przez firmę nazwa.pl, która realizowana jest przez kontakt e-mail oraz telefoniczną infolinię 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oczywiście tego typu wsparcie dla klientów wymaga znacznych nakładów finansowych, zatem jego zasadność trzeba określić analizując liczbę osób i firm korzystających z naszych usług.

Klienta należy obsługiwać w możliwie najwygodniejszy dla niego sposób. Ważne jest udostępnienie różnych kanałów kontaktu z firmą. Dla jednych osób optymalny będzie e-mail, inne wybiorą telefon, aby uzyskać natychmiastową odpowiedź na swoje pytania.

Coraz częstszym sposobem na wygodną i sprawną obsługę klienta jest wykorzystanie czatów, szczególnie Facebook Messengera. To niezobowiązująca forma kontaktu, która pozwala na szybkie załatwienie sprawy w sposób mało formalny. Firma może znacznie usprawnić czatowanie za pomocą botów, które odpowiedzą na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a nawet pozwolą na złożenie zamówienia.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

2.       Content marketing

Dostarczanie klientom wartościowych treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży pozwala na stworzenie relacji wzajemności – klient może odczuwać chęć zrewanżowania się za interesujący content, poprzez skorzystanie z usług firmy.

Marka może stać się dla użytkowników kompetentnym doradcą, dostarczycielem rozrywki lub treści estetycznych. Wszystko to sprawia, że zaczyna ona stanowić część ich życia. Śledzenie bloga czy social media z angażującymi treściami sprawia, że klienci mają częsty kontakt z marką, co ich do niej zbliża. Otrzymują także możliwość interakcji z firmą, poprzez komentarze czy lajki.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

3.       Social Media

Media społecznościowe opierają się na rozmowie, a rozmowa to warunek budowania relacji. Dzięki nim można dzielić się angażującymi treściami oraz prowadzić narrację pozwalającą zbudować transparentny i ludzki charakter marki.

Prowadząc social media, trzeba pamiętać o zachowaniu bardziej swobodnego charakteru komunikacji niż w przypadku treści oficjalnych. Należy także reagować na komentarze, szczególnie te skierowane bezpośrednio do firmy – uwagi czy pytania.

Częścią sztuki prowadzenia działań social media jest też umiejętność reagowania na negatywne opinie. Ważne jest, aby nie eskalować napięcia, jednocześnie nie unikając trudnych tematów. Przyjmując rzeczową, wyważoną postawę i wyraźnie artykułując swoje racje, budujemy zaufanie użytkowników.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

4.       Programy lojalnościowe

Dzięki programom lojalnościowym możemy budować więź klienta z marką, ponieważ zapewniamy mu realne korzyści z regularnego korzystania z naszych usług. Klient staje się także częścią swego rodzaju ekskluzywnego klubu, co daje mu poczucie wyjątkowości i sprawia, że łatwiej go utrzymać.

Oferując klientom rabaty w ramach programu, warto je personalizować. Wykorzystać możemy do tego dane dotyczące historii zakupów użytkowników. Wyraźnie zwiększa to prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszej oferty.

Punkty przyznawane za zakupy skłaniają natomiast klientów do dokonywania regularnych zakupów. Nie chcą oni, by zgromadzone na koncie punkty się zmarnowały, dlatego też potrafią dokonywać zakupów nawet produktów nieobjętych rabatami. Można również oferować im możliwość zamiany punktów przy każdym zakupie na odpowiedniej wielkości rabat.

Jakie zyski przynosi stosowanie marketingu relacji w firmie? | nazwa.pl

Relacje procentują

Dbałość o relacje z klientami owocuje wzmocnieniem ich przywiązania do marki oraz identyfikacji z nią. Gdy czują, że firmie zależy na tym, co mają do powiedzenia i dba ona o ich potrzeby, mogą stać się cennymi klientami powracającymi.

Stosowanie metod marketingu relacji wymaga nie tylko umiejętności marketingowych właśnie, ale także wyczucia z dziedziny PR i social media. Jest to codzienna praca, ponieważ relacje należy nie tylko zbudować, ale i utrzymać. Jeśli uda nam się ta sztuka, możemy liczyć na lojalność klientów, która przełoży się na realne zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting Enterprise dla biznesu | nazwa.pl
20 października 2025

CloudHosting Enterprise dla biznesu

CloudHosting Enterprise to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują stabilnego i bezpiecznego środowiska... CloudHosting Enterprise to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują stabilnego i bezpiecznego środowiska hostingowego o wysokiej wydajności. W ramach usługi Klienci otrzymują do 32 vCPU, 64 GB RAM i 10 TB przestrzeni dyskowej. CloudHosting Enterprise działa w nowoczesnej infrastrukturze chmurowej, która zapewnia nie tylko szybkość, lecz także niezawodność i swobodę rozwoju. Wybierając tę usługę, przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu, nie martwiąc się o ograniczenia techniczne czy konieczność zarządzania serwerami. Z myślą o przedsiębiorstwach CloudHosting Enterprise został przygotowany z myślą o przedsiębiorstwach, dla których standardowy hosting to za mało. Sklepy internetowe prowadzące intensywną sprzedaż, systemy rezerwacyjne, platformy edukacyjne, panele obsługowe czy rozbudowane aplikacje webowe to tylko niektóre przykłady zastosowań wymagających dużych zasobów. CloudHosting Enterprise pozwala elastycznie dobrać moc środowiska do aktualnych potrzeb firmy, a w razie konieczności wykonać szybki upgrade. Rozwiązanie działa w pełni zarządzanym środowisku chmurowym, zintegrowanym z siecią CDN nazwa.pl, ochroną anty-DDoS/IPS/WAF oraz pełnym wsparciem technicznym 24/7. W przeciwieństwie do serwerów dedykowanych, użytkownik nie musi samodzielnie dbać o aktualizacje, konfigurację zabezpieczeń czy optymalizację wydajności. Wszystko to wykonują administratorzy nazwa.pl, dzięki czemu nawet najbardziej wymagające serwisy WWW mogą działać szybko, stabilnie i bezpiecznie. Komunikacja e-mail bez zakłóceń CloudHosting Enterprise to pełny pakiet narzędzi potrzebnych do prowadzenia nowoczesnego biznesu online, a jego użytkownik nie musi przejmować się żadnymi...
Aktywacja klucza DKIM w CloudHosting Panel | nazwa.pl
24 stycznia 2024

Aktywacja klucza DKIM w CloudHosting Panel

DKIM to mechanizm uwiarygodniania wysyłanych wiadomości e-mail. Jego znaczenie w ochronie korespondencji... DKIM to mechanizm uwiarygodniania wysyłanych wiadomości e-mail. Jego znaczenie w ochronie korespondencji potwierdza ujęcie go, jako jednej z niezbędnych form ochrony poczty, w ustawie o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej. Jeżeli domena, w której masz skrzynki e-mail, jest utrzymywana na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, konfiguracja DKIM na serwerach CloudHosting i CloudMail jest aktywowana automatycznie. Jeśli korzystasz z innych serwerów DNS, to od dziś konfigurację DKIM możesz wykonać samodzielnie za pomocą CloudHosting Panel. Dlaczego trzeba korzystać z DKIM? DKIM to zabezpieczenie, które aktywowane jest na poziomie strefy DNS-u domeny, z której wysyłane są wiadomości e-mail. Jest to obecnie jedna ze skuteczniejszych metod ochrony przed e-mail spoofingiem, czyli praktyką, w której jakaś osoba modyfikuje nagłówki wiadomości e-mailowej, aby sprawić wrażenie, że pochodzi ona od kogoś innego. W ten sposób nadawca oszukuje odbiorcę maila i może próbować wyłudzić od niego poufne informacje. W sytuacji gdy domena ma aktywne zabezpieczenie DKIM, o ile wiadomość wysłana z tego adresu nie otrzyma prawidłowego podpisu, może zostać oznaczona jako podejrzana lub nawet zostać odrzucona przez serwer odbiorcy. Mając aktywną ochronę DKIM, powinieneś korzystać także z zabezpieczeń SPF i DMARC. Współdziałanie tych trzech narzędzi skutecznie zwiększa bezpieczeństwo prowadzonej komunikacji e-mailowej. Automatyczna konfiguracja DKIM na serwerach nazwa.pl Użytkownicy usług CloudHosting i CloudMail, którzy utrzymują swoje domeny na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, korzystają z automatycznej konfiguracji...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
Program Partnerski nazwa.pl | Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!
1 września 2021

Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!

Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego... Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Tegoroczna zabawa skierowana jest przede wszystkim do webmasterów, deweloperów oraz osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale do udziału w niej zapraszamy wszystkich chętnych. Główna nagroda to nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy – mamy również dodatkowe benefity dla wszystkich uczestników konkursu w postaci 50% prowizji za polecane usługi. Zainteresowany? Dołącz do zabawy! To już kolejna odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl. W tym roku kierujemy zabawę w szczególności do osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem oraz obsługą serwisów internetowych i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Nie ograniczamy jednak grona uczestników, dlatego każdy może wziąć udział w konkursie. Nagrody główne są aż trzy, wystarczy zgromadzić jedną z trzech najwyższych prowizji za polecenie w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl nowych usług. Konkurs trwa od 01.09.2021 r. do 05.11.2021 r. Aż 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy polecanych usług firmy hostingowej roku dla wszystkich jego uczestników stanowi główny wyróżnik konkursu. Warto dodać, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Najwyższe prowizje spośród wszystkich firm hostingowych w Polsce wypłacane są przelewem w przeciągu 24 h...
Dołącz na Facebooku do grup WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
8 stycznia 2021

Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc

Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach... Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach dyskusyjnych na pewno znajdziesz pomocną dłoń. Nowe grupy dyskusyjne to dodatkowy interaktywny kanał kontaktu z nami i możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami usług hostingowych. Grupy dyskusyjne upraszczają komunikację i umożliwiają wymianę doświadczeń pomiędzy każdym, kto posiada konto na Facebooku. A ponieważ z tego portalu codziennie korzystają setki tysięcy użytkowników, to odpowiedź na Twoje pytanie może pojawić się już w przeciągu minuty. Dołączenie do grup dyskusyjnych to również żaden wysiłek – wystarczy je wyszukać i kliknąć w przycisk „Dołącz”, by po kilku chwilach stać się częścią tej wielkiej społeczności. Zapisanie się do grupy umożliwia również śledzenie postów innych użytkowników, dzięki czemu możesz się inspirować i podnosić swoją wiedzę w tematach, które Cię zainteresują. Grupy dyskusyjne, które założyliśmy, stanowią rozszerzenie naszego fanpage. Każda z nich ma trochę inną funkcję, ale zachęcamy do dołączenia do każdej z nich. WordPress Pomoc WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Jeżeli szukasz pomocy w zakresie konfiguracji lub zastanawiasz się, jak zrealizować jakąś funkcjonalność, to członkowie tej grupy oraz...
program partnerski w nazwa.pl
4 kwietnia 2019

Nagrody marki Apple w Programie Partnerskim nazwa.pl rozdane!

Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl... Ostatniego dnia marca zakończył się konkurs zorganizowany z okazji wprowadzenia Programu Partnerskiego w nazwa.pl. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w polecaniu usług nazwa.pl, oprócz nagród związanych z uczestnictwem w Programie Partnerskim, walczyli również o wysokiej jakości sprzęty marki Apple - MacBook Air, iPad Pro oraz iPhone Xs. W konkursie organizowanym przez nazwa.pl wygrywali wszyscy! Do odbioru atrakcyjnych karty podarunkowych serwisu CDA Premium wystarczyło polecić firmę, która zakupiła dowolną usługę z oferty nazwa.pl. Wygrywali również poleceni klienci, którzy nabyli w promocyjnych cenach wysokiej jakości usługi utrzymania poczty elektronicznej, stron WWW oraz domeny wraz z bogatym pakietem usług dodatkowych w ramach oferty „Bezpieczna domena”. Zgodnie z warunkami konkursu najbardziej aktywni klienci polecający usługi nazwa.pl otrzymali wysokiej jakości sprzęt marki Apple. Rywalizacja o tak wartościowe nagrody trwała do ostatnich dni, a zwycięzcami zostali użytkownicy o loginach wyszczególnionych poniżej (część loginów została zanonimizowana ze względu na ochronę danych osobowych): Login: pog****mp Login: mic****ki Login: dei****lf...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.