Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Tagi: marka marketing marketing internetowy
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem?

Kto może być ambasadorem marki?

Osoby publiczne

Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną.

Influencerzy

Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców. Są to blogerzy, wideoblogerzy, czy po prostu posiadacze profili w social mediach. Skupiają wokół siebie grupy o różnej liczebności i stopniu zaangażowania:

  1. Influencerzy o dużej liczbie obserwatorów, liczonych w dziesiątkach czy setkach tysięcy, to makro‑influencerzy. Ich treści są profesjonalne i dopracowane, ponieważ powstają w oparciu o wieloletnie doświadczenie, większy budżet, a czasem w ramach zaangażowania zespołu współpracowników. Kampanie przeprowadzane z ich udziałem mogą zagwarantować firmie dużą liczbę wyświetleń i potrafią cechować się wyższą konwersją niż inne działania reklamowe.
  2. Influencerzy o mniejszych zasięgach to mikro-influencerzy. Mimo, że obserwuje je mniejsza liczba osób, nie warto bagatelizować ich potencjału. Mikro-influencerzy oraz ich społeczności mają często lepiej sprecyzowane zainteresowania niż ma to miejsce w przypadku makro-influencerów, przez co marce łatwiej jest trafić do konkretnej grupy osób. Są ponadto traktowani przez swoje społeczności jako bardziej wiarygodni, ponieważ podzielają z nimi wspólne pasje i system wartości.

Influencerzy jako skuteczne narzędzie marketingowe | nazwa.pl

Kampania z udziałem mikro-influencera jest znacznie tańsza niż w przypadku makro-influencera. Nie gwarantuje ona co prawda tak dużych zasięgów, ale może być ona lepiej targetowana. Dlatego warto zastanowić się nad prowadzeniem działań z kilkoma tego typu osobami, zamiast z jednym większym influencerem.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Osoby związane z firmą

Ambasadorami marki mogą być również pracownicy firmy oraz jej kadra zarządzająca, np. cieszący się charyzmą i rozpoznawalnością prezesi czy właściciele. Wystarczy wspomnieć Elona Muska, będącego twarzą Tesli i swoich przedsięwzięć z dziedziny nowych technologii, jak również Richarda Bransona, promującego stworzoną przez siebie markę Virgin. Powodem, dla którego warto uczynić właściciela lub prezesa ambasadorem marki, jest fakt, że często stoi za nim wizja przenoszona bezpośrednio na działania przedsiębiorstwa. Jeżeli jest on dodatkowo twórcą albo współtwórcą firmy, jego historia oraz pasja potrafią sugestywnie łączyć się z marką.

Ambasadorami marki mogą być także pozostali pracownicy firmy, którzy w ten sposób podpisują się pod jej działalnością. Warto wykorzystać osoby, które dzięki pracy realizują swoje pasje. Zaprezentowanie z kolei sympatycznych portretów pracowników, o ciekawych zainteresowaniach, skutecznie służy ocieplaniu wizerunku firmy.

Klienci

Niezwykle cennym rodzajem ambasadora marki jest klient, który spontanicznie i bezinteresownie wypowiada się na jej temat. Opinie takich osób są uznawane przez innych za najbardziej wiarygodne, ponieważ nie stoją za nimi żadne korzyści finansowe. Bliżej jest im do innych użytkowników niż do celebrytów i influencerów. Pozostając tzw. zwykłymi ludźmi, wzbudzają większe zaufanie.

Klienci ambasadorami marki | nazwa.pl

Aby przekształcić klientów w ambasadorów marki, należy przede wszystkim oferować produkt wysokiej jakości, który będą chętnie polecać. Oprócz tego z samą marką musi się wiązać atrakcyjny przekaz i sugestywny system wartości, aby identyfikowanie się z nią było łatwiejsze. Ważna jest zresztą nie tylko oferta, ale także wysokiej jakości obsługa klienta. W ten sposób można zaskarbić sobie sympatię i lojalność konsumentów.

Prowadząc działania online, warto wykorzystać media społecznościowe, organizując konkursy nastawione na tworzenie i udostępnianie treści czy wyzwania (challange). Gdy użytkownicy będą zachęcani do publikowania na swoich profilach wartościowego contentu, mogą rozpropagować w ten sposób markę, udzielając jej spontanicznej rekomendacji (warto także publikować ich treści na firmowym profilu).

Dlaczego warto korzystać z ambasadorów marki?

Popularność wykorzystywania ambasadorów marki wynika z faktu, że osobista rekomendacja innych osób wpływa na konsumentów silniej niż przekazy marketingowe. Osoba, która podpisuje się pod ofertą danej firmy, niejako ręczy za jakość jej produktów, co odbierane jest jako wiarygodne. Ambasador marki może przenosić na nią także pozytywne skojarzenia, które wywołuje jego osoba. W taki sposób zaufanie, jakim jest darzony, przekłada się w dużej mierze na zaufanie do reprezentowanej marki. Cechy osobowości ambasadora mają szansę zostać jej przypisane.

Podstawową zaletą wykorzystywania ambasadorów marki jest nadawanie jej firmom „ludzkiej twarzy”. Dzięki temu ich oferta przestaje występować jedynie w abstrakcyjnej formie, a zyskuje postać konkretnej osoby. Warto wybierać do takich działań np. pracowników i osoby decyzyjne firmy. Wysyłamy w ten sposób komunikat, że za naszą organizacją stoją „żywi ludzie”. Ociepla to jej wizerunek, budzi sympatię i zbliża konsumentów do marki. W przypadku internetowej aktywności influencerów i klientów znaczenie ma także autentyczność oraz kreatywność tworzonych przez nich treści (czyli user generated content). Jest w nich często wykorzystywany język i estetyka bliższa naszemu targetowi niż ma to miejsce w przypadku przekazów marketingowych firmy.

Wszystko to sprawia, że ambasadorzy marki mogą wyraźnie przyczynić się do zwiększenia zasięgu naszej oferty, a w konsekwencji lepszej sprzedaży. Warto pamiętać, by dobierać ich stosownie do charakteru marki, tak aby nie miał miejsca konflikt pomiędzy osobowościami ambasadorów czy rodzajami treści, które tworzą, a wartościami, które uważamy za istotne dla wizerunku firmy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego serwery baz danych w nazwa.pl działają tak szybko
4 maja 2023

Dlaczego serwery baz danych w nazwa.pl działają tak szybko?

Wydajność baz danych jest kluczowa dla sprawnego działania aplikacji typu WordPress, blogów czy sklepów... Wydajność baz danych jest kluczowa dla sprawnego działania aplikacji typu WordPress, blogów czy sklepów e-commerce. To w nich zapisywane są wszystkie informacje, na podstawie których skrypty PHP generują strony z dynamicznie zmieniającą się zawartością. Szybkość serwera baz danych jest więc kluczowa dla każdego właściciela serwisu WWW. Szybkość procesora ma kluczowe znaczenie Pojedyncze zapytanie o stronę WWW generuje nawet kilkaset zapytań do bazy danych. Od tego, jak długo informacje będą z niej wybierane, zależy czas oczekiwania na rozpoczęcie przesyłania strony do przeglądarki użytkownika. Istotna jest tu wydajność procesora. Im szybciej przetwarza on dane, tym szybciej otrzymujemy wyniki. W tej konkurencji królują jednostki obliczeniowe Intel Xeon, co można zauważyć na wynikach prezentowanych przez serwis CPU Benchmark. Jeszcze w połowie 2022 roku jednymi z najszybszych procesorów były stosowane przez nazwa.pl Intel Xeon E−2288G. Obecnie bez wątpienia są to dostępne już na CloudHostingu w nazwa.pl procesory Intel Xeon E−2388G. Dyski Optane biją konkurencję na głowę Oprócz szybkości przetwarzania informacji bardzo ważne jest to, jak szybko dyski potrafią realizować ich zapis. Odczyt danych nie jest tak istotny, gdyż informacje mogą być cache’owane w szybkiej pamięci RAM. W przypadku zapisów w bazach danych widać jak bardzo technologia 3D XPoint, stosowana w dyskach Intel Optane, wyprzedza technologię zapisu NAND z dysków SSD...
WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
2 marca 2022

WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania... Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania treścią zwyczajnie zdominował rynek. Mówimy tu już nie tylko o blogach i małych stronach internetowych, ale również o dużych i rozbudowanych przedsięwzięciach e-commerce. Oferta nazwa.pl zawiera specjalną linię serwerów CloudHosting dostosowaną do wymogów stawianych przez WordPress. Zapewnia witrynom, budowanym w oparciu o ten CMS, bezkonkurencyjną szybkość, bezpieczeństwo oraz wysokie pozycjonowanie w Google. Gwarantowana moc obliczeniowa 4 vCPU (20 GHz), 8 GB pamięci RAM oraz 100 GB pojemności na start, za jedyne 100 zł rocznie! Brzmi nieźle? Skorzystaj z tej wyjątkowej na polskim rynku oferty. CMS WordPress – dla profesjonalistów i nowicjuszy Nazwa WordPress jest zapewne znana każdej osobie, która miała styczność z branżą internetową lub zarządzaniem biznesem w sieci. Ten CMS, początkowo stworzony jako oprogramowanie do prowadzenia blogów, dzięki możliwościom rozbudowy poprzez dodatkowe wtyczki, stał się prawdziwym „kombajnem”, z którego korzysta więcej niż nawet co trzecia strona internetowa dostępna w sieci. Za pomocą ponad 55 000 dodatków można indywidualnie dopasować praktycznie każdy element serwisu, włącznie z przekształceniem witryny w sklep internetowy. Panel zarządzania jest zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonym developerze, jak i osobie...
Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet... DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione. DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów. Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku. Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl...
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.
2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku... Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie? Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media? Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować. Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie. Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności. Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu. Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne...
globalna sieć DNS Anycast
6 listopada 2018

Globalna sieć serwerów DNS Anycast nazwa.pl przyspiesza ładowanie stron WWW

15 lokalizacji na wszystkich zamieszkałych kontynentach – nazwa.pl uruchomiła globalną sieć serwerów DNS Anycast. Dzięki nim... 15 lokalizacji na wszystkich zamieszkałych kontynentach – nazwa.pl uruchomiła globalną sieć serwerów DNS Anycast. Dzięki nim serwisy WWW ładują się błyskawicznie z dowolnego miejsca na Ziemi. Nowa technologia chroni także klientów firmy przed atakami DDoS. Dlaczego ważne jest, aby strony WWW ładowały się szybko? Eksperci Google w swoim raporcie stawiają sprawę jasno: „No matter what, faster is better and less is more” – „bez względu na wszystko, szybciej znaczy lepiej, a mniej znaczy więcej” – czytamy w opracowaniu. Nazwa.pl umożliwiła właśnie swoim klientom realizację tej maksymy. Serwery w technologii DNS Anycast zostały uruchomione w 15 lokalizacjach, na każdym zamieszkałym kontynencie. Co to oznacza dla użytkowników? Okazuje się, że wdrożone rozwiązanie może znacząco zmienić rynek e-commerce w Polsce. Szybciej znaczy lepiej Ponad 40% zapytań DNS o polskie domeny kierowanych jest spoza Polski (dane z serwerów DNS Anycast z zapytań o 600 000 polskich domen obsługiwanych nazwa.pl). Z tego względu, może okazać się, że rozwiązanie wprowadzone przez nazwa.pl ma znaczący wpływ na branżę e-commerce, a klienci mogą zyskać istotną przewagę konkurencyjną. Google pokazało, że prawdopodobieństwo opuszczenia mobilnej strony wzrasta o 32%, jeżeli czas jej ładowania przekroczy 3 sekundy. Z badań możemy także wyczytać, że strona ładująca się powyżej 5 sekund (w porównaniu do tej ładującej się 1 sekundę) traci blisko 40% konwersji. Współczynnik odrzuceń równocześnie rośnie o ponad 100%. Wszystko to sprowadza się do jednego – szybciej znaczy lepiej...
Firefox obsługuje TLS 1.3
10 października 2018

Firefox 62 liderem polskiego rynku przeglądarek z obsługą TLS 1.3

Najnowsza wersja popularnej przeglądarki Mozilla Firefox w dwa tygodnie od premiery została zainstalowana przez większość... Najnowsza wersja popularnej przeglądarki Mozilla Firefox w dwa tygodnie od premiery została zainstalowana przez większość użytkowników polskiego Internetu korzystających z jej poprzedniej wersji. Popularność tej przeglądarki w Polsce jest duża, obecnie ok. 32%* użytkowników do przeglądania stron WWW wykorzystuje właśnie „liska” od Mozilli. Badania przeprowadzone przez firmę hostingową nazwa.pl, bazujące na analizie ponad 600 tysięcy obsługiwanych przez spółkę serwisów WWW, wykazały, że poprzednia wersja przeglądarki – 61 – została już zaktualizowana do najnowszego wydania przez 90% użytkowników. Tym samym Firefox 62 jest obecnie liderem wśród przeglądarek obsługujących najnowszy standard TLS 1.3, służący do szyfrowania transmisji danych. Jak działa TLS 1.3? Wyznaczony przez IETF – Internet Engineering Task Force – standard TLS 1.3, oznaczany także jako RFC8446, jest szybszy i odporniejszy na ataki z zewnątrz niż jego wcześniejsza wersja. Najnowsze zabezpieczenie wdrożyli już światowi liderzy technologiczni, tacy jak: Cloudflare, Google czy Facebook, oraz polska firma nazwa.pl. Niezwykle ważne jest to, że zarówno Mozilla, jak i Google dostosowują swoje przeglądarki do najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki temu polscy internauci mogą korzystać z najnowszych i najbezpieczniejszych rozwiązań – tłumaczy Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Niebawem dane te ulegną zmianie, gdyż do wprowadzenia pełnej obsługi TLS 1.3...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.