Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Tagi: marka marketing marketing internetowy
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem?

Kto może być ambasadorem marki?

Osoby publiczne

Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną.

Influencerzy

Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców. Są to blogerzy, wideoblogerzy, czy po prostu posiadacze profili w social mediach. Skupiają wokół siebie grupy o różnej liczebności i stopniu zaangażowania:

  1. Influencerzy o dużej liczbie obserwatorów, liczonych w dziesiątkach czy setkach tysięcy, to makro‑influencerzy. Ich treści są profesjonalne i dopracowane, ponieważ powstają w oparciu o wieloletnie doświadczenie, większy budżet, a czasem w ramach zaangażowania zespołu współpracowników. Kampanie przeprowadzane z ich udziałem mogą zagwarantować firmie dużą liczbę wyświetleń i potrafią cechować się wyższą konwersją niż inne działania reklamowe.
  2. Influencerzy o mniejszych zasięgach to mikro-influencerzy. Mimo, że obserwuje je mniejsza liczba osób, nie warto bagatelizować ich potencjału. Mikro-influencerzy oraz ich społeczności mają często lepiej sprecyzowane zainteresowania niż ma to miejsce w przypadku makro-influencerów, przez co marce łatwiej jest trafić do konkretnej grupy osób. Są ponadto traktowani przez swoje społeczności jako bardziej wiarygodni, ponieważ podzielają z nimi wspólne pasje i system wartości.

Influencerzy jako skuteczne narzędzie marketingowe | nazwa.pl

Kampania z udziałem mikro-influencera jest znacznie tańsza niż w przypadku makro-influencera. Nie gwarantuje ona co prawda tak dużych zasięgów, ale może być ona lepiej targetowana. Dlatego warto zastanowić się nad prowadzeniem działań z kilkoma tego typu osobami, zamiast z jednym większym influencerem.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Osoby związane z firmą

Ambasadorami marki mogą być również pracownicy firmy oraz jej kadra zarządzająca, np. cieszący się charyzmą i rozpoznawalnością prezesi czy właściciele. Wystarczy wspomnieć Elona Muska, będącego twarzą Tesli i swoich przedsięwzięć z dziedziny nowych technologii, jak również Richarda Bransona, promującego stworzoną przez siebie markę Virgin. Powodem, dla którego warto uczynić właściciela lub prezesa ambasadorem marki, jest fakt, że często stoi za nim wizja przenoszona bezpośrednio na działania przedsiębiorstwa. Jeżeli jest on dodatkowo twórcą albo współtwórcą firmy, jego historia oraz pasja potrafią sugestywnie łączyć się z marką.

Ambasadorami marki mogą być także pozostali pracownicy firmy, którzy w ten sposób podpisują się pod jej działalnością. Warto wykorzystać osoby, które dzięki pracy realizują swoje pasje. Zaprezentowanie z kolei sympatycznych portretów pracowników, o ciekawych zainteresowaniach, skutecznie służy ocieplaniu wizerunku firmy.

Klienci

Niezwykle cennym rodzajem ambasadora marki jest klient, który spontanicznie i bezinteresownie wypowiada się na jej temat. Opinie takich osób są uznawane przez innych za najbardziej wiarygodne, ponieważ nie stoją za nimi żadne korzyści finansowe. Bliżej jest im do innych użytkowników niż do celebrytów i influencerów. Pozostając tzw. zwykłymi ludźmi, wzbudzają większe zaufanie.

Klienci ambasadorami marki | nazwa.pl

Aby przekształcić klientów w ambasadorów marki, należy przede wszystkim oferować produkt wysokiej jakości, który będą chętnie polecać. Oprócz tego z samą marką musi się wiązać atrakcyjny przekaz i sugestywny system wartości, aby identyfikowanie się z nią było łatwiejsze. Ważna jest zresztą nie tylko oferta, ale także wysokiej jakości obsługa klienta. W ten sposób można zaskarbić sobie sympatię i lojalność konsumentów.

Prowadząc działania online, warto wykorzystać media społecznościowe, organizując konkursy nastawione na tworzenie i udostępnianie treści czy wyzwania (challange). Gdy użytkownicy będą zachęcani do publikowania na swoich profilach wartościowego contentu, mogą rozpropagować w ten sposób markę, udzielając jej spontanicznej rekomendacji (warto także publikować ich treści na firmowym profilu).

Dlaczego warto korzystać z ambasadorów marki?

Popularność wykorzystywania ambasadorów marki wynika z faktu, że osobista rekomendacja innych osób wpływa na konsumentów silniej niż przekazy marketingowe. Osoba, która podpisuje się pod ofertą danej firmy, niejako ręczy za jakość jej produktów, co odbierane jest jako wiarygodne. Ambasador marki może przenosić na nią także pozytywne skojarzenia, które wywołuje jego osoba. W taki sposób zaufanie, jakim jest darzony, przekłada się w dużej mierze na zaufanie do reprezentowanej marki. Cechy osobowości ambasadora mają szansę zostać jej przypisane.

Podstawową zaletą wykorzystywania ambasadorów marki jest nadawanie jej firmom „ludzkiej twarzy”. Dzięki temu ich oferta przestaje występować jedynie w abstrakcyjnej formie, a zyskuje postać konkretnej osoby. Warto wybierać do takich działań np. pracowników i osoby decyzyjne firmy. Wysyłamy w ten sposób komunikat, że za naszą organizacją stoją „żywi ludzie”. Ociepla to jej wizerunek, budzi sympatię i zbliża konsumentów do marki. W przypadku internetowej aktywności influencerów i klientów znaczenie ma także autentyczność oraz kreatywność tworzonych przez nich treści (czyli user generated content). Jest w nich często wykorzystywany język i estetyka bliższa naszemu targetowi niż ma to miejsce w przypadku przekazów marketingowych firmy.

Wszystko to sprawia, że ambasadorzy marki mogą wyraźnie przyczynić się do zwiększenia zasięgu naszej oferty, a w konsekwencji lepszej sprzedaży. Warto pamiętać, by dobierać ich stosownie do charakteru marki, tak aby nie miał miejsca konflikt pomiędzy osobowościami ambasadorów czy rodzajami treści, które tworzą, a wartościami, które uważamy za istotne dla wizerunku firmy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux | nazwa.pl
5 lipca 2022

Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux

Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała... Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała również możliwość obsługi urządzeń działających pod kontrolą macOS i Linux. Z istotnych zmian, poza wprowadzeniem wersji na kolejne systemy operacyjne, trzeba wymienić dostęp do nielimitowanej przestrzeni dyskowej na tworzone kopie zapasowe. Płatność rozliczana jest w elastycznym Modelu za Użycie, zatem ostateczny koszt usługi będzie uzależniony wyłącznie od poziomu jej faktycznego wykorzystania. Rosnąca liczba zapytań o możliwość instalacji programu Cloud Backup, na komputerach działających w systemach operacyjnych innych niż Windows, a w szczególności macOS i Linux, skłoniła nas do stworzenia od podstaw nowej wersji aplikacji. Jak pokazuje poniższy wykres, obsługiwane obecnie przez program Cloud Backup systemy operacyjne z rodziny Windows, macOS i Linux stanowią ponad 92% wszystkich systemów, które są stosowane na komputerach firmowych i prywatnych. Cloud Backup to nowoczesny i czytelny interfejs znany zarówno z szybkości działania, jak i ergonomii zarządzania dostępnymi opcjami. W nowej wersji Cloud Backup dostępne są te same funkcje, które znane były z aplikacji tylko dla Windowsa. Całość pozostała w niezmienionym, powszechnie docenianym układzie graficznym. Dzięki temu użytkownicy, którzy już wcześniej korzystali z programu, po jego aktualizacji do najnowszej wersji nie odczują żadnych niedogodności. Najnowsza oferta Cloud Backup umożliwia wykorzystanie dowolnej, bo nielimitowanej przestrzeni backupowej. Dopasowuje się ona więc do Twoich indywidualnych potrzeb, a jej koszt godzinowy to tylko 0,01 zł + VAT za każde rozpoczęte 10 GB. Dzięki rozliczeniom w Modelu za Użycie płatności za Cloud Backup wynikają wyłącznie z faktycznie zajętego przez kopie zapasowe miejsca w chmurze nazwa.pl. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji wystarczy po złożeniu zamówienia zasilić przypisane do niej Konto Zaliczkowe...
CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl
3 listopada 2021

CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl

CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej... CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej stylistyce i kilku układach funkcjonalnych. Dzięki możliwościom szybkiego przełączenia widoków stanowi intuicyjne rozwiązanie dla każdego, kto kiedykolwiek korzystał z popularnych paneli, takich jak cPanel, DirectAdmin, Plesk, czy też Active.admin. Nowatorski program umożliwia również zarządzanie cache w CDN nazwa.pl oraz dostarcza bardzo wielu interesujących statystyk wykorzystania usługi. CloudHosting Panel to autorskie narzędzie przygotowane do zarządzania usługami hostingowymi nazwa.pl, które zastąpiło dotychczas używany panel Active.admin. Zapewnia ono bardzo szybkie wykonywanie funkcji administracyjnych na serwerze, w nowoczesnej stylistyce intuicyjnego interfejsu graficznego. Projektując wygląd nowego panelu, wzięto pod uwagę dotychczasowe przyzwyczajenia użytkowników, którzy korzystając wcześniej z usług innych firm, mieli dostęp do konkurencyjnych rozwiązań. Nie zapomniano jednak również o dotychczasowych Klientach, którzy otrzymali możliwość zarządzania swoimi usługami w układzie bardzo podobnym do Active.admin. Trzy układy nawigacji Projektując układ nowego narzędzia, dodano możliwość przełączania się pomiędzy widokami, które nawiązują do układów znanych w innych tego typu programach. Dzięki temu korzystanie z nowego narzędzia CloudHosting Panel będzie bardziej intuicyjne...
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl
15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru... Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych. Cel i target Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych. Format Do wyboru mamy tu różne możliwości: - seminarium W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży. Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%. Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić...
rynek domen z rozszerzeniem .pl
20 lutego 2019

2,6 mln nazw zarejestrowanych w domenie .pl

Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem... Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano średnio 2,5 tys. nazw domeny .pl. Odnotowano również wzrost poziomu bezpieczeństwa polskiego Internetu dzięki zwiększeniu udziału domen chronionych protokołem DNSSEC do poziomu 502 tys. Rynek domen .pl Informacje z raportu za czwarty kwartał 2018 r. potwierdzają trend, który obserwowany jest już od kilku lat. Wiodącym polskim rejestratorem jest nazwa.pl, obsługująca niemal ¼ (22,85%) abonentów domeny .pl. Kolejny w zestawieniu rejestrator posiada 18,88% udziałów w rynku. Na trzecim miejscu w zestawieniu za Q4 2018 r. uplasowała się, podobnie jak na koniec 2017 r., spółka OVH, zagospodarowując 12,27% rynku domeny .pl. Pozytywny trend Polski rejestr znajduje się obecnie w fazie stabilizacji, nadal z tendencją wzrostową. Na popularność domeny .pl ma wpływ między innymi rozwój branży e-commerce. W tym roku rynek handlu w Internecie ma urosnąć o 10 mld złotych, osiągając rekordowy poziom 50 mld złotych na koniec 2019 roku[i]. Wraz z rozwojem e-commerce wiąże się także wzrost ilości domen. Cyfrowa transformacja spowodowała, że z chęcią korzystamy z nowoczesnych rozwiązań, takich jak zakupy w sieci. Tym większe znaczenie zarówno po stronie właścicieli serwisów, jak i klientów odgrywają kwestie bezpieczeństwa. Dla przykładu, zaledwie 23% domen...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(17)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone