Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Tagi: marka marketing marketing internetowy
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem?

Kto może być ambasadorem marki?

Osoby publiczne

Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną.

Influencerzy

Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców. Są to blogerzy, wideoblogerzy, czy po prostu posiadacze profili w social mediach. Skupiają wokół siebie grupy o różnej liczebności i stopniu zaangażowania:

  1. Influencerzy o dużej liczbie obserwatorów, liczonych w dziesiątkach czy setkach tysięcy, to makro‑influencerzy. Ich treści są profesjonalne i dopracowane, ponieważ powstają w oparciu o wieloletnie doświadczenie, większy budżet, a czasem w ramach zaangażowania zespołu współpracowników. Kampanie przeprowadzane z ich udziałem mogą zagwarantować firmie dużą liczbę wyświetleń i potrafią cechować się wyższą konwersją niż inne działania reklamowe.
  2. Influencerzy o mniejszych zasięgach to mikro-influencerzy. Mimo, że obserwuje je mniejsza liczba osób, nie warto bagatelizować ich potencjału. Mikro-influencerzy oraz ich społeczności mają często lepiej sprecyzowane zainteresowania niż ma to miejsce w przypadku makro-influencerów, przez co marce łatwiej jest trafić do konkretnej grupy osób. Są ponadto traktowani przez swoje społeczności jako bardziej wiarygodni, ponieważ podzielają z nimi wspólne pasje i system wartości.

Influencerzy jako skuteczne narzędzie marketingowe | nazwa.pl

Kampania z udziałem mikro-influencera jest znacznie tańsza niż w przypadku makro-influencera. Nie gwarantuje ona co prawda tak dużych zasięgów, ale może być ona lepiej targetowana. Dlatego warto zastanowić się nad prowadzeniem działań z kilkoma tego typu osobami, zamiast z jednym większym influencerem.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Osoby związane z firmą

Ambasadorami marki mogą być również pracownicy firmy oraz jej kadra zarządzająca, np. cieszący się charyzmą i rozpoznawalnością prezesi czy właściciele. Wystarczy wspomnieć Elona Muska, będącego twarzą Tesli i swoich przedsięwzięć z dziedziny nowych technologii, jak również Richarda Bransona, promującego stworzoną przez siebie markę Virgin. Powodem, dla którego warto uczynić właściciela lub prezesa ambasadorem marki, jest fakt, że często stoi za nim wizja przenoszona bezpośrednio na działania przedsiębiorstwa. Jeżeli jest on dodatkowo twórcą albo współtwórcą firmy, jego historia oraz pasja potrafią sugestywnie łączyć się z marką.

Ambasadorami marki mogą być także pozostali pracownicy firmy, którzy w ten sposób podpisują się pod jej działalnością. Warto wykorzystać osoby, które dzięki pracy realizują swoje pasje. Zaprezentowanie z kolei sympatycznych portretów pracowników, o ciekawych zainteresowaniach, skutecznie służy ocieplaniu wizerunku firmy.

Klienci

Niezwykle cennym rodzajem ambasadora marki jest klient, który spontanicznie i bezinteresownie wypowiada się na jej temat. Opinie takich osób są uznawane przez innych za najbardziej wiarygodne, ponieważ nie stoją za nimi żadne korzyści finansowe. Bliżej jest im do innych użytkowników niż do celebrytów i influencerów. Pozostając tzw. zwykłymi ludźmi, wzbudzają większe zaufanie.

Klienci ambasadorami marki | nazwa.pl

Aby przekształcić klientów w ambasadorów marki, należy przede wszystkim oferować produkt wysokiej jakości, który będą chętnie polecać. Oprócz tego z samą marką musi się wiązać atrakcyjny przekaz i sugestywny system wartości, aby identyfikowanie się z nią było łatwiejsze. Ważna jest zresztą nie tylko oferta, ale także wysokiej jakości obsługa klienta. W ten sposób można zaskarbić sobie sympatię i lojalność konsumentów.

Prowadząc działania online, warto wykorzystać media społecznościowe, organizując konkursy nastawione na tworzenie i udostępnianie treści czy wyzwania (challange). Gdy użytkownicy będą zachęcani do publikowania na swoich profilach wartościowego contentu, mogą rozpropagować w ten sposób markę, udzielając jej spontanicznej rekomendacji (warto także publikować ich treści na firmowym profilu).

Dlaczego warto korzystać z ambasadorów marki?

Popularność wykorzystywania ambasadorów marki wynika z faktu, że osobista rekomendacja innych osób wpływa na konsumentów silniej niż przekazy marketingowe. Osoba, która podpisuje się pod ofertą danej firmy, niejako ręczy za jakość jej produktów, co odbierane jest jako wiarygodne. Ambasador marki może przenosić na nią także pozytywne skojarzenia, które wywołuje jego osoba. W taki sposób zaufanie, jakim jest darzony, przekłada się w dużej mierze na zaufanie do reprezentowanej marki. Cechy osobowości ambasadora mają szansę zostać jej przypisane.

Podstawową zaletą wykorzystywania ambasadorów marki jest nadawanie jej firmom „ludzkiej twarzy”. Dzięki temu ich oferta przestaje występować jedynie w abstrakcyjnej formie, a zyskuje postać konkretnej osoby. Warto wybierać do takich działań np. pracowników i osoby decyzyjne firmy. Wysyłamy w ten sposób komunikat, że za naszą organizacją stoją „żywi ludzie”. Ociepla to jej wizerunek, budzi sympatię i zbliża konsumentów do marki. W przypadku internetowej aktywności influencerów i klientów znaczenie ma także autentyczność oraz kreatywność tworzonych przez nich treści (czyli user generated content). Jest w nich często wykorzystywany język i estetyka bliższa naszemu targetowi niż ma to miejsce w przypadku przekazów marketingowych firmy.

Wszystko to sprawia, że ambasadorzy marki mogą wyraźnie przyczynić się do zwiększenia zasięgu naszej oferty, a w konsekwencji lepszej sprzedaży. Warto pamiętać, by dobierać ich stosownie do charakteru marki, tak aby nie miał miejsca konflikt pomiędzy osobowościami ambasadorów czy rodzajami treści, które tworzą, a wartościami, które uważamy za istotne dla wizerunku firmy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch | nazwa.pl
29 lutego 2024

Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch

Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online... Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, w nazwa.pl oferujemy możliwość korzystania z zaawansowanego oprogramowania OpenSearch, które służy do wyszukiwania pełnotekstowego. Dzięki użyciu procesorów Intel Xeon, dysków NVMe oraz gotowości do pracy natychmiast po aktywacji OpenSearch w nazwa.pl cechuje wydajność i niezawodność oraz możliwość szybkiego wdrożenia produkcyjnego. OpenSearch to zaawansowane narzędzie do przeszukiwania. Umożliwia analizowanie dużych ilości danych niemalże w czasie rzeczywistym. Opiera się na zaawansowanych technologiach, wśród których warto wymienić chociażby Apache Lucene. Pozwala na dokładne wyszukiwanie pełnotekstowe, które w odróżnieniu od metody tradycyjnej porównuje faktyczne treści, a nie zaindeksowane słowa kluczowe. Elastyczna architektura gwarantuje łatwe dostosowanie OpenSearch do różnych projektów online, zapewniając przede wszystkim precyzyjne wyniki. Niezależnie od tego, czy OpenSearch ma być wykorzystany przy niewielkiej stronie internetowej czy razem z dużą platformą e-commerce, może zostać w prosty sposób dostosowany do indywidualnych wymagań projektu. Wśród miejsc, gdzie warto korzystać z OpenSearch, warto wymienić: 1. Sklepy internetowe: OpenSearch doskonale sprawdza się jako narzędzie do optymalizacji procesów wyszukiwania produktów, tagów, kategorii oraz analiz trendów zakupowych. Przyczynia się do poprawy UX danego sklepu, a w tym zwiększenia sprzedaży...
Szybkie serwery VPS z systemem Windows | nazwa.pl
7 marca 2023

Szybkie serwery VPS z systemem Windows

Serwery VPS z systemem operacyjnym Windows, wyposażone w szybkie procesory Intel Xeon E−2288G, to oferta dla... Serwery VPS z systemem operacyjnym Windows, wyposażone w szybkie procesory Intel Xeon E−2288G, to oferta dla najbardziej wymagających klientów biznesowych. Programy księgowe, serwery WWW czy też inne oprogramowanie uruchomione na procesorach taktowanych z szybkością 5 GHz w trybie turbo zaskoczą Cię lekkością swojego działania. Współczesne procesory zbudowane są z wielu rdzeni wykonujących niezależnie od siebie zadania obliczeniowe. Im więcej jest ich w procesorze, tym więcej zadań można wykonać w tym samym czasie. Aby jednak były one realizowane jak najszybciej, konieczne jest podniesienie szybkości taktowania jednostki obliczeniowej. Nie można jednak tego robić bez końca, gdyż wraz ze wzrostem szybkości zwiększa się pobór prądu oraz temperatura, którą należy odprowadzić z procesora. Każdy układ chłodzenia może oddawać ograniczoną ilość ciepła, dlatego w procesorze może działać albo duża liczba niezbyt szybkich rdzeni, albo mniejsza, ale za to z wysokim taktowaniem. Aby zapewnić jak najszybszą pracę usługi VPS z systemem Windows, serwery nazwa.pl wyposażone są w procesory Intel Xeon E−2288G posiadające jedynie 8 rdzeni obliczeniowych, za to taktowanych z szybkością 5 GHz w trybie turbo. Powyższy wykres pokazuje, dlaczego usługi VPS z procesorem 3.7 GHz (turbo 5 GHz) są szczególnie polecane do pracy z systemem Windows. Wyniki pomiarów nie pozostawiają wątpliwości – serwery VPS Speed z oferty nazwa.pl korzystają z jednostek obliczeniowych przetwarzających dane o wiele szybciej niż na serwerach VPS o podstawowej wydajności, dostępnych u nas i w innych firmach hostingowych. Jeżeli więc chcesz, aby Twój sklep, program księgowy czy też inna aplikacja działały sprawniej niż obecnie, skorzystaj z oferty VPS Speed w nazwa.pl...
Testuj szybkość stron WWW | nazwa.pl
15 lutego 2022

Testuj szybkość strony
WWW

Wszystkich korzystających z Internetu łączy jedno - kochamy szybko działające strony internetowe, a szerokim... Wszystkich korzystających z Internetu łączy jedno - kochamy szybko działające strony internetowe, a szerokim łukiem omijamy te, które działają zbyt wolno. Bo kto ma dzisiaj czas na to, żeby czekać, aż jakiś powolny serwis wyświetli się wreszcie na komputerze czy telefonie? Jeżeli masz jakąś stronę, to pewnie nie raz zastanawiałeś się, ile czasu potrzeba na wczytanie się jej innym użytkownikom. Każdego właściciela witryny opublikowanej w sieci cieszy fakt, gdy inni internauci z niej korzystają. Nie ma znaczenia, czy będzie to sklep internetowy stworzony po to, by przynosić Ci zyski, czy prywatny blog kulinarny, w którym dzielisz się swoimi przepisami na szarlotkę i ciasto drożdżowe. Publikując stronę w sieci, chcesz, żeby była jak najbardziej popularna. Skoro w Internecie są prawie 2 miliardy stron, to na sukces mogą liczyć tylko te, które działają szybko. Na czas wczytywania strony ma wpływ wiele czynników. Jakich? Dużo by o tym mówić, ale najprościej sprawdzić to, korzystając z test2speed.pl! test2speed.pl – sygnalizacja świetlna dla Twojej witryny! Zielone, żółte czy czerwone? A może alarm w postaci dzwoneczka? Wystarczy, że po wejściu na stronę test2speed.pl wpiszesz adres swojej witryny, a już po chwili będziesz wiedział, czy innym użytkownikom Internetu będzie ona działać wystarczająco szybko, czy może powinieneś coś w niej poprawić. Oprócz szczegółowych czasów ładowania witryny z różnych polskich miast, dowiesz się, jaki wynik uzyskała ona na tle innych zweryfikowanych przez serwis test2speed.pl stron...
Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV | nazwa.pl
27 lipca 2021

Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV

Oczekiwania i potrzeby użytkowników stanowią dla nazwa.pl impulsy do zmian, dlatego stale sondujemy rynek... Oczekiwania i potrzeby użytkowników stanowią dla nazwa.pl impulsy do zmian, dlatego stale sondujemy rynek i analizujemy opinie Klientów, wprowadzając regularnie do swojej oferty nowe rozwiązania. Wzrostowi popularności jednych usług towarzyszy jednocześnie wycofanie innych, rzadziej wybieranych. Tak jest również z certyfikatami SSL. W ostatnich latach obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój liczby stron WWW wykorzystujących certyfikaty SSL, jednak właściciele serwisów WWW oczekują, aby certyfikaty te były wystawiane w sposób automatyczny, bez żadnej zwłoki i skomplikowanych procedur. Efektem tego trendu jest stale zmniejszająca się liczba certyfikatów SSL typu OV i EV, przy jednocześnie rosnącej liczbie certyfikatów DV (domain validation). Obecnie certyfikaty typu DV chronią ponad 1,1 miliona stron WWW, podczas gdy certyfikaty typu OV i EV zaledwie 2 tysiące. Certyfikaty typu OV i EV stanowią obecnie mniej niż 0,2% wszystkich funkcjonujących aktualnie w Polsce certyfikatów SSL, a ponadto w przeciągu ostatnich kilku lat ich liczebność zmniejszyła się o kilkadziesiąt procent. Po wnikliwej analizie tych danych podjęliśmy decyzję o zakończeniu dostarczania certyfikatów nazwaSSL Premium EV oraz Certum Trusted WildCard OV po 30 września 2021 roku. Jak wspomnieliśmy na wstępie, stare rozwiązania wypierane są przez nowsze technologie, dlatego zachęcamy do zamawiania certyfikatów DV z nowoczesnym kodowaniem ECDSA. Certyfikaty tego typu zapewnią Ci zarówno dużo wyższy poziom zabezpieczeń...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
dzień backupu danych
29 marca 2019

Świętuj z nami Dzień Backupu

Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci...Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci wiąże się z wieloma narzędziami, które umożliwiają zabezpieczanie stron internetowych, blogów czy e-sklepów. Z okazji nadchodzącego 31 marca Dnia Backupu należy wspomnieć jeszcze o tym rozwiązaniu, które można zaliczyć do kategorii prewencji przed cyberzagrożeniami. Święto obchodzone jest już od 2011 roku! W sieci dla każdego użytkownika najważniejsze są jego dane. W minionym roku utracono lub skradziono 18 mln rekordów dziennie, czyli średnio 214 w ciągu sekundy. W przypadku osób fizycznych najczęściej w grę wchodzą wrażliwe informacje, takie jak np. loginy czy hasła. Jeżeli chodzi o firmy działające w Internecie, sprawa robi się bardziej skomplikowana. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa biorą odpowiedzialność za dane użytkowników, które pozostawiane są chociażby w formularzu kontaktowym czy newsletterze. To samo będzie tyczyło się również autorów blogów czy posiadaczy prostej strony WWW. Nie każdy z nich musi mieć styczność z danymi odbiorców, ale wszyscy posiadają swoje treści w Internecie. I na pewno żaden z wymienionych podmiotów nie chciałby stracić swoich – dlatego tak ważny jest backup. Backup to nic innego jak kopia bezpieczeństwa. Na podstawie posiadanych zapasowych materiałów, można bez problemu odtworzyć dane, które zostały uszkodzone lub w najgorszym przypadku utracone. Awaria, wynikająca z przerwy w dostępie do treści w Internecie, może doprowadzić największe firmy z branży e-commerce nawet do setek tysięcy złotych strat. W zapobieganiu takim sytuacjom pomoże odpowiednie narzędzie do tworzenia backupu. O ważności wykonywania kopii zapasowych nie trzeba...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.