Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 kwietnia 2022

Zarabianie na własnym blogu

Tagi: blog budowa bloga hosting WordPress
Zarabianie na własnym blogu | nazwa.pl

Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać potrzeby twórcze. Może równie dobrze okazać się sposobem na życie. Nawet jeżeli nie sprawi, że będziemy się wyłącznie z niego utrzymywać, to może uzupełnić nasze dochody z innych źródeł i wspomóc w ten sposób domowy budżet. Warto w tym kontekście zastanowić się, jakiego rodzaju blogi są teraz najbardziej dochodowe.

Biznes online

Bez wątpienia znajdziemy wielu czytelników zainteresowanych sposobami na zdobycie dodatkowych źródeł zarobkowania. Jeżeli mamy doświadczenie w takich dziedzinach, jak freelance czy e-marketing, warto się nim podzielić. Odbiorcy chętnie dowiedzą się, jak i czy mogą „rzucić etat”, aby zacząć pracować na własny rachunek w branży nowych technologii. W przekazywaniu treści powinniśmy się skupić głównie na własnych doświadczeniach.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

W dzieleniu się swoją wiedzą nie zatrzymujmy się na ogólnikach. Twórzmy konkretne i wyczerpujące wpisy, które krok po kroku przeprowadzają czytelnika przez wybrany temat. Doradzając, skupmy się na dziedzinie, która jest nam najbliższa. Jeżeli pracujemy jako specjalista e-marketingu, copywriter czy niezależny programista, nasi czytelnicy będą oczekiwali kompetentnych i wiarygodnych treści właśnie w tych tematach. W przypadku tego typu treści możemy zarobić na płatnych poradnikach, reklamie czy marketingu afiliacyjnym. Warto poprowadzić także kursy online, które podpowiadają, jak zacząć karierę w branży nowych technologii. Uczestników takich szkoleń nie powinno nam zabraknąć.

Finanse

Na blogach traktujących o finansach możemy doradzać czytelnikom, w jaki sposób efektywnie gospodarować pieniędzmi. Trend zainteresowania oszczędnym życiem jest coraz bardziej widoczny i odbiorcy chętnie poznają sposoby optymalizacji własnego budżetu. Mogą tu się sprawdzić np. porównania ofert różnych firm czy porady dotyczące codziennego funkcjonowania. W dobie niskich stóp procentowych i wysokiej inflacji warto ponadto wiedzieć, czym można zastąpić klasyczne lokaty bankowe. Dla większości osób takie tematy, jak fundusze inwestycyjne, są zbyt skomplikowane. Stąd zapotrzebowanie, aby wyjaśnić tego typu zagadnienia w zrozumiały sposób.

Blog o finansach | nazwa.pl

Zaletą blogów o tematyce finansowej jest fakt, że pomysłów na treści nie powinno nam zabraknąć. Metody inwestowania są zmienne w czasie i zależą od sytuacji rynkowej. Podobnie zmieniają się oferty producentów i dostawców usług. Każdy miesiąc może przynieść ważne, nowe informacje.

Jako że od wiedzy tego typu zależy gospodarowanie „żywymi pieniędzmi”, użytkownicy mogą być skłonni zainwestować w dłuższe, płatne treści traktujące o tych tematach. Warto zatem sprzedawać e-booki czy kursy online. Tu również zaletą jest możliwość ich cyklicznej publikacji w zależności od zmieniających się realiów rynkowych.

Technologie

Każdy dzień przynosi premiery nowego sprzętu elektronicznego – smartfonów, komputerów, aparatów fotograficznych czy telewizorów. Osoby, które decydują się na ich kupno, są często przytłoczone liczbą ofert i poszukują w sieci kompetentnych treści poradnikowych. Należeć do nich mogą recenzje produktów czy ich porównania. Sprawdzą się także rankingi oparte na określonym kryterium (np. „TOP 10 smartfonów z dobrym aparatem” lub „Wydajny laptop do 2 000 zł”). W cenie są też zawsze kompetentne testy eksperckie. W tej niszy sprawdzają się dłuższe treści kompleksowo eksplorujące temat. Osoby, które chcą zainwestować w nowy sprzęt, zazwyczaj spędzają dużo czasu na jego wyborze (co staje się często rodzajem zakupowego hobby). Dlatego też chcą się dowiedzieć o przedmiotach jak najwięcej.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Dlaczego CDN przyspiesza działanie stron WWW?
  • Hosting dla profesjonalistów

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Samodzielna instalacja CMS WordPress na serwerze

Poczytny blog, za pomocą którego zbudowaliśmy swój wizerunek eksperta, może liczyć nie tylko na wpływy z reklam, ale także na umowy z producentami sprzętu. Początkowo zapewne będą nam oddawać sprzęt do testów, co pozwoli nam tworzyć aktualny kontent i rozwijać bloga, z czasem jednak za zamieszczanie recenzji producenci sprzętu będą skłonni nawet nam zapłacić. Wszystko zależy od popularności prowadzonego przez nas bloga.

 Zdrowie i fitness

Własne zdrowie oraz dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne są priorytetem dla wielu z nas. Kwestie te są na tyle ważne dla naszego życia, że chętnie poświęcimy czas, aby dowiedzieć się więcej na temat optymalnej diety, stylu życia, metod treningowych czy chorób. Tematem, który interesuje czytelników, jest także psychologia i zdrowie psychiczne. Warto stworzyć blog, który dogłębnie eksploruje te zagadnienia. Treści na nim powinny być kompleksowe, a my musimy mieć świadomość, że od naszych rekomendacji może zależeć czyjś sposób życia.

Blog o zdrowiu | nazwa.pl

Dobrze jest powoływać się na kompetentne źródła, ponieważ zyskujemy w ten sposób status eksperta. Będziemy mogli także wyróżnić się na tle dziesiątków zdawkowych wpisów tworzonych czasami tylko ze względu na SEO. Blogi tego typu również pozwalają na sprzedaż płatnych treści. Doskonale sprawdzą się tu e-booki z poradami. Jeżeli jesteśmy dietetykami, to użytkownicy mogą być zainteresowani kupnem indywidualnych programów żywienia. Dobrym pomysłem są także kursy online czy poradniki wideo (np. „Joga dla początkujących”).

Każdy znajdzie niszę dla siebie

Powyższe cztery rodzaje to oczywiście nie wszystkie, na których można zarobić. Nieodmiennie szansą na „wypłynięcie” ze swoim blogiem stanowi lifestyle. Trzeba jednak pamiętać, że np. blogi urodowe, kulinarne czy poświęcone modzie należą do najbardziej popularnych — rozpocząć jest je stosunkowo łatwo. Nie wymagają specjalistycznej wiedzy, mają swego rodzaju „niski próg wejścia”. Sprawia to, że konkurencja na tym rynku jest olbrzymia i trudno jest wyróżnić się  ze swoimi treściami.

Inną możliwością w tej dziedzinie są blogi parentingowe. Dzielenie się swoimi doświadczeniami jako rodzica może stanowić dużą wartość dla czytelników, którzy sami doświadczają tej sytuacji. Możliwe są współprace z producentami artykułów dla dzieci. Warto również zainteresować się blogami podróżniczymi. Tu próg wejścia jest nieco wyższy, gdyż trzeba po prostu… podróżować. Jednak opowiadanie o historii, kuchni i zwyczajach danego regionu czy kraju może zainteresować użytkowników.

Najlepsze narzędzie do blogowania

Najlepsze narzędzie do blogowania | nazwa.pl

Jak widać zatem możliwości jest dużo, trzeba jednak przede wszystkim dbać o jakość treści, aby zdobyć odpowiednie zasięgi. Równie ważna jest szybko i niezawodnie działająca strona internetowa, która zachęci czytelników do regularnego odwiedzania bloga. W tym kontekście świetnie sprawdzi się CloudHosting z CDN nazwa.pl, usługa hostingowa idealnie dostosowana do najczęściej wybieranego systemu zarządzania treścią – WordPressa.  Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy poradzisz sobie z WordPressem, pamiętaj, że dla swoich usług nazwa.pl zapewnia całodobowe wsparcie techniczne. Dzięki temu możesz skupić się wyłącznie na dostarczaniu wartościowych materiałów na blog!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Cyber Monday w nazwa.pl
29 listopada 2021

Cyber Monday – Czarny Piątek sklepów internetowych

Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto... Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto zakupów, tym razem skierowane jedynie do internautów. To Cyber Monday. Jaka jest jego historia i jak bardzo jest popularny? Początki Cyber Monday Czarny Piątek, którego tradycja sięga lat 60. XX wieku, siłą rzeczy powstał jako dzień tanich zakupów w tradycyjnych sklepach. Były one dosłownie szturmowane przez klientów wręcz żądających atrakcyjnych promocji i wyprzedaży. Nowe tysiąclecie przyniosło ze sobą rozkwit handlu internetowego, co sprawiło, że część z tych kupujących przeniosła się w sposób naturalny do sieci. Dniem, w którym sklepy internetowe notowały największą sprzedaż, był poniedziałek bezpośrednio po Black Friday. Klienci, zajęci w piątek zakupami w tradycyjnych sklepach, sprawdzali wtedy, czy w sieci również pojawiły się ciekawe oferty. Rynek e-commerce szybko na to zareagował. W 2005 roku National Retail Federation zaproponowała nazwę Cyber Monday oznaczającą właśnie pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W tym dniu sklepy internetowe miały przygotowywać dla internautów szczególnie atrakcyjne promocje. NRF uruchomił następnie stronę internetową CyberMonday.com, na której gromadzone były dostępne w sklepach oferty. Dziś niewiele osób o tym pamięta, bo tego typu serwisów porównujących najlepsze oferty jest bardzo dużo...
Na czym polegają testy A/B? | nazwa.pl
1 marca 2021

Na czym polegają testy A/B?

Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na... Na czym opierać określnie czy witryna jest optymalnie skonstruowana? Na pewno nie na subiektywnej ocenie, ale na twardych danych. Testy A/B pozwalają gromadzić potrzebne informacje, dzięki czemu możemy zbadać skuteczność poszczególnych elementów strony. Dlatego też warto je przeprowadzać, aby poprawić konstrukcję witryny. Jak się do tego zabrać? Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch rodzajów treści marketingowej i badaniu różnicy w ich skuteczności. Treścią taką może być, np. przekaz reklamowy, strona internetowa czy wiadomość e-mail. Każda z wersji prezentowana jest grupie odbiorców, aby sprawdzić reakcje użytkowników. Możemy zwracać uwagę na konwersję, ruch na stronie, kliknięcia czy też dowolne inne czynniki, które uznamy za istotne. Testowane treści często różnią się tylko jednym elementem – może to być copy, grafika, kolor czy forma wezwania do działania. Dzięki temu wiemy, jak zoptymalizować swój przekaz, a także uczynić skuteczniejszymi te tworzone w przyszłości. Dlaczego warto przeprowadzać testy A/B? Testy A/B są świetnym narzędziem do badania skuteczności treści marketingowych. Dzięki nim możliwe jest m.in.: - skrócenie ścieżki zakupowej, - poprawa UX, - zmniejszenie współczynnika odrzuceń, - optymalizacja skuteczności reklam, - uniknięcie przeprojektowania całej strony, - opieranie się na danych, nie na „wyczuciu”...
Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia
26 stycznia 2021

Dzięki nim Internet jest lepszy! Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia

Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski... Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski. Firma pragnie w ten sposób wyróżnić podmioty za ich wkład w to, że usługi świadczone w sieci, z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, a sam Internet staje się lepszym i bezpieczniejszym miejscem. W tym roku spółka przyznała 6 nagród w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje, Edukacja, Inwestycje oraz Badania i Nauka, a także wyróżnienie specjalne. Ekspert Innowacji - EPIX Internet Exchange Wyróżnieniem Ekspert Innowacji został nagrodzony operator ruchu EPIX Internet Exchange za uruchomienie nowej lokalizacji największej niezależnej infrastruktury wymiany ruchu internetowego w Polsce. Dzięki EPIX Poznań przedsiębiorcy i osoby prywatne z zachodniego regionu Polski otrzymują szybszy i efektywniejszy dostęp do kluczowych zasobów Internetu, takich jak allegro.pl, nazwa.pl, onet.pl czy też wp.pl. Ekspert Bezpieczeństwa - Atman Laureatem nagrody Ekspert Bezpieczeństwa zostaje Atman, jeden z liderów rynku usług Data Center w Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 20 lat doświadczenia Atman w zakresie ochrony i przechowywania informacji wraz z rozbudowaną infrastrukturą zapewnia, że dane wszystkich klientów są bezpieczne i dostępne o każdej porze dnia i nocy....
Jak sprawdzić szybkość serwera, na którym działa Twoja strona internetowa | nazwa.pl
21 kwietnia 2020

Sprawdź szybkość serwera, na którym działa Twoja strona WWW

Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń...Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń przeglądanych stron przez użytkowników, znudzonych długim oczekiwaniem na ich wyświetlenie. Różnice pomiędzy dostawcami usług hostingowych w szybkości obsługi stron WWW potrafią być nawet kilkukrotne, warto więc sprawdzić, czy firma która Cię obsługuje, robi to najlepiej.Czy Twoja strona WWW, na którą obecnie odbiorca czeka 5 sekund, mogłaby wyświetlić się w sekundę? Tak! Pod warunkiem, że wybierzesz mądrze, kierując się w wyborze firmy hostingowej nie osobistymi preferencjami, ale wynikami testów szybkości działania. Technologie serwerowe zmieniają się szybciej niż w motoryzacji i pewnie nie wybrałbyś obecnie przy zakupie samochodu modelu sprzed 10 lat. Skoro tak, to czemu wybierasz dostawcę hostingu, który korzysta z tak leciwego sprzętu?Testowanie usług nie jest zazwyczaj proste, dlatego porównując wiele różnych testów dostępnych w sieci Internet, wybraliśmy dla Ciebie Vanilla Benchmark https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, z użyciem którego nie będziesz miał żadnych problemów. Wystarczy go ściągnąć z podanego wyżej adresu, wgrać przez FTP w miejsce, gdzie znajdują się pliki Twojego serwisu WWW i uruchomić go, jak każdą inną stronę WWW. Po wejściu na niego przez przeglądarkę internetową od razu pokaże się wynik w postaci czasu potrzebnego do wykonania wszystkich testowanych...
150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt
26 marca 2019

150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt

Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy... Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie chronionych jest w ten sposób ponad 150 milionów domen. Niekomercyjny certyfikat Let’s Encrypt potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem, a przy tym jest całkowicie darmowy. Łatwa dostępność Wielu rejestratorów umożliwia od dłuższego czasu korzystanie z bezpłatnego Let’s Encrypt. Jest on inicjatywą organizacji pożytku publicznego - Internet Security Research Group (ISRG). Projekt ma szansę stale się rozwijać, m. in. dzięki dotacjom wielu znanych firm. Wśród sponsorów znajdują się giganci, tacy jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. W listopadzie 2018 roku do grona sponsorów tego projektu dołączył główny, polski dostawca usług hostingowych i rejestrator domen – nazwa.pl. Wspierając twórców certyfikatu Let’s Encrypt, nazwa.pl jako jedyna polska firma przyczyniła się do rozwoju tego niekomercyjnego rozwiązania, z którego w Polsce korzysta ponad 180 tys. rodzimych użytkowników – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Let’s Encrypt w Polsce Let’s Encrypt jest niezwykle popularny w Polsce. Rozwiązanie to plasuje się na drugim miejscu po komercyjnych certyfikatach nazwaSSL – zabezpieczających ponad 600 tys. domen. W przypadku certyfikatu Let’s Encrypt ta liczba szacowana jest na około 180...
jak sprawdzić szybkość strony www
19 listopada 2018

6 sposobów na bezpieczną i szybką stronę WWW

Zaufanie klientów i ich zadowolenie to jedne z najważniejszych wartości, szczególnie gdy prowadzi się biznes online...Zaufanie klientów i ich zadowolenie to jedne z najważniejszych wartości, szczególnie gdy prowadzi się biznes online. Strona, którą prowadzimy to nasza wizytówka i dlatego powinna być bezpieczna dla klientów jak i szybko działać, wspierając prowadzenie biznesu. Przedstawiamy najistotniejsze technologie stosowane przez nazwa.pl, które mają bezpośredni wpływ na zwiększanie bezpieczeństwa i szybkości działania Twoich stron WWW. Ochrona przed phishingiem – DNSSEC Phishing to jedno z najbardziej popularnych przestępstw w sieci. Odpowiedzią na to zagrożenie jest protokół DNSSEC, wprowadzony dla wszystkich nazw domen zarejestrowanych poprzez nazwa.pl. Zabezpieczenie pozwala stwierdzić, czy strona internetowa, na której znajduje się użytkownik, to faktycznie witryna Twojego sklepu czy też próba oszustwa. W skrócie, protokół ten miesza szyki cyberprzestępcom, minimalizując ryzyko stania się ofiarą phishingu. Bezpieczna transmisja danych – TLS 1.3 Protokół TLS 1.3 zapewnia ochronę wychodzącego i przychodzącego ruchu na Twoje stronie WWW oraz daje gwarancję, że informacje zostały przesłane w niezmodyfikowanej formie. Działanie TLS 1.3 sprowadza się w skrócie do tego, że dane internautów są po prostu bezpieczne. Najnowszy standard TLS 1.3 jest szybszy i odporniejszy na ataki z zewnątrz niż wcześniejsza jego wersja. Rozwiązanie jest już wspierane przez Firefox w wersji 61...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone