Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 września 2019

Jak powinien wyglądać blog

Tagi: blog budowa bloga CloudHosting SEO specyfika strona www WordPress
jak powinien wyglądać blog

Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom jeszcze ważniejsza jest struktura strony. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowana, przełoży się to bezpośrednio na satysfakcję czytelników oraz większą liczbę udostępnień. Jakie zatem elementy powinny znaleźć się na blogu?

Makieta bloga

Zanim zasiądziemy do WordPressa, najlepiej jest rozplanować układ strony. Idealna do tego celu będzie bezpłatna Canva. Aplikacja jest prosta w obsłudze i pozwala na projektowanie każdego rodzaju grafik do wykorzystania w sieci — od ilustracji na bloga po newslettery i posty social media.

Canva działa na zasadzie przeciągnij i upuść, przez co niezwykle łatwo jest w niej zaprojektować makietę strony. Oprócz takich elementów jak teksty (Canva oferuje olbrzymi wybór czcionek) ikształty, w aplikacji można wyszukiwać ikony, grafiki i zdjęcia. Wiele z nich jest płatnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć bezpłatnych materiałów znalezionych w wyszukiwarce grafiki Google.

  • Projektując makietę, należy zaplanować stronę główną, podstrony oraz stronę posta. Co powinno się na nich znaleźć?

Struktura stron

Warto stworzyć następujące strony i umieścić linki do nich w menu głównym:

  • kategorie

Tworzenie podstron kategorii jest wskazane dla blogów, które zawierają większą ilość treści. Na każdej podstronie umieszczone mogą zostać wpisy, które dotyczą danej dziedziny. Jeżeli zdarzy się, że dany post można przyporządkować do więcej niż jednej dziedziny, najlepiej umieścić wpis na wszystkich podstronach powiązanych kategorii.

kategorie w menu bloga

  • o mnie

Tożsamość bloga zależy w dużej mierze od jego autora. Dlatego też warto stworzyć podstronę zawierającą informacje o sobie. Najlepiej opisać tam nasze doświadczenie, które przekłada się na kompetencje do pisania o danej dziedzinie, a także wspomnieć o naszych zainteresowaniach i pasjach. Pozwoli to czytelnikowi nawiązać bliższą więź z blogiem, ponieważ zyskuje on „ludzką twarz”.

zakładka o mnie na blogu

  • współpraca

Tę podstronę warto stworzyć, jeśli poszukujemy klientów lub jesteśmy otwarci na współpracę reklamową z firmami. Wiele marek jest zainteresowanych publikowaniem wpisów sponsorowanych lub zamieszczaniem przez autora bloga recenzji ich produktów. Na tego rodzaju współpracę mogą liczyć jednak tylko blogi, które są w stanie pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin.

Inaczej jest w przypadku zdobywania klientów na nasze usługi. Tutaj nawet początkujący blog może przyciągnąć użytkowników interesującą treścią, która będzie ponadto świadczyć o kompetencjach autora jako usługodawcy. Niewykluczone, że zaowocuje to nowym zleceniem.

zakładka współpraca na blogu

  • kontakt

Na stronie kontakt najlepiej jest umieścić formularz kontaktowy. W WordPressie można to zrobić w prosty i szybki sposób za pomocą dedykowanych wtyczek

zakładka kontakt


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Posty na stronie głównej

Na stronie głównej powinny znaleźć się główne zdjęcia postów oraz ich leady. Pozwoli to czytelnikowi szybko przeskanować wzrokiem wiele treści, aby stwierdzić, czy znajduje się na blogu coś, co go interesuje.

posty na stronie głównej bloga

Leady można stworzyć w WordPressie za pomocą opcji Zajawka. Pisząc je, trzeba pamiętać, aby zachęcały do kliknięcia i zapoznania się z całością. Najlepiej zapowiedzieć w nich treść posta oraz zadać pytanie lub zastosować wezwanie do działania (np. Dowiedz się, jak…).

Taki sam układ treści powinien się znaleźć na ewentualnych stronach z kategoriami wpisów.

Nie masz czasu publikować postów? Twórz harmonogramy

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc.

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do niech dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach dotyczących nieruchomości?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w Internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak  w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Strona posta

Na stronie posta powinna się oczywiście znaleźć jego pełna jego treść. Poniżej warto dodatkowo umieścić linkujące do treści okna ze zdjęciami i tytułami powiązanych lub popularnych postów bloga.

 wygląd postów na blogu

Social media

Przyciski umożliwiające wejście na profile social media autora lub udostępnianie postów mogą się przyczynić do wzrostu popularności bloga. Ważne, aby były umieszczone w miejscu wyraźnie widocznym dla użytkownika.

udostępnianie treści bloga w social mediach

Na górze strony można zastosować pasek z ikonami social media odsyłającymi do profili autora:

Ponadto na samej stronie posta warto umieścić ikonki pozwalające na udostępnianie danej treści. Najlepiej, jeśli będą one przesuwały się wraz ze scrollowaniem strony (były przyklejone do treści). Możemy również  dodać możliwość udostępniania posta za pomocą e-maila:

social media na blogu

Newsletter

Wydawać by się mogło, że obecnie najlepszym sposobem na kontakt z czytelnikami są media społecznościowe. Nie jest to jednak do końca prawda – tradycyjny newsletter nadal skutecznie sprawdza się w relacjach z naszymi odbiorcami, budując więź i przypominając o nowych treściach.

Użytkownicy social media zmagają się z nadmiarem treści, dlatego łatwo mogą przegapić informacje na temat naszego bloga. Tym bardziej po zmianie algorytmu Facebooka, który przy wyświetlaniu treści na ścianach użytkowników preferuje te pochodzące od ich znajomych.

Obecnie użytkownicy, dzięki coraz lepszym filtrom antyspamowym i możliwości prostego wypisywania się z niechcianych newsletterów, mają nieco mniej zaśmiecone skrzynki odbiorcze. Wyższe jest więc prawdopodobieństwo, że chętniej zdecydują się na otrzymywanie kolejnych e-maili.

Aby newsletter był rzeczywiście czytany, istotny jest wybór odpowiedniej częstotliwości wysyłki, zależnej od preferencji czytelników oraz naszych możliwości tworzenia ciekawych treści. Może to być np. raz w tygodniu czy raz w miesiącu.

Można rozważyć dostarczanie czytelnikom nie tylko wyboru najlepszych artykułów, ale też umieszczanie w newsletterze dodatkowej, interesującej treści, także dotyczącej bieżących, osobistych doświadczeń. Pozwoli to na zbudowanie bliższej więzi z subskrybentami.

Okno zapisu do newslettera warto umieścić na pasku bocznym strony głównej oraz stron postów. Powinno ono zawierać kilka słów na temat treści newslettera, pole do wprowadzenia adresu e-mail, treść zgody na otrzymywanie wiadomości oraz przycisk umożliwiający subskrypcje.

newsletter na stronie bloga

Przycisk pozwalający na subskrybowanie newslettera można umieścić dodatkowo na górnym pasku. Po jego kliknięciu zapis będzie możliwy poprzez okno pop-up lub osobną podstronę.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?

Popularne posty

Dzięki zamieszczeniu na bocznym pasku okna z popularnymi postami czytelnik będzie miał możliwość kontynuowania lektury bloga po lub w trakcie czytania artykułu. Zatrzyma go to dłużej na naszej stronie i być może zachęci do subskrypcji.

Zarówno to okno, jak i okno subskrypcji mogą przewijać się wraz z treścią strony. Dzięki temu użytkownik w każdym momencie czytania artykułu będzie miał do nich dostęp.

Wyszukiwarka

Jeżeli blog zawiera dużą ilość treści, warto rozważyć zastosowanie wyszukiwarki. Odpowiednia będzie do tego celu wbudowana wyszukiwarka WordPressa lub zewnętrzna wtyczka. Pole wyszukiwania można umieścić na górnym pasku.

wyszukiwarka na blogu

PODSUMOWANIE

Tworząc strukturę bloga, warto uwzględnić następujące elementy:

  1. Stronę O mnie opisującą autora bloga.
  2. Stronę Kontakt z formularzem kontaktowym.
  3. Opcjonalnie stronę Współpraca z ofertą reklamową dla firm lub usługową dla klientów.
  4. Leady postów na stronie głównej.
  5. Przyciski social media prowadzące do profili blogera (np. na górnym pasku).
  6. Przyciski social media na stronie posta umożliwiające jego udostępnienie.
  7. Sekcję Powiązane posty na stronie posta poniżej treści.
  8. Okno zapisu do newslettera oraz ikonkę subskrypcji na górnym pasku.
  9. Okno zawierające linki do popularnych postów.
  10. W przypadku blogów z większą ilością treści — wyszukiwarkę oraz podstrony grupujące posty należące do określonych kategorii.

Oczywiście strukturę bloga należy dostosować do jego specyfiki. Niemniej jednak powyższe elementy na pewno będą sprzyjać temu, aby użytkownicy spędzali na blogu więcej czasu oraz udostępniali nasze treści w social media.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybszy WordPress z LSCache w nazwa.pl
11 marca 2025

Szybszy WordPress z LSCache w nazwa.pl

WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią. Elastyczność, ogromna liczba dodatków oraz przyjazny... WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią. Elastyczność, ogromna liczba dodatków oraz przyjazny interfejs sprawiają, że stanowi on wybór numer jeden dla prawie połowy wszystkich stron internetowych na świecie. Warto jednak pamiętać, że w szczególności podczas rozbudowy lub zwiększonego ruchu WordPress będzie wymagać odpowiedniej optymalizacji. Doskonałym mechanizmem, który znacząco poprawia jego wydajność, jest realizowana w ramach CDN nazwa.pl obsługa LSCache Plugins. Zobacz, jak przyspieszyć swoją stronę WordPress w kilka chwil! Czym jest LSCache? LSCache to zaawansowany mechanizm zarządzania pamięcią podręczną stron internetowych, ceniony zarówno przez programistów, jak i administratorów serwerów. Pozwala na optymalizację działania witryn poprzez przechowywanie statycznych wersji kodu strony w pamięci podręcznej. Dzięki temu, gdy użytkownik odwiedza stronę, jego przeglądarka otrzymuje już wstępnie przetworzone dane, zamiast czekać na ich wygenerowanie. Unikatowe rozwiązanie obsługi LSCache Plugins na CDN nazwa.pl Standardowo LSCache działa na lokalnych serwerach, co ma swoje ograniczenia, zwłaszcza przy dużej liczbie jednoczesnych użytkowników odwiedzających witrynę z wielu miejsc na świecie. W nazwa.pl poszliśmy więc o krok dalej. Obsługa LSCache Plugins na CloudHostingu opiera się na cache’owaniu danych bezpośrednio w węzłach CDN. Zapewnia to niespotykaną nigdzie indziej wydajność oraz brak obciążeń dla samego hostingu. Jak działa ten mechanizm? Bez względu na to, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie, użytkownicy będą korzystać z zawartości cache’owanej w najbliższym im serwerze CDN nazwa.pl. To gwarantuje błyskawiczne ładowanie Twojej strony...
Obsługa LSCache plugins na hostingu nazwa.pl
15 maja 2024

Obsługa LSCache plugins na hostingu nazwa.pl

Pamięć podręczna na serwerze WWW przyspiesza czas obsługi zapytań o strony poprzez przechowywanie ich... Pamięć podręczna na serwerze WWW przyspiesza czas obsługi zapytań o strony poprzez przechowywanie ich statycznych wersji. Dzięki eliminacji konieczności generowania zawartości strony przy każdym wywołaniu serwisu, zmniejsza się również obciążenie serwera, a integracja mechanizmu z siecią Content Delivery Network zapewnia efektywniejsze dostarczanie treści użytkownikom z różnych regionów świata. Zastosowanie cache po stronie serwera znacząco skraca czas potrzebny na przygotowanie do wysłania strony WWW, gdyż serwer przechowuje statyczne wersje wykonanego wcześniej kodu PHP. Aby jednak taki mechanizm działał prawidłowo, aplikacja typu WordPress powinna zarządzać aktualizacjami informacji umieszczonymi w cache. Odbywa się to poprzez wtyczki, które udostępnione są bezpłatnie do WordPressa, PrestaShop, Magento i innych popularnych systemów. LSCache plugins na hostingu nazwa.pl Jednym z najpopularniejszych rozwiązań do zarządzania statycznymi wersjami wykonanego kodu PHP jest LSCache. To implementacja cache po stronie serwera zastosowana w LiteSpeed. Mechanizm działania stosowany w modułach, które z niego korzystają, jest jednak uniwersalny niezależnie od rodzaju serwera WWW. Pozwala w sposób automatyczny zapisywać, przechowywać i rewalidować zawartość cache w ramach serwera wykonującego kod PHP. W przypadku nazwa.pl obsługa cache dla PHP realizowana jest po stronie węzłów CDN nazwa.pl, a nie na serwerze, dzięki czemu dane, które mają być wysłane do przeglądarki użytkownika, zlokalizowane są dużo bliżej, niż gdyby ich przesyłanie miało odbywać się z oryginalnego serwera. Jest to dodatkowa korzyść wpływająca zarówno na czas przesyłania plików HTML, jak i na zwiększenie wydajności usługi hostingowej. Zarządzaniem zawartością cache zajmują się serwery wchodzące w skład...
Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w modelu abonamentowym | nazwa.pl
8 listopada 2022

Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w Modelu Abonamentowym

Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do... Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do bezpieczeństwa danych. Coraz więcej użytkowników hostingu ma świadomość konieczności wykonywania regularnych kopii zapasowych plików, baz danych i kont e-mail w celu ochrony przed utratą cennych informacji lub przypadkową ich modyfikacją. Backup, z którego mogą korzystać właściciele CloudHostingu, zapewnia szybkie i łatwe zarządzanie tym bardzo ważnym elementem usługi, a dzięki przechowywaniu kopii w zewnętrznym Data Center, gwarantuje ich pełne bezpieczeństwo. Dowiedz się, jak utworzyć kopię zapasową na swoim hostingu. Kopia zapasowa w CloudHosting Panel Chcąc zarządzać kopiami zapasowymi danych, zaloguj się do CloudHosting Panel https://admin.nazwa.pl, a następnie kliknij link BACKUP. Jeżeli wcześniej nie używałeś tej funkcjonalności, postępuj zgodnie z informacjami, jakie zobaczysz na stronie. Już po kilku chwilach będziesz mieć możliwość korzystania z tego bardzo ważnego dla bezpieczeństwa danych narzędzia. Korzystając z kopii zapasowej w CloudHosting Panel, samodzielnie decydujesz o zakresie tworzonych backupów, terminach ich wykonywania i okresie przechowywania. Możesz przeglądać aktualnie posiadane backupy, wykonać kopię na żądanie, wprowadzić indywidualne ustawienia harmonogramu automatycznego tworzenia kopii oraz zapoznać się z historią operacji...
Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA
2 października 2020

Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy... W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA podczas logowania do Panelu Klienta. Wdrożenie tego modelu autoryzacji, który z powodzeniem jest stosowany przez banki oraz inne instytucje zaufania publicznego, jest naszą niezwłoczną reakcją na próby phishingu podejmowane przez cyberprzestępców. Do prób wyłudzenia danych najczęściej dochodzi za pośrednictwem fałszywej korespondencji mailowej, która ma na celu skłonienie odbiorcy wiadomości do dokonania nienależnych opłat np. za przedłużenie usług, a co za tym idzie, podania numeru karty kredytowej czy danych logowania do np. Panelu Klienta. Dodatkowa autoryzacja podczas logowania Mechanizm 2FA służy do dwupoziomowego uwierzytelniania użytkowników, którzy logują się do Panelu Klienta https://nazwa.pl/panel. Pierwszy etap polega na wpisaniu i zatwierdzeniu poprawnego identyfikatora użytkownika i hasła. W drugim etapie do klienta wysyłana jest wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym, który należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym. Jako dodatkowe zabezpieczenie, na zdefiniowany w Panelu Klienta adres e-mail, będą od teraz wysyłane powiadomienia o każdym udanym logowaniu do Panelu Klienta. Dzięki temu każdy klient nazwa.pl będzie miał możliwość natychmiastowego wykrycia logowań dokonywanych przez osoby nieuprawnione i podjęcia działań zabezpieczających, polegających np. na zmianie wykorzystywanego hasła...

Najnowsza wersja serwerów baz danych MariaDB
1 września 2020

Najnowsze wersje oprogramowania baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje... Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 dostarczają jeszcze większą wydajność, nowe funkcjonalności, a także podwyższony poziom bezpieczeństwa. Nowe wydania serwerów baz danych często przynoszą duże zmiany, niekiedy niezgodne z poprzednimi wersjami. Aby uniknąć możliwych błędów w działaniu aplikacji, nazwa.pl umożliwiła korzystanie zarówno ze starych, jak i najnowszych wersji serwerów baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4, pozostawiając założone bazy bez zmian. Wszystkich Klientów nazwa.pl zachęcamy do samodzielnego dostosowania swoich baz do najnowszych wersji, gdyż te wcześniejsze, zarówno MariaDB, jak i PostgreSQL, po 17 października 2020 nie będą posiadały wsparcia ze strony ich twórców. Więcej informacji na temat najnowszych wersji MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 znajduje się na stronach mariadb.com/kb/en/mariadb-1055-release-notes/ i postgresql.org/docs/release/12.4/...

monitoring internetu
2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto... „Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów. Jak działa monitorowanie Internetu Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą. Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(10)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.