Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 września 2019

Jak powinien wyglądać blog

Tagi: blog budowa bloga CloudHosting SEO specyfika strona www WordPress
jak powinien wyglądać blog

Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom jeszcze ważniejsza jest struktura strony. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowana, przełoży się to bezpośrednio na satysfakcję czytelników oraz większą liczbę udostępnień. Jakie zatem elementy powinny znaleźć się na blogu?

Makieta bloga

Zanim zasiądziemy do WordPressa, najlepiej jest rozplanować układ strony. Idealna do tego celu będzie bezpłatna Canva. Aplikacja jest prosta w obsłudze i pozwala na projektowanie każdego rodzaju grafik do wykorzystania w sieci — od ilustracji na bloga po newslettery i posty social media.

Canva działa na zasadzie przeciągnij i upuść, przez co niezwykle łatwo jest w niej zaprojektować makietę strony. Oprócz takich elementów jak teksty (Canva oferuje olbrzymi wybór czcionek) ikształty, w aplikacji można wyszukiwać ikony, grafiki i zdjęcia. Wiele z nich jest płatnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć bezpłatnych materiałów znalezionych w wyszukiwarce grafiki Google.

  • Projektując makietę, należy zaplanować stronę główną, podstrony oraz stronę posta. Co powinno się na nich znaleźć?

Struktura stron

Warto stworzyć następujące strony i umieścić linki do nich w menu głównym:

  • kategorie

Tworzenie podstron kategorii jest wskazane dla blogów, które zawierają większą ilość treści. Na każdej podstronie umieszczone mogą zostać wpisy, które dotyczą danej dziedziny. Jeżeli zdarzy się, że dany post można przyporządkować do więcej niż jednej dziedziny, najlepiej umieścić wpis na wszystkich podstronach powiązanych kategorii.

kategorie w menu bloga

  • o mnie

Tożsamość bloga zależy w dużej mierze od jego autora. Dlatego też warto stworzyć podstronę zawierającą informacje o sobie. Najlepiej opisać tam nasze doświadczenie, które przekłada się na kompetencje do pisania o danej dziedzinie, a także wspomnieć o naszych zainteresowaniach i pasjach. Pozwoli to czytelnikowi nawiązać bliższą więź z blogiem, ponieważ zyskuje on „ludzką twarz”.

zakładka o mnie na blogu

  • współpraca

Tę podstronę warto stworzyć, jeśli poszukujemy klientów lub jesteśmy otwarci na współpracę reklamową z firmami. Wiele marek jest zainteresowanych publikowaniem wpisów sponsorowanych lub zamieszczaniem przez autora bloga recenzji ich produktów. Na tego rodzaju współpracę mogą liczyć jednak tylko blogi, które są w stanie pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin.

Inaczej jest w przypadku zdobywania klientów na nasze usługi. Tutaj nawet początkujący blog może przyciągnąć użytkowników interesującą treścią, która będzie ponadto świadczyć o kompetencjach autora jako usługodawcy. Niewykluczone, że zaowocuje to nowym zleceniem.

zakładka współpraca na blogu

  • kontakt

Na stronie kontakt najlepiej jest umieścić formularz kontaktowy. W WordPressie można to zrobić w prosty i szybki sposób za pomocą dedykowanych wtyczek

zakładka kontakt


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Posty na stronie głównej

Na stronie głównej powinny znaleźć się główne zdjęcia postów oraz ich leady. Pozwoli to czytelnikowi szybko przeskanować wzrokiem wiele treści, aby stwierdzić, czy znajduje się na blogu coś, co go interesuje.

posty na stronie głównej bloga

Leady można stworzyć w WordPressie za pomocą opcji Zajawka. Pisząc je, trzeba pamiętać, aby zachęcały do kliknięcia i zapoznania się z całością. Najlepiej zapowiedzieć w nich treść posta oraz zadać pytanie lub zastosować wezwanie do działania (np. Dowiedz się, jak…).

Taki sam układ treści powinien się znaleźć na ewentualnych stronach z kategoriami wpisów.

Nie masz czasu publikować postów? Twórz harmonogramy

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc.

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do niech dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach dotyczących nieruchomości?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w Internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak  w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Strona posta

Na stronie posta powinna się oczywiście znaleźć jego pełna jego treść. Poniżej warto dodatkowo umieścić linkujące do treści okna ze zdjęciami i tytułami powiązanych lub popularnych postów bloga.

 wygląd postów na blogu

Social media

Przyciski umożliwiające wejście na profile social media autora lub udostępnianie postów mogą się przyczynić do wzrostu popularności bloga. Ważne, aby były umieszczone w miejscu wyraźnie widocznym dla użytkownika.

udostępnianie treści bloga w social mediach

Na górze strony można zastosować pasek z ikonami social media odsyłającymi do profili autora:

Ponadto na samej stronie posta warto umieścić ikonki pozwalające na udostępnianie danej treści. Najlepiej, jeśli będą one przesuwały się wraz ze scrollowaniem strony (były przyklejone do treści). Możemy również  dodać możliwość udostępniania posta za pomocą e-maila:

social media na blogu

Newsletter

Wydawać by się mogło, że obecnie najlepszym sposobem na kontakt z czytelnikami są media społecznościowe. Nie jest to jednak do końca prawda – tradycyjny newsletter nadal skutecznie sprawdza się w relacjach z naszymi odbiorcami, budując więź i przypominając o nowych treściach.

Użytkownicy social media zmagają się z nadmiarem treści, dlatego łatwo mogą przegapić informacje na temat naszego bloga. Tym bardziej po zmianie algorytmu Facebooka, który przy wyświetlaniu treści na ścianach użytkowników preferuje te pochodzące od ich znajomych.

Obecnie użytkownicy, dzięki coraz lepszym filtrom antyspamowym i możliwości prostego wypisywania się z niechcianych newsletterów, mają nieco mniej zaśmiecone skrzynki odbiorcze. Wyższe jest więc prawdopodobieństwo, że chętniej zdecydują się na otrzymywanie kolejnych e-maili.

Aby newsletter był rzeczywiście czytany, istotny jest wybór odpowiedniej częstotliwości wysyłki, zależnej od preferencji czytelników oraz naszych możliwości tworzenia ciekawych treści. Może to być np. raz w tygodniu czy raz w miesiącu.

Można rozważyć dostarczanie czytelnikom nie tylko wyboru najlepszych artykułów, ale też umieszczanie w newsletterze dodatkowej, interesującej treści, także dotyczącej bieżących, osobistych doświadczeń. Pozwoli to na zbudowanie bliższej więzi z subskrybentami.

Okno zapisu do newslettera warto umieścić na pasku bocznym strony głównej oraz stron postów. Powinno ono zawierać kilka słów na temat treści newslettera, pole do wprowadzenia adresu e-mail, treść zgody na otrzymywanie wiadomości oraz przycisk umożliwiający subskrypcje.

newsletter na stronie bloga

Przycisk pozwalający na subskrybowanie newslettera można umieścić dodatkowo na górnym pasku. Po jego kliknięciu zapis będzie możliwy poprzez okno pop-up lub osobną podstronę.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?

Popularne posty

Dzięki zamieszczeniu na bocznym pasku okna z popularnymi postami czytelnik będzie miał możliwość kontynuowania lektury bloga po lub w trakcie czytania artykułu. Zatrzyma go to dłużej na naszej stronie i być może zachęci do subskrypcji.

Zarówno to okno, jak i okno subskrypcji mogą przewijać się wraz z treścią strony. Dzięki temu użytkownik w każdym momencie czytania artykułu będzie miał do nich dostęp.

Wyszukiwarka

Jeżeli blog zawiera dużą ilość treści, warto rozważyć zastosowanie wyszukiwarki. Odpowiednia będzie do tego celu wbudowana wyszukiwarka WordPressa lub zewnętrzna wtyczka. Pole wyszukiwania można umieścić na górnym pasku.

wyszukiwarka na blogu

PODSUMOWANIE

Tworząc strukturę bloga, warto uwzględnić następujące elementy:

  1. Stronę O mnie opisującą autora bloga.
  2. Stronę Kontakt z formularzem kontaktowym.
  3. Opcjonalnie stronę Współpraca z ofertą reklamową dla firm lub usługową dla klientów.
  4. Leady postów na stronie głównej.
  5. Przyciski social media prowadzące do profili blogera (np. na górnym pasku).
  6. Przyciski social media na stronie posta umożliwiające jego udostępnienie.
  7. Sekcję Powiązane posty na stronie posta poniżej treści.
  8. Okno zapisu do newslettera oraz ikonkę subskrypcji na górnym pasku.
  9. Okno zawierające linki do popularnych postów.
  10. W przypadku blogów z większą ilością treści — wyszukiwarkę oraz podstrony grupujące posty należące do określonych kategorii.

Oczywiście strukturę bloga należy dostosować do jego specyfiki. Niemniej jednak powyższe elementy na pewno będą sprzyjać temu, aby użytkownicy spędzali na blogu więcej czasu oraz udostępniali nasze treści w social media.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wtyczki do PrestaShop, które warto znaćtore warto znać | nazwa.pl
16 października 2024

Wtyczki do PrestaShop, które warto znać

PrestaShop to doskonałe oprogramowanie do prowadzenia handlu w sieci. Platforma umożliwia dostosowanie sklepu... PrestaShop to doskonałe oprogramowanie do prowadzenia handlu w sieci. Platforma umożliwia dostosowanie sklepu do własnych potrzeb, co realizowane jest dzięki ekosystemowi bardzo wielu wtyczek rozszerzających funkcjonalność aplikacji. Zebraliśmy przydatne informacje o, naszym zdaniem, ciekawych wtyczkach dla PrestaShop, które pomogą zoptymalizować Twoją witrynę. Stripe Official Stripe to system pozwalający na dokonywanie płatności w e-sklepie. Wtyczka Stripe Official integruje jedną z najpopularniejszych bramek płatniczych z PrestaShop. Stanowi kompleksowe rozwiązanie usprawniające obsługę transakcji i poprawia doświadczenia klientów. Plugin jest prosty do zainstalowania i skonfigurowania, co pozwala na szybkie oraz bezproblemowe rozpoczęcie działalności. Stripe obsługuje szeroką gamę płatności, w tym karty debetowe i kredytowe, Google Pay, Apple Pay, co sprawia, że jest to rozwiązanie dopasowane do każdego odbiorcy. Wtyczka korzysta z zaawansowanych zabezpieczeń, chociażby tokenizacji kart płatniczych i 3D Secure, dzięki czemu zminimalizowane zostaje ryzyko oszustw. SEO Expert Dodatek pomaga w ulepszeniu wpisów pod kątem SEO. Przyczynia się więc do poprawy pozycji sklepu w wynikach Google. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest istotnym aspektem każdej strategii marketingowej, gdyż odpowiednio przeprowadzona pozwala na przyciągnięcie większej liczby klientów. SEO Expert automatycznie generuje meta tagi i skraca adresy URL. Umożliwia łatwą integrację z narzędziami analitycznymi Google, dzięki czemu możemy śledzić ruch i monitorować efektywność...
Dołącz na Facebooku do grup WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
8 stycznia 2021

Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc

Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach... Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach dyskusyjnych na pewno znajdziesz pomocną dłoń. Nowe grupy dyskusyjne to dodatkowy interaktywny kanał kontaktu z nami i możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami usług hostingowych. Grupy dyskusyjne upraszczają komunikację i umożliwiają wymianę doświadczeń pomiędzy każdym, kto posiada konto na Facebooku. A ponieważ z tego portalu codziennie korzystają setki tysięcy użytkowników, to odpowiedź na Twoje pytanie może pojawić się już w przeciągu minuty. Dołączenie do grup dyskusyjnych to również żaden wysiłek – wystarczy je wyszukać i kliknąć w przycisk „Dołącz”, by po kilku chwilach stać się częścią tej wielkiej społeczności. Zapisanie się do grupy umożliwia również śledzenie postów innych użytkowników, dzięki czemu możesz się inspirować i podnosić swoją wiedzę w tematach, które Cię zainteresują. Grupy dyskusyjne, które założyliśmy, stanowią rozszerzenie naszego fanpage. Każda z nich ma trochę inną funkcję, ale zachęcamy do dołączenia do każdej z nich. WordPress Pomoc WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Jeżeli szukasz pomocy w zakresie konfiguracji lub zastanawiasz się, jak zrealizować jakąś funkcjonalność, to członkowie tej grupy oraz...
Nowe technologie w nazwa.pl wypierają stare usługi
17 grudnia 2020

Nowe technologie w nazwa.pl wypierają stare usługi

Ewolucja wymagań użytkowników i rozwój technologii wymuszają na firmach hostingowych wiele zmian. Sama cena... Ewolucja wymagań użytkowników i rozwój technologii wymuszają na firmach hostingowych wiele zmian. Sama cena przestała być głównym magnesem dla klientów, dla których usługi muszą być nie tylko tanie, ale przede wszystkim niezawodne i funkcjonalne. Coraz liczniejsza jest grupa osób, które oczekują od dostawcy kompleksowych rozwiązań, a nie tylko usług na tak zwany „start”. Czytając różne fora i grupy dyskusyjne, można by dojść do wniosku, że klienci szukają wyłącznie tanich usług, nie zważając na ich specyfikacje. To jednak nie prawda, gdyż takie osoby to zaledwie czubek góry lodowej. Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z usługami hostingowymi nie zdają sobie sprawy, że jak mówi przysłowie: „co jest tanie, to jest drogie”. Pieniądze zaoszczędzone przy wyborze dostawcy usług zaowocują koniecznością późniejszego ponoszenia kosztów dodatkowych. Jak w życiu. Albo kupujesz jedną porządną rzecz, albo kilka tanich chińskich podróbek. Każdy, kto działa w sieci od dłuższego czasu wie, że koszt obsługi poczty i stron WWW to nie tylko cena serwera i domeny, ale przede wszystkim czas pracy wykwalifikowanego webmastera czy też administratora. Samodzielne skonfigurowanie zabezpieczeń domeny w postaci klucza DNSSEC, czy też wygenerowanie konfiguracji SPF, DKIM i DMARC dla poczty na własnym serwerze, potrafi przyprawić o ból głowy. Bo to bardzo zaawansowane technologie, wykorzystujące kryptografię asymetryczną, których wdrożenie wymaga wcześniejszego wielogodzinnego zapoznawania się z dokumentacją...
wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
pomoc premium w nazwa.pl
21 marca 2019

Pomoc Premium w nazwa.pl

nazwa.pl wprowadza dla swoich Klientów Pomoc Premium. Od teraz Klienci firmy mogą w pełni skupić się na prowadzeniu swojego... Firma nazwa.pl wprowadza dla swoich Klientów Pomoc Premium. Od teraz Klienci firmy mogą w pełni skupić się na prowadzeniu swojego biznesu. Usługa obejmuje priorytetową obsługę połączeń telefonicznych, jak również wiadomości e-mail. Dodatkowo korzystającym z usługi oferowane są rabaty na usługi IT. Dla kogo Pomoc Premium? Pomoc Premium jest oferowana wszystkim Klientom nazwa.pl. Ponadto spółka udostępnia usługę bezpłatnie na okres dziewięciu miesięcy dla każdego Klienta biznesowego nazwa.pl. Firma wychodzi naprzeciw Klientom, którzy wyznają zasadę „czas to pieniądz”. Klienci nazwa.pl w ponad 95% przypadków uzyskują pomoc w czasie kilku sekund od wykonania połączenia! Ten znakomity wynik jest pochodną znaczących nakładów inwestycyjnych jakie zrealizowała spółka w ostatnim roku. Korzystając z Pomocy Premium klienci zyskują: - priorytetową obsługę połączeń telefonicznych, - priorytetową obsługę zgłoszeń mailowych, - rabat na usługi IT w wysokości 50%. Pomoc Premium w „skrócie” Pomoc Premium to przede wszystkim skrócony czas reakcji Działu Obsługi Klienta na zgłoszenia przekazywane zarówno drogą telefoniczną jak i mailową. Ponadto wyróżnikiem Pomocy Premium jest rabat w wysokości 50% na usługi IT oferowany Klientom. Firma dostarcza rozwiązania na najwyższym poziomie...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.