Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 września 2019

Jak powinien wyglądać blog

Tagi: blog budowa bloga CloudHosting SEO specyfika strona www WordPress
jak powinien wyglądać blog

Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom jeszcze ważniejsza jest struktura strony. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowana, przełoży się to bezpośrednio na satysfakcję czytelników oraz większą liczbę udostępnień. Jakie zatem elementy powinny znaleźć się na blogu?

Makieta bloga

Zanim zasiądziemy do WordPressa, najlepiej jest rozplanować układ strony. Idealna do tego celu będzie bezpłatna Canva. Aplikacja jest prosta w obsłudze i pozwala na projektowanie każdego rodzaju grafik do wykorzystania w sieci — od ilustracji na bloga po newslettery i posty social media.

Canva działa na zasadzie przeciągnij i upuść, przez co niezwykle łatwo jest w niej zaprojektować makietę strony. Oprócz takich elementów jak teksty (Canva oferuje olbrzymi wybór czcionek) ikształty, w aplikacji można wyszukiwać ikony, grafiki i zdjęcia. Wiele z nich jest płatnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć bezpłatnych materiałów znalezionych w wyszukiwarce grafiki Google.

  • Projektując makietę, należy zaplanować stronę główną, podstrony oraz stronę posta. Co powinno się na nich znaleźć?

Struktura stron

Warto stworzyć następujące strony i umieścić linki do nich w menu głównym:

  • kategorie

Tworzenie podstron kategorii jest wskazane dla blogów, które zawierają większą ilość treści. Na każdej podstronie umieszczone mogą zostać wpisy, które dotyczą danej dziedziny. Jeżeli zdarzy się, że dany post można przyporządkować do więcej niż jednej dziedziny, najlepiej umieścić wpis na wszystkich podstronach powiązanych kategorii.

kategorie w menu bloga

  • o mnie

Tożsamość bloga zależy w dużej mierze od jego autora. Dlatego też warto stworzyć podstronę zawierającą informacje o sobie. Najlepiej opisać tam nasze doświadczenie, które przekłada się na kompetencje do pisania o danej dziedzinie, a także wspomnieć o naszych zainteresowaniach i pasjach. Pozwoli to czytelnikowi nawiązać bliższą więź z blogiem, ponieważ zyskuje on „ludzką twarz”.

zakładka o mnie na blogu

  • współpraca

Tę podstronę warto stworzyć, jeśli poszukujemy klientów lub jesteśmy otwarci na współpracę reklamową z firmami. Wiele marek jest zainteresowanych publikowaniem wpisów sponsorowanych lub zamieszczaniem przez autora bloga recenzji ich produktów. Na tego rodzaju współpracę mogą liczyć jednak tylko blogi, które są w stanie pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin.

Inaczej jest w przypadku zdobywania klientów na nasze usługi. Tutaj nawet początkujący blog może przyciągnąć użytkowników interesującą treścią, która będzie ponadto świadczyć o kompetencjach autora jako usługodawcy. Niewykluczone, że zaowocuje to nowym zleceniem.

zakładka współpraca na blogu

  • kontakt

Na stronie kontakt najlepiej jest umieścić formularz kontaktowy. W WordPressie można to zrobić w prosty i szybki sposób za pomocą dedykowanych wtyczek

zakładka kontakt


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Posty na stronie głównej

Na stronie głównej powinny znaleźć się główne zdjęcia postów oraz ich leady. Pozwoli to czytelnikowi szybko przeskanować wzrokiem wiele treści, aby stwierdzić, czy znajduje się na blogu coś, co go interesuje.

posty na stronie głównej bloga

Leady można stworzyć w WordPressie za pomocą opcji Zajawka. Pisząc je, trzeba pamiętać, aby zachęcały do kliknięcia i zapoznania się z całością. Najlepiej zapowiedzieć w nich treść posta oraz zadać pytanie lub zastosować wezwanie do działania (np. Dowiedz się, jak…).

Taki sam układ treści powinien się znaleźć na ewentualnych stronach z kategoriami wpisów.

Nie masz czasu publikować postów? Twórz harmonogramy

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc.

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do niech dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach dotyczących nieruchomości?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w Internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak  w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Strona posta

Na stronie posta powinna się oczywiście znaleźć jego pełna jego treść. Poniżej warto dodatkowo umieścić linkujące do treści okna ze zdjęciami i tytułami powiązanych lub popularnych postów bloga.

 wygląd postów na blogu

Social media

Przyciski umożliwiające wejście na profile social media autora lub udostępnianie postów mogą się przyczynić do wzrostu popularności bloga. Ważne, aby były umieszczone w miejscu wyraźnie widocznym dla użytkownika.

udostępnianie treści bloga w social mediach

Na górze strony można zastosować pasek z ikonami social media odsyłającymi do profili autora:

Ponadto na samej stronie posta warto umieścić ikonki pozwalające na udostępnianie danej treści. Najlepiej, jeśli będą one przesuwały się wraz ze scrollowaniem strony (były przyklejone do treści). Możemy również  dodać możliwość udostępniania posta za pomocą e-maila:

social media na blogu

Newsletter

Wydawać by się mogło, że obecnie najlepszym sposobem na kontakt z czytelnikami są media społecznościowe. Nie jest to jednak do końca prawda – tradycyjny newsletter nadal skutecznie sprawdza się w relacjach z naszymi odbiorcami, budując więź i przypominając o nowych treściach.

Użytkownicy social media zmagają się z nadmiarem treści, dlatego łatwo mogą przegapić informacje na temat naszego bloga. Tym bardziej po zmianie algorytmu Facebooka, który przy wyświetlaniu treści na ścianach użytkowników preferuje te pochodzące od ich znajomych.

Obecnie użytkownicy, dzięki coraz lepszym filtrom antyspamowym i możliwości prostego wypisywania się z niechcianych newsletterów, mają nieco mniej zaśmiecone skrzynki odbiorcze. Wyższe jest więc prawdopodobieństwo, że chętniej zdecydują się na otrzymywanie kolejnych e-maili.

Aby newsletter był rzeczywiście czytany, istotny jest wybór odpowiedniej częstotliwości wysyłki, zależnej od preferencji czytelników oraz naszych możliwości tworzenia ciekawych treści. Może to być np. raz w tygodniu czy raz w miesiącu.

Można rozważyć dostarczanie czytelnikom nie tylko wyboru najlepszych artykułów, ale też umieszczanie w newsletterze dodatkowej, interesującej treści, także dotyczącej bieżących, osobistych doświadczeń. Pozwoli to na zbudowanie bliższej więzi z subskrybentami.

Okno zapisu do newslettera warto umieścić na pasku bocznym strony głównej oraz stron postów. Powinno ono zawierać kilka słów na temat treści newslettera, pole do wprowadzenia adresu e-mail, treść zgody na otrzymywanie wiadomości oraz przycisk umożliwiający subskrypcje.

newsletter na stronie bloga

Przycisk pozwalający na subskrybowanie newslettera można umieścić dodatkowo na górnym pasku. Po jego kliknięciu zapis będzie możliwy poprzez okno pop-up lub osobną podstronę.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?

Popularne posty

Dzięki zamieszczeniu na bocznym pasku okna z popularnymi postami czytelnik będzie miał możliwość kontynuowania lektury bloga po lub w trakcie czytania artykułu. Zatrzyma go to dłużej na naszej stronie i być może zachęci do subskrypcji.

Zarówno to okno, jak i okno subskrypcji mogą przewijać się wraz z treścią strony. Dzięki temu użytkownik w każdym momencie czytania artykułu będzie miał do nich dostęp.

Wyszukiwarka

Jeżeli blog zawiera dużą ilość treści, warto rozważyć zastosowanie wyszukiwarki. Odpowiednia będzie do tego celu wbudowana wyszukiwarka WordPressa lub zewnętrzna wtyczka. Pole wyszukiwania można umieścić na górnym pasku.

wyszukiwarka na blogu

PODSUMOWANIE

Tworząc strukturę bloga, warto uwzględnić następujące elementy:

  1. Stronę O mnie opisującą autora bloga.
  2. Stronę Kontakt z formularzem kontaktowym.
  3. Opcjonalnie stronę Współpraca z ofertą reklamową dla firm lub usługową dla klientów.
  4. Leady postów na stronie głównej.
  5. Przyciski social media prowadzące do profili blogera (np. na górnym pasku).
  6. Przyciski social media na stronie posta umożliwiające jego udostępnienie.
  7. Sekcję Powiązane posty na stronie posta poniżej treści.
  8. Okno zapisu do newslettera oraz ikonkę subskrypcji na górnym pasku.
  9. Okno zawierające linki do popularnych postów.
  10. W przypadku blogów z większą ilością treści — wyszukiwarkę oraz podstrony grupujące posty należące do określonych kategorii.

Oczywiście strukturę bloga należy dostosować do jego specyfiki. Niemniej jednak powyższe elementy na pewno będą sprzyjać temu, aby użytkownicy spędzali na blogu więcej czasu oraz udostępniali nasze treści w social media.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl
22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł... Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność? E-commerce rośnie w siłę Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych. Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego...
Dlaczego warto dokonać aktualizacji PHP na serwerach nazwa.pl
4 września 2020

Dlaczego warto dokonać aktualizacji PHP?

PHP to najpopularniejszy język programowania przeznaczony do tworzenia dynamicznie generowanych stron WWW... PHP to najpopularniejszy język programowania przeznaczony do tworzenia dynamicznie generowanych stron WWW i wykorzystywany przez miliony serwisów internetowych na całym świecie. Jego olbrzymie możliwości pozwalają tworzyć zarówno małe strony, jak i rozbudowane portale, obsługujące tysiące użytkowników. Swoją popularność zawdzięcza zarówno prostocie składni, jak i bardzo dużym możliwościom, co pozwala w krótkim czasie stworzyć zaawansowaną technologicznie witrynę WWW. Twórcy PHP nieustannie rozwijają ten skryptowy język programowania, dzięki czemu można tworzyć coraz bardziej wydajne serwisy. Wyniki testów szybkości działania przykładowej strony WWW, wykonane na tym samym serwerze z wykorzystaniem różnych wersji PHP, wyraźnie pokazują przewagę najnowszej wersji. Witryny generowane przez PHP 7.4 działają ponad 4x szybciej w porównaniu do tych, które wykorzystują PHP 5.3.Oprócz wzrostu szybkości działania, bardzo istotną kwestią przemawiającą za aktualizacją PHP jest również wsparcie ze strony jego twórców. Termin zakończenia wsparcia każdej z wersji określany jest już w momencie jej wydania. Dzięki temu z góry wiadomo, do kiedy społeczność skupiona wokół rozwoju tego języka będzie wydawała aktualizacje dotyczące błędów w dostępnych funkcjonalnościach i poprawki bezpieczeństwa. To ważne, aby korzystać z oprogramowania, nad którym nieustannie pracują tysiące osób, dbające o to, aby Twoje serwisy WWW działały niezawodnie, a dane były bezpieczne. Szybkość działania i bezpieczeństwo to tylko dwa najważniejsze argumenty przemawiające za aktualizacją PHP do najnowszej wersji. Warto jednak wspomnieć, że każde kolejne...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
Jak przyspieszyć stronę na WordPressie
3 czerwca 2019

Jak przyspieszyć stronę na WordPressie

Stworzyłeś stronę, wypełniłeś ją treścią, ale działa w żółwim tempie? To jeszcze nie czas, by postawić kreskę na WordPressie... Stworzyłeś stronę, wypełniłeś ją treścią, ale działa w żółwim tempie? To jeszcze nie czas, by postawić kreskę na WordPressie. Istnieje wiele czynników, które mogą prowadzić do spowolnienia ładowania się witryny. Na szczęście są sposoby, by sobie z nimi poradzić. Sprawdź, jak szybka jest strona Czas ładowania się mało wydajnej strony może wydawać się nieskończony, ale warto wiedzieć, ile dokładnie trwa. Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić, jaki skutek przyniosą Twoje zabiegi optymalizacyjne. Służy do tego np. narzędzie Google Speed Test. Możesz tam przeanalizować swoją witrynę pod kątem wydajności, otrzymując kompleksowe dane. Wyjaśnienie pojęć związanych z wynikami znajdziesz po kliknięciu przycisku na prawo od nagłówka Dane laboratoryjne. Narzędzie podsuwa też działania, które możesz podjąć, by przyspieszyć stronę, sugerując nawet konkretne wtyczki do WordPressa będące w stanie Ci pomóc. Zobaczysz też, jak długo ładują się konkretne elementy witryny. Aktualizuj swój WordPress Co jakiś czas pojawiają się nowe wersje WordPressa. Pamiętaj, aby zawsze korzystać z aktualnej. Podobnie jest z pluginami i używanym przez Ciebie motywem (jeśli korzystasz z płatnego szablonu, zapewne dostajesz maile z wiadomością o dostępności nowej wersji). W aktualizacjach poprawiane są błędy wykryte w poprzednich wersjach, optymalizowane jest działanie oprogramowania czy dodawane są nowe funkcje. Pozwala to czasem na znaczne przyspieszenie działania strony...
wtyczki SEO do WordPress
13 maja 2019

Top 5 wtyczek SEO do WordPressa dla początkujących

Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej... Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej zaawansowanych, które poprowadzą Cię krok po kroku do optymalizacji witryny. Oto 5 najlepszych w 2019 r. Korzystanie z wtyczek SEO dla początkujących wcale nie musi oznaczać pójścia na łatwiznę. Mają one wystarczającą ilość funkcji, abyś mógł dobrze zoptymalizować stronę pod kątem pozycjonowania. Do tego są proste i mogą pełnić funkcje przyśpieszonego kursu SEO, pozwalającego Ci zapoznać się z najważniejszymi dla niego parametrami. Przetestuj jeden z pluginów dla mniej zaawansowanych: Yoast SEO To chyba najpopularniejsza wtyczka SEO w środowisku WordPressa. Może pochwalić się tysiącami najwyższych ocen i dziesiątkami milionów pobrań nie bez powodu. Jest intuicyjna w obsłudze i pozwoli Ci na kompleksową optymalizację strony. Ponadto poprowadzi Cię za rękę przez cały proces przy użyciu przyjaznego interfejsu i języka polskiego. W Yoast będziesz mógł między innymi stworzyć mapę strony, ustawiać tytuły i meta tagi, analizować występowanie słów kluczowych czy konfigurować najważniejsze dla pozycjonowania pliki. Wtyczka współpracuje także Google Search Console. The SEO Framework Ta wtyczka idzie jeszcze dalej w ułatwianiu życia tym, co z SEO dopiero zaczynają. Znajdziesz w niej nieco mniej funkcji niż w Yoast, ale brakuje tylko tych, z których i tak byś prawdopodobnie nie skorzystał. SEO Framework operuje wygodnym, opartym na kolorach, interfejsem, który pokaże Ci, co jeszcze jest do zrobienia na każdej podstronie. Do tego daje wyraźne instrukcje, jak można poprawić poszczególne parametry...
PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl
7 marca 2019

PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl

Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została... Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została wyróżniona za usługę VPS NVMe Biznes, co jest kolejnym potwierdzeniem pozycji lidera na polskim rynku hostingowym. Serwery VPS od nazwa.pl cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a wyróżnienie PC World jest odzwierciedleniem tego faktu. Na wysoką jakość usługi VPS NVMe Biznes składa się wiele czynników. Po pierwsze warto wspomnieć, że serwery VPS w nazwa.pl uruchamiane są na dyskach NVMe, które są do 10 razy szybsze niż nośniki SSD i nawet 100 razy wydajniejsze niż klasyczne dyski magnetyczne. To idealne rozwiązanie dla wymagających baz danych oraz aplikacji webowych. Ponadto wszystkie procesy poszczególnych użytkowników, którzy decydują się na wykorzystanie wirtualnego serwera, zachodzą niezależnie. Takie rozwiązanie pozwala w pełni na wykorzystanie gwarantowanych zasobów przydzielonych serwerowi VPS. Dla użytkowników kluczowa jest też szybkość działania usługi. W przypadku serwerów VPS, oprócz parametrów usługi i rodzaju dysku, dużą rolę odgrywa dostęp do wydajnej infrastruktury sieciowej oraz globalnych punktów wymiany ruchu. W nazwa.pl dostępny jest również intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia wykonanie najważniejszych czynności administracyjnych na serwerze VPS. Pozwala on na ponowne uruchomienie lub zatrzymanie maszyny wirtualnej, podgląd dzienników zdarzeń albo zmianę (przebudowę) zainstalowanego systemu operacyjnego. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć myszą...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.