Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 września 2019

Jak powinien wyglądać blog

Tagi: blog budowa bloga CloudHosting SEO specyfika strona www WordPress
jak powinien wyglądać blog

Przy tworzeniu bloga nie możemy skupiać się jedynie na wyborze najatrakcyjniejszego motywu. Wbrew pozorom jeszcze ważniejsza jest struktura strony. Jeśli zostanie dobrze zaprojektowana, przełoży się to bezpośrednio na satysfakcję czytelników oraz większą liczbę udostępnień. Jakie zatem elementy powinny znaleźć się na blogu?

Makieta bloga

Zanim zasiądziemy do WordPressa, najlepiej jest rozplanować układ strony. Idealna do tego celu będzie bezpłatna Canva. Aplikacja jest prosta w obsłudze i pozwala na projektowanie każdego rodzaju grafik do wykorzystania w sieci — od ilustracji na bloga po newslettery i posty social media.

Canva działa na zasadzie przeciągnij i upuść, przez co niezwykle łatwo jest w niej zaprojektować makietę strony. Oprócz takich elementów jak teksty (Canva oferuje olbrzymi wybór czcionek) ikształty, w aplikacji można wyszukiwać ikony, grafiki i zdjęcia. Wiele z nich jest płatnych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć bezpłatnych materiałów znalezionych w wyszukiwarce grafiki Google.

  • Projektując makietę, należy zaplanować stronę główną, podstrony oraz stronę posta. Co powinno się na nich znaleźć?

Struktura stron

Warto stworzyć następujące strony i umieścić linki do nich w menu głównym:

  • kategorie

Tworzenie podstron kategorii jest wskazane dla blogów, które zawierają większą ilość treści. Na każdej podstronie umieszczone mogą zostać wpisy, które dotyczą danej dziedziny. Jeżeli zdarzy się, że dany post można przyporządkować do więcej niż jednej dziedziny, najlepiej umieścić wpis na wszystkich podstronach powiązanych kategorii.

kategorie w menu bloga

  • o mnie

Tożsamość bloga zależy w dużej mierze od jego autora. Dlatego też warto stworzyć podstronę zawierającą informacje o sobie. Najlepiej opisać tam nasze doświadczenie, które przekłada się na kompetencje do pisania o danej dziedzinie, a także wspomnieć o naszych zainteresowaniach i pasjach. Pozwoli to czytelnikowi nawiązać bliższą więź z blogiem, ponieważ zyskuje on „ludzką twarz”.

zakładka o mnie na blogu

  • współpraca

Tę podstronę warto stworzyć, jeśli poszukujemy klientów lub jesteśmy otwarci na współpracę reklamową z firmami. Wiele marek jest zainteresowanych publikowaniem wpisów sponsorowanych lub zamieszczaniem przez autora bloga recenzji ich produktów. Na tego rodzaju współpracę mogą liczyć jednak tylko blogi, które są w stanie pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin.

Inaczej jest w przypadku zdobywania klientów na nasze usługi. Tutaj nawet początkujący blog może przyciągnąć użytkowników interesującą treścią, która będzie ponadto świadczyć o kompetencjach autora jako usługodawcy. Niewykluczone, że zaowocuje to nowym zleceniem.

zakładka współpraca na blogu

  • kontakt

Na stronie kontakt najlepiej jest umieścić formularz kontaktowy. W WordPressie można to zrobić w prosty i szybki sposób za pomocą dedykowanych wtyczek

zakładka kontakt


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Posty na stronie głównej

Na stronie głównej powinny znaleźć się główne zdjęcia postów oraz ich leady. Pozwoli to czytelnikowi szybko przeskanować wzrokiem wiele treści, aby stwierdzić, czy znajduje się na blogu coś, co go interesuje.

posty na stronie głównej bloga

Leady można stworzyć w WordPressie za pomocą opcji Zajawka. Pisząc je, trzeba pamiętać, aby zachęcały do kliknięcia i zapoznania się z całością. Najlepiej zapowiedzieć w nich treść posta oraz zadać pytanie lub zastosować wezwanie do działania (np. Dowiedz się, jak…).

Taki sam układ treści powinien się znaleźć na ewentualnych stronach z kategoriami wpisów.

Nie masz czasu publikować postów? Twórz harmonogramy

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc.

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do niech dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach dotyczących nieruchomości?


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w Internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak  w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Strona posta

Na stronie posta powinna się oczywiście znaleźć jego pełna jego treść. Poniżej warto dodatkowo umieścić linkujące do treści okna ze zdjęciami i tytułami powiązanych lub popularnych postów bloga.

 wygląd postów na blogu

Social media

Przyciski umożliwiające wejście na profile social media autora lub udostępnianie postów mogą się przyczynić do wzrostu popularności bloga. Ważne, aby były umieszczone w miejscu wyraźnie widocznym dla użytkownika.

udostępnianie treści bloga w social mediach

Na górze strony można zastosować pasek z ikonami social media odsyłającymi do profili autora:

Ponadto na samej stronie posta warto umieścić ikonki pozwalające na udostępnianie danej treści. Najlepiej, jeśli będą one przesuwały się wraz ze scrollowaniem strony (były przyklejone do treści). Możemy również  dodać możliwość udostępniania posta za pomocą e-maila:

social media na blogu

Newsletter

Wydawać by się mogło, że obecnie najlepszym sposobem na kontakt z czytelnikami są media społecznościowe. Nie jest to jednak do końca prawda – tradycyjny newsletter nadal skutecznie sprawdza się w relacjach z naszymi odbiorcami, budując więź i przypominając o nowych treściach.

Użytkownicy social media zmagają się z nadmiarem treści, dlatego łatwo mogą przegapić informacje na temat naszego bloga. Tym bardziej po zmianie algorytmu Facebooka, który przy wyświetlaniu treści na ścianach użytkowników preferuje te pochodzące od ich znajomych.

Obecnie użytkownicy, dzięki coraz lepszym filtrom antyspamowym i możliwości prostego wypisywania się z niechcianych newsletterów, mają nieco mniej zaśmiecone skrzynki odbiorcze. Wyższe jest więc prawdopodobieństwo, że chętniej zdecydują się na otrzymywanie kolejnych e-maili.

Aby newsletter był rzeczywiście czytany, istotny jest wybór odpowiedniej częstotliwości wysyłki, zależnej od preferencji czytelników oraz naszych możliwości tworzenia ciekawych treści. Może to być np. raz w tygodniu czy raz w miesiącu.

Można rozważyć dostarczanie czytelnikom nie tylko wyboru najlepszych artykułów, ale też umieszczanie w newsletterze dodatkowej, interesującej treści, także dotyczącej bieżących, osobistych doświadczeń. Pozwoli to na zbudowanie bliższej więzi z subskrybentami.

Okno zapisu do newslettera warto umieścić na pasku bocznym strony głównej oraz stron postów. Powinno ono zawierać kilka słów na temat treści newslettera, pole do wprowadzenia adresu e-mail, treść zgody na otrzymywanie wiadomości oraz przycisk umożliwiający subskrypcje.

newsletter na stronie bloga

Przycisk pozwalający na subskrybowanie newslettera można umieścić dodatkowo na górnym pasku. Po jego kliknięciu zapis będzie możliwy poprzez okno pop-up lub osobną podstronę.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak stworzyć dobry newsletter?

Popularne posty

Dzięki zamieszczeniu na bocznym pasku okna z popularnymi postami czytelnik będzie miał możliwość kontynuowania lektury bloga po lub w trakcie czytania artykułu. Zatrzyma go to dłużej na naszej stronie i być może zachęci do subskrypcji.

Zarówno to okno, jak i okno subskrypcji mogą przewijać się wraz z treścią strony. Dzięki temu użytkownik w każdym momencie czytania artykułu będzie miał do nich dostęp.

Wyszukiwarka

Jeżeli blog zawiera dużą ilość treści, warto rozważyć zastosowanie wyszukiwarki. Odpowiednia będzie do tego celu wbudowana wyszukiwarka WordPressa lub zewnętrzna wtyczka. Pole wyszukiwania można umieścić na górnym pasku.

wyszukiwarka na blogu

PODSUMOWANIE

Tworząc strukturę bloga, warto uwzględnić następujące elementy:

  1. Stronę O mnie opisującą autora bloga.
  2. Stronę Kontakt z formularzem kontaktowym.
  3. Opcjonalnie stronę Współpraca z ofertą reklamową dla firm lub usługową dla klientów.
  4. Leady postów na stronie głównej.
  5. Przyciski social media prowadzące do profili blogera (np. na górnym pasku).
  6. Przyciski social media na stronie posta umożliwiające jego udostępnienie.
  7. Sekcję Powiązane posty na stronie posta poniżej treści.
  8. Okno zapisu do newslettera oraz ikonkę subskrypcji na górnym pasku.
  9. Okno zawierające linki do popularnych postów.
  10. W przypadku blogów z większą ilością treści — wyszukiwarkę oraz podstrony grupujące posty należące do określonych kategorii.

Oczywiście strukturę bloga należy dostosować do jego specyfiki. Niemniej jednak powyższe elementy na pewno będą sprzyjać temu, aby użytkownicy spędzali na blogu więcej czasu oraz udostępniali nasze treści w social media.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego CDN przyspiesza działanie stron WWW? | nazwa.pl
9 marca 2022

Dlaczego CDN przyspiesza działanie stron WWW?

Jak wynika z obserwacji, przeprowadzonych na setkach tysięcy serwisów WWW, około 80% czasu, podczas którego... Jak wynika z obserwacji, przeprowadzonych na setkach tysięcy serwisów WWW, około 80% czasu, podczas którego oczekujesz na otwarcie strony, przypada na jej przesyłanie. Widać więc, że jeżeli posiadasz swój serwis, to najlepszym sposobem na przyspieszenie jego działania, jest obniżenie czasu koniecznego do dostarczenia poszczególnych jego elementów. Możesz to zrobić za pomocą usługi CDN. Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści zajmująca się przechowywaniem kopii elementów serwisów WWW w różnych lokalizacjach bliższych użytkownikom końcowym. Skrócenie odległości pomiędzy lokalizacją odbiorcy strony a serwerem, na którym ona działa, pozwala dużo szybciej przesyłać zdjęcia i inne jej elementy, co skraca czas oczekiwania na jej otwarcie. Jak łatwo zrozumieć sens CDN Pomimo że może Ci się to wydawać skomplikowane — jest naprawdę łatwe do zrozumienia. Wyobraź sobie, że istnieje producent jakiegoś ubrania, a jego fabryka znajduje się na przykład w Krakowie. Producent ten otworzył w Krakowie sklep przyfabryczny, dzięki czemu klienci z tego miasta i okolic mogą szybko nabywać jego towary. Ale co z klientami z innych miast? Podróż z Warszawy, Gdańska czy Wrocławia zajęłaby bardzo dużo czasu. Dlatego producent ten powinien otworzyć swoje sklepy również i w innych lokalizacjach...
Optymalizuj kod strony internetowej | nazwa.pl
8 lutego 2022

Optymalizuj kod strony internetowej

Każdego dnia Twój biznes musi mierzyć się z czyhającą wokoło konkurencją. Na ogół mocno rywalizujesz z... Każdego dnia Twój biznes musi mierzyć się z czyhającą wokoło konkurencją. Na ogół mocno rywalizujesz z tymi, którzy mają podobnej wielkości firmy, są gdzieś blisko Ciebie, na sąsiedniej ulicy lub w nieodległym mieście. Czy podobnie jest w Internecie? Absolutnie nie. Tutaj, niezależnie od tego, czy masz swoje biuro na 29. piętrze w nowoczesnym wieżowcu w Warszawie, a Twój konkurent prowadzi swoją firmę na 29 metrach kwadratowych w wynajętym mieszkaniu, dla potencjalnych klientów będziecie równi. No może niezupełnie. Jeden z Was może być lepszy od drugiego, o ile – publikując swoją stronę w sieci – będzie stosował reguły SEO, dostosowując witrynę do wymogów stawianych przez wyszukiwarki internetowe. Optymalizacja strony internetowej to szereg działań, które podejmowane są przez właściciela strony albo przez webmastera, który się nią zajmuje. W przypadku strony internetowej najczęstszym założeniem jest poprawa szybkości jej wczytywania na komputerach czy urządzeniach mobilnych. Właściwa optymalizacja strony internetowej pozwala nie tylko przyspieszyć jej działanie, ale również wpływa pozytywnie na wyniki pozycjonowania w wyszukiwarce. Jest to bardzo ważne, ponieważ wyszukiwarki stanowią pewnego rodzaju łącznik między klientami a właścicielami witryn. Każdy użytkownik Internetu, chcąc znaleźć interesującą go treść, wpisuje określoną frazę lub słowa kluczowe w Google, aby po chwili otrzymać listę potencjalnych adresów URL, które mogą odpowiedzieć na nurtujące go pytanie...
Nowe technologie w nazwa.pl wypierają stare usługi
17 grudnia 2020

Nowe technologie w nazwa.pl wypierają stare usługi

Ewolucja wymagań użytkowników i rozwój technologii wymuszają na firmach hostingowych wiele zmian. Sama cena... Ewolucja wymagań użytkowników i rozwój technologii wymuszają na firmach hostingowych wiele zmian. Sama cena przestała być głównym magnesem dla klientów, dla których usługi muszą być nie tylko tanie, ale przede wszystkim niezawodne i funkcjonalne. Coraz liczniejsza jest grupa osób, które oczekują od dostawcy kompleksowych rozwiązań, a nie tylko usług na tak zwany „start”. Czytając różne fora i grupy dyskusyjne, można by dojść do wniosku, że klienci szukają wyłącznie tanich usług, nie zważając na ich specyfikacje. To jednak nie prawda, gdyż takie osoby to zaledwie czubek góry lodowej. Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z usługami hostingowymi nie zdają sobie sprawy, że jak mówi przysłowie: „co jest tanie, to jest drogie”. Pieniądze zaoszczędzone przy wyborze dostawcy usług zaowocują koniecznością późniejszego ponoszenia kosztów dodatkowych. Jak w życiu. Albo kupujesz jedną porządną rzecz, albo kilka tanich chińskich podróbek. Każdy, kto działa w sieci od dłuższego czasu wie, że koszt obsługi poczty i stron WWW to nie tylko cena serwera i domeny, ale przede wszystkim czas pracy wykwalifikowanego webmastera czy też administratora. Samodzielne skonfigurowanie zabezpieczeń domeny w postaci klucza DNSSEC, czy też wygenerowanie konfiguracji SPF, DKIM i DMARC dla poczty na własnym serwerze, potrafi przyprawić o ból głowy. Bo to bardzo zaawansowane technologie, wykorzystujące kryptografię asymetryczną, których wdrożenie wymaga wcześniejszego wielogodzinnego zapoznawania się z dokumentacją...
Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
23 lutego 2020

Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!

Spółka nazwa.pl zakończyła wymianę serwerów, udostępniając pierwszy w Polsce hosting działający na dyskach Intel Optane i... Spółka nazwa.pl zakończyła wymianę serwerów, udostępniając pierwszy w Polsce hosting działający na dyskach Intel Optane i najszybszych obecnie procesorach serwerowych Intel Xeon E-2288G. Wprowadzona zmiana spowodowała wielokrotny wzrost szybkości działania serwisów WWW obsługiwanych przez nazwa.pl, czyniąc hosting nazwa.pl najszybszym w Polsce. Podczas gdy wiele firm hostingowych w Polsce unowocześnia swoje serwery, wprowadzając hosting na dyskach SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl w swoich najnowszych serwerach wycofała dyski SSD NVMe, zastępując je dużo szybszymi dyskami Intel Optane, wykonanymi w mało jeszcze znanej technologii 3D XPoint. Zmiana technologii umożliwiła ponad dziesięciokrotne skrócenie czasu potrzebnego zarówno do odczytu, jak również do zapisu informacji, znacząco usprawniając działanie wszystkich aplikacji wykorzystujących bazy danych. Wraz z wymianą serwerów zostały zainstalowane również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel Xeon E-2288G, co w połączeniu z dużo wydajniejszymi dyskami Intel Optane doprowadziło do wielokrotnego wzrostu szybkości działania dynamicznych aplikacji typu WordPress. O niezwykłej szybkości działania serwerów w nazwa.pl można się również przekonać samodzielnie, uruchamiając na nich test Vanilla Benchmark i porównując uzyskane...
blog dla sklepu internetowego
24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad... Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści. Siła content marketingu Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów). Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog. Korzyści z prowadzenia bloga: - budowanie wizerunku eksperta Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty...
wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(172)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(27)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone