Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Tagi: marketing reklama
marketing w branży nieruchomości

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości?

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem. Nie jest to łatwe, gdy jesteśmy deweloperem. Najlepsze rozwiązanie, czyli prowadzenie bloga, wymaga w tej dziedzinie dużej pomysłowości, aby treści nie zostały uznane przez klientów za pisane „na siłę”. Jeśli decydujemy się na działania content marketingowe, musimy zadbać o tworzenie i udostępnianie interesujących treści lifestylowych dotyczących np. urządzania wnętrz czy kupna mieszkań.

Oprócz kwestii konkurencyjności fraz, które nas interesują, podstawowe znaczenia ma czas, przez jaki prowadzimy działania sprzedażowe. Jeżeli inwestycja trwa dłużej, pozycjonowanie ma większy sens. Warto o nim pomyśleć także wtedy, gdy w danym mieście inwestujemy regularnie.

Marketing tego typu może być również opłacalny w przypadku wynajmowania mieszkań czy powierzchni biurowych (np. przestrzeni coworkingowych). W tym przypadku może mieć miejsce rotacja klientów, wobec czego sprzedaż trwa dłużej, niż w przypadku, kiedy prowadzona jest inwestycja deweloperska.

Skuteczna reklama Google

Dużo lepszym pomysłem jest prowadzenie działań reklamowych w Google, czyli AdWords. W tym przypadku dzięki zainwestowaniu odpowiednich środków link do naszej strony może pojawiać się ponad wynikami wyszukiwania na daną frazę.

Decydując się na marketing w Google najlepiej powierzyć go wyspecjalizowanej agencji. Skuteczne AdWords wymagają odpowiedniej wiedzy oraz kompetentnego monitorowania kampanii, by w razie potrzeby, elastycznie ją dostosowywać. Należy także trafnie sformułować przekaz reklamowy, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Skutecznym działaniem jest także wyświetlanie reklam banerowych i kontekstowych w sieci Google AdSense. Oznacza to, że nasz content pojawi się na stronach partnerskich programu (czyli różnych stronach internetowych), co można wykorzystać także do remarketingu.

Remarketing to wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę, ale chcielibyśmy, aby na nią wrócili i dokonali zakupu. Potencjalny klient po opuszczeniu witryny jest śledzony za pomocą plików cookie, przez co reklamy naszej witryny „podążają za nim”, gdy odwiedza strony uczestniczące w programie AdSense. Dzięki temu możemy „przypomnieć mu” naszą witrynę i być może skłonić do skorzystania z oferty.

Targetowane reklamy na Facebooku

Dobrym sposobem na dotarcie do klientów są też reklamy na Facebooku. Ich zaletą jest bardzo precyzyjne targetowanie, dzięki czemu możemy łatwiej trafić do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą.

W Facebook Ads możemy określić wiele kryteriów, na podstawie których reklama będzie wyświetlana wybranym użytkownikom. Są to między innymi zainteresowania, dane demograficzne, status związku czy wykształcenie. Sprecyzować można również lokalizację, także na podstawie miejsca, w którym znajduje się w danych momencie użytkownik korzystający z serwisu.

Podobnie jak w przypadku AdWords, decydując się na Facebook Ads najlepiej zdać się na ekspertyzę wyspecjalizowanej agencji. Powinna ona mieć odpowiednie kompetencje, aby tworzyć trafne kreacje reklamowe i optymalnie konfigurować targetowania. Należy także dostosowywać egzekwowane działania do wyników prowadzonej na bieżąco ewaluacji kampanii.

Aby kampania była skuteczna, nie wystarczy stworzenie pojedynczej reklamy. Należy prowadzić testy A/B, czyli porównywać skuteczność wielu kreacji różniących się np. grafiką lub tekstem. Znaczenie może mieć też treść przycisku call to action (wezwania do działania, np. „Kup teraz”). Różnicować należy także harmonogramy emisji czy targetowanie. Wszystko to sprawia, że prowadzenie działań Facebook Ads jest czynnością dosyć skomplikowaną i aby osiągnąć optymalne rezultaty wymaga stworzenia i ewaluacji działania wielu reklam.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć
  • Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Podsumowanie

Marketing internetowy może przynieść przedsiębiorcy z branży nieruchomości wymierne korzyści. Należy jednak trafnie ulokować przeznaczone na niego środki:

  • działania SEO będą skuteczne jedynie w przypadku długoterminowych inwestycji, ponieważ pozycjonowanie wymaga dużo czasu, aby osiągnąć optymalne rezultaty. Trudno jest również znaleźć się w pierwszej dziesiątce popularnych wyników wyszukiwania ze względu na sporą konkurencję np. ze strony serwisów ogłoszeniowych;
  • Google AdWords to skuteczniejszy sposób, by pojawić się w TOP10 wyszukiwarki. Korzystne jest również używanie reklam Google AdSense ze względu na możliwość wykorzystania potencjału remarketingu;
  • warto reklamować się na Facebooku, ponieważ serwis pozwala na zaawansowane targetowanie;
  • w przypadku wszystkich prowadzonych działań należy zdać się na wyspecjalizowane agencje – marketing internetowy wymaga bowiem specjalistycznej wiedzy pozwalającej na bieżącą optymalizację działań.

Zaletą marketingu internetowego są stosunkowo niskie koszty (w porównaniu z np. reklamą banerową), możliwość trafnego targetowania oraz precyzyjnej ewaluacji kampanii. Oznacza to, że obecnie nie można de facto prowadzić optymalnych działań reklamowych w branży nieruchomości bez wykorzystania potencjału sieci.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
PlayStation 5 od nazwa.pl nadal czeka na Ciebie!
4 października 2021

PlayStation 5 od nazwa.pl nadal czeka na Ciebie!

Przypominamy o trwającym konkursie Programu Partnerskiego nazwa.pl. Główna nagroda – konsola Sony PlayStation 5... Przypominamy o trwającym konkursie Programu Partnerskiego nazwa.pl. Główna nagroda – konsola Sony PlayStation 5 – wciąż jest w grze i czeka na trzech najlepszych uczestników. To jednak nie wszystko. Podczas trwania zabawy partnerzy mogą korzystać z wyjątkowego benefitu, jakim jest 50% prowizji od każdej poleconej usługi. Tegoroczna edycja konkursu kierowana jest przede wszystkim do webmasterów, deweloperów oraz osób zajmujących się obsługą informatyczną firm. Jednak do udziału w zabawie zapraszamy wszystkich chętnych. Atrakcyjne nagrody czekają na Ciebie! To już trzecia edycja konkursu w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Tegoroczną odsłonę kierujemy w szczególności do osób na co dzień zajmujących się tworzeniem oraz obsługą stron internetowych i rekomendujących usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Jednak do zabawy może dołączyć każdy, dlatego serdecznie zapraszamy! Wystarczy, że w ramach programu polecisz usługi nazwa.pl za jak największą kwotę, a będziesz mieć szansę na otrzymanie głównej nagrody. To dobry czas żeby wkroczyć do gry o rewelacyjną konsolę do gier – Sony PlayStation 5! Czeka ona na trzech uczestników, którzy zgromadzą największą liczbę punktów. Przypominamy, że zabawa trwa do 05.11.2021 r. Głównym wyróżnikiem kolejnej edycji zabawy jest zapewnienie, w trakcie jej trwania, aż 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy polecanych usług...
Skąd pochodzą odbiorcy polskich stron internetowych
19 kwietnia 2021

Skąd pochodzą odbiorcy polskich stron WWW

Jak wynika z najnowszego badania nazwa.pl, 73% zapytań o strony WWW pochodzi z Polski, 13% z Europy, a 11% z Ameryki... Jak wynika z najnowszego badania nazwa.pl, 73% zapytań o strony WWW pochodzi z Polski, 13% z Europy, a 11% z Ameryki Północnej. Ponieważ co czwarte połączenie pochodzi spoza granic kraju, właściciele serwisów powinni zadbać o to, aby ich strony wczytywały się równie szybko za granicą, co w Warszawie, korzystając z usługi CDN. Na podstawie analizy ruchu z kilkuset tysięcy stron WWW obsługiwanych przez nazwa.pl, lidera usług hostingu w Polsce, przeprowadzono kolejne badanie dotyczące lokalizacji odbiorców polskich stron internetowych. Badanie to jest istotne dla każdego właściciela serwisu WWW, a w szczególności dla Ciebie, jeżeli zajmujesz się sprzedażą przez sieć Internet. Badanie lokalizacji adresów IP użytkowników stron WWW wykazało, że 73% zapytań pochodzi z Polski, 13% z Europy, a 11% z Ameryki Północnej. Badanie to kolejny raz pokazuje, że dla właścicieli polskich stron liczy się nie tylko szybkość wyświetlania strony w Warszawie, ale również w Europie i Ameryce Północnej. Aby zapewnić wysoką szybkość działania serwisu WWW nie tylko w Polsce, ale również poza granicami kraju, konieczne jest użycie hostingu z usługą Content Delivery Network (CDN). Usługę taką od niedawna świadczy nazwa.pl. Zasada działania CDN polega na utrzymywaniu w różnych lokalizacjach bliższych użytkownikowi kopii elementów składowych serwisu WWW, dzięki czemu docierają one szybciej do przeglądarki, a strony wyświetlają się szybciej...
Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!
25 listopada 2020

Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług hostingowych oraz przyspieszają działanie serwisów WWW! Pierwszym jest technologia Node.js, która zapewnia możliwość tworzenia zaawansowanych i szybko działających aplikacji z zastosowaniem języka JavaScript. Drugą nowością jest serwer baz danych MongoDB, który umożliwia znaczne przyspieszenie działania stron WWW przetwarzających duże ilości danych. Obie technologie oddajemy naszym Klientom w ramach wszystkich pakietów hostingowych całkowicie bezpłatnie! Podczas pracy nad nowymi technologiami zapytaliśmy programistów, z czego najczęściej korzystają i czego oczekują od wdrażanych rozwiązań, gdyż głównym celem wdrożenia było dostarczenie developerom nowoczesnych narzędzi, które będą mogli wykorzystać w codziennej pracy, wykonywanej na rzecz swoich Klientów. Wielu developerów przekazało nam swoje cenne komentarze i uwagi, które miały wpływ na finalny kształt wdrożonych rozwiązań. Dziękujemy! Te narzędzia są dla Was! Czym jest Node.js? Node.js to środowisko, które umożliwia uruchamianie programów pisanych w JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Node.js działa w oparciu o stworzony przez Google silnik V8 oraz korzysta z dużej liczby modułów, które są gotowe do użycia, stanowiąc połączenie elastycznego środowiska z bibliotekami JavaScript. Sposób funkcjonowania tego oprogramowania umożliwia developerom tworzenie szybkich...
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne... SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest - dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie? Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads. Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz. Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych...
coworking - czym jest
23 maja 2019

Coworking — co to jest i dlaczego jest fajne

Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz... Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz rozgraniczenia pomiędzy czasem pracy i czasem wolnym. Rozwiązaniem może być coworking, który jest coraz popularniejszy wśród freelancerów. Czym jest coworking? Coworking daje możliwość pracy z innymi freelancerami różnych branż w jednym biurze typu open-space. Jest to w najprostszej wersji „biurko do wynajęcia” i dostęp do internetu, sprzętu takiego jak drukarka i skaner oraz kuchni. Jeżeli samo biurko to dla Ciebie za mało, możesz również wynająć wydzielone pomieszczenie (chociaż wtedy znowu poczujesz się samotny…). Miejsce do pracy w przestrzeni coworkingowej możesz wynająć na godziny, dni lub płacąc miesięczny abonament, który pozwala pracować, ile chcesz i kiedy chcesz. Jego ceny wahają się przeciętnie między 400 a 800 zł. Obecnie biura coworkingowe znajdziesz w każdym większym mieście i z każdym rokiem powstaje ich coraz więcej. W samej Warszawie jest ponad 90 takich przestrzeni a po 25 w Krakowie i Poznaniu. Wraz z pojawianiem się kolejnych coworków ich oferta przestała ograniczać się do biurek i pokoi. Obecnie często można korzystać z takich udogodnień jak strefa relaksu i strefa gier czy bardziej zaawansowanego wyposażenia, jak drukarki 3D. Biura konkurują ze sobą także poprzez design czy organizowane wydarzenia jak szkolenia lub prelekcje...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone