Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Tagi: blog content marketing copywriting SEO WordPress
content marketing - skąd brać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje.

Persony i pragnienia

Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców.

W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze.

W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby.

Jeżeli potencjalny klient jest już w posiadaniu podobnego towaru, naszym zadaniem będzie przekonanie go, że oferowany przez nas produkt będzie lepszy od tego, z którego obecnie korzysta. Tutaj również należy wykreować potrzebę, zadanie jest jednak nieco trudniejsze, ponieważ potencjalny klient posiada już podobną rzecz. Jednocześnie, w przeciwieństwie do sytuacji braku czegoś, już wie, że tego typu towar jest mu potrzebny.

W zależności od celu tworzenia treści oraz charakteru targetu, content będzie miał zupełnie inny charakter. Określenie potencjalnego odbiorcy jest jednak podstawową kwestią w przypadku tworzenia treści.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Monitoring Internetu

Aby dowiedzieć się bezpośrednio, jakie są potrzeby naszych klientów, możemy również wykorzystać narzędzie do monitorowania Internetu, jak Brand24, Sentione czy Monitori. Prezentują one wszystkie pojawiające się w sieci wzmianki dotyczące wybranych przez nas fraz, np. związanych z naszą marką czy produktami.

Wzmianki, które znajdziemy w Internecie, potrafią być kopalnią nowych treści content marketingowych. Użytkownicy często dzielą się w Internecie swoimi spostrzeżeniami na temat produktów, artykułują potrzeby i sugerują rozwiązania, na które sami byśmy nie wpadli.

Social media

Dzięki narzędziom monitorowania Internetu dowiemy się także, gdzie toczy się dyskusja na temat naszej marki i branży. Możemy przeglądać wątki na forach czy grupach, by w ten sposób dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach potencjalnych i obecnych klientów. Ze wzmianek możemy czerpać nie tylko pomysły na nowy content, ale także na rozwój naszych produktów, a nawet tworzenie nowych.

Inspirujące mogą okazać się także własne kanały social media. Prowadząc profil na Facebooku czy Instagramie warto wczytać się w komentarze pod naszymi postami. Użytkownicy często dzielą się w nich wartościowymi uwagami i pomysłami, które mogą posłużyć nam jako pomysły na nowy content.

Blogi branżowe

Szukając inspiracji, warto także czytać blogi zajmujące się naszą branżą. Znaleźć na nich można wartościowe artykuły, które poruszają istotne zagadnienia związane z tematyką prowadzonej przez nas działalności.

Oprócz czytania samych wpisów warto także zwrócić uwagę na komentarze pod postami, ponieważ może się w nich toczyć interesująca dyskusja. Często komentarze są nie tylko doskonałym uzupełnieniem wpisów, ale stanowią wartość samą w sobie.

Słowa kluczowe

Sposobem na dotarcie do potrzeb i zainteresowań naszych klientów jest także research słów kluczowych. Znaleźć je możemy, przeczesując social media, fora i blogi, ale także używając narzędzi proponowania fraz. Służą do tego np. Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Mogą nam zasugerować, jakich słów kluczowych używać podczas tworzenia treści.

Recycling treści

Sposobem na tworzenie nowego contentu może być ponadto wykorzystanie tego, który już zamieściliśmy. Można to zrobić na różne sposoby.

Najprościej jest przywołać w social media starszy wpis z bloga, najlepiej nawiązując do obecnej sytuacji. Poprzez ten sprytny zabieg, użytkownicy odniosą wrażenie, że publikacja jest uzasadniona, nie jedynie pretekstowa.

Ważne, aby publikacja wpisu była na tyle oddalona w czasie od publikacji oryginału, aby użytkownicy już zdążyli „zapomnieć”  pierwotną treść. Trzeba pamiętać, że w ten sposób docieramy z wartościowym contentem do tych, którzy mogli zwyczajnie „przegapić” post oraz do nowych użytkowników niemających wcześniej okazji się z nim zapoznać.

Recykling treści można zastosować, nawiązując także do starszej treści. Niewykluczone, że któryś z naszych postów można także uzupełnić i zaktualizować w odniesieniu do obecnej sytuacji.

PODSUMOWANIE

Aby znaleźć inspiracje dla tworzenia treści oraz cenne wskazówki, możemy wykorzystać następujące metody:

  • analiza targetu

Przy użyciu starannie przygotowanych person potencjalnych klientów możemy wyobrazić sobie ich potrzeby i przez to trafniej adresować content.

  • monitoring Internetu

Narzędzia rodzaju Brand24, Sentione czy Monitori pomogą nam znaleźć wzmianki dotyczące naszej marki lub branży. Dzięki temu poznamy zainteresowania potencjalnych klientów oraz trendy obecne w dziedzinie, w której działamy.

  • obserwowanie social media

Śledząc wzmianki dotyczące naszej marki lub branży, możemy poznać tematy, które są istotne dla wybranego przez nas targetu oraz znaleźć inspiracje i nowe pomysły. Należy także zwrócić uwagę na komentarze pojawiające się w prowadzonych przez nas kanałach social media.

  • czytanie blogów branżowych

Będąc na bieżąco z blogami branżowymi, poznamy trendy i tematy, które są istotne dla dziedziny, w której działamy.

  • research słów kluczowych

Słowa kluczowe możemy poznać poprzez analizę dyskusji prowadzonych w social mediach i na forach, a także za pomocą narzędzi sugerujących frazy. W wyniku tego będziemy wiedzieć, jak konstruować swoje treści.

  • recykling treści

Wykorzystywanie już opublikowanych treści lub nawiązywanie do nich może być dobrym sposobem na tworzenie nowego, angażującego contentu.

Oczywiście żadna z tych metod nie zastąpi kreatywności, która jest niezbędna przy tworzeniu treści. Pomogą one jednak konstruować content w sposób bardziej przemyślany i lepiej dostosowany do potrzeb naszego targetu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Raport 2022: CloudHosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
8 września 2022

CloudHosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!

Inwestycja w nowoczesną infrastrukturę połączona z budową pierwszej sieci CDN w Polsce pozwoliła spółce nazwa.pl na... Inwestycja w nowoczesną infrastrukturę połączona z budową pierwszej sieci CDN w Polsce pozwoliła spółce nazwa.pl na stworzenie najszybszego hostingu w chmurze. Technologia CloudHosting po raz kolejny pokazuje swoją przewagę nad ofertami innych polskich firm. Nie tylko deklasuje rywali pod względem szybkości wczytywania stron WWW, ale również wyprzedza wszystkich, jeżeli chodzi o wydajność operacji na skryptach PHP i bazach danych. Badaniu z wykorzystaniem serwisu https://test2speed.pl/ poddano statyczną stronę internetową, którą jako archiwum można pobrać tutaj. Oprócz weryfikacji czasu wczytywania strony została sprawdzona wydajność poszczególnych hostingów na podstawie szybkości wykonywania operacji przez PHP 8.1 w połączeniu z relacyjnymi bazami danych SQL. Testy wydajnościowe zostały oparte na skrypcie Vanilla Benchmark. Najszybszy hosting w Polsce: nazwa.pl Badana strona najszybciej wczytała się na CloudHostingu nazwa.pl. Czas, który był potrzebny na jej załadowanie, wyniósł tylko 0,15 s. To ponad 2 razy szybciej niż w przypadku drugiej w kolejności firmy mydevil.net i ponad 4 razy szybciej niż w przypadku ostatniej w zestawieniu firmy dhosting.pl. Na tak dobry wynik nazwa.pl ma wpływ wiele czynników. Wśród nich można wymienić chociażby wykorzystywanie najwyższej jakości sprzętu serwerowego, technologię CloudHosting oraz uczestnictwo przez nazwa.pl w wielu kluczowych węzłach wymiany ruchu w Polsce i na świecie. Najwydajniejszy hosting w Polsce: nazwa.pl Kolejny test został przeprowadzony z wykorzystaniem skryptu Vanilla Benchmark, w jego domyślnej konfiguracji. Polegał on na wykonaniu grupy następujących po sobie operacji przez PHP 8.1 oraz...
Cyber Monday w nazwa.pl
29 listopada 2021

Cyber Monday – Czarny Piątek sklepów internetowych

Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto... Black Friday to nie jedyny dzień tzw. „czarnych” promocji. Tuż po weekendzie mamy bowiem kolejne święto zakupów, tym razem skierowane jedynie do internautów. To Cyber Monday. Jaka jest jego historia i jak bardzo jest popularny? Początki Cyber Monday Czarny Piątek, którego tradycja sięga lat 60. XX wieku, siłą rzeczy powstał jako dzień tanich zakupów w tradycyjnych sklepach. Były one dosłownie szturmowane przez klientów wręcz żądających atrakcyjnych promocji i wyprzedaży. Nowe tysiąclecie przyniosło ze sobą rozkwit handlu internetowego, co sprawiło, że część z tych kupujących przeniosła się w sposób naturalny do sieci. Dniem, w którym sklepy internetowe notowały największą sprzedaż, był poniedziałek bezpośrednio po Black Friday. Klienci, zajęci w piątek zakupami w tradycyjnych sklepach, sprawdzali wtedy, czy w sieci również pojawiły się ciekawe oferty. Rynek e-commerce szybko na to zareagował. W 2005 roku National Retail Federation zaproponowała nazwę Cyber Monday oznaczającą właśnie pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W tym dniu sklepy internetowe miały przygotowywać dla internautów szczególnie atrakcyjne promocje. NRF uruchomił następnie stronę internetową CyberMonday.com, na której gromadzone były dostępne w sklepach oferty. Dziś niewiele osób o tym pamięta, bo tego typu serwisów porównujących najlepsze oferty jest bardzo dużo...
Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!
10 listopada 2021

Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora... W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora na uhonorowanie laureatów i rozdanie zasłużonych nagród uczestnikom, którzy stoczyli niezwykle wyrównany i zacięty bój o miejsce na podium. Najlepsza trójka Partnerów, która najskuteczniej polecała usługi nazwa.pl, otrzymuje obiecane konsole Sony PlayStation 5! Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl, przyniosła, zgodnie z przewidywaniami, sporą dawkę emocji. Zacięta rywalizacja o miejsca na podium trwała do końca i pozwoliła wyłonić najbardziej aktywnych uczestników zabawy, którzy zebrali największą liczbę punktów. Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i gratulujemy wygranych! Przypominamy jednocześnie, że Program Partnerski nazwa.pl trwa nadal i wciąż zapewnia najwyższe w Polsce prowizje za polecanie usług. Jak zacząć zarabiać z nami? Wystarczy przekazać znajomym i klientom swój kod lub link polecający, które znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Za ich pomocą otrzymają oni 20% rabatu na usługi nazwa.pl, a Ty, atrakcyjną, sięgającą nawet 50% prowizję. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie nazwa.pl...
DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl
17 lutego 2021

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu... nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu lub rejestracji domen w nazwa.pl, możesz używać za darmo geograficznie rozproszonych serwerów DNS spółki, a Twoje strony WWW będą działały szybciej. Promocja na usługi DNS Anycast w nazwa.pl dotyczy wszystkich typów domen, zarówno tych rejestrowanych przez nazwa.pl, jak i pozostałych, pozostających w publicznej rejestracji u innych usługodawców. Dla domen zakupionych w nazwa.pl usługa DNS Anycast nadal pozostaje wliczona w koszt rejestracji domeny, natomiast dla innych typów domen, zgodnie z promocją koszt obsługi za pierwszy rok wynosi 0 zł, a przy przedłużeniu 10 zł + VAT rocznie. Jeżeli nie chcesz korzystać z usług rejestracji domen w nazwa.pl, to dla typów domen rejestrowanych w naszej firmie nadal możesz skorzystać z usługi DNS Anycast, nic nie płacąc za pierwszy rok, a w kolejnych latach zaledwie 60 zł + VAT rocznie. Należy przy tym wspomnieć, że dzięki skorzystaniu z usługi DNS Anycast, otrzymasz komercyjny certyfikat nazwaSSL, wydany na okres 1 roku, dzięki czemu nie będziesz zmuszony do korzystania z darmowego rozwiązania typu Let’s Encrypt, które wymaga od Ciebie wymiany certyfikatu co 3 miesiące i wielokrotnego powtarzania wielu czynności administracyjnych w każdym roku kalendarzowym....
Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
10 marca 2020

Jak przetestowaliśmy szybkość działania WordPressa

nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu... Spółka nazwa.pl przeprowadziła niedawno testy szybkości serwerów różnych firm hostingowych i opublikowała wyniki na swoim blogu. Ponieważ otrzymaliśmy wiele pytań dotyczących sposobu wykonania tego testu, przedstawiamy więcej informacji w tym zakresie, co pozwoli wam samodzielnie wykonać podobne pomiary również na waszych serwerach. Testować szybkość działania strony WWW można na różne sposoby, w szczególności za pomocą popularnych serwisów, które badają czas jej wczytywania. Taka metoda ma jednak swoje wady, gdyż na wynik końcowy bardzo duży wpływ ma odległość pomiędzy serwerem i testowaną stroną oraz wszystkie opóźnienia na łączach. Testy przeprowadzane tym sposobem preferują również hostingi, które nie oferują zabezpieczeń typu ochrona DDoS czy Web Application Firewall, chroniących na co dzień serwisy WWW przed próbami ataków i wykradania danych. Każdy poziom ochrony wprowadza bowiem minimalne opóźnienia, które w takich testach traktowane są jako spowolnienia w działaniu strony WWW. Wiadomo, że tak jak w samochodzie, im mocniejszy jest silnik, tym szybciej jeździ samochód, tak w serwerze im silniejszy jest procesor, tym wszystkie operacje szybciej się wykonują. Tutaj nie trzeba specjalnie nikogo przekonywać, że szybkość wykonywania skryptów PHP czy też operacji na bazach danych jest proporcjonalna do szybkości działania procesora. Po wymianie serwerów w nazwa.pl i zamontowaniu w nich najszybszych obecnie na rynku procesorów serwerowych Intel Xeon E-2288G chcieliśmy więc sprawdzić, jak prezentują się wyniki nazwa.pl na tle innych firm hostingowych...
komentarze na blogu
10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy...Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać? Komentarze WordPress Zalety komentarzy WordPressa to: - brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki, - łatwo dostosować je do wyglądu szablonu, - nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie, - istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji), - administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa. Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem... Disqus Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet: - komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych, - komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.