Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Tagi: blog content marketing copywriting SEO WordPress
content marketing - skąd brać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje.

Persony i pragnienia

Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców.

W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze.

W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby.

Jeżeli potencjalny klient jest już w posiadaniu podobnego towaru, naszym zadaniem będzie przekonanie go, że oferowany przez nas produkt będzie lepszy od tego, z którego obecnie korzysta. Tutaj również należy wykreować potrzebę, zadanie jest jednak nieco trudniejsze, ponieważ potencjalny klient posiada już podobną rzecz. Jednocześnie, w przeciwieństwie do sytuacji braku czegoś, już wie, że tego typu towar jest mu potrzebny.

W zależności od celu tworzenia treści oraz charakteru targetu, content będzie miał zupełnie inny charakter. Określenie potencjalnego odbiorcy jest jednak podstawową kwestią w przypadku tworzenia treści.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Monitoring Internetu

Aby dowiedzieć się bezpośrednio, jakie są potrzeby naszych klientów, możemy również wykorzystać narzędzie do monitorowania Internetu, jak Brand24, Sentione czy Monitori. Prezentują one wszystkie pojawiające się w sieci wzmianki dotyczące wybranych przez nas fraz, np. związanych z naszą marką czy produktami.

Wzmianki, które znajdziemy w Internecie, potrafią być kopalnią nowych treści content marketingowych. Użytkownicy często dzielą się w Internecie swoimi spostrzeżeniami na temat produktów, artykułują potrzeby i sugerują rozwiązania, na które sami byśmy nie wpadli.

Social media

Dzięki narzędziom monitorowania Internetu dowiemy się także, gdzie toczy się dyskusja na temat naszej marki i branży. Możemy przeglądać wątki na forach czy grupach, by w ten sposób dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach potencjalnych i obecnych klientów. Ze wzmianek możemy czerpać nie tylko pomysły na nowy content, ale także na rozwój naszych produktów, a nawet tworzenie nowych.

Inspirujące mogą okazać się także własne kanały social media. Prowadząc profil na Facebooku czy Instagramie warto wczytać się w komentarze pod naszymi postami. Użytkownicy często dzielą się w nich wartościowymi uwagami i pomysłami, które mogą posłużyć nam jako pomysły na nowy content.

Blogi branżowe

Szukając inspiracji, warto także czytać blogi zajmujące się naszą branżą. Znaleźć na nich można wartościowe artykuły, które poruszają istotne zagadnienia związane z tematyką prowadzonej przez nas działalności.

Oprócz czytania samych wpisów warto także zwrócić uwagę na komentarze pod postami, ponieważ może się w nich toczyć interesująca dyskusja. Często komentarze są nie tylko doskonałym uzupełnieniem wpisów, ale stanowią wartość samą w sobie.

Słowa kluczowe

Sposobem na dotarcie do potrzeb i zainteresowań naszych klientów jest także research słów kluczowych. Znaleźć je możemy, przeczesując social media, fora i blogi, ale także używając narzędzi proponowania fraz. Służą do tego np. Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Mogą nam zasugerować, jakich słów kluczowych używać podczas tworzenia treści.

Recycling treści

Sposobem na tworzenie nowego contentu może być ponadto wykorzystanie tego, który już zamieściliśmy. Można to zrobić na różne sposoby.

Najprościej jest przywołać w social media starszy wpis z bloga, najlepiej nawiązując do obecnej sytuacji. Poprzez ten sprytny zabieg, użytkownicy odniosą wrażenie, że publikacja jest uzasadniona, nie jedynie pretekstowa.

Ważne, aby publikacja wpisu była na tyle oddalona w czasie od publikacji oryginału, aby użytkownicy już zdążyli „zapomnieć”  pierwotną treść. Trzeba pamiętać, że w ten sposób docieramy z wartościowym contentem do tych, którzy mogli zwyczajnie „przegapić” post oraz do nowych użytkowników niemających wcześniej okazji się z nim zapoznać.

Recykling treści można zastosować, nawiązując także do starszej treści. Niewykluczone, że któryś z naszych postów można także uzupełnić i zaktualizować w odniesieniu do obecnej sytuacji.

PODSUMOWANIE

Aby znaleźć inspiracje dla tworzenia treści oraz cenne wskazówki, możemy wykorzystać następujące metody:

  • analiza targetu

Przy użyciu starannie przygotowanych person potencjalnych klientów możemy wyobrazić sobie ich potrzeby i przez to trafniej adresować content.

  • monitoring Internetu

Narzędzia rodzaju Brand24, Sentione czy Monitori pomogą nam znaleźć wzmianki dotyczące naszej marki lub branży. Dzięki temu poznamy zainteresowania potencjalnych klientów oraz trendy obecne w dziedzinie, w której działamy.

  • obserwowanie social media

Śledząc wzmianki dotyczące naszej marki lub branży, możemy poznać tematy, które są istotne dla wybranego przez nas targetu oraz znaleźć inspiracje i nowe pomysły. Należy także zwrócić uwagę na komentarze pojawiające się w prowadzonych przez nas kanałach social media.

  • czytanie blogów branżowych

Będąc na bieżąco z blogami branżowymi, poznamy trendy i tematy, które są istotne dla dziedziny, w której działamy.

  • research słów kluczowych

Słowa kluczowe możemy poznać poprzez analizę dyskusji prowadzonych w social mediach i na forach, a także za pomocą narzędzi sugerujących frazy. W wyniku tego będziemy wiedzieć, jak konstruować swoje treści.

  • recykling treści

Wykorzystywanie już opublikowanych treści lub nawiązywanie do nich może być dobrym sposobem na tworzenie nowego, angażującego contentu.

Oczywiście żadna z tych metod nie zastąpi kreatywności, która jest niezbędna przy tworzeniu treści. Pomogą one jednak konstruować content w sposób bardziej przemyślany i lepiej dostosowany do potrzeb naszego targetu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poznaj zalety wyszukiwarki domen ze Sztuczną Inteligencją | netart.com
18 września 2024

Poznaj zalety wyszukiwarki domen ze Sztuczną Inteligencją

Sztuczna Inteligencja przestała być elementem jedynie fantastyki naukowej i na stałe weszła do branży IT. Już... Sztuczna Inteligencja przestała być elementem jedynie fantastyki naukowej i na stałe weszła do branży IT. Już w 2023 roku nazwa.pl udostępniła wyszukiwarkę domen opartą o AI, która pozwala łatwo i skutecznie odnajdywać wymarzone adresy internetowe. Na czym polega jej realna przewaga nad tradycyjnymi rozwiązaniami? O tym dowiesz się z tego artykułu. Zmiana reguł gry Priorytetem nazwa.pl jest od zawsze dostarczanie użytkownikom nowoczesnych rozwiązań. Sięgniecie po Sztuczną Inteligencję było zatem naturalnym krokiem na drodze do dalszego rozwoju. Oparta na niej wyszukiwarka domen to przede wszystkim ułatwienie dla Klientów, którzy nie muszą już zgłębiać tajników tworzenia efektywnych adresów internetowych. Udostępnione na stronie www.nazwa.pl narzędzie jest niezwykle łatwe w obsłudze i jednocześnie bardzo skuteczne. Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen analizuje najnowsze trendy w branży, odnajdując popularne słowa kluczowe. Dzięki temu może zaproponować najbardziej odpowiednie domeny, które nie tylko idealnie oddają charakter zapytania, lecz także są zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania. Algorytmy uczenia maszynowego sprawdzają również reputację prezentowanych domen, w tym na przykład ich powiązanie z jakimś podejrzanym serwisem. Sztuczna Inteligencja przeprowadza też analizę konkurencji, oceniając skuteczność używanych nazw internetowych i sugerując dla nich lepszą alternatywę. Efektywne narzędzie dla każdego Choć wyszukiwarka domen nazwa.pl opiera się na skomplikowanych mechanizmach i algorytmach, to jej interfejs jest niezwykle intuicyjny w obsłudze. Jeśli prowadzisz...
Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP | nazwa.pl
22 marca 2022

Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP

Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych... Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych elementów z serwera? Aby skrócić oczekiwanie na wczytanie Twojej strony, wystarczy że zmniejszysz ilość przesyłanych danych. Zacznij od kompresji obrazków do nowoczesnego formatu WebP i dostosowania ich do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości pięknie prezentują się na Twojej stronie, ale połowa użytkowników, odwiedzających ją, nigdy ich nie zobaczy, jeżeli czas oczekiwania na wczytanie będzie zbyt długi. Można jednak pogodzić posiadanie świetnie wyglądającego serwisu i szybkie wczytywanie strony WWW. Konwertuj zdjęcia do rozdzielczości ekranu użytkownika Przesyłane zdjęcia wyświetlają się na ekranie użytkowników Twojej strony w rozdzielczości nie większej niż pozwalają na to ich ekran i ustawienia wysokości oraz szerokości w kodzie HTML. Inaczej zdjęcie będzie się wyświetlało na smartfonie, a inaczej na dużym ekranie komputera. Im większa rozdzielczość grafiki, tym zajmuje ono więcej miejsca, a jego czas przesyłania jest dłuższy. Duży obrazek na urządzeniu użytkownika i tak zostanie przeskalowane do wielkości jego ekranu. Po co więc zapychać łącze i przesyłać więcej danych niż potrzeba? Korzystaj z nowoczesnego formatu zdjęć WebP Rozwój sieci Internet wymusił powstanie wielu formatów zapisu zdjęć, a każdy z nich miał przynieść nowe funkcjonalności i wyższy...
nazwa.pl obchodzi 24 urodziny!
14 kwietnia 2021

nazwa.pl obchodzi 24 urodziny!

Dokładnie dzisiaj mijają 24 lata od momentu powstania nazwa.pl. W tym czasie z naszych usług skorzystało ponad milion Klientów... Dokładnie dzisiaj mijają 24 lata od momentu powstania nazwa.pl. W tym czasie z naszych usług skorzystało ponad milion Klientów, rejestrując ponad cztery miliony domen i uruchamiając ponad pięćset tysięcy usług hostingowych. 24 urodziny to dobry moment, aby powiedzieć coś o sobie, o tym, jacy jesteśmy i o naszych planach na przyszłość. Nowoczesne rozwiązania Od początku istnienia w nazwa.pl stawiamy sobie za cel stały rozwój oferty firmy w kierunku nowoczesnych technologii i funkcjonalności. Nasi Klienci mogą korzystać m.in. z automatycznej konfiguracji zabezpieczeń domen przez DNSSEC, niezawodnej technologii DNS Anycast, automatycznego generowania i instalowania certyfikatów SSL dla każdej domeny czy automatycznej konfiguracji rekordów SPF, DKIM i DMARC dla poczty. Oferujemy liczne rozwiązania przyspieszające działanie stron WWW, takie jak technologia CloudHosting, własna sieć Content Delivery Network, Memcached czy Redis. Jeszcze więcej usług W 2020 roku wyraźnie zwiększyliśmy szybkość działania naszego hostingu, dzięki całkowitej wymianie infrastruktury serwerowej, w tym dzięki użyciu procesorów Intel Xeon E-2288G taktowanych zegarem 5 GHz oraz nowoczesnych dysków Intel Optane 3D XPoint. Udostępniliśmy technologie Node.js i .Net Core. Wdrożyliśmy nierelacyjne bazy danych MongoDB i Redis...
nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski
11 lutego 2020

nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski

Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa... Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowiło zobowiązanie dla firmy do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie ich przez nazwa.pl, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów największego w Polsce usługodawcy w obszarze rejestracji domen i hostingu. Spełnienie wyśrubowanych norm, które określiła ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stanowi dla klientów nazwa.pl potwierdzenie najwyższego poziomu usług świadczonych przez spółkę. Szczegółowa ocena, której podlegały systemy informatyczne, dokumentacja oraz stosowane procedury, trwała blisko rok. Firma nazwa.pl wypełniła wszystkie wymogi stawiane jej przez resort cyfryzacji, uzyskując pozytywny wynik audytu przeprowadzonego przez poznańskiego audytora PBSG SA. Uznanie nazwa.pl za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski potwierdziło wiodącą pozycję firmy na rynku usług cyfrowych w Polsce. Spełniając wymogi ustawy o cyberbezpieczeństwie Polski, nazwa.pl daje klientom kolejny powód do wybrania jej oferty, na rynku wielu konkurujących ze sobą dostawców usług rejestracji domen i hostingu...
rozwój dysków HDD od Intel Optaine
14 listopada 2019

Historia rozwoju dysków od HDD do Intel Optane

Historia nośników pozwalających na przechowywanie danych rozpoczęła się w 1956 roku, od dysków talerzowych IBM... Historia nośników pozwalających na przechowywanie danych rozpoczęła się w 1956 roku, od dysków talerzowych firmy IBM. Przez lata rodzaje nośników ewoluowały, a ich współczesną, najbardziej zaawansowaną formą są pamięci i dyski Intel Optane. Poznaj historię rozwoju i rodzaje dysków, jakie pojawiły się na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. Najdawniejsze pomysły Historia magazynowania danych sięga systemu kart dziurkowanych (perforowanych), które zostały wynalezione w XIX wieku. Jako pierwszy zastosował je Joseph Jacquard, początkowo używając ich w krośnie, do sterowania nićmi podczas tkania. Karty perforowane na większą skalę sprawdziły się także podczas spisu ludności USA w 1890 roku. Pierwsze ustandaryzowane formaty kart zostały natomiast wprowadzone przez IBM. Były wykonane z tektury, co powodowało konieczność ich wymiany już po kilkunastu cyklach użycia. Pierwsze dyski HDD Dyski HDD w potocznym języku bardzo często noszą nazwę „dysków twardych”. Pojemność pierwszego tego typu nośnika danych, zaprojektowanego w roku 1956 przez IBM, wynosiła zaledwie 5 MB. Obecnie może wydawać się to znikomą powierzchnią, pamiętajmy jednak, że ówcześnie był to pomysł nowatorski, a wymagania dotyczące pojemności były zupełnie inne niż obecnie. Napęd do obsługi dysku zajmował cały pokój i wymagał stałej pracy...
zwiększona powierzchnia dyskowa w nazwa.pl
28 marca 2019

nazwa.pl podwoiła przestrzeń dyskową

nazwa.pl podwoiła przestrzeń dyskową w oferowanych usługach hostingu, udostępniając już w podstawowej ofercie... Firma nazwa.pl podwoiła przestrzeń dyskową w oferowanych usługach hostingu, udostępniając już w podstawowej ofercie 100 GB danych do wykorzystania na strony WWW, pocztę elektroniczną i bazy danych. Oprócz podwojenia przestrzeni dyskowych, do 5GB zwiększyła się również maksymalna wielkość pojedynczej bazy danych, co umożliwia obsługę w nazwa.pl nawet bardzo dużych witryn i serwisów WWW. Zmianom towarzyszy jednocześnie wzrost maksymalnej mocy obliczeniowej do 16 rdzeni procesora dla każdej z usług hostingowych uruchamianych w środowisku chmury obliczeniowej. Kolejną zmianą jest podniesienie poziomu zabezpieczeń stron WWW poprzez automatyczną aktywację dodatkowych zabezpieczeń w zaporze sieciowej WAF, przeznaczonej do ochrony aplikacji webowych. WAF stanowi aktywną ochronę wobec zagrożeń związanych z różnymi typami ataków hakerskich, ingerującymi w witryny, bazy danych oraz zawartość aplikacji WWW. Zapora ta zabezpiecza również przed skutkami tych ataków, a w szczególności przed rozsyłaniem spamu, przechwytywaniem oraz podmienianiem treści, a także wyciekiem danych. Wprowadzone zmiany są wynikiem kolejnej inwestycji nazwa.pl w zakresie rozbudowy klastra serwerów, macierzy dyskowych oraz systemów kopii zapasowych. Dzięki wykorzystaniu technologii chmury obliczeniowej nazwa.pl gwarantuje w Umowie dostępność usług o tak wysokich parametrach przez 99,9% czasu trwania okresu abonamentowego. Dynamiczne rozłożenie klientów na setkach serwerów gwarantuje, że strony zawsze działają szybko i niezawodnie, niezależnie od wysokich obciążeń jakie mogą generować strony innych klientów nazwa.pl...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.