Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Tagi: blog content marketing copywriting SEO WordPress
content marketing - skąd brać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje.

Persony i pragnienia

Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców.

W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze.

W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby.

Jeżeli potencjalny klient jest już w posiadaniu podobnego towaru, naszym zadaniem będzie przekonanie go, że oferowany przez nas produkt będzie lepszy od tego, z którego obecnie korzysta. Tutaj również należy wykreować potrzebę, zadanie jest jednak nieco trudniejsze, ponieważ potencjalny klient posiada już podobną rzecz. Jednocześnie, w przeciwieństwie do sytuacji braku czegoś, już wie, że tego typu towar jest mu potrzebny.

W zależności od celu tworzenia treści oraz charakteru targetu, content będzie miał zupełnie inny charakter. Określenie potencjalnego odbiorcy jest jednak podstawową kwestią w przypadku tworzenia treści.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Monitoring Internetu

Aby dowiedzieć się bezpośrednio, jakie są potrzeby naszych klientów, możemy również wykorzystać narzędzie do monitorowania Internetu, jak Brand24, Sentione czy Monitori. Prezentują one wszystkie pojawiające się w sieci wzmianki dotyczące wybranych przez nas fraz, np. związanych z naszą marką czy produktami.

Wzmianki, które znajdziemy w Internecie, potrafią być kopalnią nowych treści content marketingowych. Użytkownicy często dzielą się w Internecie swoimi spostrzeżeniami na temat produktów, artykułują potrzeby i sugerują rozwiązania, na które sami byśmy nie wpadli.

Social media

Dzięki narzędziom monitorowania Internetu dowiemy się także, gdzie toczy się dyskusja na temat naszej marki i branży. Możemy przeglądać wątki na forach czy grupach, by w ten sposób dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach potencjalnych i obecnych klientów. Ze wzmianek możemy czerpać nie tylko pomysły na nowy content, ale także na rozwój naszych produktów, a nawet tworzenie nowych.

Inspirujące mogą okazać się także własne kanały social media. Prowadząc profil na Facebooku czy Instagramie warto wczytać się w komentarze pod naszymi postami. Użytkownicy często dzielą się w nich wartościowymi uwagami i pomysłami, które mogą posłużyć nam jako pomysły na nowy content.

Blogi branżowe

Szukając inspiracji, warto także czytać blogi zajmujące się naszą branżą. Znaleźć na nich można wartościowe artykuły, które poruszają istotne zagadnienia związane z tematyką prowadzonej przez nas działalności.

Oprócz czytania samych wpisów warto także zwrócić uwagę na komentarze pod postami, ponieważ może się w nich toczyć interesująca dyskusja. Często komentarze są nie tylko doskonałym uzupełnieniem wpisów, ale stanowią wartość samą w sobie.

Słowa kluczowe

Sposobem na dotarcie do potrzeb i zainteresowań naszych klientów jest także research słów kluczowych. Znaleźć je możemy, przeczesując social media, fora i blogi, ale także używając narzędzi proponowania fraz. Służą do tego np. Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Mogą nam zasugerować, jakich słów kluczowych używać podczas tworzenia treści.

Recycling treści

Sposobem na tworzenie nowego contentu może być ponadto wykorzystanie tego, który już zamieściliśmy. Można to zrobić na różne sposoby.

Najprościej jest przywołać w social media starszy wpis z bloga, najlepiej nawiązując do obecnej sytuacji. Poprzez ten sprytny zabieg, użytkownicy odniosą wrażenie, że publikacja jest uzasadniona, nie jedynie pretekstowa.

Ważne, aby publikacja wpisu była na tyle oddalona w czasie od publikacji oryginału, aby użytkownicy już zdążyli „zapomnieć”  pierwotną treść. Trzeba pamiętać, że w ten sposób docieramy z wartościowym contentem do tych, którzy mogli zwyczajnie „przegapić” post oraz do nowych użytkowników niemających wcześniej okazji się z nim zapoznać.

Recykling treści można zastosować, nawiązując także do starszej treści. Niewykluczone, że któryś z naszych postów można także uzupełnić i zaktualizować w odniesieniu do obecnej sytuacji.

PODSUMOWANIE

Aby znaleźć inspiracje dla tworzenia treści oraz cenne wskazówki, możemy wykorzystać następujące metody:

  • analiza targetu

Przy użyciu starannie przygotowanych person potencjalnych klientów możemy wyobrazić sobie ich potrzeby i przez to trafniej adresować content.

  • monitoring Internetu

Narzędzia rodzaju Brand24, Sentione czy Monitori pomogą nam znaleźć wzmianki dotyczące naszej marki lub branży. Dzięki temu poznamy zainteresowania potencjalnych klientów oraz trendy obecne w dziedzinie, w której działamy.

  • obserwowanie social media

Śledząc wzmianki dotyczące naszej marki lub branży, możemy poznać tematy, które są istotne dla wybranego przez nas targetu oraz znaleźć inspiracje i nowe pomysły. Należy także zwrócić uwagę na komentarze pojawiające się w prowadzonych przez nas kanałach social media.

  • czytanie blogów branżowych

Będąc na bieżąco z blogami branżowymi, poznamy trendy i tematy, które są istotne dla dziedziny, w której działamy.

  • research słów kluczowych

Słowa kluczowe możemy poznać poprzez analizę dyskusji prowadzonych w social mediach i na forach, a także za pomocą narzędzi sugerujących frazy. W wyniku tego będziemy wiedzieć, jak konstruować swoje treści.

  • recykling treści

Wykorzystywanie już opublikowanych treści lub nawiązywanie do nich może być dobrym sposobem na tworzenie nowego, angażującego contentu.

Oczywiście żadna z tych metod nie zastąpi kreatywności, która jest niezbędna przy tworzeniu treści. Pomogą one jednak konstruować content w sposób bardziej przemyślany i lepiej dostosowany do potrzeb naszego targetu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poczta biznesowa z ochroną 2FA i wiadomościami o rozmiarze nawet 1 GB | nazwa.pl
6 listopada 2024

Poczta biznesowa z ochroną 2FA i wiadomościami o rozmiarze nawet 1 GB

W cyfrowym świecie bezpieczeństwo i efektywność komunikacji mają kluczowe znaczenie. Firmy coraz częściej... W cyfrowym świecie bezpieczeństwo i efektywność komunikacji mają kluczowe znaczenie. Firmy coraz częściej szukają rozwiązań, które nie tylko chronią ich dane, lecz także usprawniają codzienną pracę. W odpowiedzi na te potrzeby nazwa.pl dostarcza nowoczesną pocztę biznesową, która łączy zaawansowaną ochronę danych dzięki 2FA i duży rozmiar możliwych do przesłania wiadomości z wygodą użytkowania. Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu W dobie rosnącego zagrożenia cyberatakami ochrona poczty e-mail stała się priorytetem. Rozwiązanie oferowane przez nazwa.pl obejmuje dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA). Jest to metoda, która wymaga potwierdzenia prawa dostępu do poczty z użyciem dodatkowego losowego hasła. Poza standardowym logowaniem użytkownik musi potwierdzić swoją tożsamość za pomocą kodu SMS lub kodu z aplikacji. Dzięki temu, nawet w przypadku kradzieży hasła, 2FA chroni dostępu do konta, które pozostaje zabezpieczone przed osobami nieuprawnionymi. Skuteczność ochrony 2FA w przypadku poczty e-mail wymaga, aby objęte nią były wszystkie kanały dostępu do skrzynki. Oznacza to, że zabezpieczenie powinno działać zarówno podczas korzystania z Cloud Mail, jak i przy odczytywaniu wiadomości za pomocą zewnętrznych programów pocztowych (IMAP4/POP3) zainstalowanych na komputerze czy urządzeniu mobilnym. Jeśli chroniony jest wyłącznie webmail, może to prowadzić do sytuacji, w której hakerzy zyskają łatwy dostęp do wszystkich wiadomości na skrzynce przez IMAP lub POP3...
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w modelu abonamentowym | nazwa.pl
8 listopada 2022

Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w Modelu Abonamentowym

Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do... Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do bezpieczeństwa danych. Coraz więcej użytkowników hostingu ma świadomość konieczności wykonywania regularnych kopii zapasowych plików, baz danych i kont e-mail w celu ochrony przed utratą cennych informacji lub przypadkową ich modyfikacją. Backup, z którego mogą korzystać właściciele CloudHostingu, zapewnia szybkie i łatwe zarządzanie tym bardzo ważnym elementem usługi, a dzięki przechowywaniu kopii w zewnętrznym Data Center, gwarantuje ich pełne bezpieczeństwo. Dowiedz się, jak utworzyć kopię zapasową na swoim hostingu. Kopia zapasowa w CloudHosting Panel Chcąc zarządzać kopiami zapasowymi danych, zaloguj się do CloudHosting Panel https://admin.nazwa.pl, a następnie kliknij link BACKUP. Jeżeli wcześniej nie używałeś tej funkcjonalności, postępuj zgodnie z informacjami, jakie zobaczysz na stronie. Już po kilku chwilach będziesz mieć możliwość korzystania z tego bardzo ważnego dla bezpieczeństwa danych narzędzia. Korzystając z kopii zapasowej w CloudHosting Panel, samodzielnie decydujesz o zakresie tworzonych backupów, terminach ich wykonywania i okresie przechowywania. Możesz przeglądać aktualnie posiadane backupy, wykonać kopię na żądanie, wprowadzić indywidualne ustawienia harmonogramu automatycznego tworzenia kopii oraz zapoznać się z historią operacji...
Czym jest storytelling
23 kwietnia 2020

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia...Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia. Nie jest to łatwa technika marketingowa i może nie przynosić początkowo spektakularnych efektów. W dłuższej perspektywie zwiększa jednak zainteresowanie marką i jej treściami. Na czym polega storytelling i jak możemy go stosować z korzyścią dla naszej firmy?Co to jest storytelling?Storytelling jako metoda marketingowa polega na wykorzystaniu opowieści dla promocji marki i jej produktów. Opowieść powinna składać się z połączonych w logiczną całość faktów budujących zajmującą i uporządkowaną historię. Dobrze, aby miała swoje przesłanie, powinna także posiadać pewien ładunek emocjonalny.W storytellingu wykorzystywana jest ludzka skłonność do chęci budowania z otaczających nas informacji spójnej historii o świecie. Opowieści towarzyszyły nam od zarania dziejów i to one zawsze angażowały słuchaczy, a nie suche fakty.Jest tak także dlatego, że opowieści w swojej ogólnej wymowie potrafią odnosić się do świata ludzkich wartości. W gruncie rzeczy są to historie o człowieku, nie o przytaczanych sytuacjach. Tworzą przez to poczucie wspólnoty, ponieważ każdy słuchacz może w opowieści znaleźć coś, co go dotyczy. Dlatego też zawsze jesteśmy głodni nowych historii i chętnie przyjmujemy je także od marek...
bezpieczne transakcje internetowe
6 lutego 2019

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się... Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów? W dobie licznych i kierunkowych ataków hackerskich, szczegółowe informacje dotyczące zasobów finansowych, ich ulokowania oraz loginów umożliwiających dostęp do kont bankowych są na wagę złota. Trzeba pamiętać, że ich zabezpieczanie leży zarówno po stronie użytkowników, jak i instytucji administrujących tymi danymi. Z tego względu firma, która posiada najnowsze zabezpieczenia ma szansę budować pozytywny wizerunek wśród klientów, chroniąc ich przed kradzieżą poufnych informacji podczas realizacji zamówienia. Można nazwać to podwójną korzyścią, ponieważ sklep jednocześnie buduje wiarygodną markę i zabezpiecza swoich klientów. Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest etap przepływu danych i ich odpowiednie zabezpieczenie. Podstawowymi narzędziami do zabezpieczenia witryny WWW, które warto poznać, są trzy  rozwiązania : DNSSEC, SSL, oraz DNS over TLS. DNSSEC Protokołem, który chroni użytkowników przed phishingiem jest DNSSEC. Jest to metoda oszustwa, polegająca na tym, że cyberprzestępca podszywa się pod osobę lub firmę w celu wyłudzenia wrażliwych danych personalnych. Mogą to być na przykład hasła do logowania na stronach bankowych lub dane potrzebne do realizacji płatności....
program partnerski w nazwa.pl
15 stycznia 2019

Program Partnerski nazwa.pl z prowizją 50%!

nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora... Firma nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora domen oraz dostawcy hostingu w Polsce. Program przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm świadczących usługi powiązane z hostingiem. Korzyści dla Partnerów Osoby i firmy biorące udział w Programie Partnerskim poprzez polecanie usług od nazwa.pl, oprócz otrzymywanych w Programie Partnerskim nagród mają pewność, że ich klienci czy znajomi będą korzystać z najlepszych usług hostingowych, a ich domeny będą kompleksowo chronione przed cyberprzestępcami. Za każdą nową usługę, która zostanie zakupiona z polecenia, Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości zamówionej usługi. W przypadku, gdy klienci Partnerów przedłużą usługę, program działa dalej i Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości pierwszego przedłużenia usługi oraz 25% od każdego kolejnego. Dodatkowo za polecenie firmy Partnerzy otrzymują jednorazową nagrodę o wartości 100 zł. Adresaci Programu Partnerskiego Program Partnerski w nazwa.pl przeznaczony jest dla wszystkich klientów firmy, jak również osób które nie posiadają jeszcze usług w nazwa.pl. Szeroki wachlarz usług nazwa.pl można kierować zarówno do znajomych, jak również do swoich klientów. Bez względu na to, ilu osobom Partner zarekomenduje skorzystanie z rozwiązań nazwa.pl, za każdą...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.