Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Tagi: blog content marketing copywriting SEO WordPress
content marketing - skąd brać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje.

Persony i pragnienia

Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców.

W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze.

W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby.

Jeżeli potencjalny klient jest już w posiadaniu podobnego towaru, naszym zadaniem będzie przekonanie go, że oferowany przez nas produkt będzie lepszy od tego, z którego obecnie korzysta. Tutaj również należy wykreować potrzebę, zadanie jest jednak nieco trudniejsze, ponieważ potencjalny klient posiada już podobną rzecz. Jednocześnie, w przeciwieństwie do sytuacji braku czegoś, już wie, że tego typu towar jest mu potrzebny.

W zależności od celu tworzenia treści oraz charakteru targetu, content będzie miał zupełnie inny charakter. Określenie potencjalnego odbiorcy jest jednak podstawową kwestią w przypadku tworzenia treści.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Monitoring Internetu

Aby dowiedzieć się bezpośrednio, jakie są potrzeby naszych klientów, możemy również wykorzystać narzędzie do monitorowania Internetu, jak Brand24, Sentione czy Monitori. Prezentują one wszystkie pojawiające się w sieci wzmianki dotyczące wybranych przez nas fraz, np. związanych z naszą marką czy produktami.

Wzmianki, które znajdziemy w Internecie, potrafią być kopalnią nowych treści content marketingowych. Użytkownicy często dzielą się w Internecie swoimi spostrzeżeniami na temat produktów, artykułują potrzeby i sugerują rozwiązania, na które sami byśmy nie wpadli.

Social media

Dzięki narzędziom monitorowania Internetu dowiemy się także, gdzie toczy się dyskusja na temat naszej marki i branży. Możemy przeglądać wątki na forach czy grupach, by w ten sposób dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach potencjalnych i obecnych klientów. Ze wzmianek możemy czerpać nie tylko pomysły na nowy content, ale także na rozwój naszych produktów, a nawet tworzenie nowych.

Inspirujące mogą okazać się także własne kanały social media. Prowadząc profil na Facebooku czy Instagramie warto wczytać się w komentarze pod naszymi postami. Użytkownicy często dzielą się w nich wartościowymi uwagami i pomysłami, które mogą posłużyć nam jako pomysły na nowy content.

Blogi branżowe

Szukając inspiracji, warto także czytać blogi zajmujące się naszą branżą. Znaleźć na nich można wartościowe artykuły, które poruszają istotne zagadnienia związane z tematyką prowadzonej przez nas działalności.

Oprócz czytania samych wpisów warto także zwrócić uwagę na komentarze pod postami, ponieważ może się w nich toczyć interesująca dyskusja. Często komentarze są nie tylko doskonałym uzupełnieniem wpisów, ale stanowią wartość samą w sobie.

Słowa kluczowe

Sposobem na dotarcie do potrzeb i zainteresowań naszych klientów jest także research słów kluczowych. Znaleźć je możemy, przeczesując social media, fora i blogi, ale także używając narzędzi proponowania fraz. Służą do tego np. Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Mogą nam zasugerować, jakich słów kluczowych używać podczas tworzenia treści.

Recycling treści

Sposobem na tworzenie nowego contentu może być ponadto wykorzystanie tego, który już zamieściliśmy. Można to zrobić na różne sposoby.

Najprościej jest przywołać w social media starszy wpis z bloga, najlepiej nawiązując do obecnej sytuacji. Poprzez ten sprytny zabieg, użytkownicy odniosą wrażenie, że publikacja jest uzasadniona, nie jedynie pretekstowa.

Ważne, aby publikacja wpisu była na tyle oddalona w czasie od publikacji oryginału, aby użytkownicy już zdążyli „zapomnieć”  pierwotną treść. Trzeba pamiętać, że w ten sposób docieramy z wartościowym contentem do tych, którzy mogli zwyczajnie „przegapić” post oraz do nowych użytkowników niemających wcześniej okazji się z nim zapoznać.

Recykling treści można zastosować, nawiązując także do starszej treści. Niewykluczone, że któryś z naszych postów można także uzupełnić i zaktualizować w odniesieniu do obecnej sytuacji.

PODSUMOWANIE

Aby znaleźć inspiracje dla tworzenia treści oraz cenne wskazówki, możemy wykorzystać następujące metody:

  • analiza targetu

Przy użyciu starannie przygotowanych person potencjalnych klientów możemy wyobrazić sobie ich potrzeby i przez to trafniej adresować content.

  • monitoring Internetu

Narzędzia rodzaju Brand24, Sentione czy Monitori pomogą nam znaleźć wzmianki dotyczące naszej marki lub branży. Dzięki temu poznamy zainteresowania potencjalnych klientów oraz trendy obecne w dziedzinie, w której działamy.

  • obserwowanie social media

Śledząc wzmianki dotyczące naszej marki lub branży, możemy poznać tematy, które są istotne dla wybranego przez nas targetu oraz znaleźć inspiracje i nowe pomysły. Należy także zwrócić uwagę na komentarze pojawiające się w prowadzonych przez nas kanałach social media.

  • czytanie blogów branżowych

Będąc na bieżąco z blogami branżowymi, poznamy trendy i tematy, które są istotne dla dziedziny, w której działamy.

  • research słów kluczowych

Słowa kluczowe możemy poznać poprzez analizę dyskusji prowadzonych w social mediach i na forach, a także za pomocą narzędzi sugerujących frazy. W wyniku tego będziemy wiedzieć, jak konstruować swoje treści.

  • recykling treści

Wykorzystywanie już opublikowanych treści lub nawiązywanie do nich może być dobrym sposobem na tworzenie nowego, angażującego contentu.

Oczywiście żadna z tych metod nie zastąpi kreatywności, która jest niezbędna przy tworzeniu treści. Pomogą one jednak konstruować content w sposób bardziej przemyślany i lepiej dostosowany do potrzeb naszego targetu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie | nazwa.pl
9 października 2024

SaaS Cloud Mail to niezastąpiony asystent w biznesie

Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia... Skuteczna komunikacja i zarządzanie zadaniami są dzisiaj kluczowe nie tylko w biznesie. Tradycyjne narzędzia do obsługi poczty e-mail często nie nadążają za rosnącymi potrzebami firm. Oprogramowanie SaaS Cloud Mail od nazwa.pl to innowacyjna aplikacja, łącząca funkcje webmaila, kalendarza i menadżera zadań. Zapewnia łatwą i bezpieczną obsługę korespondencji oraz organizację pracy, niezależnie od miejsca i urządzenia. Dowiedz się, dlaczego użytkownicy wybierają SaaS Cloud Mail dla swoich firm. Ochrona i bezpieczeństwo Twojej poczty SaaS Cloud Mail zapewnia pełne bezpieczeństwo w obsłudze korespondencji elektronicznej. Połączenie z aplikacją jest chronione certyfikatem SSL gwarantującym szyfrowane przesyłanie danych. Interfejs aplikacji dostosowuje się automatycznie do przeglądarki, w której jest ona uruchamiania. Dzięki temu z Cloud Mail można korzystać na każdym urządzeniu z zainstalowanym programem do wyświetlania stron WWW i dostępem do Internetu. Usługa SaaS Cloud Mail, dzięki sprzętowym firewallom, jest chroniona w czasie rzeczywistym przed zagrożeniami zewnętrznymi, takimi jak ataki DDoS. Zastosowane rozwiązania gwarantują bezpieczeństwo przesyłanych informacji. Podobnie, jak inne usługi w modelu SaaS, Cloud Mail jest uruchamiany w środowisku chmury obliczeniowej wysokiej dostępności. Nad zagwarantowaniem wymaganych zasobów do jej działania czuwa automatyczny system monitoringu, który zapewnia równoważenie obciążenia w całym klastrze serwerów przy zachowaniu ciągłości pracy każdej usługi...
Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch | nazwa.pl
29 lutego 2024

Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch

Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online... Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, w nazwa.pl oferujemy możliwość korzystania z zaawansowanego oprogramowania OpenSearch, które służy do wyszukiwania pełnotekstowego. Dzięki użyciu procesorów Intel Xeon, dysków NVMe oraz gotowości do pracy natychmiast po aktywacji OpenSearch w nazwa.pl cechuje wydajność i niezawodność oraz możliwość szybkiego wdrożenia produkcyjnego. OpenSearch to zaawansowane narzędzie do przeszukiwania. Umożliwia analizowanie dużych ilości danych niemalże w czasie rzeczywistym. Opiera się na zaawansowanych technologiach, wśród których warto wymienić chociażby Apache Lucene. Pozwala na dokładne wyszukiwanie pełnotekstowe, które w odróżnieniu od metody tradycyjnej porównuje faktyczne treści, a nie zaindeksowane słowa kluczowe. Elastyczna architektura gwarantuje łatwe dostosowanie OpenSearch do różnych projektów online, zapewniając przede wszystkim precyzyjne wyniki. Niezależnie od tego, czy OpenSearch ma być wykorzystany przy niewielkiej stronie internetowej czy razem z dużą platformą e-commerce, może zostać w prosty sposób dostosowany do indywidualnych wymagań projektu. Wśród miejsc, gdzie warto korzystać z OpenSearch, warto wymienić: 1. Sklepy internetowe: OpenSearch doskonale sprawdza się jako narzędzie do optymalizacji procesów wyszukiwania produktów, tagów, kategorii oraz analiz trendów zakupowych. Przyczynia się do poprawy UX danego sklepu, a w tym zwiększenia sprzedaży...
Jak zrobić kopię zapasową poczty gmail.com? | nazwa.pl
28 czerwca 2023

Jak zrobić kopię zapasową poczty gmail.com?

Poczta e-mail to dzisiaj podstawowe narzędzie pozwalające na wygodną wymianę informacji. Większość... Poczta e-mail to dzisiaj podstawowe narzędzie pozwalające na wygodną wymianę informacji. Większość użytkowników posiada swoje skrzynki mailowe w takich firmach, jak nazwa.pl, ale cały czas popularne jest także korzystanie z bezpłatnych dostawców poczty elektronicznej, wśród których można wymienić na przykład gmail.com. Czy można skutecznie chronić zawartość skrzynki na gmail.com? Jak wykonać kopię zapasową znajdujących się na niej wiadomości? Witamy w świecie Mail Backup! Mail Backup to kompleksowe rozwiązanie służące do tworzenia kopii zapasowych kont e-mail. Prosta konfiguracja i automatyczne wykonywanie backupów, zgodnie z ustaloną przez Ciebie częstotliwością, to najważniejsze atuty tej usługi. Mail Backup sam dba o aktualność kopii Twojej poczty, uzupełniając ją co 15 minut, a Ty W każdej chwili możesz przywrócić ostatni lub jeden ze starszych backupów. Kopie Twoich wiadomości e-mail, dzięki Mail Backup, przechowywane są w bezpiecznej chmurze nazwa.pl, a zanim do niej trafią, są szyfrowane na Twoim komputerze za pomocą algorytmu AES-256, co gwarantuje, że jedynie Ty możesz je odczytać. Usługę Mail Backup zamówisz na stronie https://www.nazwa.pl/mailbackup/. Kopia zapasowa poczty gmail.com Korzystając z poczty gmail.com, warto wykonywać jej kopie zapasowe. Sytuacje, w której przez swój błąd usuniesz bezpowrotnie jakiś ważny mail ze skrzynki, przeważnie zdarzają się w najmniej oczekiwanym momencie. Dlatego zawsze warto mieć kopię wszystkich wiadomości znajdujących się na skrzynce, aby w razie potrzeby przywrócić te brakujące...
Ekspansja zagraniczna nazwa.pl
26 października 2022

Ekspansja zagraniczna nazwa.pl

Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA... Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA. Wysoki poziom technologiczny firmy pozwoli z powodzeniem konkurować produktowo z największymi globalnymi graczami. Podobnie jak w Polsce, nazwa.pl będzie pozycjonowała swoją ofertę w segmencie usług premium, dla najbardziej wymagających klientów. 25 lat rozwoju firmy nazwa.pl na rynku polskim to historia jak „American dream”. Z małej działalności gospodarczej założonej w 1997 roku przez Piotra Nowaka pod marką NetArt, wyrósł polski lider hostingu w chmurze, z którego usług skorzystało już ponad milion Polaków. Jednak nie tylko liczby stanowią o wyjątkowości nazwa.pl. Jest to przede wszystkim wysoka kultura organizacyjna i ciągły nacisk na rozwój technologiczny i produktowy. Wystarczy przecież wspomnieć, że nazwa.pl jest obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA, jako pierwsza polska firma wdrożyła DNS Anycast, obsługuje ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyna świadczy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Liczba wdrożeń i innowacji nazwa.pl stała się tak długa, że spółka już 5 lat temu przestała mieć w tym zakresie jakąkolwiek konkurencję w Polsce, a jedynym benchmarkiem stały się już tylko firmy z rynku amerykańskiego. Tyle tylko, że i tutaj technologicznie nazwa.pl potrafiła za pomocą swoich usług CloudHosting wyprzedzić zachodnią konkurencję. Usługi te nie są jak w wielu nowoczesnych firmach uruchamiane na bazie chmury, ale same w sobie stanowią chmurę, zapewniając dynamiczne rozkładanie obciążenia per pojedyncza usługa hostingowa oraz automatyczną integrację z siecią CDN...
wtyczki SEO do WordPress
13 maja 2019

Top 5 wtyczek SEO do WordPressa dla początkujących

Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej... Chcesz poprawić pozycjonowanie swojej strony na WordPressie, ale jeszcze nie wiesz, z czym się je SEO? Użyj wtyczek dla mniej zaawansowanych, które poprowadzą Cię krok po kroku do optymalizacji witryny. Oto 5 najlepszych w 2019 r. Korzystanie z wtyczek SEO dla początkujących wcale nie musi oznaczać pójścia na łatwiznę. Mają one wystarczającą ilość funkcji, abyś mógł dobrze zoptymalizować stronę pod kątem pozycjonowania. Do tego są proste i mogą pełnić funkcje przyśpieszonego kursu SEO, pozwalającego Ci zapoznać się z najważniejszymi dla niego parametrami. Przetestuj jeden z pluginów dla mniej zaawansowanych: Yoast SEO To chyba najpopularniejsza wtyczka SEO w środowisku WordPressa. Może pochwalić się tysiącami najwyższych ocen i dziesiątkami milionów pobrań nie bez powodu. Jest intuicyjna w obsłudze i pozwoli Ci na kompleksową optymalizację strony. Ponadto poprowadzi Cię za rękę przez cały proces przy użyciu przyjaznego interfejsu i języka polskiego. W Yoast będziesz mógł między innymi stworzyć mapę strony, ustawiać tytuły i meta tagi, analizować występowanie słów kluczowych czy konfigurować najważniejsze dla pozycjonowania pliki. Wtyczka współpracuje także Google Search Console. The SEO Framework Ta wtyczka idzie jeszcze dalej w ułatwianiu życia tym, co z SEO dopiero zaczynają. Znajdziesz w niej nieco mniej funkcji niż w Yoast, ale brakuje tylko tych, z których i tak byś prawdopodobnie nie skorzystał. SEO Framework operuje wygodnym, opartym na kolorach, interfejsem, który pokaże Ci, co jeszcze jest do zrobienia na każdej podstronie. Do tego daje wyraźne instrukcje, jak można poprawić poszczególne parametry...
150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt
26 marca 2019

150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt

Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy... Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie chronionych jest w ten sposób ponad 150 milionów domen. Niekomercyjny certyfikat Let’s Encrypt potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem, a przy tym jest całkowicie darmowy. Łatwa dostępność Wielu rejestratorów umożliwia od dłuższego czasu korzystanie z bezpłatnego Let’s Encrypt. Jest on inicjatywą organizacji pożytku publicznego - Internet Security Research Group (ISRG). Projekt ma szansę stale się rozwijać, m. in. dzięki dotacjom wielu znanych firm. Wśród sponsorów znajdują się giganci, tacy jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. W listopadzie 2018 roku do grona sponsorów tego projektu dołączył główny, polski dostawca usług hostingowych i rejestrator domen – nazwa.pl. Wspierając twórców certyfikatu Let’s Encrypt, nazwa.pl jako jedyna polska firma przyczyniła się do rozwoju tego niekomercyjnego rozwiązania, z którego w Polsce korzysta ponad 180 tys. rodzimych użytkowników – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Let’s Encrypt w Polsce Let’s Encrypt jest niezwykle popularny w Polsce. Rozwiązanie to plasuje się na drugim miejscu po komercyjnych certyfikatach nazwaSSL – zabezpieczających ponad 600 tys. domen. W przypadku certyfikatu Let’s Encrypt ta liczba szacowana jest na około 180...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.