Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 lutego 2019

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Tagi: bezpieczeństwo certyfikat SSL DNS Anycast DNS over TLS domena
bezpieczne transakcje internetowe

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów?

W dobie licznych i kierunkowych ataków hackerskich, szczegółowe informacje dotyczące zasobów finansowych, ich ulokowania oraz loginów umożliwiających dostęp do kont bankowych są na wagę złota. Trzeba pamiętać, że ich zabezpieczanie leży zarówno po stronie użytkowników, jak i instytucji administrujących tymi danymi. Z tego względu firma, która posiada najnowsze zabezpieczenia  ma szansę budować pozytywny wizerunek wśród klientów, chroniąc ich przed kradzieżą poufnych informacji podczas realizacji zamówienia. Można nazwać to podwójną korzyścią, ponieważ sklep jednocześnie buduje wiarygodną markę i zabezpiecza swoich klientów. Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest etap przepływu danych i ich odpowiednie zabezpieczenie. Podstawowymi narzędziami do zabezpieczenia witryny WWW, które warto poznać, są trzy  rozwiązania : DNSSEC, SSL, oraz DNS over TLS.

DNSSEC

Protokołem, który chroni użytkowników przed phishingiem jest DNSSEC. Jest to metoda oszustwa, polegająca na tym, że cyberprzestępca podszywa się pod osobę lub firmę w celu wyłudzenia wrażliwych danych personalnych. Mogą to być na przykład hasła do logowania na stronach bankowych lub dane potrzebne do realizacji płatności. Uzyskuje się je poprzez przekierowanie użytkowników na fikcyjne strony WWW, do złudzenia przypominające te prawdziwe, będące pod tym samym adresem, co właściwa strona. Klienci dokonujący transakcji online są narażeni nie tylko na utratę danych personalnych, ale także na poważne straty finansowe. DNSSEC ma za zadanie nie dopuścić do wyświetlenia innej strony WWW pod daną domeną. Na polskim rynku liderem tej technologii jest nazwa.pl, która zabezpiecza 91% wszystkich domen chronionych tym protokołem.

SSL – podstawa w szyfrowaniu danych

SSL jest protokołem sieciowym szyfrującym informacje, zapewniającym poufność transmisji danych przesyłanych pomiędzy osobą odwiedzającą stronę WWW a fizycznym serwerem, na którym się znajdują. Dodatkowym zabezpieczeniem stosowanym przy implementacji SSL jest protokół CAA. Poprzez to rozwiązanie właściciel domeny określa, który Urząd Certyfikacji może wystawić dla danej domeny certyfikat szyfrujący. Szyfrowanie jest oznaczone skrótem HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), wyświetlanym na początku adresu strony. Oznacza to, że podczas przeglądania witryny WWW najpierw następuje wymiana kluczy kryptograficznych, a dopiero potem standardowe żądanie o przesłanie strony WWW. Jak rozpoznać czy dany adres WWW wykorzystuje protokół SSL? Witryna prawidłowo zabezpieczona certyfikatem jest łatwa do odróżnienia – po lewej stronie adresu strony w przeglądarce widnieje symbol zielonej kłódki. Co więcej, obecnie przeglądarka Google Chrome automatycznie oznacza strony bez tego certyfikatu jako potencjalnie niebezpieczne.

DNS over TLS

DNS over TLS w skrócie jest ochroną przed inwigilacją zapytań do DNS, zapewniającą użytkownikowi prywatność w zakresie wyszukiwanych stron czy adresów. DNS działa jak książka telefoniczna, która zamienia nazwy domen na adresy IP. Przed otwarciem strony WWW lub wysłaniem wiadomości e-mail konieczne jest ustalenie adresu IP serwera w sieci. W tym celu komputer łączy się z serwerem DNS, obsługującym daną domenę i ustala dokładny adres IP. Zwykłe zapytanie jest przekazywane otwartym tekstem, umożliwiającym podsłuchanie transmisji i dokładne ustalenie, z jakiej strony WWW korzysta użytkownik. DNS over TLS funkcjonuje na podobnej zasadzie, jak ma to miejsce w przypadku szyfrowania transmisji stron WWW zabezpieczonych przy użyciu certyfikatów SSL, chroniąc przesyłane dane przed podsłuchaniem przez osoby nie uprawnione. W tym miejscu warto jednak wyjaśnić, że DNS over TLS chroni prywatność przesyłanych zapytań i odpowiedzi z systemu DNS, natomiast weryfikacją poprawności przesyłanych danych zajmuje się inne zabezpieczenie, czyli wcześniej wspomniany DNSSEC.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC
  • Wybierz nowoczesny Certyfikat SSL z kodowaniem ECDSA

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL

Bezpieczeństwo buduje zaufanie

Warto uświadamiać swoim klientom zagrożenia płynące z nieodpowiedzialnego korzystania z Internetu, a także to, że raz nieopatrznie udostępnione dane w sieci mogą w niej zostać na długo. Należy również podkreślać, jak ważne jest bezpieczeństwo podczas dokonywania transakcji online. Decydując się na szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, zapewniamy klientom komfort poruszania się po witrynie oraz ciągłość jej działania. Wpływa to zarówno na budowanie grona zadowolonych klientów, jak i przyczynia się do rozwoju biznesu. Kompleksową ochronę zapewnia pakiet Bezpieczna Domena w nazwa.pl, dzięki któremu właściciel witryny posiada najlepiej zabezpieczoną domenę w Polsce.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Skalowalny hosting w chmurze z CDN od nazwa.pl
29 lipca 2022

Skalowalny hosting w chmurze z CDN od nazwa.pl

Aż 20 GHz mocy obliczeniowej, 8 GB pamięci RAM oraz maksymalnie 2 TB przestrzeni dyskowej — to tylko część... Aż 20 GHz mocy obliczeniowej, 8 GB pamięci RAM oraz maksymalnie 2 TB przestrzeni dyskowej — to tylko część atutów hostingu w nazwa.pl. A co powiecie na to, że usługa jest świadczona w chmurze, a do tego dostarczanie stron zapewniają serwery CDN nazwa.pl w sześciu miastach w Polsce? Skalowalny hosting w chmurze Hosting w nazwa.pl świadczony jest w technologii chmury obliczeniowej, co gwarantuje, że każdy wzrost obciążenia, pojawiający się na dowolnym z serwerów, wykrywany jest w czasie tysięcznych części sekundy. Obsługa każdej strony odbywa się zawsze na najmniej obciążonych serwerach wyposażonych w procesory działające z wysokim taktowaniem zegara wynoszącym 5 GHz. Wyjątkową szybkość działania baz danych zapewniają dodatkowo dyski Intel Optane gwarantujące o wiele szybsze odczyty i zapisy danych w porównaniu do dysków SSD. Niezależnie od natężenia ruchu na Twojej witrynie serwery nazwa.pl przygotowane są do obsługi nagłego skoku obciążenia. Prowadzisz kampanię reklamową? Masz efekt wykopu? Nic nie szkodzi, chmura nazwa.pl przełączy obsługę Twojej strony do najmniej obciążonego serwera w klastrze. Nie musisz się również martwić tym, że nagle na innej stronie, uruchamianej na tym samym serwerze, wzrośnie obciążenie. W chmurze nazwa.pl nie występuje problem „noisy neighbours” polegający na tym, że jedna strona może zakłócać pracę innej. Load balancery, kontrolujące obciążenie w ramach klastrów, w mgnieniu oka podejmują decyzje o wyrównaniu obciążenia na setkach dostępnych serwerów...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
jak prowadzić social media
4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach... Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić? Wybierz szklane pudełko Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym. Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę. Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym...
dźwięk do podcastów
3 lipca 2019

Jak nagrywać dźwięk do podcastów

Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia... Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia słuchowiska mimo konkurencji ze strony YouTube wcale nie jest archaiczna. Warto wziąć udział w rosnącym zjawisku. A zatem — jeśli masz coś do powiedzenia, czemu tego nie nagrać? Wraz z rozwojem technologii streamingu wzrosła też popularność podcastów. Przewiduje się, że w najbliższej przyszłości aż 20% wszystkich odsłuchów na Spotify będzie dotyczyła właśnie ich. Sam serwis w ostatnim czasie za prawa do najpopularniejszych „słuchowisk” zapłacił aż 200 mln dolarów, co dobrze obrazuje kształt tego rynku. Aby nagrywać podcasty, niepotrzebne są duże inwestycje. Największą z nich jest inwestycja czasu w opracowanie dobrego pomysłu i scenariusza nagrania, aby zainteresować coraz to bardziej wyrobionego słuchacza. Jeśli jednak już je masz — jak zabrać się do nagrywania od strony technicznej? Odpowiednie pomieszczenie Aby podcast brzmiał profesjonalnie, nie powinna być słyszalna akustyka pomieszczenia. Oznacza to brak nieprzyjemnego dla ucha pogłosu, który sprawia, że głos wydaje się dochodzić z oddali. By to osiągnąć, nie trzeba oczywiście nagrywać w studiu nagrań. Wystarczy wybrać pomieszczenie, w którym mniej jest nagich ścian a więcej elementów pochłaniających dźwięk. Doskonałe będą np. regały z książkami, zasłona w oknie czy gruby dywan na podłodze (a najlepiej wszystko na raz). Świetnie spisywała się w tym celu modna...
jak sprawdzić zabezpieczenia stron www?
27 lutego 2019

Jak sprawdzić zabezpieczenia strony WWW?

Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są... Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są najbardziej optymalne i jak chronią użytkownika? Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań technologicznych, które mają podnosić bezpieczeństwo w sieci, jednak jak sprawdzić, które kompleksowo chronią domenę? Każdy użytkownik może sam sprawdzić najbardziej rozpowszechnione zabezpieczenie, czyli obecność certyfikatu szyfrującego. Zielona kłódka, która wyświetla się w pasku przeglądarki świadczy o tym, że dane przesyłane za pomocą tej witryny są szyfrowane. Od lipca ubiegłego roku strony niezabezpieczone odpowiednim certyfikatem szyfrującym są oznaczane jako niebezpieczne. Takie ostrzeżenie wprowadzili czołowi dostawcy przeglądarek internetowych, czyli Google i Mozilla. Jednak szyfrowanie transmisji danych to tylko jeden z elementów wpływających na poziom zabezpieczeń. Część z rozwiązań równie ważnych jak certyfikat SSL nie jest już w tak prosty sposób możliwa do zweryfikowania. Prowadzenie działalności w sieci – zarówno e-sklepu, jak również podstawowej, informacyjnej strony WWW – wymaga od użytkownika dbałości o najmniejszy szczegół. Braki w zabezpieczeniach mogą powodować nieodwracalne skutki, które ciężko jest naprawić. Dotyczy to przede wszystkim wiarygodności wśród odbiorców. Zaufanie klientów wystawione na próbę, nawet jeden raz, może trwale zachwiać wizerunek firmy...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone