Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Tagi: copywriting o nas opis strona www
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”?

Do kogo skierowana jest strona „O nas”?

Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają.

Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje.

Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje.

Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV.

Potencjalny pracownik z chęcią zobaczyłby także zdjęcia biura, aby wiedzieć, w jakich warunkach miałby pracować. Ważna jest także dla niego informacja o zespole, ponieważ wskazuje na to, jakie znaczenie dla firmy mają zatrudnione w niej osoby.

Używaj prostego języka

Tworząc tekst na stronę „O nas”, trzeba pamiętać, że jej adresatem jest głównie potencjalny klient. Oznacza to, że nie powinniśmy posługiwać się językiem, którego sami używamy, ale właśnie takim, jakiego używa adresat. W tym celu należy sobie wyobrazić, jak można zaprezentować ofertę osobom nieobeznanym z naszą branżą.

Użycie specjalistycznego języka wcale nie przedstawi naszej firmy jako bardziej kompetentnej. Potencjalny klient może poczuć się raczej lekceważony lub zwyczajnie nie zrozumieć, czym tak naprawdę się zajmujemy. Możliwe, że w takim przypadku przejdzie na stronę konkurencji, która potrafi swoją ofertę przedstawić w czytelniejszy sposób.

Dlatego za każdym razem, gdy konstruujemy zdanie, zastanówmy się, czy danego słowa nie można zastąpić prostszym. Aby sprawdzić zrozumiałość naszego tekstu, możemy posłużyć się np. narzędziem Jasnopis. Należy jednak wziąć pod uwagę, że Jasnopis może wskazywać jako niezrozumiałe również fachowe terminy, których czasem nie da się uniknąć. Pomoże jednak uprościć używane słownictwo i struktury gramatyczne.

Przedstaw w skrócie ofertę

Dobrze jest rozpocząć treść strony „O nas” akapitem dotyczącym naszej oferty. Można go zatytułować np. Czym jest [nazwa produktu/usługi]. Powinny być to 2/3 krótkie zdania, podsumowujące w skrócie najważniejszy składnik naszej oferty oraz to, czym wyróżnia się ona na tle konkurencji.

Warto w tej sekcji używać języka korzyści. W tym celu należy nie tyle skupić się na cechach naszych produktów, ale raczej na tym, jaką wartość mogą stanowić dla potencjalnego klienta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Napisz o swojej historii

Konstruując stronę „O nas” nie należy poprzestać na suchym przedstawieniu faktów. Dużo łatwiej zapada w pamięć i lepiej angażuje dobrze opowiedziana opowieść. Storytelling możemy wykorzystać, pisząc o:

  • pomyśle na biznes, który sprawił, że zajęliśmy się daną dziedziną, a także okolicznościach, w jakich zrodził się pomysł (np. „Tomasz dostrzegł lukę na rynku gastronomii, kiedy jako młody człowiek pracował w McDonald’s”);
  • naszych początkach i wyzwaniach, które napotkaliśmy na początku działalności (np. „Zaczynaliśmy w garażu domu rodziców Tomasza. Dostawy realizowaliśmy sami, codziennie stojąc w kolejkach na poczcie”);
  • drodze rozwoju, podkreślając jego dynamikę (np. „Rok po założeniu firmy zatrudnialiśmy 50 osób, w 2012 było to już 150 osób w dwóch oddziałach”). W tym miejscu nie musimy poprzestawać jedynie na tekście – możemy również zamieścić oś czasu w formie graficznej z datami oraz hasłowym opisem kolejnych etapów rozwoju firmy.

Opowiedz o zespole

Firmę tworzą ludzie, dlatego należy zadedykować im odpowiednio dużo miejsca. Dzięki temu firma nie będzie odbierana jako zdehumanizowana organizacja, ale taka, za którą stoją energia i kompetencje zespołu.

Ważne jest tutaj zaprezentowanie sylwetek założycieli. Można napisać np. o pasjach, które skłoniły ich do stworzenia firmy. Dzięki temu przekaz strony będzie dużo bardziej angażujący.

Sekcja o aktualnym zespole firmy może znajdować się pod opisem firmy. Najlepiej, aby były to zdjęcia najważniejszych osób w firmie wraz z rolą, którą pełnią oraz dwu-, trzyzdaniowym opisem. Jego struktura może wyglądać tak:

  • “Tomasz jest absolwentem WSH i od lat zajmuje się działalnością e-commerce”;
  • “W naszej firmie koordynuje działania marketingowe”;
  • “Jego pasją jest fotografia przyrody, na co poświęca każdą wolną chwilę”.

Poza tym należy wspomnieć, ile osób tworzy obecnie nasz zespół. Dodatkowo dobrze jest zamieścić jego zdjęcie grupowe.

Napisz o sukcesach

Ważne dla uwiarygodnienia firmy jest przedstawienie jej sukcesów. Warto opisać zrealizowane przez firmę projekty, które były największym wyzwaniem i wymagały wysokich kompetencji (np. „w 2015 r. jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy […]”).

Jeżeli otrzymaliśmy nagrody, wyróżnienia lub certyfikaty, również warto je wymienić. Najlepiej zrobić to w osobnej sekcji np. z ikonami konkretnych nagród. Certyfikaty powinny być również możliwe do pobrania w formie PDF-ów.

Zamieść rekomendacje

Tzw. dowód społeczny pełni niezwykle ważną rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez potencjalnych konsumentów. Jeśli pokażemy, że ktoś już skorzystał z naszych usług i może je polecić, łatwiej nam będzie zdobyć zaufanie kolejnych klientów.

Rekomendacje powinny przede wszystkim brzmieć autentycznie. Aby tak było, najlepiej, żeby były podpisane imieniem i nazwiskiem wraz z nazwą stanowiska pełnionego w polecającej nas firmie (oczywiście, jeśli to możliwe). Siłę przekazu zwiększą także zdjęcia osoby rekomendującej, jeżeli wyrazi ona na to zgodę.

Warto, aby rekomendacjom poświęcona była osobna podstrona. Na stronie „O nas” powinny się znaleźć jedynie krótkie cytaty z np. 3 rekomendacji i linkiem “Zobacz więcej rekomendacji”. Jako że taki sam blok warto zamieścić także na stronie głównej, najlepiej, aby rekomendacje z obu stron się nie powtarzały.

Formą rekomendacji jest również wymienienie najważniejszych klientów firmy. Warto wybrać tutaj firmy prestiżowe, które będą świadczyć o naszych kompetencjach. Najwygodniej jest to zrobić w formie boxu z grafikami logo kilku najważniejszych klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Podziel się publikacjami o Tobie

Jeżeli możemy pochwalić się obecnością w mediach, warto stworzyć osobną sekcję „Napisali o nas”. Zamieścić tam można linki do artykułów lub plików PDF, jeśli artykuły ukazały się w prasie drukowanej. Jeżeli materiały o nas dostępne są na YouTube, warto zakorzenić na stronie odpowiednie video.

Pokaż, gdzie pracujesz

Warto pokazać także swoje biuro, dzięki czemu potencjalny klient zyska „dowód” na to, że nie istniejemy jedynie w wirtualnej rzeczywistości. Duże i dobrze urządzone miejsce pracy pozwala także podnieść prestiż firmy.

Jeżeli jesteśmy producentem, warto zamieścić także zdjęcia zakładu. Dzięki temu pokażemy skalę naszego przedsięwzięcia oraz to, że dysponujemy odpowiednim zapleczem produkcyjnym.

Zdjęcia z miejsca pracy mają podstawowe znaczenie dla potencjalnych pracowników. Dzięki nim będą wiedzieli, w jakich warunkach mają szansę pracować, co może ich dodatkowo zachęcić do złożenia aplikacji.

Pamiętaj o social media

W przypadku wielu branż obecność w social media to konieczność. Dlatego na stronie „O nas” musi znaleźć się miejsce na przyciski social media przenoszące do stron na Facebooku czy LinkedIn.

Można również użyć widgetów social media pozwalających nie tylko na przejście do danego profilu, ale także jego polubienie i zobaczenie ostatnich postów firmy. Dzięki temu potencjalny klient zobaczy, że firma „żyje”, na bieżąco coś się w niej dzieje, a ponadto zależy jej na utrzymywaniu kontaktu ze swoimi klientami.

Zamieść informacje kontaktowe

Co prawda informacje kontaktowe muszą się znaleźć także na osobnej podstronie, jednak na stronie „O nas” warto je powtórzyć. Oznacza to opublikowanie numerów telefonów do konkretnych działów firmy oraz formularza kontaktowego. Treści te powinny znaleźć się na samym dole strony.

PODSUMOWANIE

Strona „O nas” to dobry sposób na uwiarygodnienie firmy i wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta lub potencjalnego pracownika. Tworząc ją, trzeba stosować prosty język, aby nie zniechęcić do siebie odwiedzającego stronę.

Na stronie warto umieścić następujące sekcje:

  • historia firmy — opisanie jej początków oraz historii rozwoju z wykorzystaniem storytellingu,
  • o zespole — krótkie przedstawienie najważniejszych członków zespołu pokazujące ich kompetencje i zainteresowania,
  • sukcesy — wymienienie zrealizowanych przez firmę projektów, które świadczą o jej wyjątkowych kompetencjach, a także wypisanie wyróżnień, nagród i certyfikatów,
  • rekomendacje — powinny się tam znaleźć podpisane imieniem i nazwiskiem cytaty z dłuższych rekomendacji klientów. Wymienić można także najważniejszych klientów firmy, np. prezentując ich logo,
  • napisali o nas — jeżeli na temat firmy pojawiły się artykuły w internecie lub prasie drukowanej, warto je zamieścić. Ewentualne filmy z YouTube również można zakorzenić na stronie,
  • nasza siedziba — tutaj warto opublikować zdjęcia biura i/lub zakładu produkcyjnego,
  • odnośniki social media — w tej sekcji powinny się znaleźć linki do profilów w serwisach społecznościowych lub widgety umożliwiające polubienie profilu i zobaczenie ostatnich wpisów,
  • informacje kontaktowe — tutaj należy opublikować numery telefonów i adresy mailowe działów firmy oraz formularz kontaktowy.

Ostatnim krokiem, który wykonuje potencjalny klient przed podjęciem decyzji o zakupie, jest najczęściej upewnienie się, że usługodawca lub producent są godni zaufania. Dobrze skonstruowana i napisana strona „O nas” może idealnie służyć uwiarygodnieniu nas w jego oczach. Należy zatem poświęcić tej stronie odpowiednio więcej czasu, ponieważ jej jakość potrafi bezpośrednio przełożyć się na sprzedaż (szczególnie w przypadku klientów B2B).

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego warto korzystać z wyszukiwarki domen ze Sztuczną Inteligencją? | nazwa.pl
21 lutego 2024

Dlaczego warto korzystać z wyszukiwarki domen ze Sztuczną Inteligencją?

Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen nazwa.pl pomaga w znalezieniu właściwego adresu internetowego dla... Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen nazwa.pl pomaga w znalezieniu właściwego adresu internetowego dla stron WWW. Idealna domena powinna kojarzyć się z Twoją działalnością i być łatwa do zapamiętania. Algorytmy Sztucznej Inteligencji w nazwa.pl pozwalają zidentyfikować te domeny, które warto zarejestrować. Rejestrując nazwę, którą podpowiada Ci nasza wyszukiwarka, sprawisz, że Twoja witryna pozytywnie wyróżni się na tle konkurencji, a także zyska szansę na lepszą pozycję w Google. Analiza konkurencji i trendów Warto korzystać szczególnie z tych zdobyczy technologicznych, które pozwalają oszczędzać czas. Jeżeli szukasz trafnej nazwy dla swojej strony internetowej, z pomocą przychodzi wyszukiwarka domen w nazwa.pl. Została ona wyposażona w algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu jest w stanie zaproponować idealne domeny w oparciu o zapytanie w języku naturalnym. Nie musisz wpisywać dokładnej nazwy, na przykład „greckatawernawarszawa.pl”. Wystarczy, że napiszesz „restauracja grecka w Warszawie”. Już po chwili otrzymasz listę dostępnych do rejestracji i zgodnych z Twoim zapytaniem adresów internetowych. Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen nazwa.pl bardzo szybko przetwarza ogromną ilości danych. Zwracane przez nią propozycje domen są łatwe do zapamiętania, a tym samym skuteczne biznesowo. Wybór domeny dopasowanej pod kątem SEO...
Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy | nazwa.pl
15 czerwca 2023

Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy

Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez... Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, warto zdecydować się na tego typu komunikację z użytkownikami i klientami. Jakie są zalety firmowego bloga i jakimi treściami go zapełnić oraz na co zwrócić uwagę przy wybieraniu hostingu pod blog? Na początek hosting i strategia Tworzenie bloga nie powinno być czynnością spontaniczną. Musisz je poprzedzić starannie przygotowanym planem działania. Tylko wtedy Twój content marketing przyniesie wymierne korzyści. Po pierwsze wybierz właściwy hosting, na którym umieścisz swój blog. Idealnym rozwiązaniem jest oferowany przez nazwa.pl CloudHosting WordPress. To zoptymalizowana platforma, która pozwoli Ci na korzystanie z najpopularniejszego systemu CMS, jakim jest WordPress. Oferuje skonfigurowane pakiety pozwalające na uruchomienie różnych serwisów WWW, w tym właśnie bloga. Nie bez znaczenia jest także wsparcie techniczne, które w nazwa.pl jest całodobowe. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia, możesz liczyć na pomoc techników nazwa.pl w zakresie konfiguracji swojego WordPressa. Mając już hosting, musisz określić strategię działania. W pierwszej kolejności powinieneś dobrać właściwie grono swoich odbiorców, aby w ten sposób wpasować się w krąg zainteresowań i potrzeb czytelników...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
kwiaciarnia internetowa - jak zacząć
7 czerwca 2019

Kwiaciarnia internetowa. Jak zacząć?

Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać... Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać przez Internet. E-kwiaciarnia może być uzupełnieniem tradycyjnej kwiaciarni lub zupełnie nowym biznesem. Czemu i jak zacząć z kwiatami online? Kwiat analogowy a cyfrowy Kluczem do opłacalności tradycyjnej kwiaciarni jest atrakcyjna lokalizacja. A taka kosztuje — wynajem lokalu w miejscu, gdzie przechodzień może zobaczyć witrynę i przypomnieć sobie o aktualnej okazji, to duży, miesięczny wydatek. Kwiaciarnię internetową możesz za to prowadzić nawet w starym magazynie. A ten wynajmiesz niedrogo. Ponadto nie trzeba dbać o codzienną, świeżą i zróżnicowaną ekspozycję. Kupujesz kwiaty stosownie do swojego zapotrzebowania i mniej z nich musisz, zwiędniętych, wyrzucać. Oczywiście nie unikniesz wstawania o czwartej rano, by pojechać na giełdę kwiatową, ale prawdopodobnie odczujesz oszczędności. Zaoszczędzić wraz z Tobą może też Twój klient. Jeżeli zechcesz, możesz zaoferować mu konkurencyjne ceny, nawet po doliczeniu kwoty za przesyłkę. Jeżeli jednak prowadzisz już tradycyjną kwiaciarnię. Czy pójdzie jak z płatka? Oczywiście, jak w przypadku każdego przedsięwzięcia, rozpoczęcie działalności e-kwiaciarni nie jest takie proste. Musisz się starannie przygotować do jej otwarcia. Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dlatego należy mieć swój pomysł na biznes. Przed Tobą decyzja, czy chcesz działać lokalnie, czy mieć zasięg ogólnopolski...
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy... Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać? Poza prawem Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO. Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego. Grzech spamu Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(5)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.