Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Tagi: copywriting o nas opis strona www
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”?

Do kogo skierowana jest strona „O nas”?

Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają.

Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje.

Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje.

Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV.

Potencjalny pracownik z chęcią zobaczyłby także zdjęcia biura, aby wiedzieć, w jakich warunkach miałby pracować. Ważna jest także dla niego informacja o zespole, ponieważ wskazuje na to, jakie znaczenie dla firmy mają zatrudnione w niej osoby.

Używaj prostego języka

Tworząc tekst na stronę „O nas”, trzeba pamiętać, że jej adresatem jest głównie potencjalny klient. Oznacza to, że nie powinniśmy posługiwać się językiem, którego sami używamy, ale właśnie takim, jakiego używa adresat. W tym celu należy sobie wyobrazić, jak można zaprezentować ofertę osobom nieobeznanym z naszą branżą.

Użycie specjalistycznego języka wcale nie przedstawi naszej firmy jako bardziej kompetentnej. Potencjalny klient może poczuć się raczej lekceważony lub zwyczajnie nie zrozumieć, czym tak naprawdę się zajmujemy. Możliwe, że w takim przypadku przejdzie na stronę konkurencji, która potrafi swoją ofertę przedstawić w czytelniejszy sposób.

Dlatego za każdym razem, gdy konstruujemy zdanie, zastanówmy się, czy danego słowa nie można zastąpić prostszym. Aby sprawdzić zrozumiałość naszego tekstu, możemy posłużyć się np. narzędziem Jasnopis. Należy jednak wziąć pod uwagę, że Jasnopis może wskazywać jako niezrozumiałe również fachowe terminy, których czasem nie da się uniknąć. Pomoże jednak uprościć używane słownictwo i struktury gramatyczne.

Przedstaw w skrócie ofertę

Dobrze jest rozpocząć treść strony „O nas” akapitem dotyczącym naszej oferty. Można go zatytułować np. Czym jest [nazwa produktu/usługi]. Powinny być to 2/3 krótkie zdania, podsumowujące w skrócie najważniejszy składnik naszej oferty oraz to, czym wyróżnia się ona na tle konkurencji.

Warto w tej sekcji używać języka korzyści. W tym celu należy nie tyle skupić się na cechach naszych produktów, ale raczej na tym, jaką wartość mogą stanowić dla potencjalnego klienta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Napisz o swojej historii

Konstruując stronę „O nas” nie należy poprzestać na suchym przedstawieniu faktów. Dużo łatwiej zapada w pamięć i lepiej angażuje dobrze opowiedziana opowieść. Storytelling możemy wykorzystać, pisząc o:

  • pomyśle na biznes, który sprawił, że zajęliśmy się daną dziedziną, a także okolicznościach, w jakich zrodził się pomysł (np. „Tomasz dostrzegł lukę na rynku gastronomii, kiedy jako młody człowiek pracował w McDonald’s”);
  • naszych początkach i wyzwaniach, które napotkaliśmy na początku działalności (np. „Zaczynaliśmy w garażu domu rodziców Tomasza. Dostawy realizowaliśmy sami, codziennie stojąc w kolejkach na poczcie”);
  • drodze rozwoju, podkreślając jego dynamikę (np. „Rok po założeniu firmy zatrudnialiśmy 50 osób, w 2012 było to już 150 osób w dwóch oddziałach”). W tym miejscu nie musimy poprzestawać jedynie na tekście – możemy również zamieścić oś czasu w formie graficznej z datami oraz hasłowym opisem kolejnych etapów rozwoju firmy.

Opowiedz o zespole

Firmę tworzą ludzie, dlatego należy zadedykować im odpowiednio dużo miejsca. Dzięki temu firma nie będzie odbierana jako zdehumanizowana organizacja, ale taka, za którą stoją energia i kompetencje zespołu.

Ważne jest tutaj zaprezentowanie sylwetek założycieli. Można napisać np. o pasjach, które skłoniły ich do stworzenia firmy. Dzięki temu przekaz strony będzie dużo bardziej angażujący.

Sekcja o aktualnym zespole firmy może znajdować się pod opisem firmy. Najlepiej, aby były to zdjęcia najważniejszych osób w firmie wraz z rolą, którą pełnią oraz dwu-, trzyzdaniowym opisem. Jego struktura może wyglądać tak:

  • “Tomasz jest absolwentem WSH i od lat zajmuje się działalnością e-commerce”;
  • “W naszej firmie koordynuje działania marketingowe”;
  • “Jego pasją jest fotografia przyrody, na co poświęca każdą wolną chwilę”.

Poza tym należy wspomnieć, ile osób tworzy obecnie nasz zespół. Dodatkowo dobrze jest zamieścić jego zdjęcie grupowe.

Napisz o sukcesach

Ważne dla uwiarygodnienia firmy jest przedstawienie jej sukcesów. Warto opisać zrealizowane przez firmę projekty, które były największym wyzwaniem i wymagały wysokich kompetencji (np. „w 2015 r. jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy […]”).

Jeżeli otrzymaliśmy nagrody, wyróżnienia lub certyfikaty, również warto je wymienić. Najlepiej zrobić to w osobnej sekcji np. z ikonami konkretnych nagród. Certyfikaty powinny być również możliwe do pobrania w formie PDF-ów.

Zamieść rekomendacje

Tzw. dowód społeczny pełni niezwykle ważną rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez potencjalnych konsumentów. Jeśli pokażemy, że ktoś już skorzystał z naszych usług i może je polecić, łatwiej nam będzie zdobyć zaufanie kolejnych klientów.

Rekomendacje powinny przede wszystkim brzmieć autentycznie. Aby tak było, najlepiej, żeby były podpisane imieniem i nazwiskiem wraz z nazwą stanowiska pełnionego w polecającej nas firmie (oczywiście, jeśli to możliwe). Siłę przekazu zwiększą także zdjęcia osoby rekomendującej, jeżeli wyrazi ona na to zgodę.

Warto, aby rekomendacjom poświęcona była osobna podstrona. Na stronie „O nas” powinny się znaleźć jedynie krótkie cytaty z np. 3 rekomendacji i linkiem “Zobacz więcej rekomendacji”. Jako że taki sam blok warto zamieścić także na stronie głównej, najlepiej, aby rekomendacje z obu stron się nie powtarzały.

Formą rekomendacji jest również wymienienie najważniejszych klientów firmy. Warto wybrać tutaj firmy prestiżowe, które będą świadczyć o naszych kompetencjach. Najwygodniej jest to zrobić w formie boxu z grafikami logo kilku najważniejszych klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Podziel się publikacjami o Tobie

Jeżeli możemy pochwalić się obecnością w mediach, warto stworzyć osobną sekcję „Napisali o nas”. Zamieścić tam można linki do artykułów lub plików PDF, jeśli artykuły ukazały się w prasie drukowanej. Jeżeli materiały o nas dostępne są na YouTube, warto zakorzenić na stronie odpowiednie video.

Pokaż, gdzie pracujesz

Warto pokazać także swoje biuro, dzięki czemu potencjalny klient zyska „dowód” na to, że nie istniejemy jedynie w wirtualnej rzeczywistości. Duże i dobrze urządzone miejsce pracy pozwala także podnieść prestiż firmy.

Jeżeli jesteśmy producentem, warto zamieścić także zdjęcia zakładu. Dzięki temu pokażemy skalę naszego przedsięwzięcia oraz to, że dysponujemy odpowiednim zapleczem produkcyjnym.

Zdjęcia z miejsca pracy mają podstawowe znaczenie dla potencjalnych pracowników. Dzięki nim będą wiedzieli, w jakich warunkach mają szansę pracować, co może ich dodatkowo zachęcić do złożenia aplikacji.

Pamiętaj o social media

W przypadku wielu branż obecność w social media to konieczność. Dlatego na stronie „O nas” musi znaleźć się miejsce na przyciski social media przenoszące do stron na Facebooku czy LinkedIn.

Można również użyć widgetów social media pozwalających nie tylko na przejście do danego profilu, ale także jego polubienie i zobaczenie ostatnich postów firmy. Dzięki temu potencjalny klient zobaczy, że firma „żyje”, na bieżąco coś się w niej dzieje, a ponadto zależy jej na utrzymywaniu kontaktu ze swoimi klientami.

Zamieść informacje kontaktowe

Co prawda informacje kontaktowe muszą się znaleźć także na osobnej podstronie, jednak na stronie „O nas” warto je powtórzyć. Oznacza to opublikowanie numerów telefonów do konkretnych działów firmy oraz formularza kontaktowego. Treści te powinny znaleźć się na samym dole strony.

PODSUMOWANIE

Strona „O nas” to dobry sposób na uwiarygodnienie firmy i wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta lub potencjalnego pracownika. Tworząc ją, trzeba stosować prosty język, aby nie zniechęcić do siebie odwiedzającego stronę.

Na stronie warto umieścić następujące sekcje:

  • historia firmy — opisanie jej początków oraz historii rozwoju z wykorzystaniem storytellingu,
  • o zespole — krótkie przedstawienie najważniejszych członków zespołu pokazujące ich kompetencje i zainteresowania,
  • sukcesy — wymienienie zrealizowanych przez firmę projektów, które świadczą o jej wyjątkowych kompetencjach, a także wypisanie wyróżnień, nagród i certyfikatów,
  • rekomendacje — powinny się tam znaleźć podpisane imieniem i nazwiskiem cytaty z dłuższych rekomendacji klientów. Wymienić można także najważniejszych klientów firmy, np. prezentując ich logo,
  • napisali o nas — jeżeli na temat firmy pojawiły się artykuły w internecie lub prasie drukowanej, warto je zamieścić. Ewentualne filmy z YouTube również można zakorzenić na stronie,
  • nasza siedziba — tutaj warto opublikować zdjęcia biura i/lub zakładu produkcyjnego,
  • odnośniki social media — w tej sekcji powinny się znaleźć linki do profilów w serwisach społecznościowych lub widgety umożliwiające polubienie profilu i zobaczenie ostatnich wpisów,
  • informacje kontaktowe — tutaj należy opublikować numery telefonów i adresy mailowe działów firmy oraz formularz kontaktowy.

Ostatnim krokiem, który wykonuje potencjalny klient przed podjęciem decyzji o zakupie, jest najczęściej upewnienie się, że usługodawca lub producent są godni zaufania. Dobrze skonstruowana i napisana strona „O nas” może idealnie służyć uwiarygodnieniu nas w jego oczach. Należy zatem poświęcić tej stronie odpowiednio więcej czasu, ponieważ jej jakość potrafi bezpośrednio przełożyć się na sprzedaż (szczególnie w przypadku klientów B2B).

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Co to jest CDN? | nazwa.pl
8 listopada 2021

Co to jest CDN?

Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści, która przyspiesza działanie stron... Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN, to sieć dystrybucji treści, która przyspiesza działanie stron WWW. Obrazki i inne elementy serwisu utrzymywane są na serwerach bliżej użytkowników, dzięki czemu ich przesłanie zajmuje mniej czasu. Chcesz mieć szybko działającą stronę? Zadbaj o to, aby była ona szybko przesyłana pomiędzy serwerem, na którym jest utrzymywana, a lokalizacją, z której łączą się użytkownicy. Umieszczenie kopii elementów serwisu na serwerach CDN, w lokalizacjach bliższych użytkownikom, skraca drogę, którą muszą pokonać zdjęcia i inne elementy strony. Przekłada się to na szybsze wczytywanie serwisu na komputerach korzystających z niego osób. Usługa CDN nie ma wpływu na szybkość generowania strony na serwerze, ale przyspiesza jej przesyłanie. Na przykład gdy jest ona utrzymywana na serwerze w Kielcach, to jej przesłanie do użytkownika łączącego się z sąsiedniego Krakowa trwa błyskawicznie. Przesłanie tej samej strony do odbiorcy łączącego się z Gdańska wymaga jednak przekazania informacji na odległość aż kilkuset kilometrów, dlatego w Gdańsku może się ona otwierać o sekundę dłużej niż w Krakowie. Szybkość otwierania każdej strony zależy od odległości pomiędzy użytkownikiem serwisu WWW i serwerem. Korzystaj z CDN z węzłami na terenie Polski, który przyspieszy działanie Twojej strony, niezależnie od regionu naszego kraju, z którego będą łączyli się Twoi klienci. Nikt nie lubi korzystać z wolno działającego serwisu WWW, dlatego jego szybkość będzie miała duży wpływ na liczbę zamówień dokonanych za jego pomocą...
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl
20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki... Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu. Co to jest marketing wielokanałowy? Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu. Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych...
Zaawansowane strony internetowe na WordPressie? To możliwe! | nazwa.pl
16 kwietnia 2021

Zaawansowane strony na WordPressie? To możliwe!

WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu... WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu można stworzyć znacznie bardziej zaawansowane witryny. Wybraliśmy cztery rodzaje stron, które pokazują, jak szerokie możliwości ma ten CMS. Strony korporacyjne WordPress będzie odpowiedni nie tylko dla małej firmy. Z systemu korzystają także duże, międzynarodowe organizacje. Doceniają one liczne zalety WordPressa, do których można zaliczyć z pewnością: - skalowalność – system można w bardzo dużym stopniu rozbudowywać, dołączając do witryny kolejne „cegiełki”. Dzięki olbrzymiemu systemowi wtyczek wzbogacenie witryny o nowe funkcjonalności jest proste. WordPress pozwala także na stworzenie dowolnej liczby podstron, - responsywność – WordPress jest domyślnie dostosowany do wyświetlania stron na urządzeniach mobilnych. Ma to podstawowe znaczenie, gdyż połowa ruchu w Internecie pochodzi właśnie ze smartfonów i tabletów, - wielojęzyczność – dzięki przeznaczonym do tego celu wtyczkom witryna może obsługiwać różne języki, a tworzenie kolejnych wersji językowych jest proste, - możliwość współpracy z różnymi wykonawcami – kod WordPressa jest dostępny w modelu open source, dlatego też organizacja może bez problemu zmienić administratora witryny. W przypadku korzystania z autorskich systemów CMS, firma nie ma już tej swobody. Ważna również jest popularność WordPressa. To dzięki niej wybór usługodawców mogących obsłużyć stronę jest olbrzymi...
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
jak zaprojektować logo
8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie WWW... Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo. Czy logo ma mi się podobać? Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję. Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście. Kto powinien zaprojektować moje logo? Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(163)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone