Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Tagi: copywriting o nas opis strona www
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”?

Do kogo skierowana jest strona „O nas”?

Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają.

Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje.

Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje.

Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV.

Potencjalny pracownik z chęcią zobaczyłby także zdjęcia biura, aby wiedzieć, w jakich warunkach miałby pracować. Ważna jest także dla niego informacja o zespole, ponieważ wskazuje na to, jakie znaczenie dla firmy mają zatrudnione w niej osoby.

Używaj prostego języka

Tworząc tekst na stronę „O nas”, trzeba pamiętać, że jej adresatem jest głównie potencjalny klient. Oznacza to, że nie powinniśmy posługiwać się językiem, którego sami używamy, ale właśnie takim, jakiego używa adresat. W tym celu należy sobie wyobrazić, jak można zaprezentować ofertę osobom nieobeznanym z naszą branżą.

Użycie specjalistycznego języka wcale nie przedstawi naszej firmy jako bardziej kompetentnej. Potencjalny klient może poczuć się raczej lekceważony lub zwyczajnie nie zrozumieć, czym tak naprawdę się zajmujemy. Możliwe, że w takim przypadku przejdzie na stronę konkurencji, która potrafi swoją ofertę przedstawić w czytelniejszy sposób.

Dlatego za każdym razem, gdy konstruujemy zdanie, zastanówmy się, czy danego słowa nie można zastąpić prostszym. Aby sprawdzić zrozumiałość naszego tekstu, możemy posłużyć się np. narzędziem Jasnopis. Należy jednak wziąć pod uwagę, że Jasnopis może wskazywać jako niezrozumiałe również fachowe terminy, których czasem nie da się uniknąć. Pomoże jednak uprościć używane słownictwo i struktury gramatyczne.

Przedstaw w skrócie ofertę

Dobrze jest rozpocząć treść strony „O nas” akapitem dotyczącym naszej oferty. Można go zatytułować np. Czym jest [nazwa produktu/usługi]. Powinny być to 2/3 krótkie zdania, podsumowujące w skrócie najważniejszy składnik naszej oferty oraz to, czym wyróżnia się ona na tle konkurencji.

Warto w tej sekcji używać języka korzyści. W tym celu należy nie tyle skupić się na cechach naszych produktów, ale raczej na tym, jaką wartość mogą stanowić dla potencjalnego klienta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sprzedawaj słowem. O języku korzyści
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Napisz o swojej historii

Konstruując stronę „O nas” nie należy poprzestać na suchym przedstawieniu faktów. Dużo łatwiej zapada w pamięć i lepiej angażuje dobrze opowiedziana opowieść. Storytelling możemy wykorzystać, pisząc o:

  • pomyśle na biznes, który sprawił, że zajęliśmy się daną dziedziną, a także okolicznościach, w jakich zrodził się pomysł (np. „Tomasz dostrzegł lukę na rynku gastronomii, kiedy jako młody człowiek pracował w McDonald’s”);
  • naszych początkach i wyzwaniach, które napotkaliśmy na początku działalności (np. „Zaczynaliśmy w garażu domu rodziców Tomasza. Dostawy realizowaliśmy sami, codziennie stojąc w kolejkach na poczcie”);
  • drodze rozwoju, podkreślając jego dynamikę (np. „Rok po założeniu firmy zatrudnialiśmy 50 osób, w 2012 było to już 150 osób w dwóch oddziałach”). W tym miejscu nie musimy poprzestawać jedynie na tekście – możemy również zamieścić oś czasu w formie graficznej z datami oraz hasłowym opisem kolejnych etapów rozwoju firmy.

Opowiedz o zespole

Firmę tworzą ludzie, dlatego należy zadedykować im odpowiednio dużo miejsca. Dzięki temu firma nie będzie odbierana jako zdehumanizowana organizacja, ale taka, za którą stoją energia i kompetencje zespołu.

Ważne jest tutaj zaprezentowanie sylwetek założycieli. Można napisać np. o pasjach, które skłoniły ich do stworzenia firmy. Dzięki temu przekaz strony będzie dużo bardziej angażujący.

Sekcja o aktualnym zespole firmy może znajdować się pod opisem firmy. Najlepiej, aby były to zdjęcia najważniejszych osób w firmie wraz z rolą, którą pełnią oraz dwu-, trzyzdaniowym opisem. Jego struktura może wyglądać tak:

  • “Tomasz jest absolwentem WSH i od lat zajmuje się działalnością e-commerce”;
  • “W naszej firmie koordynuje działania marketingowe”;
  • “Jego pasją jest fotografia przyrody, na co poświęca każdą wolną chwilę”.

Poza tym należy wspomnieć, ile osób tworzy obecnie nasz zespół. Dodatkowo dobrze jest zamieścić jego zdjęcie grupowe.

Napisz o sukcesach

Ważne dla uwiarygodnienia firmy jest przedstawienie jej sukcesów. Warto opisać zrealizowane przez firmę projekty, które były największym wyzwaniem i wymagały wysokich kompetencji (np. „w 2015 r. jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy […]”).

Jeżeli otrzymaliśmy nagrody, wyróżnienia lub certyfikaty, również warto je wymienić. Najlepiej zrobić to w osobnej sekcji np. z ikonami konkretnych nagród. Certyfikaty powinny być również możliwe do pobrania w formie PDF-ów.

Zamieść rekomendacje

Tzw. dowód społeczny pełni niezwykle ważną rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez potencjalnych konsumentów. Jeśli pokażemy, że ktoś już skorzystał z naszych usług i może je polecić, łatwiej nam będzie zdobyć zaufanie kolejnych klientów.

Rekomendacje powinny przede wszystkim brzmieć autentycznie. Aby tak było, najlepiej, żeby były podpisane imieniem i nazwiskiem wraz z nazwą stanowiska pełnionego w polecającej nas firmie (oczywiście, jeśli to możliwe). Siłę przekazu zwiększą także zdjęcia osoby rekomendującej, jeżeli wyrazi ona na to zgodę.

Warto, aby rekomendacjom poświęcona była osobna podstrona. Na stronie „O nas” powinny się znaleźć jedynie krótkie cytaty z np. 3 rekomendacji i linkiem “Zobacz więcej rekomendacji”. Jako że taki sam blok warto zamieścić także na stronie głównej, najlepiej, aby rekomendacje z obu stron się nie powtarzały.

Formą rekomendacji jest również wymienienie najważniejszych klientów firmy. Warto wybrać tutaj firmy prestiżowe, które będą świadczyć o naszych kompetencjach. Najwygodniej jest to zrobić w formie boxu z grafikami logo kilku najważniejszych klientów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Podziel się publikacjami o Tobie

Jeżeli możemy pochwalić się obecnością w mediach, warto stworzyć osobną sekcję „Napisali o nas”. Zamieścić tam można linki do artykułów lub plików PDF, jeśli artykuły ukazały się w prasie drukowanej. Jeżeli materiały o nas dostępne są na YouTube, warto zakorzenić na stronie odpowiednie video.

Pokaż, gdzie pracujesz

Warto pokazać także swoje biuro, dzięki czemu potencjalny klient zyska „dowód” na to, że nie istniejemy jedynie w wirtualnej rzeczywistości. Duże i dobrze urządzone miejsce pracy pozwala także podnieść prestiż firmy.

Jeżeli jesteśmy producentem, warto zamieścić także zdjęcia zakładu. Dzięki temu pokażemy skalę naszego przedsięwzięcia oraz to, że dysponujemy odpowiednim zapleczem produkcyjnym.

Zdjęcia z miejsca pracy mają podstawowe znaczenie dla potencjalnych pracowników. Dzięki nim będą wiedzieli, w jakich warunkach mają szansę pracować, co może ich dodatkowo zachęcić do złożenia aplikacji.

Pamiętaj o social media

W przypadku wielu branż obecność w social media to konieczność. Dlatego na stronie „O nas” musi znaleźć się miejsce na przyciski social media przenoszące do stron na Facebooku czy LinkedIn.

Można również użyć widgetów social media pozwalających nie tylko na przejście do danego profilu, ale także jego polubienie i zobaczenie ostatnich postów firmy. Dzięki temu potencjalny klient zobaczy, że firma „żyje”, na bieżąco coś się w niej dzieje, a ponadto zależy jej na utrzymywaniu kontaktu ze swoimi klientami.

Zamieść informacje kontaktowe

Co prawda informacje kontaktowe muszą się znaleźć także na osobnej podstronie, jednak na stronie „O nas” warto je powtórzyć. Oznacza to opublikowanie numerów telefonów do konkretnych działów firmy oraz formularza kontaktowego. Treści te powinny znaleźć się na samym dole strony.

PODSUMOWANIE

Strona „O nas” to dobry sposób na uwiarygodnienie firmy i wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta lub potencjalnego pracownika. Tworząc ją, trzeba stosować prosty język, aby nie zniechęcić do siebie odwiedzającego stronę.

Na stronie warto umieścić następujące sekcje:

  • historia firmy — opisanie jej początków oraz historii rozwoju z wykorzystaniem storytellingu,
  • o zespole — krótkie przedstawienie najważniejszych członków zespołu pokazujące ich kompetencje i zainteresowania,
  • sukcesy — wymienienie zrealizowanych przez firmę projektów, które świadczą o jej wyjątkowych kompetencjach, a także wypisanie wyróżnień, nagród i certyfikatów,
  • rekomendacje — powinny się tam znaleźć podpisane imieniem i nazwiskiem cytaty z dłuższych rekomendacji klientów. Wymienić można także najważniejszych klientów firmy, np. prezentując ich logo,
  • napisali o nas — jeżeli na temat firmy pojawiły się artykuły w internecie lub prasie drukowanej, warto je zamieścić. Ewentualne filmy z YouTube również można zakorzenić na stronie,
  • nasza siedziba — tutaj warto opublikować zdjęcia biura i/lub zakładu produkcyjnego,
  • odnośniki social media — w tej sekcji powinny się znaleźć linki do profilów w serwisach społecznościowych lub widgety umożliwiające polubienie profilu i zobaczenie ostatnich wpisów,
  • informacje kontaktowe — tutaj należy opublikować numery telefonów i adresy mailowe działów firmy oraz formularz kontaktowy.

Ostatnim krokiem, który wykonuje potencjalny klient przed podjęciem decyzji o zakupie, jest najczęściej upewnienie się, że usługodawca lub producent są godni zaufania. Dobrze skonstruowana i napisana strona „O nas” może idealnie służyć uwiarygodnieniu nas w jego oczach. Należy zatem poświęcić tej stronie odpowiednio więcej czasu, ponieważ jej jakość potrafi bezpośrednio przełożyć się na sprzedaż (szczególnie w przypadku klientów B2B).

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Strony WordPress najszybciej działają w nazwa.pl
12 września 2023

Strony WordPress najszybciej działają w nazwa.pl

Z informacji opublikowanych przez nowy serwis webspeed.pl, który zajmuje się badaniem sprawności działania... Z informacji opublikowanych przez nowy serwis webspeed.pl, który zajmuje się badaniem sprawności działania stron WWW, witryny zbudowane w oparciu o CMS WordPress najszybciej pracują na CloudHostingu nazwa.pl. Średni czas generowania takich witryn w polskim Internecie wynosi 1,27 s, podczas gdy w nazwa.pl to tylko 0,53 s. To bardzo ważny wskaźnik, bo jak podaje webspeed.pl, jeżeli strona wczytuje się wolno, użytkownicy rezygnują z jej przeglądania. Szybkość strony ma także wpływ na wyniki jej pozycjonowania, dlatego warto regularnie badać czas ładowania swojej witryny. Serwis webspeed.pl regularnie weryfikuje czasy, w jakich generowane są pliki index.php w prawie 2 mln domen internetowych. Jego twórcy skoncentrowali się na badaniu wskaźnika TTFB, który można określić jako miarę wydajności witryny. Określa on okres, jaki upływa od wysłania żądania do serwera przez przeglądarkę użytkownika do momentu otrzymania przez nią pierwszego bajtu danych. Dzięki temu wartość TTFB można w większości przypadków traktować jako jeden z kluczowych wskaźników wydajności hostingu, na którym pracuje dana strona. WordPress jest najpopularniejszym obecnie systemem zarządzania treścią, z którego korzysta ponad 43% stron w całym Internecie. Jak podaje webspeed.pl, najwięcej witryn zbudowanych za jego pomocą w Polsce utrzymywanych jest na serwerach home.pl. Serwis opublikował także ciekawe informacje o wersjach WordPressa, które stosowane są przez użytkowników. Na podstawie weryfikacji ponad 374 tys. witryn stwierdzono, że nieco ponad 32% z nich korzysta z najnowszej wersji systemu zarządzania treścią, a wersja niższa niż 6.x pojawia się w nieco ponad 7% przypadków. To dobre informacje, które potwierdzają, że polscy użytkownicy WordPressa w większości dbają o jego aktualizację...
NetArt Registrar od 13 lat jest jedynym polskim rejestratorem domen .com
20 kwietnia 2023

NetArt Registrar od 13 lat jest jedynym polskim rejestratorem domen .com

Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, już od 13 lat jest jedyną polską firmą posiadającą akredytację... Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, już od 13 lat jest jedyną polską firmą posiadającą akredytację ICANN do bezpośredniej rejestracji domen z rozszerzeniem .com. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, komu przekazujesz dane, uruchamiając domenę z tym rozszerzeniem? Rejestrując domenę .com w nazwa.pl, możesz być pewien, że Twoje dane osobowe pozostaną bezpieczne, bez udziału zbędnych pośredników. Akredytacja ICANN Domena .com to obok końcówek .pl i .eu trzecie najbardziej popularne rozszerzenie wybierane przez klientów z Polski. Rejestracja tej końcówki możliwa jest dzięki akredytacji uzyskiwanej od ICANN, organizacji zajmującej się nadzorem nad działaniem systemu DNS na całym świecie. Aby uzyskać taką akredytację, należy spełnić wiele formalnych kryteriów związanych ze stabilnością działania firmy, wykazać dobrą sytuację finansową i odpowiedni potencjał organizacyjny do nieprzerwanego świadczenia usług. W historii polskiego Internetu, jak dotąd, tylko jedna firma uzyskała taką akredytację i jest nią właśnie NetArt Registrar z siedzibą w Krakowie. Aktualną listę polskich firm z akredytacją ICANN możesz sprawdzić na stronie https://www.icann.org/en/accredited-registrars?page=1&country=Poland&view-all=true. Umowa zawierana na obcym prawie Rejestracja domeny odbywa zgodnie z prawem kraju, w którym siedzibę ma firma zajmująca się rejestracją domeny. Decydując się na wybór rejestratora z poza Polski, trzeba mieć na uwadze, że umowa zawierana będzie w obcym języku i zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w USA, Francji, Niemczech czy też innych krajów, skąd pochodzi rejestrator...
Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online | nazwa.pl
17 sierpnia 2021

Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online

Czat, jako niezależny kanał komunikacji, umożliwia wygodny kontakt klientów z każdą firmą. Jego wdrożenie sprzyja... Czat, jako niezależny kanał komunikacji, umożliwia wygodny kontakt klientów z każdą firmą. Jego wdrożenie sprzyja poprawieniu jakości obsługi i wsparcia, a nawet może służyć jako niekonwencjonalny sposób na zwiększenie zasięgów promocyjnych i sprzedażowych. W WordPressie dodanie czatu jest możliwe bez dodatkowych kosztów, chociaż nie brakuje także płatnych rozwiązań typu premium. Prezentujemy zestawienie bezpłatnych wtyczek do najpopularniejszego CMS-a, umożliwiających prowadzenie konwersacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Tidio Live Chat Dość popularna wtyczka, którą zainstalowano ponad 100 tysięcy razy. Jest gotowa do pracy zaraz po aktywacji. Okno rozmowy występuje w trzech stylach i można je dostosowywać pod względem kolorystycznym do designu witryny. Czaty obsługiwany jest za pomocą zakładki w panelu WordPressa, a także aplikacji desktopowej lub mobilnej. Tidio pozwala na wysyłanie e‑maili do użytkowników, którzy pozostają offline. Gdy operator znajduje się poza siecią, otrzymuje wiadomości z treścią zapytań klienta. Darmowy plan wtyczki pozwala na obsługę czatu przez jednego operatora, nie limitując liczby rozmów oraz dostępu do ich historii. 3CX Live Chat Wtyczka jest dobrym rozwiązaniem dla mniejszych firm, chociaż ze względu na swoje możliwości prawdopodobnie spełni wymagania także większych organizacji. Dostępne jest 6 motywów graficznych, co pozwala dostosować wtyczkę do designu naszej strony...
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.
2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku... Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie? Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media? Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować. Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie. Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności. Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu. Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne...
formularz kontaktowy na stronie
30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z... Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek. Ninja Forms Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów. Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości. 1. Instalacja wtyczki - najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ, - wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”, - kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ. 2. Tworzenie pierwszego formularza - najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY, - aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, - kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)...
Instytucja ICANN wezwała do pełnego wdrożenia DNSSEC.
12 kwietnia 2019

ICANN wzywa do wdrożenia DNSSEC. nazwa.pl ma odpowiedź

Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego... Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego wdrożenia rozszerzenia DNSSEC, mającego na celu zwiększenie bezpieczeństwa w sieci Internet. Zdaniem ICANN ryzyko związane z bezpieczeństwem dla kluczowych części infrastruktury systemu nazw domen DNS wzrosło i konieczne są zmiany. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już 7 lat temu, jednak dopiero zeszły rok można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen i usługodawcę hostingu – firmę nazwa.pl, która w pierwszych dniach kwietnia 2019 roku uzyskała przedłużenie akredytacji ICANN na kolejne lata. Lider polskiego rynku usług hostingowych pozostaje wciąż jedynym rodzimym Rejestratorem posiadającym akredytację ICANN. ICANN to organ odpowiedzialny za przyznawanie nazw domen internetowych, określanie ich struktury oraz za całościowy nadzór nad globalnym działaniem serwerów DNS. Według tej instytucji ataki na infrastrukturę DNS są coraz bardziej powszechne i konieczne jest wprowadzenie zabezpieczeń DNSSEC chroniących przed tego typu zagrożeniami. Głównym celem ataków w 2018 roku były kraje Bliskiego Wschodu (m.in. Egpit, Kuwejt, Liban, Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie) oraz regionu Śródziemnomorskiego (w tym Albania oraz Cypr). Problem dotyczy jednak wszystkich użytkowników Internetu. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już na przełomie 2011 i 2012 roku, jednak dopiero 2018 można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(53)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.