Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Tagi: cechy copywriting opis produkt sprzedaż
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść?

Poznaj swojego klienta

Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych).

W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt.

W drugim przypadku nasz tekst będzie miał na celu namówienie klienta, by stworzył nową, lepszą stronę internetowej. Tu również możemy napotkać opór, jeśli klient nie widzi sensu zmiany strony, gdyż obecna jego zdaniem spełnia swoją funkcję.

Jak widać na powyższych przykładach, nasz tekst będzie musiał mieć zupełnie inny charakter w zależności od rodzaju projektowanego odbiorcy. Ponadto fakt, że zidentyfikujemy potrzebę klienta, nie oznacza automatycznie, że on sam jest przekonany o istnieniu tej potrzeby. Musimy mu ją niejako uświadomić i takie jest zadanie tekstu sprzedażowego.

Język dostosowany do klienta

Elementem tworzenia person jest także określenie, jakim językiem posługuje się klient. Nie należy zakładać, że jest on taki sam jak nasz. My znamy nasz produkt i branżę, przez co jesteśmy obeznani ze sposobem mówienia charakterystycznym dla danej dziedziny. Możemy posługiwać się specjalistycznym słownictwem, którego nasz klient nie będzie znał.

Jest to tzw. klątwa wiedzy — zaburzenie poznawcze polegające na tym, że gdy już posiądziemy pewną wiedzę, nie potrafimy wyobrazić sobie sytuacji, w której ktoś jest jej pozbawiony.

Zdarza się jednak, że stosujemy hermetyczny język celowo, aby wyjść w oczach klienta na bardziej profesjonalnych. Niestety jednak jest to rodzaj lekceważenia klienta.

Używając specjalistycznych pojęć lub marketingowej nowomowy nie zostaniemy wcale uznani za bardziej kompetentnych. Raczej zniechęcimy klienta, którego zrazi obce dla niego słownictwo.

Dlatego należy swój przekaz maksymalnie upraszczać. Pisząc tekst, zadawajmy sobie pytanie – czy dane słowo nie może zostać zastąpione prostszym? W upraszczaniu języka może nam pomóc na przykład narzędzie Jasnopis, które bada poziom skomplikowania tekstu.

Aby zbadać, jakiego języka używa klient, możemy posłużyć się narzędziami do proponowania słów kluczowych. Należą do nich Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Pozwolą one zorientować się, jakie słowa kluczowe powinniśmy zawrzeć w swoim tekście.

Inną metodą jest śledzenie grup dyskusyjnych na Facebooku, komentarzy pod wpisami i artykułami oraz przeglądanie forów związanych z naszą branżą. Dowiemy się wtedy, w jaki sposób o naszych i podobnych produktach mówią klienci.

Korzyść, nie cecha

Pisząc o danym produkcie, nie skupiajmy się tylko na cechach produktu, ale także na korzyściach, jakie płyną z niego dla klienta. Innymi słowami — nie piszmy jedynie o tym, „jaki jest produkt”, ale raczej „co daje on klientowi”.

Nie powinniśmy wychodzić z założenia, że klient wie, co dana cecha produktu może dla niego oznaczać. Skupmy się zatem na tym, jakie problemy klienta może rozwiązać skorzystanie z naszej oferty albo jaką wartość może wnieść do jego życia.

Aby poznać potrzeby klientów, warto zastosować technikę ladderingu (od ladder – ang. drabina). Dzięki niej dotrzemy do motywacji klienta dokonującego zakupu danego typu produktu.

Pierwszym stopniem w myśleniu o produkcie, na którym często się poprzestaje, jest określenie cechy produktu. Jest to na przykład „wydajna i responsywna strona internetowa”.

Drugi stopień to określenie korzyści dla klienta z posiadania danego towaru. Będzie to na przykład „strona internetowa, która będzie szybciej się ładować oraz będzie dostępna dla użytkowników urządzeń mobilnych”.

Trzeci stopień polega na wyobrażeniu sobie, jaka korzyść dla klienta płynie z drugiej korzyści. Mogą to być wartości bardziej praktyczne, jak “dzięki wydajnej stronie internetowej klienci nie będą się zniechęcać czekaniem, aż witryna się załaduje i przechodzić na stronę konkurencji” czy „coraz więcej moich klientów przegląda internet przy użyciu urządzeń mobilnych i powinni mieć możliwość wygodnego skorzystania z mojej strony”.

Potrafią to być także wartości nieco abstrakcyjne, np.: “dzięki nowoczesnej stronie internetowej będę postrzegany jako bardziej innowacyjny, nadążający za trendami i nowoczesny” lub „będę czuł się lepiej, wchodząc na stronę, która dobrze o mnie świadczy”.

Wszystkie szczeble drabiny

Dobry tekst sprzedażowy powinien mówić zarówno o cechach produktu, jak i obu rodzajach korzyści. Będzie to zatem „wydajna i dostępna dla urządzeń mobilnych strona internetowa”, która sprawi, że „klienci nie przejdą na stronę konkurencji, ponieważ moja strona zbyt długo się ładuje” lub „zdobędę nowych klientów, którzy przeglądają internet przy użyciu smartfonów”, i dalej: „nowa strona sprawi, że podkreślę innowacyjność swojej firmy”, jako tej, która „nadąża za duchem czasu, gdyż wie, jak ważne są teraz smartfony”. Przekaz o cesze produktu możemy dodatkowo wzmocnić, doprecyzowując, na jakiej technologii nasz produkt się opiera – np. „strona internetowa wykorzystująca HTML 5 i CSS 3”.

Potwierdzeniu cech produktu oraz korzyści płynących z jego użytkowania, służą na stronie internetowej testimoniale (rekomendacje klientów). Na dobrze zaprojektowanej stronie głównej usługodawcy zawsze znajdzie się miejsce na opinie zadowolonych użytkowników produktu.

Publikując testimoniale, warto skupić się na tym, jakie problemy rozwiązał nasz produkt, np. „dzięki nowej stronie, zdobywam więcej klientów przez internet”. Na stronie głównej powinny znaleźć się jednozdaniowe cytaty z dłuższych rekomendacji, które wskazują na realizację różnych potrzeb klientów. Najlepiej, by każdy z cytatów był podpisany imieniem i nazwiskiem lub także nazwą firmy zadowolonego klienta. Opinie podpisane jedynie imieniem wyglądają niewiarygodnie, jak gdyby napisane przez nas samych.

PODSUMOWANIE

  • dobry tekst sprzedażowy powinien opierać się na trafnym targetowaniu potencjalnych klientów. Pomaga w tym tworzenie person, czyli postaci projektowanych odbiorców produktu,
  • pisząc, wyobraźmy sobie potrzeby klientów. Mogą one być związane z brakiem czegoś lub potrzebą zmiany swojej sytuacji na lepszą,
  • powinniśmy określić jakim językiem posługuje się klient. Wiedzę o tym możemy czerpać z sugestii planerów słów kluczowych oraz z lektury forów, komentarzy i grup na Facebooku,
  • starajmy się maksymalnie upraszczać tekst, ponieważ nie można zakładać, że klient będzie rozumiał znane nam branżowe pojęcia,
  • skupiajmy się na korzyściach dla klienta, a nie tylko cechach produktu. Służyć do tego może technika ladderingu, która pozwala dotrzeć do motywacji zakupowych klientów. Dopiero dopełnieniem korzyści może być informacja o cechach produktu,
  • aby uzyskać potwierdzenie jakości naszego produktu, na stronie internetowej publikujmy Wybierajmy opinie, które napisane zostały językiem korzyści.

Tekst sprzedażowy jest kluczowy dla decyzji zakupowych klienta. Skupianie się na powyższych właściwościach tekstu, pomoże nam go stworzyć. Równie ważne jest jednak oczywiście to, by tekst był napisany poprawnie i kreatywnie. Ta część warsztatu jest jednak podstawową cechą każdego dobrego copywritera.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie... Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru...
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl
7 marca 2019

PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl

Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została... Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została wyróżniona za usługę VPS NVMe Biznes, co jest kolejnym potwierdzeniem pozycji lidera na polskim rynku hostingowym. Serwery VPS od nazwa.pl cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a wyróżnienie PC World jest odzwierciedleniem tego faktu. Na wysoką jakość usługi VPS NVMe Biznes składa się wiele czynników. Po pierwsze warto wspomnieć, że serwery VPS w nazwa.pl uruchamiane są na dyskach NVMe, które są do 10 razy szybsze niż nośniki SSD i nawet 100 razy wydajniejsze niż klasyczne dyski magnetyczne. To idealne rozwiązanie dla wymagających baz danych oraz aplikacji webowych. Ponadto wszystkie procesy poszczególnych użytkowników, którzy decydują się na wykorzystanie wirtualnego serwera, zachodzą niezależnie. Takie rozwiązanie pozwala w pełni na wykorzystanie gwarantowanych zasobów przydzielonych serwerowi VPS. Dla użytkowników kluczowa jest też szybkość działania usługi. W przypadku serwerów VPS, oprócz parametrów usługi i rodzaju dysku, dużą rolę odgrywa dostęp do wydajnej infrastruktury sieciowej oraz globalnych punktów wymiany ruchu. W nazwa.pl dostępny jest również intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia wykonanie najważniejszych czynności administracyjnych na serwerze VPS. Pozwala on na ponowne uruchomienie lub zatrzymanie maszyny wirtualnej, podgląd dzienników zdarzeń albo zmianę (przebudowę) zainstalowanego systemu operacyjnego. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć myszą...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.