Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Tagi: cechy copywriting opis produkt sprzedaż
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść?

Poznaj swojego klienta

Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych).

W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt.

W drugim przypadku nasz tekst będzie miał na celu namówienie klienta, by stworzył nową, lepszą stronę internetowej. Tu również możemy napotkać opór, jeśli klient nie widzi sensu zmiany strony, gdyż obecna jego zdaniem spełnia swoją funkcję.

Jak widać na powyższych przykładach, nasz tekst będzie musiał mieć zupełnie inny charakter w zależności od rodzaju projektowanego odbiorcy. Ponadto fakt, że zidentyfikujemy potrzebę klienta, nie oznacza automatycznie, że on sam jest przekonany o istnieniu tej potrzeby. Musimy mu ją niejako uświadomić i takie jest zadanie tekstu sprzedażowego.

Język dostosowany do klienta

Elementem tworzenia person jest także określenie, jakim językiem posługuje się klient. Nie należy zakładać, że jest on taki sam jak nasz. My znamy nasz produkt i branżę, przez co jesteśmy obeznani ze sposobem mówienia charakterystycznym dla danej dziedziny. Możemy posługiwać się specjalistycznym słownictwem, którego nasz klient nie będzie znał.

Jest to tzw. klątwa wiedzy — zaburzenie poznawcze polegające na tym, że gdy już posiądziemy pewną wiedzę, nie potrafimy wyobrazić sobie sytuacji, w której ktoś jest jej pozbawiony.

Zdarza się jednak, że stosujemy hermetyczny język celowo, aby wyjść w oczach klienta na bardziej profesjonalnych. Niestety jednak jest to rodzaj lekceważenia klienta.

Używając specjalistycznych pojęć lub marketingowej nowomowy nie zostaniemy wcale uznani za bardziej kompetentnych. Raczej zniechęcimy klienta, którego zrazi obce dla niego słownictwo.

Dlatego należy swój przekaz maksymalnie upraszczać. Pisząc tekst, zadawajmy sobie pytanie – czy dane słowo nie może zostać zastąpione prostszym? W upraszczaniu języka może nam pomóc na przykład narzędzie Jasnopis, które bada poziom skomplikowania tekstu.

Aby zbadać, jakiego języka używa klient, możemy posłużyć się narzędziami do proponowania słów kluczowych. Należą do nich Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Pozwolą one zorientować się, jakie słowa kluczowe powinniśmy zawrzeć w swoim tekście.

Inną metodą jest śledzenie grup dyskusyjnych na Facebooku, komentarzy pod wpisami i artykułami oraz przeglądanie forów związanych z naszą branżą. Dowiemy się wtedy, w jaki sposób o naszych i podobnych produktach mówią klienci.

Korzyść, nie cecha

Pisząc o danym produkcie, nie skupiajmy się tylko na cechach produktu, ale także na korzyściach, jakie płyną z niego dla klienta. Innymi słowami — nie piszmy jedynie o tym, „jaki jest produkt”, ale raczej „co daje on klientowi”.

Nie powinniśmy wychodzić z założenia, że klient wie, co dana cecha produktu może dla niego oznaczać. Skupmy się zatem na tym, jakie problemy klienta może rozwiązać skorzystanie z naszej oferty albo jaką wartość może wnieść do jego życia.

Aby poznać potrzeby klientów, warto zastosować technikę ladderingu (od ladder – ang. drabina). Dzięki niej dotrzemy do motywacji klienta dokonującego zakupu danego typu produktu.

Pierwszym stopniem w myśleniu o produkcie, na którym często się poprzestaje, jest określenie cechy produktu. Jest to na przykład „wydajna i responsywna strona internetowa”.

Drugi stopień to określenie korzyści dla klienta z posiadania danego towaru. Będzie to na przykład „strona internetowa, która będzie szybciej się ładować oraz będzie dostępna dla użytkowników urządzeń mobilnych”.

Trzeci stopień polega na wyobrażeniu sobie, jaka korzyść dla klienta płynie z drugiej korzyści. Mogą to być wartości bardziej praktyczne, jak “dzięki wydajnej stronie internetowej klienci nie będą się zniechęcać czekaniem, aż witryna się załaduje i przechodzić na stronę konkurencji” czy „coraz więcej moich klientów przegląda internet przy użyciu urządzeń mobilnych i powinni mieć możliwość wygodnego skorzystania z mojej strony”.

Potrafią to być także wartości nieco abstrakcyjne, np.: “dzięki nowoczesnej stronie internetowej będę postrzegany jako bardziej innowacyjny, nadążający za trendami i nowoczesny” lub „będę czuł się lepiej, wchodząc na stronę, która dobrze o mnie świadczy”.

Wszystkie szczeble drabiny

Dobry tekst sprzedażowy powinien mówić zarówno o cechach produktu, jak i obu rodzajach korzyści. Będzie to zatem „wydajna i dostępna dla urządzeń mobilnych strona internetowa”, która sprawi, że „klienci nie przejdą na stronę konkurencji, ponieważ moja strona zbyt długo się ładuje” lub „zdobędę nowych klientów, którzy przeglądają internet przy użyciu smartfonów”, i dalej: „nowa strona sprawi, że podkreślę innowacyjność swojej firmy”, jako tej, która „nadąża za duchem czasu, gdyż wie, jak ważne są teraz smartfony”. Przekaz o cesze produktu możemy dodatkowo wzmocnić, doprecyzowując, na jakiej technologii nasz produkt się opiera – np. „strona internetowa wykorzystująca HTML 5 i CSS 3”.

Potwierdzeniu cech produktu oraz korzyści płynących z jego użytkowania, służą na stronie internetowej testimoniale (rekomendacje klientów). Na dobrze zaprojektowanej stronie głównej usługodawcy zawsze znajdzie się miejsce na opinie zadowolonych użytkowników produktu.

Publikując testimoniale, warto skupić się na tym, jakie problemy rozwiązał nasz produkt, np. „dzięki nowej stronie, zdobywam więcej klientów przez internet”. Na stronie głównej powinny znaleźć się jednozdaniowe cytaty z dłuższych rekomendacji, które wskazują na realizację różnych potrzeb klientów. Najlepiej, by każdy z cytatów był podpisany imieniem i nazwiskiem lub także nazwą firmy zadowolonego klienta. Opinie podpisane jedynie imieniem wyglądają niewiarygodnie, jak gdyby napisane przez nas samych.

PODSUMOWANIE

  • dobry tekst sprzedażowy powinien opierać się na trafnym targetowaniu potencjalnych klientów. Pomaga w tym tworzenie person, czyli postaci projektowanych odbiorców produktu,
  • pisząc, wyobraźmy sobie potrzeby klientów. Mogą one być związane z brakiem czegoś lub potrzebą zmiany swojej sytuacji na lepszą,
  • powinniśmy określić jakim językiem posługuje się klient. Wiedzę o tym możemy czerpać z sugestii planerów słów kluczowych oraz z lektury forów, komentarzy i grup na Facebooku,
  • starajmy się maksymalnie upraszczać tekst, ponieważ nie można zakładać, że klient będzie rozumiał znane nam branżowe pojęcia,
  • skupiajmy się na korzyściach dla klienta, a nie tylko cechach produktu. Służyć do tego może technika ladderingu, która pozwala dotrzeć do motywacji zakupowych klientów. Dopiero dopełnieniem korzyści może być informacja o cechach produktu,
  • aby uzyskać potwierdzenie jakości naszego produktu, na stronie internetowej publikujmy Wybierajmy opinie, które napisane zostały językiem korzyści.

Tekst sprzedażowy jest kluczowy dla decyzji zakupowych klienta. Skupianie się na powyższych właściwościach tekstu, pomoże nam go stworzyć. Równie ważne jest jednak oczywiście to, by tekst był napisany poprawnie i kreatywnie. Ta część warsztatu jest jednak podstawową cechą każdego dobrego copywritera.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
nazwa.pl wyróżniona tytułem Laur Klienta 2024 | nazwa.pl
1 października 2024

nazwa.pl wyróżniona tytułem Laur Klienta 2024

Jakość, bezpieczeństwo dostarczanych rozwiązań oraz innowacyjność to cechy, dzięki którym nazwa.pl od lat cieszy się zaufaniem... Jakość, bezpieczeństwo dostarczanych rozwiązań oraz innowacyjność to cechy, dzięki którym nazwa.pl od lat cieszy się zaufaniem użytkowników i jest przez nich doceniana. Implementacja zaawansowanych technologii i indywidualne podejście do każdego Klienta sprawiły, że nasza spółka po raz kolejny została uhonorowana tytułem Laur Klienta. Szeroki zasięg Z dostarczanych przez nazwa.pl rozwiązań skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 usług hostingowych oraz ponad 1 000 000 certyfikatów SSL. Dzisiaj, dzięki globalnej ekspansji NetArt Group, którego częścią jest marka nazwa.pl, oferta firmy dociera do Klientów w niemal 100 krajach na świecie. Dynamiczny rozwój nazwa.pl, idący w parze z rosnącym zaufaniem użytkowników, znajduje potwierdzenie w licznych nagrodach. Jedną z nich jest Laur Klienta 2024. Kluczowe innowacje Klienci usług hostingowych, dostarczanych przez nazwa.pl, cenią sobie przede wszystkim szybkość działania ich witryn, stabilność i bezpieczeństwo. Technologia CloudHosting, opracowana przez nazwa.pl, to gwarancja wydajności, spełniająca oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Chmura obliczeniowa zapewnia najwyższy poziom stabilności pracy stron WWW i poczty e-mail, oferuje skalowalność zasobów oraz pozwala reagować na jakiekolwiek problemy w ułamkach sekund. Jest dodatkowo automatycznie zintegrowana z siecią CDN nazwa.pl, która skraca czas otwierania serwisów dzięki utrzymywaniu kopii ich elementów bliżej...
Globalna sieć CDN nazwa.pl dla użytkowników usług CloudHosting
9 sierpnia 2023

Globalna sieć CDN nazwa.pl dla użytkowników usług CloudHosting

Sieć CDN nazwa.pl zapewnia szybsze działanie stron umieszczonych na CloudHostingu nie tylko w Polsce i... Sieć CDN nazwa.pl zapewnia szybsze działanie stron umieszczonych na CloudHostingu nie tylko w Polsce i Europie, lecz także w Ameryce Północnej, Azji i Australii. Stwarza to nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie docierać ze swoimi usługami i towarami do klientów na całym świecie. Dodatkowo, dzięki węzłom w USA, sieć CDN nazwa.pl pozytywnie wpływa na pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarce Google. Content Delivery Network to sieć serwerów nazywanych węzłami, które rozmieszczone są w różnych strategicznych dla ruchu internetowego lokalizacjach i utrzymują w nich kopie elementów stron WWW. Dzięki poszczególnym węzłom CDN pliki, takie jak grafiki, skrypty czy arkusze stylów CSS, z których składa się witryna, znajdują się fizycznie bliżej użytkowników, którzy na nią wchodzą. W ten sposób sieć CDN nazwa.pl pośredniczy w komunikacji między osobą odwiedzającą daną stronę WWW a oryginalnym serwerem Automatyczna kompresja obrazów na stronach do formatu WebP Rozmiar wczytywanej witryny ma bardzo duże znaczenie, jeżeli chodzi o szybkość jej działania, a wpływają na niego głównie elementy graficzne. Zmniejszenie wielkości obrazów pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na wyświetlenie strony w przeglądarce. Właściciele serwisów internetowych, obsługiwanych na hostingu nazwa.pl, nie muszą samodzielnie zajmować się optymalizowaniem grafik. Wystarczy w CloudHosting Panel aktywować Kompresję do WebP, dzięki której obrazy na stronie będą automatycznie konwertowane do nowoczesnego formatu WebP, a ich rozmiar będzie dodatkowo dostosowywany do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym witryna jest wyświetlana...
Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW | nazwa.pl
21 lipca 2022

Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW należących do miast wojewódzkich

Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność... Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność. Chcąc promować jakieś wydarzenie lub miejsce, nie można zapominać o tym, że sukces takiej akcji zależy od skutecznego dotarcia z naszą informacją do osób zainteresowanych. Po okresie lockdownu i pandemicznego wyhamowania krajowej turystyki serwis tes2speed.com postanowił sprawdzić, jak rodzime miasta wojewódzkie starają się zachęcić do odwiedzenia nie tylko ich samych, ale i całego regionu. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Parafrazując to znane wszystkim przysłowie, można powiedzieć, że od tego, jak zaprezentujemy swoją ofertę, będzie zależeć jej sukces. W czasach, kiedy wszyscy jesteśmy mobilni, warto dbać o to, aby witryny działały sprawnie nie tylko na szerokopasmowych łączach światłowodowych, ale także w urządzeniach mobilnych. W przypadku tych ostatnich kluczowym elementem jest czas ładowania strony. To zrozumiałe, że webmaster z Gdańska może mieć kłopot ze sprawdzeniem, jak stworzony przez niego serwis WWW działa na przykład w Katowicach. I tu z pomocą przychodzi serwis test2speed.pl. Pozwala on przeprowadzić niezależne badanie szybkości dowolnej witryny z sześciu miast: z Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Poszczególne wyniki prezentowane są zbiorczo w tabeli, a na ich podstawie określana jest prędkość ładowania strony w Polsce. Podsumowanie zawiera podgląd badanej witryny i średnią wartość opóźnienia w połączeniu z serwerem, na którym ona działa (ping). Z każdego miasta, w oparciu o oprogramowanie Google bazujące na silniku Chrome oraz Lighthouse, przeprowadzany jest niezależny test, a każda badana witryna otrzymuje indywidualną ocenę swojej pracy. Dzięki przyjaznemu interfejsowi serwisu nawet mniej techniczni użytkownicy mogą zorientować się, czy ich strona działa wystarczająco szybko...
Działalność społeczna nazwa.pl
12 lipca 2022

Działalność społeczna nazwa.pl

Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie... Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. A właśnie ono jest tak samo ważne, jak zadowolenie klientów z oferowanych usług czy produktów. W nazwa.pl od zawsze byliśmy zaangażowani w kreowanie lepszej rzeczywistości społecznej. Z perspektywy czasu widzimy, że takie działania pozwoliły wyróżnić nas na tle innych podmiotów, nie tylko działających w branży IT. Prospołeczne działanie i zarządzanie wymaga od firmy, takiej jak nazwa.pl, dużej przejrzystości. Budowa dobrych relacji z otoczeniem jest równie ważna jak wiarygodność finansowa. O ile tę ostatnią bez trudu każdy może sprawdzić w dostępnych rejestrach, to kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu jest procesem postępującym w sposób ciągły i systematyczny, niedostępnym w żadnych spisach, ale pojawiającym się w świadomości klientów i pracowników. To ostatnie może wydać się dla nowicjuszy w temacie pewnym zaskoczeniem, ale w nazwa.pl doskonale wiemy, że społeczna odpowiedzialność stanowi jeden z ważniejszych elementów motywujących. Skoro firma jest zaangażowana, pracownicy czują się elementem tej istotnej aktywności. Nasze działania w tym zakresie doceniła Państwowa Inspekcja Pracy, nagradzając nazwa.pl za spełnianie najwyższych standardów w zakresie przestrzegania prawa pracy i tworzenie miejsca przyjaznego pracownikom. Cyfrowy rozwój Polski Chcąc wyróżnić podmioty, które w swoich działaniach również kierują się wartościami istotnymi z punktu widzenia ogółu społeczeństwa, co roku nazwa.pl przyznaje im swoje nagrody. To wyróżnienie, którym chcemy pokazać, że w otoczeniu biznesowym zauważamy firmy, podobnie jak my, kierujące się zasadami i zauważające to „coś więcej”, niż tylko liczbę obsługiwanych klientów czy cyfry na koncie bankowym...
jak używać kodów rabatowych i zniżek
21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie... Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać? E-mail marketing Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem. Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty. Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu? Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje)...
Czym jest Google Analytics? | nazwa.pl
4 października 2019

Czym jest Google Analytics?

Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala... Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala na zdobycie obszernej wiedzy na temat odwiedzających witrynę, co można z kolei wykorzystać do przynoszących wymierne korzyści zmian dotyczących funkcjonowania strony. Do czego jeszcze może posłużyć nam Google Analytics? Co to jest Google Analytics? Google Analytics to bezpłatne narzędzie, które możemy wykorzystać do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Aby zacząć z niego korzystać, musimy zainstalować wtyczkę monitorującą wejścia na stronę lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analytics otrzymamy dostęp do licznych raportów, takich jak: Raporty w czasie rzeczywistym, które informują o: - liczbie użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie, - źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę, - podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy. Raporty Odbiorcy, z których dowiemy się o: - ruchu na stronie, - liczbie nowych i powracających użytkowników, - liczbie sesji i odsłon oraz o średnim czasie sesji i współczynniku odrzuceń, - danych demograficznych i geograficznych użytkowników. Raporty Pozyskiwanie, gdzie poznamy: - źródła ruchu na stronie oraz powiązane z tym dodatkowe informacje...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.