Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 kwietnia 2020

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Tagi: marketing reklama
Czym jest storytelling

Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia. Nie jest to łatwa technika marketingowa i może nie przynosić początkowo spektakularnych efektów. W dłuższej perspektywie zwiększa jednak zainteresowanie marką i jej treściami. Na czym polega storytelling i jak możemy go stosować z korzyścią dla naszej firmy?

Co to jest storytelling?

Storytelling jako metoda marketingowa polega na wykorzystaniu opowieści dla promocji marki i jej produktów. Opowieść powinna składać się z połączonych w logiczną całość faktów budujących zajmującą i uporządkowaną historię. Dobrze, aby miała swoje przesłanie, powinna także posiadać pewien ładunek emocjonalny.

W storytellingu wykorzystywana jest ludzka skłonność do chęci budowania z otaczających nas informacji spójnej historii o świecie. Opowieści towarzyszyły nam od zarania dziejów i to one zawsze angażowały słuchaczy, a nie suche fakty.

Jest tak także dlatego, że opowieści w swojej ogólnej wymowie potrafią odnosić się do świata ludzkich wartości. W gruncie rzeczy są to historie o człowieku, nie o przytaczanych sytuacjach. Tworzą przez to poczucie wspólnoty, ponieważ każdy słuchacz może w opowieści znaleźć coś, co go dotyczy. Dlatego też zawsze jesteśmy głodni nowych historii i chętnie przyjmujemy je także od marek.

Dlaczego stosować storytelling?

  • Abstrakcyjne i złożone komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę

W opowieści można zawrzeć dużą liczbę faktów, które jednak będą dużo łatwiejsze do przyswojenia, niż gdybyśmy je przedstawili w „suchej” formie.

  • Skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia

Dobrze jest wykorzystywać storytelling, przytaczając przykłady zastosowań danych koncepcji. Wykorzystać to można np. przy opisie pomysłów nowych rozwiązań, do których stosowania chcemy namówić klientów.

  • Firma i jej produkty zyskują bardziej ludzki wymiar

Snucie opowieści dotyczącej związku pracowników lub klientów z marką jest znacznie bardziej przekonujące niż komunikaty marketingowe. Ponadto buduje więź z marką oraz poczucie wspólnoty z nią.

  • Historia wzbudza emocje

Dzięki użyciu schematów opowieści oraz bohaterów danych wydarzeń tworzymy angażującą historię. Odbiorca może identyfikować się z bohaterem, jego problemami oraz wyzwaniami, którym bohater musi sprostać.

Cechy dobrej opowieści

Aby opowieść była przekonująca i odpowiednio oddziaływała na emocje, powinna mieć pewne podstawowe cechy:

  • bohater

Bohater powinien być przynajmniej jeden. Należy przedstawić go w taki sposób, aby odbiorcy mogli się z nim solidaryzować. Decyduje to o ludzkim wymiarze opowieści. Postać bohatera dobrze jest skroić pod nasz target, aby był on jak najbliższy klientom.

  • problem do rozwiązania

Aby historia była dynamiczna, bohater powinien napotkać na jakieś wyzwanie. Jest to problem do rozwiązania. Postać znajduje się w sytuacji niekomfortowej, którą postanawia zmienić. Co prawda inicjatywa wychodzi od niego, ale z pomocą przychodzi mu nasz produkt, dzięki któremu zaczyna pokonywać trudności. Oczywiście ta droga niekoniecznie musi być łatwa, a nawet lepiej, by miała swoją dynamikę.

  • zakończenie

Opowieść kończy się opisem nowej, lepszej sytuacji bohatera. Doprowadza do niej poprzez swoje wysiłki oraz z pomocą naszej marki. Historię warto zakończyć wezwaniem do działania, które zachęci klientów, aby także oni zmienili swoją sytuację w sposób, w jaki to zrobił bohater opowieści.

Oczywiście są to tylko najważniejsze składniki historii i ich użycie wcale nie oznacza, że historia będzie udana. Należy ponadto w jej opowiadaniu posłużyć się umiejętnością kreowania postaci, tworzenia udanych dialogów oraz dobrze jest nasycić całość humorem czy dramatyzmem. Dzięki temu historia zapadnie w pamięć odbiorców i może skłonić ich do dokonania zakupu lub przysłuży się do identyfikacji z marką.

Jak opowiadać historię?

Nawet dobra historia sama w sobie może nie przynieść zadowalającego marketingowo rezultatu. Aby nasza opowieść przysłużyła się marce, należy spełnić pewne warunki:

  • Określenie targetu

Zanim zaczniemy opowiadać historię, powinniśmy zdecydować, kto będzie jej odbiorcą. Musi to być nasz potencjalny klient, którego jesteśmy w stanie zainteresować opowieścią i ostatecznie przekonać go do zakupu.

Określenie targetu jest ważne w przypadku każdych działań marketingowych, dlatego przystępując do snucia opowieści zapewne mamy to już za sobą. Historia jednak niekoniecznie musi być skierowana do szerokiego grona odbiorców. Możemy także naszą opowieść skierować do tylko jednej z person (postaci projektowanych klientów), podczas gdy dla pozostałych tworzyć inne opowieści.

  • Zdefiniowanie komunikatu

Storytelling w marketingu nie ma oczywiście na celu opowiadania jedynie zajmujących historii. Musi za nimi stać konkretny cel, którym jest zwiększenie sprzedaży lub budowa wizerunku marki.

Dlatego też musimy dokładnie wiedzieć, co chcemy przekazać naszą historią, zanim zaczniemy ją tworzyć. Celem może być przekonanie do zakupu usługi lub produktu, podpowiedzenie sposobu jego wykorzystania, działania PR-owe czy brandingowe. Ważne, aby sama opowieść nie przytłoczyła podstawowego przekazu.

  • Wybór wezwania do działania

Wiedząc już, jaki komunikat chcemy przekazać odbiorcom, powinniśmy zdefiniować, czego od nich oczekujemy. Wezwanie do działania jest komunikatem o treści, w uproszczeniu, „zrób to!”. W przypadku działań internetowych będzie to np. “kliknij przycisk poniżej, by dokonać zakupu”. Ważne, aby wezwanie do działania było czytelne i zrozumiałe, wyrażone jak najprościej i w trybie rozkazującym.

  • Wybór medium

Historię możemy opowiadać zarówno słowem, jak i za pomocą video, audio czy grafiki. W zależności od medium, które wybierzemy, będzie miała ona zupełnie inny kształt, przy czym bardzo ważnym aspektem w przekazywaniu naszej historii jest niezawodne działanie narzędzia, które będzie w tym celu wykorzystywane. CloudHosting oferowany przez nazwa.pl idealnie sprawdzi się zarówno jako rozwiązanie do publikacji naszego bloga, jak i do publikacji strony WWW. Niezależnie od kształtu historii – na pewno nie zmienią się jednak pierwsze trzy punkty naszej listy, forma opowieści nie może bowiem przysłonić projektowanej przez nas treści.

Do wyboru mamy różne rodzaje form treści, m.in.:

  • teksty blogowe,
  • teksty na stronie,
  • posty w social media,
  • case study,
  • video na YouTube lub w innego rodzaju streaming na stronie,

Gotowy do opowiadania historii?

Trzeba pamiętać, że gdy już opowiemy naszą historię, musimy postarać się o jej promocję. W tym celu należy udostępniać ją w social mediach czy promować za pomocą reklam, które będą przenosiły zainteresowanego czytelnika na naszą stronę internetową. Istotne jest, aby decydując się na stronę WWW, wybrać takiego dostawcę usług hostingowych, którego serwery zagwarantują nam co najmniej 99,9% dostępności tej strony w Internecie, tak jak ma to miejsce np. w przypadku usługi Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Wysoka dostępność strony WWW przekłada się bowiem jednoznacznie na zwiększenie liczby jej odbiorców.

Skuteczny storytelling wymaga co prawda posiadania pewnych umiejętności i dobrego planowania, ale korzyści ze stosowania tej techniki marketingowej są duże. Możemy skutecznie zaangażować odbiorcę i zapaść mu w pamięć ciekawą historią. To wszystko ma szansę przełożyć się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA | nazwa.pl
29 kwietnia 2024

Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA

Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu... Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu nierówne. Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z certyfikatów z szyfrowaniem ECDSA, które nie tylko skutecznie stoją na straży danych użytkowników witryn, lecz także zapewniają szybkie działanie stron i mniejsze obciążenie hostingu. Certyfikaty SSL pełnią bardzo ważną rolę w cyfrowym świecie. To dzięki nim nasze dane, w tym numery kart kredytowych i hasła do bankowości elektronicznej, są chronione przed przechwyceniem w trakcie transmisji przez osoby nieuprawnione. Mechanizm opiera się na zaszyfrowaniu połączenia pomiędzy użytkownikiem odwiedzającym witrynę a serwerem, na którym została ona umieszczona. Widząc skrót https:// w adresie strony WWW, odbiorca może mieć pewność, że taki serwis jest chroniony, a przesyłane w komunikacji z nim informacje, nawet jeśli trafiłyby w niepowołane ręce, będą praktycznie niemożliwe do odkodowania. Warto pamiętać, że bezpieczeństwo zastosowanego protokołu SSL zależy od algorytmu szyfrowania klucza. Różne poziomy bezpieczeństwa Zaprojektowany w 1977 roku algorytm RSA (Rivesta-Shamira-Adlemana), który nadal jest stosowany w celu zminimalizowania ryzyka jego złamania, wymaga długiego klucza. To niestety powoduje, że podczas jego użycia wzrasta wykorzystanie zasobów komputera, co może skutkować zmniejszeniem szybkości działania strony WWW. Z pomocą przychodzi nowoczesny certyfikat ECDSA, który nie dość, że jest wielokrotnie bezpieczniejszy, to dodatkowo jest wolny od wyżej wymienionej niedogodności...
Bez nich Internet nie byłby taki sam - nazwa.pl przyznała coroczne wyróżnienia.
18 stycznia 2023

Bez nich Internet nie byłby taki sam – nazwa.pl przyznała coroczne wyróżnienia.

Każdy wkład w innowacje technologiczne, propagowanie bezpieczeństwa informatycznego czy edukację związaną... Każdy wkład w innowacje technologiczne, propagowanie bezpieczeństwa informatycznego czy edukację związaną z IT to cegiełka budująca lepszą przyszłość naszego kraju. Instytucje i przedsiębiorstwa, które się do tego przyczyniają, powinny być doceniane i wyróżniane. Jak co roku spółka nazwa.pl nagrodziła podmioty, których działania pozytywnie przekładają się na cyfrowy rozwój Polski. W tym roku wyróżnienia zostały przyznane w czterech kategoriach: Ekspert Innowacji, Ekspert Bezpieczeństwa, Ekspert Edukacji oraz Ekspert Badań i Nauki. Ekspert Innowacji – Intel Corporation W kategorii Ekspert Innowacji tegorocznym laureatem wyróżnienia nazwa.pl została firma Intel Corporation, zajmująca się tworzeniem i dostarczaniem na rynek szybkich oraz wydajnych procesorów, niewątpliwie wyznaczając branżowe standardy w tej dziedzinie. Z innowacyjnymi rozwiązaniami Intel Corporation wszyscy z nas stykają się każdego dnia. Doceniliśmy je także my, decydując się na wykorzystanie najnowszych procesorów z serii Intel Xeon w setkach serwerów, które wspólnie tworzą chmurę nazwa.pl. Warto wspomnieć, że jednostki obliczeniowe dostarczane przez firmę Intel Corporation cechuje imponująca moc obliczeniowa, co ma niebagatelne znaczenie we wszystkich projektach wymagających szybkiego przetwarzania danych. Ekspert Bezpieczeństwa – CERT Polska Wyróżnienie w kategorii Ekspert Bezpieczeństwa zostało przez nas przyznane działającemu w strukturach NASK zespołowi CERT Polska. Jest to doświadczony i uznany podmiot, realizujący szereg działań z zakresu szeroko pojętego bezpieczeństwa informatycznego, ze szczególnym uwzględnieniem reagowania na poważne incydenty pojawiające się w Internecie...
Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP | nazwa.pl
22 marca 2022

Przyspiesz swoją stronę WWW, konwertując obrazki do WebP

Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych... Czy wiesz, że przeważająca większość czasu otwierania strony WWW przypada na przesyłanie zdjęć i innych elementów z serwera? Aby skrócić oczekiwanie na wczytanie Twojej strony, wystarczy że zmniejszysz ilość przesyłanych danych. Zacznij od kompresji obrazków do nowoczesnego formatu WebP i dostosowania ich do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości pięknie prezentują się na Twojej stronie, ale połowa użytkowników, odwiedzających ją, nigdy ich nie zobaczy, jeżeli czas oczekiwania na wczytanie będzie zbyt długi. Można jednak pogodzić posiadanie świetnie wyglądającego serwisu i szybkie wczytywanie strony WWW. Konwertuj zdjęcia do rozdzielczości ekranu użytkownika Przesyłane zdjęcia wyświetlają się na ekranie użytkowników Twojej strony w rozdzielczości nie większej niż pozwalają na to ich ekran i ustawienia wysokości oraz szerokości w kodzie HTML. Inaczej zdjęcie będzie się wyświetlało na smartfonie, a inaczej na dużym ekranie komputera. Im większa rozdzielczość grafiki, tym zajmuje ono więcej miejsca, a jego czas przesyłania jest dłuższy. Duży obrazek na urządzeniu użytkownika i tak zostanie przeskalowane do wielkości jego ekranu. Po co więc zapychać łącze i przesyłać więcej danych niż potrzeba? Korzystaj z nowoczesnego formatu zdjęć WebP Rozwój sieci Internet wymusił powstanie wielu formatów zapisu zdjęć, a każdy z nich miał przynieść nowe funkcjonalności i wyższy...
Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl
25 marca 2021

Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl

Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem... Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju rynku hostingowego stały się dyski Intel Optane, które obecnie są dostępne w Polsce tylko na serwerach nazwa.pl. Wielokrotne zwiększenie wydajności serwisów obsługiwanych przez nazwa.pl jest niezaprzeczalne. Czy można jednak przyspieszyć swoją stronę jeszcze bardziej? To możliwe, jeśli zaprojektujemy ją tak, by opierała się na nierelacyjnych bazach MongoDB. Zapraszam do artykułu, z którego dowiesz się, co można zyskać w przypadku połączenia Intel Optane z MongoDB. Czym się różni relacyjna baza danych od nierelacyjnej? Dla przypomnienia i utrwalenia warto zacząć od określenia różnic między bazami relacyjnymi a nierelacyjnymi (NoSQL). Jak działają relacyjne bazy danych? Bazy relacyjne, takie jak MariaDB, stosują dobrze znane podejście do magazynowania informacji. Jak widać na rysunku 1, dane są budowane i przetrzymywane w z góry założonym schemacie, stanowiącym ściśle określoną relację między obiektami. Budowę rozbudowanej relacyjnej bazy danych można porównać do drzewa, którego tabele to liście, a relacje między nimi przypominają gałęzie. Jak działają nierelacyjne bazy danych? Z drugiej strony rysunek 2 prezentuje bazy nierelacyjne, czyli np. wspomnianą już wcześniej MongoDB. Zauważyć można podstawową zmianę w postaci braku gałęzi między...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności | nazwa.pl
29 września 2020

Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności

Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail... Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail. Fałszywa korespondencja ma na celu wyłudzenie nienależnej opłaty za usługę utrzymania domeny, przejęcie numeru karty kredytowej oraz pozyskanie poufnych danych logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. W trosce o bezpieczeństwo swoich Klientów nazwa.pl niezwłocznie podjęła niezbędne działania w tym zakresie. Spółka ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które są rozsyłane m.in. do abonentów nazwa.pl. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości e-mail powoduje wczytanie strony WWW podobnej w wyglądzie do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel. Należy pamiętać, że w korespondencji e-mail nazwa.pl dotyczącej wygasania usług zawsze przesyłana jest proforma, która zawiera dane firmowe/osobowe klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają proformy z tymi danymi! To pozwala w bardzo prosty sposób odróżnić wiadomości prawdziwe od fałszywych i tym samym zabezpieczyć się przed działaniem oszustów. W celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z usług nazwa.pl, w dniu 2 października 2020 r. zostanie przeprowadzone wdrożenie autoryzacji dwuetapowej 2FA...
Program pocztowy Cloud mail w nowej odsłonie | nazwa.pl
26 sierpnia 2020

Dziękujemy Wam Klienci za pomoc w rozwoju Cloud Mail

Wsłuchując się w głosy Klientów, regularnie się rozwijamy, udoskonalając swoje usługi i wprowadzając najnowsze technologie... Wsłuchując się w głosy naszych Klientów, regularnie się rozwijamy, udoskonalając swoje usługi i wprowadzając najnowsze technologie. Tak jest też w przypadku programu pocztowego Cloud Mail, który wkroczył niedawno w nowy wymiar. Od połowy lipca Klienci nazwa.pl mogą korzystać z jego udoskonalonej wersji, która oferuje szereg udogodnień, zarówno w obszarze funkcjonalności, jak i technologii. Mimo że aplikacja dostępna jest od niedawna, od początku cieszy się dużym uznaniem i sympatią użytkowników. Mocno wzięliśmy sobie do serca uwagi naszych użytkowników korzystających z programu pocztowego przez WWW. Najnowsza jego odsłona charakteryzuje się nowoczesnym designem, przejrzystym i intuicyjnym interfejsem oraz szeregiem dodatkowych usprawnień. Cloud Mail zachował dotychczasowe funkcjonalności Active.office, które jednak znacznie udoskonaliliśmy i rozbudowaliśmy. Od momentu uruchomienia aplikacji, w odpowiedzi na zgłaszane nam oczekiwania, na bieżąco wprowadzamy w niej kolejne ulepszenia. Twój głos jest dla nas ważny W procesie rozwoju naszych usług zawsze wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów, dlatego specjalnie dla użytkowników aplikacji Cloud Mail, wprowadziliśmy w niej dodatkowe funkcjonalności. Możemy do nich zaliczyć między innymi wyszukiwarkę wiadomości, która pozwala zdefiniować zakres dat jako dodatkowy parametr procesu przeszukiwania folderu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(6)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(240)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.