Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 kwietnia 2020

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Tagi: marketing reklama
Czym jest storytelling

Storytelling, czyli opowiadanie historii związanych z marką, wymaga kreatywności, praktycznych umiejętności i doświadczenia. Nie jest to łatwa technika marketingowa i może nie przynosić początkowo spektakularnych efektów. W dłuższej perspektywie zwiększa jednak zainteresowanie marką i jej treściami. Na czym polega storytelling i jak możemy go stosować z korzyścią dla naszej firmy?

Co to jest storytelling?

Storytelling jako metoda marketingowa polega na wykorzystaniu opowieści dla promocji marki i jej produktów. Opowieść powinna składać się z połączonych w logiczną całość faktów budujących zajmującą i uporządkowaną historię. Dobrze, aby miała swoje przesłanie, powinna także posiadać pewien ładunek emocjonalny.

W storytellingu wykorzystywana jest ludzka skłonność do chęci budowania z otaczających nas informacji spójnej historii o świecie. Opowieści towarzyszyły nam od zarania dziejów i to one zawsze angażowały słuchaczy, a nie suche fakty.

Jest tak także dlatego, że opowieści w swojej ogólnej wymowie potrafią odnosić się do świata ludzkich wartości. W gruncie rzeczy są to historie o człowieku, nie o przytaczanych sytuacjach. Tworzą przez to poczucie wspólnoty, ponieważ każdy słuchacz może w opowieści znaleźć coś, co go dotyczy. Dlatego też zawsze jesteśmy głodni nowych historii i chętnie przyjmujemy je także od marek.

Dlaczego stosować storytelling?

  • Abstrakcyjne i złożone komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę

W opowieści można zawrzeć dużą liczbę faktów, które jednak będą dużo łatwiejsze do przyswojenia, niż gdybyśmy je przedstawili w „suchej” formie.

  • Skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia

Dobrze jest wykorzystywać storytelling, przytaczając przykłady zastosowań danych koncepcji. Wykorzystać to można np. przy opisie pomysłów nowych rozwiązań, do których stosowania chcemy namówić klientów.

  • Firma i jej produkty zyskują bardziej ludzki wymiar

Snucie opowieści dotyczącej związku pracowników lub klientów z marką jest znacznie bardziej przekonujące niż komunikaty marketingowe. Ponadto buduje więź z marką oraz poczucie wspólnoty z nią.

  • Historia wzbudza emocje

Dzięki użyciu schematów opowieści oraz bohaterów danych wydarzeń tworzymy angażującą historię. Odbiorca może identyfikować się z bohaterem, jego problemami oraz wyzwaniami, którym bohater musi sprostać.

Cechy dobrej opowieści

Aby opowieść była przekonująca i odpowiednio oddziaływała na emocje, powinna mieć pewne podstawowe cechy:

  • bohater

Bohater powinien być przynajmniej jeden. Należy przedstawić go w taki sposób, aby odbiorcy mogli się z nim solidaryzować. Decyduje to o ludzkim wymiarze opowieści. Postać bohatera dobrze jest skroić pod nasz target, aby był on jak najbliższy klientom.

  • problem do rozwiązania

Aby historia była dynamiczna, bohater powinien napotkać na jakieś wyzwanie. Jest to problem do rozwiązania. Postać znajduje się w sytuacji niekomfortowej, którą postanawia zmienić. Co prawda inicjatywa wychodzi od niego, ale z pomocą przychodzi mu nasz produkt, dzięki któremu zaczyna pokonywać trudności. Oczywiście ta droga niekoniecznie musi być łatwa, a nawet lepiej, by miała swoją dynamikę.

  • zakończenie

Opowieść kończy się opisem nowej, lepszej sytuacji bohatera. Doprowadza do niej poprzez swoje wysiłki oraz z pomocą naszej marki. Historię warto zakończyć wezwaniem do działania, które zachęci klientów, aby także oni zmienili swoją sytuację w sposób, w jaki to zrobił bohater opowieści.

Oczywiście są to tylko najważniejsze składniki historii i ich użycie wcale nie oznacza, że historia będzie udana. Należy ponadto w jej opowiadaniu posłużyć się umiejętnością kreowania postaci, tworzenia udanych dialogów oraz dobrze jest nasycić całość humorem czy dramatyzmem. Dzięki temu historia zapadnie w pamięć odbiorców i może skłonić ich do dokonania zakupu lub przysłuży się do identyfikacji z marką.

Jak opowiadać historię?

Nawet dobra historia sama w sobie może nie przynieść zadowalającego marketingowo rezultatu. Aby nasza opowieść przysłużyła się marce, należy spełnić pewne warunki:

  • Określenie targetu

Zanim zaczniemy opowiadać historię, powinniśmy zdecydować, kto będzie jej odbiorcą. Musi to być nasz potencjalny klient, którego jesteśmy w stanie zainteresować opowieścią i ostatecznie przekonać go do zakupu.

Określenie targetu jest ważne w przypadku każdych działań marketingowych, dlatego przystępując do snucia opowieści zapewne mamy to już za sobą. Historia jednak niekoniecznie musi być skierowana do szerokiego grona odbiorców. Możemy także naszą opowieść skierować do tylko jednej z person (postaci projektowanych klientów), podczas gdy dla pozostałych tworzyć inne opowieści.

  • Zdefiniowanie komunikatu

Storytelling w marketingu nie ma oczywiście na celu opowiadania jedynie zajmujących historii. Musi za nimi stać konkretny cel, którym jest zwiększenie sprzedaży lub budowa wizerunku marki.

Dlatego też musimy dokładnie wiedzieć, co chcemy przekazać naszą historią, zanim zaczniemy ją tworzyć. Celem może być przekonanie do zakupu usługi lub produktu, podpowiedzenie sposobu jego wykorzystania, działania PR-owe czy brandingowe. Ważne, aby sama opowieść nie przytłoczyła podstawowego przekazu.

  • Wybór wezwania do działania

Wiedząc już, jaki komunikat chcemy przekazać odbiorcom, powinniśmy zdefiniować, czego od nich oczekujemy. Wezwanie do działania jest komunikatem o treści, w uproszczeniu, „zrób to!”. W przypadku działań internetowych będzie to np. “kliknij przycisk poniżej, by dokonać zakupu”. Ważne, aby wezwanie do działania było czytelne i zrozumiałe, wyrażone jak najprościej i w trybie rozkazującym.

  • Wybór medium

Historię możemy opowiadać zarówno słowem, jak i za pomocą video, audio czy grafiki. W zależności od medium, które wybierzemy, będzie miała ona zupełnie inny kształt, przy czym bardzo ważnym aspektem w przekazywaniu naszej historii jest niezawodne działanie narzędzia, które będzie w tym celu wykorzystywane. CloudHosting oferowany przez nazwa.pl idealnie sprawdzi się zarówno jako rozwiązanie do publikacji naszego bloga, jak i do publikacji strony WWW. Niezależnie od kształtu historii – na pewno nie zmienią się jednak pierwsze trzy punkty naszej listy, forma opowieści nie może bowiem przysłonić projektowanej przez nas treści.

Do wyboru mamy różne rodzaje form treści, m.in.:

  • teksty blogowe,
  • teksty na stronie,
  • posty w social media,
  • case study,
  • video na YouTube lub w innego rodzaju streaming na stronie,

Gotowy do opowiadania historii?

Trzeba pamiętać, że gdy już opowiemy naszą historię, musimy postarać się o jej promocję. W tym celu należy udostępniać ją w social mediach czy promować za pomocą reklam, które będą przenosiły zainteresowanego czytelnika na naszą stronę internetową. Istotne jest, aby decydując się na stronę WWW, wybrać takiego dostawcę usług hostingowych, którego serwery zagwarantują nam co najmniej 99,9% dostępności tej strony w Internecie, tak jak ma to miejsce np. w przypadku usługi Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Wysoka dostępność strony WWW przekłada się bowiem jednoznacznie na zwiększenie liczby jej odbiorców.

Skuteczny storytelling wymaga co prawda posiadania pewnych umiejętności i dobrego planowania, ale korzyści ze stosowania tej techniki marketingowej są duże. Możemy skutecznie zaangażować odbiorcę i zapaść mu w pamięć ciekawą historią. To wszystko ma szansę przełożyć się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Zwiększamy dostępny transfer danych na serwerach CloudHosting i VPS | nazwa.pl
23 listopada 2023

Zwiększamy dostępny transfer danych na serwerach CloudHosting i VPS

Wraz z rozwojem działalności w Internecie zwiększa się zapotrzebowanie na zasoby. To, co na początku wydawało... Wraz z rozwojem działalności w Internecie zwiększa się zapotrzebowanie na zasoby. To, co na początku wydawało się w pełni wystarczające, dzisiaj może stać się przeszkodą na drodze do sukcesu. W nazwa.pl zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego znacząco zwiększyliśmy transfer danych dostępny na wybranych usługach CloudHosting oraz serwerach VPS. Jeszcze większy transfer danych Rozumiemy, że swoboda prowadzenia działalności w Internecie jest rzeczą bezcenną. Mając to na uwadze, niemal dwukrotnie zwiększyliśmy transfer danych dostępny na niektórych naszych usługach. Dla serwerów CloudHosting i CloudMail w opcji Biznes transfer został podniesiony z 3 TB do 5 TB, a w opcji Pro z 6 TB aż do 10 TB! Użytkownicy serwerów VPS mogą także cieszyć się wyższymi parametrami swoich usług. W przypadku VPS Start zwiększyliśmy transfer miesięczny z 3 TB do 5 TB, w VPS Biznes z 6 TB do 10 TB, a w planach VPS Pro i wyższych transfer miesięczny został zwiększony z 12 TB aż do 20 TB. Rosnące potrzeby Dostępny transfer określa, ile danych może być przesłanych z i do usługi w ciągu miesiąca. Zużywa się on wtedy, gdy na przykład ktoś przegląda Twój serwis WWW, czy też prowadzi z Tobą korespondencję e‑mail. Im większym zainteresowaniem cieszy się Twoja działalność w sieci, tym większego transferu potrzebujesz...
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty | nazwa.pl
29 marca 2023

Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty

Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych... Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych z Twoją pracą i życiem prywatnym. Ważne załączniki z pracy, ustalenia z kontrahentami czy też pierwsze zdjęcie Twojego dziecka mogą mieć wartość zarówno materialną, jak i sentymentalną. Warto więc, abyś – niezależnie od dostawcy poczty – przechowywał żelazną kopię swoich wiadomości za pomocą programu Mail Backup. Bez względu na to, czy korzystasz z darmowej poczty na jednym z portali internetowych, takich jak gmail.com, wp.pl, onet.pl, interia.pl itd., czy też wykupiłeś komercyjną usługę na przykład w nazwa.pl, powinieneś zadbać o wykonanie regularnych kopii zapasowych swojej skrzynki e-mail. Przypadkowe usunięcie jednej z wiadomości może zdarzyć się każdemu, dlatego warto robić ich kopie nawet co 5 minut. Zapewne żaden dostawca poczty nie zaoferuje Ci wykonywania backupów z tak dużą częstotliwością. Tworzenie kopii wiadomości e-mail Mail Backup to program instalowany na Twoim komputerze. Po ustaleniu przez Ciebie częstotliwości wykonywania kopii poczty będzie on łączył się z Twoją skrzynką e-mail przez protokół IMAP4 i zapisywał wiadomości na dysku sieciowym w nazwa.pl. Dane te jednak przed wysłaniem do nazwa.pl będą szyfrowane na Twoim komputerze za pomocą algorytmu AES-256, dzięki czemu jedynie Ty będziesz potrafił je odczytać. Kopia poczty może być wykonywana cyklicznie za pomocą harmonogramu zadań lub też na żądanie. Samodzielnie decydujesz o tym, jak często ma się to odbywać. W Modelu Abonamentowym do wykorzystania masz przestrzeń dyskową o powierzchni nawet 250 GB. Potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z nami...
Hosting nazwa.pl z niskim pingiem | nazwa.pl
15 marca 2022

Hosting nazwa.pl z niskim pingiem

Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT... Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT zwanej popularnie „pingiem”. Im mniejszy ping, tym przesyłanie plików jest szybsze, a serwisy wczytują się krócej. Kluczem do obniżenia pingu do strony WWW jest połączenie wielu punktów styku z ogólnopolskimi dostawcami łącz z jednoczesnym utrzymywaniem w tych lokalizacjach serwerów CDN. Wymiana ruchu w wielu polskich miastach Aż 80% czasu oczekiwania na wyświetlenie strony WWW wiąże się z przesyłaniem jej elementów składowych, dlatego bardzo ważne jest, aby dostawca hostingu posiadał jak najbardziej zoptymalizowaną sieć i dużo punktów styków z innymi operatorami. Ponadto punkty wymiany ruchu powinny być zlokalizowane nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce, aby informacje nie były niepotrzebnie przesyłane okrężną drogą. W przypadku nazwa.pl wymiana ruchu z największymi polskimi sieciami dostępowymi Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Vectra (Multimedia) realizowana jest w aż 6 największych polskich miastach. Dzięki wymianie ruchu z tymi sieciami w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu czas dostępu do sieci nazwa.pl jest równie szybki dla klientów łączących się z Sopotu i Zakopanego, co dla tych, którzy łączą się z Warszawy...
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl
2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Wraz z rozwojem technologii i popularyzacją Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze... Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić? Autentyczność i „ludzka twarz” marki W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek. Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska. „Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów...

150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt
26 marca 2019

150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt

Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy... Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie chronionych jest w ten sposób ponad 150 milionów domen. Niekomercyjny certyfikat Let’s Encrypt potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem, a przy tym jest całkowicie darmowy. Łatwa dostępność Wielu rejestratorów umożliwia od dłuższego czasu korzystanie z bezpłatnego Let’s Encrypt. Jest on inicjatywą organizacji pożytku publicznego - Internet Security Research Group (ISRG). Projekt ma szansę stale się rozwijać, m. in. dzięki dotacjom wielu znanych firm. Wśród sponsorów znajdują się giganci, tacy jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. W listopadzie 2018 roku do grona sponsorów tego projektu dołączył główny, polski dostawca usług hostingowych i rejestrator domen – nazwa.pl. Wspierając twórców certyfikatu Let’s Encrypt, nazwa.pl jako jedyna polska firma przyczyniła się do rozwoju tego niekomercyjnego rozwiązania, z którego w Polsce korzysta ponad 180 tys. rodzimych użytkowników – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Let’s Encrypt w Polsce Let’s Encrypt jest niezwykle popularny w Polsce. Rozwiązanie to plasuje się na drugim miejscu po komercyjnych certyfikatach nazwaSSL – zabezpieczających ponad 600 tys. domen. W przypadku certyfikatu Let’s Encrypt ta liczba szacowana jest na około 180...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.