Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Tagi: chat Facebook forum social media strona www
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl

Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić?

Autentyczność i „ludzka twarz” marki

W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek.

Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska.

„Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Opowiadaj o sobie

W komunikacji z klientami warto stosować techniki storytellingu. Dzięki nim abstrakcyjne komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę, a skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia.

Storytelling ma także znaczenie w kontekście nadawania marce bardziej ludzkiego wymiaru. Można go wykorzystać do opowiadania o historii firmy, przybliżania sylwetek jej założycieli i właścicieli, z podkreśleniem ich pasji czy zdradzania historii stojących za tworzeniem produktów. Sprawia to, że marka jest bardziej autentyczna i wzbudza emocje.

Storytelling w komunikacji online. W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Więcej na nazwa.pl.

W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Mogą stać się oni swego rodzaju ambasadorami marki, którzy przybliżają ją klientom, na swój sposób za nią ręcząc. Warto także pozwolić tworzyć treści i wypowiadać się samym pracownikom czy właśnie klientom.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Słuchaj głosu klientów

Ważne również, aby komunikacja marki nie była jednostronna. Głos klientów ma duże znaczenie i należy go uważnie słuchać oraz podkreślać, jak jest dla firmy ważny.

Można to zrobić, wykorzystując treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Zamieszczając na swoim profilu lub linkując content, który jest dziełem klientów, pokazujemy, że darzymy ich szacunkiem i uwagą. Co więcej, treści takie wzbogacają nasz profil oraz rozbudzają zainteresowanie marką i zaangażowanie klientów.

Aby zachęcić użytkowników do tworzenia contentu, można wykorzystać między innymi tagi, konkursy czy wyzwania (challange). Pobudzeni do generowania treści użytkownicy odczuwają większą więź z firmą oraz mogą udostępniać swój content, co bezpośrednio przekłada się na większy zasięg marki w social media.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Więcej na blogu nazwa.pl.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Można również zachęcać klientów do publikowania opinii poprzez ułatwienia w ich zamieszczaniu na stronie, a także wyraźnie prosić o recenzje. Wykorzystać do tego można mailingi, remarketing (tutaj reklamy z prośbą o ocenę produktów) czy posty w social media. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczenie opinii.

Wykorzystaj Messengera

Skuteczna obsługa klienta jest podstawą udanej komunikacji z użytkownikami. Coraz popularniejsze w tej dziedzinie są czaty, szczególnie Facebook Messenger. Ten sposób rozmowy z klientami jest dla nich bardzo wygodny oraz mniej zobowiązujący niż e-mail. Stosuje go wiele firm, m.in. nazwa.pl. Dzięki temu kanałowi kontaktu obecni i przyszli klienci nazwa.pl mogą zadawać różne intrygujące ich pytania związane z usługami hostingowymi, domenami czy certyfikatami SSL, a sama firma pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi użytkownikami.

Używając Messengera, warto pamiętać, aby zachować mniej formalny styl komunikacji niż w przypadku e-maili czy kontaktu telefonicznego. Czat jest dla użytkowników czymś w rodzaju rozmawiania ze znajomymi i właśnie jak znajomy może zachowywać się konsultant (oczywiście nie zwalnia to z konieczności bycia uprzejmym).

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem. Więcej na blogu nazwa.pl.

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem.

By zmniejszyć ilość pracy konsultantów oraz usprawnić proces obsługi klienta, warto także korzystać z chatbotów. Mogą one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a nawet pozwolić na złożenie zamówienia. Oczywiście, gdy nie są w stanie poradzić sobie z problemem klienta, przekierowują go do „żywego” konsultanta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Pomagaj poprzez forum

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami.

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Sposobem na to może być monitorowanie branżowych forów i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów. Łatwiejsze jest jednak stworzenie własnego forum, na którym można odpowiadać na pytania użytkowników.

Możemy je zorganizować na przykład w formie Q&A (pytań i odpowiedzi), pozwalając klientom na dzielenie się z innymi użytkownikami problemami związanymi z naszymi produktami oraz zadawanie pytań. Jest to okazja do udzielania im profesjonalnego wsparcia technicznego. Pokaże to naszą troskę o zadowolenie klientów.

Szczera i angażująca rozmowa

Aby w pełni wykorzystać możliwości komunikacji online, marka musi być aktywna i otwarta. W dobie social media sztywne „obwieszczanie” swoich przekazów straciło rację bytu. Obecnie trzeba rozumieć społeczność swoich klientów i szczerze z nimi rozmawiać.

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu.  Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu. Wykorzystując te możliwości, będziemy mogli stosunkowo małym kosztem zbudować, utrzymać i rozwijać społeczność, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Już jest majowy laureat konkursu nazwa.pl
9 czerwca 2025

Już jest majowy laureat konkursu nazwa.pl! Czas na Ciebie!

Mamy to! Kolejny zwycięzca miesiąca w tegorocznym konkursie nazwa.pl został wyłoniony! Jego nagroda to voucher... Mamy to! Kolejny zwycięzca miesiąca w tegorocznym konkursie nazwa.pl został wyłoniony! Jego nagroda to voucher na 4-dniowy pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem! Konkurs to nie tylko świetna zabawa, lecz także realna szansa na nagrody, które każdy z nas chciałby zdobyć! Także na Ciebie czekają nie tylko Nagrody Miesiąca, ale też nagrody gwarantowane i fantastyczne wakacje w Zakopanem jako Nagroda Główna! Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do rywalizacji, nie martw się! Konkurs trwa aż do końca września, co oznacza, że wciąż masz aż cztery szanse na wygraną. W każdym miesiącu wybieramy jednego najlepszego uczestnika, który zdobędzie 4–dniowy pobyt w Zakopanem. A dla największego zwycięzcy całego konkursu czeka 7‑dniowy urlop w tym samym ekskluzywnym miejscu! Jak dołączyć do konkursu? To prostsze, niż myślisz! Nie musisz robić nic skomplikowanego – musisz polecać usługi CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e-Sklep, CloudMail i Email Marketing swoim znajomym, klientom lub partnerom biznesowym. Wystarczy, że zarekomendujesz usługi firmom na łączną kwotę minimum 500 zł netto, a będziesz miał gwarantowaną nagrodę – voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób w hotelu Bachleda Kasprowy! Jeśli uda Ci się zdobyć najwyższą prowizję w danym miesiącu, nagroda będzie jeszcze bardziej ekskluzywna – 4 dni relaksu w tym samym luksusowym hotelu w Zakopanem. Na zwycięzcę całego konkursu czekają ekskluzywne wakacje w stolicy Tatr...
Email Marketing skuteczna wysyłka mailingów | nazwa.pl
19 grudnia 2024

Wyślij mailing za pomocą usługi Email Marketing

Email Marketing to usługa, która odmieni sposób, w jaki komunikujesz się z klientami. Została zaprojektowana... Email Marketing to usługa, która odmieni sposób, w jaki komunikujesz się z klientami. Została zaprojektowana z myślą nie tylko o przedsiębiorcach prowadzących sklepy internetowe czy firmy usługowe, lecz o wszystkich, którzy komunikują się przez Internet ze swoimi użytkownikami. Dzięki prostemu w obsłudze interfejsowi pozwala w pełni wykorzystać potencjał e-mail marketingu, oferując wszystko, co jest potrzebne, aby realizować mailingi zgodnie ze standardami. Nie bez znaczenia jest też fakt, że rozwiązanie umożliwia wysyłanie wiadomości nawet przez 16 serwerów, znacząco zwiększając ich dostarczalność. Sprawdź, jak usługa Email Marketing może wesprzeć Twój biznes. Szybka i skuteczna wysyłka każdego mailingu Email Marketing to usługa, która pomaga w prowadzeniu dowolnego biznesu. Umożliwia przygotowanie i wysyłanie estetycznych mailingów do dużej liczby odbiorców. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce budować profesjonalną i niezawodną komunikację ze swoimi klientami. Dzięki interfesjowi Mailer Panel nawet duże kampanie są wysyłane szybko i bez wysiłku. Wszystko działa tak, aby prowadzona komunikacja była wygodna i efektywna. Automatyzacja oszczędza czas Usługa Email Marketing pozwala zaplanować wysyłkę na konkretny dzień i godzinę, co jest przydatne chociażby przy okazji wprowadzania świątecznych promocji. Korespondencja zawsze dotrze do klientów w odpowiednim momencie, bez konieczności ręcznego uruchamiania mailingu. Oczywiście, każdą wiadomość można przetestować, aby sprawdzić, jak wygląda, zanim trafi do odbiorców. W zależności od opcji usługi każdy mailing jest realizowany nawet przez 16 serwerów...
CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW
5 września 2022

CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW

Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku... Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku 2022 roku może z niej korzystać każdy, niezależnie od tego, czy witryna umieszczona jest na serwerze VPS, dedykowanym czy po prostu w innej firmie hostingowej. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z operatorami Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Plus, Vectra (Multimedia) w sześciu największych miastach w Polsce i dostępowi do węzłów wymiany ruchu w Europie Zachodniej i USA sieć CDN nazwa.pl zapewnia lepsze czasy wczytywania stron oraz lepsze wyniki ich pozycjonowania. Szybkość dostarczania plików Content Delivery Network, w skrócie CDN, to sieć serwerów utrzymujących kopie elementów stron WWW w różnych lokalizacjach. Dzięki nim grafiki i arkusze stylów, czyli największe rozmiarowo dane, z których składa się witryna internetowa, znajdują się fizycznie bliżej użytkowników wchodzących na wybraną stronę. Krótsza odległość, jaką muszą przebyć pliki do przeglądarki, wpływa wprost na zmniejszenie ogólnego czasu potrzebnego na załadowanie strony. Gdy mieszkaniec Sopotu odwiedza witrynę umieszczoną na serwerze w Krakowie, która nie korzysta z CDN nazwa.pl, musi czekać, aż jej wszystkie elementy zostaną pobrane właśnie z Krakowa. Gdy ta sama strona będzie korzystać z CDN nazwa.pl, tworzące ją obrazki i arkusze stylów dostarczane będą do Sopotu z węzła w Gdańsku. Trasa przesyłania danych zmniejsza się w ten sposób o ponad 600 km, co przy rozbudowanej stronie WWW może skrócić czas jej wczytywania nawet o połowę! Pierwsza sieć CDN w Polsce Stworzenie pierwszej sieci CDN w Polsce to wielki sukces nazwa.pl. O rozpoczęciu prac nad jej budową informowaliśmy w grudniu 2018 roku. Realizowane od tego czasu wielomilionowe inwestycje pozwoliły na rozbudowę sieci, nie tylko lokalnie, ale i globalnie...
Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!
14 września 2021

Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!

Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu... Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu spółka uruchomiła promocję, w ramach której Klienci otrzymują kod rabatowy na rejestrację domeny za 1 zł. Korzystając z niego, mają możliwość wesprzeć jednocześnie piękną inicjatywę, gdyż każda z wpłaconych złotówek zostaje przekazana na pomoc dla najmłodszych Obywateli! #GramyRazem. Jakie są zasady akcji? Rejestrując domenę w nazwa.pl na kolejny okres abonamentowy, Klienci otrzymują mail z voucherem, dzięki któremu mogą zamówić nową domenę za symboliczną złotówkę. Wszystkie zgromadzone w ten sposób środki spółka przekazuje na konto WOŚP. „Jesteśmy dumni, że wspieramy jedną z największych polskich fundacji – Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – i wspólnie możemy pomagać potrzebującym. Zachęcamy naszych Klientów do udziału w akcji, a tym samym do rejestracji domen w nazwa.pl, bo dzięki temu każda złotówka z kolejnej domeny zostanie przelana na konto WOŚP. Jesteśmy częścią niesamowitej społeczności, jaką tworzy Orkiestra, działając na rzecz ratowania życia i zdrowia Polaków!” – mówi Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl. Nowa domena za 1 zł W ramach akcji nazwa.pl przekazuje kod rabatowy na rejestrację kolejnej domeny za symboliczną kwotę – 1 zł plus podatek VAT. Upoważnia on do zamówienia nowej domeny na okres 1 roku, niezależnie od wybranej końcówki. Klienci sami decydują, czy...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
freelancer - działalność gospodarcza
15 maja 2019

Czy freelancerowi opłaca się zakładać działalność gospodarczą?

Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i... Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i logo swojej działalności gospodarczej, dowiedz się, z czym wiąże się decyzja o jej założeniu. Jakie są korzyści z założenia działalności gospodarczej? 1. Masz większą szansę na zlecenie Nie da się ukryć, że klienci lubią, gdy freelancer prowadzi działalność gospodarczą. Znacznie ułatwia im to rozliczenia, nie wymaga podpisywania umów, płacenia za Ciebie podatku i wysyłania corocznego PIT-u. Na pewno Ci się zdarzyło, że firmy wypytują podczas negocjacji o możliwość rozliczenia poprzez fakturę, lub w samym opisie zlecenia jest taki wymóg. Trochę szkoda, jeśli z powodu braku działalności straciłbyś szansę zarobku na rzecz konkurencji… 2. Jesteś ubezpieczony Nawet jeśli korzystasz z płatnych wizyt lekarskich, życie bez ubezpieczenia zdrowotnego to nie najlepszy pomysł. Jeżeli trafisz do szpitala, nie będąc ubezpieczonym, ten wystawi Ci za leczenie pokaźny rachunek. Poza tym nie możesz korzystać z refundacji leków. Nie bez znaczenia jest także ubezpieczenie emerytalne. Alternatywą dla tego, które oferuje ZUS, jest oczywiście ubezpieczenie prywatne, które jednak wypłacane jest przez określoną ilość lat, nie bezterminowo...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.