Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 czerwca 2020

Jak komunikować się z klientami online

Tagi: chat Facebook forum social media strona www
Jak komunikować się z klientami online? | nazwa.pl

Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić?

Autentyczność i „ludzka twarz” marki

W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek.

Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska.

„Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Opowiadaj o sobie

W komunikacji z klientami warto stosować techniki storytellingu. Dzięki nim abstrakcyjne komunikaty uzyskują bardziej przystępną formę, a skomplikowane koncepcje stają się prostsze do zrozumienia.

Storytelling ma także znaczenie w kontekście nadawania marce bardziej ludzkiego wymiaru. Można go wykorzystać do opowiadania o historii firmy, przybliżania sylwetek jej założycieli i właścicieli, z podkreśleniem ich pasji czy zdradzania historii stojących za tworzeniem produktów. Sprawia to, że marka jest bardziej autentyczna i wzbudza emocje.

Storytelling w komunikacji online. W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Więcej na nazwa.pl.

W opowieści warto wykorzystać także postacie pracowników oraz klientów. Mogą stać się oni swego rodzaju ambasadorami marki, którzy przybliżają ją klientom, na swój sposób za nią ręcząc. Warto także pozwolić tworzyć treści i wypowiadać się samym pracownikom czy właśnie klientom.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Słuchaj głosu klientów

Ważne również, aby komunikacja marki nie była jednostronna. Głos klientów ma duże znaczenie i należy go uważnie słuchać oraz podkreślać, jak jest dla firmy ważny.

Można to zrobić, wykorzystując treści tworzone przez użytkowników (user generated content). Zamieszczając na swoim profilu lub linkując content, który jest dziełem klientów, pokazujemy, że darzymy ich szacunkiem i uwagą. Co więcej, treści takie wzbogacają nasz profil oraz rozbudzają zainteresowanie marką i zaangażowanie klientów.

Aby zachęcić użytkowników do tworzenia contentu, można wykorzystać między innymi tagi, konkursy czy wyzwania (challange). Pobudzeni do generowania treści użytkownicy odczuwają większą więź z firmą oraz mogą udostępniać swój content, co bezpośrednio przekłada się na większy zasięg marki w social media.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Więcej na blogu nazwa.pl.

Duże znaczenie mają także recenzje klientów. Wybrane rekomendacje warto zamieszczać na swojej stronie, ponieważ skłaniają one do skorzystania z oferty. Można również zachęcać klientów do publikowania opinii poprzez ułatwienia w ich zamieszczaniu na stronie, a także wyraźnie prosić o recenzje. Wykorzystać do tego można mailingi, remarketing (tutaj reklamy z prośbą o ocenę produktów) czy posty w social media. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczenie opinii.

Wykorzystaj Messengera

Skuteczna obsługa klienta jest podstawą udanej komunikacji z użytkownikami. Coraz popularniejsze w tej dziedzinie są czaty, szczególnie Facebook Messenger. Ten sposób rozmowy z klientami jest dla nich bardzo wygodny oraz mniej zobowiązujący niż e-mail. Stosuje go wiele firm, m.in. nazwa.pl. Dzięki temu kanałowi kontaktu obecni i przyszli klienci nazwa.pl mogą zadawać różne intrygujące ich pytania związane z usługami hostingowymi, domenami czy certyfikatami SSL, a sama firma pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi użytkownikami.

Używając Messengera, warto pamiętać, aby zachować mniej formalny styl komunikacji niż w przypadku e-maili czy kontaktu telefonicznego. Czat jest dla użytkowników czymś w rodzaju rozmawiania ze znajomymi i właśnie jak znajomy może zachowywać się konsultant (oczywiście nie zwalnia to z konieczności bycia uprzejmym).

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem. Więcej na blogu nazwa.pl.

Wykorzystując Messengera, musimy pamiętać o konieczności sprawnej odpowiedzi na pytania klientów. Pomóc w tym mogą autorespondery, które pozwalają poprosić klienta o chwilę oczekiwania na kontakt z konsultantem.

By zmniejszyć ilość pracy konsultantów oraz usprawnić proces obsługi klienta, warto także korzystać z chatbotów. Mogą one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a nawet pozwolić na złożenie zamówienia. Oczywiście, gdy nie są w stanie poradzić sobie z problemem klienta, przekierowują go do „żywego” konsultanta.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Pomagaj poprzez forum

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami.

Mimo popularności social media nadal częstym sposobem na zdobywanie informacji na temat produktów firm są dla użytkowników fora internetowe. Warto wykorzystać je w celu komunikowania się z klientami. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

Sposobem na to może być monitorowanie branżowych forów i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów. Łatwiejsze jest jednak stworzenie własnego forum, na którym można odpowiadać na pytania użytkowników.

Możemy je zorganizować na przykład w formie Q&A (pytań i odpowiedzi), pozwalając klientom na dzielenie się z innymi użytkownikami problemami związanymi z naszymi produktami oraz zadawanie pytań. Jest to okazja do udzielania im profesjonalnego wsparcia technicznego. Pokaże to naszą troskę o zadowolenie klientów.

Szczera i angażująca rozmowa

Aby w pełni wykorzystać możliwości komunikacji online, marka musi być aktywna i otwarta. W dobie social media sztywne „obwieszczanie” swoich przekazów straciło rację bytu. Obecnie trzeba rozumieć społeczność swoich klientów i szczerze z nimi rozmawiać.

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu.  Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi, pozwala osiągnąć także znacznie większą skuteczność marketingową, niż to było możliwe w erze przed nastaniem Internetu. Wykorzystując te możliwości, będziemy mogli stosunkowo małym kosztem zbudować, utrzymać i rozwijać społeczność, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Monitoring test2speed.com | nazwa.pl
4 czerwca 2025

Monitoring test2speed.com

Nawet krótka przerwa w działaniu strony WWW oznacza utratę klientów i przychodów. Aby pomóc wszystkim właścicielom... Nawet krótka przerwa w działaniu strony WWW oznacza utratę klientów i przychodów. Aby pomóc wszystkim właścicielom witryn internetowych, powstała nowa usługa – Monitoring test2speed.com. Pozwala ona w prosty sposób kontrolować dowolną stronę WWW i automatycznie testować jej dostępność i szybkość działania. Wyniki z monitoringu dostarczane są w czytelnych, regularnych raportach, dzięki którym użytkownicy mogą odpowiednio zareagować na potencjalne problemy ze stroną i hostingiem. Monitoring test2speed.com – z myślą o niezawodności Twojej witryny Monitoring test2speed.com to odpowiedź na potrzeby właścicieli stron, którzy nie chcą być zaskakiwani niedostępnością czy spadkiem wydajności swoich serwisów. Usługa powstała z myślą o osobach skupiających swoją działalność w Internecie – niezależnie od tego, czy prowadzą sklep online, czy promują usługi. Monitoring test2speed.com regularnie sprawdza dostępność wskazanej witryny i mierzy czas jej ładowania. Nie musisz samodzielnie analizować danych, bo wszystko, co najważniejsze, przychodzi do Ciebie e-mailem – w postaci raportu PDF, który jasno pokazuje, jak strona radziła sobie w ostatnich dniach. Natychmiastowe powiadomienia i dane online W przypadku wykrycia przez Monitoring test2speed.com niedostępności serwera użytkownik natychmiast otrzymuje powiadomienie e-mail oraz SMS. Dane z monitoringu są także na bieżąco dostępne online w Panelu Klienta, co pozwala szybko reagować na ewentualne problemy. Korzystając z usługi, zyskujesz więc przewagę – masz pełną kontrolę nad działaniem swojej strony i pewność, że kluczowe informacje są zawsze pod ręką...
Mattermost jako narzędzie do sprawnej komunikacji online | nazwa.pl
29 kwietnia 2025

Mattermost jako narzędzie do sprawnej komunikacji online

Właściwy przepływ informacji, szczególnie w miejscu pracy, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego... Właściwy przepływ informacji, szczególnie w miejscu pracy, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego funkcjonowania zespołu. W dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie praca zdalna jest codziennością, narzędzia do porozumiewania się są po prostu niezbędne. Mattermost od nazwa.pl doskonale realizuje takie zadanie. Poznaj szybkie i niezawodne oprogramowanie do prowadzenia komunikacji między użytkownikami, które dzięki nazwa.pl możesz mieć gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Narzędzie do komunikacji online Mattermost umożliwia efektywną komunikację w zespole, niezależnie od tego, gdzie znajdują się jego członkowie. Jedną z kluczowych zalet Mattermost w nazwa.pl jest jego gotowość do pracy od razu po aktywacji, bez konieczności przygotowywania serwera i żmudnej instalacji. Jedyne, co trzeba zrobić, to skonfigurować aplikację zgodnie z istniejącymi potrzebami w firmie. W tym miejscu warto podkreślić, że interfejs użytkownika jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu Mattermost jest łatwy w obsłudze nawet dla mniej doświadczonych osób. Wdrożenie tego narzędzia w firmie nie wymaga specjalnych szkoleń, co zwiększa efektywność pracy i pozwala dodatkowo obniżyć koszty jego uruchomienia. Możliwości Mattermost Aplikacja Mattermost oferuje szereg korzyści dla firm, które poszukują skutecznych narzędzi komunikacyjnych. Po pierwsze daje możliwość wymiany informacji w czasie rzeczywistym. Członkowie zespołu mogą szybko dzielić się pomysłami i podejmować wspólne decyzje. Całość odbywa się poprzez ogólnodostępne czaty...
WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
2 marca 2022

WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania... Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania treścią zwyczajnie zdominował rynek. Mówimy tu już nie tylko o blogach i małych stronach internetowych, ale również o dużych i rozbudowanych przedsięwzięciach e-commerce. Oferta nazwa.pl zawiera specjalną linię serwerów CloudHosting dostosowaną do wymogów stawianych przez WordPress. Zapewnia witrynom, budowanym w oparciu o ten CMS, bezkonkurencyjną szybkość, bezpieczeństwo oraz wysokie pozycjonowanie w Google. Gwarantowana moc obliczeniowa 4 vCPU (20 GHz), 8 GB pamięci RAM oraz 100 GB pojemności na start, za jedyne 100 zł rocznie! Brzmi nieźle? Skorzystaj z tej wyjątkowej na polskim rynku oferty. CMS WordPress – dla profesjonalistów i nowicjuszy Nazwa WordPress jest zapewne znana każdej osobie, która miała styczność z branżą internetową lub zarządzaniem biznesem w sieci. Ten CMS, początkowo stworzony jako oprogramowanie do prowadzenia blogów, dzięki możliwościom rozbudowy poprzez dodatkowe wtyczki, stał się prawdziwym „kombajnem”, z którego korzysta więcej niż nawet co trzecia strona internetowa dostępna w sieci. Za pomocą ponad 55 000 dodatków można indywidualnie dopasować praktycznie każdy element serwisu, włącznie z przekształceniem witryny w sklep internetowy. Panel zarządzania jest zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonym developerze, jak i osobie...
Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci | nazwa.pl
12 lipca 2021

Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci

Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów oraz obniżeniem się kosztów przechowywania danych, firmy pozyskują... Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów oraz obniżeniem się kosztów przechowywania danych, firmy pozyskują, przetwarzają i analizują coraz większe ilości informacji. W świecie analityki takie duże zbiory danych, nierzadko pochodzące z różnych miejsc, w tym także spoza organizacji, która je analizuje, określa się mianem Big Data. Na czym polega Big Data i jak jest obecnie wykorzystywana w biznesie? Co to jest Big Data? Big Data oznacza duże i złożone zbiory danych, których przetwarzanie wymaga wykorzystania skomplikowanych metod oraz specjalistycznych narzędzi. Samo pojęcie nie jest nowe, aczkolwiek w ostatnich czasie, w dobie dynamicznego rozwoju Internetu, ilość możliwych do przetwarzania danych wzrosła do olbrzymich rozmiarów. Dostęp do tylu informacji oznacza dla firm i instytucji szansę na pozyskanie bardzo dużych zasobów wiedzy, którą mogą użyć do realizacji swoich celów. Wiedzę tę wykorzystuje się także w badaniach naukowych. Big Data stanowią przy tym podstawę działania systemów uczenia maszynowego. Cechy Big Data Aby dane mogły zostać zaklasyfikowane do Big Data, musi cechować je: - Różnorodność – powinny być zbierane z wielu źródeł i w różnych formach. Będą to na przykład arkusze kalkulacyjne, e-maile, pliki multimedialne, wpisy w mediach społecznościowych czy dane pochodzące z urządzeń IoT (Internet of Things)...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1
14 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1

Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej... Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej strony proste w użyciu, a z drugiej – posiadające zaawansowane możliwości narzędzie ze świata PHP, szeroko dziś wykorzystywane nie tylko przez profesjonalistów. Kurs poprowadzi Tomasz Jaśniewski, programista i nauczyciel programowania z ponad 20-letnim doświadczeniem. W ramach serii „Composer na CloudHostingu nazwa.pl” zostaną zaprezentowane podstawowe zagadnienia dotyczące tego managera pakietów. Znajdą się wśród nich takie tematy, jak chociażby zarządzanie zależnościami w PHP czy też zasady deklarowania bibliotek. Wszystko realizowane będzie za pomocą prostych poleceń, wykonywanych bezpośrednio na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Pierwszy odcinek to przede wszystkim przedstawienie narzędzia, jakim jest Composer, do tego kilka istotnych wskazówek, dotyczących rozpoczęcia z nim pracy, a także wprowadzenie do Packagista, głównego repozytorium z publicznymi pakietami dla Composera...
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl
16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu... Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy? Jak działa crowdfunding Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach: - nagrody W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu. - kapitał Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.