Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Tagi: certyfikat SSL e-sklep
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e−commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu.

Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę.

Dobrze zbadaj rynek docelowy

Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca na nowy sklep, a rynek jest już dawno podzielony pomiędzy dużych, silnych graczy. W takim przypadku lepiej skupić się na jakiejś określonej specjalizacji. Możesz skoncentrować się na obsłudze wybranego segmentu rynku i tylko na wybranej grupie klientów. Dzięki temu łatwiej będzie Ci budować przekaz reklamowy.

Dobrze zbadaj rynek docelowy swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przykładowo, wejście na rynek nowego, internetowego sklepu sportowego sprzedającego bardzo szeroki asortyment może być dość trudne i kosztowne. Lepiej skupić się na wybranej grupie klientów i założyć np. sklep dla biegaczy, pływaków czy ze sprzętem do nurkowania.

Kolejną bardzo ważną rzeczą jest znajomość produktów i specyfiki branży, w której chcesz pracować. Wiele branż charakteryzuje się sezonowością – w niektórych okresach roku sprzedaż produktów jest znacząco większa niż w innych. Może warto np. zaopatrywać magazyn sklepu po sezonie, wówczas możesz liczyć na niższe ceny zakupu niż w jego szczycie. Niektóre produkty mają również swoją specyfikę dotyczącą np. magazynowania (przechowywanie w określonej temperaturze lub warunkach) czy obrotu – być może potrzebne jest jakieś specjalne pozwolenie?

Przydatne narzędzia do analizy rynku to:

  • Google Trends – trendy ilości wyszukiwanych fraz w Internecie,
  • TradeWatch – system do analizy produktów sprzedawanych na Allegro,
  • SimilarWeb – darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz sprawdzić skalę ruchu w konkurencyjnych sklepach,
  • Menedżer reklam Facebook – dzięki niemu możesz określić liczbę Twoich potencjalnych odbiorców (poprzez szczegółowe targetowanie),
  • Wyszukiwarka Google – ciekawe, darmowe narzędziem, za pomocą którego możesz sprawdzić zainteresowanie daną kategorią.

Zadbaj o zagadnienia prawne

Sklep internetowy nie może prawidłowo funkcjonować bez dobrze przygotowanej dokumentacji prawnej. Wśród niezbędnych dokumentów powinny się znaleźć:

Regulamin sklepu

Regulamin musi być zgodny z ustawą o prawach konsumenta i wytycznymi UOKiK. Źle przygotowany regulamin może okazać się bardzo niebezpieczny szczególnie, jeśli zawiera klauzule niedozwolone. W takiej sytuacji można otrzymać karę z urzędu lub pozew sądowy od klienta. Uwaga! Nie kopiuj regulaminu z innego sklepu, ponieważ każdy regulamin musi być zgodny z procesami obsługi i realizacji zamówień – na rynku nie ma dwóch takich samych firm i każda ma swoją specyfikę.

Dokumentacja RODO

W związku z obsługą zamówień klientów sklep gromadzi ich dane osobowe. Każdy zbiór danych osobowych wymaga odpowiedniego zabezpieczenia (technicznego) oraz przygotowania odpowiedniej dokumentacji określającej zasady wykorzystania tych danych. Jest to bardzo ważny element, ponieważ kary za ewentualne naruszenie przepisów są bardzo dotkliwe.

W ramach tej dokumentacji w szczególności należy zadbać o:

  • politykę bezpieczeństwa informacji,
  • instrukcje zarządzania systemem informatycznym,
  • rejestry (zdarzeń, osób uprawnionych do dostępu do danych itp.).

Polityka prywatności oraz polityka cookies

Polityka prywatności jest dokumentem przedstawiającym zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych. Polityka prywatności odpowiada za określenie, jakie dane o użytkownikach są zbierane na stronie internetowej; określa ich zakres i cel przetwarzania; zawiera wykaz podmiotów, którym udostępniane są dane, czy miejsca zamieszkania administratora danych.

Polityka plików „cookies” określa natomiast sposoby i cele przetwarzania ”ciasteczek” w przeglądarce oraz warunki uniemożliwienia takiego przetwarzania. Pliki „cookies” to małe pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową do komputera użytkownika. Dzięki nim strona może rozpoznać użytkownika podczas kolejnej wizyty. Celem plików cookies jest przechowywanie informacji, które usprawniają korzystanie ze stron i różnych usług internetowych.

Zasady obsługi reklamacji i zwrotów

Na stronie internetowej musisz poinformować klientów na temat zasad zwrotów i reklamacji:

  • w jaki sposób klient może dokonać zwrotu towaru,
  • jakie są warunki zwrotu,
  • jakie są ewentualne koszty,
  • w jakim okresie od zakupu można dokonać zwrotu,
  • sposób realizacji reklamacji (wymiana, naprawa),
  • czas realizacji reklamacji.

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu internetowego | nazwa.pl

Bardzo ważną rolę odgrywa oprogramowanie sklepu internetowego. Dobre oprogramowanie, dostosowane do Twoich potrzeb, może okazać się sprzymierzeńcem, a wadliwie działający system sprawiał będzie jedynie kłopoty, frustrację oraz utratę klientów, a przez to także pieniędzy.

Na rynku istnieje wiele gotowych systemów do zarządzania i prowadzenia sklepu. Jeśli jednak dysponujesz większym budżetem to równie dobrze możesz zamówić napisanie dedykowanego systemu „uszytego na miarę” do Twoich potrzeb.

Coraz więcej osób robi zakupy poprzez urządzenia mobilne, dlatego musisz zadbać o to, by sklep dobrze działał na smartfonach. Bardzo ważne jest również zakupienie certyfikatu SSL, który szyfruje połączenie i sprawia, że dane osobowe klienta oraz szczegóły zamówienia są przesyłane do sklepu w bezpieczny sposób.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści
  • Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl
  • Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
  • Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS

Zadbaj o opakowania produktów, politykę magazynową i dostawę

Jedną z kluczowych decyzji jaką należy podjąć, jest wybór systemu logistycznego i polityki magazynowej. Od tego jak zostanie zaplanowany ten element sklepu zależy często jego zyskowność. Koszty opakowania, magazynowania, transportu i szybkość obrotu towarów wpływają ostatecznie na wynik finansowy.

Opakowanie produktu to pierwsza rzecz, jaką zobaczy klient przy odbiorze produktu. Po tym, jak produkt jest zapakowany klient będzie oceniał Twój sklep. Dodatkowo, źle zapakowany produkt może ulec zniszczeniu, co znacząco wpływa na ilość reklamacji. Istotne jest również oznakowanie opakowania nazwą Twojego sklepu.

Przykład: Jeden z polskich sklepów internetowych sprzedających rowery miał problem, ponieważ kurierzy bardzo często rzucali paczkami i dochodziło do wielu uszkodzeń. Dzięki nadrukowaniu rysunku telewizora na każdym kartonowym opakowaniu liczba reklamacji spadła o ponad 2/3.

Ważny jest również wybrany model logistyczny – możliwe są tutaj różne rozwiązania:

  • Just-in-time – towar zamawiasz od producenta/dystrybutora, dopiero wówczas, gdy zamówi go klient. W tym przypadku trzeba się liczyć z dłuższym okresem realizacji zamówienia, ale nie ma konieczności ponoszenia kosztów utrzymania magazynu.
  • Just-in-time + magazyn – towar zamawiasz dopiero po zamówieniu go przez klienta, jednak część produktów, które częściej się sprzedają trzymasz w magazynie.
  • Magazyn – wszystkie produkty trzymasz w magazynie i zamawiasz je w większych ilościach lub poza sezonem, dzięki czemu korzystasz z niższych kosztów zakupu. Minusem jest to, że musisz zamrozić kapitał w towarze.
  • Dropshipping – w tym modelu towar do klienta wysyła dostawca. Dzięki temu paczka dotrze szybciej do klienta. Minusem jest to, że ponosisz pełną odpowiedzialność za cały proces dostawy i ewentualne problemy/niedociągnięcia dostawcy.

PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Z polityką magazynową wprost łączy się również dobór odpowiedniej formy dostawy. Możesz wybrać z kilku modeli, jak przesyłki kurierskie, a także listy lub paczki pocztowe.

Zadbaj o marketing i unikalną markę

Zadbaj o marketing i unikalną markę swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przed założeniem sklepu musisz kupić domenę internetową. Jeśli odniesiesz sukces, to znana marka będzie najcenniejszą rzeczą jaką posiadasz. Musisz dobrze zastanowić się, jak będzie nazywać się Twój sklep internetowy, z czym ta nazwa będzie się kojarzyć i jaką będzie niosła obietnicę dla klienta. Mając już wymyśloną nazwę możesz zastanowić się, czy nie zabezpieczyć jej prawnie poprzez rejestrację jako znaku towarowego. Na przestrzeni ostatnich kilku lat w Polsce były już dziesiątki przypadków, w których sklepy musiały zmieniać swoją nazwę, ponieważ nie miały do niej pełni praw, pomimo zarejestrowanej domeny. Dodatkowo, wielu producentów blokuje możliwość używania nazwy ich marki w nazwie sklepu internetowego.

Przykładowo: marka LEGO blokuje możliwość sprzedaży swoich produktów w sklepach, które używają jej marki w nazwie np. super-klocki-lego.pl.

Poza wymyśleniem unikalnej marki zastanów się również nad kanałami i sposobem komunikacji z klientami, miejscem i sposobem pozyskiwania nowych klientów oraz formą komunikatów, które chcesz przekazywać odbiorcom. Spróbuj przewidzieć, jaki będzie potrzebny budżet na działania marketingowe, w tym SEO oraz na ewentualne reklamy płatne w serwisach społecznościowych, czy Google Ads.

 

Artykuł powstał we współpracy z serwisem 6krokow.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Korzystaj z PHP 8.4 na swoim serwerze CloudHosting | nazwa.pl
28 stycznia 2025

Korzystaj z PHP 8.4 na swoim serwerze CloudHosting

Wybór odpowiedniej wersji PHP dla publikowanego w Internecie projektu to kluczowy krok w zapewnieniu bezpieczeństwa... Wybór odpowiedniej wersji PHP dla publikowanego w Internecie projektu to kluczowy krok w zapewnieniu bezpieczeństwa, wydajności i stabilności działania aplikacji. Zawsze warto korzystać z najnowszej wersji PHP, takiej jak PHP 8.4, którą można aktywować w CloudHosting Panel. W poniższym artykule przedstawiamy najważniejsze zalety PHP 8.4 i wyjaśniamy, dlaczego warto przejść na tę wersję. Warto korzystać z najnowszych wersji PHP Każda kolejna wersja PHP to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz przede wszystkim poprawa wydajności i bezpieczeństwa. Najnowsze wydania PHP przyzwyczaiły nas już do szybszego wykonywanie kodu, a tym samym krótszego czasu ładowania stron, które z nich korzystają. Dodatkowo, nowe wersje PHP zwiększają bezpieczeństwo witryn, eliminując luki znane z poprzednich wydań oraz mają dostępne wsparcie dla nowoczesnych funkcji umożliwiających korzystanie z bardziej efektywnych rozwiązań programistycznych. Nie inaczej jest w przypadku PHP 8.4, które wprowadza szereg usprawnień, czyniąc tę wersję bardzo atrakcyjną dla webmasterów. Zastosowany w PHP 8.4. mechanizm Typed Properties 3.0 znacząco ułatwia zarządzanie typami danych, pozwalając na ich lepszą walidację i kontrolę. Dodane usprawnienia w obsłudze asynchroniczności sprawiają, że aplikacje mogą działać szybciej przy mniejszym obciążeniu serwera. Większa optymalizacja operacji na tablicach w PHP 8.4 poprawia zarządzanie pamięcią i szybkość operacji na strukturach danych, a rozszerzone możliwości match pozwalają na jeszcze bardziej przejrzyste i elastyczne budowanie kodu. Jak aktywować PHP 8.4 na swoim hostingu? Aby skorzystać z PHP 8.4 na swoim serwerze w nazwa.pl, wystarczy zmienić aktywną wersję PHP w CloudHosting Panel. W tym celu zaloguj się na stronie...
Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
11 maja 2021

Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW... Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW. Niezależnie czy to blog, sklep, galeria, czy strona firmowa, korzyści z posiadania CloudHostingu z CDN w nazwa.pl odczujesz od razu. Jeżeli po przeniesieniu stwierdzisz, że Twoja strona nie działa szybciej niż przed migracją, gwarantujemy, że zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na usługę w nazwa.pl. Gwarancja zwrotu środków wynosi aż 30 dni od daty zakupu nowego serwera! Klienci, którzy wybierają nazwa.pl jako swojego dostawcę usług hostingowych, doceniają przede wszystkim fakt, że na serwerach nazwa.pl ich strony WWW oraz poczta e-mail działają po prostu szybciej niż u konkurencji. Jest to zasługa nowoczesnej technologii CloudHosting, czyli hostingu w chmurze, nowoczesnych serwerów z procesorami działającymi z szybkością 5 GHz, serwerów bazodanowych wykorzystujących najszybsze na rynku dyski Optane, magazynów danych Redis i Memcached oraz sieci dystrybucji treści CDN nazwa.pl z serwerami utrzymującymi kopie elementów stron WWW w wielu miejscach w Polsce i na świecie. Dlaczego strony WWW na nazwa.pl działają szybciej? Dzięki zastosowaniu szybkich procesorów 5 GHz strony takich systemów, jak WordPress czy PrestaShop, generują się z maksymalną szybkością, a dodatkowo akcelerowane są za pomocą magazynów Redis i Memcached. Ponieważ sercem każdej nowoczesnej aplikacji są dane utrzymywane w bazie danych, to zastosowanie dysków Optane w serwerach MariaDB przyspiesza wiele operacji nawet dziesięciokrotnie...
PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl
14 grudnia 2020

PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl

Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem... Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem „trzynaście”, to warto z niej korzystać, bo działa szybciej niż wszystkie poprzednie wydania. Zmieniona organizacja indeksów umożliwia ponadto przechowywanie danych w dużo mniejszych indeksach B-drzewa niż wcześniej, a udoskonalone wsparcie dla JSON jeszcze bardziej ułatwi pisanie aplikacji. PostgreSQL dzięki wielu zaawansowanym funkcjom, niedostępnym w innych silnikach bazodanowych, wybierany jest często przez doświadczonych developerów do budowania zaawansowanych projektów przetwarzających duże ilości danych. Wydanie nowej, bardziej wydajnej wersji PostgreSQL, z nowymi funkcjonalnościami, jeszcze mocniej utwierdzi twórców aplikacji w wyborze tego rozwiązania. Jeżeli zaliczasz się do nich, to z pewnością powinieneś się zainteresować nową wersją tej bazy, udostępnioną właśnie na hostingu w chmurze w nazwa.pl. Mniejsze indeksy B-drzewa Jedną z najważniejszych nowych funkcji i ulepszeń najnowszej „trzynastki” jest oszczędność miejsca i wzrost wydajności dzięki deduplikacji wpisów indeksu B-drzewa. Indeks B-drzewa jest najczęściej używanym indeksem w PostgreSQL, stosowanym domyślnie przy wykonywaniu polecenia „CREATE INDEX”. Ogólna zasada jest taka, że ​​mniejsze indeksy B-drzewa zajmują mniej miejsca na dysku oraz w pamięci RAM, dzięki czemu można je szybciej przeszukiwać. Oszczędność ta jest możliwa dzięki wyjątkowej funkcjonalności przechowywania zduplikowanych wpisów w indeksie. Dla każdego zestawu danych ta oszczędność może być różna – w naszym przypadku, który testowaliśmy, wielkość indeksów była średnio o 1/3 mniejsza, co przełożyło się na prawie dwa razy szybsze działanie...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności | nazwa.pl
29 września 2020

Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności

Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail... Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail. Fałszywa korespondencja ma na celu wyłudzenie nienależnej opłaty za usługę utrzymania domeny, przejęcie numeru karty kredytowej oraz pozyskanie poufnych danych logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. W trosce o bezpieczeństwo swoich Klientów nazwa.pl niezwłocznie podjęła niezbędne działania w tym zakresie. Spółka ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które są rozsyłane m.in. do abonentów nazwa.pl. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości e-mail powoduje wczytanie strony WWW podobnej w wyglądzie do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel. Należy pamiętać, że w korespondencji e-mail nazwa.pl dotyczącej wygasania usług zawsze przesyłana jest proforma, która zawiera dane firmowe/osobowe klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają proformy z tymi danymi! To pozwala w bardzo prosty sposób odróżnić wiadomości prawdziwe od fałszywych i tym samym zabezpieczyć się przed działaniem oszustów. W celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z usług nazwa.pl, w dniu 2 października 2020 r. zostanie przeprowadzone wdrożenie autoryzacji dwuetapowej 2FA...
formularz kontaktowy na stronie
30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z... Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek. Ninja Forms Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów. Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości. 1. Instalacja wtyczki - najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ, - wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”, - kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ. 2. Tworzenie pierwszego formularza - najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY, - aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, - kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)...
Instagram w e-commerce
29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można... Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook. Instagram vs Facebook Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam? Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.