Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Tagi: certyfikat SSL e-sklep
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e−commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu.

Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę.

Dobrze zbadaj rynek docelowy

Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca na nowy sklep, a rynek jest już dawno podzielony pomiędzy dużych, silnych graczy. W takim przypadku lepiej skupić się na jakiejś określonej specjalizacji. Możesz skoncentrować się na obsłudze wybranego segmentu rynku i tylko na wybranej grupie klientów. Dzięki temu łatwiej będzie Ci budować przekaz reklamowy.

Dobrze zbadaj rynek docelowy swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przykładowo, wejście na rynek nowego, internetowego sklepu sportowego sprzedającego bardzo szeroki asortyment może być dość trudne i kosztowne. Lepiej skupić się na wybranej grupie klientów i założyć np. sklep dla biegaczy, pływaków czy ze sprzętem do nurkowania.

Kolejną bardzo ważną rzeczą jest znajomość produktów i specyfiki branży, w której chcesz pracować. Wiele branż charakteryzuje się sezonowością – w niektórych okresach roku sprzedaż produktów jest znacząco większa niż w innych. Może warto np. zaopatrywać magazyn sklepu po sezonie, wówczas możesz liczyć na niższe ceny zakupu niż w jego szczycie. Niektóre produkty mają również swoją specyfikę dotyczącą np. magazynowania (przechowywanie w określonej temperaturze lub warunkach) czy obrotu – być może potrzebne jest jakieś specjalne pozwolenie?

Przydatne narzędzia do analizy rynku to:

  • Google Trends – trendy ilości wyszukiwanych fraz w Internecie,
  • TradeWatch – system do analizy produktów sprzedawanych na Allegro,
  • SimilarWeb – darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz sprawdzić skalę ruchu w konkurencyjnych sklepach,
  • Menedżer reklam Facebook – dzięki niemu możesz określić liczbę Twoich potencjalnych odbiorców (poprzez szczegółowe targetowanie),
  • Wyszukiwarka Google – ciekawe, darmowe narzędziem, za pomocą którego możesz sprawdzić zainteresowanie daną kategorią.

Zadbaj o zagadnienia prawne

Sklep internetowy nie może prawidłowo funkcjonować bez dobrze przygotowanej dokumentacji prawnej. Wśród niezbędnych dokumentów powinny się znaleźć:

Regulamin sklepu

Regulamin musi być zgodny z ustawą o prawach konsumenta i wytycznymi UOKiK. Źle przygotowany regulamin może okazać się bardzo niebezpieczny szczególnie, jeśli zawiera klauzule niedozwolone. W takiej sytuacji można otrzymać karę z urzędu lub pozew sądowy od klienta. Uwaga! Nie kopiuj regulaminu z innego sklepu, ponieważ każdy regulamin musi być zgodny z procesami obsługi i realizacji zamówień – na rynku nie ma dwóch takich samych firm i każda ma swoją specyfikę.

Dokumentacja RODO

W związku z obsługą zamówień klientów sklep gromadzi ich dane osobowe. Każdy zbiór danych osobowych wymaga odpowiedniego zabezpieczenia (technicznego) oraz przygotowania odpowiedniej dokumentacji określającej zasady wykorzystania tych danych. Jest to bardzo ważny element, ponieważ kary za ewentualne naruszenie przepisów są bardzo dotkliwe.

W ramach tej dokumentacji w szczególności należy zadbać o:

  • politykę bezpieczeństwa informacji,
  • instrukcje zarządzania systemem informatycznym,
  • rejestry (zdarzeń, osób uprawnionych do dostępu do danych itp.).

Polityka prywatności oraz polityka cookies

Polityka prywatności jest dokumentem przedstawiającym zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych. Polityka prywatności odpowiada za określenie, jakie dane o użytkownikach są zbierane na stronie internetowej; określa ich zakres i cel przetwarzania; zawiera wykaz podmiotów, którym udostępniane są dane, czy miejsca zamieszkania administratora danych.

Polityka plików „cookies” określa natomiast sposoby i cele przetwarzania ”ciasteczek” w przeglądarce oraz warunki uniemożliwienia takiego przetwarzania. Pliki „cookies” to małe pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową do komputera użytkownika. Dzięki nim strona może rozpoznać użytkownika podczas kolejnej wizyty. Celem plików cookies jest przechowywanie informacji, które usprawniają korzystanie ze stron i różnych usług internetowych.

Zasady obsługi reklamacji i zwrotów

Na stronie internetowej musisz poinformować klientów na temat zasad zwrotów i reklamacji:

  • w jaki sposób klient może dokonać zwrotu towaru,
  • jakie są warunki zwrotu,
  • jakie są ewentualne koszty,
  • w jakim okresie od zakupu można dokonać zwrotu,
  • sposób realizacji reklamacji (wymiana, naprawa),
  • czas realizacji reklamacji.

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu

Zadbaj o oprogramowanie i bezpieczeństwo sklepu internetowego | nazwa.pl

Bardzo ważną rolę odgrywa oprogramowanie sklepu internetowego. Dobre oprogramowanie, dostosowane do Twoich potrzeb, może okazać się sprzymierzeńcem, a wadliwie działający system sprawiał będzie jedynie kłopoty, frustrację oraz utratę klientów, a przez to także pieniędzy.

Na rynku istnieje wiele gotowych systemów do zarządzania i prowadzenia sklepu. Jeśli jednak dysponujesz większym budżetem to równie dobrze możesz zamówić napisanie dedykowanego systemu „uszytego na miarę” do Twoich potrzeb.

Coraz więcej osób robi zakupy poprzez urządzenia mobilne, dlatego musisz zadbać o to, by sklep dobrze działał na smartfonach. Bardzo ważne jest również zakupienie certyfikatu SSL, który szyfruje połączenie i sprawia, że dane osobowe klienta oraz szczegóły zamówienia są przesyłane do sklepu w bezpieczny sposób.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści
  • Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl
  • Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
  • Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS

Zadbaj o opakowania produktów, politykę magazynową i dostawę

Jedną z kluczowych decyzji jaką należy podjąć, jest wybór systemu logistycznego i polityki magazynowej. Od tego jak zostanie zaplanowany ten element sklepu zależy często jego zyskowność. Koszty opakowania, magazynowania, transportu i szybkość obrotu towarów wpływają ostatecznie na wynik finansowy.

Opakowanie produktu to pierwsza rzecz, jaką zobaczy klient przy odbiorze produktu. Po tym, jak produkt jest zapakowany klient będzie oceniał Twój sklep. Dodatkowo, źle zapakowany produkt może ulec zniszczeniu, co znacząco wpływa na ilość reklamacji. Istotne jest również oznakowanie opakowania nazwą Twojego sklepu.

Przykład: Jeden z polskich sklepów internetowych sprzedających rowery miał problem, ponieważ kurierzy bardzo często rzucali paczkami i dochodziło do wielu uszkodzeń. Dzięki nadrukowaniu rysunku telewizora na każdym kartonowym opakowaniu liczba reklamacji spadła o ponad 2/3.

Ważny jest również wybrany model logistyczny – możliwe są tutaj różne rozwiązania:

  • Just-in-time – towar zamawiasz od producenta/dystrybutora, dopiero wówczas, gdy zamówi go klient. W tym przypadku trzeba się liczyć z dłuższym okresem realizacji zamówienia, ale nie ma konieczności ponoszenia kosztów utrzymania magazynu.
  • Just-in-time + magazyn – towar zamawiasz dopiero po zamówieniu go przez klienta, jednak część produktów, które częściej się sprzedają trzymasz w magazynie.
  • Magazyn – wszystkie produkty trzymasz w magazynie i zamawiasz je w większych ilościach lub poza sezonem, dzięki czemu korzystasz z niższych kosztów zakupu. Minusem jest to, że musisz zamrozić kapitał w towarze.
  • Dropshipping – w tym modelu towar do klienta wysyła dostawca. Dzięki temu paczka dotrze szybciej do klienta. Minusem jest to, że ponosisz pełną odpowiedzialność za cały proces dostawy i ewentualne problemy/niedociągnięcia dostawcy.

PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Dropshipping — sposób na sklep internetowy bez magazynu

Z polityką magazynową wprost łączy się również dobór odpowiedniej formy dostawy. Możesz wybrać z kilku modeli, jak przesyłki kurierskie, a także listy lub paczki pocztowe.

Zadbaj o marketing i unikalną markę

Zadbaj o marketing i unikalną markę swojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Przed założeniem sklepu musisz kupić domenę internetową. Jeśli odniesiesz sukces, to znana marka będzie najcenniejszą rzeczą jaką posiadasz. Musisz dobrze zastanowić się, jak będzie nazywać się Twój sklep internetowy, z czym ta nazwa będzie się kojarzyć i jaką będzie niosła obietnicę dla klienta. Mając już wymyśloną nazwę możesz zastanowić się, czy nie zabezpieczyć jej prawnie poprzez rejestrację jako znaku towarowego. Na przestrzeni ostatnich kilku lat w Polsce były już dziesiątki przypadków, w których sklepy musiały zmieniać swoją nazwę, ponieważ nie miały do niej pełni praw, pomimo zarejestrowanej domeny. Dodatkowo, wielu producentów blokuje możliwość używania nazwy ich marki w nazwie sklepu internetowego.

Przykładowo: marka LEGO blokuje możliwość sprzedaży swoich produktów w sklepach, które używają jej marki w nazwie np. super-klocki-lego.pl.

Poza wymyśleniem unikalnej marki zastanów się również nad kanałami i sposobem komunikacji z klientami, miejscem i sposobem pozyskiwania nowych klientów oraz formą komunikatów, które chcesz przekazywać odbiorcom. Spróbuj przewidzieć, jaki będzie potrzebny budżet na działania marketingowe, w tym SEO oraz na ewentualne reklamy płatne w serwisach społecznościowych, czy Google Ads.

 

Artykuł powstał we współpracy z serwisem 6krokow.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Pokochaj komunikację e-mail ze swoimi klientami | nazwa.pl
13 marca 2025

Pokochaj komunikację e-mail ze swoimi klientami

Tym, co sprawia, że firmy są dla swoich klientów czymś więcej niż tylko dostawcami towarów lub usług, jest... Tym, co sprawia, że firmy są dla swoich klientów czymś więcej niż tylko dostawcami towarów lub usług, jest relacja – czasami osobista, ale zawsze regularna i koniecznie pełna zaangażowania. W dzisiejszym świecie taka relacja powstaje właśnie dzięki e-mailom. To nie tylko prosty sposób na kontakt, lecz także na pokazanie, że firma myśli o swoich klientach i chce być blisko nich. Właśnie dlatego warto pokochać komunikację e-mail – to przyjemny i skuteczny sposób na budowanie więzi, które pozostaną na długo. Doskonałym narzędziem do tego jest Mailer Panel. Mailer Panel buduje zaufanie u Twoich klientów Mailer Panel to rozwiązanie, które zmienia sposób patrzenia na email marketing. Z jego pomocą każda firma, w tym Twoja, może łatwo i szybko dotrzeć do swoich klientów. Co sprawia, że Mailer Panel jest tak uwielbiany przez użytkowników? Przede wszystkim oferuje gotowe szablony maili, które każdy może dostosować do swoich potrzeb. Ponad 100 dostępnych w Mailer Panel propozycji to eleganckie projekty, pełne kolorów i nowoczesnych kompozycji. Komunikacja e-mail pozwala na coś więcej niż tylko przesyłanie ofert czy informacji o promocjach. To możliwość stworzenia indywidualnego podejścia do każdego klienta. Regularne wysyłanie newsletterów czy wiadomości okolicznościowych sprawia, że odbiorcy czują się docenieni i ważni. Takie maile mogą przypominać o nadchodzących wydarzeniach, świętach czy specjalnych ofertach, dzięki którym Twoi klienci widzą w Twojej firmie nie sprzedawcę, lecz przede wszystkim myślącego o ich potrzebach partnera. W świecie, w którym coraz większe znaczenie ma personalizacja i indywidualne podejście, dobrze przemyślany i wartościowy mailing jest tym, co pozwala wyróżnić się na tle konkurencji...
Socjotechnika w rękach hakerów | nazwa.pl
7 sierpnia 2024

Socjotechnika w rękach hakerów

Hakerów kojarzymy zazwyczaj ze specjalistami od oprogramowania, które wnika w nasze urządzenia i dokonuje... Hakerów kojarzymy zazwyczaj ze specjalistami od oprogramowania, które wnika w nasze urządzenia i dokonuje spustoszeń. Praktyka pokazuje jednak, że umiejętność wykorzystywania ludzkich emocji i powszechnych błędów poznawczych jest równie skuteczna co tworzenie linijek kodu. Ataki socjotechniczne polegają właśnie na sprytnej manipulacji, której celem jest skłonienie użytkownika do podjęcia konkretnych działań. Poznaj metody hakerów i broń się skutecznie przed nimi! Phishing Jest to najbardziej popularny rodzaj ataków socjotechnicznych, a także ataków hakerskich w ogóle. Użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail, w której nadawca podszywa się pod inne podmioty, z prośbą o podanie danych dostępowych lub o zalogowanie się np. do bankowości internetowej. Po kliknięciu wskazanego linku ofiary są przekierowywane do strony, która wygląda identycznie jak witryna znanej instytucji czy banku. Podczas logowania użytkownik nieświadomie przekazuje hakerom dane dostępowe do wybranego systemu. Phishing ma często charakter akcji masowych, ponieważ przestępcy pobierają adresy mailowe z wykradzionych baz, aby wysyłać na nie spam. Jeżeli są ich tysiące, statystycznie rzecz biorąc, jakiś procent użytkowników może wykonać pożądane przez hakerów działanie. - Jak się chronić? Przede wszystkim nie klikaj podejrzanych linków. Zwracaj uwagę, czy witryna, na którą trafiasz, jest zabezpieczona certyfikatem SSL, który przypisuje domenę do jej określonej firmy. Jeżeli sam posiadasz stronę WWW, również możesz chronić swoich klientów przed phishingiem. W tym celu powinieneś korzystać z certyfikatu SSL...
Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl
7 czerwca 2021

Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl

Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych... Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych aplikacji internetowych. Doskonale nadaje się jako narzędzie wspomagające dla sklepów internetowych, potrafiąc przyspieszyć ich działanie nawet kilkukrotnie. Od teraz Memcached skonfigurowany jest automatycznie w ramach instalacji PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep! Jeżeli od zawsze marzyłeś, aby prowadzić własny biznes e-commerce lub jeżeli Twoja firma wymaga natychmiastowej transformacji i przejścia do świata online, na pewno zastanawiałeś się, jak najprościej jest to wykonać. W nazwa.pl doskonale rozumiemy, że nie każdy musi być informatykiem czy programistą, dlatego udostępniamy gotowe rozwiązania, aby maksymalnie uprościć i skrócić czas potrzebny na rozpoczęcie handlu online. Dzięki naszej usłudze CloudHosting e-Sklep uruchomisz gotowy i zoptymalizowany sklep internetowy dosłownie w ciągu kilku chwil! Wyselekcjonowane dodatki do PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep PrestaShop to oprogramowanie e-commerce, które jest w sposób ciągły rozwijane przez dużą grupę pasjonatów i praktyków z całego świata. Dzięki temu bardzo szybko dostosowuje się ono do zmian, które wynikają z trendów na rynku handlu online, w tym do oczekiwań klientów. Początkujący użytkownik może pogubić się w gąszczu ponad 4000 modułów, które ono oferuje. Nie wszystkie moduły są potrzebne, aby skutecznie...
Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA
31 marca 2021

Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA

Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN)... Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN). Węzły te przyspieszają działanie stron WWW utrzymywanych na hostingu w nazwa.pl dla odbiorców z Ameryki Północnej, Azji i Australii, zapewniając także dużo szybsze ładowanie stron przez crawlery Google. Wraz z wprowadzeniem nowych lokalizacji CDN nazwa.pl, wprowadzono funkcjonalność czyszczenia pamięci serwerów CDN, a czas przechowywania informacji został wydłużony. Szybkość działania strony WWW zależy od czasu przesyłania danych Szybkość ładowania strony WWW zależy w równym stopniu od szybkości samych serwerów, na których jest utrzymywana, jak i od czasu potrzebnego na jej dostarczenie. Im odległość użytkownika strony od serwera jest większa, tym czas przesyłania jest dłuższy, a tym samym strona działa wolniej. Aby przyspieszyć działanie strony, wykorzystuje się więc serwery, które utrzymują w różnych lokalizacjach, bliższych użytkownikowi, kopie elementów składowych serwisu WWW. Sieć takich serwerów nazywana jest po angielsku Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN. Sieć CDN nazwa.pl Sieć CDN nazwa.pl składa się obecnie z węzłów położonych w kluczowych punktach wymiany danych w Warszawie, Krakowie, Amsterdamie, Waszyngtonie i Seattle. W trakcie uruchamiania jest ponadto węzeł w Madrycie. CDN nazwa.pl działa nieoficjalnie już od ponad roku w Warszawie, Krakowie i Amsterdamie, zapewniając skrócenie czasu otwierania stron zarówno w Polsce, jak i w Europie Zachodniej. Dodanie nowych węzłów na wschodnim i zachodnim wybrzeżu USA wpłynęło tym razem na przyspieszenie działania stron zlokalizowanych na hostingu w nazwa.pl dla...
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl
6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby... Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji? Zarządzanie asortymentem Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach. Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę. Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii. Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.