Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailZarządzanie pocztą
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting
  • Wordpress
  • e-sklep
  • Vps
  • ssl
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Home  /  E-commerce  /  E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś
Posted on 6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm

Szybki rozwój polskiego e-commerce

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną.

Płatności mobilne

Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej korzystają z takich rozwiązań podczas robienia zakupów, ponieważ ułatwiają one dokonywanie płatności bez użycia komputera, w szybki i bezpieczny sposób, np. w podróży, czy podczas oczekiwania w kolejce. Co więcej, konsumenci skłaniają się ku płatnościom za pomocą portfela takiego jak Google Pay, dzięki któremu mogą bez wysiłku finalizować transakcje w kanałach offline i online.

Większa personalizacja działań

Wirtualni asystenci, wykorzystanie sztucznej inteligencji (np. w ramach spersonalizowanych ofert i usług) oraz płatności biometryczne mają szansę zostać najważniejszymi trendami w świecie płatności już niebawem. Przeprowadzone przez First Data Polska badania wskazują, że klient przyszłości będzie ukierunkowany także na transakcje z wykorzystaniem asystenta głosowego czy rozszerzonej rzeczywistości. Szczególnie ludzie dopiero wchodzący na rynek finansowy będą mocno eksploatować nowinki, natomiast starsi być może pozostaną przy bardziej tradycyjnym podejściu do płatności.

Zakupy w stacjonarnych sklepach bezobsługowych

Inteligentne półki podpowiadające co kupić, wideoweryfikacja, ceny dostosowywane do użytkownika albo mobilne płatności na poziomie aplikacji stanowią tylko kilka pomysłów na to, jak usprawnić proces zakupowy w bezkasowym, samoobsługowym sklepie. Wymagania klientów dotyczące całodobowej dostępności produktów i usług przekładają się na tworzenie sklepów dostępnych bez przerwy. W Polsce funkcjonują już takie, w których można zrobić zakupy nawet w niedzielę bez handlu, bez udziału pracowników.

Podsumowanie

W 2019 roku najczęściej wybieraną metodą płatności były przelew one-click oraz BLIK. Prognozy dotyczące branży fintech są optymistyczne – można spodziewać się rosnącego wzrostu zapotrzebowania i zainteresowania nowymi technologiami. Zadaniem operatorów płatności jest przedstawianie wielu możliwości z uwzględnieniem potrzeb klientów z różnych grup wiekowych, kierowanie się wysokim bezpieczeństwem transakcji oraz wprowadzanie jak najbardziej intuicyjnej obsługi.

 

Serwis Przelewy24 od ponad 16 lat współtworzy polską branżę e-commerce, dostarczając największą na rynku liczbę rozwiązań płatniczych. Operator obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy oferując partnerom (+100 000 merchantów) ponad 350 metod płatności, a najwyższy poziom usług zapewniają stale ulepszane rozwiązania informatyczne, oraz restrykcyjna polityka bezpieczeństwa.

Tagi: e-sklep płatności online przelew
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn

Leave a Reply

Anuluj pisanie odpowiedzi

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ostatnie posty

  • Orange siecią dostępu do Internetu nr 1 w Polsce
  • Orange siecią dostępu do Internetu nr 1 w Polsce

Hosting

  • PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
    PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
  • PHP 8 na hostingu w nazwa.pl
  • Composer w nazwa.pl. Wygodne zarządzanie pakietami dla języka PHP na hostingu
  • Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim
  • Technologia ASP.NET i .NET Core w nazwa.pl
  • Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!
  • Nowe technologie w nazwa.pl wypierają stare usługi
  • PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl
  • Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!
  • 2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Domeny

  • Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
    Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim
  • Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim
  • Ciesz się darmowymi usługami w nazwa.pl
  • Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci
  • Spółka nazwa.pl kolejny rok sponsorem projektu Let’s Encrypt, oferującego certyfikaty SSL dla stron internetowych
  • Europejska domena dla Twojej firmy. Dlaczego warto zdecydować się na „.eu”?
  • Wszystko na temat domen internetowych – czym jest domena? Jak i gdzie ją zarejestrować? Jak ją chronić i zabezpieczyć przed przejęciem?
  • nazwa.pl wyróżniona przez Asseco Data Systems jako Lider certyfikatów SSL 2019
  • Domena .eu – nowe możliwości dla polskiego biznesu

Bezpieczeństwo

  • 700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
    700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
  • 700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
  • nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami!
  • Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA
  • Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności
  • Nowe technologie: node.js, .NET Core, MongoDB i Redis w nazwa.pl
  • PurePC.pl: Cloud Backup się opłaca!
  • Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia
  • Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World

E-commerce

  • Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
    Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?
  • Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?
  • 6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce
  • Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?
  • Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?
  • SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów
  • Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych
  • Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?
  • Jak komunikować się z klientami online

O firmie

  • Informacje ogólne
  • CloudHosting
  • Technologie
  • Bezpieczeństwo
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting
  • WordPress
  • VPS
  • SSL
  • e-Sklep
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel.stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone