Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 listopada 2019

Historia rozwoju dysków od HDD do Intel Optane

Tagi: hosting Intel Optane
rozwój dysków HDD od Intel Optaine

Historia nośników pozwalających na przechowywanie danych rozpoczęła się w 1956 roku, od dysków talerzowych firmy IBM. Przez lata rodzaje nośników ewoluowały, a ich współczesną, najbardziej zaawansowaną formą są pamięci i dyski Intel Optane. Poznaj historię rozwoju i rodzaje dysków, jakie pojawiły się na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.

Najdawniejsze pomysły

Historia magazynowania danych sięga systemu kart dziurkowanych (perforowanych), które zostały wynalezione w XIX wieku. Jako pierwszy zastosował je Joseph Jacquard, początkowo używając ich w krośnie, do sterowania nićmi podczas tkania.

Karty perforowane na większą skalę sprawdziły się także podczas spisu ludności USA w 1890 roku. Pierwsze ustandaryzowane formaty kart zostały natomiast wprowadzone przez IBM. Były wykonane z tektury, co powodowało konieczność ich wymiany już po kilkunastu cyklach użycia.

Pierwsze dyski HDD

Dyski HDD w potocznym języku bardzo często noszą nazwę „dysków twardych”. Pojemność pierwszego tego typu nośnika danych, zaprojektowanego w roku 1956 przez IBM, wynosiła zaledwie 5 MB. Obecnie może wydawać się to znikomą powierzchnią, pamiętajmy jednak, że ówcześnie był to pomysł nowatorski, a wymagania dotyczące pojemności były zupełnie inne niż obecnie. Napęd do obsługi dysku zajmował cały pokój i wymagał stałej pracy 3 osób. Sam dysk składał się z 50 magnetycznych, wirujących talerzy, a czas dostępu do danych wynosił 600 ms.

Już jednak w latach 60. nowe konstrukcje skróciły czas odczytu i zapisu danych do 180 ms, a pojemności dysków zostały zwiększone do kilkudziesięciu megabajtów. Obecnie czas dostępu w najnowszych konstrukcjach dysków HDD wynosi zaledwie kilka milisekund.

Innowacje lat 70.

W latach 70. XX wieku pojawił się dysk IBM 3300 z ówczesną innowacją – mechanizmem korekcji błędów. Można było wymieniać w nim nośniki danych, z których każdy miał pojemność 100 MB. Dzięki połączeniu wielu modułów był to pierwszy dysk, na którym w sumie można było zapisać 1 GB danych. Napęd nadal jednak był bardzo duży i kosztował 400 tysięcy dolarów.

W 1976 roku pojawił się natomiast ciekawy projekt firmy Dataram, który był zapowiedzią współczesnych dysków SSD. Wykorzystywał pamięć ferrytową, która umożliwiała korzystanie z dysku nawet bez zasilania. Koszty produkcji napędu sprawiły jednak, że nigdy nie został na większą skalę wdrożony.

Pierwsze miniaturowe dyski

W 1983 roku rozpoczęła się era miniaturowych dysków twardych. Pierwszy napęd mieszczący się w obudowie komputera miał format 5,25 cala i ważył 3,2 kg. Także w latach 80. firma Toshiba wprowadziła pierwszą pamięć półprzewodnikową w standardzie flash.

Standardy ATA i SATA

W roku 1983 zadebiutował interfejs komunikacji z dyskami twardymi ATA, co umożliwiało wyższą prędkość transmisji danych. Jego następcą były wprowadzone w 2002 roku zminiaturyzowane złącza SATA. Z połączonych w ten sposób dysków można było stworzyć macierz RAID.

Wprowadzenie w kolejnych latach rozwiązań SATA II i SATA III umożliwiło zwiększenie prędkości przesyłania danych do 6 Gb/s. Dyski HDD ewoluowały również pod względem pojemności.

Dyski SSD

Przełomem w technologii pamięci masowych było pojawienie się dysków SSD. Nowa konstrukcja umożliwiła znaczne skrócenie czasu dostępu do danych, otwierając zupełnie nowe możliwości dla współczesnych systemów przetwarzania informacji. Dyski SSD cechują się bardzo dużą odpornością na urazy mechaniczne, ponieważ nie ma w nich ruchomych elementów. Gwarantują one ponadto bezgłośną pracę, przy bardzo małym poziomie poboru energii, przez co wykorzystywane są w urządzeniach przenośnych.

NVMe

Rozwój technologii dysków SSD umożliwił bardzo szybki odczyt i zapis ogromnych ilości informacji, jednak wąskim gardłem stała się komunikacja pomiędzy dyskiem a płytą główną komputera. Standardy przesyłania danych SATA i SAS, opracowane wcześniej na potrzeby obsługi dysków HDD, posiadały zbyt niską wydajność. Na pełne wykorzystanie możliwości dysków SSD pozwoliło dopiero wprowadzenie w 2013 roku interfejsu NVM Express (NVMe). Dyski zostały podłączone bezpośrednio do magistrali PCI Express (PCIe), dzięki czemu nie tylko wzrosła maksymalna szybkość przesyłania danych, ale przede wszystkim jeszcze bardziej skrócono czas dostępu do danych.

Dyski Intel Optane

Dyski Intel Optane to najwyższe stadium rozwoju, wykorzystujące  technologię 3D XPoint, opracowaną w 2017 roku wspólnie przez Intel i Micron Technology. Rozwiązanie to stanowi kolejny etap rozwoju dysków półprzewodnikowych, zapewniając niezależnie od poziomu ich obciążenia dużo niższe czasy dostępu do danych w stosunku do dysków SSD i HDD. Technologia 3D XPoint z uwagi na zmianę materiału, z jakiego wykonywane są nośniki pamięci, zapewnia również dużo wyższą trwałość każdej komórki pamięci, w której zapisywane są dane.

Niezależne testy potwierdziły, że dyski Intel Optane osiągają najwyższe prędkości odczytu i zapisu spośród wszystkich dostępnych obecnie nośników danych. Zastosowanie interfejsu NVMe pozwala jednocześnie na pracę z maksymalną dostępną szybkością. Przyszłość dysków SSD została już przesądzona, a jedyną przeszkodą do popularyzacji dysków Intel Optane jest jeszcze obecnie ich wysoka cena, wynikająca z nowego procesu produkcyjnego.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
W jaki sposób budować markę osobistą? | nazwa.pl
6 sierpnia 2021

W jaki sposób budować markę osobistą?

Czy tego chcemy, czy też nie, każdy z nas jest właścicielem swojej marki osobistej. Co ją stanowi? Najogólniej mówiąc...Czym jest branding osobisty? Personal branding to w uproszczeniu przeniesienie zasad kreowania marki produktu na własną osobę. To tworzenie Marki-Ja, potraktowanie własnej osoby jako produktu, który można lub należy sprzedać. Brzmi to oczywiście bezdusznie i wydaje się instrumentalnym traktowaniem swojej osoby. Jednak tworzenie marki osobistej bezduszne wcale nie jest i wymaga od nas potraktowania siebie całościowo wraz z całym bogactwem własnych kompetencji, cech charakteru oraz zainteresowań. Zarządzanie własnym wizerunkiem jest procesem skomplikowanym, podobnie jak każdy z nas jest skomplikowaną osobowością. Wymaga ono pokierowania swoją karierą zawodową w sposób przemyślany, gdzie kolejne etapy rozwoju są ze sobą powiązane i prowadzą do obranego przez nas celu. Korzyścią, jaką odniesiemy z przemyślanych działań personal brandingowych, jest stworzenie wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku...
Nagroda Opłacalność dla Cloud Backup od PurePC | nazwa.pl
11 sierpnia 2020

PurePC.pl: Cloud Backup się opłaca!

Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za... Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za korzystną cenę w zamian za dużą pojemność, skuteczną ochronę danych, łatwość obsługi i działanie w tle. Przeanalizujmy zatem jeszcze raz, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich plików przed cyberatakami. Redakcja PurePC.pl, testując Cloud Backup od nazwa.pl, zwróciła uwagę na najwyższe standardy zabezpieczania danych, realizowane poprzez automatycznie generowane klucze szyfrowania. Wybrane do backupu pliki i foldery szyfrowane są jeszcze na naszym komputerze (ultra bezpiecznym algorytmem AES-256), po czym już zaszyfrowane, skompresowane i sfragmentowane trafiają na serwery firmy nazwa.pl. Te z kolei spełniają najwyższe normy certyfikatów TIER III i TIER IV oraz normy jakości ISO 9001 i ISO 27001. Nasze dane są więc nie tylko bezpieczne pod względem mechanicznym, ale także chronione przed cyberprzestępcami  – wylicza Ewelina Stój z PurePC.pl. Redakcja podkreśla, że tego typu szyfrowanie stosowane jest m.in. w wojsku i przez rząd federalny Stanów Zjednoczonych, do ochrony ściśle tajnych informacji. Dobry stosunek ceny do jakości W recenzji podkreślono, że Cloud Backup różni się od innych popularnych usług typu cloud storage nieporównywalnie większym stopniem ochrony danych. Ponadto należy wspomnieć, że nagroda „Opłacalność” jest przez tę redakcję przyznawana tylko tym produktom, których cena charakteryzuje się wyjątkowo dobrym stosunkiem w odniesieniu do oferowanej jakości. Za pierwszy rok używania Cloud Backup zapłacimy bowiem tylko 60 zł netto...
marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
dzień domeny - 15 marca
15 marca 2019

15 marca Dzień…Domeny!

Obchodzimy kolejną rocznicę, która uznaje się na początek rynku domen. Dokładnie 34 lata temu, 15 marca 1985 roku, który uznaje się... Obchodzimy kolejną rocznicę, która uznaje się na początek rynku domen. Dokładnie 34 lata temu, 15 marca 1985 roku została zarejestrowana pierwsza komercyjna domena. Była to domena symbolics.com. Od tego dnia 15 marca 1985 roku, który uznaje się za początek rynku domen – obchodzony jest Dzień Domeny. Obecnie na świecie jest już ponad 348 milionów zarejestrowanych domen z czego ponad 2,6 miliona w Polsce. Firma nazwa.pl tworzy „domenowy” krajobraz od 1997 roku. Domena internetowa to adres w Internecie. Składa się ona z 2 części – nazwy oraz końcówki (rozszerzenia), na przykład .pl (Polska), .eu (Unia Europejska), .com, .net, .org (domeny globalne). Dostępne są także nowe rozszerzenia, wskazujące bezpośrednio na charakter prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności, jak na przykład .hotel, .bar, .blog, .fitness, .moda, .pizza i inne. Rodzime domeny Mimo dostępności wielu nowych końcówek w Polsce wciąż najchętniej rejestrowane są nazwy w domenie .pl oraz w domenach .com.pl. Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano średnio 2,5 tys. nazw domeny .pl. Z danych serwisu W3Techs.com, wynika, iż Domena .pl, znajdowała się w 2018 roku się na 9 miejscu w światowym rankingu domen (wyprzedzając rejestry takich krajów, jak...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone