Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Tagi: chat e-sklep marketing marketing internetowy remarketing social media
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć  w kolejnych latach.

Sprzedaż przez media społecznościowe

Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego.

Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może  zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów do impulsywnego dokonywania zakupów. Jeżeli zobaczą atrakcyjne zdjęcie produktu, mogą chcieć nabyć daną rzecz od razu. Nie należy im w tym przeszkadzać, stawiając na drodze kolejne etapy ścieżki zakupowej.

Obsługa klienta poprzez czaty

Obsługa klienta poprzez czaty | nazwa.pl

Konsumenci oczekują od sklepów nie tylko szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen. W tej kwestii jesteśmy zresztą skazani zawsze na dużą konkurencję, gdyż firmy nawzajem monitorują swoją ofertę, by udoskonalać własną. Sposobem, aby wyróżnić się na tle innych sklepów, jest m.in. zapewnienie wszechstronnej obsługi klienta.

Nieodłącznym elementem wsparcia klientów są obecnie czaty. Konsumenci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na pytania o ofertę, dlatego trzeba udostępnić im możliwość rozmowy z konsultantem na stronie lub facebookowym profilu firmy. Odpowiedź powinna być udzielona jak najszybciej. Jeśli użytkownik będzie musiał na nią długo czekać, prawdopodobnie przejdzie na stronę konkurencji i bezpowrotnie utracimy możliwość pozyskania nowego klienta.

Pomocne są tutaj chatboty. Odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania, a nawet przeprowadzą użytkownika przez cały proces zakupu, aż do finalizacji transakcji. Chatboty odciążają także konsultantów, do których oczywiście przekierowują użytkowników, jeżeli nie potrafią im pomóc.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Remarketing

Remarketing polega na śledzeniu użytkownika po opuszczeniu przez niego witryny za pomocą plików cookie, aby wyświetlać mu na innych stronach (wyszukiwarka Google, strony z reklamami AdSense) spersonalizowane reklamy. Ma to skłonić go do ponownych odwiedzin w naszym sklepie. Dzięki takiemu działaniu mamy szansę „przypomnieć się” osobie, która być może dzięki temu wróci na naszą witrynę i dokona na niej zakupu. Dzieje się tak, ponieważ nie prezentujemy potencjalnemu klientowi losowych produktów, ale spersonalizowane oferty.

Targetowane reklamy mogą docierać np. do użytkowników, którzy przerwali proces zakupu, czyli odrzucili koszyki. Zobaczą wtedy produkt, nad którym się wcześniej zastanawiali, co przypomni im o możliwości finalizacji transakcji. Reklamy można kierować także do osób, które przeglądały daną kategorię bądź zakupiły jakiś towar i mogą potrzebować do niego akcesoriów. Remarketing pozwala także na wykluczenie z targetu przekazów marketingowych np. użytkowników, którzy spędzili w witrynie sklepu mniej niż 5 sekund, odwiedzając tylko stronę główną (ponieważ są to osoby najprawdopodobniej niezainteresowane naszą ofertą), czy dokonały zakupu i najpewniej nie będą potrzebowały już kolejnych naszych produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć?

Wyjątkowe oferty

Konsumenci przejawiają naturalną skłonność do odwlekania podejmowania decyzji o zakupie. Naszym zadaniem jest, aby skłonić ich do jak najszybszego dokonania transakcji. Metodą na to jest zaproponowanie im oferty, która tworzy wrażenie „pilnej”. Wykorzystuje się do tego celu e-mail marketing. W wiadomościach kierowanych do klientów możemy zawrzeć informacje o wyjątkowych okazjach. Najczęściej użytkownicy otrzymują powiadomienie dotyczące ograniczonych zapasów produktu („zostały tylko trzy sztuki”), krótkiego czasu ważności oferty („zostało tylko 6 godzin”) czy produktów limitowanych.

Wysyłanie takich e-maili można zautomatyzować za pomocą marketing automation. Narzędzia te służą do badania zachowań klientów na stronie sklepu i po jej opuszczeniu. W ten sposób możemy poznać preferencje klientów i opierając się na nich, wyświetlać im spersonalizowaną ofertę. Marketing automation, w kontekście mailingu, oznacza wykorzystywanie bazy danych adresów e-mail zarejestrowanych użytkowników do wysyłania im dopasowanych ofert. Mając wiedzę na temat ich zachowań, możemy skonstruować bardziej trafną propozycję, z której chętniej skorzystają. Wysyłka będzie się odbywać przy tym w pełni automatycznie, na podstawie prowadzonych na bieżąco analiz.

Bezpłatna wysyłka

Bezpłatna wysyłka zamówień ze sklepu internetowego | nazwa.pl

Respondenci uczestniczący w badaniu Gemius „E-commerce w Polsce 2020”, którzy zostali zapytani o to, co skłoniłoby ich do częstszych zakupów online, na pierwszym miejscu podali niższe koszty wysyłki (57%). Pokazuje to, że wciąż są one dla konsumentów kluczowe.

W związku z tym warto zastanowić się nad zaoferowaniem bezpłatnej dostawy. Wiele sklepów praktykuje to na zasadzie ustalenia kwoty zakupów, po przekroczeniu której wysyłka będzie darmowa. Może to skłaniać klientów do tego, by dodawali do koszyka więcej produktów, aby w sten sposób zaoszczędzić na kosztach przesyłki.

Aby skompensować ponoszone przez nas koszty przesyłki można odpowiednio zwiększyć marżę na produkcie.  Jest to bardzo często praktykowane, a klienci uznają takie zakupy za bardziej korzystne dla siebie. Innym pomysłem jest wprowadzenie darmowej dostawy tylko dla nowych klientów lub ustanawianie takiej opcji jedynie w określonym przedziale czasowym (np. świąt Bożego Narodzenia).


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Na czym polegają testy A/B?

Przede wszystkim obserwuj rynek

Nie da się przedstawić w ramach jednego materiału wszystkich trendów i praktyki na rynku e‑commerce, które mogą przyczynić się do wzrostu przychodów w naszej firmie. Wciąż pojawią się  nowe zjawiska, które wpływają na sposób realizacji sprzedaży przez Internet. Najważniejsze jest, aby obserwować zachodzące na rynku zmiany i nieustannie analizować konkurencję. Nie skupiajmy się jedynie na firmach, z którymi konkurujemy bezpośrednio. Ważne, aby mieć na uwadze rozwiązania stosowane przez liderów branży z innego segmentu oraz firm działających poza naszym lokalnym rynkiem. Możemy wdrożyć „podpatrzone” u nich praktyki, co pozwoli nam wyprzedzić firmy, z którymi walczymy o klienta.
Zamów CloudHosting e-Sklep

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wykorzystaj ASP.NET i .NET Core z serwerem SQL Express | nazwa.pl
31 lipca 2024

Wykorzystaj ASP.NET i .NET Core z serwerem SQL Express

Wybierając VPS w nazwa.pl, możesz zainstalować na nim system operacyjny Windows Server. Zyskujesz dzięki temu... Wybierając VPS w nazwa.pl, możesz zainstalować na nim system operacyjny Windows Server. Zyskujesz dzięki temu dostęp do popularnych i szeroko stosowanych frameworków programistycznych, takich jak ASP.NET i .NET Core. Łącząc je z bazą SQL Express, dostępną w nazwa.pl w modelu Software as a Service, stworzysz nowoczesne i szybko działające aplikacje spełniające wszystkie potrzeby biznesowe Twojej organizacji. Co to jest ASP.NET? ASP.NET to przygotowana przez firmę Microsoft platforma, pozwalająca na budowę dynamicznych witryn i aplikacji internetowych. Zapewnia wsparcie HTML5, CSS i JavaScript, które cechują się dużą skalowalnością. Umożliwia korzystanie z wielu języków programowania, które są zawarte w frameworku (na przykład Visual Basic czy C#). Użytkownik ma do dyspozycji pokaźną bazę bibliotek obejmujących komponenty potrzebne do tworzenia aplikacji. Platforma zapewnia dodatkowo buforowanie, dzięki któremu często wywoływany przez użytkowników kod, może być przechowywany do ponownego użycia, bez potrzeby jego powtórnej kompilacji. Inne zalety ASP.NET to: - Prostota i bezpieczeństwo Korzystanie z technologii ASP.NET pozwala na efektywne zarządzanie pamięcią, zwiększa bezpieczeństwo aplikacji i łatwość jej obsługi. Całość działa w środowisku Windows, które jest znane programistom. - Wydajność...
Mikołajki, czyli pierwsze grudniowe święto prezentów! | nazwa.pl
6 grudnia 2021

Mikołajki, czyli pierwsze grudniowe święto prezentów!

Świąteczny sezon na podarki rozpoczyna się już 6 grudnia. Wówczas zarówno dzieci, jak i dorośli... Świąteczny sezon na podarki rozpoczyna się już 6 grudnia. Wówczas zarówno dzieci, jak i dorośli, mogą spodziewać się drobnych upominków „pod poduszką”. Czy kiedyś zastanawialiście się, dlaczego to właśnie w Mikołajki obdarowujemy się nawzajem? Mimo że samo święto wydaje się dość oczywiste, to warto się chwilę zastanowić nad jego początkami. Skąd się wzięły Mikołajki? Geneza święta obchodzonego 6 grudnia związana jest z postacią św. Mikołaja, biskupa Miry. Żył on prawdopodobnie na przełomie III i IV wieku, a pierwsze historyczne wzmianki na jego temat pochodzą z VI wieku. Trudno jednoznacznie określić, czy rzeczywiście istniał, aczkolwiek bez wątpienia od wczesnego średniowiecza był wielokrotnie wspominany w przekazach hagiograficznych. Uznawano, że św. Mikołaj zmarł 6 grudnia, stąd też data jego święta, podczas którego dzieci obdarowywane były prezentami. O przekazywaniu dzieciom prezentów wspominają już źródła późnośredniowieczne, kiedy to grzeczni milusińscy otrzymywali słodycze. O ile u nas prezenty podkładane są dzieciom pod poduszkę, zwyczaje innych krajów nakazują pozostawiać Mikołajowi buty lub duże skarpety, aby mógł włożyć tam podarki. Dzisiejsze Mikołajki to święto, które dość mocno zlaicyzowało się, nabierając bardziej bajkowego charakteru. Niezmieniona pozostała data związana z dniem śmierci biskupa Miry. W niektórych krajach prezenty wręczają już też inne postaci, jak np. we Francji, gdzie obdarowującym jest świecki Père Noël, w Szwecji prezenty przynosi skrzat Jultomte, a w Anglii – Father Christmas...
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl
22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł... Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność? E-commerce rośnie w siłę Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych. Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego...
Przeglądarka Google Chrome domyślnie wybiera strony po SSL! | nazwa.pl
6 maja 2021

Przeglądarka Chrome domyślnie wybiera strony po SSL!

Stało się! Chrome 90 jest pierwszą przeglądarką, która domyślnie przekierowuje użytkowników na stronę... Stało się! Chrome 90 jest pierwszą przeglądarką, która domyślnie przekierowuje użytkowników na stronę działającą po SSL. Do tej pory, gdy na przykład wpisałeś w przeglądarce „nazwa.pl”, to Chrome otwierał stronę http://nazwa.pl. Obecnie zostaniesz przekierowany na https://nazwa.pl. Zabezpieczenie transmisji do stron WWW za pomocą certyfikatów SSL stało się już standardem. Dokonując zakupów, a nawet przeglądając serwisy informacyjne, jesteśmy automatycznie przekierowywani przez ich właścicieli na wersję z SSL, co można rozpoznać po charakterystycznej kłódce przy adresie strony, czy też pełnej nazwie rozpoczynającej się od znaków https://. Takie przekierowanie odbywa się jednak kosztem czasu załadowania witryny, gdyż przeglądarka za pierwszym razem łącząc się po http://, jest informowana, że należy pobrać wersję zabezpieczoną i dopiero wtedy następuje kolejne połączenie – tym razem do właściwej strony WWW po SSL. Wprowadzona w Chrome zmiana modyfikuje to zachowanie i domyślnie ładowana jest wersja z SSL, a jeżeli to nie jest możliwe, to dopiero realizowane jest przekierowanie na stronę po http://. Zmiana w przeglądarce Chrome jest odbiciem trendu zabezpieczania witryn przez ich właścicieli i wprowadzania na szeroką skalę obsługi SSL przez firmy hostingowe. Generowanie certyfikatu SSL i jego instalacja to skomplikowane procesy, jednak dostawcy certyfikatów i firmy hostingowe uprościły te działania do minimum, dzięki czemu tak, jak w nazwa.pl, dzieje się to w pełni automatycznie...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(244)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(38)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.