Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Tagi: chat e-sklep marketing marketing internetowy remarketing social media
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć  w kolejnych latach.

Sprzedaż przez media społecznościowe

Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego.

Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może  zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów do impulsywnego dokonywania zakupów. Jeżeli zobaczą atrakcyjne zdjęcie produktu, mogą chcieć nabyć daną rzecz od razu. Nie należy im w tym przeszkadzać, stawiając na drodze kolejne etapy ścieżki zakupowej.

Obsługa klienta poprzez czaty

Obsługa klienta poprzez czaty | nazwa.pl

Konsumenci oczekują od sklepów nie tylko szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen. W tej kwestii jesteśmy zresztą skazani zawsze na dużą konkurencję, gdyż firmy nawzajem monitorują swoją ofertę, by udoskonalać własną. Sposobem, aby wyróżnić się na tle innych sklepów, jest m.in. zapewnienie wszechstronnej obsługi klienta.

Nieodłącznym elementem wsparcia klientów są obecnie czaty. Konsumenci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na pytania o ofertę, dlatego trzeba udostępnić im możliwość rozmowy z konsultantem na stronie lub facebookowym profilu firmy. Odpowiedź powinna być udzielona jak najszybciej. Jeśli użytkownik będzie musiał na nią długo czekać, prawdopodobnie przejdzie na stronę konkurencji i bezpowrotnie utracimy możliwość pozyskania nowego klienta.

Pomocne są tutaj chatboty. Odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania, a nawet przeprowadzą użytkownika przez cały proces zakupu, aż do finalizacji transakcji. Chatboty odciążają także konsultantów, do których oczywiście przekierowują użytkowników, jeżeli nie potrafią im pomóc.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Remarketing

Remarketing polega na śledzeniu użytkownika po opuszczeniu przez niego witryny za pomocą plików cookie, aby wyświetlać mu na innych stronach (wyszukiwarka Google, strony z reklamami AdSense) spersonalizowane reklamy. Ma to skłonić go do ponownych odwiedzin w naszym sklepie. Dzięki takiemu działaniu mamy szansę „przypomnieć się” osobie, która być może dzięki temu wróci na naszą witrynę i dokona na niej zakupu. Dzieje się tak, ponieważ nie prezentujemy potencjalnemu klientowi losowych produktów, ale spersonalizowane oferty.

Targetowane reklamy mogą docierać np. do użytkowników, którzy przerwali proces zakupu, czyli odrzucili koszyki. Zobaczą wtedy produkt, nad którym się wcześniej zastanawiali, co przypomni im o możliwości finalizacji transakcji. Reklamy można kierować także do osób, które przeglądały daną kategorię bądź zakupiły jakiś towar i mogą potrzebować do niego akcesoriów. Remarketing pozwala także na wykluczenie z targetu przekazów marketingowych np. użytkowników, którzy spędzili w witrynie sklepu mniej niż 5 sekund, odwiedzając tylko stronę główną (ponieważ są to osoby najprawdopodobniej niezainteresowane naszą ofertą), czy dokonały zakupu i najpewniej nie będą potrzebowały już kolejnych naszych produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć?

Wyjątkowe oferty

Konsumenci przejawiają naturalną skłonność do odwlekania podejmowania decyzji o zakupie. Naszym zadaniem jest, aby skłonić ich do jak najszybszego dokonania transakcji. Metodą na to jest zaproponowanie im oferty, która tworzy wrażenie „pilnej”. Wykorzystuje się do tego celu e-mail marketing. W wiadomościach kierowanych do klientów możemy zawrzeć informacje o wyjątkowych okazjach. Najczęściej użytkownicy otrzymują powiadomienie dotyczące ograniczonych zapasów produktu („zostały tylko trzy sztuki”), krótkiego czasu ważności oferty („zostało tylko 6 godzin”) czy produktów limitowanych.

Wysyłanie takich e-maili można zautomatyzować za pomocą marketing automation. Narzędzia te służą do badania zachowań klientów na stronie sklepu i po jej opuszczeniu. W ten sposób możemy poznać preferencje klientów i opierając się na nich, wyświetlać im spersonalizowaną ofertę. Marketing automation, w kontekście mailingu, oznacza wykorzystywanie bazy danych adresów e-mail zarejestrowanych użytkowników do wysyłania im dopasowanych ofert. Mając wiedzę na temat ich zachowań, możemy skonstruować bardziej trafną propozycję, z której chętniej skorzystają. Wysyłka będzie się odbywać przy tym w pełni automatycznie, na podstawie prowadzonych na bieżąco analiz.

Bezpłatna wysyłka

Bezpłatna wysyłka zamówień ze sklepu internetowego | nazwa.pl

Respondenci uczestniczący w badaniu Gemius „E-commerce w Polsce 2020”, którzy zostali zapytani o to, co skłoniłoby ich do częstszych zakupów online, na pierwszym miejscu podali niższe koszty wysyłki (57%). Pokazuje to, że wciąż są one dla konsumentów kluczowe.

W związku z tym warto zastanowić się nad zaoferowaniem bezpłatnej dostawy. Wiele sklepów praktykuje to na zasadzie ustalenia kwoty zakupów, po przekroczeniu której wysyłka będzie darmowa. Może to skłaniać klientów do tego, by dodawali do koszyka więcej produktów, aby w sten sposób zaoszczędzić na kosztach przesyłki.

Aby skompensować ponoszone przez nas koszty przesyłki można odpowiednio zwiększyć marżę na produkcie.  Jest to bardzo często praktykowane, a klienci uznają takie zakupy za bardziej korzystne dla siebie. Innym pomysłem jest wprowadzenie darmowej dostawy tylko dla nowych klientów lub ustanawianie takiej opcji jedynie w określonym przedziale czasowym (np. świąt Bożego Narodzenia).


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Na czym polegają testy A/B?

Przede wszystkim obserwuj rynek

Nie da się przedstawić w ramach jednego materiału wszystkich trendów i praktyki na rynku e‑commerce, które mogą przyczynić się do wzrostu przychodów w naszej firmie. Wciąż pojawią się  nowe zjawiska, które wpływają na sposób realizacji sprzedaży przez Internet. Najważniejsze jest, aby obserwować zachodzące na rynku zmiany i nieustannie analizować konkurencję. Nie skupiajmy się jedynie na firmach, z którymi konkurujemy bezpośrednio. Ważne, aby mieć na uwadze rozwiązania stosowane przez liderów branży z innego segmentu oraz firm działających poza naszym lokalnym rynkiem. Możemy wdrożyć „podpatrzone” u nich praktyki, co pozwoli nam wyprzedzić firmy, z którymi walczymy o klienta.
Zamów CloudHosting e-Sklep

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
7 stycznia 2021

Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim

Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na... Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników oraz rozdanie wspaniałych nagród. Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 oraz Apple iPhone XS trafiają do zwycięzców! W tegorocznej odsłonie konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl rywalizacja o główne nagrody trwała dosłownie do ostatniego dnia. Miło nam ogłosić trójkę zwycięzców, którym  serdecznie gratulujemy wygranej! Mamy nadzieję, że wygrana w konkursie będzie zwiastunem udanego i szczęśliwego roku. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy wszelkiej pomyślności w 2021 roku! Przypominamy, że Program Partnerski w nazwa.pl trwa cały czas. Nadal możesz zarabiać polecając usługi nazwa.pl z prowizją sięgającą do 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności. Polecenie w Programie Partnerskim nazwa.pl jest bardzo proste. Wystarczy przekazać swój kod lub link polecający, dostępny w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”...
Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl
29 października 2020

Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl!

Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach... Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach serwerów, dostarcza również bardzo bogate statystyki wykorzystania usług hostingowych, ułatwiające optymalizację pracy serwera, a także diagnozę ewentualnych problemów. Dzięki nim uzyskasz szczegółowe informacje o: wykorzystaniu czasu procesora oraz miejsca na dysku, ilości przesłanych danych, liczbie logowań do POP3/IMAP4, liczbie wysyłanych i odbieranych wiadomości e‑mail, a nawet o szczegółowych parametrach obciążenia każdej bazy danych! Tradycyjny hosting, który oferują firmy w Polsce nie udostępnia zbyt wielu informacji potrzebnych do oceny stopnia wykorzystania usług. Wielu klientów nie zdaje sobie więc sprawy, jakiej usługi potrzebują, decydując się często na zakup serwera dedykowanego, który nie jest im do niczego potrzebny. Brak statystyk wykorzystania usług nie ułatwia również pracy webmasterom, którzy w razie problemów mają trudności w zdiagnozowaniu przyczyny przeciążenia serwera. Wybór serwera dedykowanego również nie rozwiązuje tego problemu, a jedynie zwiększa dostępne zasoby czasu procesora, pamięci RAM oraz przestrzeni dyskowej. W hostingu w chmurze kupujesz czas procesora Na pytanie o ilość dostępnych zasobów w pakietach oferowanych usług, wiele firm hostingowych wolałoby nie odpowiadać. Nie posiadają bowiem one możliwości zagwarantowania na serwerze zasobów procesora oraz pamięci RAM, a wszyscy klienci ograniczeni są jedynie wielkością serwera dedykowanego, który współdzielą. Prowadzi to oczywiście do sytuacji takiej, że pojedynczy serwis może przeciążyć cały serwer, zakłócając pracę wszystkich innych stron...
Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA
2 października 2020

Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy... W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA podczas logowania do Panelu Klienta. Wdrożenie tego modelu autoryzacji, który z powodzeniem jest stosowany przez banki oraz inne instytucje zaufania publicznego, jest naszą niezwłoczną reakcją na próby phishingu podejmowane przez cyberprzestępców. Do prób wyłudzenia danych najczęściej dochodzi za pośrednictwem fałszywej korespondencji mailowej, która ma na celu skłonienie odbiorcy wiadomości do dokonania nienależnych opłat np. za przedłużenie usług, a co za tym idzie, podania numeru karty kredytowej czy danych logowania do np. Panelu Klienta. Dodatkowa autoryzacja podczas logowania Mechanizm 2FA służy do dwupoziomowego uwierzytelniania użytkowników, którzy logują się do Panelu Klienta https://nazwa.pl/panel. Pierwszy etap polega na wpisaniu i zatwierdzeniu poprawnego identyfikatora użytkownika i hasła. W drugim etapie do klienta wysyłana jest wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym, który należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym. Jako dodatkowe zabezpieczenie, na zdefiniowany w Panelu Klienta adres e-mail, będą od teraz wysyłane powiadomienia o każdym udanym logowaniu do Panelu Klienta. Dzięki temu każdy klient nazwa.pl będzie miał możliwość natychmiastowego wykrycia logowań dokonywanych przez osoby nieuprawnione i podjęcia działań zabezpieczających, polegających np. na zmianie wykorzystywanego hasła...

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
freelancing
19 czerwca 2019

Freelancing to przyszłość. Dowiedz się, dlaczego

Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz... Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz chętniej korzystają z ich usług. A zatem zamiast stabilnej posady praca według własnych zasad? Na to wygląda. Liczby sprzyjają freelancerom Firma doradcza EY przeprowadziła w zeszłym roku badanie amerykańskich menedżerów, z którego wynika, że połowa pracodawców zwiększyła skalę wykorzystywania pracy freelancerów. Coraz częściej w Stanach zatrudnia się na zasadach innych niż etat (wzrost o 66% w ciągu ostatnich 10 lat). Z wywiadów z osobami decyzyjnymi w firmach wynika też, że przewidują one utrzymanie się, a nawet intensyfikację zjawiska. Ten trend można zauważyć także w Polsce. Aż 18% osób pracujących zarobkowo to u nas samozatrudnieni. Co więcej, sytuacja się dynamizuje, gdyż 34% wolnych strzelców działa w ten sposób zaledwie rok. Na podstawie innych badań, znów amerykańskiego rynku, przewiduje się, że do 2027 roku co druga osoba aktywna zawodowo w USA będzie freelancerem. Polowanie na wolnych strzelców Najważniejsze, że freelancerzy nie muszą być już skazani na samodzielne poszukiwanie zleceń. Zaczynają interesować się nimi działy HR. Oczywiście wymaga to od specjalistów tej dziedziny wyjścia poza utarte sposoby działania i myślenia. Dotychczas bowiem pracowali jedynie z osobami zatrudnionymi na etacie lub do tej właśnie formy zatrudnienia nowe osoby pozyskiwali...
PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl
7 marca 2019

PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl

Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została... Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została wyróżniona za usługę VPS NVMe Biznes, co jest kolejnym potwierdzeniem pozycji lidera na polskim rynku hostingowym. Serwery VPS od nazwa.pl cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a wyróżnienie PC World jest odzwierciedleniem tego faktu. Na wysoką jakość usługi VPS NVMe Biznes składa się wiele czynników. Po pierwsze warto wspomnieć, że serwery VPS w nazwa.pl uruchamiane są na dyskach NVMe, które są do 10 razy szybsze niż nośniki SSD i nawet 100 razy wydajniejsze niż klasyczne dyski magnetyczne. To idealne rozwiązanie dla wymagających baz danych oraz aplikacji webowych. Ponadto wszystkie procesy poszczególnych użytkowników, którzy decydują się na wykorzystanie wirtualnego serwera, zachodzą niezależnie. Takie rozwiązanie pozwala w pełni na wykorzystanie gwarantowanych zasobów przydzielonych serwerowi VPS. Dla użytkowników kluczowa jest też szybkość działania usługi. W przypadku serwerów VPS, oprócz parametrów usługi i rodzaju dysku, dużą rolę odgrywa dostęp do wydajnej infrastruktury sieciowej oraz globalnych punktów wymiany ruchu. W nazwa.pl dostępny jest również intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia wykonanie najważniejszych czynności administracyjnych na serwerze VPS. Pozwala on na ponowne uruchomienie lub zatrzymanie maszyny wirtualnej, podgląd dzienników zdarzeń albo zmianę (przebudowę) zainstalowanego systemu operacyjnego. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć myszą...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone