Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Tagi: marketing marketing internetowy reklama
marketing dla pokolenia z

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów?

Wykorzystaj siłę rekomendacji

Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki.

Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać.

Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii.

O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych.

Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody w konkursach, gdzie warunkiem udziału jest napisanie recenzji.

Postaw na treści tworzone przez użytkowników

Recenzje są tylko jednym z rodzajów treści tworzonych przez użytkowników. Pozostałe treści typu User Generated Content (UGC) w większym stopniu opierają się na kreatywności, mogąc przy tym przynieść duże korzyści dla marki.

Wg badania JWT Intelligence i Snap Inc 51% pokolenia Z jest zdania, że ich pokolenie jest zdecydowanie bardziej kreatywne niż poprzednie pokolenia. Młodzi użytkownicy na co dzień korzystają ze smartfonów, których aplikacje umożliwiają różnego rodzaju twórcze aktywności.

Za najbardziej sprzyjającą kreatywności aplikację uważany jest Snapchat, dalej YouTube, Instagram, Facebook i TikTok. Warto wykorzystać twórcze skłonności pokolenia do własnych celów marketingowych właśnie poprzez treści tworzone przez użytkowników.

Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do tworzenia zdjęć i filmów, które są związane z marką. Oczywiście nie można wymagać od konsumentów nachalnego marketingu, a zdać się na ich kreatywność. Zazwyczaj sami Z będą wiedzieli jak stworzyć treści, które dotrą do ich pokolenia.

Możemy sugerować tworzenie contentu i oznaczanie go zaproponowanymi przez nas hashtagami. Dobrym medium do takiej aktywności użytkowników jest Instagram, który nadaje się np. do promocji towarów konsumpcyjnych takich jak np. odzież, kosmetyki czy elektronika. Za pomocą serwisu można tworzyć zarówno zdjęcia, jak i krótkie, angażujące video.

Sposobem na zachęcenie użytkowników do tworzenia treści są np. wyzwania (challange), ponieważ rywalizacja bywa motywująca. Organizować można także konkursy, w których warunkiem wzięcia udziału jest przysłanie zdjęć lub video. Wybrane treści z przesłanego contentu mogą znaleźć się na profilu marki.

Pokaż, że masz misję

Trend dbałości o środowisko i kwestie społeczne widoczny wśród wszystkich grup wiekowych użytkowników jest szczególnie silny w przypadku generacji Z. Jest ona świadoma problemów świata i chce, by marki działały na rzecz ich rozwiązywania. Jak pokazują badania, dla Z te kwestie są ważniejsze niż dla innych pokoleń.

Młodzi konsumenci chętniej wybierają marki przyjazne dla środowiska i odpowiedzialne społecznie. Gdy firma wyraźnie sprzeciwia się tym wartościom, naraża się na to, że Z gwałtownie się od niej odwrócą.

Podkreślić znaczenie ochrony środowiska lub walki o prawa człowieka możemy za pomocą kampanii marketingowych promujących naszą działalność w tych kwestiach. Etyczność takich akcji na pewno docenią młodzi konsumenci, których można ponadto włączyć w swoje działania. Gdy natomiast sprzedajemy produkty z dbałością o środowisko, warto o tym głośno mówić.

Poza działaniami pro- pamiętajmy przede wszystkim, żeby nie prowadzić działań anty-. Brak dbałości o prawa pracownicze lub wykorzystywanie nieekologicznych metod produkcji może zemścić się na marce.

Przykładem tego może być kryzys wizerunkowy Apple związany z warunkami pracy w fabrykach ich podwykonawców. Branża odzieżowa permanentnie przeżywa także kryzysy z tym związane oraz dotyczące swojego wpływu na środowisko.

Korzystaj z social media i video

Wykorzystywanie social media w marketingu wydaje się oczywistością. W przypadku pokolenia Z warto jednak zwrócić uwagę na inne kanały niż przy marketingu skierowanym do starszych roczników.

Znaczenie ma tu szczególnie Snapchat, Instagram, YouTube i ostatnio TikTok. Biorąc pod uwagę krótkie filmy, które można udostępniać za pomocą Instagrama (relacje — stories), widać, że młodzi konsumencie szczególnie lubią treści video.

Jak mówi jedna z ankiet Google, YouTube jest najważniejszą platformą, z której Z korzystają dla rozrywki i poprawy samopoczucia. Świadczą o tym miliony subskrypcji kanałów przeznaczonych dla młodszych użytkowników. Dlatego też warto tworzyć lekkie w formie video, które będą mogły być dla tego pokolenia formą odpoczynku od codzienności.

Warto zwrócić także uwagę na względną nowość, czyli TikToka. Znajdziemy już liczne przykłady marek, które prowadzą udany marketing za pomocą tego kanału. Serwis pozwala na tworzenie krótkich video do wybranego przez siebie podkładu muzycznego. Użytkownicy w ten sposób mogą zaprezentować siebie i swoją kreatywność poprzez choreografię lub interpretację komediową.

Marketing za pośrednictwem TikToka może polegać na współpracy z popularnymi użytkownikami serwisu poprzez propozycję lokowania produktu. Promocja tego typu miewa charakter wielokanałowy, gdy przenosi się na inne platformy social media, na których działają użytkownicy. Możliwe jest również założenie konta marki i samodzielne tworzenie treści.

Pora zadbać o Z

Trzeba pamiętać, że pokolenie Z to stopniowo przestają już być osoby, które są „na garnuszku rodziców”. Wkraczają na rynek pracy i stają się poważną siłą nabywczą. Zwrócenie uwagi na ich potrzeby może prowadzić do generowania znaczących zysków dla firmy.

Ważne jest, by pamiętać, że Z polegają na opiniach innych, mniejszym zaufaniem darzą zaś przekazy marketingowe marki. Istotne także, by uruchomić kreatywność przedstawicieli pokolenia, zachęcając ich do samodzielnego tworzenia treści i należycie korzystając z contentu.

Nie zapominajmy o systemie wartości młodych konsumentów, dla których etyczność marki ma bardzo duże znaczenie. Miejmy także na uwadze, z jakich kanałów korzystają i w jaki sposób to robią. Może się okazać, że marketing skierowany do np. millenialsów może nie być skuteczny w przypadku pokolenia Z. Jeśli zadbamy o te zasady i wykażemy się właściwą temu pokoleniu kreatywnością, możemy liczyć na sukces.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wydłużenie okresu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3 | nazwa.pl
5 września 2024

Wydłużenie okresu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3

PHP to jeden z najbardziej popularnych języków programowania szeroko wykorzystywany przy budowie stron WWW i aplikacji... PHP to jeden z najbardziej popularnych języków programowania szeroko wykorzystywany przy budowie stron WWW i aplikacji webowych. Żeby docenić jego wszystkie możliwości i cieszyć się pełnym bezpieczeństwem kodu, należy korzystać wyłącznie z najnowszych wersji PHP, które na bieżąco uzyskują aktualizacje. W tym roku twórcy języka zdecydowali się na zmianę cyklu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3, wydłużając go z 3 do 4 lat, licząc od momentu wydania określonej wersji. To ważna wiadomość dla webmasterów. Wsparcie wydawców PHP Język PHP jest od zawsze doceniany za prostą składnię i szybkość działania. Można go spotkać niemal we wszystkich typach stron internetowych, od małych blogów, po rozbudowane portale. Kluczem do sukcesu jest korzystanie z najnowszej wersji PHP, która nie tylko zapewnia szybsze działanie witryny, ale przede wszystkim oferuje lepszą ochronę przed cyberatakami. Każda z odsłon PHP ma swój cykl wsparcia ze strony twórców oprogramowania. Korzystanie z tych wersji, które nie uzyskują już aktualizacji, wiąże się z poważnym ryzykiem. Oczywiście, czasami pojawiają się sytuacje, kiedy zmiana PHP nie jest możliwa ze względu na wycofanie jakiejś funkcji lub nowy format składni. Wszyscy webmasterzy wiedzą, że poprawianie kodu strony nie zawsze jest łatwe i szybkie w przeprowadzeniu. Z tego względu, niektórzy z użytkowników nie zmieniają na swoich hostingach wersji PHP na najnowszą. Wydawcy PHP dostrzegli ten problem i postanowili znacząco wydłużyć okresy wsparcia dla aktualnie dostępnych wersji 8.1, 8.2 i 8.3...
Sztuczna Inteligencja, SaaS i Kubernetes w planach nazwa.pl na 2024 rok
18 stycznia 2024

Sztuczna Inteligencja, SaaS i Kubernetes w planach nazwa.pl na 2024 rok

Spółka nazwa.pl planuje na 2024 rok rekordowe wydatki w zakresie inwestycji. Wśród nowych projektów... Spółka nazwa.pl planuje na 2024 rok rekordowe wydatki w zakresie inwestycji. Wśród nowych projektów planowane są kolejne usługi wykorzystujące Sztuczną Inteligencję, usługi SaaS w Modelu Abonamentowym i za Użycie, Kubernetes, a także uruchomienie w USA trzeciej strefy przetwarzania danych. Spółka nazwa.pl, dzięki dużym nakładom przeznaczanym na rozwój, już od wielu lat jest synonimem innowacyjności na rynku usług hostingowych. Każdego roku prezentuje w swojej ofercie nowe rozwiązania i technologie, dzięki którym Klienci mogą korzystać z jeszcze większej liczby funkcjonalności, które pomagają im w prowadzeniu biznesów. Podobnie będzie również w 2024 roku, a głównymi kierunkami rozwoju będą Sztuczna Inteligencja, usługi SaaS i Kubernetes. Planowane jest również utworzenie dodatkowej strefy przetwarzania danych w USA, która będzie działała razem z obecnymi lokalizacjami w Warszawie i Amsterdamie. Sztuczna Inteligencja Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen, którą nazwa.pl wprowadziła pod koniec 2023 roku, spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony Klientów. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu nazwa.pl wyszukiwanie domen odbywa się w języku naturalnym, jakim posługujemy się na co dzień w konwersacji z innymi ludźmi. Jeżeli szukasz adresu dla domku w górach z basenem, to możesz wpisać w wyszukiwarkę „domek w górach z basenem”, a nie ograniczać się jedynie do sprawdzenia dostępności wymyślonej przez siebie domeny. Sztuczna Inteligencja z pewnością zaskoczy Cię swoją kreatywnością...
WordPress jako forum internetowe | nazwa.pl
8 stycznia 2024

WordPress jako forum internetowe

Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy... Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy między użytkownikami. Tworząc je, można skorzystać z najpopularniejszego CMS u, jakim jest WordPress. Wystarczy aktywować jedną z bezpłatnych wtyczek, aby w kilka chwil zbudować dobrze działającą platformę do komunikacji. Dowiedz się, jak z WordPressa zrobić krok po kroku forum internetowe. Wtyczka bbPress Plugin bbPress to popularna wtyczka umożliwiająca budowę forum internetowego. Posiada około 200 dodatków pozwalających na rozwinięcie jej funkcjonalności. Jest to również oficjalny plugin WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Forum stworzone za pomocą bbPress ma dobrze przemyślany i klarowny design. Można je też częściowo spersonalizować, dzięki szablonom umożliwiającym definiowanie kolorów i stylów. Wtyczka jest łatwa w konfiguracji i bez problemu działa z każdym motywem WordPressa. Jej zaletą jest także szybkość pracy. Dzięki bbPress można tworzyć wiele odrębnych forów, którymi zarządza się z jednego panelu administracyjnego. Idealnym hostingiem dla bbPress jest CloudHosting WordPress. Dzięki gwarancji zasobów 4 vCPU i 8 GB RAM, technologii cloud i automatycznej integracji z siecią CDN nazwa.pl CloudHosting WordPress pozwoli Ci na prowadzenie popularnego forum bez zmartwień o szybkość i bezawaryjność jego pracy...
Działalność społeczna nazwa.pl
12 lipca 2022

Działalność społeczna nazwa.pl

Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie... Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. A właśnie ono jest tak samo ważne, jak zadowolenie klientów z oferowanych usług czy produktów. W nazwa.pl od zawsze byliśmy zaangażowani w kreowanie lepszej rzeczywistości społecznej. Z perspektywy czasu widzimy, że takie działania pozwoliły wyróżnić nas na tle innych podmiotów, nie tylko działających w branży IT. Prospołeczne działanie i zarządzanie wymaga od firmy, takiej jak nazwa.pl, dużej przejrzystości. Budowa dobrych relacji z otoczeniem jest równie ważna jak wiarygodność finansowa. O ile tę ostatnią bez trudu każdy może sprawdzić w dostępnych rejestrach, to kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu jest procesem postępującym w sposób ciągły i systematyczny, niedostępnym w żadnych spisach, ale pojawiającym się w świadomości klientów i pracowników. To ostatnie może wydać się dla nowicjuszy w temacie pewnym zaskoczeniem, ale w nazwa.pl doskonale wiemy, że społeczna odpowiedzialność stanowi jeden z ważniejszych elementów motywujących. Skoro firma jest zaangażowana, pracownicy czują się elementem tej istotnej aktywności. Nasze działania w tym zakresie doceniła Państwowa Inspekcja Pracy, nagradzając nazwa.pl za spełnianie najwyższych standardów w zakresie przestrzegania prawa pracy i tworzenie miejsca przyjaznego pracownikom. Cyfrowy rozwój Polski Chcąc wyróżnić podmioty, które w swoich działaniach również kierują się wartościami istotnymi z punktu widzenia ogółu społeczeństwa, co roku nazwa.pl przyznaje im swoje nagrody. To wyróżnienie, którym chcemy pokazać, że w otoczeniu biznesowym zauważamy firmy, podobnie jak my, kierujące się zasadami i zauważające to „coś więcej”, niż tylko liczbę obsługiwanych klientów czy cyfry na koncie bankowym...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.