Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Tagi: marketing marketing internetowy reklama
marketing dla pokolenia z

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów?

Wykorzystaj siłę rekomendacji

Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki.

Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać.

Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii.

O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych.

Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody w konkursach, gdzie warunkiem udziału jest napisanie recenzji.

Postaw na treści tworzone przez użytkowników

Recenzje są tylko jednym z rodzajów treści tworzonych przez użytkowników. Pozostałe treści typu User Generated Content (UGC) w większym stopniu opierają się na kreatywności, mogąc przy tym przynieść duże korzyści dla marki.

Wg badania JWT Intelligence i Snap Inc 51% pokolenia Z jest zdania, że ich pokolenie jest zdecydowanie bardziej kreatywne niż poprzednie pokolenia. Młodzi użytkownicy na co dzień korzystają ze smartfonów, których aplikacje umożliwiają różnego rodzaju twórcze aktywności.

Za najbardziej sprzyjającą kreatywności aplikację uważany jest Snapchat, dalej YouTube, Instagram, Facebook i TikTok. Warto wykorzystać twórcze skłonności pokolenia do własnych celów marketingowych właśnie poprzez treści tworzone przez użytkowników.

Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do tworzenia zdjęć i filmów, które są związane z marką. Oczywiście nie można wymagać od konsumentów nachalnego marketingu, a zdać się na ich kreatywność. Zazwyczaj sami Z będą wiedzieli jak stworzyć treści, które dotrą do ich pokolenia.

Możemy sugerować tworzenie contentu i oznaczanie go zaproponowanymi przez nas hashtagami. Dobrym medium do takiej aktywności użytkowników jest Instagram, który nadaje się np. do promocji towarów konsumpcyjnych takich jak np. odzież, kosmetyki czy elektronika. Za pomocą serwisu można tworzyć zarówno zdjęcia, jak i krótkie, angażujące video.

Sposobem na zachęcenie użytkowników do tworzenia treści są np. wyzwania (challange), ponieważ rywalizacja bywa motywująca. Organizować można także konkursy, w których warunkiem wzięcia udziału jest przysłanie zdjęć lub video. Wybrane treści z przesłanego contentu mogą znaleźć się na profilu marki.

Pokaż, że masz misję

Trend dbałości o środowisko i kwestie społeczne widoczny wśród wszystkich grup wiekowych użytkowników jest szczególnie silny w przypadku generacji Z. Jest ona świadoma problemów świata i chce, by marki działały na rzecz ich rozwiązywania. Jak pokazują badania, dla Z te kwestie są ważniejsze niż dla innych pokoleń.

Młodzi konsumenci chętniej wybierają marki przyjazne dla środowiska i odpowiedzialne społecznie. Gdy firma wyraźnie sprzeciwia się tym wartościom, naraża się na to, że Z gwałtownie się od niej odwrócą.

Podkreślić znaczenie ochrony środowiska lub walki o prawa człowieka możemy za pomocą kampanii marketingowych promujących naszą działalność w tych kwestiach. Etyczność takich akcji na pewno docenią młodzi konsumenci, których można ponadto włączyć w swoje działania. Gdy natomiast sprzedajemy produkty z dbałością o środowisko, warto o tym głośno mówić.

Poza działaniami pro- pamiętajmy przede wszystkim, żeby nie prowadzić działań anty-. Brak dbałości o prawa pracownicze lub wykorzystywanie nieekologicznych metod produkcji może zemścić się na marce.

Przykładem tego może być kryzys wizerunkowy Apple związany z warunkami pracy w fabrykach ich podwykonawców. Branża odzieżowa permanentnie przeżywa także kryzysy z tym związane oraz dotyczące swojego wpływu na środowisko.

Korzystaj z social media i video

Wykorzystywanie social media w marketingu wydaje się oczywistością. W przypadku pokolenia Z warto jednak zwrócić uwagę na inne kanały niż przy marketingu skierowanym do starszych roczników.

Znaczenie ma tu szczególnie Snapchat, Instagram, YouTube i ostatnio TikTok. Biorąc pod uwagę krótkie filmy, które można udostępniać za pomocą Instagrama (relacje — stories), widać, że młodzi konsumencie szczególnie lubią treści video.

Jak mówi jedna z ankiet Google, YouTube jest najważniejszą platformą, z której Z korzystają dla rozrywki i poprawy samopoczucia. Świadczą o tym miliony subskrypcji kanałów przeznaczonych dla młodszych użytkowników. Dlatego też warto tworzyć lekkie w formie video, które będą mogły być dla tego pokolenia formą odpoczynku od codzienności.

Warto zwrócić także uwagę na względną nowość, czyli TikToka. Znajdziemy już liczne przykłady marek, które prowadzą udany marketing za pomocą tego kanału. Serwis pozwala na tworzenie krótkich video do wybranego przez siebie podkładu muzycznego. Użytkownicy w ten sposób mogą zaprezentować siebie i swoją kreatywność poprzez choreografię lub interpretację komediową.

Marketing za pośrednictwem TikToka może polegać na współpracy z popularnymi użytkownikami serwisu poprzez propozycję lokowania produktu. Promocja tego typu miewa charakter wielokanałowy, gdy przenosi się na inne platformy social media, na których działają użytkownicy. Możliwe jest również założenie konta marki i samodzielne tworzenie treści.

Pora zadbać o Z

Trzeba pamiętać, że pokolenie Z to stopniowo przestają już być osoby, które są „na garnuszku rodziców”. Wkraczają na rynek pracy i stają się poważną siłą nabywczą. Zwrócenie uwagi na ich potrzeby może prowadzić do generowania znaczących zysków dla firmy.

Ważne jest, by pamiętać, że Z polegają na opiniach innych, mniejszym zaufaniem darzą zaś przekazy marketingowe marki. Istotne także, by uruchomić kreatywność przedstawicieli pokolenia, zachęcając ich do samodzielnego tworzenia treści i należycie korzystając z contentu.

Nie zapominajmy o systemie wartości młodych konsumentów, dla których etyczność marki ma bardzo duże znaczenie. Miejmy także na uwadze, z jakich kanałów korzystają i w jaki sposób to robią. Może się okazać, że marketing skierowany do np. millenialsów może nie być skuteczny w przypadku pokolenia Z. Jeśli zadbamy o te zasady i wykażemy się właściwą temu pokoleniu kreatywnością, możemy liczyć na sukces.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wydłużenie okresu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3 | nazwa.pl
5 września 2024

Wydłużenie okresu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3

PHP to jeden z najbardziej popularnych języków programowania szeroko wykorzystywany przy budowie stron WWW i aplikacji... PHP to jeden z najbardziej popularnych języków programowania szeroko wykorzystywany przy budowie stron WWW i aplikacji webowych. Żeby docenić jego wszystkie możliwości i cieszyć się pełnym bezpieczeństwem kodu, należy korzystać wyłącznie z najnowszych wersji PHP, które na bieżąco uzyskują aktualizacje. W tym roku twórcy języka zdecydowali się na zmianę cyklu wsparcia dla PHP 8.1, 8.2 i 8.3, wydłużając go z 3 do 4 lat, licząc od momentu wydania określonej wersji. To ważna wiadomość dla webmasterów. Wsparcie wydawców PHP Język PHP jest od zawsze doceniany za prostą składnię i szybkość działania. Można go spotkać niemal we wszystkich typach stron internetowych, od małych blogów, po rozbudowane portale. Kluczem do sukcesu jest korzystanie z najnowszej wersji PHP, która nie tylko zapewnia szybsze działanie witryny, ale przede wszystkim oferuje lepszą ochronę przed cyberatakami. Każda z odsłon PHP ma swój cykl wsparcia ze strony twórców oprogramowania. Korzystanie z tych wersji, które nie uzyskują już aktualizacji, wiąże się z poważnym ryzykiem. Oczywiście, czasami pojawiają się sytuacje, kiedy zmiana PHP nie jest możliwa ze względu na wycofanie jakiejś funkcji lub nowy format składni. Wszyscy webmasterzy wiedzą, że poprawianie kodu strony nie zawsze jest łatwe i szybkie w przeprowadzeniu. Z tego względu, niektórzy z użytkowników nie zmieniają na swoich hostingach wersji PHP na najnowszą. Wydawcy PHP dostrzegli ten problem i postanowili znacząco wydłużyć okresy wsparcia dla aktualnie dostępnych wersji 8.1, 8.2 i 8.3...
Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!
22 stycznia 2024

Nagrody nazwa.pl zostały przyznane. Poznajmy laureatów!

Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny... Nagrody nazwa.pl trafiają do tych firm i instytucji, które swoim działaniem wpływają na rozwój technologiczny, wspierają edukację informatyczną i aktywnie angażują się w zapewnienie bezpieczeństwa w Internecie. W tegorocznej edycji wyróżnienia zostały przyznane w czterech kategoriach: Ekspert Badań i Nauki, Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji oraz Ekspert Bezpieczeństwa. Nagrody nazwa.pl to nie tylko wyraz uznania dla wybranych podmiotów, lecz także podkreślanie ich dokonań, jako źródła inspiracji dla innych. Ekspert Badań i Nauki – Fundacja Digital Poland Nagrodę w kategorii Ekspert Badań i Nauki za zasługi we wspieraniu cyfrowej transformacji w gospodarce otrzymała Fundacja Digital Poland. Poprzez swoje działania zmienia ona Polskę w ośrodek światowych innowacji. Przyznane wyróżnienie potwierdza ważną rolę, jaką Digital Poland odgrywa w promowaniu innowacyjności Polski i wiedzy z zakresu technologii oraz edukacji w tematach związanych z cyfryzacją. Ekspert Inwestycji – Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Inwestycji zostało Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH. Wyróżnienie nazwa.pl przyznane zostało za rozwijanie infrastruktury obliczeniowej i sieciowej oraz skuteczne wspieranie postępu naukowego w Polsce. Na docenienie zasługuje z pewnością zaangażowanie ACK Cyfronet AGH w tworzenie nowatorskich środowisk obliczeniowych, które przyczyniają się do znaczącego podniesienia jakości badań oraz umożliwiają naukowcom efektywną...
Bezpieczny certyfikat SSL – nowoczesny ECDSA kontra stary RSA | nazwa.pl
25 lipca 2023

Bezpieczny certyfikat SSL – nowoczesny ECDSA kontra stary RSA

Kłódka przy adresie w przeglądarce oznacza, że domena jest chroniona certyfikatem SSL. Stanowi to dowód, że... Kłódka przy adresie w przeglądarce oznacza, że domena jest chroniona certyfikatem SSL. Stanowi to dowód, że połączenie ze stroną jest w jakiś sposób zabezpieczone. Jako właściciele witryn powinniśmy się jednak starać, aby to bezpieczeństwo było stuprocentowe lub możliwie najbliższe tej wartości. Najwyższy poziom ochrony zapewniają dzisiaj tylko certyfikaty SSL z szyfrowaniem ECDSA. Dlaczego SSL? SSL (Secure Socket Layer) jest protokołem internetowym, którego zadaniem, w przypadku stron WWW, jest szyfrowanie komunikacji między przeglądarką a serwerem. SSL eliminuje ryzyko wykradzenia lub modyfikacji przesyłanych informacji. Początkowo certyfikaty stosowane były głównie na stronach przetwarzających dane użytkowników, takich jak banki czy sklepy internetowe. Obecnie są koniecznością, gdyż ich użycia, w każdym przypadku, wymagają przeglądarki. Jeżeli strona nie posiada SSL, zostaje oznaczona jako potencjalnie niebezpieczna...
Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!
31 maja 2023

Hosting w chmurze od nazwa.pl ma już 10 lat!

Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie.. Hosting w chmurze wprowadzony w 2013 roku przez nazwa.pl ma już 10 lat. Kiedyś absolutna nowość w ofercie hostingowej, do dziś stanowi wyznacznik wysokiej jakości i najszybsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku. Będąc pionierem we wdrażaniu nowoczesnych technologii, wiemy, że trwający już dekadę rozwój CloudHostingu to zaledwie początek. Co się w tym czasie wydarzyło i jakie mamy plany związane z chmurą nazwa.pl na najbliższe lata? Zapraszamy do lektury. Hosting w chmurze vs tradycyjny hosting Od samego początku istnienia spółki realizujemy cel, którym jest stały rozwój oraz udostępnianie Klientom najnowocześniejszych technologii. W 2013 roku, jako pierwszy polski dostawca hostingu współdzielonego, rozpoczęliśmy świadczenie usług w chmurze obliczeniowej. Stanowiło to w tym czasie absolutną nowość na rynku, a naszym użytkownikom przyniosło niezliczone korzyści. Hosting nazwa.pl jako pierwszy w Polsce zyskał możliwości znane z drogich rozwiązań typu IaaS dzięki rozproszonej, redundantnej i zwirtualizowanej infrastrukturze. Jakość usług utrzymywanych na serwerach nazwa.pl weszła wówczas na wyższy poziom, wyznaczając standard, którego nawet dzisiaj nie są w stanie osiągnąć inne firmy na rynku. Czym się różni hosting w chmurze od tradycyjnych rozwiązań? Strony WWW na zwykłym hostingu utrzymywane są na pojedynczym serwerze. Z uwagi na ograniczoną moc obliczeniową i współdzielenie środowiska z innymi użytkownikami witryny na tradycyjnym hostingu mają permanentne problemy z dostępnością i szybkością działania. Gdy dochodzi do nagłego obciążenia maszyny, strony spowalniają lub przestają w ogóle funkcjonować...
PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl
30 stycznia 2023

PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl

Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja... Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja 8.2 poprawia wydajność aplikacji, wprowadza kilka nowych funkcjonalności oraz podnosi poziom bezpieczeństwa napisanych w tym języku witryn. Zmiany względem PHP 8.1 nie są rewolucyjne, więc przejście na nową wersję w większości przypadków nie będzie powodować żadnych problemów. Już dziś zatem warto ją przetestować. Szybsza praca stron WWW Zanim PHP 8.2 zostało udostępnione na serwerach CloudHosting w nazwa.pl, przeprowadziliśmy szereg testów jego wydajności oraz stabilności pracy. Najnowsze PHP, zgodnie z oczekiwaniami, przyniosło zwiększenie szybkości działania uruchamianych za jego pomocą stron WWW. Co prawda, w stosunku do wersji 8.1 sam przyrost nie jest rewolucyjny, jednak można śmiało powiedzieć, że twórcom tego języka programowania udało się zachować pozytywny trend, do którego od jakiegoś czasu zdążyli nas już przyzwyczaić. Biorąc pod uwagę, że prawie 78% witryn internetowych zbudowanych jest właśnie w oparciu o PHP (dane z końca grudnia 2022 r.), każde przyspieszenie jego działania jest bardzo ważne i powinno być docenione. Nowe możliwości i lepsze bezpieczeństwo Twórcy nowego PHP skupili się głównie na rozbudowie i optymalizacji rozwiązań zapoczątkowanych w wersji 8.1. Jest także kilka nowości, które bez wątpienia usprawnią pracę programistom tworzącym aplikacje w tym języku. Wśród nich warto wymienić chociażby wprowadzenie Standalone Types czy Readonly Classes. Od wersji 8.2 mamy zatem możliwość zwracania typów danych w sposób separatywny wraz z określeniem ich właściwości i parametrów (jako true, false oraz null), a także możemy definiować klasy jako „tylko do odczytu”, co sprawia, że kod aplikacji staje się prostszy w zapisie i lepiej zoptymalizowany...
jak prowadzić social media
4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach... Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić? Wybierz szklane pudełko Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym. Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę. Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.