Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 września 2023

Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać?

Tagi: plugin PrestaShop Redis SEO webmastering WooCommerce WordPress
Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać? | nazwa.pl

Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep. W tej kwestii liczą się przede wszystkim dwa systemy zarządzania treścią, takie jak WordPress z WooCommerce i PrestaShop. Musisz już na samym początku planowania sprzedaży przeanalizować ich możliwości, ponieważ z danym systemem zostaniesz na dłużej, gdyż późniejsza migracja na inną platformę może okazać się niełatwa do zrealizowania, a już na pewno kosztowna.

WooCommerce

WooCommerce nie jest samodzielną platformą e-commerce. To dodatek do WordPressa, jednak z powodzeniem spełnia wymagania wielu przedsiębiorców prowadzących handel w Internecie. Dowodem na to jest fakt, że o ile z wykorzystaniem WordPressa zbudowanych jest nieco ponad 43% stron WWW, o tyle z tej liczby aż 20% wykorzystuje WooCommerce.

WooCommerce, podobnie jak WordPress, to oprogramowanie open source. Dzięki temu stajesz się posiadaczem własnej witryny oraz możesz dokonywać w jej kodzie dowolnych zmian. Open source w przypadku WooCommerce oznacza również, że to rozwiązanie jest darmowe.

WooCommerce | nazwa.pl

Wtyczkę obsługujesz z poziomu panelu WordPressa. Jej interfejs jest intuicyjny, podobnie jak sam CMS. Nawet jeżeli nie jesteś biegły w posługiwaniu się systemem, z łatwością nauczysz się zasad działania tego pluginu. Dzięki temu, że obsługą sklepu możesz zająć się samodzielnie, nie poniesiesz na przykład kosztów szkolenia czy zatrudnienia pracowników.

Wielką zaletą WooCommerce jest olbrzymia liczba dodatków – jest ich ponad 4000, licząc dostępność wtyczek w witrynach WordPressa, WooCommerce i CodeCanyon. Pozwala to na szybką rozbudowę systemu i dostosowanie go do własnych potrzeb. Wśród dodatkowych modułów rozbudowy znajdziesz też wiele elementów stworzonych specjalnie na rynek polski, które pozwolą Ci na integrację sklepu na przykład z usługami kurierskimi, systemami księgowymi i płatnościami, a także z Allegro. Oczywiście za wiele z pluginów będzie trzeba zapłacić, chociaż nie brakuje też takich, w których podstawowe funkcjonalności są za darmo i dopiero dodatki w opcji premium są płatne. Dzięki temu przetestujesz wtyczkę, zanim ewentualnie poniesiesz jej koszty zakupu.

Biznes e-commerce | nazwa.pl

WooCommerce pozwoli Ci z łatwością stworzyć design swojego sklepu. Wynika to z imponującej liczby kilku tysięcy motywów, które można nabyć na różnych stronach internetowych. Znajdziesz wśród nich motywy nie tylko uniwersalne, lecz także przeznaczone dla konkretnych branż. Oczywiście każdy z nich możesz dostosowywać do własnych potrzeb dzięki otwartemu kodowi.

WooCommerce to rozwiązanie stosunkowo bezpieczne, ponieważ nad aktualizacjami czuwa wielka społeczność użytkowników. Przedkłada się to na szybkie wykrywanie ewentualnych luk w zabezpieczeniach i wprowadzanie aktualizacji. Możesz też liczyć na dobre dostosowanie wtyczki do standardów optymalizacyjnych SEO.

Nie bez znaczenia jest fakt, że ze względu na sprzęgnięcie WooCommerce z WordPressem możesz  prowadzić bloga. Regularne publikowanie artykułów w rodzaju porad, zestawień czy informacji dotyczących swojej branży może pomóc wyróżnić się na tle konkurencji. Jest to także bardzo korzystne dla SEO, gdyż pozwala zamieszczać w tekstach słowa kluczowe oraz dzielić się wartościowymi treściami, co przyciąga do witryny odwiedzających.

Największą wadą WooCommerce jest to, co jest także jego zaletą. To plugin do WordPressa, a nie samodzielna platforma e-commerce, zatem sklep możesz rozbudowywać tylko do pewnego stopnia i na określonym etapie napotkasz bariery, których nie da się pokonać. Problem ten nie występuje w przypadku bardziej zaawansowanych rozwiązań jak PrestaShop, gdzie można powiedzieć, że w kwestii rozwoju „sky is the limit”. WooCommerce nie będzie także odpowiedni dla sklepów z bardzo dużym asortymentem oraz wieloma zamówieniami. Najlepiej sprawdzi się w przypadku małych i średnich biznesów e-commerce z ograniczonym potencjałem wzrostu. Jeżeli planujesz sklep z AGD, elektroniką czy drogerię, gdzie z założenia asortyment bywa rozległy, to warto zdecydować się na bardziej zaawansowane rozwiązanie.

PrestaShop

PrestaShop to popularny system e-commerce typu open source, na którym opartych jest kilkaset tysięcy sklepów na świecie, z czego kilkanaście tysięcy w Polsce. Konsekwencją zainteresowania platformą jest społeczność ponad miliona użytkowników, co przekłada się na dużą liczbę dostępnych modułów pozwalających rozwinąć funkcjonalności oprogramowania. PrestaShop można łatwo zintegrować z systemami płatności, usługami kurierskimi czy hurtowniami dropshipping. Pozwala on również na budowę własnego designu, choć duża społeczność programistów dostarcza wiele szablonów, zarówno uniwersalnych, jak i dostosowanych do konkretnych branż. Nie brakuje również stron z dostępnymi do pobrania, bezpłatnymi szablonami. Nie ma również problemu, aby w sieci znaleźć tutoriale i porady dotyczące konfiguracji oraz rozwoju sklepu. Dzięki nim szybko nauczysz się korzystać z systemu, a także skrócisz czas szkolenia pracowników.

PrestaShop | nazwa.pl

Jedną z niezaprzeczalnych przewag PrestaShop nad WooCommerce jest fakt, że dzięki sprawnemu działaniu platforma sprawdza się przy obsłudze dużych sklepów. Praktycznie nie ma w jej przypadku ograniczenia pod względem liczby możliwego do sprzedaży asortymentu, co daje Ci szansę na dowolny rozwój swojego biznesu. PrestaShop bez dodatkowych modułów oferuje ponad 300 użytecznych funkcjonalności. Są wśród nich zaawansowane narzędzia wspomagające SEO, funkcje zarządzania zapasami, obsługi płatności czy precyzyjnego oszacowywania kosztów wysyłki. Możesz w dowolny sposób kategoryzować produkty, a także tworzyć różne ich odmiany na podstawie konkretnych cech, na przykład gdy ten sam artykuł występuje w różnych kolorach.

Oprogramowanie PrestaShop umożliwia budowanie niestandardowych promocji, automatyzację e-maili wysyłanych do klientów, zarządzanie statystykami sprzedaży i zamówień czy gromadzenie informacji o porzuconych koszykach. Otrzymujesz dzięki temu wszechstronne narzędzia marketingowe, pozwalające na tworzenie newsletterów czy formularzy kontaktowych. To, czego nie znajdziesz wśród domyślnych funkcjonalności, dodasz w kilka chwil za pomocą dostępnych rozszerzeń.

Dla kogo WooCommerce, a dla kogo PrestaShop?

WooCoommerce to rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę korzystania z WordPressa oraz możliwość dostępu do wielkiego ekosystemu pluginów, rozszerzeń i motywów. W ten sposób można szybko i niskim kosztem stworzyć sklep, który zaspokoi potrzeby małych i średnich biznesów oraz nadaje się w dużym stopniu do rozbudowy. Niestety podczas rozwoju istnieje ryzyko, że dojdzie się do kresu możliwości systemu, co zmusi przedsiębiorcę do migracji na wyższej klasy platformę. Uruchomienie WooCommerce na usłudze CloudHosting WordPress zajmuje dosłownie kilka chwil. Oprogramowanie instalowane jest automatycznie, a użytkownik otrzymuje wstępnie skonfigurowany sklep internetowy z dodatkową optymalizacją szybkości działania dzięki bazie danych Redis.

 

ZAMÓW CloudHosting WordPress

 

PrestaShop uważamy za rozwiązanie optymalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych sklepów. System oddaje użytkownikowi bardzo dużą liczbę funkcjonalności, rozległy ekosystem dodatków oraz motywów. Nie jest trudny w obsłudze i drogi w utrzymaniu, a przy tym można go w prawie nieograniczonym stopniu rozwijać. Wybór PrestaShop z usługą CloudHosting e-Sklep nazwa.pl zapewnia wydajne oraz rozwojowe środowisko e-commerce, które uruchamiane jest z automatyczną integracją z bazą danych Memcached.

 

ZAMÓW CloudHosting e-Sklep

 


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Strony WordPress najszybciej działają w nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
  • Usprawnij pracę z WordPressem dzięki WP-CLI. Zarządzanie stroną poprzez wiersz poleceń.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
Orange siecią dostępu do Internetu nr 1 w Polsce
20 stycznia 2021

Orange siecią dostępu do Internetu nr 1 w Polsce

Którą sieć dostępu do Internetu Polacy wybierają najczęściej? Najwięcej informacji na ten temat mają dostawcy usług... Którą sieć dostępu do Internetu Polacy wybierają najczęściej? Najwięcej informacji na ten temat mają dostawcy usług hostingowych, którzy zajmują się utrzymaniem serwisów internetowych i skrzynek elektronicznych. Jako firma hostingowa roku i lider branży przygotowaliśmy dla Was najnowszy ranking, w czołówce którego po raz kolejny znajduje się sieć Orange. Zestawienie zostało przygotowane w listopadzie 2020 r., na podstawie miliardów zapytań o strony internetowe, połączenia do kont pocztowych oraz badań ilości danych, które zostały przesłane z poszczególnych sieci. Uwzględniane były nie tylko informacje o liczbie abonentów, ale także o ich aktywności w sieci. Przeprowadzona przez ekspertów nazwa.pl analiza ponad 20% działających w naszym kraju usług hostingowych bezwzględnie wskazuje, które sieci preferują polscy internauci. Wyniki badań przedstawione na powyższym wykresie wskazują na ponad dwukrotnie większą aktywność sieci Orange niż UPC, który zajęło drugie miejsce w zestawieniu. Co więcej, aktywność lidera zestawienia jest większa niż wszystkich konkurencyjnych sieci łącznie. Nie jest to nic dziwnego, gdyż warto pamiętać, że Orange to nie tylko operator sieci komórkowej, a także największy w Polsce dostawca stacjonarnego dostępu do Internetu...
komentarze na blogu
10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy...Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać? Komentarze WordPress Zalety komentarzy WordPressa to: - brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki, - łatwo dostosować je do wyglądu szablonu, - nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie, - istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji), - administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa. Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem... Disqus Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet: - komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych, - komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój...
harmonogramy publikacji postów
12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem... Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać? Jak często publikować posty? Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach.  W jakich godzinach publikować? Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości. Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media. Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej...
darmowe wtyczki drag&drop na wordpress
15 lipca 2019

Twórz stronę łatwiej. Najlepsze darmowe wtyczki do projektowania drag&drop

Czasy, kiedy dla stworzenia strony WWW trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest... Czasy, kiedy dla stworzenia strony internetowej trzeba było ślęczeć nad linijkami kodu, na szczęście dla każdego, kto nie jest programistą, odchodzą w zapomnienie. Teraz wystarczy po prostu zaprzyjaźnić się z WordPressem. Ale przecież zawsze może być szybciej, prościej i wygodniej! Dlatego właśnie powstały wtyczki, pozwalające projektować stronę metodą przeciągnij i upuść (drag&drop). Projektowanie drag&drop to najbardziej intuicyjny sposób budowania stron internetowych. Jest jak układanie kart na stole, gdzie można dowolnie je dodawać, odejmować i przesuwać. Za pomocą tej metody można konstruować witryny np. w edytorach stron Wix i Weebly. Te jednak, chociaż proste w obsłudze, dają użytkownikowi bardzo ograniczone możliwości personalizacji i rozwoju strony, przez co gorzej wypadają w porównaniu z WordPressem. Ponadto, w wersji darmowej wyświetlają reklamy. Na szczęście można połączyć wygodę edytorów typu Wix i Weebly z możliwościami WordPressa. Powstały w tym celu intuicyjne wtyczki do edycji stron metodą drag&drop, z których my wybraliśmy najlepsze: Elementor Gdy wykupisz usługę WordPress Cloud, w zainstaowanym przez nas WordPressie zobaczysz wtyczkę Elementor. Nie bez powodu — to wyjątkowo udany edytor drag&drop. Elementor jest bardzo intuicyjny w obsłudze i szybko nauczysz się z niego korzystać. Posiada prosty interfejs, a stronę możesz tworzyć z podglądem na żywo, co daje Ci dużą...
rynek polskich domen
24 maja 2018

NASK podsumowuje rok w domenie .pl – nazwa potrójnym nr 1 rejestru

Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest... Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest nowa nazwa domeny w rejestrze .pl. O tym, jak wyglądał rynek polskich domen w 2017 roku, mówi raport NASK – niezależnego Państwowego Instytutu Badawczego. Według danych z raportu nazwa.pl ma niezachwianą pozycję firmy nr 1 w zakresie rejestracji domen w Polsce. Szczegółowe dane Spośród 2,57 mln aktywnych nazw domen w rejestrze .pl prawie 600 tys. (578 181) zarejestrowanych jest za pośrednictwem nazwa.pl. Firma odnotowała 4,2% wzrost zarejestrowanych domen w stosunku do roku poprzedniego. Według raportu NASK home.pl jest na 2. pozycji i zalicza mocny, bo 27,4% spadek w ilości zarejestrowanych domen w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie posiadają ich 473 590, czyli o ponad 100 tys. mniej niż nr 1 na rynku – nazwa.pl. Na 3. pozycji znalazła się firma OVH, która posiada nieco ponad 276 tys. zarejestrowanych nazw w domenie .pl. Największy polski rejestrator – nazwa.pl, skutecznie, z roku na rok, zwiększa swoją przewagę konkurencyjną, co najlepiej pokazują statystki dotyczące rejestracji nowych domen. Co trzecia (33,56%) nowa nazwa w domenie .pl jest rejestrowana właśnie poprzez nazwa.pl. Home.pl w 2017 roku zarejestrowało o połowę mniej (15,61%) domen, plasując się na 2. pozycji w zestawieniu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(10)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.