Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Tagi: chat e-sklep marketing marketing internetowy remarketing social media
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć  w kolejnych latach.

Sprzedaż przez media społecznościowe

Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego.

Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może  zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów do impulsywnego dokonywania zakupów. Jeżeli zobaczą atrakcyjne zdjęcie produktu, mogą chcieć nabyć daną rzecz od razu. Nie należy im w tym przeszkadzać, stawiając na drodze kolejne etapy ścieżki zakupowej.

Obsługa klienta poprzez czaty

Obsługa klienta poprzez czaty | nazwa.pl

Konsumenci oczekują od sklepów nie tylko szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen. W tej kwestii jesteśmy zresztą skazani zawsze na dużą konkurencję, gdyż firmy nawzajem monitorują swoją ofertę, by udoskonalać własną. Sposobem, aby wyróżnić się na tle innych sklepów, jest m.in. zapewnienie wszechstronnej obsługi klienta.

Nieodłącznym elementem wsparcia klientów są obecnie czaty. Konsumenci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na pytania o ofertę, dlatego trzeba udostępnić im możliwość rozmowy z konsultantem na stronie lub facebookowym profilu firmy. Odpowiedź powinna być udzielona jak najszybciej. Jeśli użytkownik będzie musiał na nią długo czekać, prawdopodobnie przejdzie na stronę konkurencji i bezpowrotnie utracimy możliwość pozyskania nowego klienta.

Pomocne są tutaj chatboty. Odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania, a nawet przeprowadzą użytkownika przez cały proces zakupu, aż do finalizacji transakcji. Chatboty odciążają także konsultantów, do których oczywiście przekierowują użytkowników, jeżeli nie potrafią im pomóc.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

Remarketing

Remarketing polega na śledzeniu użytkownika po opuszczeniu przez niego witryny za pomocą plików cookie, aby wyświetlać mu na innych stronach (wyszukiwarka Google, strony z reklamami AdSense) spersonalizowane reklamy. Ma to skłonić go do ponownych odwiedzin w naszym sklepie. Dzięki takiemu działaniu mamy szansę „przypomnieć się” osobie, która być może dzięki temu wróci na naszą witrynę i dokona na niej zakupu. Dzieje się tak, ponieważ nie prezentujemy potencjalnemu klientowi losowych produktów, ale spersonalizowane oferty.

Targetowane reklamy mogą docierać np. do użytkowników, którzy przerwali proces zakupu, czyli odrzucili koszyki. Zobaczą wtedy produkt, nad którym się wcześniej zastanawiali, co przypomni im o możliwości finalizacji transakcji. Reklamy można kierować także do osób, które przeglądały daną kategorię bądź zakupiły jakiś towar i mogą potrzebować do niego akcesoriów. Remarketing pozwala także na wykluczenie z targetu przekazów marketingowych np. użytkowników, którzy spędzili w witrynie sklepu mniej niż 5 sekund, odwiedzając tylko stronę główną (ponieważ są to osoby najprawdopodobniej niezainteresowane naszą ofertą), czy dokonały zakupu i najpewniej nie będą potrzebowały już kolejnych naszych produktów.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć?

Wyjątkowe oferty

Konsumenci przejawiają naturalną skłonność do odwlekania podejmowania decyzji o zakupie. Naszym zadaniem jest, aby skłonić ich do jak najszybszego dokonania transakcji. Metodą na to jest zaproponowanie im oferty, która tworzy wrażenie „pilnej”. Wykorzystuje się do tego celu e-mail marketing. W wiadomościach kierowanych do klientów możemy zawrzeć informacje o wyjątkowych okazjach. Najczęściej użytkownicy otrzymują powiadomienie dotyczące ograniczonych zapasów produktu („zostały tylko trzy sztuki”), krótkiego czasu ważności oferty („zostało tylko 6 godzin”) czy produktów limitowanych.

Wysyłanie takich e-maili można zautomatyzować za pomocą marketing automation. Narzędzia te służą do badania zachowań klientów na stronie sklepu i po jej opuszczeniu. W ten sposób możemy poznać preferencje klientów i opierając się na nich, wyświetlać im spersonalizowaną ofertę. Marketing automation, w kontekście mailingu, oznacza wykorzystywanie bazy danych adresów e-mail zarejestrowanych użytkowników do wysyłania im dopasowanych ofert. Mając wiedzę na temat ich zachowań, możemy skonstruować bardziej trafną propozycję, z której chętniej skorzystają. Wysyłka będzie się odbywać przy tym w pełni automatycznie, na podstawie prowadzonych na bieżąco analiz.

Bezpłatna wysyłka

Bezpłatna wysyłka zamówień ze sklepu internetowego | nazwa.pl

Respondenci uczestniczący w badaniu Gemius „E-commerce w Polsce 2020”, którzy zostali zapytani o to, co skłoniłoby ich do częstszych zakupów online, na pierwszym miejscu podali niższe koszty wysyłki (57%). Pokazuje to, że wciąż są one dla konsumentów kluczowe.

W związku z tym warto zastanowić się nad zaoferowaniem bezpłatnej dostawy. Wiele sklepów praktykuje to na zasadzie ustalenia kwoty zakupów, po przekroczeniu której wysyłka będzie darmowa. Może to skłaniać klientów do tego, by dodawali do koszyka więcej produktów, aby w sten sposób zaoszczędzić na kosztach przesyłki.

Aby skompensować ponoszone przez nas koszty przesyłki można odpowiednio zwiększyć marżę na produkcie.  Jest to bardzo często praktykowane, a klienci uznają takie zakupy za bardziej korzystne dla siebie. Innym pomysłem jest wprowadzenie darmowej dostawy tylko dla nowych klientów lub ustanawianie takiej opcji jedynie w określonym przedziale czasowym (np. świąt Bożego Narodzenia).


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Na czym polegają testy A/B?

Przede wszystkim obserwuj rynek

Nie da się przedstawić w ramach jednego materiału wszystkich trendów i praktyki na rynku e‑commerce, które mogą przyczynić się do wzrostu przychodów w naszej firmie. Wciąż pojawią się  nowe zjawiska, które wpływają na sposób realizacji sprzedaży przez Internet. Najważniejsze jest, aby obserwować zachodzące na rynku zmiany i nieustannie analizować konkurencję. Nie skupiajmy się jedynie na firmach, z którymi konkurujemy bezpośrednio. Ważne, aby mieć na uwadze rozwiązania stosowane przez liderów branży z innego segmentu oraz firm działających poza naszym lokalnym rynkiem. Możemy wdrożyć „podpatrzone” u nich praktyki, co pozwoli nam wyprzedzić firmy, z którymi walczymy o klienta.
Zamów CloudHosting e-Sklep

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Zarabianie na własnym blogu | nazwa.pl
12 kwietnia 2022

Zarabianie na własnym blogu

Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać... Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać potrzeby twórcze. Może równie dobrze okazać się sposobem na życie. Nawet jeżeli nie sprawi, że będziemy się wyłącznie z niego utrzymywać, to może uzupełnić nasze dochody z innych źródeł i wspomóc w ten sposób domowy budżet. Warto w tym kontekście zastanowić się, jakiego rodzaju blogi są teraz najbardziej dochodowe. Biznes online Bez wątpienia znajdziemy wielu czytelników zainteresowanych sposobami na zdobycie dodatkowych źródeł zarobkowania. Jeżeli mamy doświadczenie w takich dziedzinach, jak freelance czy e-marketing, warto się nim podzielić. Odbiorcy chętnie dowiedzą się, jak i czy mogą „rzucić etat”, aby zacząć pracować na własny rachunek w branży nowych technologii. W przekazywaniu treści powinniśmy się skupić głównie na własnych doświadczeniach. W dzieleniu się swoją wiedzą nie zatrzymujmy się na ogólnikach. Twórzmy konkretne i wyczerpujące wpisy, które krok po kroku przeprowadzają czytelnika przez wybrany temat. Doradzając, skupmy się na dziedzinie, która jest nam najbliższa. Jeżeli pracujemy jako specjalista e-marketingu, copywriter czy niezależny programista, nasi czytelnicy będą oczekiwali kompetentnych i wiarygodnych treści właśnie w tych tematach. W przypadku tego typu treści możemy zarobić na płatnych poradnikach, reklamie czy marketingu afiliacyjnym...
Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online? | nazwa.pl
4 stycznia 2021

Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe... Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe, warto jednak nie koncentrować się jedynie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy YouTube’ie. Inwestycja w inne platformy również może się opłacić. Na które z nich warto zwrócić uwagę? LinkedIn LinkedIn jest serwisem networkingowym poświęconym życiu zawodowemu. Zrzesza profesjonalistów, którzy poszukują nowych możliwości kariery, chcą zaprezentować swoje dokonania i zainteresowania w praktykowanej branży lub po prostu poszukują ciekawych informacji pochodzących od innych użytkowników serwisu. Serwis jest skutecznym narzędziem do zdobywania potencjalnych klientów. Nawiązywać tam można wartościowe kontakty, także z osobami decyzyjnymi w firmach, dzięki czemu może on służyć do prowadzenia marketingu B2B. Sam networking za pośrednictwem serwisu jest znacznie bardziej skuteczny niż spotkania networkingowe „w realu”. Swoje działania możemy prowadzić permanentnie oraz zyskujemy dostęp do większej liczby potencjalnych kontaktów. Ponadto LinkedIn jest narzędziem, za pomocą którego możemy zaprezentować się jako ekspert branży, publikując wysokiej jakości materiały edukacyjne w formie tekstu lub filmów. Pozwala to pozycjonować się w charakterze firmy, z którą warto współpracować, gdyż jest kompetentna w swojej dziedzinie...
sklep internetowy na mobile
16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba... Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów? Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana. Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny. Szybkość Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji. Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
domeny lokalne
28 stycznia 2019

Podkreśl lokalny charakter swojej firmy, wykorzystując do tego nazwę domeny

Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków...Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków, o jakich myśli przedsiębiorca chcący zaistnieć w sieci. Podejmując się tego zadania, właściciel firmy musi odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań. Czy będzie prowadził działalność na terenie całej Unii Europejskiej, czy planuje rozwój biznesu w skali całej Polski? A może po prostu prowadzi lokalną firmę i chce podkreślić regionalny charakter swojej działalności? Lokalne firmy także mogą być aktywne w sieci, a odpowiednia domena może podkreślić ich charakter.Wraz ze wzrostem świadomości i wymagań klientów rośnie popyt na produkty tradycyjne i regionalne, które cieszą się coraz większą popularnością, a wręcz są poszukiwane. I nie jest to tendencja obserwowana wyłącznie w Polsce. Na całym świecie wzrasta popularność lokalnych produktów, pochodzących z danego regionu, charakteryzujących się unikalnymi cechami czy walorami, występujących wyłącznie na danym obszarze. Na taką zmianę w postawie konsumenckiej wpływa kilka czynników. Jednym z nich jest po prostu przywiązanie do danego miejsca. Dotyczy to głównie osób, które są w jakiś sposób związane z konkretnym regionem. Lokalny fryzjer czy ulubiona restauracja ma wartość sentymentalną, co powoduje dużą lojalność klientów. W przypadku produktów posiadających już swoją markę podkreślanie ich pochodzenia może przyczynić się do powstania wartości dodanej z uwagi na fakt, że dany region specjalizuje się w produkcji danego towaru...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.