Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Tagi: content marketing e-mail marketing marketing internetowy social media
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu.

Co to jest marketing wielokanałowy?

Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu.

Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych.

Jak prowadzić marketing wielokanałowy?

Określenie targetu

Ustalając do kogo chcemy kierować swój przekaz, musimy stworzyć postaci projektowanych odbiorców – persony. Każda z nich definiowana jest poprzez dane demograficzne, zainteresowania, zachowania, pozycję zawodową, a także aspiracje czy potrzeby. Na podstawie znajomości targetu oraz własnych celów marketingowych możemy sformułować spójny przekaz marki. Powinien być on dostosowany do potrzeb projektowanych odbiorców, stanowiąc odpowiedź na ich problemy oraz spełniając ich pragnienia.

Wybierz kanały

W przypadku multi-channel marketingu podstawową kwestią jest określenie, jakimi kanałami chcemy dotrzeć do wyznaczonego targetu. Znaczenie będzie tu miał np. wiek, przyzwyczajenia czy sposób korzystania z Internetu. Trzeba zauważyć, że niezwykle trudno jest być obecnym we wszystkich kanałach i nie zawsze jest to sensowne rozwiązanie. Dlatego należy przeprowadzić staranne badanie targetu, obserwując jego zachowania w Internecie, czy zapoznając się ze statystykami.

W digital marketingu możemy zdecydować się np. na następujące kanały:

  • social media

Jest to jedna z bardziej popularnych form dotarcia do klienta. W ten sposób zyskujemy z nim bezpośredni kontakt i możemy wchodzić w interakcje. Buduje to pozytywny obraz marki, przywiązując do niej konsumentów. Wybór kanałów social media zależy m.in. od wieku naszego targetu. W przypadku prowadzenie kampanii skierowanej do pokolenia Z powinniśmy zwrócić uwagę na TikToka czy Snapchata, ponieważ badania pokazują, że te kanały są szczególnie popularne wśród młodszych użytkowników. Dla generacji millenialsów i starszych pokoleń lepszymi kanałami mogą być za to Instagram i Facebook.

  • e-mail marketing

Docieranie do klientów za pomocą mailingów jest niezwykle skuteczne. Możemy w ten sposób dostarczać im newslettery, oferty specjalne, e-maile transakcyjne i powitalne, jak również wiadomości związane z porzuceniem koszyka. Wysyłanie dużej liczby wiadomości mailowych wymaga niezawodnego serwera, który będzie w stanie obsłużyć taką wysyłkę. W ofercie hostingowej nazwa.pl dostępne są opcje dodatkowe „Serwer pocztowy XL” oraz „Serwer pocztowy XXL”, które można aktywować dla usług serii CloudHosting i CloudMail. Dzięki nim właściciel serwera zyskuje możliwość wysyłki odpowiednio do 10 000 lub do 100 000 wiadomości e-mail w ciągu 1 doby. To potężne narzędzie, które pozwoli każdej firmie zwiększyć zasięg swojej oferty i dotrzeć z nowymi informacjami do obecnych i przyszłych klientów.

  • PPC

Reklamy AdWords, wyświetlane na Facebooku czy Instagramie, wymagają od nas większych inwestycji, ale potrafią przynieść szybkie efekty. O ile content marketing i social media marketing są działaniami długofalowymi z trudniej mierzalną konwersją, tutaj łatwo sprawdzimy skuteczność kampanii. Łączenie PPC z działaniami w innych kanałach jest powszechną praktyką. Warto stosować reklamy także na początku działalności firmy, zanim akcje podejmowane w kanałach wymagających dłuższych kampanii przyniosą zamierzony efekt.

  • content marketing

Dzięki marketingowi treści możemy kreować wizerunek eksperta, co służy budowaniu autorytetu marki. Użytkownicy, otrzymując bezpłatnie wartościową wiedzę, mogą być skłonni „odwdzięczyć się” nam poprzez zainteresowanie ofertą firmy i dokonanie zakupu. W działaniach content marketingowych możemy używać różnych kanałów dotarcia do klienta. Warto stosować wideo marketing wykorzystując YouTube czy krótkie filmiki na Instagramie lub TikToku. Duże znacznie mają także podcasty, których popularność wciąż rośnie. Niezmiennie warto prowadzić bloga, a w przypadku marketingu B2B publikować artykuły na LinkedIn.

Marketing wielokanałowy | nazwa.pl


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?
  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Dostosuj przekaz do kanału

Każdy kanał cechuje się specyficzną dla siebie poetyką i językiem. Należy je poznać i dostosować do tych reguł swoje komunikaty oraz strategie. Widoczne jest to na przykładzie mediów społecznościowych. Kanały z treściami ulotnymi (TikTok, Snapchat czy Instagram Stories) wymagają przyjęcia zwięzłej i kreatywnej formuły, często wykorzystującej poczucie humoru. Instagram  koncentruje się na zdjęciach i należy postawić na ich jakość. Facebook za to bardziej eksponuje copy i dopuszcza publikowanie linków oraz dłuższych filmów (np. z YouTube). Jest także kanałem, na którym w większym stopniu toczy się dyskusja.

Zadbaj o spójność przekazu

Dostosowując przekaz do kanału, nie można zapominać o charakterze marki i jej podstawowym komunikacie. Zespoły odpowiedzialne za obsługę każdego z nich powinny ze sobą ściśle współpracować, aby użytkownicy (którzy przecież zazwyczaj równolegle korzystają z różnych platform) nie mieli wrażenia niespójności komunikatów.

Marketing wielokanałowy - spójność przekazu

Badaj skuteczność kanałów

Prowadząc działania multi-channel marketingowe powinniśmy być w stanie określić, które kanały cechują się największą konwersją. Nie należy zakładać, że prowadzenie kampanii „wszędzie” przełoży się automatycznie na ich większą skuteczność. Trzeba pamiętać, że obsługa każdego kanału oznacza wydatki i oddelegowanie dedykowanych im pracowników. Jeżeli nasi klienci nie stanowią grupy, która chętnie korzysta np. z TikToka, być może bardziej opłacalna będzie rezygnacja z takiego punktu styczności z marką, gdyż konwersje z naszego uczestnictwa w ramach tego portalu będą po prostu niewielkie. Określenie skuteczności kanałów w przypadku szeroko zakrojonych kampanii nie jest jednak proste. Wykorzystywane są tu różne modele oceny. Znaczenie może mieć pierwsza interakcja z firmą – np. jeżeli klient trafił na stronę sklepu poprzez reklamę PPC, przypisuje się jej największe znaczenie w konwersji. Uznawany za kluczowy bywa także ostatni kanał interakcji lub równą wartość przypisuje się wszystkim punktom styczności z marką na drodze zakupowej klienta.

Wiele kanałów – wyższa skuteczność

Aby prowadzić multi-channel marketing, jesteśmy zmuszeni do zaangażowania większych zasobów niż w przypadku koncentracji na jednym kanale. Każdy z nich musi być obsługiwany przez odpowiednich specjalistów. Wymaga to zatem większego nakładu czasu i środków.  Działania tego typu potrafią jednak przynieść wymierny efekt i obecnie coraz mniej firm prowadzi kampanie za pomocą tylko jednego kanału. Ważne jest, aby być tam, gdzie nasi klienci, prowadząc z nimi dialog, udostępniając wartościowe treści i namawiając do zakupu. W ten sposób osiągniemy najlepsze efekty marketingowe.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Obsługa cache PHP na CDN nazwa.pl
27 lutego 2025

Obsługa cache PHP na CDN nazwa.pl

Szybkość działania strony internetowej to kluczowy czynnik wpływający na zadowolenie użytkowników, pozycjonowanie... Szybkość działania strony internetowej to kluczowy czynnik wpływający na zadowolenie użytkowników, pozycjonowanie w wyszukiwarce oraz konwersje. CDN nazwa.pl jest technologią, która pozwala zwiększyć wydajność każdej strony WWW. Teraz jego możliwości zostały dodatkowo rozszerzone o bezpłatną obsługę LSCache Plugins. Przygotuj się na zapewnienie swojej witrynie maksymalnego przyspieszenia! CDN nazwa.pl CDN nazwa.pl to sieć serwerów rozmieszczonych w różnych miejscach na świecie, która przechowuje kopie elementów Twojej strony internetowej. Użytkownicy odwiedzający serwis otrzymują treści z najbliższego geograficznie węzła CDN, co znacząco skraca czas ładowania i zapewnia błyskawiczne przekazywanie informacji. Nie bez znaczenia jest realizowany w każdym węźle CDN nazwa.pl rozproszony system ochrony DDoS, który zabezpiecza Twój serwis przed atakami, zapewniając mu stabilną pracę. CDN nazwa.pl oferuje również obsługę LSCache Plugins, dzięki czemu pozwala na cache’owanie wygenerowanego kodu PHP w każdym węźle na świecie. Gotowe wersje stron są przechowywane na serwerach CDN i dostarczane użytkownikom bez potrzeby każdorazowego przetwarzania kodu PHP. Efekt? Witryna wczytuje się błyskawicznie, a hosting odciążony jest z niepotrzebnych operacji. Korzystaj z obsługi LSCache Plugins na CDN nazwa.pl LSCache Plugins to nowoczesne narzędzie optymalizacyjne, kompatybilne z wieloma popularnymi systemami CMS, takimi jak WordPress, Joomla! czy PrestaShop. Pozwala...
Composer to wygodne zarządzanie zależnościami w WordPressie | nazwa.pl
13 sierpnia 2024

Composer to wygodne zarządzanie zależnościami w WordPressie

Programiści, pracujący w języku PHP, są zmuszeni do częstego powtarzania tych samych czynności przy zadaniach... Programiści, pracujący w języku PHP, są zmuszeni do częstego powtarzania tych samych czynności przy zadaniach związanych z obsługą zewnętrznych zasobów. Z pomocą przychodzą im narzędzia umożliwiające zarządzanie zależnościami, do których należy Composer. Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Kiedy przydaje się właścicielom witryn opartych na WordPressie? Zapraszamy do lektury! Na czym polega zarządzanie zależnościami Informatyk, budując stronę i administrując nią, jest najczęściej zmuszony do używania zewnętrznych programów lub narzędzi. Ma to miejsce na przykład przy korzystaniu z frameworków opartych na JavaScript i CSS czy też klas PHP pozwalających połączyć witrynę z zewnętrznymi usługami, takimi jak media społecznościowe. Klasycznym sposobem na realizację tego zadania jest pobranie odpowiednich kodów, skopiowanie ich do swojego projektu, a następnie skonfigurowanie ich wywołania w PHP. W przypadku zewnętrznych narzędzi należy pobrać oprogramowanie, a gdy zachodzi potrzeba jego aktualizacji, powtórzyć całą ścieżkę, zastępując poprzednią wersję nowszą. Procesy te są bardzo czasochłonne i żmudne. Jest to tym bardziej dostrzegalne, jeśli musimy przeprowadzić ich wiele w tym samym czasie. Wykorzystanie narzędzi do zarządzania zależnościami może zautomatyzować pobieranie zewnętrznych zasobów, dzięki określeniu standardowych algorytmów, które ich dotyczą. Zmniejsza to ilość pracy, ryzyko opóźnień podczas projektów czy liczbę możliwych błędów...
Prezentuj mniejsze obrazki w formacie WebP | nazwa.pl
3 lutego 2022

Prezentuj mniejsze obrazki w formacie WebP

Pliki graficzne można zapisywać w bardzo wielu formatach. Do najpopularniejszych należą GIF, PNG, JPG i WebP... Pliki graficzne można zapisywać w bardzo wielu formatach. Do najpopularniejszych należą GIF, PNG, JPG i WebP. Ten ostatni, stworzony przez Google, doskonale sprawdza się w przypadku stron internetowych. Pozwala na lepszy poziom kompresji obrazów, przy zachowaniu ich porównywalnej jakości. A ponieważ aż 80% czasu potrzebnego na wczytanie strony WWW zajmuje przesyłanie plików między serwerem, na którym jest strona, a przeglądarką WWW, warto skorzystać właśnie z WebP, aby przyspieszyć działanie swojej witryny. WebP vs inne formaty plików Jeżeli zastanawiasz się, czy korzystanie z WebP przyniesie wymierne korzyści w postaci zmniejszenia rozmiaru plików graficznych na Twojej stronie WWW, pozwól, że zaczniemy od porównania tego formatu do innych popularnych sposobów zapisu grafik wykorzystywanych w Internecie. I tak, pliki zapisane w WebP, w porównaniu do plików JPG o zbliżonej jakości, będą od nich mniejsze do 35%. To bardzo duża różnica. JPG jest popularnym formatem wykorzystywanym na przykład do zapisu zdjęć wykonywanych smartfonami czy aparatami cyfrowymi. Gdy takie zdjęcie zapisane w formacie JPG zajmuje około 3 MB, po konwersji do WebP jego rozmiar zmniejszy się do 2 MB! Innym popularnym formatem stosowanym wśród twórców stron WWW jest PNG. Podobnie jak WebP obsługuje on przeźroczystość, co jest ważne przy projektowaniu witryn...
WP-CLI na hostingu w nazwa.pl
10 lutego 2021

WP-CLI na hostingu w nazwa.pl

Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą... Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą o webmasterach na co dzień zajmujących się WordPressem. WP-CLI jest aplikacją pozwalającą użytkownikom WordPressa na zarządzanie instalacjami tego systemu z poziomu wiersza poleceń, bez konieczności logowania się do zaplecza zbudowanej w oparciu o ten CMS strony. Webmasterzy, którzy każdego dnia zarządzają wieloma serwisami internetowymi opartymi o te same systemy zarządzania treścią, często kultywują rytuał przechodzenia przez kolejne zakładki paneli administracyjnych tych CMS-ów, aby zrealizować jakąś prostą czynność administracyjną. U wielu z nich pojawia się wówczas naturalne pytanie, czy pewnych stałych czynności obsługowych nie dałoby się zrealizować w bardziej przystępny sposób? I najlepiej w krótszym czasie. Rozbudowane panele administracyjne systemów zarządzania treścią to z jednej strony przejrzystość sposobu prezentacji, ale z drugiej strony także konieczność każdorazowego przebrnięcia przez szereg opcji, zanim trafi się na tę właściwą, na której nam zależy. Taka procedura szukania konkretnej funkcji w ramach panelu administracyjnego często zajmuje sporo czasu. Jest to widoczne szczególnie wtedy, gdy mamy do czynienia z tak rozbudowanym CMS-em, jakim jest WordPress. WordPress pojawił się w 2003 roku. Przez wiele lat nie oferował on żadnego rozwiązania, które umożliwiłoby webmasterom...
Dołącz na Facebooku do grup WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
8 stycznia 2021

Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc

Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach... Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach dyskusyjnych na pewno znajdziesz pomocną dłoń. Nowe grupy dyskusyjne to dodatkowy interaktywny kanał kontaktu z nami i możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami usług hostingowych. Grupy dyskusyjne upraszczają komunikację i umożliwiają wymianę doświadczeń pomiędzy każdym, kto posiada konto na Facebooku. A ponieważ z tego portalu codziennie korzystają setki tysięcy użytkowników, to odpowiedź na Twoje pytanie może pojawić się już w przeciągu minuty. Dołączenie do grup dyskusyjnych to również żaden wysiłek – wystarczy je wyszukać i kliknąć w przycisk „Dołącz”, by po kilku chwilach stać się częścią tej wielkiej społeczności. Zapisanie się do grupy umożliwia również śledzenie postów innych użytkowników, dzięki czemu możesz się inspirować i podnosić swoją wiedzę w tematach, które Cię zainteresują. Grupy dyskusyjne, które założyliśmy, stanowią rozszerzenie naszego fanpage. Każda z nich ma trochę inną funkcję, ale zachęcamy do dołączenia do każdej z nich. WordPress Pomoc WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Jeżeli szukasz pomocy w zakresie konfiguracji lub zastanawiasz się, jak zrealizować jakąś funkcjonalność, to członkowie tej grupy oraz...
Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL! - nazwa.pl
21 grudnia 2020

Zwiększ wydajność i bezpieczeństwo swojej strony WWW korzystając z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL!

Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości... Bazy danych wraz ze skryptami działającymi w oparciu o język programowania PHP są podstawą działania większości dynamicznych serwisów internetowych. Aby zapewnić szybkość działania oraz bezpieczeństwo stron WWW, niezbędna jest okresowa aktualizacja wykorzystywanego na hostingu oprogramowania. W nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz bezpłatnie korzystać z najnowszych wersji baz danych MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z języka PHP w wersji 7.4. Jeśli wykorzystujesz inną, niewspieraną przez twórców PHP, wersję tego języka lub korzystasz ze starej opcji serwera bazy danych, możesz je zaktualizować samodzielnie lub zlecić nam ich aktualizację. Jeżeli nie zamierzasz dokonać aktualizacji, udostępniamy Ci dodatkową usługę obsługi starszych wersji PHP i serwerów baz danych. Warto pamiętać, że okres bezpłatnej obsługi wersji PHP od 5.3 do 7.1 kończy się 31.12.2020 r. Po tym terminie obsługa nadal będzie świadczona – odpłatnie. Jednocześnie pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zgłaszanym przez naszych Klientów, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu bezpłatnej obsługi PHP 7.2 oraz baz danych MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3 na serwerach nazwa.pl do 30.06.2021 r. Podkreślamy jednak, że oprogramowanie to nie posiada już wsparcia jego twórców i zalecamy jego aktualizację! PHP PHP, czy też Hypertext Preprocesor to jeden z najczęściej stosowanych języków programowania, który cieszy się popularnością wśród doświadczonych webmasterów...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(40)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.