Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 30 czerwca 2021

Wykorzystanie neuromarketingu w praktyce

Tagi: marketing marketing internetowy
Wykorzystanie neuromarketingu w praktyce | nazwa.pl

Mimo, że badania neuromarketingowe są kosztowne i mogą sobie na nie pozwolić w zasadzie tylko większe marki, to w ostatnich latach metoda ta jest stosowana coraz częściej także wśród mniejszych biznesów. Wyróżnia ją fakt, że pozwala dotrzeć do głębokich emocji konsumentów dzięki analizie ich reakcji neurobiologicznych. To ciekawe zagadnienia, które bardzo przydają się przy planowaniu skutecznych działań promocyjnych w Internecie.

Definicja neuromarketingu

Neuromarketing polega na wykorzystywaniu zdobyczy neurobiologii do optymalizacji działań marketingowych. Sama neurobiologia koncentruje się na układzie nerwowym człowieka, poddając go wszechstronnym badaniom. Celem neuromarketingu z kolei jest zdobycie wiedzy o głębokich motywacjach zakupowych konsumentów. Pozwala on na określenie, jak odbiorcy przekazów reklamowych reagują na dostarczane im treści.

Wyniki badań neuromarketingowych są w stanie zweryfikować lub uzupełnić badania fokusowe i ankiety. Stanowią także doskonałe wsparcie dla analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej. Początki neuromarketing należy upatrywać w 2004 roku, kiedy w przeprowadzonym badaniu udało się wyjaśnić dlaczego, mimo lepszych wyników Pepsi w ślepych testach smaku, konsumenci częściej wybierali zamiast niej Coca-Colę. Okazało się, że czerwona marka przywoływała silniejsze emocje, które wynikały z tworzonych treści reklamowych.

Badania wykorzystywane w neuromarketingu

Neuromarketing wykorzystuje różnego typu badania. Należą do nich:

  • elektroencefalografia (EEG),
  • reakcja skórno-galwaniczna (GSR),
  • eyetracking,
  • funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI).

Elektroencefalografia (EEG)

Elektroencefalografia (EEG) | nazwa.pl

Jest to badanie bioelektrycznej aktywności mózgu, polegające na umieszczeniu elektrod na powierzchni skóry czaszki. Możliwe jest dzięki temu określenie częstotliwości fal mózgowych, które pojawiają się jako reakcja na przekaz marketingowy. Są to fale delta, theta, alfa, beta i gamma. Wykres pokazuje, które fragmenty, np. reklamy wideo, wzbudzają pożądane reakcje, a które do nich nie prowadzą. Dzięki temu można wyznaczyć sekwencje przyciągające uwagę widza, tak aby dopracować te, które nie budzą jego zainteresowania.

Badanie aktywności mózgu u osób chętnych można przeprowadzić dosłownie w dowolnym miejscu. Dzięki umieszczaniu na skórze małych bioczujników testuje się reakcje osób uczestniczących w badaniu w zróżnicowanych środowiskach zakupowych.

Reakcja skórno-galwaniczna (GSR)

Reakcja skórno-galwaniczna (GSR) | nazwa.pl

Badanie reakcji skórno-galwanicznej (inaczej elektrodermalnej) polega na analizie zmian oporu elektrycznego skóry związanego z aktywnością gruczołów potowych. Aktywność ta może być reakcją na przeżywane emocje. GSR stosowane jest także do wykrywania kłamstw. Używa się do tego celu galwanometru. W neuromarketingu za pomocą badania reakcji skórno-galwanicznej można określić, czy dana treść reklamowa wzbudza w konsumencie emocje, czy też jest mu emocjonalnie obojętna.

Eyetracking

Eyetracking | nazwa.pl

Eyetracking polega na śledzeniu wzroku użytkownika poprzez rejestrację położenia oczu. Dzięki temu można określić, w które miejsce ekranu w danym momencie patrzy dana osoba . Badanie wykonuje się za pomocą urządzeń wykorzystujących światło bliskiej podczerwieni kierowane na źrenicę oka. Do eyetrackingu wykorzystywane są głównie dwie metody – śledzenia wzroku na ekranie oraz przy wykorzystaniu okularów śledzących wzrok. Efektem badań trackingu ruchu gałek ocznych są mapy cieplne, pokazujące punkty, na których respondent zatrzymał wzrok na dłużej. Pozwala to na między innymi analizę doświadczenia użytkownika stron internetowych (UX).

W ten sposób możemy sprawdzić np. czy wezwania do działania (CTA) umieszczone w witrynie są wystarczająco dobrze widoczne lub czy użytkownicy z łatwością odnajdują na stronie informacje, których szukają. Zbadamy także czas, jaki badani spędzają na danej podstronie oraz czy witryna jest zrozumiała, a jej nawigacja intuicyjna. Urządzenia śledzące wzrok na ekranie w pewnym stopniu ograniczają ruch respondenta, który musi pozostawać przed monitorem, wchodząc w interakcję z treściami.

Funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI)

Funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI) | nazwa.pl

Badanie to polega na analizie wzrostu przepływu krwi i utlenienia komórek mózgowych. Dzięki niemu można ocenić, które rejony mózgu wykazują w danym momencie większe zapotrzebowanie na energię, co oznacza, że są bardziej aktywne. Do fMRI wykorzystuje się pole magnetyczne i fale radiowe. Podczas testu badany wykonuje zadania, komunikując swoje odpowiedzi za pomocą przycisków. Wyniki są przedstawiane w formie 3D na podstawie danych statystycznych dotyczących aktywności komórek.

Skuteczność fMRI wynika z naukowej wiedzy na temat funkcji poszczególnych rejonów mózgu. Trzeba jednak zaznaczyć, że wiedza ta wciąż jest rozwijana i mózg skrywa przed nami jeszcze wiele tajemnic.

Ze względu na zróżnicowane funkcje, jakie pełnią dane rejony mózgu, trudno wyciągnąć jednoznaczne wnioski z wyników badań fMRI, tym samym ich interpretacja nie jest łatwa. Metoda ta jest ponadto dosyć kosztowna oraz niewygodna dla badanego, gdyż wymaga nieruchomego przebywania w komorze MRI.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?
  • 5 sposobów na promowanie produktu online

Tajemnica tkwi w mózgu

Dzięki badaniom neuromarketingowym możliwe jest zrozumienie, jak treści tworzone przez markę wpływają na konsumentów. Pozwala to na optymalizację ich skuteczności. Szczególnie warto zwrócić uwagę na eyetracking, który jest metodą stosunkowo niedrogą i bardzo skuteczną przy badaniach UX. Inne techniki neuromarketingowe wymagają większego zaangażowania środków, ale efekty tych działań mogą także przynieść satysfakcjonujące rezultaty.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
13 lutego 2025

Walentynkowy mailing – podaruj swoim klientom odrobinę miłości!

Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z... Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z klientami i przypomnieć im o swojej ofercie! Właśnie dlatego w Mailer Panel udostępniliśmy specjalne walentynkowe szablony e-maili, które pomogą Ci w skutecznym kontakcie z użytkownikami i ociepleniu wizerunku Twojej marki. Dlaczego warto wysłać walentynkowy mailing? Każdy lubi czuć się doceniony, a drobne gesty w komunikacji z klientami budują lojalność i wzmacniają relacje. Wysyłając personalizowane wiadomości możesz nie tylko wywołać uśmiech na twarzach odbiorców, ale także skutecznie przypomnieć im o swojej ofercie. Walentynki to świetna okazja, aby podziękować klientom za zaufanie, zaoferować im specjalny rabat lub promocję czy poinformować o nowościach w Twojej firmie. Walentynkowe szablony – stwórz piękną kampanię w kilka minut! Możesz ułatwić sobie stworzenie atrakcyjnych wiadomości, bo w Mailer Panel znajdziesz wiele gotowych szablonów e-maili w romantycznym, ale profesjonalnym stylu. Wystarczy wybrać jeden z nich, dostosować treść do swojej branży i gotowe! Usługa Email Marketing od nazwa.pl sprawi, że Twój mailing trafi do skrzynek klientów już w kilka chwil...
Konkurs dla webmasterów - wygraj wakacje w Sopocie - nazwa.pl
23 stycznia 2023

Wygraj wakacje w Sopocie

Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat... Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat pierwszego miejsca otrzyma Voucher na 7 dniowy wakacyjny pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu, który poleci nasze usługi hostingowe minimum 3 firmom, otrzyma Voucher na weekendowy pobyt w 4 gwiazdkowym hotelu w Zakopanem. Konkurs dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl to już tradycja, na którą wszyscy czekają. Tegoroczną jego odsłonę kierujemy do webmasterów – osób fizycznych i prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy w swojej pracy na co dzień zajmujących się obsługą stron WWW i polecają swoim klientom oferowane przez nas rozwiązania hostingowe klasy premium. A co, jeżeli nie jesteś webmasterem? Nie szkodzi! Wystarczy, że będziesz aktywnie promować nasze usługi, bo w rozpoczynającym się dzisiaj konkursie, każdy ma równe szanse na zdobycie gwarantowanych nagród. Pamiętaj o tym, że uczestnikiem konkursu będziesz tylko wtedy, gdy nasze usługi hostingowe będziesz polecać z konta w Panelu Klienta, które należy do Ciebie jako osoby fizycznej lub do Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej. Spółki prawa handlowego nie biorą udziału w konkursie. Jeżeli nie posiadasz jeszcze takiego konta, to zarejestruj się w Panelu Klienta podając swoje prywatne dane. Wakacje marzeń 2023 w Sopocie Osoba, z której polecenia zakupionych zostanie najwięcej usług hostingowych, otrzyma Voucher na 7‑dniowy wakacyjny pobyt od 8 do 15 lipca 2023 r. dla dwóch osób w 5-gwiazdkowym, luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Żeby sięgnąć po główną wygraną, wystarczy w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl zgromadzić w okresie od 23 stycznia do 31 marca 2023 r. jak najwyższą prowizję za rekomendowanie usług CloudHosting i CloudMail...
Nowy Rok na świecie - najciekawsze tradycje | nazwa.pl
31 grudnia 2021

Nowy Rok na świecie – najciekawsze tradycje

Sposób, w jaki obchodzi się Sylwestra i Nowy Rok, ma swoje cechy wspólne na całym świecie – jest to często... Sposób, w jaki obchodzi się Sylwestra i Nowy Rok, ma swoje cechy wspólne na całym świecie – jest to często wielka, całonocna impreza, podczas której ludzie świętując, jednoczą się i wyrażają nadzieję na „jeszcze lepsze jutro”. W zależności od kraju zauważyć można różne zwyczaje, charakterystyczne dla danej kultury. Przyjrzyjmy się tym najbardziej interesującym. Co na stole (i pod łóżkiem)? Ponieważ Sylwester oznacza dla świata wspólne, domowe przyjęcia lub większe zabawy, istotne są spożywane wtedy posiłki. Potrawy, które pojawiają się na stole, są często symboliczne, a ich zjedzenie ma przynieść szczęście. Temu służy winogronowy zwyczaj kultywowany w Hiszpanii. O północy mieszkańcy półwyspu biorą do ust jedno winogrono wraz z każdym uderzeniem zegara. Służy to oczywiście osiągnięciu pomyślności w kolejnym roku, a w przeszłości miało na celu także przynieść sukces plantatorom winogron, którzy ten zwyczaj wymyślili i spopularyzowali. Zabawie towarzyszą także owoce w formie przetworzonej, jak na przykład słynne wino musujące Cava. Na Filipinach, niegdyś kolonii hiszpańskiej, także spożywa się winogrona, chociaż w cenie są wszystkie okrągłe owoce. Symbolizują one monety i powinno ich być na stole dwanaście. W Kolumbii pomyślność w kwestiach finansowych bada się za pomocą… ziemniaków. Kładzie się je pod łóżkiem – jeden nieobrany, drugi w połowie obrany, trzeci bez skórki...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
jak wybrać hosting
19 marca 2019

Jak wybrać hosting? Część 2

We wcześniejszym wpisie został poruszony temat wyboru domeny. Dobrze dobrana domena to już połowa sukcesu. Na drugą... We wcześniejszym wpisie został poruszony temat wyboru domeny. Dobrze dobrana domena to już połowa sukcesu. Na drugą jego część składa się odpowiednio dopasowany hosting. Poczta firmowa, przestrzeń dyskowa, bazy danych czy też witryna lub aplikacja, którą stworzyliśmy funkcjonuje właśnie dzięki tej usłudze. Skalowanie biznesu tylko w chmurze Czasami jedna dobrze przeprowadzona kampania reklamowa czy akcja PR-owa powoduje, że ruch na serwerach wzrasta do niespodziewanej wartości. Jaka usługa hostingowa zapewni płynność działania, gdy ruch wzrasta kilkadziesiąt lub nawet kilkaset razy? Odpowiedzią na to pytanie jest CloudHosting, czyli usługa oparta o system zapewniający dostęp do zwirtualizowanej puli zasobów serwerowych, umożliwiający płynne skalowanie w zależności od aktualnego obciążenia. Technologia ta zapewnia obsługę zwiększonego ruchu na stronie WWW, nie obciąża fizycznego serwera, a wzmożona ilość zapytań jest rozkładana na wiele wirtualnych maszyn. Takie rozwiązanie pozwala obsłużyć bardzo dużą liczbę zapytań na raz, bez wpływu na działanie serwisu. W przypadku rozwiązania chmurowego, takiego jak rodzina usług Active Cloud od nazwa.pl, problem chwilowego przeciążenia serwera znika, ponieważ usługi realizowane są w chmurze i nie są bezpośrednio powiązane z konkretnym fizycznym sprzętem. Bezpieczeństwo chmury Nie ma nic gorszego niż klient czy użytkownik, który nie może skorzystać z naszego serwisu lub aplikacji, kiedy znajdujemy się na fali wzrostu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.