Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Tagi: digital marketing marketing marketing internetowy
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?

Stwórz konkurs albo promocję

Konkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę.

Wykorzystaj treści tworzone przez użytkowników

Treści tworzone przez użytkowników (user generated content) uznawane są przez konsumentów za bardziej wiarygodne niż przekazy marketingowe marki. Oprócz organizowania konkursów opartych na contencie klientów, warto także proponować hashtagi. Mogą one sprawić, że zaangażowani posiadacze produktów zechcą podzielić się video, zdjęciami lub historiami związanymi z daną rzeczą. Bez potrzeby oferowania nagród silną motywacją, do dzielenia się treściami, mogą być dla klientów także wyzwania (challenge). W ich ramach konsumenci rywalizują ze sobą w zadaniach związanych z produktem. Twórczość użytkowników warto publikować na własnych profilach social media lub do niej linkować. Wzbogaci to treść naszych kanałów, a także będzie dla klientów dodatkową zachętą do tworzenia contentu.

Zabiegaj o recenzje

Zabiegaj o recenzje od swoich użytkowników | nazwa.pl

Według badań recenzje wpływają na decyzje zakupowe aż 90% klientów. Agencja Bright Local wskazuje także, że osoby w wieku 18-34 lata ufają opiniom online na równi z rekomendacjami osobistymi. Recenzje uznawane są za wiarygodne, ponieważ opisują indywidualne doświadczenia konsumentów. Często nie są także peanami na cześć produktów, lecz wskazują zarówno ich zalety, jak i wady. Dlatego też budzą większe zaufanie niż opisy tworzone przez markę.

Pozytywne recenzje warto umieszczać na stronie firmy, potwierdzając dzięki temu, że opinie klientów są dla nas ważne. Skłania to użytkowników do zamieszczania rekomendacji. Sam proces publikowania recenzji w witrynie powinien być jak najprostszy, aby klienci mogli dodawać je szybko i wygodnie. W tym celu warto postawić na możliwie najszybsze działanie strony internetowej, które zapewnia hosting w chmurze. Warto także zachęcać do zamieszczania opinii. Można to zrobić poprzez:

  • e-maile, które otrzymują klienci po dokonaniu zakupu,
  • wykorzystanie remarketingu, by wyświetlać reklamy zachęcające do zrecenzowania produktu klientom, którzy już go zakupili,
  • posty w social media,
  • dołączane do przesyłek z produktami druki zachęcające klienta, by pozostawił recenzję na stronie firmy,
  • oferowanie korzyści za zamieszczenie recenzji np. w postaci rabatu.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Postaw na video

Postaw na video w digital marketingu | nazwa.pl

Treści video są obecnie najbardziej pożądanym rodzajem contentu, wyprzedzając newslettery, zdjęcia w social media czy wpisy blogowe. Badania pokazują, że do 2022 roku odtwarzanie filmów będzie stanowić ponad 82% całego ruchu generowanego w sieci przez konsumentów, czyli 15 razy więcej niż w 2017 roku. Warto zatem wykorzystać video do promocji produktów. Możemy spróbować następujących form filmów:

  • Prezentacje produktów

Video szczegółowo prezentujące, jak wygląda produkt, jak działa i w jaki sposób go stosować. Potrafią być bardziej przekonujące niż sam opis czy zdjęcia, ponieważ pokazują realny sposób działania danego produktu.

  • Wywiady z twórcami produktu

Warto dopuścić do głosu inżynierów i projektantów, którzy opiszą swoje doświadczenia z tworzenia produktów. Stricte marketingowy przekaz wniosą za to menedżerowie produktu.

  • Filmy reklamowe

Profesjonalnie i kreatywnie zrealizowane filmy reklamowe mogą być zachętą do zakupu produktu. Potrafią wzbudzać emocje i mieć potencjał viralowy, jeśli cechują się wartością artystyczną czy poczuciem humoru.

Współpracuj z influencerami

Popularni blogerzy, videoblogerzy czy właściciele profili w social media skupiają wokół siebie dużą społeczność. Warto to wykorzystać dla promocji produktu. Influencerzy potrafią mieć znaczący wpływ na decyzje zakupowe swoich odbiorców, ponadto uwiarygodniają markę, która zyskuje dzięki temu ludzką twarz. Podobnie, jak w przypadku treści tworzonych przez użytkowników, content influencerów uznawany jest za bardziej autentyczny i godny zaufania od tego tworzonego przez producenta.

Styl komunikacji influencerów jest bliski ich grupie docelowej, co trudniej osiągnąć we własnych przekazach marketingowych. Szczególne znaczenie ma to w przypadku kampanii skierowanych do pokolenia Z, czyli osób urodzonych po 1995 roku. Współpracując z influencerami, precyzyjnie docieramy do odpowiednich społeczności, w tym także społeczności niszowych, które skupiają się wokół mikro-influencerów. Z tego powodu warto zwrócić na nich uwagę, nie kierując się w swoim wyborze tylko zasięgiem danej osoby. Wynika to z faktu, że mikro‑influencerzy cieszą się często większym zaufaniem swoich społeczności niż makro‑influencerzy.

Postaw na kreatywny digital marketing

Postaw na kreatywny digital marketing | nazwa.pl

Powyższe sposoby wymagają często większego zaangażowania, warto jednak je stosować w uzupełnieniu lub nawet zamiast klasycznych kampanii reklamowych. Możemy uzyskać w ten sposób wartościowe i wiarygodne treści, które skutecznie przekonają użytkowników do kupna produktów. Wykorzystanie konkursów pozwoli na zdobycie masowego zainteresowania klientów produktem, potencjał video da nam szansę na stworzenie kreatywnego viralowego contentu, a stawiając na user generated content i współpracę z influencerami, uwiarygodnimy markę. Warto otworzyć się na kreatywne metody prowadzenia digital marketingu, ponieważ może to skutkować wymiernymi korzyściami. Jeżeli przeprowadzimy kampanię optymalnie, nie tylko zwiększymy sprzedaż, ale także przysłużymy się wizerunkowi naszej marki.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch | nazwa.pl
29 lutego 2024

Odkryj potencjał wyszukiwania pełnotekstowego za pomocą OpenSearch

Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online... Znalezienie odpowiednich informacji w szybki i skuteczny sposób jest wyzwaniem nie tylko dla projektów prowadzonych online. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, w nazwa.pl oferujemy możliwość korzystania z zaawansowanego oprogramowania OpenSearch, które służy do wyszukiwania pełnotekstowego. Dzięki użyciu procesorów Intel Xeon, dysków NVMe oraz gotowości do pracy natychmiast po aktywacji OpenSearch w nazwa.pl cechuje wydajność i niezawodność oraz możliwość szybkiego wdrożenia produkcyjnego. OpenSearch to zaawansowane narzędzie do przeszukiwania. Umożliwia analizowanie dużych ilości danych niemalże w czasie rzeczywistym. Opiera się na zaawansowanych technologiach, wśród których warto wymienić chociażby Apache Lucene. Pozwala na dokładne wyszukiwanie pełnotekstowe, które w odróżnieniu od metody tradycyjnej porównuje faktyczne treści, a nie zaindeksowane słowa kluczowe. Elastyczna architektura gwarantuje łatwe dostosowanie OpenSearch do różnych projektów online, zapewniając przede wszystkim precyzyjne wyniki. Niezależnie od tego, czy OpenSearch ma być wykorzystany przy niewielkiej stronie internetowej czy razem z dużą platformą e-commerce, może zostać w prosty sposób dostosowany do indywidualnych wymagań projektu. Wśród miejsc, gdzie warto korzystać z OpenSearch, warto wymienić: 1. Sklepy internetowe: OpenSearch doskonale sprawdza się jako narzędzie do optymalizacji procesów wyszukiwania produktów, tagów, kategorii oraz analiz trendów zakupowych. Przyczynia się do poprawy UX danego sklepu, a w tym zwiększenia sprzedaży...
Najnowsze technologie na DNS Anycast nazwa.pl
28 kwietnia 2022

Najnowsze technologie na DNS Anycast nazwa.pl

Serwery DNS Anycast firmy nazwa.pl, poza lokalizacjami na wszystkich kontynentach, uruchomione są także... Serwery DNS Anycast firmy nazwa.pl, poza lokalizacjami na wszystkich kontynentach, uruchomione są także w 6 miastach w Polsce. Dzięki lokalnej wymianie ruchu z ogólnopolskimi dostawcami Internetu w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu, wszystkie usługi związane z domenami, a w szczególności strony WWW, działają szybko i niezawodnie. Większa pojemność DNS dzięki technologii anycast Technologia anycast polega na umieszczeniu bliźniaczych serwerów w wielu różnych lokalizacjach. Ruch z komputerów użytkowników kierowany jest do najbliższego z nich, na podstawie informacji o topologii sieci przechowywanej na routerach każdego z operatorów sieci Internet. Aby cały system działał dobrze, wymaga to oczywiście rozbudowy połączeń sieciowych z innymi operatorami internetowymi, żeby trasy przesyłania informacji były zawsze jak najkrótsze, a danych nie przesyłano przez jeden punkt, na przykład w Warszawie. Dzięki zwielokrotnieniu liczby serwerów, obsługujących zapytania z danego obszaru geograficznego, zwiększa się również maksymalna liczba zapytań, jakie DNS może obsłużyć w tym samym czasie...
CloudHosting w nazwa.pl po przeniesieniu do Warszawy przyspieszył o 20%
28 stycznia 2021

nazwa.pl przeniosła usługi CloudHosting do Warszawy

Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie... Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji czasy dostępu z sieci innych operatorów do stron WWW Klientów nazwa.pl spadły poniżej 1 ms, a strony przyspieszyły o około 20%. Czas otwarcia strony WWW zależy od odległości Szybkość działania strony WWW zależy od wydajności serwerów i baz danych na hostingu, ale nie bez znaczenia jest również czas przesyłania danych do przeglądarki klienta. Czas ten wzrasta proporcjonalnie wraz ze wzrostem odległości pomiędzy klientem i serwerem, a ta sama strona, w zależności od opóźnienia na łączach, może wyświetlać się wolno lub bardzo szybko. Niestety nie jest tak, że informacje przesyłane są w linii prostej pomiędzy lokalizacjami, gdyż operatorzy telekomunikacyjni i hostingowi wymieniają ruch pomiędzy sobą jedynie w ustalonych lokalizacjach. W Polsce takim miejscem jest Warszawa i dla przykładu, gdy łączysz się z Wrocławia ze stroną w Krakowie, to informacja przekazywana jest i tak przez jeden z węzłów wymiany ruchu międzyoperatorskiego w stolicy. Serwery nazwa.pl zlokalizowane blisko punktów wymiany ruchu internetowego Wydłużanie trasy przesyłania informacji opóźnia jej dotarcie do adresata, dlatego nazwa.pl zdecydowała o przeniesieniu swojej chmury, w której świadczone są usługi CloudHosting, do Data Center w Warszawie...
e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
nazwa.pl na targach pracy
15 marca 2019

Nazywaj pracę po swojemu!

Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca... Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca w Krakowie – to jedna z wielu tego typu okazji. Podczas największych targów pracy nie mogło zabraknąć nazwa.pl. Festiwal Pracy JOBICON, organizowany przez Pracuj.pl, to wydarzenie łączące najlepszych pracodawców z poszukującymi swojej przyszłości talentami. Targi to także dodatkowe atrakcje. Dla uczestników przygotowano inspirujące prelekcje, prowadzone m.in. przez przedstawicieli serwisu Niebezpiecznik.pl. Na uczestników targów, którzy odwiedzili stoisko nazwa.pl, czekali najlepsi „łowcy talentów”. Była to idealna okazja do interakcji. Zapytaliśmy uczestników targów, co skłoniło ich do wzięcia pod uwagę rekrutacji do nazwa.pl? Najczęstszą odpowiedzią była pozycja firmy na rynku w branży IT. Zachęcamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z targów na Facebooku nazwa.pl oraz naszej strony, gdzie w specjalnej zakładce znajdziecie informacje na jakie stanowiska aktualnie rekrutujemy. Pracuj dla lidera w branży IT. W nazwa.pl wierzymy, że ludzie są największym potencjałem naszej organizacji, a ich pasja, zaangażowanie i umiejętności tworzą sukces całej firmy. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w nazwa.pl...
program partnerski w nazwa.pl
15 stycznia 2019

Program Partnerski nazwa.pl z prowizją 50%!

nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora... Firma nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora domen oraz dostawcy hostingu w Polsce. Program przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm świadczących usługi powiązane z hostingiem. Korzyści dla Partnerów Osoby i firmy biorące udział w Programie Partnerskim poprzez polecanie usług od nazwa.pl, oprócz otrzymywanych w Programie Partnerskim nagród mają pewność, że ich klienci czy znajomi będą korzystać z najlepszych usług hostingowych, a ich domeny będą kompleksowo chronione przed cyberprzestępcami. Za każdą nową usługę, która zostanie zakupiona z polecenia, Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości zamówionej usługi. W przypadku, gdy klienci Partnerów przedłużą usługę, program działa dalej i Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości pierwszego przedłużenia usługi oraz 25% od każdego kolejnego. Dodatkowo za polecenie firmy Partnerzy otrzymują jednorazową nagrodę o wartości 100 zł. Adresaci Programu Partnerskiego Program Partnerski w nazwa.pl przeznaczony jest dla wszystkich klientów firmy, jak również osób które nie posiadają jeszcze usług w nazwa.pl. Szeroki wachlarz usług nazwa.pl można kierować zarówno do znajomych, jak również do swoich klientów. Bez względu na to, ilu osobom Partner zarekomenduje skorzystanie z rozwiązań nazwa.pl, za każdą...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.